Piątek, 18.09.2020 107

 

Pliki cookies 09:08
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Rekrutacja w PWSZ w Legnicy
Koparka Jawor - roboty budowlane
Bank Spółdzielczy w Jaworze

(FOTO) Basen widmo

Fala upałów nawiedziła nasz region. Tymczasem kolejny rok nieczynny pozostaje basen letni w Parku Miejskim, zaś na Jaworniku spokojną rekreację zakłócają trwające Mistrzostwa Świata modeli pływających.

Z roku na rok basen w Parku Miejskim popada w coraz większą ruinę. Fot. Paweł Sasiela © Paweł Sasiela

Nie dziwi więc niezadowolenie mieszkańców Jawora, którzy by skorzystać z otwartego basenu muszą udawać się do okolicznych miejscowości. Zwłaszcza, że jedną ze sztandarowych wyborczych obietnic Emiliana Bery było pozyskanie funduszy europejskich na remont basenu w Parku Miejskim. Nie mogło to dziwić, bowiem już w 2013 roku, w specjalnym głosowaniu zorganizowanym przez Gminę Jawor, mieszkańcy zdecydowali, że „Remont i przebudowa basenu miejskiego" jest najważniejszym spośród 95 zadań jakie do wykonania miały władze miasta. To właśnie ta inwestycja zrealizowana miała zostać w pierwszej kolejności. Wszystko w myśl szczytnego hasła „Potrzeby Jaworzan priorytetem gminy - samorząd dla mieszkańców". Jako szacunkowy koszt zadania podawano wówczas 8-9 milionów złotych.

- W kwietniu 2012 roku dokonana została ocena stanu technicznego przez inżyniera, który opisał dokładnie stan techniczny, zaczynając od niecki basenu, dna basenu dużego, ścian, brodzika i wnioski nasunęły się takie, po których basen został zamknięty. Stan techniczny basenu oraz popękany beton powoduje, że niecka basenu jest nieszczelna. Duży ubytek wody powoduje, że grunt pod basenem jest nadmiernie nawadniany i staje się niestabilny dla konstrukcji basenu – mówił w styczniu zeszłego roku dyrektor OSiR-u Robert Matkowski.

Tymczasem trwa trzecie lato za kadencji burmistrza Bery, a modernizacji basenu letniego, jak nie było tak nie ma. Wszytko wciąż pozostaje jedynie w sferze mglistych obietnic, a przecież niezrealizowanie sztandarowego gminnego projektu kosztował byłego burmistrza Artura Urbańskiego utratę posady włodarza miasta. Jaworzanie postawili na człowieka, który dawał nadzieję na to, że już niebawem znów czas upałów będą mogli spędzać na otwartym basenie w Parku Miejskim.

Remont basenu letniego od początku kadencji postulują radni zasiadający w Komisji Gospodarki i Rozwoju Miasta. Podczas ostatniej przed wakacjami sesji Rady Miejskiej o plany modernizacji obiektu pytał burmistrza radny Krzysztof Detyna.

- Obecnie został złożony projekt na rewitalizację basenu do Regionalnego Programu Operacyjnego. Muszę sprawdzić na jakim to jest etapie - mówił burmistrz Emilian Bera. - Basen to mówiąc wprost są pieniądze. Trzeba około 8-10 mln wyłożyć z budżetu miasta, co też trzeba przeanalizować, bo na wejściu na pewno kilka wariantów należy przyjąć do wiadomości. Taki obiekt z dużą dozą prawdopodobieństwa nie będzie rentowny. Nie chciałbym później spotykać się w następnych latach: panie burmistrzu wybudował pan basen, ale my musimy dokładać po pół miliona w utrzymanie. Tak musimy, dlatego, że słonecznych dni w ciągu roku jest znacznie mniej niż na południu Europy, więc basen funkcjonuje wtedy kiedy jest ładna pogoda. Różnie te sezony się wahają, ale to też trzeba przyjąć do wiadomości. Wiadomo, że będą potrzebne pieniądze do obsługi tego basenu. Natomiast nikt nie powiedział, że nie możemy o tym rozmawiać. Jak będziemy rozmawiać, to w dobie tych wszystkich wyzwań na szale trzeba położyć te wszystkie problemy, które są w mieście i też żeby było dobrze, żeby jakiś konsensus zapadł, żeby ustalić w takim sensie, że jeśli robimy ten basen to zaciągamy obligacje. Wtedy się liczymy, że ten basen należy opłacić i jakąś rentowność pochłonie. Na tę chwilę też szukamy wszędzie, gdzie się da środków z Unii Europejskiej. Permanentnie to robimy. Aktualnie jest złożony wniosek - dodawał burmistrz Bera.

To pewien zwrot w akcji, bowiem jeszcze w bieżącej kadencji w obiegu pojawiały się nawet tak drastyczne koncepcje, jak pomysł całkowitego zasypania basenu, a następnie zalesienia terenu. Padały też propozycje przebudowy Krytej Pływalni Słowianka wraz z budową przy niej basenu odkrytego. Wówczas basen w Parku Miejskim mógłby definitywnie przejść do historii.

- Naprawdę zrezygnować z tego obiektu nie można. Trzeba się zastanowić w zespole inżynierów, architektów jak rozwiązać najlepszym i najtańszym sposobem, żeby to wszystko wykorzystać, przy minimalnych nakładach. Problemem jest to, żeby pewnych decydentów przekonać o słuszności pozostawienia tego obiektu i zobaczy pan ilu będzie ludzi zainteresowanych – zwracał się w styczniu minionego roku do dyrektora OSiR-u Andrzej Kobes.

Wiele wskazuje na to, iż radnym Komisji Gospodarki i Rozwoju Miasta owych decydentów przekonać się udało. Tym bardziej, iż kolejny rok dobitnie pokazuje jak bardzo odkrytej pływalni w Jaworze brakuje. Zwłaszcza, że wakacyjna oferta dla rodzin spędzających z dziećmi wakacje w mieście na kolana nie rzuca, a na Jaworniku w najbardziej upalne dni odbywają się mistrzostwa modeli pływających.

 - Co roku wraca temat otwartego kąpieliska w Jaworze. Odpowiedzi na moje pytania na ten temat są mgliste i niekonkretne. Radni, którzy wraz z burmistrzem obiecali w kampanii wyborczej remont miejskiego basenu, nie mają większego wpływu w tym problemie. Jest jeszcze kwestia tego, że jeden z liderów rządzącej koalicji przyznał, że obiecywali tak wiele tylko dlatego, żeby wygrać wybory. Taką mamy przygnębiającą polityczną rzeczywistość. Przed nami kolejna kampania i ... kolejne obietnice - kwituje radny Krzysztof Detyna.

Komentarze (327)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Autor
Autor1 września 2017 o 00:10
Basenu nie było to niema. Ale nawet dzieci w wieku szkolnym musiały zacząć płacić za krytą pływalnie !!!! Brawo oby tak dalej, a ci młodzi którzy głosowali zmienią zdanie:( O co tu chodzi 25000 mieszkańców ? Po co im basen trzeba wyremontować dworzec dla 30 osób dziennie !
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Autor1 września 2017 o 07:37
od ilu lat basen jest nieczynny?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
??1 września 2017 o 08:11
5-10-15-20
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator miejski
obserwator miejski19 sierpnia 2017 o 09:19
Jakoś koszty i brak pogody nie przeszkadzały panu burmistrzowi jak był radnym.Łatwiej jest krytykować. A gdzie zapowiadane z marszałkiem boisko w gimnazjum nr1?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
;)
;)obserwator miejski19 sierpnia 2017 o 09:56
"Można obiecywać wiele rzeczy, bo byliśmy zdeterminowani żeby się dostać”.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koniec "zamiatania pod dywan"?
koniec "zamiatania pod dywan"?18 sierpnia 2017 o 21:45
Przed ponad dwoma laty do prokuratury wpłynęło anonimowe zgłoszenie o tym, jakoby ówczesny wiceminister zdrowia w rządzie PO Sławomir Neumann miał przyjąć 50 tys. złotych łapówki. Były wiceminister miał mieć wpływ na w Narodowym Funduszu Zdrowia na decyzje korzystne dla pewnej placówki medycznej przy zakontraktowaniu usług. Neumann miał otrzymać łapówkę od szefa tego centrum medycznego. To postępowanie Prokuratura Okręgowa w Warszawie umorzyła w grudniu 2014 r. Po przeanalizowaniu akt sprawy prokurator okręgowy w Jeleniej Górze zdecydował o ponownym podjęciu śledztwa w tej sprawie.Tymi słowami prokurator Marek Gorzkowicz potwierdził fakt powrotu do śledztwa dotyczącego polityka PO. Prokurator Gorzkowicz powiedział także, że sprawa ta jest połączona z inną, także umorzoną w 2014 roku. Dotyczyła ona przekroczenia uprawnień przez dyrektora mazowieckiego NFZ. Działanie to miało polegać na bezprawnym przejęciu aneksu do umowy o świadczeniu usług medycznych z zakresu okulistyki.Ta ważna informacja pokazuje jak działała niezależna prokuratura za rządów PO. Szybkie umorzenie i brak drążenia sprawy, w którą mógł być zamieszany ważny polityk. Dobrze się stało, że śledztwo zostało po latach wznowione. Czyżby to był początek tak bardzo oczekiwanego przez Polaków programu „Cela Plus”? http://newsweb.pl/2017/05/04/korupcja-wychodzi-na-jaw-neumann-jako-minister-wzial-ogromna-lapowke-sprawa-w-prokuraturze/
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obiecanki
obiecanki18 sierpnia 2017 o 19:42
"Można obiecywać wiele rzeczy, bo byliśmy zdeterminowani żeby się dostać”. Ktoś pamięta autora tych słów? http://jawor24h.pl/trzej-krolowie,7149,a.html
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gospodarowanie
gospodarowanieobiecanki19 sierpnia 2017 o 08:45
zapomniał jeszcze dodać, że dużą część budżetu przez 3 lata przeznaczać będą na drogie imprezy, igrzyska, przyjęcia, kwiatki i rabatki podczas, gdy miastu grozi zapaść http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/polska-w-ruinie-a%c5%bc-122-miastom-w-polsce-grozi-zapa%c5%9b%c4%87-w-tych-15-jest-najgorzej/ar-AApNynb?ocid=spartandhp
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obietnice wyborcze po 3 latach
obietnice wyborcze po 3 latachobiecanki19 sierpnia 2017 o 08:41
praca dla jaworzan, a nie zwalnianie jaworzan i zatrudnianie znajomych z poza Jawora, czynny basen letni, a nie kurtyna wodna i jeszcze nieczynny Jawornik w sezonie letnim, hala widowiskowa z kinem, a nie sezonowe kino objazdowe, darmowa komunikacja dla mieszkańców, a nie wypasiona służbowa limuzyna z prywatnym szoferem, remont gminnych zabytków (zwłaszcza zamek straszy), a nie opowiadanie o cudzych inwestycjach
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!
!obiecanki19 sierpnia 2017 o 08:38
i któżby się tego po tym panu spodziewał?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ja pamiętam!
Ja pamiętam!obiecanki18 sierpnia 2017 o 19:46
Daniel Iwański - przewodniczący Rady Miejskiej wypowiedział te słowa.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kora
Kora18 sierpnia 2017 o 19:20
W czasie kazdej kampanii obiecuje się wszystko. Byle wygrać. Pisze się huura program...a potem pocałujcie misia w d...ę. I zyje sie tylko raz. Hahahahaha. Basenu nie bylo i nie będzie. Jesli ten burmistrz go zrobi - odszczekam!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borus18 sierpnia 2017 o 19:16
Na posadzenie drzewa powinno być pozwolenie i obowiązek opieki przez właściciela terenu. Nie sadzić drzewek przy budynkach mieszkalnych, ulicach, tylko krzewy. Małe drzewko, to małe problemy ale po kilkunastu latach ( bez opieki) wielki problem i kłopot. Drzewo to jak budowla , które później wymagają kosztów . O tym nikt nie myśli wsadzając małą sadzonkę. To musi być w programie działania Prezydenta, Burmistrza, Wójta miasta, wsi. Widzimy jakie straty i ofiary ponosimy przy każdych huraganach, trąbach powietrznych.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ogrodnik
ogrodnik18 sierpnia 2017 o 13:33
Kiedy przycinać drzewa liściaste? Na początku należy uświadomić sobie również, że nie wszystkie drzewa liściaste w ogóle wymagają przycinania. Ta wiedza pozwoli nam oszczędzić sporo pracy, ale nie tylko. Są gatunki, które na przycinanie reagują źle albo po prostu odrastają powoli i z mozołem. Unikanie drastycznego, a czasami wręcz jakiegokolwiek podcinania w ich przypadku wydaje się niezwykle ważne. Kiedy przycinać drzewa liściaste? Każde drzewo warto przyciąć w pierwszych latach wzrostu, ponieważ może to ułatwić jego przyjęcie się. Co ważne, dobrze przeprowadzone cięcie wzmacnia również wytrzymałość rośliny na późniejsze złamania i urazy mechaniczne. Generalnie korony drzew liściastych można przycinać przez cały rok, choć nie da się ukryć, że najlepsza pora to okres od listopada do marca, zanim zaczną krążyć soki.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jola
jola18 sierpnia 2017 o 13:23
Czas wziąć się za drzewa w mieście, na osiedlach, przy budynkach. Dlaczego nie wycina się drzew rosnących blisko jezdni, torów kolejowych w odległości równej lub większej niż wysokości drzew? Drzewa zagrażają budynkom. Wycinać topole w miastach - to jest drzewny chwast. Gdzie są dendrolodzy od pilnowania drzewostanu w miastach? Dlaczego nie koryguje się konarów, to musi być obowiązek właściciela terenu w mieście. Czy musimy patrzeć na tragedie mieszkańców miast? Drzewa tylko w parkach, lasach
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jola
jola17 sierpnia 2017 o 07:12
http://www.radiowroclaw.pl/articles/view/69448/Radio-Wroclaw-w-Jaworze Dziś nasze wozy satelitarne staną w Jaworze. Serdecznie zapraszamy! Zobaczycie z bliska jak pracują nasi dziennikarze, będziecie mogli wziąć udział w grach i zabawach. Już tradycyjnie mamy też dla Was pyszne, radiowe krówki, balony, będzie joga śmiechu i warsztaty fotograficzne dla zainteresowanych. Zachęcamy też do zadawania pytań władzom Jawora: Zadaj pytanie burmistrzowi Jawora (FORMULARZ)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ania
Ania16 sierpnia 2017 o 13:06
Dlaczego nic nie piszecie o wczorajszym wypadku na festynie w Słupie?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Berek cukierek
Berek cukierek11 sierpnia 2017 o 10:16
Obiecanki-cacanki.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gość10 sierpnia 2017 o 10:32
Brawo burmistrz
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćgość10 sierpnia 2017 o 10:53
za rozwój i lepsze jutro
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćgość10 sierpnia 2017 o 11:48
to ciszę się że się zgadzamy i optymistycznie patrzymy w przyszłość
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
op
opgość10 sierpnia 2017 o 11:37
jestem człowiekiem olbrzymiej wiary, optymistą życiowym, ale też realnego osądu faktów i rzeczywistości i wiem co mówię
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćgość10 sierpnia 2017 o 11:34
jesteś człowiekiem małej wiary, więcej optymizmu zobaczysz będzie OK!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
op
opgość10 sierpnia 2017 o 11:26
z tym się zgadzam, jestem za rozwojem i lepszym jutrem, ale niestety nie wierzę i mam ku temu uzasadnione realne powody, że to NIE nastąpi pod rządami obecnego
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
psychiatra nie pomoże
psychiatra nie pomożegość10 sierpnia 2017 o 10:41
za zapaść Jawora za jego rządów?!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo za zapaść?!
brawo za zapaść?!10 sierpnia 2017 o 10:02
Za rządów EB Jawor chyli się ku zapaści - znalazł się na 93 poz. wśród 122 miast średnich tracących funkcje społeczno-gospodarcze! Podstawowym problemem jest duży spadek liczby ludności, w małych miastach jest on powodowany zarówno niżem demograficznym jak i problemami migracyjnymi (lokalni miejscowi w wieku produkcyjnym wyjeżdżają stąd za pracą, miasto wyludnia się, wymiera, nawet lokalny szef od promocji chyba sam nie wierzy w polepszenie tego stanu, skoro sam się stąd emigruje do ościennej gminy, lepiej zarządzanej), a lokalny włodarz zamiast ten stan polepszać, dawać pracę mieszkańcom, aby stąd nie musieli emigrować za chlebem, to jeszcze pogłębią ten kryzys zwalniając swoich mieszkańców i dając pracę ludziom z zewnątrz, którzy tu nie zostawią zarobionych pieniędzy, tylko wywiozą do swoich gmin, w których mieszkają. Miasto zamiera, a włodarz się bawi?! Ilu jaworzan za obecnego burmistrza straciło pracę w gminie (urzędzie i jednostkach podległych), by zrobić miejsce politycznemu "kolesiostwu" z poza Jawora? Ile jaworskich rodzin pozbawił źródła utrzymania i przez to przychodów lokalnych przedsiębiorców? Ile gminnych pieniędzy odpłynęło z Jawora razem z zatrudnionymi przez niego osobami z poza Jawora (nie zostało wydanych tutaj, tylko w mieście zamieszkania zamiejscowych) i ile do budżetu nie wróciło w formie wpływów z PIT (od zatrudnionych osób z poza Jawora) i CIT (jaworscy przedsiębiorcy stracili potencjalne dochody z wydanych przez jaworzan pieniędzy). Wielkość udziału gmin we wpływach z podatku PIT w 2015 r. wynosił 37,67%, w 2016 r. 37,79%, w 2017 r. 37,89%-to nie wpłynęło do miejskiej kasy od zatrudnionych przez niego "kolesi" z poza Jawora i od zwolnionych jaworzan, dodać do tego trzeba jeszcze wszystkie zlecenia, jakie za EB idą poza gminę- tak dba o jaworzan. Jaworzanie sowicie mu się za to "odwdzięczą". Tak źle jeszcze nie było, żeby miasto chyliło się ku zapaści! http://samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/176441/Upadek-miast--PAN-122-miastom-w-Polsce-grozi-zapasc-spoleczno-gospodarcza Nawet w ogólnopolskich gazetach o nas nawet piszą! http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/polska-w-ruinie-a%c5%bc-122-miastom-w-polsce-grozi-zapa%c5%9b%c4%87-w-tych-15-jest-najgorzej/ar-AApNynb?ocid=spartandhp
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćbrawo za zapaść?!10 sierpnia 2017 o 10:30
jesteś śmieszny !! wyludnianie miast i miasteczek to norma w tych czasach dlatego dobrze że zabiegał o Mercedesa i zawsze jakaś perspektywa. Co do zatrudniania osób z poza Jawora to wolę żeby zatrudniał ludzi pod kontem fachowości niż miejsca zamieszkania. A tak poza tym to bardzo boli cię jego sukces!!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rym
rymgość10 sierpnia 2017 o 12:59
skorzystał z zaproszenia tak samo jak p.Furtak-jako widz, a nie do samego wmurowania kamienia węgielnego, bo do tego Mercedes zaprosił tylko te osoby, które z negocjacjami faktycznie miały coś wspólnego a co do wyborów, to zdecydują jaworzanie a nie zatrudnieni przez niego ludzie z poza miasta
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realista
realistagość10 sierpnia 2017 o 12:36
p.Bera został zaproszony i skorzystał z zaproszenia, więc nie pisz takich bzdur. To prawda że pycha kroczy przed upadkiem dlatego poczekajmy do wyborów i wtedy zobaczymy co napiszesz jak p.Bera wygra wybory?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
śmieszne
śmiesznegość10 sierpnia 2017 o 12:32
Mercedes zaprosił na wmurowanie kamienia węgielnego osoby, z którymi negocjował, wśród nich nie było p.Bery, bo nie miał z tym nic wspólnego, a podpisanie się pod cudze osiągnięcia zawsze obraca się przeciwko, wywołuje śmiech. "Pycha kroczy przed upadkiem. A za upadkiem kroczy śmieszność." http://wpolityce.pl/polityka/266613-pycha-kroczy-przed-upadkiem-a-za-upadkiem-kroczy-smiesznosc-czyli-premiera-najnowszej-ksiazki-rafala-ziemkiewicza
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćgość10 sierpnia 2017 o 11:52
to PO zawdzięczamy Mercedesa, a negocjacje zaczęły się już w 2015r. reszta przyszła na gotowe
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćgość10 sierpnia 2017 o 11:49
niestety nie zawdzięczają PO
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaningość10 sierpnia 2017 o 11:30
i co z tego? PO też negocjowało z Jaguarem i nic z tego dla jaworzan nie wyszło, bo negocjować trzeba chcieć i potrafić, a nie tylko robić pijarowską otoczkę wokół tego. Polska, jaworzanie Mercedesa zawdzięczają obecnemu rządowi z p.Morawieckim włącznie
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćgość10 sierpnia 2017 o 11:08
Jurkowlaniec w fotelu prezesa legnickiej strefy jest dla Prawa i Sprawiedliwości solą w oku. Przed laty był on jednym z najbliższych współpracowników obecnego szefa Platformy Grzegorza Schetyny, wojewodą i marszałkiem województwa z nominacji PO. PiS zaklepał już posadę szefa strefy dla swojego byłego senatora Witolda Idczaka. Żeby przejąć w niej władzę, na czwartek na wniosek ministra skarbu zwołano jednocześnie dwa walne zgromadzenia akcjonariuszy. Podczas pierwszego Jurkowlaniec dostał absolutorium za 2015 r. Na drugim miał być odwołany, a w jego miejsce planowano od razu powołać Idczaka. Posiedzenie zostało jednak przerwane i przełożone na 5 kwietnia. Jurkowlańca uratowało to, że także w czwartek na Dolny Śląsk przyjechali przedstawiciele koncernu Daimlera, produkującego m.in. mercedesy. Niemcy na terenie należącym do legnickiej strefy mogą zainwestować nawet kilka miliardów euro. W rozmowach uczestniczy Jurkowlaniec, a PiS skalkulował, że polityczne zamieszanie może inwestycji zaszkodzić. Tym bardziej że ludzie z Daimlera zaraz po wizycie w LSSE polecieli do wicepremiera i ministra rozwoju Mateusza Morawieckiego. Negocjacje z niemieckim koncernem rozpoczęły się jeszcze w 2015 roku, za rządów Platformy Obywatelskiej. Cały tekst: http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,19782578,jurkowlaniec-zostaje-pis-przestraszyl-sie-niemcow.html#ixzz4pLFBrTbo
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
postrzeganie rzeczywistości
postrzeganie rzeczywistościgość10 sierpnia 2017 o 10:40
no jak Ty zapaść nazywasz sukcesem, to się nie dziwię, że nie można się z tobą dogadać
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żałosne te Twoje dywagacje
żałosne te Twoje dywagacjegość10 sierpnia 2017 o 10:39
Możesz sobie uprawiać ten swój hurraoptymistyczny pijar jak to rzekomo jest super, ale nie zmienisz faktów, rzeczywistości, a ta jest inna. O Mercedesa zabiegała jaworska posłanka i to dzięki p.Morawieckiemu a nie p.Berze mamy Mercedesa, a o zatrudnionych przez burmistrza "fachowcach" już mówi cały Jawor.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gość10 sierpnia 2017 o 08:54
Brawo dla burmistrza
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
x
xgość10 sierpnia 2017 o 09:13
za co, za to, że za jego kadencji znaleźliśmy się na liście 122 średnich miast, którym grozi zapaść?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćx10 sierpnia 2017 o 10:32
przez ten czas przygotowywał inwestycje, a teraz jak z nimi rusza to widzę że wystąpiła u ciebie panika ha ha dziwne
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
chyba raczej na -
chyba raczej na -x10 sierpnia 2017 o 09:44
przez 3 lata niemalże zastój inwestycyjny, wg mnie przejedzone pieniądze i to nie małe na rozrywkowy tryb życia, na który nasz biedny budżet nie stać, skoro brakuje pieniędzy na pilne dla mieszkańców potrzeby i priorytety inwestycyjne
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćx10 sierpnia 2017 o 09:23
za to, że Jawor zaczyna się zmieniać na + i zaczyna mieć perspektywy.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
agregory
agregory10 sierpnia 2017 o 08:36
Wszystko to pic na wodę. Jak zwykle EB budzi się po 3 latach i ogłasza wybudzenie ze snu i zaraz jak za machnięciem czarodziejskiej różdżki dostanie dofinansowanie na basen. Kto widział ten wniosek na finanse na basen? Kiedy został zgłoszony? Kto z radnych go zna. kiedy był poruszany i dyskutowany na komisji? Nikt nic nie wie. Oczywiście teraz rok przed wyborami będą zdjęcia nowych projektów, nowe propozycje itd.,itp. i tak do wyborów, a później (jak wygramy) znowu nic, bo budowa takiego basenu kosztuje. 3 lata przespał Pan Kobes i Pan Sasiela - kiedyś to corocznie podnosili temat basenu a w ostatnich 3 latach cisza. Dopiero teraz przed wyborami bo nas rozliczą wyborcy? i jak podano w jednym z komentarzy "to były tylko obietnice wyborcze", a te obecnie tym nie są? Czy nie tym samym. Jak mawiał słynny naczelnik od wszelekiego pijaru " wpuść koparkę i niech udaje, że coś już robi". Kpina z jaworzan.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćagregory10 sierpnia 2017 o 08:54
Przestań **** kadencja trwa cztery lata. Zrobienie dokumentacji, przejście procedury z wnioskami to jest czas. Budowy basenu , remonty chodników, skwerów, renowacje to wielomiesięczne procedury a nie remonty w przydomowym ogródku gdzie sadzisz cebulę. Więc daj spokój chyba że zazdrościsz burmistrzowi sukcesu -amen
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaningość10 sierpnia 2017 o 11:23
jestem realistą i mówię co widzę, nie mam w sobie ani krzty zawiści, a skoro tak postrzegasz innych, to znaczy, że Tobie to uczucie nie jest obce
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćgość10 sierpnia 2017 o 10:49
nieekscytujący się bo to szkodzi zdrowiu! twoje zdanie niestety jest subiektywne przepojone zawiścią
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaningość10 sierpnia 2017 o 10:44
gościu, w przeciwieństwie do Ciebie mieszkam w Jaworze i kilka razy dziennie przechodzę k.różnych skwerków, więc mam realny, trzeźwy osąd sytuacji-nie są wykorzystywane, rzadko ktoś siedzi, szkoda aż tylu pieniędzy na skwerki
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćgość10 sierpnia 2017 o 10:37
ty niczego nigdy nie widzisz, polecam spacer to zobaczysz ile osób korzysta z tych skwerów. Mam nadzieję że powstanie ich jeszcze więcej bo to poprawia estetykę Jawora
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rzeczywistość
rzeczywistośćgość10 sierpnia 2017 o 09:47
gościu, Monia, Lesiu, Tomku, czy jak Ci tam, porób makiety ludzi i posadź ich na tych skwerkach, bo świecą pustkami-szkoda wywalonych tylu pieniędzy
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tubylec
tubylecgość10 sierpnia 2017 o 09:41
człowieku, dla ludzi starszych i matek z dziećmi to nie skwerki są najważniejsze, zobacz jak świeca pustkami! kogo Ty chcesz oczarować tymi bzdurami? jeśli chodzi o estetykę,, to kłaniają się obdrapane kamienice, zamek na starówce i brudny ratusz od odchodów gołębi-siedziba samego wodza. obudź się człowieku, albo wytrzeźwiej, a potem polemizuj
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćgość10 sierpnia 2017 o 09:21
Każdy temat jest ważny, ty to nie wszyscy. Te skwerki są ważne a może nawet najważniejsze dla ludzi starszych, matek z dziećmi, dla estetyki Jawora itd..... te zapyziałe miejsca wreszcie normalnie wyglądają. Sam fakt, że je wymieniłeś to znaczy, że są dla wszystkich zauważalne
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do
dogość10 sierpnia 2017 o 09:11
ale chrzanisz, zamiast skwerami trzeba było zająć się poważniejszymi tematami
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jawor w zapaści
Jawor w zapaści9 sierpnia 2017 o 17:15
Jawor jest wśród 122 miast średnich tracących funkcje społeczno-gospodarcze-którym grozi zapaść (93.poz.) Ilu jaworzan za obecnego burmistrza straciło pracę w gminie (urzędzie i jednostkach podległych), by zrobić miejsce politycznemu kolesiostwu z poza Jawora? Ile jaworskich rodzin pozbawił źródła utrzymania? Ile gminnych pieniędzy odpłynęło z Jawora razem z zatrudnionymi przez niego osobami z poza Jawora (nie zostało wydanych tutaj, tylko w mieście zamieszkania zamiejscowych) i ile do budżetu nie wróciło w formie wpływów z PIT (od zatrudnionych osób z poza Jawora) i CIT (jaworscy przedsiębiorcy stracili potencjalne dochody z wydanych przez jaworzan pieniędzy). Jaworzanie sowicie mu się za to "odwzięczą". Tak źle jeszcze nie było! http://samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/176441/Upadek-miast--PAN-122-miastom-w-Polsce-grozi-zapasc-spoleczno-gospodarcza
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
odpływ pieniędzy poza Jawor
odpływ pieniędzy poza JaworJawor w zapaści9 sierpnia 2017 o 17:43
dodać do tego trzeba jeszcze wszystkie zlecenia, jakie idą poza gminę- tak dba o jaworzan
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
utracone dochody
utracone dochodyJawor w zapaści9 sierpnia 2017 o 17:40
Wielkość udziału gmin we wpływach z podatku PIT w 2015 r. wynosił 37,67%, w 2016 r. 37,79%, w 2017 r. 37,89%.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brak
brakutracone dochody10 sierpnia 2017 o 11:21
Tylko, że właśnie tego sukcesu w działaniach na dole nie widać, a przypisywanie sobie cudzych zasług, zwłaszcza zasług rządu i p.Morawieckiego to już w ogóle jest żenujące.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćutracone dochody10 sierpnia 2017 o 11:17
dla mnie mogą być nawet ludzie z Warszawy jeżeli pracują na sukces Jawora
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Berek cukierek
Berek cukierek9 sierpnia 2017 o 16:32
Ruiny basenu. Tak dużo miał do powiedzenia 3 lata temu na ten temat w trakcie kampanii.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czasuś
czasuśBerek cukierek9 sierpnia 2017 o 16:52
masz racje, też myślałem że ma gotowy plan i pomysł skąd wziąć kasę, a tu 3 lata i on dalej jest w fazie permanentnego szukania i rozważań na temat rentowności?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mama ze Starego Jawora
mama ze Starego Jawora9 sierpnia 2017 o 13:31
Kolejna kasa dla Jawora! Brawo burmistrz BERA!!! https://www.legnica.fm/wiadomosci/wiadomosci-fakty/19-fakty-jawor/17588-termomodernizacja-za-trzy-i-pol-miliona-zl
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ZW
ZWmama ze Starego Jawora9 sierpnia 2017 o 14:40
Szkoda że na basen nie dostali.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
szkoda
szkodaZW9 sierpnia 2017 o 20:57
A co poszło nie tak? Wniosek był za słaby? Przecież p.Bera ponoć był Zastępcą Dyrektora Wydziału Obsługi Wdrażania EFRR w Urzędzie Marszałkowskim, podczas kampanii wyborczej podawał się za specjalistę od pozyskiwania środków unijnych.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Opal
OpalZW9 sierpnia 2017 o 20:49
Na modernizację słowiański gmina nie otrzymała kasy. Szkoda bo letni basen nieczynny a ten kryty niebawem będzie wyłączony z uwagi na stan techniczny
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!!!
!!!ZW9 sierpnia 2017 o 15:02
basen i zamek to priorytet inwestycyjny
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?mama ze Starego Jawora9 sierpnia 2017 o 14:18
a kiedy złożony był ten wniosek?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanak
jaworzanak?18 sierpnia 2017 o 19:23
Pani Elu - ten burmistrz nic nie zrobił przez te prawie 3 lata. To co zostało zrobione , to tak naprawdę dzieki poprzedniej władzy . A te pare skwerków i przystankow to naprawdę nie wiele na tyle obietnic. Ten nasz rynek nie jest zasługą tej wladzy, ale służy jej do lanowania siebie. Wstyd panowie magnaci.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autormama ze Starego Jawora9 sierpnia 2017 o 13:37
jestem pod wrażeniem
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
starówka
starówkaautor9 sierpnia 2017 o 15:01
Dobrze, że budynki Szkoły Podstawowej nr 4, ośrodka zdrowia oraz MOPSu będą termomodernizowane, bo to i estetyka się poprawi (zwłaszcza budynek MOPS straszy) i zaoszczędzi się na kosztach ogrzewania. Szkoda tylko, że za zamek się nie zabiera, bo prawdę powiedziawszy aż się dziwię, że konserwator zabytków tak spokojnie się temu przygląda.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zofia
Zofiaautor9 sierpnia 2017 o 14:43
aż dusza się raduje i dla młodych może będzie lepiej
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ela
Elaautor9 sierpnia 2017 o 14:41
Jak na Jawor to dużo zaczyna się dziać. Jak to wszystko zrobią i wyremontują to będzie ślicznie
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czytelnik
czytelnik8 sierpnia 2017 o 10:00
http://e-legnickie.pl/wiadomosci-z-regionu/jawor/11291-ranking-najlepiej-zarabiajacych-w-powiecie-jaworskim
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zarobki w powiecie
zarobki w powiecieczytelnik8 sierpnia 2017 o 16:42
Dla oceny czy dużo czy mało potrzebna jest skala porównawcza-zarobki w gminach leżących na tym samym obszarze-w tym samym powiecie. I tak: 1) gmina Jawor: a) urząd http://www.jawor.bip.net.pl/?c=844 b) rada http://www.jawor.bip.net.pl/?c=822 2) gmina Bolków a) urząd http://umbolkow.bip.net.pl/?c=471 b) rada http://umbolkow.bip.net.pl/?c=472 3) gmina Męcinka: a) urząd http://www.bip.mecinka.pl/Menu/263 b) rada http://www.bip.mecinka.pl/Menu/262 4) gmina Paszowice: a) urząd http://www.bip.paszowice.pl/Menu/14827 b) rada http://www.bip.paszowice.pl/Document/12544 5) gmina Wądroże Wlk. urząd+rada http://bip.wadrozewielkie.pl/?c=527
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:(
:(zarobki w powiecie8 sierpnia 2017 o 17:02
Naczelnika Swidera nic nie przebije i nikt. Najlepszy!?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Oooo
Ooooczytelnik8 sierpnia 2017 o 11:30
ale zarabiają kasę !
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
JaworzaninOooo9 sierpnia 2017 o 10:19
Tak jak w ratuszu. Z tą różnicą, że w ratuszu są nowicjusze. Tyle kasy na okres próbny? Przeżarcie!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
porównaj
porównajczytelnik8 sierpnia 2017 o 10:43
lepiej przyglądnij się zarobkom w gminie, ile tam jest wydawanych publicznych pieniędzy na pijarowcow i marnych fachowców, którzy jeszcze przynoszą gminie szkody
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fiks
fiksporównaj8 sierpnia 2017 o 13:44
Ty, ale ten artykuł jest na inny temat niż zarobki, a skoro mowi się o zarobkach w powiecie, to wypadałoby pokazać zarobki tez w gminach wchodzących w skład powiatu
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
śmiechu warte
śmiechu warteporównaj8 sierpnia 2017 o 13:21
Mowa o zarobkach osób funkcyjnych w Starostwie i Powiecie, w Ty dalej "dookoła wojtek" o wydatkach w gminie. TO - NIE - TEN - TEMAT! !! Na to jest takie określenie w psychiatrii - zafiksowanie! To jeden z objawów paranoi!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
śmiechu warte
śmiechu warteczytelnik8 sierpnia 2017 o 10:15
Radny Sasiela to powinien Nobla z ekonomii dostać: grosze zarabia, a rodzinę wielodzietną utrzymuje!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kk
kk7 sierpnia 2017 o 18:14
Należy się kapać w domu a na basenie przy okazji
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wodniak
wodniak7 sierpnia 2017 o 15:26
z Mercedesa też się śmiali a potem wszyscy ustawiali się do zdjęć i tak będzie z basenem
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kina nie trzeba, kino już mamy
kina nie trzeba, kino już mamywodniak7 sierpnia 2017 o 18:50
Najbardziej do zdjęć ustawiał się model, który wszystkim wpierw rozgłosił, że Mercedes to jego zasługa, nakręcał filmy na polach, wysłał gdzie się da wywiady z samym sobą, że ludziska już pękali z rozpuku, jak to oglądali. Nastał ten wiekopomny dzień, model naszykował łopaty do wkopania pod fabrykę, wyszykował się, rozstawił scenę, aby lepiej było go widać, kazał zamówić wielki bochen chleba, wszystkim rozgłosił, aby to wielkie wydarzenie śledzili, a właściciel koncernu nawet nie zaprosił go do wmurowania kamienia węgielnego. Jak się ten biedny model nabiegał po tym namiocie, przedstawiając się wszystkim i ile fotek sobie nacykał po wmurowaniu tablicy, aby być dostrzeżonym, to chyba nikt nie zliczy.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)kina nie trzeba, kino już mamy7 sierpnia 2017 o 20:38
Kino i cyrk w jednym. Ponoć model znów jest "w akcji".
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
naiwniak
naiwniakwodniak7 sierpnia 2017 o 15:29
człowieku, mercedesa załatwił rząd z p.Morawieckim na czele, a nie p.Bera-nie ma do tego ani takich możliwości finansowych (w miliardach) ani innych a i to dzięki temu, że w tej okolicy w końcu ruszyła budowa S3
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wolne żearty
wolne żeartynaiwniak7 sierpnia 2017 o 17:37
PO już rozmawiał z Jaguarem i wszyscy wiedzą jak to się skończyło, do kontraktu z Mercedesem doprowadził p.Morawiecki
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spaghetti
spaghettinaiwniak7 sierpnia 2017 o 15:34
człowieku nie p. Morawiecki tylko P.O bo rozmowy o Mercedesie w Jaworze zaczęły się jak P.O było u władzy a Morawiecki przypisał sobie całą zasługę P.O
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ula
Ula7 sierpnia 2017 o 15:23
Dzieciaki będą zachwycone, nie wiedziałam że będą remontować basen.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
edek
edekUla7 sierpnia 2017 o 16:02
do Uli . Jakie remontować? Przecież tam wszystko w rozsypce. Będzie nowy budowany, a do tego czasu kupcie sobie ludzie baseny dmuchane :). Mam taki na podwórku, a sąsiad w ogrodzie. Sąsiedzi też przychodzą ze swoimi dziećm , a zresztą ... do jesieni niedaleko. Da się ,,przeżyć:
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sielsko
sielskoedek7 sierpnia 2017 o 17:39
edek, u was na wsi to i rzeka wystarczy, nam p.Bera 3 lata temu obiecał czynny basen letni, a nie wannę, albo brodzik
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
akrobata
akrobataUla7 sierpnia 2017 o 15:27
nie złe co
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żałosne
żałosne7 sierpnia 2017 o 15:21
taki niby fachowiec od środków unijnych, permanentnie szuka i od 3 lat znależć nie może?!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jskw
jskwżałosne7 sierpnia 2017 o 16:05
do żałosne potrzebny trzeci kandydat na burmistrza. Zgadzasz się? Ja owszem. jestem tym meżsczyzna z dużego osiedla.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
t
tjskw8 sierpnia 2017 o 11:14
AR od dawna mówi, że ma takie aspiracje, tylko jakoś ludzie nie głosują na nią (miała znikłe poparcie)
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jskw
jskwjskw8 sierpnia 2017 o 11:07
do ee. drugim kandydatem, a raczej kandydatka jest kobieta z ratusza, wiem, że zdecydowana. O trzeciej kandydaturze nie słyszałem jeszcze.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ee
eejskw7 sierpnia 2017 o 17:39
a kto jest drugim?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wodniak
wodniakżałosne7 sierpnia 2017 o 15:25
jak znajdzie to ci szczęka opadnie
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tempo
tempowodniak7 sierpnia 2017 o 15:26
czeka z niecierpliwością na ten basen, jak wszyscy, tylko uważam, że to wszystko jest dużo za późno, można było to zrobić na początku kadencji
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pływak
pływak7 sierpnia 2017 o 15:10
Dobra wiadomość dla Jaworzan, a już myślałem że temat umarł a tu proszę basen z podgrzewaną wodą. Ale jazda
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...pływak7 sierpnia 2017 o 15:22
Brawo burmistrz jestem za
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
cieniutko
cieniutko...7 sierpnia 2017 o 15:23
wszyscy są za, tylko widać nie bardzo daje sobie z tym radę, skoro mija 3 rok, a on jest dopiero na tym etapie
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ser
serpływak7 sierpnia 2017 o 15:13
a ja myślałem, że będę w nim pływał, a tu dopiero zaczyna się szukanie kasy i dywagacje nt. rentowności-ewidentnie widać, że wybory zbliżają się wielkim krokiem i trzeba zacząć chociaż ROZMAWIAĆ skoro nie mam się czym wykazać
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...7 sierpnia 2017 o 15:04
inni burmistrzowie już dawno znaleźli pieniądze, a nasz dalej szuka? Toż to już 3 rok mija, jak znaleźć nie może...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
iza
iza...7 sierpnia 2017 o 16:07
do niestety Może wykąp się w wannie? :)
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anka
Anka...7 sierpnia 2017 o 15:12
Kto szuka ten znajdzie
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
cóż za tempo
cóż za tempoAnka7 sierpnia 2017 o 15:17
3 lata mijają, a on dopiero zaczyna szukać?!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
7
7...7 sierpnia 2017 o 15:11
a ty dalej smarujesz mimo pogody
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niestety
niestety77 sierpnia 2017 o 15:16
bo mijają 3 lata, a ja dalej nie mam gdzie pójść się wykąpać
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kropka
kropka...7 sierpnia 2017 o 15:09
lepiej dokładnie sprawdź ile innym lat to zajęło
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
przecinek
przecinekkropka7 sierpnia 2017 o 15:10
inni nie szukali, a ci co szukali, to już dawno znaleźli, bo środki są dostępne od dawna
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
huragan
huragan...7 sierpnia 2017 o 15:05
no powiem szczerze, że przy takim tempie, to nie tylko kadencji, ale i życia może mu zabraknąć, choć to młody chłop
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Oki
Oki7 sierpnia 2017 o 14:53
Wieli PLUS za to, że starają się pozyskać środku trzymamy kciuki :)
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xx
xxOki7 sierpnia 2017 o 15:00
fajna sprawa jaki im się uda to będzie OK
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:0)
:0)xx7 sierpnia 2017 o 15:13
dobra ty też
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
;)
;)xx7 sierpnia 2017 o 15:02
tylko mocno trzymaj kciuki
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
real
realOki7 sierpnia 2017 o 14:57
już 3 lata tak się starają a efektów brak, basen jak był nieczynny, tak jest dalej, wydane też zostały pieniądze z własnego niemalże 3-letniego budżetu
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
za późno
za późnoreal7 sierpnia 2017 o 15:09
ja tam budowlańcem nie jestem, ale wydaje mi się, że gdyby tak zaczął go remontować od początku kadencji, to już chyba byłby skończony, a tu dopiero pierwszy etap-szukanie pieniędzy i rozważania nt. rentowności przedsięwzięcia
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
budowlaniec
budowlaniecreal7 sierpnia 2017 o 15:05
czy pieniądze został wydane z 3-letniego budżetu tego nie wiem bo nie jestem urzędnikiem, ale wiem, że remont takiego basenu to nie jest prosta sprawa dlatego jestem pod wrażeniem, że nasz burmistrz robi co może żeby Jawor miał swój basen
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
taka prawda
taka prawda7 sierpnia 2017 o 14:21
"Urząd Miasta w Jaworze stara się pieniądze w ramach Programu Operacyjnego RPO WD 2014-2020, działanie 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - rewitalizacja Jawora. Wartość projektu: niecałe 7 mln zł. Projekt obejmuje: basen letni (Część 1), zagospodarowanie podwórek, monitoring miejski. Wniosek Jawora został wysoko oceniony i ma ogromną szanse na pozytywne rozstrzygnięcie, które nastąpi jesienią. W 2018 roku powinny rozpocząć się prace modernizacyjne chociaż skala prac wskazuje , że właściwszym określeniem będzie budowa kompleksu basenowego w Parku Miejskim. Problemów nie brakuje. Basen wybudowany w latach 30-ych poprzedniego stulecia miał służyć niemieckim pływakom przygotowującym się do Igrzysk Olimpijskich w Berlinie w 1936 roku. Obiekt wpisany w parkowy kompleks z pełnowymiarowym basenem, niecka dla dzieci, ze stadionem miejskim obok i niewielkim hotelem na terenie basenu był popularny nie tylko wśród jaworzan. Poprzednia ekipa zasiadająca w jaworskim Ratuszu przekonywała iz ewentualna modernizacja basenu wstrzyma jakiekolwiek inne inwestycje w mieście... - Zależy nam na uruchomieniu obecnego obiektu w kształcie historycznym, tzn. dotychczasowym - deklaruje Emilian BERA. - Mamy wstępne symulacje ekonomiczne i okazuje się, że tak obiekt przy właściwym zarządzaniu będzie samofinansującym się basenem. Ciesze się iż projekt i wniosek opracowany przez specjalistów w Urzędzie Miasta został wstępnie wysoko oceniony i uznany za dobry. Nie wiem jaka będzie *** ale jestem optymistą. Ale gdyby nie udało się już jesienią pozyskać środków to będziemy próbować dalej bo w tej materii możliwości pozyskania środków jest naprawdę bardzo dużo. Obiekt, którym zawiaduje Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaworze będzie modernizowany po konsultacjach z konserwatorem zabytków, ale nie zabraknie nowoczesnych elementów jak chociażby solarów podgrzewających wodę w basenie. To pozwoliłoby na wydłużenie czasu użytkowania basenu nawet do 4 miesięcy w roku. Nieoficjalnie wiemy iż jest takze plan by obiekt "żył" w porze zimowej jako... lodowisko." http://e-legnickie.pl/wiadomosci-z-regionu/jawor/11099-basen-miejski-reaktywacja bijecie pianę i tyle
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jawor górą
Jawor górątaka prawda7 sierpnia 2017 o 14:51
Basen ma być z podgrzewających wodę przez solary.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo burmistrz
brawo burmistrztaka prawda7 sierpnia 2017 o 14:43
" Zależy nam na uruchomieniu obecnego obiektu w kształcie historycznym, tzn. dotychczasowym - deklaruje Emilian BERA. - Mamy wstępne symulacje ekonomiczne i okazuje się, że tak obiekt przy właściwym zarządzaniu będzie samofinansującym się basenem. Ciesze się iż projekt i wniosek opracowany przez specjalistów w Urzędzie Miasta został wstępnie wysoko oceniony i uznany za dobry. Nie wiem jaka będzie *** ale jestem optymistą. Ale gdyby nie udało się już jesienią pozyskać środków to będziemy próbować dalej bo w tej materii możliwości pozyskania środków jest naprawdę bardzo dużo."
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
już 3 lata tak szuka?
już 3 lata tak szuka?brawo burmistrz7 sierpnia 2017 o 14:48
"Jak będziemy rozmawiać, to w dobie tych wszystkich wyzwań na szale trzeba położyć te wszystkie problemy, które są w mieście i też żeby było dobrze, żeby jakiś konsensus zapadł, żeby ustalić w takim sensie, że jeśli robimy ten basen to zaciągamy obligacje. Wtedy się liczymy, że ten basen należy opłacić i jakąś rentowność pochłonie. Na tę chwilę też szukamy wszędzie, gdzie się da środków z Unii Europejskiej."
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marianna
Mariannataka prawda7 sierpnia 2017 o 14:41
Tyle co On robi dla Jawora to nikt wcześnie nie robił. Jestem zachwycona miasto pięknieje w oczach
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nadmiar PR szkodzi bardziej niż brak
nadmiar PR szkodzi bardziej niż brakMarianna7 sierpnia 2017 o 18:05
Monia, Lesiu przestańcie, bo ludzi już aż mdli od tych Waszych tekstów, serio.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a tak na trzeźwo
a tak na trzeźwoMarianna7 sierpnia 2017 o 15:00
no wiesz Marianna, z nadzieją już tak jest, że umiera ostatnia, a rozwój Jawor zawdzięcza obecnemu rządowi i prowadzonej przez niego polityce wspierania terenów zagrożonych podupaściem i p.Morawieckiemu za skuteczne negocjacje z Mercedesem. Jutro jak zaświeci słońce, to tez to nie będzie zasługa p.Bery
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marianna
MariannaMarianna7 sierpnia 2017 o 14:57
dla mnie dał nadzieję na rozwój Jawora i to skutecznie rezalizuej
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gdzie te pieniądze?
gdzie te pieniądze?Marianna7 sierpnia 2017 o 14:53
nie wiem co dla Ciebie zrobił (mogę się tylko domyślać), bo dla mnie nic, moim zdaniem prawie 3-letni budżet został tylko skonsumowany
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
podupadły szlagier
podupadły szlagierMarianna7 sierpnia 2017 o 14:45
Monia, daj spokój z tym swoim tekstem, który w twojej okolicy się nie sprawdził, skoro tu wylądowałaś
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
taka prawda 2
taka prawda 2taka prawda7 sierpnia 2017 o 14:34
oby tylko zdążył się wyrobić do końca kadencji ze spełnieniem obietnicy, bo już mijają 3 lata jak EB obiecał jaworzanom czynny letni basen, a tu 3 sezon, upał a nie dość, że basen nieczynny, to jeszcze zamknięty do kąpieli Jawornik
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rozliczenie
rozliczenie7 sierpnia 2017 o 14:02
Obiecanki: 1) czynny basen letni, 2) darmowa komunikacja dla jaworzan, 3) kino z halą widowiskową, 4) praca dla jaworzan, 5) remonty zabytków. Mija 3 ro i co mamy: 1) od 3 lat nieczynny letni basen letni, dodatkowo okresowo jeszcze zamknięty Jawornik, 2) brak darmowej komunikacji, ale za to nowy wypasiony samochód służbowy dla burmistrza razem z prywatnym szoferem kuzynem, 3) przewoźne kino, 4) praca dla ludzi spoza Jawora, lub powiązanych z nim politycznie. Nie ma pieniędzy? Serio? To po co tyle pieniędzy wpakowano przez te 3 lata w pijar, imprezy, igrzyska, przyjęcia, reprezentację, nikomu niepotrzebne kosztowne w utrzymaniu skwerki, skoro Jawor jest biedny, nie stać go na priorytetowe dla mieszkańców inwestycje i permanentnie szuka się pieniędzy? Zegar zaczął odliczanie od 8 grudnia 2014 r., czas nie stoi w miejscu, zbliża się podsumowanie i rozliczenie.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ha ha
ha harozliczenie7 sierpnia 2017 o 14:38
basen z 1930 to też zabytek
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Sylwek radosny
Sylwek radosnyrozliczenie7 sierpnia 2017 o 14:36
strasznie cię boli, że burmistrzowi wychodzi. Przecież czytałeś że o basen się starają, praca będzie bo zabiegał o Merca a konkursy są dla wszystkich możesz startowań nawet nie które powtarzają z braku chętnych, a co do skwerków to pozytywny aspekt i wreszcie coś pożytecznego.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ole
oleSylwek radosny7 sierpnia 2017 o 14:43
jak mu zacznie wychodzić, to powielę Twoją radość, póki co to efektów nie widzę
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ble
ble7 sierpnia 2017 o 12:36
Ten portal jest tak żałośnie jednostronny, że aż się nie dobrze robi. Taka pisokukizowska propaganda. Jak w Jaworze w rynek pierdzielnie meteor to też będzie wina Bery? Tylko Sasiela i Detyna są katolicka przyszłością tego miasta. Zwymiotowałem.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ups
upsble7 sierpnia 2017 o 12:40
zabrakło Ci już pomysłów na konkretne argumenty jaworzan?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
miś
miśups7 sierpnia 2017 o 13:24
co tu komentować, jest pogoda szkoda czasu a swoje argumenty zostaw .......
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bijecie pianę i tyle
bijecie pianę i tyle7 sierpnia 2017 o 11:45
"Urząd Miasta w Jaworze stara się pieniądze w ramach Programu Operacyjnego RPO WD 2014-2020, działanie 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - rewitalizacja Jawora. Wartość projektu: niecałe 7 mln zł. Projekt obejmuje: basen letni (Część 1), zagospodarowanie podwórek, monitoring miejski. Wniosek Jawora został wysoko oceniony i ma ogromną szanse na pozytywne rozstrzygnięcie, które nastąpi jesienią. W 2018 roku powinny rozpocząć się prace modernizacyjne chociaż skala prac wskazuje , że właściwszym określeniem będzie budowa kompleksu basenowego w Parku Miejskim. Problemów nie brakuje. Basen wybudowany w latach 30-ych poprzedniego stulecia miał służyć niemieckim pływakom przygotowującym się do Igrzysk Olimpijskich w Berlinie w 1936 roku. Obiekt wpisany w parkowy kompleks z pełnowymiarowym basenem, niecka dla dzieci, ze stadionem miejskim obok i niewielkim hotelem na terenie basenu był popularny nie tylko wśród jaworzan. Poprzednia ekipa zasiadająca w jaworskim Ratuszu przekonywała iz ewentualna modernizacja basenu wstrzyma jakiekolwiek inne inwestycje w mieście... - Zależy nam na uruchomieniu obecnego obiektu w kształcie historycznym, tzn. dotychczasowym - deklaruje Emilian BERA. - Mamy wstępne symulacje ekonomiczne i okazuje się, że tak obiekt przy właściwym zarządzaniu będzie samofinansującym się basenem. Ciesze się iż projekt i wniosek opracowany przez specjalistów w Urzędzie Miasta został wstępnie wysoko oceniony i uznany za dobry. Nie wiem jaka będzie "konkurencja", ale jestem optymistą. Ale gdyby nie udało się już jesienią pozyskać środków to będziemy próbować dalej bo w tej materii możliwości pozyskania środków jest naprawdę bardzo dużo. Obiekt, którym zawiaduje Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaworze będzie modernizowany po konsultacjach z konserwatorem zabytków, ale nie zabraknie nowoczesnych elementów jak chociażby solarów podgrzewających wodę w basenie. To pozwoliłoby na wydłużenie czasu użytkowania basenu nawet do 4 miesięcy w roku. Nieoficjalnie wiemy iż jest takze plan by obiekt "żył" w porze zimowej jako... lodowisko." http://e-legnickie.pl/wiadomosci-z-regionu/jawor/11099-basen-miejski-reaktywacja bijecie pianę i tyle
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kit czy hit
kit czy hitbijecie pianę i tyle7 sierpnia 2017 o 13:52
śmiechu warte, najpierw przez niemalże 3 lata na lewo i prawo wydawana jest kasa na zabawę, wysokie apanaże i nagrody dla i tak za wysoko opłacanych doradców, itp., a potem wciska się ludziom, ze permanentnie szuka się pieniędzy na ich priorytety
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)bijecie pianę i tyle7 sierpnia 2017 o 12:57
cały JAWOR czyta jawor24h.pl
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
abc
abc:)7 sierpnia 2017 o 13:27
ty i kilku twoich kolegów to nie cały Jawor
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sema
semabijecie pianę i tyle7 sierpnia 2017 o 12:48
myślisz, że tylko jedna osoba czytała ten artykuł? zaskoczę cię czytał cały JAWOR
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sema
semasema7 sierpnia 2017 o 13:26
sam ubijasz pianę tylko trochę nieudolnie
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???sema7 sierpnia 2017 o 12:53
który artykuł? ten obecny, czy ten wklejony prze ubijacza piany? bo można się pogubić
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
plany i możliwości
plany i możliwościbijecie pianę i tyle7 sierpnia 2017 o 11:57
Tylko, że w tym samym czasie burmistrz realizować ma też kosztowną inwestycję w gospodarkę wodno-ściekową na 86,5 mln zł, gdzie ponad 40 mln zł gmina musi wyłożyć z własnych pieniędzy. Tymczasem w aktywach finansowych gminy siedzą należności przedawnione i nieściągalne, z których wpływu do budżetu z b.dużą dozą prawdopodobieństwa NIE BĘDZIE. Nie do końca więc jest wiadome, jaki jest faktyczny stan finansów gminy i jaka jest faktyczna zdolność kredytowa i inwestycyjna gminy-co ma niebagatelne znaczenie dla realizacji zaplanowanej inwestycji, która prawdopodobnie spowoduje konieczność podwyżek cen wody i ścieków, być może też podatków, ale i prawdopodobnie dodatkowo spowoduje konieczność "zaciskania pasa", a co za tym idzie ograniczoną możliwość realizacji innych zadań i inwestycji.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koszty inwestycji
koszty inwestycjiplany i możliwości7 sierpnia 2017 o 12:20
a dodatkowo dojdą wysokie odpisy amortyzacyjne od nowego majątku, które obciążą koszty gospodarki wodno-ściekowej
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mantra
mantrabijecie pianę i tyle7 sierpnia 2017 o 11:50
Ty myślisz, że jak kilka razy wkleisz ten sam tekst, to ludzie w końcu w niego uwierzą? na takie numery ludzie już się nie dają nabrać
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
suweren
suweren7 sierpnia 2017 o 07:38
Panie, wymień Pan tych doradców, co Panu takie głupoty podpowiadają, a przede wszystkim wymień Pan nieudolnego finansistę, osobę odpowiedzialną za kreowanie polityki finansowej, która zamiast Panu podpowiadać i proponować dobre rozwiązania zwiększające przychody i dochody, to jeszcze sama generuje straty (skoro nie potrafi zapanować nad tym, co się dzieje w jej pionie-totalny brak nadzoru, to jak ma zapanować nad całymi finansami?), która nie potrafi nawet udzielić rzetelnej informacji, z czego zamierza ostatecznie sfinansować tą olbrzymią ryzykowną ze względu na koszty inwestycję, jakiej się Pan podjął (z jakich dochodów) i działaj Pan!!!, bo ludzie Pana na taczkach wywiozą. Z kim Pan chcesz rozmawiać, czy potrzeby suwerenów są rentowne-z suwerenami, którym obiecał Pan je zrealizować??? Wymień Pan nierentownych "dworzan" i działaj!!!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wielki suweren
wielki suwerensuweren7 sierpnia 2017 o 11:56
jestem suwerenem i dostrzegam zmiany na + , tak trzymaj burmistrzu
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
;)
;)wielki suweren7 sierpnia 2017 o 12:48
co "fe", repertuar się skończył?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fe
fewielki suweren7 sierpnia 2017 o 12:47
och wy zazdrośnicy fe fe fe
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lustro
Lustrowielki suweren7 sierpnia 2017 o 12:43
i wtedy nikt już nawet nie będzie musiał się specjalnie starać, by z nim konkurować, bo Król sam się wyłoży
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Król jest nagi
Król jest nagiwielki suweren7 sierpnia 2017 o 12:02
masz rację, niech się Ciebie dalej słucha, a konkurent ma wygrana w kieszeni
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
działanie, nie gadanie
działanie, nie gadaniesuweren7 sierpnia 2017 o 08:07
Pacta sunt servanda (łac. umów należy dotrzymywać) – zasada wyrażająca się w tym, że osoba, która zawarła w sposób ważny umowę, musi się z niej wywiązać. Pan suwerenom coś obiecał, suwereni Pana wybrali i oczekują, że wywiąże się Pan z zawartej z nimi społecznej umowy.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?działanie, nie gadanie7 sierpnia 2017 o 10:34
pytanie tylko czy EB w ogóle potrafi dotrzymywać zawartych umów-tych pisemnych i tych słownych? czy można mu ufać? czy warto w ogóle stawiać na niego?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rentowność
rentowność7 sierpnia 2017 o 06:08
Basen to mówiąc wprost są pieniądze. Trzeba około 8-10 mln wyłożyć z budżetu miasta, co też trzeba przeanalizować, bo na wejściu na pewno kilka wariantów należy przyjąć do wiadomości. Taki obiekt z dużą dozą prawdopodobieństwa nie będzie rentowny." Panie burmistrzu, a która z 14 jednostek podległych gminie jest rentowna? Żadna, do każdej trzeba dokładać jak nie wprost, to chociaż w formie inwestycji. Proszę przeliczyć ile od początku swoje kadencji wydał Pan już na swoją doradczynię od PR, pijar, krótkotrwałe kosztowne zabawy, igrzyska, przyjęcia, drogą limuzynę, ściągniętą na koszt jaworzan kosztowną zamiejscową i miejscową "ekipę", biegających za Panem fotopstryków, prowadzenie kilku służbowych kont internetowych, tworzenie sieci skwerków do utrzymania w ramach walki ze smogiem, z których mało kto korzysta i które generować będą w kolejnych latach kolejne wydatki na utrzymanie? Czy nie wyszłaby z tego kwota około 8-10 mln zł potrzebna do przywrócenia jaworzanom do użytkowania basenu, a kto wie, czy jeszcze nie zostały by pieniądze na darmową komunikację dla mieszkańców? Proszę również na siebie popatrzeć w kategorii rentowności-czy jaworzanom opłaca się utrzymywać takiego zarządcę ich majątku.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin6 sierpnia 2017 o 19:19
ostrzegałem wielokrotnie, Urbańskiego, poprzedniego burmistrza,że jak raz zamknie basen to już go nigdy nie otworzy.Mało kto pamięta ,że Urbański będąc dyrektorem jaworskiego szpitala zlikwidował również porodówkę.Porodówki w Jaworze nie ma do dzisiaj , może basen będzie miał więcej szczęścia.Dobrze ,że o tym piszecie ,ale proszę nie zapominajcie o porodówce.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
za mało młodych par
za mało młodych parJaworzanin7 sierpnia 2017 o 05:54
Profesjonalny położniczy z porodówką miał się otworzyć przy Kormedzie, jak była robiona dobudówka, ale ostatecznie z tego zrezygnowano. Chyba obawiano się za małego "ruchu", który nie byłby rentowny.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Jaworzanin
do JaworzaninJaworzanin6 sierpnia 2017 o 21:19
Napisz do prezesa zarządu CENTRUM DIAGNOSTYCZNO TERAPEUTYCZNE MEDICUS SP Z O O Artura Kwaśniewskiego http://www.krs-online.com.pl/centrum-diagnostyczno-terapeutyczne-krs-111081.html
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nasz mały  jaworek
nasz mały jaworekJaworzanin6 sierpnia 2017 o 20:56
Szpital już jest sprywatyzowany i ani powiat, ani gmina już nic do niego nie mają. Ale porodówka w Jaworze by się przydała, tylko wpierw musi tu być dużo młodych rozwojowych par, a żeby tak było, to musi być tu praca dla nich.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zbulwersowany jaworzanin
Zbulwersowany jaworzanin6 sierpnia 2017 o 18:51
Czytając te "mądrości" jestem utwierdzony w przekonaniu, że Jawor to kolebka "lewactwa". Niektórzy są radnymi - to ci sami, co byli towarzyszami z PZPR/sekretarz KP PZPR/. W tym momencie nie będę przytaczał nazwisk, ponieważ to zbędne/, ale ich powinna obowiązywać wprowadzona ustawa emerytalna dotycząca weryfikacji. Jeżeli chodzi basen miejski Panie Burmistrzu to nie jest tak, jak Pan przedstawia. Obecnie fundusze unijne dają fundusze na bardziej bzdurne inwestycje. Asekuracja jest dobra, ale rozważna. Pana decyzja jest bezzasadna. Trochę pokory i wyobraźni, a "jaworskich komuchów" nie należy słuchać. Można zwrócić się do ekspertów zewnętrznych. Koszty społeczne na pewno będą nie współmiernie korzystniejsze, a i tak Pan może na tym najwięcej skorzystać. Dlatego nie rób Pan "wody z mózgu" Jaworzanom. Tym bardziej, nie ma Pan prawa utożsamiać się mercedesem. Jedyna pańska zasługa to pilotaż przy budowie i zapewnienie z góry ustalonych decyzji. Pańskie bilbordy były żenujące. Panie Burmistrzu obraził pan moją inteligencję i zapewne kilka tysięcy Jaworzan.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anka
AnkaZbulwersowany jaworzanin7 sierpnia 2017 o 11:47
W Jaworze wreszcie coś drgnęło i gołym okiem widać zmiany - brawo Burmistrz
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lizus
LizusAnka7 sierpnia 2017 o 11:48
haha, ale ubaw
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
konkret
konkretZbulwersowany jaworzanin7 sierpnia 2017 o 06:19
acha, jeszcze gmina ma doprowadzić do strefy siec wodno-ściekową i wyremontować ulice Cukrowniczą, na co dostała z góry pieniądze
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
konkret
konkretZbulwersowany jaworzanin7 sierpnia 2017 o 06:17
Sporo w tym prawdy, tylko jedna uwaga-burmistrz z pilotażem budowy i zapewnieniem odgórnie ustalonych decyzji nie ma nic wspólnego. Budowę zleciła i nadzoruje niezależna od gminy i burmistrza WSSE, a odgórnych decyzji burmistrz nie ma jak zapewnić, bo to nie ma do tego kompetencji. Rola gminy polegała na podjęciu uchwały ws. zmiany planu zagospodarowania gminy i ewentualnie ustaleniach, co do ulg w podatkach i opłatach lokalnych.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obecane
obecane6 sierpnia 2017 o 18:31
A co z obiecaną 3 lata temu darmową komunikacją? Dlaczego jej do tej pory nie ma? Przecież już dawno można było wynająć jakiegoś przewoźnika. A potem będzie z czego to opłacić z budżetu?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Długo nic i nagle bum inwestycyjny?
Długo nic i nagle bum inwestycyjny?6 sierpnia 2017 o 18:07
Czyli w rok, z jednorocznego budżetu, chce nadgonić niemalże 3-letnie zaległości inwestycyjne, gdzie prawie 3-letni budżet został już skonsumowany? Jak to się odbije na gminie i mieszkańcach? Jakie będą tego skutki dla gminy? Czy wystąpi brak pieniędzy na inne zadania? Czy spowoduje to konieczność podwyżek podatków i opłat, cen wody i ścieków? Nie można było tego basenu zrobić wcześniej?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prosto
prostoDługo nic i nagle bum inwestycyjny?6 sierpnia 2017 o 18:35
a nie lepiej było złożyć wniosek na basen, niż na te drogie nikomu niepotrzebne skwerki, które tylko będą generować wydatki?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
są sielone i tyle
są sielone i tyleprosto7 sierpnia 2017 o 14:39
Są kosztowne, niewiele osób z nich korzysta, a brakuje pieniędzy-ponoć burmistrz ich permanentnie szuka-na obiecane jaworzanom spełnienie ich priorytetów-skwerków wśród nich nie było. Powiem tak, dekoracje robi się na końcu, najpierw gruntowny remont.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec z Chrobrego
mieszkaniec z Chrobregoprosto7 sierpnia 2017 o 14:35
do hihi . hihi na burmistrza! Skwerki zaorze, kamieni nawiezie. Nie obraź się, ale ludziom też skwerki potrzebne. Nie zajmuj się tylko statystyką, ilu mieszkańców siedzi na ławkach, pomyśl też o estetyce miasta. Rozumiem, wszyscy mamy prawo być podenerwowani i swoje opinie wypowiadać. Pozdrawiam.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
alka
alkaprosto7 sierpnia 2017 o 14:11
do hihi - najlepiej zaorać i szczaw posiać. Co chcesz od skwerków? Są i ładnie wyglądają.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hihi
hihiprosto7 sierpnia 2017 o 12:00
proponuję Ci mieszkanko, abyś zamiast spacerować pod sądem, wyszła dziś na spacer ze swoimi znajomymi na te skwery, aby można było zobaczyć ile was korzystających jest
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkanka
mieszkankaprosto7 sierpnia 2017 o 11:49
Ja korzystam z tych skwerów! i wiele innych osób zobacz jak jest ładnie. Wszyscy są nimi zachwyceni
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Gregory
do Gregoryprosto7 sierpnia 2017 o 07:57
dodaj do tego jeszcze coroczne koszty odtworzenia, pielęgnacji, utrzymania w okresie programowania i dalej, a poza tym złotówka do złotówki i na basen znalazły by się pieniądze
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregoryprosto7 sierpnia 2017 o 07:51
Skwerki - 800 tysięcy, basen - 8 milionów. Rzeczywiście porównywalny wydatek... No i jaki kosztowny!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kicia
kicia6 sierpnia 2017 o 18:05
Remonty dróg też są.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
impossible
impossiblekicia6 sierpnia 2017 o 18:58
kicia, kocur-za chwile może jeszcze powiesz/cie, że gmina buduje fabrykę mercedesa, w której burmistrz da pracę jaworzanom? Albo że gmina remontuje budynek dworca PKP, który nie należy do gminy? To, że w otoczeniu dzieje się coś pozytywnego, to jeszcze nie oznacza, że gmina jest dobrze zarządzana. Wymieniajcie proszę konkretne działania gminy, a nie relacjonujcie co dzieje się na świecie.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ewa
ewaimpossible7 sierpnia 2017 o 11:02
do impossible Ani kocur, ani kicia nie twierdzą, że gmina jest dobrze zarządzana. Gdzie widzisz to stwierdzenie? Ja nie widzę. Nie czepiajmy się każdego słowa, nie wybiegajmy myślą do przodu, co oni myślą o fabryce mercedesa i o dworcu , bo zaczyna się robić śmiesznie.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
miau
miaukicia6 sierpnia 2017 o 18:49
i domy w ościennej gminie się budują...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gdzie?
gdzie?kicia6 sierpnia 2017 o 18:45
jakich dróg i kto je remontuje-gmina, powiat, czy może GDDiA?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
popek
popekgdzie?7 sierpnia 2017 o 11:50
kogo obchodzi kto to robi ważne kto zabiega, a zabiega E.B
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kocur
kocur6 sierpnia 2017 o 18:04
Nowe, porządne chodniki w Jaworze. Coraz ich więcej. To trzeba przyznać. Wiem, że chcemy czegoś więcej, ale to też się liczy.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
że tak zapytam
że tak zapytamkocur6 sierpnia 2017 o 19:09
jak długo kocurze zamierzasz "pływać" na cudzych inwestycjach, zasługach, osiągnięciach, efektach ciężkiej pracy?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kocur
kocurże tak zapytam7 sierpnia 2017 o 10:57
Kocurowi nowe chodniki się podobają, skwerki też, lamenty jaworzan też, bo rację ludziska mają. Co jeszcze ,, że tak zapytam " chcesz wiedzieć?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gdzie?
gdzie?kocur6 sierpnia 2017 o 18:48
wymień proszę chodniki zrobione przez gminę (pomiń zrobione przez powiat, SML-W i GDDKiA)
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
natura
naturagdzie?7 sierpnia 2017 o 11:52
Pisać sobie możesz ile chcesz ale w tak krótkim czasie widać jak miasto odżywa.
3 Lubię to: 3
<