Piątek, 26.04.2024 580

 

Pliki cookies 19:12
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Duże rodziny płaciły za błędy pracowników?

Na początku lutego informowaliśmy o zmianach zasad wstępu na Krytą Pływalnię „Słowianka” dla posiadaczy Jaworskiej Karty Dużej Rodziny oraz wykorzystania karnetów dla dzieci przedszkolnych.

© Paweł Sasiela

Podczas lutowej sesji w sprawie negatywnych dla rodzin wielodzietnych zmian interpelował radny Krzysztof Detyna

Jaworska Karta Dużej Rodziny działa, ale od Nowego Roku zmieniły się zapisy dotyczące wpuszczania na basen rodzin posiadających JKDR. Teraz, żeby uczestnik tego programu wszedł ze zniżką, to musi pojawić się trzyosobowa rodzina. Pojedynczo, tak jak do tej pory, już nie można wejść ze zniżką. Jest to poważne utrudnienie, ponieważ np. kiedy rodzice pracują, a dzieci chodzą do szkoły na zajęcia pozalekcyjne to trudno jest skompletować, by wszystkim trzem osobom pasowało pójść na basen. Każdy ma swoje zajęcia, więc z mojej strony jest gorąca prośba, żeby wrócić do starych zapisów tego programu i żeby każdy, pojedynczo mógł swobodnie korzystać z basenu krytego - apelował wówczas radny Detyna.

Odpowiedź jaką radny otrzymał na interpelację jest co najmniej zaskakująca. Jak czytamy w piśmie podpisanym przez zastępcę burmistrza Agnieszkę Rynkiewicz

- W programie "Jaworska Karta Dużej Rodziny" nie wprowadzono żadnych zmian. Nieporozumienia dotyczące zniżek zakupu biletów wstępu na Krytą Pływalnię „Słowianka”, wynikało z błędnej interpretacji zapisów programu przez pracowników - czytamy w odpowiedzi na interpelację.

Sprawa budzi kolejne wątpliwości. Co bowiem w przypadku roszczeń ze strony osób, które niesłusznie zapłaciły wyższą cenę za bilety? Nie wiemy również kto odpowiada za ową błędną interpretację, narażającą jednostkę gminną na straty nie tylko wizerunkowe.

Komentarze (15)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Autor
Autor22 marca 2018 o 14:51
Ale krętacze z tych urzędników. Dno!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin22 marca 2018 o 11:16
Przez rok była dobra interpretacja i nagle pracownicy wpadli na pomysł innej interpretacji? Kitować to sobie możecie lemingów :/
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kris
kris21 marca 2018 o 20:34
a kto zapłaci za błędy dużej rodziny??może ludzie nie mogący mieć dzieci??
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkanka
mieszkanka21 marca 2018 o 10:24
Dobrze, że radny złożył interpelację, bo nie wiadomo jak długo trwałaby ta "błędna interpretacja"...
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Klient
Klientmieszkanka21 marca 2018 o 20:43
Zadna błedna interpretacja tylko polecenie pana matkowskiego
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Macho
MachoKlient22 marca 2018 o 15:43
Też tak myślę, ale tylko pracownicy mogą to potwierdzić. Kasjerki boją się zwolnienia z pracy, a ten tchórz nie okaże się mężczyzną i nie przyzna do błędu tylko chowa się za kobietami. Wstyd...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zażenowany
zażenowany21 marca 2018 o 08:54
Szkoda, że w odpowiedzi Pani Agnieszka Rynkiewicz nie wskazała, o których pracowników się rozchodzi, czy pracowników basenu czy pracowników ratusza.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pokrzywdzony
pokrzywdzony20 marca 2018 o 23:34
jak zwykle dowodztwo zwala winę na podwładnych a fe
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
COCO
COCO20 marca 2018 o 22:02
2 przetarg na remont basenu rozstrzygnięty wygrała firma z Lubina z ceną 22mln (20mln w pierwszym przetargu),a inwestor ma 17,druga firma się wycofała, gdyż nie dostała odpowiedzi na konkretne zadane pytania związana z inwestycją.pewnie znowu będzie nieważny -brak środków, ściemy ciąg dalszy,czekamy na 3 przetarg,do wyborów jakoś zleci....
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mieszkaniec
Mieszkaniec20 marca 2018 o 21:58
Brawa dla wójta Mecinki, gmina rozwija się w dobrym kierunku
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
??
??Mieszkaniec21 marca 2018 o 09:45
A basen wybudował, bo nie wiem skąd w tym temacie wziął się nagle wójt Męcinki?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mama przedszkolaka
mama przedszkolaka20 marca 2018 o 18:21
no a co z bezpłatnym korzystaniem z pływalni dla przedszkolaków bez ograniczeń do godz. 17 i bez weekendów? tego tematu pan radny nie poruszył!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Magnolia
Magnoliamama przedszkolaka21 marca 2018 o 16:30
Przyjdzie czas i na to. Etapami ale do przodu. Brawo radny
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
weles
weles20 marca 2018 o 18:09
Odpowiada dyrektor jednostki, a jesli ktos przeplacil, niech sie zglosi z biletem i karta upowazniajaca do znizki i wystapi o zwrot roznicy, ewentualnie niech mu karnet dadza na godzine lub dwie, zeby byla radosc. I tak to powinno sie zalatwiac, a nie jakimis durnymi pismami i przepychankami kto jest wazniejszy, albo kto bardziej dba o mieszkancow
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzaninweles21 marca 2018 o 10:35
Wszyscy przechowują bilety z basenu przez dwa lata, bo mogą się przydać :) Opamiętaj się "weles". Na buty na przykład, ustawowo jest reklamacja, a na basen???
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.