Wtorek, 16.04.2024 272

 

Pliki cookies 12:05
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Otwarcie ofert dot. A4 Wrocław – Krzyżowa: rozbudować czy budować w nowym przebiegu?

Wczoraj nastąpiło otwarcie ofert w przetargu na „Opracowanie Studium Korytarzowego wraz z Analizą Techniczno-Ekonomiczno-Logistyczną rozbudowy/budowy autostrady A4 na odcinku Wrocław-Krzyżowa”.

© GDDKiA

Oferty w przetargu złożyło 8 wykonawców. Najwyższa cena ofertowa wynosi 12 299 877,00 zł brutto, natomiast najniższa cena ofertowa wynosi 1 704 780,00 zł brutto.Zamawiający planował przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę: 4 593 722,92 PLN zł brutto.

Szczegóły znajdują się TUTAJ.

Komentarze (5)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

opolak
opolak15 lutego 2019 o 12:42
Dolny Śląsk: Dwa warianty przebudowy autostrady A4 na odcinku Wrocław-KrzywaDolny Śląsk: Dwa warianty przebudowy autostrady A4 na odcinku Wrocław-Krzywa   https://investmap.pl/dolny-slask-dwa-warianty-przebudowy-autostrady-a4-na-odcinku-wroclaw-krzywa.a144833
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Edek z krainy kretek.
Edek z krainy kretek.24 stycznia 2019 o 11:47
Budujcie po nowym sladzie. Bedzie wywlaszczenie-bedzie handelek ziemia I urzednicy zarobia na lapoweczkach. A do tego nowe pozwolenia budowlane I tez lapoweczki za pozwolenia na pozwolenie zrobienia czegokolwiek. A gdyby sie budowalo po starym sladzie nie bedzie takiej mozliwosci. Najpierw zbuduje sie wiadukty dostosowane do 3 pasow+pas awaryjny. Nastepnie zburzy sie stare wiadukty I doklei 3 pas.     
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolakEdek z krainy kretek.14 lutego 2019 o 17:52
dokleić to możesz sobie wasy lub perukę - trzeba znac się na budowie autostrady. Brak mozliwości wyłączenia jednego kierunku na 2 pasach - chyba tylko dla TIRów 
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borusEdek z krainy kretek.24 stycznia 2019 o 17:45
będziesz wtedy jeździł drogami równoległymi, bo jedna strona - kierunek będzie wyłączony do modernizacji i realizacji 3-ego pasa plus awaryjnego. TIRy zajmują po jednym opasie, więc tylko TIRy pojadą plus  osobówki za TIRami . Trochę wyobraźni, bo to będzie jak budowa nowej autostrady.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borus23 stycznia 2019 o 22:33
- tylko 3-ci wariant , bo będzie horror na "niby A4" podczas budowy 3-ego pasa, wyburzaniu wszystkich wiaduktów , likwidacji zjazdów .

wg AKTUALIZACJA: 10 listopada 2014 
https://gazetawroclawska.pl/wielka-przebudowa-autostrady-a4-beda-trzy-pasy-zniknie-8-wezlow-mapa/ar/3638368#aktualnosci   

Zaczynają się przygotowania do wielkiej przebudowy autostrady A4. Trasa wreszcie będzie miała po trzy pasy ruchu. Zniknie aż osiem węzłów, powstaną za to trzy nowe. Droga na pewno będzie płatna. 8 węzłów na A4 do likwidacji ( minn. Wądroże Wielkie) 

Do likwidacji przewidziano 8 węzłów - Węzły na A4 są zbyt blisko siebie. To niezgodne z przepisami. Autostrada to droga ograniczonego dostępu, głównie dla ruchu tranzytowego. Zbyt gęste rozmieszczenie węzłów może sprzyjać sytuacjom potencjalnie niebezpiecznym. Na węzłach, które przewidziano do likwidacji, ruch jest niewielki. Obsługują one głównie ruch lokalny - dodaje rzecznik GDDKiA.
Powstaną też trzy nowe zjazdy. - Legnica II to połączenie A4 z budowaną niedługo trasą S3. Węzeł LSSE będzie stanowił dojazd do strefy ekonomicznej. W tej okolicy jest znaczny ruch ciężarówek - mówi Joanna Borkowska. W tej chwili przy LSSE znajduje się zjazd z A4, ale nie spełnia on wymogów węzła autostradowego. Natomiast zupełnie nowy węzeł Strzeganowice ma zastąpić zlikwidowany zjazd Pietrzykowice. 
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.