Piątek, 26.04.2024 487

 

Pliki cookies 17:58
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Skrócą ul. Cukrowniczą?

W najbliższą środę odbywać się będzie sesja Rady Miejskiej w Jaworze. Rajcowie zajmą się powołaniem nowego wiceprzewodniczącego w miejsce Eweliny Szynkler, która została zastępcą burmistrza. To jednak nie jedyna z planowanych zmian.

© Paweł Sasiela

Podjęte zostaną także cztery uchwały dotyczące składów poszczególnych komisji rady, uchwała w sprawie przyjęcia  „Aktualizacji założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Jawor na lata 2015-2030” czy uchwała w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Jawor oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych, od dnia 1 września 2019 roku.

Radni pochylą się również nad uchwałą w sprawie zmiany nazwy części ulicy położonej w Jaworze. Chodzi o ul. Cukrowniczą, której część nosić ma nazwę Gottlieba Daimlera. Jak czytamy w projekcie uchwały, nowa ulica będzie przebiegać przez działki ozn. nr 3l7, rlr 99133, nr 4128, nr 3l3, nr 3l2, nr 3ll, nr 4124 inr 7113, położone w Jaworze Obr. Nr l-Gospodarstwo. Do tego dołączona jest grafika.

Jak czytamy w uzasadnieniu uchwały, w związku ze zmianą nazw części ulicy nastąpi konieczność zmiany dotychczas nadanych adresów w zakresie nieruchomości do niej przyległych, co może się wiązać z wymianą dokumentów. 

Interpelację w tej sprawie złożył radny Michał Paprocki. Jak czytamy w piśmie radnego: 

"Interesuje mnie cel zmiany nazwy ulicy, ponieważ nie ma go w uzasadnieniu. Czy taka zmiana, która z pewnością wygeneruje koszty, jest uzasadniona, biorąc pod uwagę obecne zadłużenie miasta? Czy chodzi tu o przypodobanie się władzom budowanej fabryki Mercedes-Benz? Swoją drogą w parku miejskim mamy już niemiecki dąb i polską lipę, którą sadził Pan Burmistrz. Czy to mało? Każda firma powstająca w Jaworze i jego okolicach powinna być traktowana tak samo. Uważam, że nadmierna służalczość wobec inwestora nie będzie dobrze odebrana przez jaworzan" - napisał radny Paprocki.

- Powinniście jednak mieć szansę wypowiedzenia się w tej sprawie, a przynajmniej wiedzieć o tym przed, a nie po fakcie. Załączam interpelację/zapytanie jaką złożyłem w dniu dzisiejszym w związku z tą sprawą - dodał Michał Paprocki, zwracając się do mieszkańców miasta za pośrednictwem swojej oficjalnej strony na Facebook'u.

Komentarze (55)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Mslgosia
Mslgosia6 marca 2019 o 22:01
Zdebilenie post PO samorządowców sięga zenitu. 
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin6 marca 2019 o 07:19
Jaka ta nasz władza z mienna jest, najpierw idą z wiencami pod pomniki upamiętnić rzolniezy wykletych, robią scenografię na rynku, Piłsudskiego.... A tu bach zniemczenie Jawora.
Od jednej ulicy się zaczyna a potem nazwa miasta się zmieni na Jauer.
W muzeum 3 sale Mercedesa, dofinansowane sport, rozdaje wszystko za darmo, uczestniczy w imprezach miejskich nawet gwiazdę bożonarodzeniową ma, w tym roku choinka Mercedesa była, co to ma być?  Tylko Mercedes Mercedes a gdzie nasza pollena, kuźnia, i inne jaworskiej zakłady? 
Wracamy na dywany do Niemca
3 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
Luz
LuzJaworzanin7 marca 2019 o 12:54
Ale po erło to był szarpał??
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
giza
gizaJaworzanin6 marca 2019 o 17:18
Jaworzanin......ortografia się kłania
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
marek szczery
marek szczery6 marca 2019 o 00:28
gdzie  mojkomentarzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzaninmarek szczery6 marca 2019 o 07:20
No mój też wykasowali
1 Lubię to: 0
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
marek szczery
marek szczery6 marca 2019 o 00:20
i szczerosc  wykasowali  dupoliscy
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
marek szczery
marek szczery6 marca 2019 o 00:10
dupy  liza i tyle  zwykle  sprzedawczyki a  pracownicy  jeszcze   beda plakac  na  produkcji  lecz  kto  wtedy obetrze  im lzy jak nie  bedzie  litosci  bo limit  produkcji  juz  ustalony  nie  dla  pracownika  niemieckiego lecz  podrzednego naiwnego  polaczka przerabialem to w latach  90  w  skodzie  czyli volkwagenie powodzena  ludziska  
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
cześć buraki
cześć buraki5 marca 2019 o 17:33
dobrze żeby mercedes sponsorował drużyny piłkarskie,dawał miejsca pracy,promował Jawor itd. Ale symboliczna nazwa kawałka drogi (przecież to nie ulica!) na której nikt nie mieszka. OO to już nie! Typowe buractwo z Was wychodzi.
6 Lubię to: 4
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polak
Polakcześć buraki5 marca 2019 o 21:37
Nie rób nam tu niemieckiej tuskolandii.
3 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanincześć buraki5 marca 2019 o 21:33
I znów obrażanie jaworzan-Polaków. A cóż takiego zawdzięczamy temu inwestorowi? Wybrał nasz kraj, bo mu się to poprosyu opłacało. Nie jest to powód do wielbienia i nadawania nazwy ulicy na jego cześć. Polacy mają swoich wielkich ludzi, choćby Żołnierzy Wyklętych. Nie zgadzam się jako jaworzanin na powolne zniemczanie Jawora. Chcę mieszkać w Jaworze a nie w Jauerze. 
5 Lubię to: 1
Super: 3
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
mieszkanka
mieszkanka5 marca 2019 o 15:23
No to władza sie nie popisała ,już chyba wiedzą i widzą ,że w naszym mieście są obrońcy jawora i polskości.
Może jeszcze można zatrzymać ten pęd wchodzenia do d... niemcą 
4 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
kk
kk4 marca 2019 o 20:44
Dlaczego do dzisiaj w Jaworze nie ma ulicy prezesa Wasilkowskiego? Gdyby nie on i ludzie z JPB, to ludzie mieszkający na obcnych osiedlach Przyrzecze i Slowiańskie mieszkali by teraz ze swoimi dziećmi, rodzicami, dziadkami i wnukami w jednym mieszkanku. Mamy ulicę księdza Tracza, może czas na ulicę prezesa Wasilkowskiego.
3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Szacunek
Szacunekkk5 marca 2019 o 11:15
Jestem ZA !!! Czas na "zwykłych - niezwykłych" bohaterów żyjących teraz lub kiedyś obok nas, w naszym społeczeństwie. Nie szukajmy daleko, tego co jest tak blisko
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mieszkaniec
Mieszkaniec4 marca 2019 o 13:00
To jest chore jeżeli to przejdzie to opozycja powinna zrobić referendum o odwołanie obecnej władzy. Stanowczo nie dla takiej zmiany
10 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
dt
dt4 marca 2019 o 10:17
Proponuję zmienić nazwy ulic przy każdej firmie w Jaworze. I tak np; 
Ul. Korpo, Ul. IS-owska, Ul. Polleny itp itd. Żenada, czego nasza wspaniała władza nie robi żeby się przypodobać włodarzom zachodniej firmy - i to bez wazeliny 
8 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanindt4 marca 2019 o 16:43
A CZY OTWARCIE NIE JEST PLANOWANE W OKOLICACH KAMPANII WYBORCZEJ? A CZY WSPÓLNE POKAZYWANIE SIĘ Z DUŻYM POTETATEM DODAJE TAKIEJ OSOBIE SPLENDORU?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anonim
Anonim 3 marca 2019 o 22:26
Wujek Adolf by się pewnie nie obraził gdyby miał ulicę w Jaworze to może by tak od niego zaczac tak na jego czesc?? 
6 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 1
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
Matrix
Matrix3 marca 2019 o 22:04
Gminny zamek w opłakanym stanie, wstyd zapraszać tam gości, pieniądze zamiast na remont idę na imprezy, igrzyska, wątpliwa promocję, a radni EBRazem pozbawieni podczas obchodów święta żołnierzy wyklętych. 
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrew
Andrew3 marca 2019 o 18:33
Czy burmistrz i gmina nie powinna promować rodzimej marki, rodzimych produktów? Niemcy świetnie sobie radzą z promocją swoich marek i produktów. Komuś się chyba już całkiem pomieszało kto jest kim i gdzie. Nie zgadzam się na to ani jako Polak, ani jako Jaworznik, ani jako podatnik. Skończyła się kampania i zaczęły się działania burmistrza w istotnych dla mieszkańców sprawach bez ich udziału i konsultacji. No czemu nie jestem tym zdziwiony?
10 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Nonsens
Nonsens3 marca 2019 o 18:15
To jakiś absurd. Kto to wymyślił? Przecież ten Niemiec ani dla Jawora, ani dla Polski nic nie zrobił. Założył zagraniczną firmę motoryzacyjną i kręcił kasę.
12 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Zapomniał wół
Zapomniał wół 3 marca 2019 o 17:15
Już się na Fb przyboczni lelijana uaktywnili, udostępniają ten sam post piejąc z zachwytu. A nowa vice chyba wie najlepiej dlaczego cukrownicza rak długo nie była w rękach miasta. Podobno taka z niej super administratywistka z tak dobrej ręki wyszła. Śmiech na sali i żenada. 
7 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
obserwator
obserwator3 marca 2019 o 13:40

Z dużym zdziwieniem zapoznałem się z inicjatywą władz Jawora. Dotyczącej zmiany i wprowadzenia nowej nazwy ulicy w obszarze strefy aktywności gospodarczej w Jaworze. Mądrością władz miejskich i prawidłowe podejście strategiczne oraz marketingowe miasta powinno zmierzać do nazewnictwa uniwersalnego. Wprowadzenie proponowanej nazwy (nie mam żadnych uprzedzeń do pojednania polsko - niemieckiego i stosunków dobrosąsiedztwa) już na etapie wstępnych rozważań innego potencjalnego inwestora dbającego i budującego swoją markę dyskwalifikuje lokalizacje firmy przy ulicy o takiej nazwie, gdyż wymusza już począwszy od danych adresowych wymienienia nazwy jednoznacznie kojarzoną z konkurencją. Tym samym tworzy się bariery i sytuacje nie do zaakceptowania, a przecież nie o to chodzi w Jaworze. Życzę mądrych wyborów i decyzji.
 
17 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
cioteczka jilly
cioteczka jilly3 marca 2019 o 13:18
Gottlieb Daimler był niemieckim inżynierem i konstruktorem, który wniósł wiele do rozwoju motoryzacji i dlaczego ta ulica nie może się tak nazywać. Poza tym nie wiem o co tyle szumu, nazwa jak każda inna. Mamy ul. Gagarina i jakoś nikomu to nie wadzi a to przecież radziecki kosmonauta, jest ul. Roosevelta - amerykańskiego prezydenta - sorry zapomniałem - wielki brat zza oceanu jest ok  - zajmijcie się ważniejszymi sprawami.... 
12 Lubię to: 6
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 4
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanincioteczka jilly3 marca 2019 o 16:06
Bo jesteśmy w Polsce i mamy sławnych Polaków. Dośc promocji Niemiec.
12 Lubię to: 10
Super: 2
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Luz
Luzjaworzanin7 marca 2019 o 12:56
Przecież Kopernik była kobietą ;)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzankacioteczka jilly3 marca 2019 o 15:57
Racja!
4 Lubię to: 1
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
Witold
Witold3 marca 2019 o 11:30
Przecież to standard na świecie, że nazwa ulicy przy której zlokalizowane są inwestycje/wielkie podmioty, nosi nazwę powiązaną w jakiś sposób z tą inwestycją/podmiotem. 
10 Lubię to: 8
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mania
ManiaWitold3 marca 2019 o 18:36
Standardem na świecie,to są konsultacje z mieszkańcami ws zmian nazw ulic.
9 Lubię to: 7
Super: 2
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
POLAK
POLAKWitold3 marca 2019 o 18:17
Idź że swoimi standardami do Makreli, nie rób u nas tuskolandii.
6 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
polak
polak3 marca 2019 o 08:16
Bera jak jego szef Schetyna na kolanach przed Niemcami
5 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawdziwy polak
prawdziwy polakpolak3 marca 2019 o 10:33
jak by zaiwestowali Żydzi to by był jak kaczorek na kolanach przed Żydami? Więc słuchaj. Może ty sam pochwal się co zrobileś dla tego miasta.Śmiało nie bedziemy się śmiać.
4 Lubię to: 1
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
czytelnik
czytelnik3 marca 2019 o 07:32
To ulica w szczerym polu, nikt tam nie mieszka.  Robienie szumu dla szumu. Tak naprawę nikogo to nie obchodzi.
18 Lubię to: 13
Super: 1
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
:)
:)czytelnik3 marca 2019 o 14:33
Mieszkańców miasta obchodzi. Skoro to nic, to po co to nic zmieniać? Jeszxze Daimler się obrazi, ze takie nic będzie kojarzone z jego nazwiskiem. 
9 Lubię to: 7
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Żarty
Żarty2 marca 2019 o 23:45
Data dodania 1 marca a nie kwietnia coś się chyba pomyliło autorowi albo radnym ^_^  jako mieszkaniec nigdy bym się nie zgodził na takie coś.
2 Lubię to: 1
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin2 marca 2019 o 20:10
Panie Janie ma Pan racje, ale niechcemy w Jaworze        niemieckich ulic !
8 Lubię to: 6
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor2 marca 2019 o 20:08
Niemiecki ulice, niemieccy honorowi obywatele. No to jeszcze tylko rynek zmieńcie na "Adolf platz" i możecie z donkiem ogłosić kolonie niemiecką.
5 Lubię to: 3
Super: 2
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Luz
LuzAutor7 marca 2019 o 12:56
Pewnie byś chciał
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ulli
Ulli2 marca 2019 o 19:30
.....jestem Niemcym....mieszkam juz 20 lat w Polscy.....i od kwestia Historia ....jaka byla w tym Ulica...Cukrownia ....rozpad tego...i teraz rozwoj ......ul.Cukrownica....brzmi od wiele lepij ....jak Gottlieb Daimler .......proponuje ....ulica Rozwoj .....to brzmi najlepij 
6 Lubię to: 5
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jan
jan2 marca 2019 o 15:10
zero komentarzy na temat naprawdę ważnych spraw czyli ; planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Jawor na lata 2015-2030 czy planu sieci publiczych szkół.Natomiast wysyp komentarzy na temat nie istotny, czyli kawałka ulicy przy której nikt nie mieszka . Rozumiem ,że jakiś radny próbuje za wszelką ceną zaistnieć. Tylko do poważnych tematów potrzebne jest przygotowanie i wiedza. A z tym jest kłopot. Łatwiej grać na emocjach.
11 Lubię to: 8
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
Patriota lokalny
Patriota lokalny2 marca 2019 o 15:09
Część i chwała Bohaterom! Radni RM liczymy na Was! Ratujcie jeszcze polski Jawor!!!
9 Lubię to: 5
Super: 1
Ha ha: 3
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?2 marca 2019 o 14:19
Czy my jeszcze mieszkamy w Polsce?
10 Lubię to: 9
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autor2 marca 2019 o 13:15
kogo obchodzi jakaś ulica na której nikt nie mieszka!
11 Lubię to: 5
Super: 1
Ha ha: 4
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
no masz...
no masz...2 marca 2019 o 11:20
Rynkiewicz przesunięto do Referatu GN i mamy pierwszy tego efekt.  Ja mam pytanie-czy to było poddane konsultacjom społecznym z mieszkańcami Jawora i jakie są konsekwencje finansowe dla mieszkańców oraz kto pokryje koszty mieszkańców związane ze zmianą nazwy ulicy i w slad za tym zmianami w dokumentach?
10 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obi1kenobi
Obi1kenobino masz...3 marca 2019 o 10:22
Przykład idzie z góry, skoro rząd z nikim nie konsultuje ważnych dla Państwa kwestii, to jaki jest sens konsultować zmianę nazwy ulicy, na której żaden budynek mieszkalny nie stoi. Koszt o którym piszesz jest żaden dla mieszkańca bo odcinek, na którym ma byc zmieniona nazwa nie jest zamieszkany. Odnosząc sie do meritum, zły pomysł ze zmiana nazwy akurat na tego Pana, historia daimlera pokazuje wiele przykrych faktów w historii podobnie jak Siemens, Volkswagen i Bosch. Reasumując zmiana nazwy OK, ale dla bliższemu sercu Polakom obywatela.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin2 marca 2019 o 11:15
Masakra. Moim zdaniem skutecznie odstraszy to innych poważnych inwestorów, którzy dbają o swoją markę. Czy każdy inwestor dostanie u nas swoją ulicę?  Moim zdaniem to absurdalny pomysł.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
poważny inwestor
poważny inwestorjaworzanin2 marca 2019 o 14:42
ale się boję, skutecznie mnie wystraszyli. A tak na poważnie. Jakim głąbem trzeba być ,żeby coś takiego napisać. Przecież to chore.
5 Lubię to: 4
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ePISkopat
ePISkopat2 marca 2019 o 10:58
dobrze żeby sponsorowali np. drużyny piłkarskie,dawali miejsca pracy,promowali Jawor itd.Ale symboliczna nazwa ulicy ? To już nie! Typowe buractwo z Was wychodzi.
18 Lubię to: 14
Super: 2
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Oj
OjePISkopat2 marca 2019 o 15:09
Nie buractwo tylko lizodupstwo! 
3 Lubię to: 1
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tor
torePISkopat2 marca 2019 o 13:59
Normalnie beda wolontariat tutaj prowadzic :D
2 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec2 marca 2019 o 09:45
Czyj to pomysł?! Ludzie, czy my jeszcze żyjemy w Polsce, czy już w Niemczech?
9 Lubię to: 8
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanka
Jaworzankamieszkaniec3 marca 2019 o 09:19
Czy to nie pomysł samego włodarza miasta Jawora???!!! Nadgorliwość gorsza od F .. .... ZMU!!!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
POmysł
POmysł2 marca 2019 o 08:36
Co to za POmysł?! Żeby w Polsce ulicom nadawać nazwy niemieckich biznesmenów?! Wiać  nie tylko Tuska ciągnie w stronę Niemiec. Polacy mają przecież swoich wartościowych ludzi. Nie tak dawno walczyliśmy o Polskę, o odzyskanie wolności, suwerenności, polskości. Jak tak dalej pójdzie, to Jawor zamieni sie w Jauer. Ja chcę żyć w Polskim Jaworze, z polskimi nazwami. Poza tym zdajsie w Polsce obowiązuje polski język, mieszkańcy nawet nie będą potrafili wymawiać nazwy niemieckojęzycznej ulicy.
12 Lubię to: 10
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mirek
MirekPOmysł2 marca 2019 o 13:02
Nie tak dawno świętowali rocznicę walk z Niemcami o Jawor, a teraz... Wstyd.
5 Lubię to: 4
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Żart?
Żart?1 marca 2019 o 23:53
To żart z tą zmianą prawda?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.