Czwartek, 10.10.2024 249

 

Pliki cookies 20:11
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Gazeta Wiadomości24h. Zobacz, o czym piszemy w dzisiejszym wydaniu

Już dzisiaj w kioskach i sklepach na terenie powiatu jaworskiego można nabyć najnowsze wydanie dwutygodnika Wiadomości24h. Zobacz co w numerze.

W nowym wydaniu „Wiadomości24h” przeczytacie m.in.:

  • o planie przebudowy autostrady A4 w nazym regionie i wiążącą się z nim likwidacją 8 węzłów w tym zjazdu w Wądrożu Wielkim
  • o burzliwej sesji w Jaworze, w tym o odwołaniu Grzegorza Olszewskiego
  • czy miasto będzie gotowe na remont DK3?
  • o parkingu na Piastowskiej
  • o styczniowej sesji Rady Miejskiej w Bolkowie
  • felietony naszych publicystów: Krzysztofa Detyny, Jakuba Malickiego, Macieja Gwoździewicza, Stanisława Witka czy ks. dr Marka Kluwaka
  • o wielu zakończonych i planowanych inwestycjach gminnych i powiatowych
  • aż 3 strony informacji z działu budownictwa i nieruchomości, w tym ogłoszenia kupna i sprzedaży domów, mieszkań i działek
  • o wystawie i pokazie biżuterii
  • o I Charytatywnym Balu Karnawałowym SOSW
  • o programie ferii w Jaworze i Bolkowie
  • o walentynkowej stylizacji
  • o wyjątkowych prezentach na Walentynki
  • jak chronić bliskich przed smogiem
  • wywiad z Grzegorzem Lenartem
  • o marzeniu Janusza Wasiluka
  • o zakończeniu Jaworskiej Ligi Halowej
  • o najważniejszych wydarzeniach sportowych z udziałem drużyn z powiatu jaworskiego
  • i innych wydarzeniach, które odbyły się w naszym regionie

Przypominamy, że część środków ze sprzedaży Wiadomości24h przeznaczymy na potrzeby podopiecznych Jaworskiego Stowarzyszenia Charytatywnego DAMY RADĘ. Najnowszy numer naszej gazety wspiera Hanię Winter.

Zobacz, gdzie w Jaworze kupisz Wiadomości24h

Komentarze (113)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

kropka
kropka10 lutego 2017 o 09:39
Wychodzi słońce cieszmy się
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
marek
marek10 lutego 2017 o 09:37
Więcej wiary w ludzi
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bb
bb10 lutego 2017 o 09:30
Dzień bez szczucia dniem straconym
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bb
bb10 lutego 2017 o 09:28
Ble ble
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bb
bb10 lutego 2017 o 09:28
Ble ble ble
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nabór
nabór10 lutego 2017 o 08:37
Czy Iwona Pawlinow, która wcześniej zastępowała (bez naboru) jedną z 2 kasjerek, a gdy ta wróciła do pracy i zastępstwo z mocy prawa wygasło i w trybie natychmiastowym zwolniono drugą kasjerkę prawdopodobnie "wypełnia" vacat po niej do czasu rozstrzygnięcia naboru wygra nabór na kasjera? http://www.jawor.bip.net.pl/?a=4852
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zobaczymy
zobaczymynabór10 lutego 2017 o 12:21
Drugi etap naboru (rozmowy kwalifikacyjne) odbędzie się 10.02.2017r., czyli dziś. Jest 5 kandydatów, w tym 3 z Jawora, więc jest z kim wybierać. Zobaczymy kto wygra.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mienie gminy
mienie gminy10 lutego 2017 o 08:12
Czy urzędnik Tomasz Panasiuk, który z racji zajmowanego stanowiska ma nadzór nad ZLK, kupił ostatnio dom, który był własnością gminy Jawor? jeśli tak, to w jaki sposób wszedł w jego posiadanie?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kakałko
kakałkomienie gminy10 lutego 2017 o 10:23
Zajmij się sobą i niesiej zawiścii
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
moralność kalego
moralność kalegomienie gminy10 lutego 2017 o 09:42
Morał taki :Trzeba się spieszyć brać ile się uda bo koniec już tuż tuż ! Nie tylko domy itp. ale i stanowisko kasjerki !
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wesołek
wesołekmoralność kalego10 lutego 2017 o 10:19
Moralista z koziej .....
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
polityka kadrowa
polityka kadrowa10 lutego 2017 o 06:51
W jaki sposób za tej kadencji doszło do rezygnacji ze stanowisk i przywilejów przez zwolnionych pracowników-co lub kto ich do tego "skłoniło"? Czy ludzi zatrudnionych w miejsce zwolnionych łączą jakieś powiązania z obecnym burmistrzem (polityczne, rodzinne, itp.)?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
na czyj koszt? gospodarność
na czyj koszt? gospodarność10 lutego 2017 o 06:38
Remont budynku dworcowego PKP-Ciekawe ile Gmina Jawor zapłaci za najem pomieszczeń od PKP i gdzie te koszty zostaną zaksięgowane? "Znajdujące się w części zachodniej pustostany należy przeznaczyć pod lokal Gminy, który będzie posiadał niezależne wejście. Niezagospodarowane obecnie poddasze planuje się przeznaczyć na przestrzeń magazynową lokalu Gminy oraz windę przystosowaną dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Takie rozwiązanie pozwoli w przyszłości na ewentualne rozszerzenie pomieszczeń Gminy o uwolnione lokale mieszkalne na piętrze. W piwnicy planuje się lokalizacje pomieszczeń technicznych dworca, pomieszczeń pomocniczych magazynowych dworca oraz pomieszczeń pomocniczych magazynowych Gminy. Urząd Miasta Jawor - JST wyraził chęć zagospodarowania (najmu) pomieszczeń komercyjnych (około 766,60 m2). Hall/poczekalnia wraz z komunikacją, toalety ogólnodostępny - powierzchnia około 1532 m2 zarządzana przez użytkownika (PKP) oraz pomieszczenia JST." http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/pliki/przetarg-9429/zal-nr-9-do-siwz---opis-przedmiotu-zamowienia.pdf A budynek zamku, który w 100% należy do Gminy stoi pusty i niszczeje. Czy nie gospodarniej byłoby pieniądze, które Gmina ma płacić komuś za najem pomieszczeń (w ten sposób spłacać remont cudzego mienia) zainwestować w remont swojego mienia? Kto ostatecznie zapłaci za najem pomieszczeń przez Gminę od PKP (a pośrednio kto w czynszu najmu będzie spłacał remont budynku należącego do PKP)-gdzie te koszty zostaną zaksięgowane?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nisłuszne dochody czy straty dla gminy
nisłuszne dochody czy straty dla gminy10 lutego 2017 o 06:34
Czy gmina Jawor z tytułu niepodpisania aneksów przez ościenne gminy a podwyżkę taryf na wodę i ścieki poniesie straty w związku z czyimś nieudolnym działaniem i zaniedbaniem, czy też to była bezpodstawna próba wyłudzenia większych pieniędzy za wodę i ścieki? Jeśli nie była to próba wyłudzenia, a czyjeś nieudolne działanie i zaniedbanie, to jakie są straty dla gminy Jawor, kto za nie odpowiada i jakie poniósł konsekwencje? Czy jaworzanie w związku z brakiem rzetelnej kalkulacji, lub też nieudolnym księgowaniem kosztów inwestycji (w sposób niepozwalający zaliczenia ich do kosztów taryf dla ościennych gmin), teraz nie będą musieli z podatków spłacać za ościenne gminy kosztów części inwestycji w gospodarce wodno-ściekowej zamiast przeznaczyć te pieniądze na inne, pilne dla jaworzan inwestycje? Jeśli księgowa kosztów inwestycji na gospodarce wodno-ściekowej nie zaksięgowała do gospodarki wodno-ściekowej i przez to nie można obciążyć nimi ościennych gmin w taryfach na wodę i ścieki, to czy nie działała na szkodę gminy (czy teraz Gmina Jawor w całości będzie musiała sfinansować inwestycję)?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dochody albo straty dla gminy
dochody albo straty dla gminy10 lutego 2017 o 06:29
Czy Gmina Jawor, zgodnie z art. 42 ust. 5 ustawy o finansach publicznych, ustala i dochodzi przypadających jej z mocy prawa należności cywilnoprawnych wynikających z art. 10 ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (równowartości 40 euro i odsetek od tej kwoty)? Burmistrz nie może sam siebie zwolnić z ustalania i dochodzenia cywilnoprawnych należności pieniężnych, które stanowią dochody gminy-nie ma do tego podstawy prawnej w obowiązujących przepisach prawa i takie zaniechanie stanowiłoby naruszenie przepisów kompetencyjnych (art. 7 Konstytucji-organy władzy publicznej działają na podstawie i w granicach prawa). http://www.bip.gdansk.rio.gov.pl/?p=document&action=show&id=9146&bar_id=3895 Czy te dochody wykazywane są w księgach i sprawozdaniach finansowych? Jeżeli te dochody gminy nie są ustalane, nie są dochodzone i nie są wykazywane w księgach i sprawozdaniach finansowych to jakie są straty dla gminy z tego tytułu i kto za to odpowiada (gminy sporządzają sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych. Głównym celem tego sprawozdania jest dostarczenie informacji o zachodzących w jednostce procesach gromadzenia środków publicznych, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową, w pełnej jej szczegółowości. Byłoby więc dziwne, aby osoba odpowiedzialna za sporządzenie i zatwierdzenie tego sprawozdania nie wiedziała jaka jest jego struktura, tj. co przedstawiają podane w nich kwoty). Z tych dochodów można by sfinansować nie jedną pilną dla jaworzan potrzebę.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Artek
Artek9 lutego 2017 o 21:09
Ja tam bym sprawdził te konkursy. Jak jest wszystko zgodne z prawem, to ok, a jak nie to niech prawo zadziała.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o3
o3Artek9 lutego 2017 o 21:58
czyżby wygrywali ludzie, którzy już w trakcie konkursu pracują w tej instytucji, wiadomo wtedy kto zostanie przyjęty!!!!!!! Nie idzie tego sprawdzic?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Artek
do Arteko310 lutego 2017 o 06:55
Co oznacza jeśli ktoś będzie chciał? Nie rozumiem-to powołanym do tego organom musi się zachcieć pracować, czy co?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Roman
Romano310 lutego 2017 o 00:23
Może ktoś wie, czy ten dom który kupił urzędnik Tomasz Panasiuk był własnością gminy Jawor ?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Artek do o3
Artek do o3o310 lutego 2017 o 00:21
Wszystko idzie sprawdzić!!! Możesz mi wierzyć, że nic się nie ukryje. Jeśli ktoś będzie chciał , to wszystko wyjdzie na jaw.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???9 lutego 2017 o 08:54
Czyżby żona radnego ubiegała się o posadę w ratuszu? http://www.jawor.bip.net.pl/?a=4852
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
krótka historia
krótka historia???9 lutego 2017 o 09:05
Wcześniej zastępowała (bez naboru) jedną z 2 kasjerek, a gdy ta wróciła do pracy i zastępstwo z mocy prawa wygasło, w trybie natychmiastowym zwolniono druga kasjerkę i chyba "wypełnia" vacat po niej do czasu rozstrzygnięcia naboru. Stawiam, że ten nabór wygra Iwona Pawlinow.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Komu?
Komu?krótka historia10 lutego 2017 o 06:13
najlepiej prokuratora, bo burmistrz nie każdemu chętnie udziela informacji publicznej-patrz jak traktuje Detynę
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o2
o2krótka historia9 lutego 2017 o 19:22
Nabory ,napewno zgodne z prawem? te wcześniejsze też. A czy pensje takie same jak dla innych z doswiadczeniem? kogo pytac?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej były z SLD
Andrzej były z SLDkrótka historia9 lutego 2017 o 19:21
I na pewno wygra. Dla mnie to już za dużo. A jestem facetem tolerancyjnym. Co robią radni opozycyjni ? Czy tego nie widzą ?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Karol
Karolkrótka historia9 lutego 2017 o 19:19
No nie, to już za dużo . Zona radnego Pawlinowa jest kasjerką w urzędzie miasta. ?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mietek urzędas
Mietek urzędaskrótka historia9 lutego 2017 o 19:17
Ja jestem bardzo zdziwiony, że konkurs wygrała Ewa Grajek. Jak widać miałem rację. Według mojej oceny nie radzi sobie . Miasta brudne, szare i ponure.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nabory
naborykrótka historia9 lutego 2017 o 10:56
nowi informatycy rozpoczęli pracę w Ratuszu, wdrażali się w zadania i przedstawiali się pracownikom jako nowi informatycy zanim jeszcze ogłoszone zostały nabory na ich stanowiska (które wygrali)
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nabór
nabórkrótka historia9 lutego 2017 o 10:53
najdłużej wybierano dyrektora ZLK-aż 2 nabory ogłoszono i w każdym byli kontrkandydaci, lecz ostatecznie wygrała Ewa Grajek (w pierwszym naborze nie kandydowała)
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jutro
Jutrokrótka historia9 lutego 2017 o 10:50
Drugi etap naboru (rozmowy kwalifikacyjne) odbędzie się 10.02.2017r., czyli jutro. Jest 5 kandydatów, w tym 3 z Jawora, więc tym razem jest z kim wybierać. Zobaczymy kto wygra.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin9 lutego 2017 o 00:47
Strzegomianin oskarżony - nareszcie: http://www.fronda.pl/a/jest-akt-oskarzenia-przeciwko-malenczukowi%2C87133.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JawJaworzanka do Jaworzanina
JawJaworzanka do JaworzaninaJaworzanin9 lutego 2017 o 03:23
Napisz więcej. Strzegomianin oskarżony .....?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzankaJawJaworzanka do Jaworzanina9 lutego 2017 o 08:47
Maleńczuk to strzegomianin?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bronek
Bronek9 lutego 2017 o 00:45
Przeszedłem się ulicami miasta. To smutne i ponure miasto. Odniosłem wrażenie, że od kliku dni nikt nie sprzątał ulic. ZLK ze swoją dyrektorką Ewą Grajek jeszcze istnieje ?? Na chodnikach odchody psów, butelki po napojach. A takie to miasto było piękne. Szkoda.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolakBronek9 lutego 2017 o 11:46
Za stan miasta odpowiada burmistrz Jawora Dawniej to wszyscy z ZLK od góry do dołu lataliby z miotłami i sprzątali. Jak niedaliby sobie rady to do zwolnienia
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do opolak
do opolakopolak9 lutego 2017 o 11:57
charakterystyczną cechą nierównego traktowania w zatrudnieniu charakteryzuje jest to, że jednych się nadmiernie faworyzuje i wybacza wszelkie przewinienia, zaniedbania, a innych zaś nadmiernie się dyskryminuje w przyznawaniu wszelkich świadczeń i surowo rozlicza nawet za drobne potknięcia lub nawet przerzucając na nich cudze błędy i zaniedbania
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GK
GK8 lutego 2017 o 19:51
Zwalniać pracownika z urzędu tylko dla tego,ze jest nie poprawny politycznie to łamać prawo. Prawo działa powoli, ale skutecznie. Zapytajcie cwaniaków, którzy myśleli ,ze to oni są prawem. Zapytajcie jak skończyli. To dobra nauka.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
anna
annaGK9 lutego 2017 o 11:27
do GK. Człowieku ,rozejrzyj się.PIS zwalnia hurtowo i wcale nie ukrywa ,że zostawia tych którzy wierzą w to co oni.Mało tego tworzy się fikcyjne stanowiska dla wyznawców PISu lub ich rodzin bądź znajomych. Nie wiem jak jest w urzędzie miasta czy starostwie ,ale współczuję tym wszystkim tu i w całym kraju bo wiem jak to boli.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
HU
HUanna9 lutego 2017 o 19:10
PiS zwalnia ludzi którzy uwikłani są w afery. W naszym miejskim urzędzie zwolniono ludzi Jaworzan świetnych fachowców i zastąpiono ich swoimi kolesiami z partii.Tak być nie powinno.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
trochę różnica
trochę różnicaanna9 lutego 2017 o 11:52
nie dziwię się, gdy zwalnia się aferzystów, rozbija kliki i układy, itp.., ale gdy zwalnia się bezpartyjnych, wieloletnich pracowników, tylko dlatego by w ich miejsce zatrudnić ludzi powiązanych politycznie i rodzinnie, itp. to dla mnie jest to przejaw drążącej Polskę PATOLOGII, z którą trzeba walczyć
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do GK
Do GKGK8 lutego 2017 o 21:56
Musi być zweryfikowane postępowanie człowieka, który łamie prawa pracownicze. Tak dla przykładu, by nikt jego nie naśladował. Jeśli jest przestępstwo musi być kara.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!
!Do GK9 lutego 2017 o 08:12
art. 191 § 1 K.k.: Kto stosuje przemoc wobec osoby lub groźbę bezprawną w celu zmuszenia innej osoby do określonego działania, zaniechania lub znoszenia, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
interes społeczny
interes społecznyDo GK9 lutego 2017 o 08:07
Warto zapytać zwolnionych za tej kadencji pracowników, w jaki sposób doszło do ich rezygnacji ze stanowisk, przywilejów (co lub kto ich do tego skłoniło), zwolnień, itp.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
interes społeczny-np. gdy dot. większej grupy os
interes społeczny-np. gdy dot. większej grupy osDo GK9 lutego 2017 o 08:05
http://www.infor.pl/prawo/pomoc-spoleczna/przemoc-w-rodzinie/255790,Przestepstwa-scigane-z-oskarzenia-prywatnego.html "Jeżeli prokurator uzna, że wymaga tego interes społeczny, może według swego uznania wszcząć postępowanie z urzędu lub przyłączyć się do postępowania, które zostało zainicjowane."
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z oskarżenia publiczego albo prywatnego
z oskarżenia publiczego albo prywatnegoDo GK9 lutego 2017 o 07:58
http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/policja/217539,Tryb-scigania-przestepstw.html http://karne.pl/rozpoczecie.html
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pan Bóg nie rychliwy, ale sprawiedliwy
Pan Bóg nie rychliwy, ale sprawiedliwyGK8 lutego 2017 o 20:09
Procesy sądowe i postępowania prokuratorskie takie sytuacje weryfikują i wydają wyroki, Prawo działa powoli, ale skutecznie.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak to działa
tak to działaPan Bóg nie rychliwy, ale sprawiedliwy9 lutego 2017 o 12:30
aby SPRAWIEDLIWOŚĆ zwyciężyła musi być wpierw złożony pozew i zawiadomienie albo samoczynnie (z urzędu) podjęte przez prokuratora czynności w interesie społecznym
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
łamanie praw pracowniczych
łamanie praw pracowniczychGK8 lutego 2017 o 19:57
to dyskryminacja ze względu na światopogląd (przekonania polityczne)
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irmina
Irmina8 lutego 2017 o 18:34
Ja miałam kiedyś przyjemność załatwiać sprawę z p. Marią Piwko. Super urzędnik, super człowiek. Takich ludzi, w mojej ocenie, nie ma przy Berze
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Krysia
Krysia8 lutego 2017 o 18:31
Ja nie jestem zadowolona z pracy urzędników Bery. Za Artura Urbańskiego można było wszystko grzecznie załatwić/ Poszłam, wyjaśniłam swoją sprawe i nie miałam kłopotów z jej załatwieniem. Teraz zaczynam unikać ten urząd jak ognia.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
po ?
po ?8 lutego 2017 o 13:40
Czy Bander jest członkiem?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polak
Polakpo ?8 lutego 2017 o 20:54
Chyba jest w PO. Bo Bera też z Platformy i go ciągnie za sobą gdzie popadnie
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin8 lutego 2017 o 09:16
nie udawaj. Dobrze wiesz ,że jakby był w PISie ,to cokolwiek by nie zrobił, to by był chwalony i hektolitry wazeliny by się na niego lały.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ciekawe???
Ciekawe???8 lutego 2017 o 03:18
Bander jest w PO?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Juba
Juba7 lutego 2017 o 21:19
Ja osobiście już nawet nie reaguję na to co pisze i mówi Bara. On już miał swoje 5 minut. W mojej ocenie nie skorzystał z nich. Przypomina mi się Tomczak. Pamiętacie.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
#
#Juba8 lutego 2017 o 13:57
do monika.Prawda jest taka ,że Tomczak w ramach reorganizacji urzędu i oszczędności, chciał zwolnić paru nikomu nie potrzebnych urzędasów. No i się na tym przejechał . Bo w Polsce urzędnik jest PANEM i basta.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dlaczego?
dlaczego?#10 lutego 2017 o 06:16
takie pytania wszystkim zwolnionym powinien zadać prokurator, bo skala tego zjawiska jest duża
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
powody, metody
powody, metody#8 lutego 2017 o 19:46
Interesujące jest w jaki sposób za tej kadencji zwalniano, "nakłaniano" pracowników do rezygnacji ze stanowisk, przywilejów, pracy-co lub kto ich do tego "skłoniło".
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hej że hoho
hej że hoho#8 lutego 2017 o 19:30
osoby, które nie potrafią efektywnie współpracować z zastanymi ludźmi (załogą), nie powinny w ogóle kandydować na stanowisko wójta, burmistrza, starosty, itp., jak chcą się otaczać swoimi ludźmi, to powinny założyć swoją firmę
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PATOLOGIA
PATOLOGIA#8 lutego 2017 o 19:13
hej-ale Ty bzdury opowiadasz, szef j.s.t. nie jest pracodawcą, lecz „tylko” wykonuje czynności z zakresu prawa pracy wobec urzędników, to nie jest jego prywatna firma, a instytucja publiczna. Twoje rozumowanie sprowadzałoby się do chorego precedensu, gdzie każdy kierownik-zarówno wyższego, jak i niższego szczebla wymieniałby cały podległy sobie zespół ludzi-nawet zwykłych pracowników, zakładając z góry, że nie ma do nich zaufania i że chce pracować ze swoją ekipą, bo będzie rozliczany za wyniki pracy podległych sobie ludzi.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
go hej
go hej#8 lutego 2017 o 18:54
żaden urzędnik nie jest wrogo nastawiony, bo to nie przedszkole, a łamanie prawa powinno być surowo karane
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hej
hej#8 lutego 2017 o 18:16
no proszę ,urzędasy w natarciu ,walczą zaciekle o swoje przywileje za które ja i my wszyscy musimy płacić!!!. W/g mnie powinno być jak w USA. Przychodzi burmistrz i sam dobiera sobie ekipę za którą odpowiada. Przecież po 4 latach rozliczmy burmistrza za to co zrobił. Dlatego nie widzę sensu wiązać mu ręce jakimiś ludźmi którzy są wrogo do niego nastawieni.Zresztą jak są tacy dobrzy to wszędzie praca na nich czeka.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
widać
widać#8 lutego 2017 o 16:15
historia lubi się powtarzać
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
za nic nie skazuje się
za nic nie skazuje się#8 lutego 2017 o 15:57
zastraszanie utratą pracy w celu wymuszenia zrzeczenia się przywilejów (wówczas mianowań) to czyn z art. 191 § 1: Kto stosuje przemoc wobec osoby lub groźbę bezprawną w celu zmuszenia innej osoby do określonego działania, zaniechania lub znoszenia, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
taka sytuacja
taka sytuacja#8 lutego 2017 o 14:20
Prawda jest taka, że popełnił serię przestępstw przeciwko prawom pracowniczym, a dodatkowo uporczywie lekceważył wyroki sądowe. Do tego z pomocą poprzedniej skarbniczki dochodziło do wymuszania na pracownikach pod groźbą zwolnień zrzekania się uprawnień i przywilejów. http://wroclaw.naszemiasto.pl/archiwum/straci-tez-mandat,478906,art,t,id,tm.html Warto zapytać zwolnionych za tej kadencji pracowników, w jaki sposób doszło do ich rezygnacji ze stanowisk (co lub kto ich do tego skłoniło), zwolnień, itp.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
doświadczył na własnej skórze
doświadczył na własnej skórze#8 lutego 2017 o 14:11
prawda jest taka, że urząd to nie jest czyjś prywatny folwark i nikt nie jest bezkarny, jeśli łamie prawo.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do #
do ##8 lutego 2017 o 14:06
prawda jest taka, że stosował metody niedozwolone przepisami prawa, co słusznie znalazło odzwierciedlenie w ocenie sądu i prokuratury-tym się sam pogrążył
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GW
GW#8 lutego 2017 o 14:00
Jeśli naczelnicy wydziałów są niepotrzebni, to kto jest w takim razie potrzebny? Poza tym to byli jaworzanie, a tak ich tutaj wszyscy bronicie i słusznie zresztą.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
agnieszka
agnieszkaJuba8 lutego 2017 o 09:21
łamał prawa pracownicze i był za to skazany
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
działania
działaniaagnieszka8 lutego 2017 o 16:19
z takimi PATOLOGIAMI w samorządach skutecznie trzeba walczyć i je ograniczać, a nie ograniczać prawa wyborcom-dobry niech rządzi, a zły sam się wyeliminuje
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
monika
monikaJuba8 lutego 2017 o 09:18
ja nie pamiętam jaką zbrodnie popełnił ten Tomczak.Zabił kogoś??
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
vaila
vailamonika8 lutego 2017 o 09:28
http://wroclaw.naszemiasto.pl/archiwum/straci-tez-mandat,478906,art,t,id,tm.html
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie ma czym sie chwalic
nie ma czym sie chwalic7 lutego 2017 o 20:19
Bera dziala jak zwykle ! Chwali sie ze robiona jest linia energetyczna i rurociag gazowy w Starym Jaworze na Walbrzyskiej Strefie ! Pisze tak jakby to on budowal !!!
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
odlot
odlotnie ma czym sie chwalic8 lutego 2017 o 08:27
No jak takie drobne zadania urastają do rangi wielkiego wydarzenia, z którego robi się sesję zdjęciową, to jak już rozumiem, dlaczego Jawor od 2 lat jest na jednej z ostatnich pozycji w zakresie realizacji inwestycji.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
matko kochana
matko kochananie ma czym sie chwalic8 lutego 2017 o 08:24
Jeszcze lepiej-on pisze, że koordynuje, nadzoruje czy coś w tym stylu szefów od gazu i prądu, żeby dobrze wykonali swoje zadania. Chyba mam pomroczność jasną, bo nie przypominam sobie, aby gazownictwo i energetyka w jakikolwiek sposób podlegała burmistrzowi Jawora. Gmina ma położyć sieć wodno-ściekową i musi to zrobić w ten sposób, by ta nie weszła w kolizję z innymi mediami i na tym rola Gminy się kończy. Ale otoczka do tej zwykłej czynności planistycznej jest taka, jakby nie wiadomo jakie wielkie zadanie stało przez burmistrzem. Toż to przecież nie chodzi o położenie sieci wod-kan w całym mieście, tylko dociągnięcie jej do strefy.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wrrrrr
wrrrrrmatko kochana8 lutego 2017 o 14:47
i to w linii prostej..... juz mnie to nawet nie śmieszy, tylko denerwuje wręcz..
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)nie ma czym sie chwalic8 lutego 2017 o 08:15
buhahaha
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Eduardo
Eduardo7 lutego 2017 o 15:00
Fajny numer. Zapytam co z remontem drogi przy ul. Dąbrowskiego. Będzie? Kiedy? A co z parkingiem dla autokarów? Turyści przejezdzaja- nie ma gdzie się zatrzymać to ruszają dalej. A co z szaletem miejskim na placu wolności. Miał być gotowy w grudniu!!!!!!!!!! Burmistrzu gdzie zmierza Jawor skoro problem jest od 2 lat ze zwykłym szaletem? Któ to kontroluje?
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kto wie?
kto wie?Eduardo8 lutego 2017 o 08:53
Że tak zapytam-ile kosztowała dokumentacja na ten szalet i kto ją zrobił?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marcin
Marcin7 lutego 2017 o 13:56
Ostatnim numerem Wiadomości24 wysoko zawiesiliście poprzeczkę i myślałem, że długo nie powtórzycie tak dobrego numeru, ale się myliłem. Na razie trzymacie wysoki poziom. Oby jak najdłużej.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolo7 lutego 2017 o 12:57
Jeśli zaś chodzi o patologię to większej niż w pisie Polska do tej pory nie doświadczyła.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zwykły obywatel
zwykły obywatelbolo7 lutego 2017 o 13:00
ja uważam, że jednak za PO była większa i zwykli obywatele mieli gorzej-podwyższenie wieku emerytalnego, niższa pensja minimalna, brak prorodzinnych programów typu 500+ i Mieszkanie Plus
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zwykły obywatel
zwykły obywatelzwykły obywatel8 lutego 2017 o 09:19
PIS to taki trochę Janosik, co zabiera bogatym i daje biednym. Bogatym to się nie podoba, ale biedni są zadowoleni, a tych ostatnich póki co w Polsce ciągle jest dużo więcej.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kowalski
Kowalskizwykły obywatel8 lutego 2017 o 08:55
ale kieszenie zwykłych Polaków (a nie tylko elity politycznej) na plus
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
@@
@@zwykły obywatel7 lutego 2017 o 13:06
budżet Państwa na minus, wzorst gospodarczy na minus, zadłużenie na plus.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolo7 lutego 2017 o 12:54
Ograniczenie kadencji do dwóch -jestem na tak. Z uwagi na to że nie powinno być równych i równiejszych posłowie powinni zacząć od siebie.Siedzą w sejmie po 20lat i dłużej i twierdzą że tam nie ma układów i sitw. Pis powinien zacząć walczyć od góry. Ryba psuje się od głowy. Proste.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninbolo7 lutego 2017 o 20:15
dla naszej posłanki z PISu załatwienie 8 zjazdów (w tym w Wądrożu ) to "bułka z masłem". Zobaczycie jak szybko jej to pójdzie , a do tych ośmiu ,jak tylko będzie miała ochotę ,dołoży jaszcze z dwa.!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
#
#bolo7 lutego 2017 o 20:01
powiedz to posłance z PIS-u , albo najlepiej kaczorowi .Już widzę ich reakcje!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PATOLOGIA
PATOLOGIA7 lutego 2017 o 11:27
Temat ograniczania kadencji jak zwykle gorliwy. Uważam, że należy walczyć z patologiami, ale takimi jak te, gdzie nowo wybrany wójt, burmistrz, prezydent miasta, o znikomej wiedzy i doświadczeniu, bezprawnie zwalnia wieloletnich, wykwalifikowanych, doświadczonych, apolitycznych pracowników, by w ich miejsce zatrudniać bardzo miernych, ale za to bardzo wiernych swoich znajomków, powiązanych z nim politycznie i rodzinnie. Do tego potrzebne są bardziej skuteczne działania odpowiednich organów (NIK, prokurator, CBA), które zamiast czekać na zgłoszenia, samodzielnie (z urzędu) podejmowałyby działania. Z taką PATOLOGIĄ należy skutecznie walczyć, a ci niedobrzy sami się skutecznie wyeliminują i to na wiele lat, reszty dokonają wyborcy.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaśmin
JaśminPATOLOGIA7 lutego 2017 o 19:43
Bera dużo obiecywał w kampanii wyborczej. Mówił o złym rządzeniu p. A. Urbańskiego, wytykał mu błędy, biegał z telefonem i nagrywał wypowiedzi. Ludzie - Jaworzanie to pamiętają. Widzą też co teraz robi Bera !!!!!. Chodniki oblodzone, Jaworzanie pozwalniani,komunikacji darmowej nie ma, basenu nie ma. Nie takich rządów oczekiwaliśmy. mnie bardzo rozczarował Bera.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jazda
jazdaJaśmin8 lutego 2017 o 08:37
a porozmawiaj sobie ze zwalnianymi ludźmi jakie metody się stosuje, by doprowadzić lub "nakłonić" ludzi do rezygnacji...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zenek
ZenekPATOLOGIA7 lutego 2017 o 19:36
Tak piszesz prawdę. Patologia powinna być ze wszech miar zwalczana. W znajomych nam kręgach chyba sie pojawiła. Prokuratura milczy ? Do czasu.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z urzędu
z urzęduZenek10 lutego 2017 o 06:18
dziwię się, że prokuratura do tej pory nie zareagowała
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PATOLOGIA
PATOLOGIAZenek7 lutego 2017 o 22:44
Pan Bóg nie rychliwy, ale sprawiedliwy
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie tędy droga
nie tędy drogaPATOLOGIA7 lutego 2017 o 12:01
walczyć trzeba z PATOLOGIĄ, a nie wyborcami i jej ograniczać prawa, a nie wyborcom, a wtedy i wybory będą demokratyczne-PATOLOGIA sama się wyeliminuje
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nowak
nowak7 lutego 2017 o 10:32
do czytelnik.No to nareszcie nasza posłanka będzie mogła się wykazać. Przecież podobno załatwiła remont trójki , więc załatwienie zjazdów będzie dla niej drobnostką.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lolo brukselka
lolo brukselkanowak7 lutego 2017 o 11:29
No to się już wykazała z tego co piszesz. To może teraz kolej na skutecznego posła PO z Legnicy?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
takie mam zdanie
takie mam zdanielolo brukselka7 lutego 2017 o 13:17
Jeśli Bera łamie/złamie prawo też sam się wyeliminuje z "obrotu". Do wyeliminowania PATOLOGII z "obrotu" nie trzeba zmieniać ordynacji, tylko podejmować skutecznie działania zwalczające patologiczne zachowania i ludzi je propagujących.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ore
orelolo brukselka7 lutego 2017 o 13:06
prawo łamie Gronkiewicz-Waltz (afera reprywatyzacyjna) i też sama wyeliminuje się z "obrotu", dlatego trzeba walczyć z PATOLOGIĄ, a wybory staną się demokratycznie czyste, bo przystąpić do nich będą mogły tylko prawidłowo postępujące osoby
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborcalolo brukselka7 lutego 2017 o 12:57
Prawo łamał Tomczak i takim działaniem sam się wyeliminował na kilka lat z kandydowania. Nie trzeba było do tego zmieniać ordynacji wyborczej.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PATOLOGIA
PATOLOGIAlolo brukselka7 lutego 2017 o 12:54
wujku-dobra czy zła rada-PATOLOGIA dot. każdego, kto dla własnych korzyści ŁAMIE PRAWO
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wujek- dobra rada
wujek- dobra radalolo brukselka7 lutego 2017 o 12:44
do PATOLOGIA. Słuchaj doświadczony,wykwalifikowany,apolityczny.Po pierwsze ;jeżeli taki naprawdę jesteś to powinieneś być rozchwytywany przez pracodawców.Po drugie ;czy naprawdę sądziłeś ,że Urbański będzie burmistrzem do kończ świata i o jeden dzień dłużej?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do #
do #lolo brukselka7 lutego 2017 o 12:39
ja nie ma żadnej swojej posłanki, bo jestem bezpartyjny, ale uważam, że jeśli ktoś bierze poselską dietę i bezpardonowo bryluje na wszystkich jaworskich imprezach i uroczystościach, by na niego oddać głos w następnych wyborach, to niech coś dla tych wyborców robi
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
??
??lolo brukselka7 lutego 2017 o 12:38
Może pisać pisma, zapytania, interpelacje poselskie. Może blokować mównicę, zrobić protest głodowy, itp, itd. Tylko że to wszystko "psu na budę" wiadomo i tak kto rozdaje karty.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
#
#lolo brukselka7 lutego 2017 o 12:34
o to samo mogłeś pytać swoją PIS-owską posłankę która nic nie robiła i wmawiała nam ,że nic nie może bo jest w opozycji.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do ??
do ??lolo brukselka7 lutego 2017 o 11:41
to po co nam taki poseł, co nic nie może?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
??
??lolo brukselka7 lutego 2017 o 11:34
A co może zrobić poseł z PO skoro wszystkie ministerstwa obsadzone przez PiS?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
masz rację
masz racjęlolo brukselka7 lutego 2017 o 11:30
no właśnie, zwłaszcza że w okresie kampanii wyborczej często brylował na jaworskiej scenie i gościł się na koszt mieszkańców
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
michał
michał7 lutego 2017 o 08:55
O co chodzi z tymi zjazdami?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borusmichał7 lutego 2017 o 17:27
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/zdjecia/3638368,wielka-przebudowa-autostrady-a4-beda-trzy-pasy-zniknie-8-wezlow-mapa,4459022,id,t,zid.html
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borusborus7 lutego 2017 o 17:29
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3638368,wielka-przebudowa-autostrady-a4-beda-trzy-pasy-zniknie-8-wezlow-mapa,id,t.html Aktualna strona
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czytelnik
czytelnikmichał7 lutego 2017 o 09:47
ja już mam gazetę. nareszcie pojawił się jaworski TOZ z propozycją adopcji pieska. o zjazdach też dużo napisane. ciekawe czy rząd pisu zlikwiduje te zjazdy jak planowała platforma?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolakczytelnik7 lutego 2017 o 17:31
Ucierpi okolica, straci na wartości, odpędzi inwestorów
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.