Czwartek, 28.03.2024 393

 

Pliki cookies 15:14
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Gaździcki Tomasz - kandydat do Rady Miejskiej w Jaworze
Baltic Home

Dominik Drapiewski: Mniej słów, a więcej faktów

– Nieszczęście naszych polityków jaworskich to jest to, że wszyscy byli moimi studentami - Krzysiu Kowalczyk, Emil Bera, Stanisław Laskowski – mówił w trakcie niedzielnej mszy ks.prałat Dominik Drapiewski.

© Paweł Sasiela

Podczas niedzielnej mszy w kościele p.w. Św. Marcina w Jaworze ks.prałat Dominik Drapiewski odniósł się do ostatnich wydarzeń w Jaworze związanych z wyborami samorządowymi.

Komentarze (23)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Marian
Marian10 października 2018 o 11:49
Roma locuta causa finita.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
parafianin
parafianin9 października 2018 o 12:56
Gdzie tutaj jest znak zapytania? Wyraźnie powiedziane to co trzeba przez ks. dziekana, zresztą super gospodarza i wspaniałego człowieka. Jasno widać, że ktoś sobie samowolkę zrobił i tyle. Są jednak i tacy, którzy oceniają, a nie znają. Oczerniać i hejtować łatwo, bardzo łatwo.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
WinTer
WinTerparafianin9 października 2018 o 20:31
A ja nie mam nic przeciwko Ks. Dominikowi i uważam Go za wspaniałego księdza. Dlatego staję w Jego obronie. Proszę się wsłuchać w nagraną wypowiedź, tam wyraźnie słychać pytanie cytuję: ,,...co mam powiedzieć, ja żadnej opcji nie popieram?" ...i tu również nie mam nic przeciwko bo ma prawo popierać kogo chce. To są demokratyczne wybory.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Parafianka
Parafianka8 października 2018 o 20:30
Komitet EB Razem to przecież PO i SLD a osoby z tego Komitetu brały udział w "czarnych marszach", poglądy tych osób nie zgadzają się z zasadami kościoła ! Jestem osobą wierzącą i bardzo mi się to nie podoba , że parafia angażuje się w promowanie tego Komitetu. Tak to odbieram i takie jesteś moje zdanie .
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec Parafianka9 października 2018 o 08:01
to nie tylko "czarne marsze", ale też np.na Dzień Kobiet "striptiz " w ECMEN tj. w dawnej parkowej
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jadzia
Jadziamieszkaniec 9 października 2018 o 23:12
no tylko dlaczego tego alkoholu zabrakło...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wierny
Wierny 8 października 2018 o 20:23
Dziekan nie zaprzecza, że wyraził zgodę na powieszenie baneru. Oczekuję, że w najbliższą niedzielę zaproponuje wszystkim komitetom wywieszenie banerów w miejscach, za które nie odpowiada.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
W.J
W.J8 października 2018 o 19:33
Ksiądz Proboszcz ma w naszym mieście jeszcze wiele innych osób, które uczył. Nauka nie była słaba jak napisał ktoś poniżej w komentarzu. Być może studenci nie byli obecni na wszystkich wykładach :) Duży szacunek dla księdza, że poruszył temat niewygodnego banera, co tak naprawdę nie było łatwe. Subiektywnie odbieram to tak, im więcej banerów danej osoby, tym bardziej zastanawiam się czy warto na taką osobę głosować. Naprawdę ilość banerów nie świadczy o ofercie kandydata. Jak to ktoś kiedyś powiedział "Wydaje mi się, że orłów w naszej Polsce nigdy nie brakowało za to mrówek do pracy zawsze" (Kamienie na Szaniec). Wybrać mądrych - słusznie i do tego pracowitych, takich, którzy oprócz pracy robią jeszcze coś społecznie tak od siebie i nie na rok przed wyborami ale tak przez ostatnie 4 lata.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
WinTer
WinTerW.J9 października 2018 o 20:45
Jestem tego samego zdania, że powinniśmy wybierać ludzi mądrych i wartościowych. Nie pieniaczy, którzy opluwają się nawzajem wulgaryzmami w mediach społecznościowych. Nie tych którzy miesiąc przed wyborami latają z pędzlami i łopatami żeby ogrzać się w świetle kamer. Nie tych którzy tuż przed wyborami zaczepiają na ulicach swoich mieszkańców i szczelają głupimi uśmiechami i obłudnymi uściskami dłoni. Swoją pracą na rzecz miasta trzeba się wykazywać nie tylko kiedy pachą ciepłe stołki.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
WinTer
WinTer8 października 2018 o 18:22
W zdaniu ,,...i co mam powiedzieć, ja żadnej opcji nie popieram?" Na końcu był znak zapytania. ...i to zmienia postać rzeczy według mnie. Tak więc KS. Dominik sobie wiadomą opcję popiera i jak każdy ma do tego prawo.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Logika
Logika8 października 2018 o 17:38
Gdybym ja kogoś nie popierał nigdy bym nie wyraził zgody na wywieszenie banera
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Coś tu nie gra
Coś tu nie gra8 października 2018 o 17:15
Słyszę - "Ja żadnej opcji nie popieram", natomiast pan Gołuch napisał w oświadczeniu że miał ustną zgodę proboszcza na posiedzenie banera .To jak to w końcu jest popieram czy nie popieram? Bo mi się wydaje że ksiądz popiera Komitet EB .
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
GregoryCoś tu nie gra8 października 2018 o 19:50
A ten z Miłosierdzia Krzysztofa K., bo pozwolił mu baner powiesić na kościelnym murze.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Grzes przez wieś
Grzes przez wieśGregory9 października 2018 o 09:38
Gresiu, mój kochany tamten nie jest zabytkiem, a wasi przez 4 lata byli bezkarni i teraz to się kończy, wasz prywatny folwark.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
COCO
COCOCoś tu nie gra8 października 2018 o 19:09
Jak można popierać kogoś kto przez 4 lata nie dał 1zł na remont kościoła,a tylko się lansował w pierwszych ławkach ze swoimi łaniami od parasolek i czarnych marszów,a na FB wypisywał jak to remontuje obraz "Apoteoza Św.Marcina"
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rada Parafialna
Rada Parafialna Coś tu nie gra8 października 2018 o 18:28
Gościu, słuchaj uważnie. Jak ks. Dziekan zabiera głos w takiej sprawie, a żadko to robi to znaczy że nie popiera Jaworskiego Ratusza. Jestem w każdą niedzielę w kościele św. Marcina i przez ostatnie 10 lat ks. Dziekan niego nie popierał i unikał tematów związanych z polityką. Myślcie co piszecie.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
WinTer
WinTerRada Parafialna 9 października 2018 o 21:36
Żeby było jasne! Nie jestem przeciwko Dziekanowi! Ale proszę dokładnie przesłuchać to co mówił Dziekan podczas mszy, zwracając uwagę na interpunkcję i ton wypowiedzi. Trzeba słuchać ze zrozumieniem, a nie zwracać nam uwagę, że bezmyślnie komentujemy. Ja jestem katoliczką. Od urodzenia, przez ponad 60 lat chodzę do kościoła i się z tym nie obnoszę.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
WinTer
WinTerCoś tu nie gra8 października 2018 o 18:14
W zdaniu ,,Ja żadnej opcji nie popieram... " Na końcu był znak zapytania. To zmienia postać rzeczy. Wg mnie to Ks. Dominik sobie wiadomą opcję popiera. Tak ja to zrozumiałam. ...To Jego prawo!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
parafianin
parafianinCoś tu nie gra8 października 2018 o 17:37
miejmy nadzieje, ze to nie są podwójne standardy kleru
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
katolik-parafianin
katolik-parafianin8 października 2018 o 15:16
coś to słabe te nauki były, skoro komitet p. Bery tak postępuje, albo z tymi naukami, jest jak z tym ziarnem z ewangelii-jedne trafiły na podatny, żyzny grunt, inne na jałowy
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Prawda
Prawda8 października 2018 o 15:01
Wybieracie mądrych
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Przekaz podprogowy?
Przekaz podprogowy?Prawda9 października 2018 o 08:53
Mądrych? W sensie mądrą energię?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Klika ze Świdnicy
Klika ze Świdnicy8 października 2018 o 14:47
Niech się kler nie miesza do polityki. na razie z tych nieszczęsnych to tylko o EB jest głośno ale w negatywnym znaczeniu i to on robi prywatny folwark z gminy
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.