Czwartek, 16.01.2025 365

 

Reklama

[HIT] Urząd Miejski: Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie

Radny wraz z mieszkańcami udał się do urzędu, zapytać dlaczego przedstawiciele inicjatorów zmian nazw ulic gen. Berlinga i A. Rapackiego na rtm. Witolda Pileckiego oraz kard. Stefana Wyszyńskiego nie zostali zaproszenie na otwarcie urny z wynikami.

Jaka była reakcja urzędników? Zobaczcie sami!

Komentarze (701)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

zwierze polityczne :)
zwierze polityczne :)21 kwietnia 2017 o 20:34
Z kameą wśród zwierząt ;)
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borus2 kwietnia 2017 o 17:20
Szukajcie Jawora samorzad pap pl depesze redakcyjne.praca.akty 171632 Najbogatsze-i-najbiedniejsze-gminy-w-Polsce-czesc-pierwsza-1-499
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak31 marca 2017 o 18:58
Akcja dla miasta http://www.radiowroclaw.pl/articles/view/65051/Zakaz-robienia-kup-Dzieci-prosza-wlascicieli-by-sprzatali-po-swoich-pupilach-GALERIA
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawostka
ciekawostka30 marca 2017 o 11:13
http://e-legnickie.pl/wiadomosci-z-regionu/jawor/9035-mieszkancy-wskaza-patronow-ulic-opozycja-w-radzie-przeciwna-konsultacjom
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzaninciekawostka30 marca 2017 o 13:14
Kolejna manipulacja medialna na legnickim portalu. Propaganda jak za komuny.
26 Lubię to: 26
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fan
fan30 marca 2017 o 10:11
Pan Arek jest ukształtowanym dobrymi wartościami i sprawdzonymi kwalifikacjami człowiekiem, który jest otwarty na wszystkie problemy jaworzan i nie odcina się od nich, tylko stara je rozwiązywać. Wspaniała, prawa osoba!
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
babcia Józia
babcia Józiafan30 marca 2017 o 13:03
A na randce już byliście?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Czy??
Czy??30 marca 2017 o 07:17
Czy to prawda że burmistrz Bera i radni z PO i SLD nie uznali naszych podpisów na za ul.Wyszyńskiego i Pileckiego , tylko wymyślili znowu konsultacje ???? Jak to prawda to zapomnijcie o naszych głosach w wyborach , my was też nie uznamy.
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
szkoda, że ograniczono te konsultacje
szkoda, że ograniczono te konsultacjeCzy??2 kwietnia 2017 o 23:36
Udostępniona mieszkańcom Jawora zarządzeniem burmistrza ograniczona możliwość wyrażenia opinii na podstawie wyłącznie papierowej wersji ankiety o ograniczonej dostępności (dostępnej do pobrania i złożenia wyłącznie w formie papierowej w BOK), znacząco ograniczyła uprawnienia mieszkańców do form wyrażania opinii, jakie uchwaliła Rada Miejska w Jaworze i jakie w dzisiejszych czasach są dostępne i powszechnie stosowane, a ponadto przysporzyła, zwłaszcza osobom niepełnosprawnym, dodatkowych utrudnień. Ponadto wybrana forma konsultacji społecznych (wyłącznie z wykorzystaniem papierowego formularza ankietowego dostępnego do pobrania i do złożenia wyłącznie w BOK) nie do końca chyba była zgodna z samymi postanowieniami § 6 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 oraz § 8 pkt 3 załącznika do Uchwały nr VII/34/2015 Rady Miejskiej w Jaworze z dnia 29 kwietnia 2015r., które zakładają, że oprócz wymienionych w § 6 ust. 1 form konsultacji społecznych (których wyboru zgodnie § 6 ust. 3 dokonuje burmistrz), DODATKOWO UDOSTĘPNIA SIĘ MIESZKAŃCOM możliwość wyrażania opinii poprzez składanie opinii i uwag za pomocą poczty elektronicznej (na wskazany adres e-mail)-to nie zostało umożliwione (brak w zarządzeniu informacji o tym, oraz wskazania adres e-mail). Ustawodawca nie wprowadził wymogu przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami w zakresie zmiany nazw ulic w związku z wejściem w życie ustawy dekomunizacyjnej, tym samym była to czynność dobrowolna, której celem było zebranie opinii mieszkańców na temat proponowanych nowych nazw ulic, które zgodnie z w/w ustawą podlegają zmianie. Ograniczenie formy konsultacji społecznych jedynie do przyjętej tym zarządzeniem (wyłącznie z wykorzystaniem papierowego formularza ankietowego dostępnego do pobrania i do złożenia wyłącznie w BOK, bez DODATKOWEGO UDOSTĘPNIENIA MIESZKAŃCOM możliwości wyrażania opinii poprzez składanie opinii i uwag za pomocą poczty elektronicznej), a następnie ograniczenie ich tylko do mieszkańców ul. Rapackiego i Berlinga (choć jest to zgodne z § 3 pkt 2), to jednak może być postrzegane przez pozostałych mieszkańców Jawora jako pewne zaprzeczenie prawa do swobodnego wyrażania opinii wyrażonego w art. 19 Międzynarodowego Paktu Praw Obywatelskich i Politycznych otwartym do podpisu w Nowym Jorku dnia 19 grudnia 1966r. (Dz. U. z 1977r. Nr 38, poz. 167). Stanowi on, że KAŻDY człowiek ma prawo do swobodnego wyrażania opinii, przy czym prawo to obejmuje swobodę poszukiwania, otrzymywania i rozpowszechniania wszelkich informacji i poglądów, bez względu na granice państwowe, ustnie, pismem lub drukiem, w postaci dzieła sztuki bądź w jakikolwiek inny sposób według własnego wyboru. Akt prawny: Międzynarodowy Pakt Praw Obywatelskich i Politycznych http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19770380167
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ciekawski
Ciekawskiszkoda, że ograniczono te konsultacje2 kwietnia 2017 o 23:54
Czy to znaczy, że konsultacje były przeprowadzone niezgodnie z prawem i równego dostępu do tychże ?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Komentator
KomentatorCzy??2 kwietnia 2017 o 17:50
Mają nas w d...e. Głosy zostaną zmielone. RAZEM przeciwko jaworzanom.
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
harlej
harlej29 marca 2017 o 10:22
Dla motorów powinny obowiązywać zaostrzone kontrole policyjne Motocykliści zakładają tłumiki na badania techniczne a później je zdejmują. Przekraczają normy hałasu, katując setki ludzi w imię własnej zabawy. Kiedy to się skończy! Zbyt głośny motor można bez problemu zidentyfikować bez urządzeń pomiarowych.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wojtek
Wojtekharlej29 marca 2017 o 16:51
Wyczuwam ból dupy, chyba ta osoba nie lubi samej siebie i przeszkadza jej wszystko do okoła.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Arek
Arek28 marca 2017 o 19:28
Słucha się Panią Burmistrz to ręce się pocą. Szczyt bezczelności!
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rażąca niekompetencja
rażąca niekompetencjaArek29 marca 2017 o 11:28
Skoro burmistrz zorganizował konsultacje społeczne, to musi przyjąć wszystkie zgłoszone propozycje i nikt tego nie neguje-aby jakąś pominąć. Niezrozumiałe i nieuzasadnione jest jednak "zatajanie" informacji o tym, ile wpłynęło ankiet i ile każda z propozycji, jaka wpłynęła otrzymała poparcia od mieszkańców. Takie informacje są w posiadaniu urzędu, bo znajdują się z zgromadzonych w związku z tymi konsultacjami danych (wynikających ze złożonych przez mieszkańców ankiet). Mieszkańcy, zresztą KAŻDY, ma prawo do uzyskania takich informacji i ograniczanie tego prawa nie ma podstaw prawnych. Jeżeli urząd nie posiada takich informacji, to burmistrz (lub działający w jego imieniu zastępca lub inny urzędnik) powinien wydać decyzję odmowną, a tego także zastępca burmistrza nie zrobiła. "Jeżeli organ ma wątpliwości co do zakresu żądania wniosku powinien zwrócić się do wnioskodawcy o jego sprecyzowanie lub dookreślenie, albowiem właściwa realizacja wniosku o dostęp do informacji publicznej wymaga precyzyjnego udzielenia informacji na temat zawartych w nim kwestii. Nie chodzi bowiem o udzielenie jakiejkolwiek informacji, ale o przedstawienie jej w takim zakresie i w taki sposób, jaki odpowiada treści żądania. W przeciwnym wypadku doszłoby bowiem do zaprzeczenia idei dostępu do informacji publicznej, której założeniem jest jawność działań władzy publicznej. Natomiast przedstawienie informacji zupełnie innej, niż ta, na którą oczekuje wnioskodawca, informacji niepełnej lub też informacji wymijającej czy wręcz nieadekwatnej do treści wniosku, świadczy o bezczynności podmiotu zobowiązanego do udostępnienia informacji publicznej, co niewątpliwie narusza regulację zawartej w art. 13 ust. 1 ustawy o dostępie." (Wyrok WSA we Wrocławiu z 7 października 2011 r., sygn. akt IV SAB/Wr 58/11).
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
porażka
porażkaArek28 marca 2017 o 23:13
wg mnie to jest GRUBE NIEPOROZUMIENIE-jak tak można traktować klientów urzędu?!
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lilka
Lilkaporażka30 marca 2017 o 17:44
ciocio Helenko, ty chyba zapatrzyłaś się na ratusz i sekretarzową
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciocia Helenka
ciocia Helenkaporażka30 marca 2017 o 13:11
"Ty chyba jeszcze żyjesz w głębokim PRL, gdzie Matulka Partia rozdzielała stołki. Partia to może sobie wybierać ale swojego przewodniczącego i jeśli ma taką wolę to jeszcze opłacać go z partyjnej kasy-i może to być totalnie niekompetentna osoba. Do publicznej instytucji, za publiczne pieniądze zatrudniane powinny być wyłącznie kompetentne osoby." Ty serio wierzysz w to co napisałeś? Bo wujek Stefan może i żyje w głębokim PRLu ale Ty jesteś oderwany od rzeczywistości mocno. W polskiej polityce są sami fachowcy, no weź mnie nie osłabiaj człowieku hahahaha. Jeszcze może napisz, że konkursy na te lepsze stanowiska nie są z góry ustalone bo "powinna wygrać osoba z najlepszymi kompetencjami" Tak, zgadzam się, powinna. Zazwyczaj jednak jest inaczej.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
i jak teraz spojrzy w oczy?
i jak teraz spojrzy w oczy?porażka30 marca 2017 o 07:07
Ludziom można wciskac różne kilty, zwłaszcza młodemu nieświadomemu szefowi, który nie zna się na finansach, organizacji, nadzorze, całe szczęście, że rozstrzygają obiektywnie, na podstawie wiarygodnych dowodów i słuchają obu stron. Ciekawe jak skarbniczka teraz będzie zeznawac w sądzie pod przysięgą. Tam prawda wyjdzie na jaw, czy tego będzie chciała czy nie.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
krótkowzroczny
krótkowzrocznyporażka29 marca 2017 o 22:18
Nic nie trwa wiecznie, a do człowieka wraca w dwójnasób to co zrobił innemu. Ta kadencja kończy się za niecałe 2 lata. Kto na takich ludzi zagłosuje, kto z takimi ludźmi będzie chciał współpracowac?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawda
prawdaporażka29 marca 2017 o 21:55
Z prawdą jest jak z oliwą-prędzej, czy później, ale wypłynie na wierzch-to tylko kwestia czasu, więc kłamstwem ludzie się tylko jeszcze bardziej pogrążają, to jeszcze bardziej ukazuje ich nieciekawą naturę.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
parafianka
parafiankaporażka29 marca 2017 o 21:39
A ja jestem ciekawa, jak skarbniczka po tym co zrobiła tłumaczy się ludziom. Znam osoby, do zwolnienia których mocno się przyczyniła, przerzucając w dodatku na nie swoje zaniedbania i uniemożliwiając obronę-wytłumaczenie się, aby prawda nie wyszła na jaw. Wiem co te osoby i ich rodziny przeżywały, przez co przez nią przeszły. Doprawdy nie wiem jak ona może spokojnie i radośnie obchodzic katolickie święta, patrzec w kościele na krzyż a w oczy skrzywdzonym przez nią osobom i ich rodzinom.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
strategia
strategiaporażka29 marca 2017 o 21:21
Zdarzają się takie psychologiczne strategie, gdzie upieka się 2 pieczenie na jednym ogniu tolerując, utrzymując i dobrze odpłacając słabe merytorycznie osoby, które dla utrzymania się na stołku, dla pieniędzy zrobią wszystko, "brudząc się", przez co stracą szacunek i przychylnośc ludzi dookoła, a na końcu-gdy już wykonają swoją "brudną robotę" pozbywa się ich za ogólną aprobatą i przy ogólnym aplauzie-po ludziach, którzy krzywdzili innych nikt nie zapłacze, nie dostaną niczyjego poparcia, więc nie są już niczyim zagrożeniem. A ponieważ to małe miasteczko i prawdy w nim się nie ukryje, to także życie tutaj i patrzenie w oczy ludziom nie będzie dla nich łatwe.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wujku stefanie
wujku stefanieporażka29 marca 2017 o 19:48
Ty chyba jeszcze żyjesz w głębokim PRL, gdzie Matulka Partia rozdzielała stołki. Partia to może sobie wybierać ale swojego przewodniczącego i jeśli ma taką wolę to jeszcze opłacać go z partyjnej kasy-i może to być totalnie niekompetentna osoba. Do publicznej instytucji, za publiczne pieniądze zatrudniane powinny być wyłącznie kompetentne osoby.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to jak to działa?
to jak to działa?porażka29 marca 2017 o 19:40
To Bera karze, zwalnia starych wykwalifikowanych urzędników za pierdółki albo wręcz za cudze zaniedbania, uniemożliwiając im nawet złożenie wyjaśnień, a u wybranych pupilków i konfidentów toleruje i jeszcze sowicie wynagradza stwierdzone grube niekompetencje i poważne zaniedbania-jak np. u swojego zastępcy i skarbnika?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ciocia Melcia
Ciocia Melciaporażka29 marca 2017 o 19:30
Bera ją zatrudnił, Bera nadał jej uprawnienia i Bera ustalił jej tak wysokie wynagrodzenie-jak widać nieadekwatnie do kompetencji
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wujek stefan
wujek stefanporażka29 marca 2017 o 17:23
powołał ale to nie była jego decyzja, wierzysz w garbate aniołki? dostaje się polecenie od partii z góry i się je wykonuje, szczególnie jak się ma niespełna 30 lat, tacy ludzie mają tyle do gadania co za przeproszeniem Żyd za okupacji, wybrał to sobie sam ale kierowcę a nie zastępcę
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciocia Iza
ciocia Izaporażka29 marca 2017 o 16:27
to Bera ją powołał na swojego zastępcę suto opłacanego z publicznych pieniędzy
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
babcia Józia
babcia Józiaporażka29 marca 2017 o 12:43
A to Ty nie wiesz po blisko 3 latach czemu tak się stało? Taki był ponoć układ PO z SLD. Dobrowolny wybór zastępcy burmistrza hahaha dobre. Sam nie wybierał, tego jestem pewna.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dobrowolny wybór
dobrowolny wybórporażka29 marca 2017 o 12:33
Burmistrz ma prawo doboru swojego najbliższego otoczenia, tj. na stanowiska, które nie wymagają przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru (zastępcy burmistrza, skarbnika, doradcy, asystenta). Tak więc Emilian Bera, korzystając z tego przywileju, powołał na stanowisko swojego zastępcy Agnieszkę Rynkiewicz. Czym się kierował w wyborze tej osoby, która prawnie tak naprawdę działa w jego imieniu?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak być nie powinno
tak być nie powinnoporażka29 marca 2017 o 09:37
jawna niekompetencja i nieżyczliwość urzędnika
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mantra
mantraArek28 marca 2017 o 20:56
automatyczna sekretarka byłaby tańsza
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fakt
faktArek28 marca 2017 o 20:39
teraz już rozumiem dlaczego dostała tylko 18 głosów
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kasia
Kasiafakt30 marca 2017 o 00:28
Na tym filmie widać jak sprawnie działa urząd i jak podchodzi się do mieszkańca miasta. Z burmistrzem się spotkać graniczy z cudem, to samo z jego najbliższymi współpracownikami. Mem tego już dosyć!
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...28 marca 2017 o 18:46
niczym Petru
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin28 marca 2017 o 14:20
Jak to dobrze, że świat ujrzał "nowe porządki" zaprowadzone przez burmistrza w Urzędzie Miejskim. Sekretarz też nie panuje nad sytuacją i zamiast pilnować "interesu" to podróżuje w najlepsze. A co, stać nas na "hrabiostwo" z obczyzny.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
powiew od Świdnicy
powiew od ŚwidnicyJaworzanin28 marca 2017 o 20:53
Ponoć ojciec obecnej jaworskiej sekretarzowej ze Strzegomia został zatrudniony w jednej z jaworskich firm. Czy ta firma od tego czasu skorzystała z jakiś ulg, albo odbyła się jakaś transakcja pomiędzy gminą a tą formą? Czy ma na to pośredni lub bezpośredni wpływ spokrewniony członek rodziny, który niedawno objął nowe stanowisko w jaworskiej gminie?
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to jest istotne dla jaworzan
to jest istotne dla jaworzanpowiew od Świdnicy28 marca 2017 o 22:53
Czy ta firma jest traktowana preferencyjnie albo czy zatrudniona w urzędzie ciocia ma wpływ na udzielanie ulg dla tej firmy?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jawne
jawnepowiew od Świdnicy28 marca 2017 o 22:47
Pawle, uważam jednak, że sprawdzenie tego mogłoby rozwiać wszystkie wątpliwości
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Paweł
Pawełpowiew od Świdnicy28 marca 2017 o 22:39
Na pewno nie, nasz burmistrz taki nie jest.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o co tu chodzi?
o co tu chodzi?Jaworzanin28 marca 2017 o 20:45
To, że burmistrz chce mieć przy sobie swojego doradcę, to jeszcze mogę zrozumieć, jest to w jakiś sposób uzasadnione, ale że sekretarzowa wszędzie jeździ z burmistrzem i uczestniczy w spotkaniach, które nie dot. jej zadań, podczas na swoje zadania nie ma czasu to jest to dla mnie niezrozumiałe. O co tu chodzi? Czy oni wcześniej się znali? jakie łączyły/łączą ich relacje? Przecież to stanowisko finansowane jest i to wysoko z publicznych, nie prywatnych pieniędzy.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co robi?
co robi?Jaworzanin28 marca 2017 o 18:43
czy ta strzegomianka w ogóle świadczy pracę, do jakiej została zatrudniona i za którą pobiera duże pieniądze z gminnej kasy (jaworzan podatków)? skoro albo jej nie ma, albo trudno się do niej dostać, to czym ona w ogóle się zajmuje w tym urzędzie? co robi na tych wyjazdach z burmistrzem?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
państwo w Pańswie
państwo w Pańswieco robi?29 marca 2017 o 08:53
Tak właśnie działają urzędy państwowe, przy tak wysokich stanowiskach przy pensji miesięcznej 12.000 i 8.000 można nie pracować, tylko odpoczywać i podróżować bo przecież nikt nie rozlicza z państwowych pieniędzy???
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to dziwne
to dziwneco robi?28 marca 2017 o 23:19
czy burmistrza łączyła z nią wcześniej jakaś prywatna relacja, że jest na takich priorytetowych zasadach ?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hę?
hę?Jaworzanin28 marca 2017 o 14:56
A czym w ogóle zajmuje się ta sekretarzowa (ale w rzeczywistości, a nie na papierze), skoro często podróżuje z burmistrzem, albo towarzyszy mu w spotkaniach nie związanych z zadaniami sekretarza? Kto realizuje za nią zadania sekretarza jak ona jest w wojażach?
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niczym Petru...
niczym Petru...hę?6 kwietnia 2017 o 22:49
http://www.pomponik.pl/plotki/news-ryszard-petru-i-joanna-schmidt-znowu-razem,nId,2378604
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
.
.hę?29 marca 2017 o 08:48
dlaczego radni nie zadja taich pytan, w ramach interpelacji??
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
chaos
chaoshę?28 marca 2017 o 15:21
ponoć nawet podlegli sekretarzowej pracownicy często mają problem z dostaniem się do niej i muszą umawiać się przez sekretarkę burmistrza
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin II
Jaworzanin IIhę?28 marca 2017 o 15:16
Może zderzak odwala robotę za trzech, albo oni wszyscy obarczają robotą podległych urzędników. Dlatego taki bałagan mają i nie wiadomo kto i za co odpowiada
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Jaworzanin28 marca 2017 o 14:45
a cioci Izy ze sobą nie zabierają?
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak28 marca 2017 o 11:33
To jest wzorowy przykład jak likwidować topole - chwast drzewny - w granicach miast http://www.radiowroclaw.pl/articles/view/64911/Co-mozna-zrobic-z-wycietej-topoli-W-Jeleniej-Gorze-powstaje-konik
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak27 marca 2017 o 11:40
A w Jaworze nie ma problemu http://www.gazetawroclawska.pl/wiadomosci/a/czy-wroclaw-poradzi-sobie-z-turystami,11924444/
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mma
Mma27 marca 2017 o 10:49
Witam. Kiedy beda zdjęcia z IV Jaworskiej Gali? Gratulacje fajna impreza
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tato
tatoMma27 marca 2017 o 16:48
a u wodzireja na fejsiku nie ma ?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaki ja jestem fajny
jaki ja jestem fajnytato27 marca 2017 o 18:25
masz na myśli lans w świetle jupiterów przy cudzych sukcesach?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wygramy ze złem
wygramy ze złem26 marca 2017 o 23:12
fajnie, że jest taka załoga z arkadio i krisem na czele . fajnie, że jest też kowalczyk i wieczorek . No i media . Wreszcie jest ktoś kto broni naszych praw i się nie cacka. Chłopaki trzymamy za was kciuki. prawda zwycięży zło.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???wygramy ze złem27 marca 2017 o 22:34
a co tam słychać u Leonsia i Isaury w lokalnej wspólnocie?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wojaż
wojaż???28 marca 2017 o 08:10
niczym Petru...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
odcinek XXL
odcinek XXL???28 marca 2017 o 00:07
gdzie tym razem Leonsio zabrał ją w podróż służbową na koszt poddanych?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
w przyrodzie nic nie ginie
w przyrodzie nic nie giniewygramy ze złem27 marca 2017 o 20:01
Nie dość, że ludzie z powiatu świdnickiego nie udzielą lokalnemu włodarzowi poparcia (po pierwsze, bo nie mogą, a po drugie, to nie mają tu tylu znajomych i rodziny), to jeszcze poparcie, jakie wcześniej otrzymał spada na łeb na szyję m.in. przez obecną politykę kadrową. Korzysta na tym konkurent, który uzyskuje tym większe poparcie i zaufanie, im większe traci obecny włodarz. Pan Arek jest ukształtowanym dobrymi wartościami i sprawdzonymi kwalifikacjami człowiekiem, który jest otwarty na wszystkie problemy jaworzan i nie odcina się od nich, tylko stara je rozwiązywać. Nie byłoby by więc dziwne, gdyby wygrał w najbliższych wyborach. Za nim nie ciągną się żadne "afery", to "czysty" człowiek.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptykw przyrodzie nic nie ginie28 marca 2017 o 11:57
te cudzysłowy jak najbardziej na miejscu. Nic nie robi, to rączek sobie nie ubrudzi... A ten wpis to chyba od kogoś z rodziny, bo niby skąd takie dokładne informacje o "ukształtowaniu dobrymi wartościami"? I jakież on niby problemy jaworzan rozwiązuje?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawo
prawowygramy ze złem27 marca 2017 o 10:27
pora zabrać się panowie za fikcyjne nabory, ustawiane konkursy
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oj tak
oj takprawo28 marca 2017 o 18:50
szczególnie duży jest świdnicki "desant"
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
racja
racjaprawo27 marca 2017 o 20:03
a nazbierało się tego, oj nazbierało...będzie co sprawdzać...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sprawiedliwość społeczna
sprawiedliwość społecznawygramy ze złem27 marca 2017 o 10:26
bardzo dobrze, że rozliczają tych, którzy urządzają nagonki na ludzi, lekceważą, poniżają innych, etc.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyrządzone zło wraca
wyrządzone zło wracawygramy ze złem27 marca 2017 o 09:42
Człowiekowi się tylko wydaje, że to on panuje nad światem, że ma władzę i może bezkarnie robić, co mu się żywnie podoba, krzywdzić ludzi dla własnego widzimisię, władzy, majątku, etc. Nic bardziej mylnego. W przyrodzie nic nie ginie i wszystko, co jest efektem naszego działania wraca do nas ze zdwojoną siłą, będzie sprawiedliwie ocenione i nagrodzone, albo ukarane. Niektórzy mogą spodziewać się nawet huraganu. Na każdego w każdej chwili może spaść ciężka, śmiertelna choroba-taka niejednego zatwardziałego egoisty już złamała. Wtedy człowiek zaczyna rozumieć co w życiu jest istotne, tylko wtedy też bardzo często już jest za późno, aby naprawić swoje błędy.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak26 marca 2017 o 18:31
Dla motorów powinny obowiązywać zaostrzone kontrole policyjne Motocykliści zakładają tłumiki na badania techniczne a później je zdejmują. Przekraczają normy hałasu, katując setki ludzi w imię własnej zabawy. Kiedy to się skończy! Zbyt głośny motor można bez problemu zidentyfikować bez urządzeń pomiarowych.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spaghetti
spaghetti25 marca 2017 o 19:26
Ratusz robi co mu się podoba i w dup..e mają ludzi czy ich głosy . Wszystko poszło w śmieci . Jakby nie radny Detyna to byście nawet ludzie nie wiedzieli że waszymi ankietami się tyłek wyciera w Ratuszu , a zorganizowanie plebiscytu to był chyba kolejny LANSOWY chwyt włodarza !!
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do polak
do polak23 marca 2017 o 20:32
a skąd ty taki pewny jesteś, że osądzasz, ciekawe kto tonapisał, ten kto na filmiku daje przykład?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
andzia
andziado polak24 marca 2017 o 00:56
Mieszkańcy ul. Rapcakiego w większości chcą zmiany na ul. kard. Stefana Wyszyńskiego, a czy radni poprą propozycję mieszkańców, czy zagłosują według swojego uznania to już kwestia ich sumienia.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polak
Polak22 marca 2017 o 13:08
Urzędnicy z ratusza wolą komunistę od prawdziwego Polaka
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptykPolak22 marca 2017 o 20:15
A ty co, następny nie umiejący czytać ze zrozumieniem? Skąd masz informację o tym, kogo wolą urzędnicy z ratusza czy też radni? Przecież jeszcze się nie wypowiedzieli w tej sprawie, a ty juz wiesz co wolą? Ale nie ma to jak dolewać oliwy do ognia, prawda?!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkanka Rapackiego
mieszkanka Rapackiegosceptyk23 marca 2017 o 00:43
Opublikujcie pełne wyniki konsultacji! Mieszkańcy ul. Rapackiego są za zmianą na ul. kard. Stefana Wyszyńskiego. Czy nasz głos mieszkańców się nie liczy dla obecnej władzy? Będzie się liczył za niedługo podczas wyborów.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
WP
WPPolak22 marca 2017 o 14:43
To nie istotne kogo wolą urzędnicy, bo to nie oni będą podejmować decyzję, tylko radni.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
i co z tego
i co z tegoWP22 marca 2017 o 19:47
ale większość w radzie stanowią panaburmistrzowi radni, więc na to samo wychodzi
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
demokracja to wola ludu
demokracja to wola ludu22 marca 2017 o 09:56
Do urzędu nie ma prawa wstępu wicestarosta, ksiądz czy radny. a już udzielać wypowiedzi na temat urzędu, to w ogóle zbrodnia. Wychodzi na to, kiedy czyta się co niektóre wpisy. Gdzie protokół z otwarcia urny po konsultacjach? Jaka ilość ankiet została złożona, na jaką propozycję ulicy? Czy to takie trudno do podania było tym co przyzszli, a wcześńiej obywatelom ? A od kiedy w urzędzie przyjmuje się ludzi na schodach? Od kiedy obywatele nie mają dostępu do informacji? Czy zawsze obsługa tak wygląda na stojąco?
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanindemokracja to wola ludu22 marca 2017 o 10:38
Papierologia, transparentność to jedno. A drugie, to fakt, że i tak decyzję podejmie większość, którą w Radzie ma EB Razem. Mogą wziąć pod uwagę liczbę głosów, a mogą wybrać całkiem dwie inne. Medialna wrzawa w tej sprawie jest dlatego, że to radni opozycyjni zbierali podpisy w tej sprawie i niejako wysuwają swoje propozycje Radzie. Rządzącym pewnie nie na rękę będzie przegłosować propozycje opozycji, bo tamci mogli obtrąbić swój sukces. Jeśli jednak Urząd poda dane o liczbie głosów (podpisów), to wtedy niezręcznie będzie zagłosować przeciw większościowej woli ludu, czyli na rękę opozycji. Uważam jednak, że Urząd powinien w tej kwestii być transparentny czy niezwłocznie podać ilość głosów, na pisemny wniosek radnego czy każdego innego mieszkańca. Chodzenie za urzędnikami z kamerą bez złożonego wcześniej wniosku, uważam jednak za nieco przesadzone.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???Jaworzanin22 marca 2017 o 13:05
Czy ta Pani-zastępca burmistrza pracowników traktuje w taki sam sposób jak klientów urzędu?
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nic
nicJaworzanin22 marca 2017 o 12:59
za to, na to co pokazała zastępca burmistrza w tym materiale, to po prostu brak słów
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
materiał
materiałJaworzanin22 marca 2017 o 12:50
Czaję, że podrzędny urzędnik musi wykonywać polecenia przełożonego, choćby były absurdalne, niesprawiedliwe, ale zgodne z prawem (można tylko współczuć takiego przełożonego), ale nie czaję, dlaczego nie poinformowała radnego o zmianie planów-wymagała tego zwykła życzliwość do której zobowiązuje ja ustawa o pracownikach samorządowych i żaden przełożony nie może z tego zwolnić urzędnika. Mogła zadzwonić do niego skoro tak obiecała i powiedzieć np. Panie radny, chciałam Panu przekazać informacje, że wcześniejsze uzgodnienia uległy zmianie i przy otwarciu urn nie mogą być osoby postronne, a jedynie upoważnione przez burmistrza, a w razie jakichkolwiek pytań proszę kontaktować się z moim przełożonym.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
@@
@@Jaworzanin22 marca 2017 o 10:50
A może Ty nie czaisz, że urzędniczka zrobiła tak a nie inaczej bo taka mogła być wola przełożonych?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
materiał
materiałJaworzanin22 marca 2017 o 10:45
Ty, ale czaisz-chłopu urzędniczka obiecała, że zadzwoni do niego, poinformuje go, że będzie otwierana urna i pozwoli mu uczestniczenie w tym. Tak się jednak nie stało, zobaczył, że na BIP są wyniki, ale okrojone (bez podania ile wpłynęło ankiet i bez podania ile każda ze zgłoszonych propozycji uzyskała poparcia (głosów). Wybrał się więc z kamerą, aby nakręcić pełne wyniki konsultacji społecznych, ale spotkał się nie wiadomo z jakiego powodu ze swoistą "ścianą", barierą w dostępie do tych informacji, więc wyszedł inny materiał-nie z jego winy.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o co chodzi
o co chodzi22 marca 2017 o 09:40
wypowiedzi urzędników i zastępcy burmistrza żenujące. Przecież oni biorą wypłaty z naszych podatków , za co my im płacimy? Nawet nie umieją powiedzieć ile osób było za jaką nazwą , A może mają zakazane mówić , bo chcą inaczej nazwać te ulice niż chcą mieszkańcy. O co w tym wszystkim chodzi ?
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
eureka
eureka21 marca 2017 o 23:15
Już wiem!!! Oni zrobili ćwiczenia jak Platforma Obywatelska 15 lat temu zbierając podpisy (Olechowski). Przecież pan burmistrz także z Platformy.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czemu to służy?
czemu to służy?21 marca 2017 o 22:47
Ludzie, najważniejsze w tych konsultacjach jest to, że to mieszkańcy wzięli w nich udział, oddając swój głos na konkretną propozycję i normalną rzeczą jest, że są ciekawi wyników, tj. jaka propozycja zyskała największe poparcie. Skoro ze złożonych ankiet takie informacje można pozyskać, to nie ma logicznego powodu, aby je utajniać, podobnie jak liczbę złożonych ankiet. Zatajnianie takich oczywistych informacji powoduje różnego rodzaje insynuacje, w tym związane z powodem utajniania.
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak21 marca 2017 o 20:51
Ranking najbogatszych i najbiedniejszych gmin - Jawor na 845 miejscu http://samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/135028/Ranking-najbogatszych-i-najbiedniejszych-gmin
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
<>
<>opolak22 marca 2017 o 19:52
szału nie ma, a tu takie niby plebiscyty, laurki, etc.-za co?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
uno momento
uno momento21 marca 2017 o 20:24
A czy obecnie rządzący w kraju robili konsultacje w sprawie reformy edukacji lub powiększenia Warszawy?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opinia społeczna
opinia społecznauno momento22 marca 2017 o 19:57
uno momento-a czy poprzednio rządzący zrobili konsultacje w kraju w sprawie wydłużenia wieku emerytalnego? NIE, mało tego, nie patrzyli na opinię publiczną, tylko przegłosowywali swoje zdanie. Za to zdziwili się po wyborach, gdzie wyborców opinia miała prawne umocowanie. Obecna miejska rada tez może się zdziwić, jak wyborcy podczas wyborów ją ocenią.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dos
dosuno momento21 marca 2017 o 23:11
obecnie rządzący wiedzą wszystko lepiej i nie potrzebne il m są jakieś tam konsultacje :)
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!!!!
!!!!uno momento21 marca 2017 o 22:26
Ale skoro rządzący w naszym mieście takie konsultacje zrobił to wydaje mi się że pełne wyniki tych konsultacji powinny być podane do publicznej wiadomości
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do ??
do ??21 marca 2017 o 18:45
Radny kiedyś czekał 8 miesięcy na odpowiedź pisemną, czy o tym mówisz? Widocznie tęsknisz ,za tym abyś sam był w taki sposób traktowany ;-)
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
BB
BB21 marca 2017 o 14:49
Trzeba było iść z kamerą do Pana przewodniczącego, tak jak Pani dziennikarka z radia Plus. https://www.legnica.fm/wiadomosci/wiadomosci-fakty/19-fakty-jawor/15548-propozycje-mieszkancow-sa-radni-maja-w-czym-wybierac
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Próżnia
PróżniaBB21 marca 2017 o 19:45
odczytał w radio regułkę napisaną w ratuszu zgodnie z oficjalną wersją, zresztą tak jak urzędnicy na filniku. Takich mamy radnych. Imitacja samorządu.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
eee
eeeBB21 marca 2017 o 19:17
a co przewodniczący ma do tych konsultacji? ani nie on był inicjatorem, ani nie on je zarządził
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hehe
heheeee22 marca 2017 o 20:02
choć to nie jego inicjatywa, ani zasługa, ale za to może się pochwalić, że zostały przeprowadzone
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nonsens
NonsensBB21 marca 2017 o 18:05
Przecież on szczeka tak jak Pan mu kazał. Zero własnego rozumi
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nieładna "zabawa"
nieładna "zabawa"Nonsens26 marca 2017 o 19:40
ktoś, komu albo się nudziło i kto nie miał za dużo obowiązków, albo ktoś, kto miał zamiłowanie albo zadanie do dokuczania upatrzonym ludziom, bo teraz już, innym, takich "jazd" nie urządza, choć teraz jest brudno
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rodzenek
RodzenekNonsens26 marca 2017 o 12:16
Kto i kiedy przeprowadzał test białej rękawiczki w urzędzie ?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fajnie urządzać nagonki?
fajnie urządzać nagonki?Nonsens26 marca 2017 o 08:49
na zmianę z partyjnym kolegą Tomaszem biegali za poprzednią sekretarzową i biednymi paniami sprzątającymi, palcem pokazywali gdzie kurz na framugach zalega, gdzie drzwi się świecą, gdzie posadzkę trzeba doczyścić...dziś już im kurz i brud nie przeszkadza? nawet brudna posadzka na korytarzu, czy obrobiony przez gołębie mur i posadzka przy wejściu do urzędu?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
że tak zapytam
że tak zapytamNonsens22 marca 2017 o 20:01
a panu przewodniczącemu to już nie przeszkadza kurz na Sali Rajców?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
redaktor
redaktor21 marca 2017 o 14:27
Dziennikarz ją zaorał: "...Która kupka jest największa..." :)
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
masakra
masakraredaktor21 marca 2017 o 23:52
i nawet to "koło ratunkowe" jak widać nie pomogło
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Komentator
Komentator21 marca 2017 o 14:01
Jakby było normalnie, to kamera nie byłaby potrzebna. Widocznie trzeba chodzić z kamerą.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Komentator21 marca 2017 o 14:03
Ciekawe czy chciałbyś aby ciebie nachodził w pracy z kamerą każdy niezadowolony klient?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
skoro nie da się inaczej...
skoro nie da się inaczej...?21 marca 2017 o 17:21
A ciekawe czy ty chciałbyś aby tak z ciebie ktoś robił "wariata", lekceważył twoje prawa, etc. Wcale mu się nie dziwię, że to nagrał, bo nikt by inaczej nie uwierzył w to co przeżył i jak jest traktowany.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borubar
borubar21 marca 2017 o 09:51
SZKODA, ŻE KRZYSIU NIE PRZYPIĄŁ SOBIE JESZCZE SKRZYDEŁ HUSARII! TYPULO JUŻ NIE WIE JAK LANSOWAĆ SWOJE BOGOBOJNE, CIEMNOGRODZKIE, PRAWICOWE POGLĄDY. POSZEDŁ NA DWIE URZĘDNICZKI NAKRZYCZEĆ I CZUJE SIĘ TERAZ WAŻNY. BO MU MIKKEGO SCHOWALI! HAHAHAHA! ŚMIECH NA SALI! DO ROBOTY, PANIE RADNY!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jakis
Jakisborubar21 marca 2017 o 11:38
Czy oglądaliśmy ten sam film? Radny zachował się profesionalnie, spokojnie i rozważnie. Zadawał proste pytania, na które ani razu nie otrzymał odpowiedzi
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brak profesjonalizmu
brak profesjonalizmuJakis21 marca 2017 o 17:24
tym bardziej zastępca burmistrza nie dopełniła swoich obowiązków, skoro powinna sporządzić protokół a tego nie zrobiła, to tylko jeszcze pogarsza jej sytuację, bo petent tego wiedzieć nie musi, ale urzędnik tak
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...Jakis21 marca 2017 o 14:32
Jeżeli wnoszący skargę lub wniosek wybrał formę ustną, to osoba przyjmująca takie zgłoszenie jest zobowiązana przygotować protokół. Taki protokół musi być podpisany przez osobę składającą wniosek lub skargę oraz przez osobę przyjmującą. Do tego odnotowuje się dane osobowe i teleadresowe osoby wnoszącej skargę lub wniosek, datę przyjęcia i krótki opis problemu.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Poger
PogerJakis21 marca 2017 o 14:03
Wniosek ustny. Mówi ci to coś?
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
??
??Jakis21 marca 2017 o 12:38
Ale czy radny wcześniej złożył zapytanie pisemne w tej sprawie, bądź interpelację podczas sesji? Czy każdy niezadowolony radny/mieszkaniec będzie teraz latał z kamerą po urzędzie.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autorborubar21 marca 2017 o 09:56
To jest dopiero hejt i żółć. Zero merytoryki, za to wylewane pomyje. Standardy dyskusji bez argumentacji.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
COCO
COCO20 marca 2017 o 21:57
Ks. Tomasz dal plamę, ale nie w urzędzie, tylko w niedzielę na mszy podczas kazania z ambony powinien głośno ryknąć w sprawie zmiany ulicy,może wtedy coś dotrze do zamulonych mieszkańców.Mam nadzieję ,że to nastąpi i to ,że Faryzeusze zostaną przepędzeni z pierwszych ławek podczas największych świąt państwowych i kościelnych.Następne święto już 3 maja,zajmijmy wszystkie pierwsze ławki,niech kamerzyści i fotomacherzy ganiają sobie pod chórem.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bład
bładCOCO21 marca 2017 o 07:24
ja nie wiem o co ten cały ustawkowy ryk, ja nigdzie nie spotkałam się , żeby z urzędu padło, jaka ulica ma byc, zadna decyzja nie zapadła, bo jakby tak było, to zostałoby podane do wiadomości, więc o co to całe zamieszanie? komus ewidentnie zalezy na tym. A ksiądz swoim postepowaniem nie przyciaga wcale wiernych do kościoła, a wręcz przeciwnie, a krzyki z ambony? a kto sie tego boi? to jest wprowadzanie mieszkańców w bład
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hahihe
hahihebład21 marca 2017 o 21:11
dobra, Ewelina przestań już trollować, idź sobie pomaszeruj wkoło ratusza, a ks. Tomaszowi daj spokój. :D
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
p
pbład21 marca 2017 o 17:26
wiesz, na szacunek, to trzeba sobie zapracować
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak właśnie
tak właśniebład21 marca 2017 o 10:12
dla ciebie to Pan Burmistrz Bera, a nie Bera, Bera Bera...... to raz, Kosciół jest otwarty dla każdego to dwa, a siadać będę tam gdzie tylko będe miała życzenie i nikt mnie nie wyprosi, to, że wyrażam soje zniesmaczenie odnośnie postępowania ksiedza, nie oznacza, że odwracam się od Boga, to dwie zupełnie inne sprawy , ja nie wierze w księdza, tylko w Boga
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do taktak
do taktakbład21 marca 2017 o 08:45
to ty ryczysz bez sensu. dla ciebie to jest ksiądz Tomasz , a nie Tomasz . Ty taktaku tylko przed wyborami nie idz do kościoła , nie siadaj w pierwszej ławce na pokaz, nie rozdawaj rogalików pod kościołem , nie rozdawaj sianka bożonarodzeniowego ze swoim nazwiskiem w kościele, nie rozdawaj krokietów i barszczu i to nie za swoje pieniądze i nie rycz w kościele o głosy przed wyborami. A Ksiądz Tomasz jest mieszkańcem tak jak każdy i ma prawo pytać o wszystko., ks.Tomasz tylko spokojnie pytał i miał prawo w naszym imieniu to robić , za co bardzo Mu dziękujemy .
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
taktak
taktakCOCO21 marca 2017 o 07:19
tomasz może sobie ryczec, kościół nie jest miejscem na ryki, te czasy się skonczyły , juz nie ma do kogo mówc kazań, a co dopiero ryczec, no chyba, że chodzi ci o stałych parafian starszych powiem ładnie, że nie nazwe inaczej
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
COCO
COCOtaktak25 marca 2017 o 20:03
do- tak właśnie - możesz sobie siadać gdzie chcesz nawet pod ołtarzem,tylko nie zabierajcie ze sobą do kościoła tych kamerzystów i fotografów, bo to jest niesmaczne jak pstrykają te zdjęcia podczas mszy św.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
DW
DWCOCO20 marca 2017 o 23:50
Święto 3 maja? No raczej większe świeto to Wielkanoc, która już za niecały miesiąc. A Kościół to nie miejsce na politykowanie i zmienianie nazw ulic.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do DW
do DWDW21 marca 2017 o 00:47
Wielkanoc to święto państwowe wg ciebie? autor wyżej pisze o świętach jednocześnie państwowych i kościelnych tego samego dnia, jak 11 listopada, 3 maja itp. No właśnie, kościół to nie miejsce na politykowanie i rozdawanie sianka z nazwiskami polityków jak ulotką wyborczą, wręczanie politykom dyplomów i lansowaniu się w pierwszych ławkach 11 listopada polityków, którzy później idą w pierwszym rzędzie marszu proaborcyjnego...
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!
!20 marca 2017 o 17:06
Znam to. Ta urzędniczka prawdopodobnie dostała zakaz informowania Detyny o otwarciu tych ankiet chociaż tak z nim ustaliła. Niestety
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie ten kierunek
nie ten kierunek!20 marca 2017 o 17:17
tym bardziej winą za sytuację, w jakiej ta urzędniczka się znalazła w związku z decyzją przełożonego nie można obarczać radnego
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
odlot
odlotnie ten kierunek20 marca 2017 o 19:34
A ja oglądnęłam cały materiał 2x i musze przyznać, że zazdroszczę temu radnemu stoickiego spokoju, zwłaszcza jak jest jawnie lekceważony. O kompetencjach urzędników, a zwłaszcza na kierowniczych stanowiskach jak zastępca burmistrza, która widać, że z premedytacją na każde jego i nie tylko jego, pytanie "odśpiewuje" jakąś regułkę, zamiast odpowiadać na konkretnie zadane pytanie, to już się wypowiadać nie chcę, bo wystarczająco dużo na ten temat padło tu moim zdaniem bardzo trafnych komentarzy. Czy radny się zapędził? Moim zdaniem nie, obawiam się, że gdyby to mnie spotkało, to nie potrafiłbym zachować takiego stoickiego spokoju jak on. Aczkolwiek widać, że i on w pewnych momentach wychodził z siebie (wzdychał) u zastępcy burmistrza.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Królowa Pik
Królowa Piknie ten kierunek20 marca 2017 o 19:22
Nie przerzucam winy na nikogo, a jedyne uważam, że pan radny przesadził i trochę się zapędził.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ja pierniczę
ja pierniczęnie ten kierunek20 marca 2017 o 17:34
Z tego materiału wynika, że radny przyszedł z kamerą, bo chciał sfilmować wyniki konsultacji, ale że znów natknął się na "ścianę" w dostępie do informacji, to wyszedł zupełnie inny materiał-nie z jego winy. Nie przerzucaj winy za nieprawidłowe działanie na osobę, która de facto została nieprawidłowo "załatwiona" przez urzędnika. Trzeba było mu udostępnić te informacji, utrwaliłby je sobie na kamerze, cieszył że je ma i nie byłoby i nie byłoby tego halo . Ale wyszło jak wyszło. Nachodził się chłop za tym i wcale się nie dziwię, że był ciekaw wyników-zawinił urzędnik, wina Detyny?
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Królowa Pik
Królowa Piknie ten kierunek20 marca 2017 o 17:22
Różnica polega na tym, że to nie urzędniczka przyszła do radnego w świetle kamer, ale radny przyszedł do urzędniczki.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Królowa Pik
Królowa Pik!20 marca 2017 o 17:17
Skąd wiesz? Nie szukaj drugiego dna. Równie dobrze można powiedzieć, że nie wiedziała jak ma odmówić.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Krolowa
KrolowaKrólowa Pik20 marca 2017 o 19:55
No i jak z tobą dyskutować? Niby wiesz a nie wiesz i stajesz po stronie byc może tego, który czyni zło. A wiesz, że zatrudnia się osoby do urzędu z poza naszego powiatu? Nie jedną, nie dwie ani trzy ale sama znam z 7 nazwisk. Pewnie odpowiedź twoja będzie taka, że to fachowcy a moja, że zatrudnieni po znajomości. Dlatego, że Tobie się wydaje a ja z nimi mam do czynienia
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Królowa Pik
Królowa PikKrólowa Pik20 marca 2017 o 19:15
A dlaczego nie? tego nie przecież nie wiemy
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Królowa Pik20 marca 2017 o 18:50
A dlaczego miała odmówić ?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
urzędnik
urzędnik!20 marca 2017 o 17:13
jeśli tak jest, to należy tej pani współczuć takiego przełożonego, albowiem ustawa o pracownikach samorządowych ją obowiązuje i żaden przełożony nie może jej zwolnić od jej przestrzegania
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Królowa Pik
Królowa Pik20 marca 2017 o 16:19
Widzę, szczucie trwa w najlepsze.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
trochę samokrytyki
trochę samokrytykiKrólowa Pik20 marca 2017 o 16:46
jakie działanie, taki odzew-zachowuj się prawidłowo, zgodnie z prawem, a nikt nie będzie Cię "szczuł", bo nie będzie miał za co
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Królowa Pik
Królowa Piktrochę samokrytyki20 marca 2017 o 17:04
Jestem obiektywna i tylko tyle. Nie opowiadam się po żadnej ze stron.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
różne opinie
różne opinietrochę samokrytyki20 marca 2017 o 17:00
widzisz, ja z kolei uważam, że to radny jest w pewnym sensie "szczuty", traktowany jak "intruz", itp.-taki mam odbiór tego wydarzenia, widocznie masz inny punkt odniesienia
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Królowa Pik
Królowa Piktrochę samokrytyki20 marca 2017 o 16:54
To prawda jakie działanie taki odzew, dlatego nie dziw się mojemu zniesmaczeniu i podsumowaniu ego jako szczucie.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kogo bronisz?
kogo bronisz?Królowa Pik20 marca 2017 o 16:42
szczucie kogo-osoby, która działa prawidłowo i zgodnie z prawem, czy osoby, która deprecjonuje ludzi łamiąc przy tym prawo? Nie nazywać opinii społecznej szczuciem, bo obrażasz niewinnych ludzi.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ja piernicze
ja pierniczekogo bronisz?20 marca 2017 o 17:31
nachodził się chłop za tym i wcale się nie dziwię, że był ciekaw wyników, trzeba było mu je pokazać i nie byłoby tego halo-to jak z tym wierszyku o Tusku-zawinił urzędnik, wina Detyny?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bez sensu
bez sensukogo bronisz?20 marca 2017 o 17:26
To niech pracuje najlepiej jak potrafi, nikt niczego innego od niej nie żąda. Z tego materiału wynika, że radny przyszedł z kamera, bo chciał sfilmować wyniki konsultacji, ale że znów natknął się na "ścianę" w dostępie do informacji, to wyszedł zupełnie inny materiał-nie z jego winy. Nie przerzucaj winy za nieprawidłowe działanie na osobę, która de facto została nieprawidłowo "załatwiona". trzeba było mu udostępnić te informacji, utrwaliłby je sobie na kamerze, cieszył że je ma i nie byłoby tematu. Ale wyszło jak wyszło.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Królowa Pik
Królowa Pikkogo bronisz?20 marca 2017 o 17:15
Trzy palce do siebie zanim kogoś ocenisz. Pamiętaj, że pozycja radnego względem urzędniczki jest zupełnie inna. Ta pani to po prostu pracownik, który chce pracować i wykonuje swoją pracę jak umie najlepiej. Błędem radnego było umawianie się z nią na informację oraz wizyta w urzędzie w obecności kamer. Więcej rozwagi.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zabrakło profesjonalizmu?
zabrakło profesjonalizmu?kogo bronisz?20 marca 2017 o 17:08
Mi również szkoda tej podrzędnej urzędniczki, widać, że sympatyczna z niej osoba, ale jednak urzędnik a to do czegoś zobowiązuje-skoro wzięła od radnego nr telefonu i obiecała mu, że jego poinformuje kiedy otwierana będzie urna i umożliwi mu udział w tym wydarzeniu, to jeśli nawet spełnienie tego z jakiegoś względu okazało się niemożliwe, to powinna była do niego zadzwonić i jego o tym poinformować-uniknęłaby tej "kłopotliwej" sytuacji. Nie mówimy to o pani w sklepie, choć dziś i od obsługi sklepu wymagane są pewne standardy obsługi klienta, ale o urzędniku administracji publicznej i to nie na stanowisku obsługi. Radny został nieprawidłowo potraktowany, więc wcale mu się nie dziwię, że zapytał ją o to.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Królowa Pik
Królowa Pikkogo bronisz?20 marca 2017 o 17:00
Skoro również uważasz, że ta urzędniczka nie jest osobą decyzyjną to przyznasz mi rację, że prośba radnego była niezrozumiała, postawił ja tylko w kłopotliwej sytuacji.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ala
alakogo bronisz?20 marca 2017 o 16:54
tej młodej urzędniczce nikt się nie dziwi, bo ona nie jest osoba decyzyjną, aczkolwiek prawdę powiedziawszy mogła do tego radnego zadzwonić i poinformować go o zmianie ustaleń, skoro wzięła od niego nr telefonu i obiecała zadzwonić, ale miejmy nadzieję, że wyciągnie z tego naukę na przyszłość.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Królowa Pik
Królowa Pikkogo bronisz?20 marca 2017 o 16:51
Ziejesz nienawiścią w swoich komentarzu. Obejrzałam ten HIT i z przykrością stwierdzam, że jest mi żal tej biednej młodej urzędniczki, a tak na marginesie skoro ktoś jest radnym to moim zdaniem powinien o informacje wystąpić na piśmie. A dla twojej informacji nikogo nie bronię, ale staram się być obiektywna.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Barbapapa
Barbapapa20 marca 2017 o 16:10
Trzeba zmienić ten chory układ i przywrócić normalność.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborca20 marca 2017 o 15:10
ale jaja kurna ale jaja
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co się tam dzieje?!
co się tam dzieje?!wyborca20 marca 2017 o 16:09
no kurna trochę jaja, skoro w dzisiejszych czasach w urzędzie ktoś zmuszony jest "walczyć" o swoje prawa, które daje mu wiele aktów prawnych, w tym zwłaszcza Konstytucja
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obustronnie
obustronnieco się tam dzieje?!20 marca 2017 o 17:42
zacznijmy szanować siebie i swoje prawa nawzajem, a uniknie się takich sytuacji
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie jestem zwolennikiem tłamszenia
nie jestem zwolennikiem tłamszeniaco się tam dzieje?!20 marca 2017 o 17:40
tak jest, zostawmy to wyborcom i nie widzę powodu, aby nazywać awanturnikiem osoby, która pomimo tylu przeciwności stara się pozyskać informację, jaka go interesuje-ma do tego po prostu prawo
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Królowa Pik
Królowa Pikco się tam dzieje?!20 marca 2017 o 17:31
Na pewno zostanie to dostrzeżone przez wyborców. To nieprawda, że ludzie nie widzą, widzą więcej niż ci się wydaje. Pamiętaj pokorne ciele dwie matki ssie. Awanturnictwo nie popłaca po prostu źle się kojarzy nikt tego nie lubi.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Królowa Pik
do Królowa Pikco się tam dzieje?!20 marca 2017 o 16:34
To nie jest pierwszy raz, jak ten radny próbuje uzyskać informacje, już nawet złożył do rady skargę na bezczynność organu (burmistrza), ale w większości panaburmistrzowa rada uznała ją za bezzasadną, choć zastępca burmistrza w odpowiedzi do komisji sam przyznał, że nastąpiło nieprawidłowe działanie-tego komentować już nie będę. Teraz jeśli skorzysta ze swojego prawa, to skargę na bezczynność w dostępie do informacji publicznej składa się do WSA-tam z pewnością zostanie rozpatrzona bezstronnie. Uważasz, że ten stan jest prawidłowy i normalny-aby ktoś zamiast dostać informację, która mu się prawnie należy zmuszony był do szukania wsparcia z zewnątrz? Niestety, ale to jest "walka" o swoje prawa.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Królowa Pik
Królowa Pikco się tam dzieje?!20 marca 2017 o 16:20
o jakiej walce piszesz? chyba się trochę zapędziłeś?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Instruktor
Instruktor20 marca 2017 o 14:42
Ten materiał video powinien posłużyć w szkoleniach urzędników każdego szczebla w całej Polsce, jako materiał instruktażowy "Jak nie obsługiwać petentów w urzędzie"
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hitinstruktorski
hitinstruktorskiInstruktor20 marca 2017 o 14:53
ten materiał powinien być jako instruktaż jak się ustrzec przed takim wicestarosta. Ten pan to co robił w godzinach urzędowania w urzędzie burmistrza i to pod jego nieobecnośc? Tylko na to ma odwagę?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ejże
ejżehitinstruktorski20 marca 2017 o 16:36
lepiej "zamieść temat pod dywan"?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Królowa Pik
Królowa Pikhitinstruktorski20 marca 2017 o 16:24
Nie wiem czemu i komu mają służyć te komentarze? Mam niepodparte wrażenie, że komuś bardzo zależy na grilowaniu tematu. Nadmieniam, że efekt może być odwrotny do zamierzonego " co za dużo to niezdrowo"
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do ?
do ?hitinstruktorski20 marca 2017 o 15:34
pytasz o Emila?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
więc?
więc?hitinstruktorski20 marca 2017 o 15:32
no wiesz, burmistrz już chyba w końcu wrócił z tych podróży służbowych, więc ma możliwość odniesienia się do tego i wyjaśnienia mieszkańcom, czy aprobuje sposób, w jaki jego zastępca wykonuje swoje obowiązki
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?hitinstruktorski20 marca 2017 o 15:29
czy ten człowiek naprawdę ma aż takie kompleksy, ze tak go głaskacie?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do dzięła
do dzięłahitinstruktorski20 marca 2017 o 15:28
to podpytaj też urzędników z ratusza nt. zastępcy burmistrza, a będziesz miała skalę porównania. wicestarosta cieszy się coraz większym szacunkiem i poparciem wśród jaworzan nie bez kozery
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mdli
mdlihitinstruktorski20 marca 2017 o 15:24
matko znowu ten wspaniały wicestarosta mdli mnie , popytamy pracowników, ale jak juz nie bedzie wice
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kit
kithitinstruktorski20 marca 2017 o 15:04
wicestarosta nie traktuje tak klientów, jak pojawiają się u niego w urzędzie, więc Twoja próba przerzucenie negatywnej opinii publicznej za nieprawidłowe zachowanie urzędników w ratuszu na inne osoby jest marna
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzaninhitinstruktorski20 marca 2017 o 15:03
Słabe odwrócenie uwagi :) To do urzędu można przychodzić tylko podczas obecności burmistrza? Nie ośmieszaj się z takimi tekstami :D
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ja pikole
ja pikoleInstruktor20 marca 2017 o 14:48
z taką obsługą ten urząd z pewnością nie wygrałby żadnego plebiscytu na najlepszą obsługę klienta i najwyższy poziom świadczonych usług
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:(
:(ja pikole22 marca 2017 o 20:36
uuu, i nie będzie laurki, ani pucharu za wysoką jakość, standardy i profesjonalizm w obsłudze klienta?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jakość usług
jakość usługInstruktor20 marca 2017 o 14:45
to prawda, to skandal, zwłaszcza że dziś urzędy wręcz konkurują między sobą w standardach i jakości obsługi interesantów
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
normalnie
normalnie20 marca 2017 o 13:53
wstyd mi za takiego radnego, wstyd za wicestaroste, a jeszcze większy wstyd za księdza, poniewaz należe do tej parafii,
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do "normalnie"
do "normalnie"normalnie20 marca 2017 o 16:26
PEWNIE JESTEŚ URZĘDNIKIEM I TEŻ TRAKTUJESZ LUDZI Z GÓRY, żal mi ciebie...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
doprawdy???
doprawdy???normalnie20 marca 2017 o 14:35
Zapewne jesteś dumna z wiceburmistrzowej i z jej sposobu załatwiania spraw. Jesteś z SLD?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ksiądz
ksiądznormalnie20 marca 2017 o 14:33
Parafianko, a nie jest Ci wstyd za ludzi, którzy w ten sposób traktują człowieka, którego odbijają od drzwi do drzwi i na końcu w ten sposób "załatwiają"? Twoja wiara o szanowaniu praw i godności drugiego człowieka działa tylko w jedną stronę?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
parafianka 2
parafianka 2ksiądz20 marca 2017 o 15:24
A ja jestem z niego dumna i życzyłabym wszystkim takiego księdza-z kręgosłupem moralnym, określonymi wartościami i własnym zdaniem, którego nie boi się wypowiadać. Ten ksiądz nie mówił nic na temat żadnego urzędnika, wypowiadał się jedynie na temat przedmiotu konsultacji i tego, że popiera, aby jednej z ulic nadać nazwę Prymasa Wszechczasów-to Cię tak bulwersuje?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
i tyle
i tyleksiądz20 marca 2017 o 15:16
a ja mam prawo spokojnie wyrazić swoje spostrzeżenia i wstyd mi, że ksiądz daje taki przykład.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
..
..ksiądz20 marca 2017 o 15:08
ble ble ble
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Amen!
Amen!ksiądz20 marca 2017 o 15:08
Ksiądz spokojnie podsumował to co zastał w urzędzie. Podzielił się swoimi spostrzeżeniami i miał do tego prawo. Ja zresztą zgadzam się z jego komentarzem.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ejże
ejżeksiądz20 marca 2017 o 15:00
Mylisz się, ja też zostałam podobnie potraktowana przez tą panią i to nie jeden. Zresztą ten radny z tego co czytam także. Te negatywne komentarze to nie żadna "nagonka" tylko wyraz dezaprobaty na takie traktowanie człowieka. I bardzo dobrze, że to upublicznił, bo nikt by nie uwierzył.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
doksiędza ?
doksiędza ?ksiądz20 marca 2017 o 14:50
a księdzu nie wstyd, że w taki sposób załatwia sprawy i sieje nienawiśc? czy to, aby na pewno tędy droga? to taka księdza rola? zrobić najazd na urząd pod nieobecność burmistrza? co to za demonstrację? jak na razie to jest wolność wyznan,a to czy jestem z SLD, czy też nie to tylko i wyłacznie moja sprawa, bo nie czuję sie przez to gorszym człowiek. W urzedzie załatwiałam niejedną sprawę i to co pokazane jest na filmiku to jawna propaganda, nie na darmo krojona była do póxnych godzin nocnych. ustawka jak nic. Ksiądz powinien robić to co do niego należy, czyli jednoczyć! Wstyd mi!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irek
Ireknormalnie20 marca 2017 o 14:32
Czy my żyjemy dalej w komunie czy w wolnym kraju?Bo ja nareszcie żyję w wolnym kraju i mam prawo wiedzieć.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
antoni pierniczek
antoni pierniczek20 marca 2017 o 12:39
Oglądając to wszystko nie sposób nie odnieść wrażenia, że w dzisiejszych czasach widać jak na dłoni, że są równi i równiejsi. Mnie zawsze zastanawia, czemu ci uważający są za lepszych są tak postrzegani głównie tylko przez samych siebie a nie przez innych. Dodatkowo gardzą tymi gorszymi i upokarzają ich gdzie tylko się da. Kompleksy? Czasami nie wystarczy napisać o braku kultury, ogłady czy dobrego wychowania a także braku profesjonalizmu czy przygotowania merytorycznego. Zwyczajnie słoma z butów wystaje tym aspirującym na salony.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
na zewnątrz
na zewnątrz20 marca 2017 o 12:17
to burmistrz jest kierownikiem urzędu, to on dobrał (powołał) sobie tą osobę na swojego zastępcę i dał mu szerokie kompetencje i to burmistrz na zewnątrz odpowiada za wszystko, co się w urzędzie dzieje
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o czym my tu mówimy?!
o czym my tu mówimy?!na zewnątrz20 marca 2017 o 16:13
Konstytucja RP i ustawa o samorządzie gminnym to są podstawowe akty prawne, na których opiera się działanie gminy.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawo
prawona zewnątrz20 marca 2017 o 16:04
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej każdemu przysługuje prawo do informacji publicznej obejmujące uprawnienia do uzyskania tej informacji oraz do wglądu do dokumentów urzędowych (art. 2 ust. 1 i art. 3 ust. 1 pkt 1 i 2 u.d.i.p.). Prawo to obejmuje także uprawnienia do uzyskania informacji publicznej, w tym uzyskania informacji przetworzonej w takim zakresie, w jakim jest to szczególnie istotne dla interesu publicznego oraz wglądu do dokumentów urzędowych (art. 3 ust. 1 pkt 1 i 2 u.d.i.p.). Ponadto prawo do uzyskiwania informacji o działalności organów władzy publicznej oraz dostępu do dokumentów każdemu obywatelowi gwarantuje Konstytucja RP (w art. 61 ust. 1 i 2). Prawo do uzyskiwania informacji, oraz dostępu do dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych - a takimi z pewnością są konsultacje społeczne, gwarantuje obywatelom także ustawa o samorządzie gminnym (w art. 11b ust. 2). Ta pani zajmuje wysokie rangi stanowisko-zastępcy burmistrza i ponoć ma prawnicze wykształcenie...
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kto odpowie?
kto odpowie?na zewnątrz20 marca 2017 o 15:51
to prawda, jeśli radny znów postanowi skorzystać ze swoich praw, jakie mu w związku z takim traktowaniem przysługują, to skarga będzie na burmistrza-jako organ, który pozostał w bezczynności w udostępnieniu informacji publicznej na zgłoszony przez radnego ustny wniosek, zawinił zastępca, odpowie burmistrz
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
I...
I...20 marca 2017 o 10:46
Nagonka? Całą tą sprawę można było załatwić błyskawicznie. "Proszę bardzo, tu są liczby głosów: Niepodległości 2 głosy Korwin-Mikke 1 głos Spacerowa 1 głos Wyszyńskiego 3 głosy itd. A tu wychodzi z jaskini gościu ze Świerzawy czy też Lubina (tu się już człowiek gubi, kto jest skąd tyle ich nawieźli) odpowiedzialny za co innego i...
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Info
InfoI...20 marca 2017 o 14:15
Urząd przeprowadził konsultacje społeczne w oparciu o przepisy prawa (ustawę o samorządzie gminnym, uchwałę rady i zarządzenie burmistrza). W wyniku tego zgromadził różne informacje, bo do urzędu wpłynęła określona liczba ankiet, z których każda zawierała jakąś propozycję. Na podstawie zgromadzonych ankiet jest możliwe ustalenie ilości oddanych w nich głosów na poszczególne propozycje nazw ulic. Tych informacji nie podano w informacji z dnia 10 marca 2017r. w BIP urzędu-ile zostało złożonych ankiet?, ile poprzez te ankiety zostało zgłoszonych propozycji na poszczególne nazwy ulic? Skoro takie informacje nie zostały zamieszczone w BIP, to udostępniane są na wniosek (ustny lub pisemny). A swoją drogą, to ciekawe, czy do GIODO zgłoszony został zbiór danych osobowych w związku z tymi konsultacjami? Wszak dla potrzeb tych konsultacji zostały przez urząd zgromadzone dane osobowe mieszkańców-taką formę konsultacji obrał burmistrz w zarządzeniu.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
szok
szokI...20 marca 2017 o 12:05
nie wiem czemu to zachowanie zastępcy burmistrza w stosunku do radnego Detyny miało służyć-że ma się władzę, czy co...? To zwykłe deprecjonowanie człowieka...