Logo Jawor24h.pl
Reklama

Emilian Bera w szpitalu

Dziś o godz. 9.00 odbyła się rozprawa z powództwa Ewy Uciurkiewicz przeciwko burmistrzowi Jawora Emilianowi Berze.

© Paweł Sasiela

Pełnomocnik burmistrza dostarczył na salę sądową zaświadczenie, że burmistrz trafił wczoraj do szpitala. Sędzia wyznaczył kolejny termin rozprawy na 13 grudnia br.

Skontaktowaliśmy się z Urzędem Miejskim w tej sprawie. Sekretariat burmistrza był zaskoczony całą sytuacją. Udało nam się uzyskać nieoficjalną informację, że Emilian Bera przebywa w legnickim szpitalu.

W przypadku pojawienia się nowych faktów, będziemy Państwa informować.

Reklama

Komentarze (333)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Obserwator
ObserwatorWczoraj o 22:19
Szpital to "ucieczka z płonącego okrętu" ?
Lubię to! 1
mobbing
mobbing18 października o 17:30
nie jesteśmy odosobnieni, skądś te "style zarządzania" przychodzą https://e-legnickie.pl/wiadomosci-z-regionu/powiat-legnicki/20332-mobbing-byl-dyskryminacji-nie-bylo
Lubię to! 2
Autor
Autor17 października o 23:34
Porazily mnie te oświadczenia majątkowe... Kierownicy po 100 tys pięknie a nawet ich w pracy nie ma super. Taki to pozyje i wiadomo że dalej do koryta się pcha.
Lubię to! 3
jaworzanin
jaworzanin17 października o 14:25
A ja się pytam, co zatrudniona przez pana Berę sekretarz Monika Żmijewska robiła na konwencji wyborczej EB Razem i to w dodatku wyglądało, jakby miała w ręku program i nadzorowała tą konwencję? Przecież sekretarz ma być apolityczny.
Lubię to! 5
Daro
Daro17 października o 13:30
Jeżeli wyszedł ze szpitala zdrowy to bardzo dobrze. Będzie miał nową siłę do walki z przeciwnikami do fotelu burmistrza jak i oponentami np z portalu dja24h.
Lubię to! 1
Jaworzanin
Jaworzanin17 października o 08:30
Na konwencji EB już nie miał zawrotów głowy? Wyroku nie ma, więc zabawa trwa nadal.
Lubię to! 5
oświadczenia majątkowe
oświadczenia majątkowe16 października o 21:38
Proszę zobaczyć, ile w 2017r. zarobił burmistrz i ile wypłacił swojej zastępczyni, sekretarzowej, skarbniczce, oraz innym pracownikom urzędu i kierownikom jednostek. http://jawor.bip.net.pl/?c=973
Lubię to! 5
Autor
Autoroświadczenia majątkowe17 października o 23:36
Załamka... A pani z przychodni to niech się za pracę weźmie za te 100 tys a nie od 9-12 lub 11-14 i tylko wywiady i lans.
Lubię to! 3
ekonomista
ekonomista16 października o 07:14
Nie będę pastwił się nad zdrowiem burmistrza, wolę rozmawiać o długu miasta, a ten rośnie, że ho,ho. I nawet najlepsze spoty nie zakryją faktów, wystarczy prześledzić budżet i prognozę finansową. Burmistrz Bera wie o co gra, popatrzcie na jego zobowiązania na BIP.
Lubię to! 6
Beba
Beba15 października o 18:26
Był w szpitalu, a na nagranym filmie cały i zdrowy... Ciekawe jak dziś... Juz się chwali S3 i ludzie myślą że załatwił ją...
Lubię to! 7
EBajki i EBrednie
EBajki i EBrednie13 października o 19:39
Widać burmistrz już czuje się dobrze, bo wrzuca na FB jak to pięknie załatwił Mercedesa, więc w poniedziałek stawi się w sądzie i przyjmie wyrok z godnością. Ale pewnie wyrok nie przekreśli jego kariery więc się pojawi... Kończ waść wstydu oszczędź...
Lubię to! 11
Reklama
urodzony tu
urodzony tu 13 października o 15:18
Pan burmistrz zachorował z powodów dobrze znanych a mianowicie jak by was spotkał taki los jak Pana dyrektora pogorzelca wielkiego przyjaciela Pana burmistrza tak mocno wspieranego, też zawału byście dostali lub innych dolegliwości. Mam nadzieję że Jaworzanie się obudzą i zrobią z tymi ludźmi porządek tak źle jeszcze w mieście nie było tylu ludzi uczciwych pracowników na stare lata nie musiało włóczyć się po sondach.
Lubię to! 15
Daro
Darourodzony tu 14 października o 13:07
po sądach jak już, gdzie Ty kolego do szkoły chodzisz ?
Lubię to! 0
D.S
D.S13 października o 10:43
Widać jakiego mamy prezydenta - najwyższy czas wybrać innego bo niedługo nasza miejscowość utonie w długach
Lubię to! 8
Daro
DaroD.S14 października o 13:09
do DS , w Jaworze mamy Burmistrza a nie Prezydenta, to tak w gwoli wyjaśnienia ...
Lubię to! 1
Piotr
Piotr11 października o 21:57
Trafił do szpitala bo się wystraszył, że za to wszystko co robi w Jaworze to go ludzie na taczce wywiozą. Wstyd i hańba z takiego burmistrza. Wstyd na całą Polskę.
Lubię to! 22
Posadka
PosadkaPiotr13 października o 12:16
Podobno we wszystkich sklepach budowlanych brak taczek, będą wywozić obecną ekipę poza miasto, ale niestety tyle ich jest, to będzie trzeba zrobić kilka kursów. Jedni dodatkowo zapierają się rękami i nogami by zostać na stołku, inni z kolei zaklinają rzeczywistość i wielbią swego bożka, który załatwił im i rodzinom ciepłe posadki.
Lubię to! 9
Niestety
Niestety 11 października o 19:58
Czyli to jednak prawda, że Pani Kopeć chce zostać dyrektorem szkoły SP5. Nie na darmo rozdaje ulotki EB!!!!
Lubię to! 16
Mariolka
Mariolka Niestety 12 października o 11:50
Ma teraz duże szanse
Lubię to! 1
Wyborca
WyborcaNiestety 14 października o 16:57
Ta sama pani z SP5 chce remontów kamienic i zwiększenia liczby miejsc parkingowych. Proszę pani, przez ostatnie 4 lata, lider komitetu EBRazem miał szansę na zdobycie nowych środków i realizację tych postulatów, które obiecywał właśnie 4 lata temu. Powtarzanie tych samych obietnic jest żenujące.
Lubię to! 8
uczciwy
uczciwy11 października o 19:25
do Pana Gwoździewicza - prosze zdjać baner wyborczy Pana Detyny z bramy wjazdowej do Zakladu Wodociągów i Kanalizacji przy ul Piastowskiej. wisi nielegalnie nie macie pozwolenia od właściciela Gminy Jawor
Lubię to! 8
NIK
NIK11 października o 16:53
Może by ten NIK teraz przyjechał do Jawora, bo w naszej gminie też stosowane występuje niepokojące zarządzanie finansowe i mocno zwiększa się zadłużenie przy występujących dwukrotnie stwierdzonych przez RIO stratach w pionie skarbnika, wysokich wydatkach na promocję, niepokojąco drogim remoncie toalety publicznej oddanej do użytku bez usunięcia barier architektonicznych, kosztach dokumentacji krytego basenu, która legła w szufladzie, kosztach planowanego remontu basenu letniego, kosztach "bezpłatnej" komunikacji miejskiej, kosztach zakupu i utrzymania zamiatarki "widmo", naborach i konkursach, itp. http://samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/186738/Topienie-gminy--NIK-o-fatalnym-zarzadzaniu-finansami-i-inwestowaniu-przez-gminy-Poraj-i-Ruda-Slaska
Lubię to! 14
Rio Granda
Rio GrandaNIK11 października o 17:46
RIO mając wgląd w we wszystkie sprawy finansowe zatwierdza ten zadłużeniowy budżet więc ta instytucja moim zdaniem jest bezużyteczna
Lubię to! 5
NIK
NIKRio Granda11 października o 20:48
RIO zatwierdza nawet budżety gmin, które potem bankrutują, nie wiem po co w ogóle te instytucja funkcjonuje
Lubię to! 6
opieszałość
opieszałośćNIK11 października o 23:20
przydałoby się, bo szkoda naszych podatków, przepadną bezpowrotnie, zanim ktoś zareaguje
Lubię to! 5
KACZOR
KACZOR11 października o 16:48
16.10.2018 OZDROWIEJE. ZBIERAJMY NA MSZE ZA ZDROWIE BURMISTRZA.
Lubię to! 24
;)
;)KACZOR11 października o 20:51
można robić zakłady
Lubię to! 7
Gregory Pek
Gregory Pek11 października o 14:29
Taki choruteńki, a na FB udostępnia posty, czy może to robi Monia, Pierwszy Rehabilitant Polski, Nadworny Konserwator?
Lubię to! 14
śliski
śliskiGregory Pek11 października o 16:23
albo Czerepach
Lubię to! 6
iza
izaśliski12 października o 22:07
A kto to jest Czerepach ?
Lubię to! 2
Kartofel
KartofelGregory Pek11 października o 18:40
Na Bank 1 rehabilitant Jawora, rządny władzy ulubieniec mieszkancow
Lubię to! 11
Polityka
PolitykaKartofel12 października o 11:21
No tak, kolejki do niego na miesiące w przód, bo zamiast w godzinach pracy siedzieć w pracy, to łazi za burmistrzem na wiece polityczne...
Lubię to! 7
ksiądz
ksiądz11 października o 13:54
Nikomu, nawet największemu wrogowi nie życzę choroby, ni śmierci, a tym bardziej panu Berze. Ale niestety, nie podoba mi się jego postępowanie i to, w jaki sposób za jego rządów traktowani są pracownicy-nasi jaworzanie. Rozmawiałem z kilkoma i powiem szczerze, że jest to bardzo przykre. Niewiele ma to związku z wartościami wyznawanymi przez Kościół katolicki.
Lubię to! 13
Caro111
Caro111ksiądz15 października o 18:13
Bardzo by się przydal taki klaps ekipie rządzącej a pracownikom życzę odwagi i walki o swoje.Jak się sami nie uszanujemy tpracodawca tymbardziej nas nie uszanuje
Lubię to! 1
e-pytanie
e-pytanie11 października o 12:00
Szanowni państwo kandydaci z e-razem, czy identyfikujecie się z postępowaniem waszego lidera? Pedagodzy, czy uważacie metody traktowania pracowników za wychowawcze i motywujące do pracy i polecili byście je swoim uczniom? Czy etyczne standardy są według Was na chociażby przyzwoitym poziomie? Proszę sobie odpowiedzieć na te pytania.
Lubię to! 13
To dopiero szok
To dopiero szoke-pytanie11 października o 12:57
A jeszcze Ci którzy tak blisko kościoła są - to dopiero jestem w szoku, że popierają i z jego list startują.
Lubię to! 15
parafianin przyrzecza
parafianin przyrzeczaTo dopiero szok11 października o 14:17
Najbardziej jestem zaskoczony naszą panią Justyną. W odbiorze społecznym kandydowanie z jakiegoś komitetu oznacza popieranie działań ludzi wchodzących w jego skład
Lubię to! 8
parafianin
parafianine-pytanie11 października o 13:22
Dobre pytanie, zwłaszcza do kandydatów udzielających się w społeczności parafialnej. Czy któryś z Was porozmawiał z choć jednym zwolnionym pracownikiem? Rozmawialiście z sekretarką, pracownikami kancelarii, kierowcą, panią od zamówień publicznych, dlaczego ich nie ma w urzędzie, jak były/są traktowani?
Lubię to! 9
jeszcze katolik
jeszcze katolike-pytanie11 października o 13:27
No zwłaszcza panie katechetki-czy tak wolno traktować drugiego człowieka? Czy Kościół popiera takie rządy?
Lubię to! 7
Reklama
AK 47
AK 4711 października o 11:28
jawor24h.Zorganizujcie debatę kandydatów na burmistrza.Jest ich tylko troje więc każde przyjmie zaproszenie.Miejsce ; teatr, parkowa lub na świeżym powietrzu (pogoda fantastyczna). Frekwencja zapewniona. Pytania i moderator do ustalenia.Naprawdę warto. Przejdziecie do historii. Wystarczy trochę energii i odwagi. Powodzenia.
Lubię to! 16
Po co
Po coAK 4711 października o 13:00
Już jest jeden od uwalniania energii - więc po co - ten kto pięknie gada nie oznacza z jest dobry w działaniu. A burmistrz to gadanie ma.
Lubię to! 6
Maciej Gwoździewicz
Maciej GwoździewiczAK 4711 października o 13:18
My jako KWW Jaworska Prawica Inicjatywa Idei w trakcie konferencji prasowej w dniu 26 września br. poprosiliśmy wszystkie media lokalne o zorganizowanie jednej wspólnej debaty LIDERÓW wszystkich komitetów biorących udział w wyborach do Rady Miejskiej.  Oczywiście liderem komitetu może być kandydat na burmistrza, natomiast nasz Komitet będzie reprezentować kol. Krzysztof Detyna. Także dołączam się do apelu, ALE nie o debatę kandydatów na burmistrza, tylko o debatę LIDERÓW. Jesteśmy chętni i gotowi.
Lubię to! 7
DJA
DJAMaciej Gwoździewicz11 października o 14:47
Jak Pan sądzi czy tego typu sprawa dotyczaca procesów sądowych włodarza powinna trafić do szerszej grupy wyborców?
Lubię to! 8
zły pomysl
zły pomyslAK 4711 października o 13:41
Ja wystąpień publicznych pana Bery już mam po dziurki w nosie i nie mam ochoty ich oglądać, to po pierwsze, a po drugie, to kandydaci chyba powinni rozmawiać z wyborcami, a nie ze sobą, to to wyborcy będą głosować.
Lubię to! 8
Ivan i Delfin
Ivan i Delfinzły pomysl11 października o 14:47
Racja. Będzie jakieś niewygodne pytanie to będzie odpowiadał wyświechtanymi formułkami, stanie się nieprzyjemny po czym wyjdzie, bo to nie rada, gdzie ma większość i zawsze Ivan wyłączy mikrofon.
Lubię to! 12
emeryt
emerytAK 4711 października o 16:40
Szersza grupa wyborców, a konkretnie mieszkańcy Jawora maja prawo wiedzieć o wszystkim i jak rządzi wybrany i opłacany przez nich człowiek. Przy występującym bezrobociu w mieście i pogłębiającym się zadłużeniu gminy, sprawy kadrowe odgrywają jedna z kluczowych ról w samorządzie, zwłaszcza, że z publicznych pieniędzy opłacani są pełnomocnicy procesowi, koszty procesu i odszkodowania dla pracowników, a także z publicznych-naszych pieniędzy opłacani są zatrudnieni przez burmistrza ludzie. Zwalniani ludzie, to nasi jaworzanie, sąsiedzi, rodzina, znajomi, więc to se sprawy istotne dla naszej wspólnoty.
Lubię to! 6
AK 47
AK 47AK 4712 października o 09:32
Panie Gwożdziewicz.Debata ma być dla KANDYDATÓW na burmistrza, chyba proste? Mieliście szanse wystawić swojego , nie wystawiliście to wasza sprawa. Pozostali; zły pomysł itd.Rozumiem ,że zostaliście w jakiś sposób skrzywdzeni przez obecnego burmistrza, ale wyobraźcie sobie ,że ja i kilka tysięcy jaworzan również miała i ma problemy w pracy.I wierzcie mi ,że te problemy często są dużo większe jak wasze.Staramy się je rozwiązać sami i nie krzyczymy naokoło jaka to krzywda nas spotkała.Nie rozumiem sprzeciwu przeciwko debacie, tego strachu, tym bardziej ,że wiecie jak wasz przeciwnik będzie odpowiadał. Zrozumcie, że debata ma być dla wszystkich jaworzan, jak również to ,że są w mieście inne bardzo ważne problemy nurtujące nas wszystkich.Naprawdę,nie wiem czego się boicie, przecież innej okazji nie będzie.
Lubię to! 2
mieszkaniec
mieszkaniecAK 4712 października o 10:35
Nie wiem, czy kandydaci czegoś się boją, ale ja jako mieszkaniec uważam, że czas kampanii wyborczej, to czas dialogu kandydatów w wyborcami, a nie debat politycznych między kandydatami. Co do pozostałych podnoszonych przez internautów spraw, to są to sprawy, które dotyczą nie tylko naszej wspólnoty, ale i oceny rządów wybranego przez nią człowieka. Są to istotne rzeczy, o których należy rozmawiać, by móc dokonywać właściwych wyborów.
Lubię to! 2
tak myślę
tak myślęAK 4712 października o 10:43
AK47-a może jaworzanie mają już dosyć przemówień, w których niewiele wynika, a rzeczywistość jaka jest wszyscy widzą? T tylko kolejne przemówienie publiczne, na którym zarobią media.
Lubię to! 2
Polityka
PolitykaAK 4712 października o 11:23
Ak-47 Może jest tak że tylko jedna albo dwie osoby chcą debaty, a debata z dwoma kandydatami mija się z celem
Lubię to! 2
wyborca-jaworzanin
wyborca-jaworzanin11 października o 10:52
Nie podoba mi się zachowanie pana Bery, nie podoba mi się, że wykorzystuje służbowy facebook burmistrza miasta do prowadzenia kampanii wyborczej na rzecz swojej osoby i swojego komitetu.
Lubię to! 13
odbiór społeczny
odbiór społecznywyborca-jaworzanin11 października o 14:23
W odbiorze społecznym-w opinii wielu jaworzan-postrzegane jest to jako nadużywanie władzy i stanowiska. Nie jest to dobrze odbierane, bo to urzędowe konto organu władzy wykonawczej.
Lubię to! 8
emeryt
emeryt11 października o 10:46
Niestety, ale ja nie mam dobrego zdania. Nie zyska mojego głosu osoba, która źle traktuje ludzi, a zwłaszcza naszych mieszkańców. Rozmawiałem z kilkoma pracownikami i wiem, w jaki sposób byli i są traktowani. Niektóre historie są bardzo smutne.
Lubię to! 15
ALEX
ALEXemeryt11 października o 15:24
Dokładnie . Osoby ,które nie wiedzą jaka psychoza strachu panuje tu i ówdzie, niech się nie wypowiadają. Ciekaw jestem gdyby taka sytuacja dotknęła kogoś bliskiego, jaki byłby przez te osoby odbiór społeczny.Ja widzę codziennie swojego sąsiada zaszczutego ,przygnębionego i proszę mi nie mówić o dobrej energii.
Lubię to! 11
Jak
JakALEX11 października o 16:11
I to nie tylko w samym UM, tylko wszędzie gdzie zostali swoi powsadzani
Lubię to! 10
czytelnik
czytelnik11 października o 10:39
Brawo portal! Jesteście the best!
Lubię to! 11
bb
bb11 października o 09:53
Co za ludzie piszą te złośliwie komentarze?? Każdy może zachorować i to jest jego prywatną sprawą. Przestańcie układać.
Lubię to! 4
życie
życiebb11 października o 10:20
Pracownicy, których skrzywdził musieli skorzystać z pomocy medycznej, ale jakoś o tym nie pisałeś. Wiele złego się wydarzyło, dlatego nie dziwię się negatywnym komentarzom.
Lubię to! 10
Jaworzanin
Jaworzaninbb11 października o 10:20
A weź przestań...
Lubię to! 6
Gregory
Gregorybb11 października o 10:27
Piękna jest twoja naiwność.
Pożyczysz trochę pieniędzy? Oddam na pewno.
Lubię to! 6
Gregory Pek
Gregory PekGregory11 października o 14:06
Dokładnie gregory, tak właśnie obecny burmistrz mamił przed wyborami ludzi.
Lubię to! 6
szczegół
szczegółbb11 października o 10:56
To, że burmistrz jest w szpitalu, nie oznacza jeszcze, że jest chory. Może tylko wykonuje jakieś badania kontrolne?
Lubię to! 3
pacjent
pacjentbb11 października o 10:58
Dziwny zbieg okoliczności, że akurat znalazł się w szpitalu, jak miał zeznawać w Sądzie.
Lubię to! 6
jawność działania
jawność działania11 października o 08:09
Niedawno usłyszałem hasło: "Czas, aby decyzje burmistrza były przejrzyste". Najlepiej realizuje to hasło ten portal.
Lubię to! 6
człowiek
człowiekjawność działania11 października o 10:59
Wychodzi na to, że najbardziej na burmistrza nadaje się właściciel tego portalu :) Jawor potrzebuje dobrego i operatywnego gospodarza.
Lubię to! 5
maska
maska11 października o 07:42
na tym zdjęciu ma taką minę, jaką widują pracownicy
Lubię to! 6
pracownik
pracownikmaska11 października o 10:20
to prawda...
Lubię to! 5
no comments
no comments11 października o 07:31
Proces trwa od 13 kwietnia 2017r., burmistrz rozchorował się dzień przed ostatnią rozprawą, na której miał być przesłuchiwany.
Lubię to! 10
-
-11 października o 00:10
Dziwi mnie jedno, dlaczego nikt nie nagłośnił sprawy szerzej w mediach. Mamy sytuację w której przewodniczącym powiatowej PO w Jaworze będzie miał postawione zarzuty (co nie świadczy o winie) i jest to kontynuacja poprzedej sprawny w której zapadł niekorzystny wyroku dla burmistrza, a w mediach cisza. Jedynie kilka procent Jaworzan śledzi ten portal natomiast pozostali nie wiedzą co dzieje się w ratuszu.

Dlatego osoby którym zależy na dobru powiatu nie zgłaszają się z prośbą do mediów o dużo większym zasięgu o przeanalizowanie sprawy i przekazanie jej do wyborców?
Lubię to! 11
bezpartyjny
bezpartyjny-11 października o 11:58
A co się dzieje? Nic , tak jest wszędzie. Każdy dyr , burmistrz, wójt ma prawo do doboru sobie ludzi do których ma zaufanie. Ludzie nauczyli się że mają dożywotnie stanowiska. PRL JUŻ minął
Lubię to! 2
.
.bezpartyjny11 października o 12:34
Prawomocny wyrok sądu wskazuję, że jednak coś się wydarzyło.
Lubię to! 7
neutralny
neutralnybezpartyjny11 października o 12:54
bezpartyjny kłamiesz,zdradza Cię twoje myślenie typowo partyjnego człowieka i nic do Ciebie nie dociera .
Lubię to! 5
kpw
kpwbezpartyjny11 października o 13:17
Nikt mu nie zabrania dobierać sobie ludzi, pod warunkiem, że robi to zgodnie z prawem-art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych, który nakazuje otwarty i *** nabór, co oznacza, że obowiązuje tutaj zakaz nepotyzmu, klientelizmu, kumoterstwa. Jest to instytucja publiczna, dlatego ustawianymi i fikcyjnymi naborami zajmuje się CBA i Prokurator. Nikt natomiast nie może złośliwie i uporczywie naruszać praw pracowniczych, ani stosowań metod ocierających się o prawo karne, w celu pozbycia się bezpartyjnych pracowników, by na ich miejsce powsadzać swoich zaufanych ludzi, powiązanych z nim politycznie lub w inny sposób. To instytucja publiczna a nie prywatny folwark.
Lubię to! 6
SB
SBbezpartyjny11 października o 13:32
No właśnie wygląda na to, że PRL wrócił, skoro wywala się z pracy bezpartyjnych fachowców, a zatrudnia politycznych kolegów i BMW, stosuje metody rodem z PRL, by nakłaniać do rezygnacji ze stanowisk, przywilejów, nie wykonuje wyroków sądu, itp. Już był jeden burmistrz, który dostał wyrok za łamanie praw pracowniczych-burmistrz Tomczak z SLD. Teraz miastem rządzi koalicja PO-SLD.
Lubię to! 7
sk
skbezpartyjny11 października o 13:37
"Jestem burmistrzem. Moge wszystko" :D
Lubię to! 6
Energyland
Energyland10 października o 22:49
Widać mądra energia źle wpływa na zdrowie...
Lubię to! 8
Reklama
taka karma
taka karma10 października o 20:50
Według prawa karmy każdy czyn, a nawet każda myśl wywiera skutek, który zawsze dociera do sprawcy. Czyn dobry wróci do sprawcy w postaci dobra, czyn zły zawsze obróci się przeciwko swemu sprawcy. Prawo to uczy, że każdy jest twórcą swojego losu i jest za siebie samego do końca odpowiedzialny. Wszystkie długi muszą być spłacone. Jeżeli uczynił wiele zła, to ono do niego wróci, to tylko kwestia czasu.
Lubię to! 3
mieszkaniec
mieszkaniec10 października o 20:44
Do naiwnych - wy myślicie, że Pan Burmistrz naprawdę był (jest) chory - to tylko wybieg żeby odwlec sprawę w sądzie ... a wy mu życzenia powrotu do zdrowia składacie ...
Lubię to! 8
niestety
niestetymieszkaniec11 października o 10:30
też tak myślę
Lubię to! 4
Kazimiera
Kazimiera10 października o 20:09
Upiekłam piernik i wycisnęłam sok z jabłek na jakim oddziale mogę odwiedzić Pana Burmistrza?
Lubię to! 8
Jaworzanin
Jaworzanin10 października o 19:42
Proszę się wycofać z kandydowania, po czymś takim nikt już na Pana nie zagłosuje.
Lubię to! 9
mieszkaniec Jawora
mieszkaniec Jawora10 października o 17:06
Racja, a co z e-legnickie, tv jawor, fakty Jawor, no i radio Legnica ??? Zawsze pierwsi piszą co się dzieje u burmistrza.A teraz nie wiedzą, że toczy się postępowanie w sprawie byłej pani sekretarz.
Lubię to! 7
artek
artek10 października o 16:47
Aj te sprawy neurologiczne, Pana Burmistrza tak strasznie głowa bolała że aż musiał poleżeć w szpitalu w obawie przed rozprawą. Takie chwyty są poniżej dna i każdy wie, że gdyby nie miał tyle na sumieniu to pojawiłby się na rozprawie. Wszystko po to aby przelozyc sprawy sądowe po wyborach bo w sobotę pan burmistrz bawił się jeszcze w najlepsze na weselu.
Lubię to! 7
PR
PRartek11 października o 10:36
Ciekawe, czy wyzdrowieje do 15 października, bo ma być otwierana S3?
Lubię to! 4
Gregory Pek
Gregory PekPR11 października o 14:08
No nie wiem, bo podobno 15 jest kolejny proces w Legnicy...
Lubię to! 4
CPNjawora
CPNjawora10 października o 16:31
Takim zachowaniem pewnie straci sporo głosów na tych wyborach ! A tego chcemy
Lubię to! 8
justa
justaCPNjawora11 października o 10:37
jaworznie mają prawo wiedzieć, jak rządzi człowiek, którego wybrali-"zatrudnili" i opłacają ze swoich podatków
Lubię to! 5
sceptyk
sceptyk10 października o 16:30
Po tych wszystkich EBajkach, to już jakoś nie wierzę w to, zwłaszcza, że był zbieg terminu z rozprawą sądową.
Lubię to! 7
ludzki
ludzki10 października o 16:12
Proszę zapytać burmistrza, czy on się dowiadywał, w jakim stanie zdrowia byli i są pracownicy, których się pozbył lub przez prowadzoną politykę kadrową szukają pomocy prawnej i medycznej, czy mają za co żyć, leczyć się, utrzymać swoje rodziny? Tak czysto po ludzku proszę go o to zapytać i zapytać tych pracowników.
Lubię to! 10
vero
vero10 października o 15:49
15 października będzie uroczyste otwarcie S3 , więc pan Bera dostanie przepustkę ze szpitala
Lubię to! 7
ojoj
ojojvero11 października o 10:09
15 października na 11.00 ma kolejna rozprawę sądową ws. niewykonania wyroku sądu i kolejnego bezzasadnego wypowiedzenia
Lubię to! 5
Reklama
aktor
aktor10 października o 15:41
a może berę w tym szpitalu tez ktoś zamknął na klucz ??? może to nawet bunia??
Lubię to! 18
doświadczenie
doświadczenieaktor10 października o 21:00
przynajmniej by zobaczył, jak czuje się człowiek, który źle się czuje, a nie może opuścić pomieszczenia, póki nie zrobi, czego się od niego oczekuje
Lubię to! 6
Krycha
Krycha10 października o 15:36
Co ma wisieć nie ironię. Temida może ma zakryte oczy, ale nie jest głupia
Lubię to! 15
bezstronny
bezstronny10 października o 15:35
dla mnie to zły człowiek, albo ma złych doradców, co i tak na jedno wychodzi
Lubię to! 14
to prawda
to prawdabezstronny10 października o 16:14
z jego kadencji wielu ludzi doznało krzywdy, a ta lubi do człowieka wracać
Lubię to! 5
nastroje
nastroje10 października o 15:28
wczoraj jego przybocznir byli w dobrych humorach, to można się domyślać, że u niego jest ok
Lubię to! 7
Gość
Gość10 października o 15:26
A co z e-legnickie i telewizją Jawor, fakty Jawor? Taki poważny temat a tu ani widu ani słychu. Zawsze pierwsi piszą co się dzieje.
Lubię to! 18
Kasa, mamona, szmal.
Kasa, mamona, szmal.Gość10 października o 16:05
Piszą na zlecenie...
Lubię to! 7
milaczą
milacząGość10 października o 22:23
Pewnie dostali prikaz że mają milczeć to milczą
Lubię to! 8
pracownik
pracownik10 października o 15:26
Jego przynajmniej nikt nie przetrzymywał w pomieszczeniu, jak źle się poczuł, by na nim wymusić określone zachowanie i mógł spokojnie iść do lekarza, szukać pomocy medycznej, a zapytaj pracowników, w jakich sytuacjach się znaleźli.
Lubię to! 16
masakra
masakrapracownik10 października o 20:30
żeby tak w biały dzień, w publicznych instytucjach takie rzeczy się działy...
Lubię to! 5
pacjent
pacjent10 października o 15:18
to niech się cieszy, że ma zatrudnienie i w związku z tym ubezpieczenie, które pokrywa koszty leczenia, ludzi, których pozwalniał byli w o wiele trudniejszej sytuacji
Lubię to! 12
blondynka
blondynka10 października o 14:30
Ręce opadają na to co niektórzy wypisują. Zdrowia życzę Panie Burmistrzu.
Lubię to! 8
człowiek
człowiekblondynka10 października o 16:00
Ty lepiej życz zdrowia pracownikom.
Lubię to! 6
Paweł P.
Paweł P.blondynka10 października o 16:19
blondynko, kto sieje wiatr, ten zbiera burzę... musiało się wiele złego wydarzyć, że jest taki odbiór społeczny...
Lubię to! 7
.
.blondynka10 października o 17:38
Ooo widzę kolega ze Świdnicy, albo Strzegomia
Lubię to! 5
brunetka
brunetkablondynka10 października o 18:02
blondynko ,przyjmij do wiadomości ,piszą prawdę ,
Lubię to! 5
Leszek
Leszekblondynka10 października o 20:43
jak chcesz, go go sama pozdrów i zapytaj przy okazji, co zrobił sekretarce i wielu innym pracownikom, że zniknęli z urzędu
Lubię to! 6
pracownik
pracownikLeszek11 października o 10:32
to prawda
Lubię to! 3
Beata
Beata 10 października o 14:24
Jestem zszokowana , człowiek trafił do szpitala a komentarze poniżej mułu. Zawiść niektórych przekracza wszelkie normy. Mam nadzieję , że burmistrz czuje się już dobrze i życzę zdrowia.
Lubię to! 9
pracownik
pracownikBeata 10 października o 15:53
to zapytaj pracowników, jak są traktowani
Lubię to! 6
szczery
szczeryBeata 10 października o 16:07
moim zdaniem nieludzkie to jest to, jak traktowani są ludzie za jego kadencji
Lubię to! 5
żniwa
żniwaBeata 10 października o 16:17
Beato, co człowiek zasieje, to zbiera.
Lubię to! 5
Ania
AniaBeata 10 października o 19:02
Może spytasz niesłusznie zwolnionych pracowników jak oni się czuli otrzymując wypowiedzenie
Lubię to! 4
Autor
Autor10 października o 14:24
Człowiek zachorował,a Wy złorzeczycie... Przykre. Co ma piernik do wiatraka? 21 wszyscy się wypowiemy i ocenimy pracę i postawę obecnego burmiszcza. Nie mieszajmy polityki z człowieczeństwem. Życzę powrotu do zdrowia, a przy urnie wspólnie z rodziną będziemy podsumowywać rządy EB
Lubię to! 7
Aga
AgaAutor10 października o 15:55
Dobre sobie, jakoś burmistrz ni widzi człowieczeństwa w pracownika, których bezzasadnie zwalnia, którzy przez wprowadzoną atmosferę szukają pomocy w poradni zdrowia psychicznego. czy w ogóle wiesz, co za jego rządów się dzieje? Porozmawiaj z ludźmi.
Lubię to! 4
Reklama
Ewa
Ewa10 października o 14:05
Pani Aneta chce zjednoczyć mieszkańców. Czy tych ,którzy.napisali poniższe komentarze ziejące nienawiścią a wręcz żądzą krwi - też.
Lubię to! 3
neutralny
neutralnyEwa10 października o 15:58
Nikt nie żąda niczyjej krwi. Proszą uważnie przeczytać wszystko jeszcze raz. Pani Aneta powinna porozmawiać z pracownikami i dowiedzieć się co się naprawdę dzieje, skoro chce jednoczyć. szczere pozdrowienia dla Pani Anety.
Lubię to! 1
jaworznin
jaworzninEwa10 października o 16:03
Pani Aneta, to dobry człowiek. Pod jej rządami ludzie na pewno nie będą nękani, zastraszani, zamykani, czy bezpodstawnie wywalani z pracy a w ich miejsce zatrudniani zamiejscowi "imigranci" Na pewno zyska serce jaworzan.
Lubię to! 3
Jak
Jakjaworznin11 października o 16:14
To PiSówa. PiS = nepotyzm, kolesiostwo. Obecnie rzadzi PO-SLD więc żadnych PO, SLD, PSL i LSD....
Lubię to! 0
Ot proszę!!!
Ot proszę!!!10 października o 13:52
Czy zauważyliście drodzy Jaworzanie, że Burmistrzu Emilianu dziś na imprezie w Ecmen nie był obecny,wyznaczył *** 😀 zapadł się pod asfalt ze wstydu i myśli że ludzie łykną jego zagrywke..
JAKI WSTYD !!!!!!!!!!!
Lubię to! 10
Gregory Pek
Gregory PekOt proszę!!!11 października o 14:12
Aż tak taki niemyślący to nie jest wie, że musi na trochę ":zniknąć"
Lubię to! 2
andrzej
andrzej10 października o 12:39
kochani jawor24h. Gdyby nie wasza strona to nigdy bym nie przypuszczał , że w Jaworze jest tylu podłych ludzi.Czy nie wiedzą ,że o ta podłość do nich wróci?. Wszystkiego najlepszego.
Lubię to! 12
obiektywny
obiektywnyandrzej10 października o 14:33
podłością nazywasz to, że ktoś ma inne zdanie niż Ty lub ekipa EBery? Jest takie mądre przysłowie, co siejesz, to zbierasz. Widocznie przyszły plony zasianych działań, skoro jest taki negatywny odbiór publiczny.
Lubię to! 14
Prawda
Prawdaandrzej10 października o 14:54
No właśnie, u włodarza zaczynają się żniwa. Kiełkuje to co siał przez 4 lata.
Lubię to! 11
sk
skandrzej10 października o 16:24
Gdyby nie jawor24h.pl to nie wiedzielibysmy, ze Pan burmistrz jest w szpitalu:D. Przy okazji duzo zdrowia dla Pana burmistrza:D
Lubię to! 3
Iza
Izaandrzej11 października o 07:55
andrzej, krzywda ludzka zawsze wraca do człowieka, a tej za obecnej kadencji było sporo, więc nie dziwię się opinii społecznej
Lubię to! 3
mieszkaniec
mieszkaniec10 października o 11:58
Ciekawe kiedy nastąpi cudowne uzdrowienie, Pewnie na bal sobotni w Warmątowicach bedzie uzdrowienie
Lubię to! 11
Poliszyner
Poliszyner10 października o 11:09
Z tego co słychać, to pani Ewa nie jest jedyną pokrzywdzoną osobą, jest ich więcej.
Lubię to! 19
znawca
znawcaPoliszyner10 października o 14:43
to prawda, grono osób poszkodowanych jest większe i się powiększa
Lubię to! 11
Pytanie do Czaplickiej
Pytanie do Czaplickiej10 października o 10:28
Pytanie do Pani Czaplickiej mam: gdzie Pani jest?. Taka z Pani dziennikarka jak z koziej d..y trąbka
Lubię to! 21
Hmm
Hmm10 października o 10:19
Myślę że to samo-uwiwlbienie mu zaszkodziło
Lubię to! 16
Anka
Anka 10 października o 10:18
Może to coś poważnego. Czasami lepiej zamilczeć niż potem żałować własnych słów.
Lubię to! 11
powaznie
powaznieAnka 10 października o 10:48
poważnie, to zrobiło się jak miał zapaść wyrok najpierw 28 czerwca, lecz rozprawa została odroczona na wniosek pozwanego , a teraz 9 października i znów została odroczona na wniosek pozwanego
Lubię to! 11
czytelnik
czytelnik10 października o 10:10
Wstyd, człowiek trafił do szpitala a tu taki jad.
Lubię to! 11
obywatel
obywatelczytelnik10 października o 10:46
a co się dziwisz, jak ludziom już tyle EBajek puszczono, to teraz nie że, że w mało co wierzą
Lubię to! 12
mieszkaniec Jawora ( nie ebJawora)
mieszkaniec Jawora ( nie ebJawora)10 października o 10:02
Słyszałem, że leży w Legnicy. Dbają o niego koledzy. Ale może to EBajka. Tak czy siak trza dać wypocząć choreńkiemu. Niech sobie poleży miesiąc albo i dwa , a może i 180 dni a pensja będzie leciała. Najistotniejsze jest jedno, że Jawor nie stać na "chorego" EBurmistrza. Trzeba wybrać zdrowego (zdrową), pełnego sił młodego(młodą) takiego, który nie będzie się bał podejmować wyzwań i brać odpowiedzialności za swoje postępowanie. Stawiam na młodość. Ja stawiam na Panią Anetę.
Lubię to! 14
on-r
on-rmieszkaniec Jawora ( nie ebJawora)10 października o 12:32
słuchaj mieszaniec Jawora. Czyli według ciebie jak Aneta (nie daj Boże) zachoruje to Ją wywalamy i bierzemy następnego.Odpowiedz ;gdzie tobie bliżej , do faszyzmu czy do chrześcijaństwa.
Lubię to! 6
mieszkaniec Jawora (nie egJawora)
mieszkaniec Jawora (nie egJawora)on-r10 października o 17:18
Do on-r - naucz się czytać ze zrozumieniem, warto też wiedzieć co znaczy " ". Jak ktoś jest "chory" na odpowiedzialność za swoje czyny to nie powinien podejmować się odpowiedzialnych i ważnych zadań tylko bawić się w piaskownicy. A jeśli chodzi o Panią Anetę to sądzę że jest odpowiedzialną i rozsądną osobą, której nie przyszło by przez myśl zrobić to co EB zrobił Pani E.Uciurkiewicz i podobno kilku innym osobom. Nie "ucieka" się z przed sądu aby uniknąć prawdopodobnie niekorzystnego dla siebie wyroku. Tak nie zachowuje się odpowiedzialny mężczyzna, polityk. Tak zachowuje się g...rz. A ja nie chcę g...rza za burmistrza. A czy EB jest chory tak obłożnie aby nagle wylądować w szpitalu? Ciekawe czy ma zaświadczenie wystawione przez lekarza sądowego? Śledząc doniesienia z tego procesu - nie sądzę.
Lubię to! 3
widzę różnicę
widzę różnicęon-r10 października o 20:33
Aneta Kucharzyk jest dobrym człowiekiem i nie krzywdzi ludzi
Lubię to! 2
vero
veromieszkaniec Jawora ( nie ebJawora)10 października o 15:50
15 w poniedziałek jest otwarcie S3
Lubię to! 2
Reklama
katolik
katolik10 października o 09:55
sugerowanie,że pobyt w szpitalu ma związek z terminem rozprawy jest podłością. Nie wiemy dlaczego burmistrz trafił do szpitala i co mu dolega , ale zamiast normalnych , katolickich, życzeń powrotu do zdrowia mamy mowę nienawiści i zadowolenia że tak się stało.Nie trudno zauważyć ,że te podle komentarze pisze grupka tych samych ludzi.Sądzę ,że na co dzień ludzie ci identyfikują się z wiarą katolicką i co niedziela uczestniczą w mszy świętej. Kochani ,zrozumcie ,tak nie można. Droga która kroczycie jest drogą donikąd.
Lubię to! 13
pracownik
pracownikkatolik10 października o 10:44
Ty lepiej zapytaj pracowników ratusza co o tym sądzą i zachowaniu ich przełożonego, tylko nie tych przybocznych, bo ci tylko pochwalne pieśni potrafią wygłaszać
Lubię to! 11
katolik praktykujący
katolik praktykującykatolik10 października o 11:24
Katoliku, a czy droga, którą kroczy burmistrz nie jest drogą do nikąd? Procesy sądowe i postępowanie prokuratorskie z niczego się nie wzięło. Z tego co słychać jest więcej pokrzywdzonych osób. Takie zachowanie z pewnością nie jest zgodne z wiarą katolicką. Bóg nakazuje szanować godność drugiego człowieka i kochać go jak siebie samego, a nie go nękać, czy bezpodstawnie zwalniać. Zamykanie kogoś na klucz, czy stosowanie innych metod, by go "przekonać", aby podjął niekorzystne dla siebie decyzje z pewnością nie należy do katolickiego zachowania. Owszem nie wybiera, ale jeszcze gorzej, jak człowiek przyczynia się do choroby innych osób. Zapytaj pracowników, ilu z nich za obecnej kadencji podjęło leczenie i szuka pomocy psychologów, aby poradzić sobie z tym, co ich spotyka w pracy.
Lubię to! 11
urzędas
urzędaskatolik praktykujący10 października o 20:34
święte słowa...
Lubię to! 2
ksiądz
ksiądzkatolik10 października o 11:37
katoliku, albo Jadziu, czy jak Ci ta, uspokój się, bo słownictwo, jakiego używasz nieładnie o Tobie świadczy. Zioniesz nienawiścią do ludzi i oskarżasz ich o podłości, a oni tylko wyrażają swoje opinie na ten temat, bez obrażania kogokolwiek.
Lubię to! 5
Kasia
Kasia10 października o 09:41
Powrotu do zdrowia i powodzenia na ostatniej prostej kampanii!
Lubię to! 8
jolek
jolek10 października o 09:09
a tak mu dobrze patrzyło z oczu
Lubię to! 5
hmm
hmmjolek10 października o 10:48
to zapytaj zwykłych pracowników, co o nim sadzą
Lubię to! 7
wyrok
wyrok10 października o 08:41
widać, że jest coś na rzeczy, skoro powódka stawiła się w sądzie, a pozwany nie...
Lubię to! 10
milaczą
milacząwyrok10 października o 22:26
Pewnie dwóch prawników (bo podobno tylu łaziło na rozprawy) doradziło mu że wynik będzie niekorzystny, a za racji wyborów taki wyrok zrujnował by ten obraz Boga wykreowany przez siebie. Możliwe że nie mógł by startować, ale to trzeba Kodeks Wyborczy sprawdzać.
Lubię to! 3
jaworznin
jaworznin10 października o 08:26
mówić, mówić, mówić i informować, nie ma zamiatania pod dywan niewygodnych informacji, jaworzanie muszą o wszystkim wiedzieć
Lubię to! 12
Ania
Ania10 października o 08:24
Radny Detyna niedawno na sesji opowiadał, jak 2 lata temu się dowiedział, że poprzednią sekretarz zamknięto na klucz i wymuszono rezygnacje-jest o tym w materiale "skandal na sesji z prokuraturą w tle" i "Wolność słowa po jaworsku".
Lubię to! 12
Polak
PolakAnia10 października o 11:43
Obie sprawy mają ze sobą ścisły związek.
Lubię to! 9
fakty
fakty10 października o 08:20
Ponoć sędzia zastopował mnożenie świadków i zaczęła się absencja chorobowa. Jeżeli sytuacja się powtórzy, to sędzia zapowiedział zastosowanie odpowiednich środków. Z tego, co się dowiedziałem, to wczoraj miał zakończyć się proces ws.o mobbing, uznanie, że na poprzedniej sekretarz wymuszono rezygnację ze stanowiska sekretarza i ta wymuszona rezygnacja nie jest ważna, co oznacza, że prawnie dalej pełni swoją funkcję.
Lubię to! 11
parcie na szkło
parcie na szkłofakty10 października o 15:50
Przeprowadzony nabór na stanowisko sekretarza, w którym uczestniczyła p.Żmijewska budzi liczne wątpliwości, gdyż nie było to wolne stanowisko (poprzednia pani sekretarz w trakcie naboru skutecznie uchyliła się od skutków prawnych rezygnacji ze stanowiska sekretarza) i w trakcie naboru naruszono zasadę *** z art. 11 ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych, bezzasadnie ograniczając kryteria naboru do konkretnych studiów podyplomowych i certyfikatu, które jak się okazało zaskakująco pasowały do kwalifikacji posiadanych przez p. Żmijewską. Wybór p. Żmijewskiej na sekretarza (zatrudnionej w wcześniej bez naboru w gabinecie politycznym burmistrza jako osobisty Doradca) w zaskakująco szybkim tempie przeprowadził 3-osobowy zespół w 100% składający się z ludzi politycznie powiązanych z Berą-członkiem PO kandydującym z EB Razem: Agnieszka Rynkiewicz, Tomasz Panasiuk i Daniel Iwański. Dublerka p.Żmijewska została zatrudniona na zajętym stanowisku sekretarza z dniem 01.04.2016r. O innych naborach i konkursach też się mówi.
Lubię to! 4
masakra
masakraparcie na szkło11 października o 10:14
to już sprawa dla CBA lub Prokuratury
Lubię to! 3
mieszkaniec Jawora
mieszkaniec Jawora10 października o 08:17
Szybkiego powrotu do zdrowia Panie Burmistrzu życzę!
Lubię to! 3
masakra
masakra10 października o 07:43
Najpierw dowiadujemy się od radnego Detyny, jakimi metodami przymuszono poprzednią panią sekretarz do rezygnacji ze stanowiska (zamykanie na klucz!), potem dowiadujemy się, że niesłusznie ją potem zwolniono a po wyroku nie dopuszczono do wykonywania obowiązków i wręczono kolejne bezzasadne wypowiedzenie, między czasie dowiadujemy się, że Monikę Żmijewską w nadzwyczaj szybkim tempie wsadziła na zajęty stołek sekretarza ekipa EB Razem (komisja w składzie: Iwański, Panasiuk, Rynkiewicz), a przy tym burmistrz kryteria naboru ograniczył do takich, które wpasowywały się w kwalifikacje pani Żmijewskiej, teraz jeszcze słyszymy, że jest jeszcze proces o mobbing i stwierdzenie za nieważne wymuszonej rezygnacji ze stanowiska sekretarza przez poprzednia panią sekretarz. Co tam u licha się dzieje?! Gdzie jakieś służby?! Gdzie CBA, Prokurator?
Lubię to! 13
skandal
skandalmasakra10 października o 14:45
to skandal, co się dzieje
Lubię to! 6
Zofia
Zofia10 października o 00:15
Jest tylko jeden kandydat który sprawiłby aby takie sytuacje z pracownikami się nie powtórzyły, bo do pracy trzeba mieć chęć przychodzić, dumę i satysfakcję że buduje się Jawor. Dziś jak widzę jest to dalekie od normalnosci. Panie Kowalczyk wielu ludzi wiąże z Panem ogromne nadzieje.
Lubię to! 17
Reklama
Kasia
Kasia9 października o 23:58
Nie lubię kłamstw i oszczerstw. W codziennym życiu staram się tego wystrzegać i omijać takich ludzi z daleka. Codziennie jednak pracuje od 7 do 15 pomimo wykształcenia nie zarabiam zbyt wiele. Mam rodzine i nie mogę się nadziwić skąd grupa EB ma tyle czasu i $ na kampanię. Znam tych ludzi, są naszymi sąsiadami, znajomymi znajomych itd. i niektórzy z nich groszem nie śmierdzą, a pod publikę wszystko można. Część z nich nawet nie wiem co robią ale wnioskuje, że z fb nie schodzą? Gdzie tu uczciwa praca i oddanie? To taka grupka ludzi co codziennie myśli co zrobić żeby się nie narobić
Lubię to! 15
EBajki
EBajkiKasia10 października o 22:31
Kampania jest finansowana najprawdopodobniej z kasy PO, bo szefem okolicznych struktur jest pan Bera. Dodatkowo, kto ma dostęp do kasy miasta i przepompowany budżet na promocję miasta?
Lubię to! 3
POpaprancy
POpaprancy9 października o 23:33
Ja widziałem go w Jaworze :D Woził tyłek służbowym samochodem, kierowanym z resztą przez jego kuzyna... Miejmy nadzieje, że Wyborcy nie pozostaną Emilianowi dłużni za nepotyzm, kłamstwa, niespełnione obietnice i wszystkie machloje jego ekipa (PO+SLD)RAZEM
Lubię to! 17
koleś
koleśPOpaprancy10 października o 07:45
nie Ty jeden go widziałeś, kumpel zrobił mu zdjęcie
Lubię to! 7
EBajki
EBajkikoleś10 października o 22:31
To do odpowiednich służb!
Lubię to! 2
jasne
jasne9 października o 23:06
kluczowa rozprawa o mobbing a burmistrz się rozchorował? Oj, coś to nie wygląda dobrze.
Lubię to! 10
mieszkaniec
mieszkaniecjasne10 października o 07:45
po tych wszystkich EBajkach nikt już nawet w ten szpital nie wierzy, zwłaszcza że akurat pokrywa się z rozprawą, na której miał być przesłuchiwany burmistrz
Lubię to! 9
!!!
!!!jasne10 października o 08:13
Ucieczka na chrobowe to ucieczka prawdopodobnie przed odpowiedzialnoscia i przed Ustawa o pracownikach samorzadowych z wyboru lub mianowania ktora mowi o zakazie sprawowaniu takiego stanowiska w przypadku gdyby byl wyrok nawet w zawieszeniu.
"Ale co sie odwlecze to nie uciecze"
Lubię to! 8
,
,9 października o 23:04
Coś się musiało stać, na FB burmistrza są zdjęcia z tego weekend. Jest na nich uśmiechnięty.
Lubię to! 1
eee tam
eee tam9 października o 22:45
jakoś nie wierze w ten szpital
Lubię to! 6
gość
gośćeee tam10 października o 10:13
Burmistrz jest w szpitalu a tu tylko wylew pomyji ale wszyscy byli w kościele .
Lubię to! 2
kp
kpgość10 października o 21:38
obserwator>gość ty widzisz pomyje a nie widzisz krzywdy ludzkiej stąd te opinie i nie obrażaj ludzi.
Lubię to! 3
człowiek
człowiekeee tam10 października o 10:15
Może lepiej wstrzymać się z własną oceną bo jeśli to coś poważnego to będzie ci głupio
Lubię to! 2
takie sobie
takie sobie9 października o 22:45
Jest okres kampanii wyborczej, dziś miała odbyć się ostatnia rozprawa ws. mobbingu i nieważności rezygnacji ze stanowiska przez poprzednią panią sekretarz a burmistrz wczoraj trafił do szpitala? Dziwne. Gdzie leży?
Lubię to! 5
mario
mariotakie sobie10 października o 10:20
A co ty jesteś rodziną? Współczuję każdemu kto musiał trafić do szpitala.
Lubię to! 0
Anka
Ankamario10 października o 20:39
przynajmniej miał ubezpieczenie, zwolnieni przez niego ludzie nie mieli, jak stracili prace, a po tym, co im zafundował potrzebne było leczenie
Lubię to! 3
S.O.S
S.O.S9 października o 22:43
Mowia ze pycha kroczy przed upadkiem ! To jest wlasnie upadek gdy szczury jako pierwsze uciekaja z tonącego okrętu EB czyli PO .
Lubię to! 7
wizytator
wizytator9 października o 22:40
ciekawe jaki to szpital i jaki oddział, bo trzeba by go tam odwiedzić, on też chodzi po ludziach
Lubię to! 4
Ngcz
Ngcz9 października o 22:39
Dziwne ze e-legnickie czy Czaplicka czy Kwasny nie zauwazyli ze nasz wodzirej krol chodnikow tak ciezko zachorowal.
Lubię to! 14
EBaśnie i EBajki 1000 i 1 nocy
EBaśnie i EBajki 1000 i 1 nocyNgcz10 października o 22:36
Pewnie poszedł prikaz cicho być, to cicho są.
Lubię to! 2
Poliszyner
Poliszyner9 października o 22:38
przyszedł, dowiedział się, że powinien leżeć w szpitalu i wyszedł
Lubię to! 6
Reklama
Alen
Alen9 października o 22:35
znajomy pokazał mi dziś jego zdjęcie na ulicy
Lubię to! 5
autor
autorAlen10 października o 08:58
to proszę wrzucić na jawor24h.pl niech ludzie widzą nową energię z dnia rozprawy
Lubię to! 9
EBaśnie i EBajki 1000 i 1 nocy
EBaśnie i EBajki 1000 i 1 nocyautor10 października o 22:36
Najlepiej do odpowiednich służb!
Lubię to! 2
ciekawe
ciekawe9 października o 22:29
jaki szpital? gdzie leży?
Lubię to! 2
pacjent
pacjent9 października o 22:20
Wyrok o mobbing w okresie kampanii wyborczej mógłby mocno obniżyć notowania, ale żeby tak do szpitala? Gdzie leży? Można podpytać personel medyczny o pacjenta-kiedy trafił, kiedy wyszedł...
Lubię to! 4
fakt
faktpacjent10 października o 07:58
trzeba to ustalić, bo są różne sygnały
Lubię to! 5
odwiedzający
odwiedzający9 października o 22:16
Trzeba by go odwiedzić w tym szpitalu, gdzie leży?
Lubię to! 2
Obserwator
Obserwator9 października o 21:49
Może mu EB zaszkodziło?!
Lubię to! 10
jak w szpitalu?
jak w szpitalu?9 października o 21:33
chyba mam omamy, bo dziś widziałem gościa podobnego do niego
Lubię to! 9
Co?
Co?jak w szpitalu?9 października o 21:59
Gdzie? W Jaworze?
Lubię to! 4
dziwne
dziwnejak w szpitalu?9 października o 22:21
ja też i to w Legnicy k. sądu
Lubię to! 4
widz
widz9 października o 21:30
A mi się wydaje, że go dziś widziałem w Legnicy. Chyba ma sobowtóra, bo taki podobny był ten gość.
Lubię to! 8
Pytanie za 100
Pytanie za 100widz9 października o 22:17
To trzeba było zdjęcie zrobić i jest dowód. A o której? Rozprawa była rano, więc jeśli po 9:00 był widziany cały i zdrowy to coś nie tak jest...
Lubię to! 6
godzina
godzinaPytanie za 10010 października o 07:59
przed samą 9.00 rano
Lubię to! 3
On
Onwidz9 października o 22:38
a ja mam jego zdjęcie
Lubię to! 4
Photos
PhotosOn10 października o 22:37
To prosze w imieniu Jaworza i Wyborców opublikować, albo do odpowiednich służb! Bo to skandal jest
Lubię to! 1
Zaraza
Zaraza9 października o 21:04
Jak Jawor pociągnie bez niego!? Zaraz się wszystko zawali!!!! A nie zaraz....
Lubię to! 13
Hejter
Hejter9 października o 21:00
Trzeba uciekać przed wyrokiem przed wyborami przecież :D
Lubię to! 11
Kate
KateHejter9 października o 22:31
też mi się tak wydaje, ale to by oznaczało, że się tego wyroku boi
Lubię to! 8
szok
szok9 października o 20:58
ale ma zaciętą minę, tylko współczuć Pani Ewie...
Lubię to! 11
Gregory
Gregoryszok9 października o 22:35
Tej s***ce, która specjalnie uknuła intrygę, żeby zniszczyć przeciwnika swoje pryncypała? Współczuć? Przecież to widać gołym okiem, że specjalnie się podłożyła, żeby Burmistrza zniszczyć!
Lubię to! 0
Wyborca
WyborcaGregory10 października o 08:00
Już nikt w takie bzdury nie uwierzy, Gregory. Nie rób z niego ofiary. To, że sprawia wrazenie zakompleksionego niedorajdy to jedno, a to że zrujnował kilkunastu osobom życie, to drugie. Na dodatek zachowuje się jak tchórz, który boi się odpowiedzialności za swoje czyny. Takie odnoszę wrażenie.
Lubię to! 7
kk
kkGregory10 października o 08:01
Gregory-waż słowa, niedługo ukrócą się te pomówienia, szkalowanie i sączenie jadu...
Lubię to! 6
do Gregory
do GregoryGregory10 października o 08:04
człowieku, mało wiesz, jest więcej osób poszkodowanych, więc Twoja teoria spiskowa się nie sprawdziła i skończ już z tym oczernianiem, bo już za późno na Twoje EBajki, prawda wyszła na jaw
Lubię to! 7
logika
logikaGregory10 października o 08:13
Mógł przyjść do sądu i zakończyć ten proces, a to nie pani Ewa nie stawiła się w sądzie i to nie ona unika wyroku, tylko on, więc wygląda na to, że to prawda. Zresztą ponoć nie tylko ona jest poszkodowana, ponoć jest więcej osób. Obserwuje Twoje wypowiedzi Gregory od samego początku, zioną jadem do tej osoby, widać że jesteś powiązany z ze świdnicką ekipą. Zresztą już to jest weryfikowane.
Lubię to! 7
Sprawiedliwy
SprawiedliwyGregory10 października o 08:51
do Gregory,jesteś specjalistą od pomówień, widocznie masz to we krwi.
Lubię to! 8
Photos
PhotosGregory10 października o 22:41
Gregory odpowiem jak ty. Uważaj bo tryb wyborczy obowiązuje i to ty będziesz miał sprawę.
Lubię to! 3
Reklama
kto wie?
kto wie?9 października o 20:48
a co z procesem karnym-jest, nie ma, czy co się dzieje?
Lubię to! 8
jaworzanin
jaworzaninkto wie?9 października o 23:04
no właśnie, coś cicho w tej sprawie
Lubię to! 3
słaba ekipa
słaba ekipa9 października o 20:46
niezły chaos w tym urzędzie, skoro nikt nic tam nie wie
Lubię to! 13
znawca
znawca9 października o 20:44
świetne foto, ta mina do niego pasuje najbardziej
Lubię to! 11
?
?9 października o 20:37
A może przewiało burmistrza jak jeździł prototypem roweru miejskiego? Co go trezentował trzy tygodnie przed wyborami.
Lubię to! 11
.
.?9 października o 22:53
Możliwe, zimno było s czapki nie miał...
Lubię to! 6
mieszkaniec
mieszkaniec9 października o 20:31
A na jakim etapie jest postępowanie prokuratorskie? Dostał już ktoś jakiś zarzut? Może portal by się wywiedział?
Lubię to! 10
Muzyk
Muzyk9 października o 20:30
A moze biedaczek sie przejadl na weselu
Lubię to! 12
Zdrowy
Zdrowy9 października o 20:29
O jaki chory....amerykancki....szkoda.....:)
Lubię to! 8
Zawiedziony Wyborca
Zawiedziony Wyborca 9 października o 20:11
Dużo zdrowia, Panie Burmistrz! Zdrowie będzie panu potrzebne, jak będziesz się pan przed sądem tłumaczył ze swoich występków :D
Lubię to! 13
M7 Priest
M7 PriestZawiedziony Wyborca 9 października o 22:22
Będzie spowiadanie, tylko tu pokuta będzie surowsza :-D
Lubię to! 5
Paweł
Paweł 9 października o 20:08
Pytanie- co z kampania wyborcza czy zostanie zawieszona czy bedzie prowadzona na telefon. A może bedzie cudowne uzdrowienie? ??????
Lubię to! 8
Paweł
Paweł 9 października o 20:04
W sobotę nic nie wskazywało na chorobę był aktywny malował palety z dziećmi w SP 2 były zdjecia relacje na żywo- okaz zdrowia. Co za choroba rozłożyła naszego burmistrza tak z znienacka i po cichu? ???
Lubię to! 10
Reklama
Ania
Ania9 października o 19:52
Wniosek z zbadanie zasadności zwolnienia
Lubię to! 10
Będzie
Będzie9 października o 19:52
Sędzia też człowiek, doskonale wie dlaczego dziś oskarżony nie stawił się na sali rozpraw.

Absencja zostanie uwzględniona w dalszym postępowaniu.
Lubię to! 10
proste
prosteBędzie9 października o 22:25
Może człowiek, ale nie *** wie, że jest okres kampanii wyborczej i wyrok mógłby zaszkodzić. Ukrócił mnożenie świadków, to wystąpiła absencja chorobowa i wyrok dopiero po wyborach.
Lubię to! 4
mieszkaniec
mieszkaniec9 października o 19:51
Moim zdaniem to jest najsłabsza i jednocześnie najdroższa ekipa, jaka do tej pory była. Dlaczego do dzisiaj nie ma na BIP oświadczeń majątkowych złożonych burmistrzowi w 2018r.? Czyżby burmistrz nie chciał jaworzanom pokazań, ile wypłacił swoim pupilkom? http://jawor.bip.net.pl/?c=213
Lubię to! 12
wydatki
wydatki9 października o 19:43
ponoć na salę sądową wysłał aż 2 mecenasów, żeby przesłuchać 1 świadka, ciekawe ile gmina płaci za tą obsługą prawną
Lubię to! 8
naturalnie
naturalnie9 października o 19:41
ta mina zdradza prawdziwą naturę
Lubię to! 6
Absolutnie
Absolutnie9 października o 19:40
A czy jak wyjdzie ze szpitala to od swoich dostanie kwiaty i będa uściski, jak wtedy kiedy jego radni uchwalili mu absolutorium?
Lubię to! 8
Zdrowie
Zdrowie9 października o 19:36
Ciekawe czy na fanpejdżach proburmistrzowskich zrobią relacje live ze stanu zdrowia
Lubię to! 10
Paluszek i główka to...
Paluszek i główka to...9 października o 19:26
Ciekawe czy 12 grudnia tez nagle pan Bera zachoruje....
Lubię to! 12
jasne
jasnePaluszek i główka to...9 października o 22:26
to już będzie po wyborach, więc wyrok nie wpłynie na wynik wyborów
Lubię to! 6
,,,
,,,jasne10 października o 08:05
i pewnie o to chodziło...
Lubię to! 5
Max
Max9 października o 19:13
Kompromitacja .Koniec jest bliski.Kochani Jaworzanie spotkamy się przy urnach wyborczych.
Lubię to! 13
uwolnił energię
uwolnił energię9 października o 18:45
burmistrz dostał zaproszenie do sądu i zaniemógł...a taki energiczny się wydawał...
Lubię to! 21
Energia?
Energia?uwolnił energię9 października o 19:08
Tyle "dobre" energii miał w sobie... Czy to może ta "zła" była?
Lubię to! 8
Reklama
Hmm
Hmm9 października o 18:38
ciekawe, czy dociągnie chorobowe do poniedziałku, bo na poniedziałek-15 października zaplanowana jest inna rozprawa i stwierdzenie niewykonania wyroku i kolejne bezzasadne wypowiedzenie
Lubię to! 21
Energia?
Energia?Hmm9 października o 19:08
Kolejna rozprawa?
Lubię to! 7
stawiam
stawiamHmm9 października o 19:18
można robić zakłady
Lubię to! 8
Przegra
PrzegraHmm9 października o 20:12
Niech pociągnie do 21.10 i zawija wrotki :)
Lubię to! 12
brawo
brawo9 października o 18:36
I to jest właśnie to, ludzie maja prawo o wszystkim wiedzieć, co poczyniają wybrani przez nich ludzie. Super portal, by tak dalej!
Lubię to! 22
?
?9 października o 18:33
dopadła go karma?
Lubię to! 15
wyborca
wyborca9 października o 18:30
Brawo dla portalu za aktywność, obiektywizm i skuteczność w działaniu. Na takich właśnie ludzi trzeba stawiać.
Lubię to! 17
Energia? Chyba żart
Energia? Chyba żartwyborca9 października o 19:09
Właśnie, w innych mediach żadnej wzmianki.
Lubię to! 9
MS
MS9 października o 18:25
Młyny sprawiedliwości mielą powoli, ale mielą i bardzo dobrze. Mogą wpędzić w chorobę...
Lubię to! 15
mariolka
mariolka9 października o 18:24
Znany komunistyczny kawał jak podpadłeś serca zawał ... Zdrowka panie Burmistrzu bedzie dobrze idzie NOWE.damy radę
Lubię to! 3
???
???mariolka9 października o 19:16
myślisz, że chce przeciągnąć aż do wyborów parlamentarnych, aż wróci "stary" układ?
Lubię to! 6
Poliszyner
Poliszyner9 października o 18:22
Ponoć na salę sądową przeciwko pracownikowi-jaworzance wysyła naraz po 2 mecenasów ze świdnickiej kancelarii opłacanych z naszych podatków.
Lubię to! 20
masakra
masakraPoliszyner9 października o 21:08
i to wszystko za nasze pieniądze
Lubię to! 6
Obserwator
Obserwator9 października o 18:21
Czy to nie aby związane jest z rozprawą sądową ?
Lubię to! 14
Nie sądze
Nie sądzeObserwator9 października o 19:11
No dziwne jest, że dzień przed rozprawą nagle do szpitala, a w niedzielę jeszcze było bieganie, nawet wczoraj udostępnił coś na FB
Lubię to! 6
Dors
DorsNie sądze9 października o 23:19
Może tak szybko biegał, że go przewiało :D
Lubię to! 5
pensonariusz
pensonariusz9 października o 17:41
ale jaja nie wierze że wpadli na cos takiego przecież to istna kpina z wydziału sprawiedliwości jaworzanie chyba takiego burmistrza to my nie chcemy śmiech na sali jutro inauguracja uniwersytetu 3 wieku w ecmenie będzie cudowne ozdrowienie bo koło 100 głosów wyborczych bedzie czekać na uścisk ręki żenada
Lubię to! 26
jaworzanka
jaworzankapensonariusz9 października o 19:33
Twoje pisanie wstydu warte,takiego burmistrza to jeszcze nie było w Jaworze bardzo pracowity,aktywny,pełen poświęcenia dla Jaworzan,a tylko go oczerniacie.
Lubię to! 8
żenua
żenuajaworzanka9 października o 22:28
nie trolluj, idź spać
Lubię to! 4
Inga
Ingajaworzanka9 października o 22:45
Żart?! Fakt nie było takiego kto by tak traktował pracowników!
Lubię to! 5
Pensjonariusz
Pensjonariuszjaworzanka9 października o 23:07
Jaworzanka co do jednego się zgodzę takiego burmistrza fakt jeszcze nie było🤔
Lubię to! 6
Sprawiedliwy
Sprawiedliwyjaworzanka10 października o 08:19
Tak nie było ,ale sprawiedliwość i tak go dorwie.prędzej czy pózniej .Tego jestem pewny.
Lubię to! 7
Akuku
Akuku9 października o 17:22
A już myślałam, że zagłosuję na niego? - ale na początek jest nam potrzebny zdrowy, silny i na dodatek mądry włodarz, a nie cherlawy.
Chorować może pól roku, więc 80% średniego wynagrodzenia, to niezły zasiłek.
Lubię to! 19
Biegacz
BiegaczAkuku9 października o 18:02
jak to przeca biega i w niedzielę biegał z ulotkami.
Lubię to! 16
Ania
AniaAkuku9 października o 19:41
Przed odpowiedzialnością nie ucieknie
Lubię to! 7
Reklama
Liesal
Liesal9 października o 17:17
Dzis
On jutro
Ty.
Nigdy nie wiemy co nam los przyniesie.wiec oszczedzcie sobie glupie komentarze.bo nawet nie wypada smiac sie z czyjejs choroby .
Lubię to! 5
...
...Liesal9 października o 17:57
tak wirus sądus wyrokus bojus, powoduje on nieelecyjność ponowną co objawia się odstawieniem przywilejów, kasy miasta
Lubię to! 18
wyborca
wyborcaLiesal9 października o 18:31
przykro mi, ale jakoś już w te EBajki nie wierzę, za dużo już ich było
Lubię to! 13
urzędas
urzędasLiesal9 października o 18:39
Żal? A Ty wiesz co on robi z pracownikami?
Lubię to! 12
Macho
MachoLiesal9 października o 19:17
Leser. Bał się usłyszeć wyrok. Zero męstwa i odwagi.
Lubię to! 4
prawda
prawdaLiesal9 października o 20:42
Liesal-to podpytaj, ilu pracowników za jego kadencji wylądowało u lekarza i w poradni zdrowia psychicznego. Tylko nie tych "przybocznych", typu osobisty kierowca, nadworny konserwator, osobista doradczyni, czy człowiek od promocji wszystkiego i kontaktów z inwestorami, co ni w ząb angielskiego ni niemieckiego nie zna i nadrabia miną.
Lubię to! 8
coraz bliżej
coraz bliżej9 października o 17:01
w Legnicy? to bliżej Prokuratury Okręgowej
Lubię to! 14
sk
sk9 października o 16:57
To chyba nic poważnego. Na facebooku wrzucił dzisiaj 3 posty :D
Lubię to! 18
jak aktywny
jak aktywnysk9 października o 18:13
to w końcu chory, czy pograł na sędzim?
Lubię to! 14
tak myślę
tak myślę9 października o 16:55
Moim zdaniem, to klasyczna gra na przewlekłość. Tak grają ludzie, którzy starają się unikać wyroku lub odwlekać go w czasie.
Lubię to! 18
praktyk
praktyktak myślę9 października o 18:32
tak pogrywają ludzie, którzy mają coś na sumieniu i boją się wyroku
Lubię to! 19
Chory
Chory9 października o 16:53
Pewnie zaatakował go wirus sądus wyrokus bojus, powoduje on nieelecyjność ponowną. Straszna choroba a wy się śmiejecie
Lubię to! 22
hehe
heheChory9 października o 18:13
krótko mówiąc ścięło go z nóg
Lubię to! 8
struś
struś9 października o 16:52
jak najpierw robiło się co chciało, to teraz trzeba mieć odwagę stawić temu czoła
Lubię to! 18
tja
tja9 października o 16:46
jakoś nie wierzę w tą nagłą chorobę...gdzie leży i co mu jest?
Lubię to! 10
...
...tja9 października o 17:59
wirus sądus wyrokus bojus. straszna choroba
Lubię to! 14
jestem na NIE
jestem na NIE9 października o 16:40
Przemoc psychiczna, łamanie prawa, nadużywanie władzy, afery, itp.
Lubię to! 17
Pytanie
Pytanie9 października o 16:40
Rozumiem, że choroba, która nie pozwala uczestniczyć w rozprawie uniemożliwia sprawowanie urzędu burmistrza i ubieganie się o kolejną kadencję?
Lubię to! 15
PIP
PIPPytanie9 października o 18:16
na pewno podczas chorobowego nie może prowadzić kampanii wyborczej, ani innej aktywności związanej ze stanowiskiem burmistrza, więc i nie powinien być aktywny na służbowym FB, skoro się świadczy pracy
Lubię to! 14
maska
maska9 października o 16:33
jaka zawzięta mina na zdjęciu...pora zdjąć maski
Lubię to! 15
Reklama
Przypadki sa ale...
Przypadki sa ale...9 października o 16:30
Jeszcze wczoraj coś udostępniał na FB... Oj choroba nie wybiera...
Lubię to! 10
ehe
ehe9 października o 16:21
I tak nagle się rozchorował w okresie kampanii wyborczej, jak miał zapaść wyrok?
Lubię to! 16
?
?9 października o 16:13
Dziś miał zostać ogłoszony wyrok w sprawie
Lubię to! 18
KzJ
KzJ9 października o 16:09
A może naprawdę coś się stało...
Najlepiej odrazu rzucać jadem. Od odpowiedzialności i tak nie ucieknie ludzie!!!!
Lubię to! 2
karma
karmaKzJ9 października o 16:43
nie dziwię się, skoro tylu ludzi zostało skrzywdzonych, a karma wraca
Lubię to! 13
Xxx
XxxKzJ9 października o 17:27
Wyrok nie ale terminu wyborów się nie da zmienić...
Lubię to! 6
...
...Xxx9 października o 18:01
Ale wyrok teraz by mu kompletnie popsuł kampanię.
Lubię to! 11
racja
racjaXxx9 października o 21:12
fakt, jakby zapadł wyrok, że był mobbing, to faktycznie
Lubię to! 4
moje zdanie
moje zdanie9 października o 16:08
tacy ludzie nie powinni mieć władzy nad innymi, lekarz się jak najbardziej tu przyda
Lubię to! 13
nie ma żartów
nie ma żartów9 października o 15:59
ponoć sędzia zapowiedział, że w przypadku kolejnej absencji zastosuje odpowiednie środki, aby doprowadzić pozwanego do sądu
Lubię to! 18
Marc
Marc9 października o 15:54
Bo w sądzie nie przecina się zadnych szarf I troche mniej kramer procz te od monitoringu😄
Lubię to! 18
dziwne
dziwneMarc9 października o 16:44
I osobisty wstęgotrzymacz nie wie gdzie jest i co mu jest?
Lubię to! 10
aktor
aktor9 października o 15:54
szczury uciekają z tonącego okrętu
Lubię to! 21
Zmartwiony
Zmartwiony9 października o 15:52
Może to zaraźliwe, a witał się z mieszkańcami i rozdawał ulotki w niedziele! Każdy kto miał z nim kontakt, niech pójdzie do lekarza, jego zmiotło z dnia na dzień!!!!!
Lubię to! 28
profilaktyka
profilaktykaZmartwiony9 października o 21:14
trzeba się zaszczepić
Lubię to! 6
obiektywny
obiektywny9 października o 15:50
Jakoś mi go nie szkoda. Karma wraca. Ile to już ludzi zostało skrzywdzonych?
Lubię to! 19
Reklama
idzie nowe
idzie nowe9 października o 15:48
burta i arogancja ma swój kres...
Lubię to! 17
niemoc?
niemoc?9 października o 15:47
no to Bera uwolnił energię i teraz są żniwa...
Lubię to! 18
pełny pampers
pełny pampers9 października o 15:45
ale jaja
Lubię to! 14
Wyborca
Wyborca9 października o 15:43
Rozumiem, że w przypadku jeśli (oby nie) wybrali go ponownie to gdy będzie po procesie zrzeknie się urzędu?
Lubię to! 12
zależy
zależyWyborca9 października o 16:20
albo zostanie pozbawiony sprawowania władzy
Lubię to! 18
który?
który?9 października o 15:36
czy to chodzi o proces o mobbing i wymuszenie rezygnacji ze stanowiska sekretarza
Lubię to! 18
tak
takktóry?9 października o 15:40
tak
Lubię to! 11
o to chodzi?
o to chodzi?który?9 października o 15:54
radny Detyna na sesji mówił o tym, jakie metody są stosowane, włącznie z pozbawianiem wolności
Lubię to! 15
Buba
Bubao to chodzi?9 października o 16:17
Zaczął mówić, bo potem poszedł najwyraźniej rozkaz do Ivana a ten odciął mikrofon Detynie
Lubię to! 17
Moto koment
Moto komento to chodzi?10 października o 08:07
Na sesji rady była mówiona prawda. Teraz to się potwierdza.
Lubię to! 6
oliwa wypływa
oliwa wypływa9 października o 15:32
ups i się wydało ;)
Lubię to! 11
Czytelnik
Czytelnik9 października o 15:27
Nikomu zle nie zycze ! Ale ucieczka przed odpowiedzialnoscia to potrafia tylko ludzie z PO ! A przeciez pan Bera to szef powiatowy Platformy Obywatelskiej !
Lubię to! 19
??
??9 października o 15:27
Może ktoś wie w którym szpitalu? Można by odwiedzić...
Lubię to! 9
normalne
normalne??9 października o 15:39
W urzędzie muszą wiedzieć, bo przecież powinna dotrzeć do pracodawcy informacja w tej sprawie, skoro nie zjawił się w sądzie i w pracy. Zastępca burmistrza albo jego sekretarzowa powinni posiadać taka wiedzę.
Lubię to! 15
Buba
Bubanormalne9 października o 16:17
"Skontaktowaliśmy się z Urzędem Miejskim w tej sprawie. Sekretariat burmistrza był zaskoczony całą sytuacją." To jak jest?
Lubię to! 16
Farsa
Farsa9 października o 15:25
"Skontaktowaliśmy się z Urzędem Miejskim w tej sprawie. Sekretariat burmistrza był zaskoczony całą sytuacją." Czyli sam urząd nie wie, że trafił do szpitala? To pani sekretarz nie poinformowała? xD
Lubię to! 15
czyżby?
czyżby?9 października o 15:24
Gra na przewlekłość?
Lubię to! 15
szkło
szkłoczyżby?9 października o 18:17
klasyk
Lubię to! 9
Reklama
klasyka
klasyka9 października o 15:20
To nie pierwszy raz, jak sprawa została odroczona na wniosek strony pozwanej. Ktoś, kto jest pewny wyroku raczej dąży do szybkiego zakończenia procesu i wyroku. W przeciwnym wypadku jedynym wyjściem jest gra na zwłokę... Mnożenie świadków, absencje chorobowe, itp.
Lubię to! 16
dziwne
dziwneklasyka9 października o 15:33
czy burmistrz unika wyroku?
Lubię to! 15
Swój człowiek.
Swój człowiek.9 października o 15:19
To musi być coś poważnego i nagłego...bo w niedzielę tryskał zdrowiem i brykał po ulicach miasta jak antylopa !!! Sprawy go przerosły i chyba ma dość. Dlaczego została odwołana ostatnia sesja i ile nas podatników kosztowały wszystkie igrzyska przez 4 ostatnie lata...? Zdrowia panu życzymy.
Lubię to! 16
yhy
yhySwój człowiek.9 października o 15:57
nagle wypadł poważny proces o mobbing i unieważnienie rezygnacji ze stanowiska sekretarza przez Panią Ewę
Lubię to! 11
?
?9 października o 15:11
Burmistrz nie stawił się w sądzie? Strach przed wyrokiem?
Lubię to! 18
Konował
Konował9 października o 15:09
Trzeba odwiedzić burmistrza w szpitalu zatem, zobaczyć czym spowodowana ta absencja.
Lubię to! 11
Choroba...
Choroba...Konował9 października o 15:22
Nom, a jeszcze ciekawsze będzie jak jutro będzie znów biegał po mieście i agitował ludzi...
Lubię to! 13
;)
;)9 października o 15:08
ojoj, cóż za zbieg okoliczności, że ostatnia rozprawa a burmistrz zaniemógł... oby stan zdrowia się szybko polepszył, bo kalendarz wyborczy jest napięty
Lubię to! 11
Przypadek?
Przypadek?9 października o 15:02
Ucieczka przed odpowiedzialnością? Strach zajrzał w oczy?
Lubię to! 14
Bojaźliwy
BojaźliwyPrzypadek?9 października o 15:10
Boi się Pani Ewy?
Lubię to! 12
Andrzej
AndrzejBojaźliwy9 października o 15:42
Takiej delikatnej i sympatycznej kobiety? W prawdzie nie przywrócił jej do pracy i teraz pewnie będzie musiał się z tego wytłumaczyć przed odpowiednimi organami.
Lubię to! 11
Zwolniony
ZwolnionyBojaźliwy9 października o 16:49
Przywrócił, ale po paru dniach znów ją zwolnił.
Lubię to! 9
Poliszyner
PoliszynerBojaźliwy9 października o 18:19
wieść gminna niesie, że nie dopuścił jej do wykonywania obowiązków, więc nie wykonał wyroku
Lubię to! 8
Przypadek?! Nie sądzę...
Przypadek?! Nie sądzę...9 października o 15:02
Dziwne... Biega i ze zdrowiem źle? Ciekawe, że akurat teraz kiedy rozprawa i ewentualny wyrok uniemożliwił by udział w wyborach. Rozprawa jest już po wyborach...
Przypadek?...
Lubię to! 16
szok
szok9 października o 14:59
Ale zagrywka ze strony włodarza no cóż sytuacja mówi sama za siebie....ludzie dostrzeżcie wreszcie co się dzieje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dopiero co tryskał "mądrą" energią na FB
Lubię to! 19
Pytanie?
Pytanie?9 października o 14:58
Przesuwanie w czasie? Zyskiwanie czasu? Dziwne...
Lubię to! 16
kontroler
kontroler9 października o 14:57
No teraz trzeba pilnować na ilu wiecach będzie widziany burmistrz zamiast przebywać w szpitalu?
Lubię to! 17
Reklama

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


Więcej wiadomości

Reklama
Będzie się działo
Reklama

 

jawor24h.pl

Największy portal informacyjny w powiecie jaworskim. Znajdziesz tutaj najświeższe informacje, zdjęcia oraz filmy z Jawora i okolic.