Piątek, 26.04.2024 570

 

Pliki cookies 20:38
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Absolutorium dla Zarzdu Powiatu za 2013 rok udzielone

26 czerwca br., odbya si LV sesja Rady Powiatu. Najwaniejszym jej punktem byo rozpatrzenie sprawozdania z realizacji budetu powiatu jaworskiego za 2013 r. oraz udzielenie absolutorium dla Zarzdu Powiatu.

Wszystkie komisje rady zaopinioway pozytywnie roczne sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie Zarzdu Powiatu z wykonania budetu za rok ubiegy. Rekomendacji udzielia równie Regionalna Izba Obrachunkowa we Wrocawiu. Gosowanie radnych poprzedzia prezentacja multimedialna, przedstawiona przez starost, który pokrótce omówi realizacj budetu oraz najwaniejsze projekty wykonane w ub. roku.

Dochody Powiatu w 2013 roku wyniosy 57 258 148,54 z, natomiast wydatki zamkny si kwot  55 181 167,47 z, przy planie 57 666 040,48 z, w zwizku z czym rok obrachunkowy zamknito nadwyk w kwocie 2 076 981,07 z.
Dochody na dziaalno biec wyniosy 53 750 555,36 z, natomiast wydatki biece 52 858 226,82 z, w zwizku z czym 2013 rok zakoczono nadwyk operacyjn w wysokoci 892 328,54 z.
Stan zaduenia Powiatu w 2013 roku uleg zmniejszeniu o prawie 1,5 mln zotych i wyniós 18.175.387, 55 z (w roku 2012 - 19 657 787,55 z).
W 2013 roku Zarzd w dalszym cigu podejmowa skuteczne dziaania w celu pozyskania dodatkowych rodków zewntrznych i pozyska cznie 7 245 340, 35 zotych, w tym m.in. z: Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Samorzdu Wojewódzkiego oraz Unii Europejskiej.
Na wydatki inwestycyjne przeznaczono 4 399 921,72 z, natomiast na remonty 642.324,43 z.
Pomimo realizacji wielu dodatkowych zada, zatrudnienie w Starostwie utrzymuje si na niezwikszonym poziomie - na koniec 2013 r. w Starostwie zatrudnionych byo 78 pracowników.

Rada Powiatu trzynastoma gosami za, przy trzech wstrzymujcych si udzielia Zarzdowi absolutorium za 2013 r. Dzikujc za udzielone absolutorium starosta zoy podzikowanie wszystkim radnym, zarzdowi, dyrektorom i pracownikom jednostek organizacyjnych powiatu, a przede wszystkim pracownikom Starostwa Powiatowego w Jaworze za wspóprac oraz zaangaowanie przy realizacji budetu i wielu wanych zada inwestycyjnych.
 

Podczas sesji uhonorowano nieobecnych podczas obchodów 15. lecia powiatu jaworskiego, pana Jana Jakowiaka przewodniczcego Powiatowej Rady Kombatantów i Osób Represjonowanych oraz pani Cecyli Ew Stankiewicz prezesa Fundacji Polska Mied, którym wrczono specjalne podzikowania za wieloletni i owocn wspóprac oraz udzielane wsparcie finansowe inicjatywom podejmowanym przez powiat i organizacje pozarzdowe dziaajce na jego terenie.

Podczas sesji wyróniono take uczniów Powiatowego Centrum Ksztacenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze za uzyskanie wysokich lokat w konkursie na najlepszych uczniów szkó zawodowych roku 2014. Gratulacje i podzikowania otrzymali równie ich opiekunowie oraz dyrektor PCKZiU Wanda Gobiowska.

Wydzia Rozwoju, Promocji i Funduszy Europejskich w Starostwie Powiatowym w Jaworze

Komentarze (0)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.