Piątek, 26.04.2024 459

 

Pliki cookies 07:26
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Krzysztof Kowalczyk kandydatem na burmistrza Jawora

Znamy już pierwszego i jak się wydaje najpoważniejszego kontrkandydata dla obecnie urzędującego włodarza Jawora w wyborach na fotel burmistrza miasta.

© Paweł Sasiela

Jest nim 38-letni obecny radny Rady Miejskiej Krzysztof Kowalczyk, szczęśliwy mąż i ojciec. Przez blisko 10 lat był pracownikiem Starostwa Powiatowego w Jaworze najpierw w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, a następnie przez wiele lat w Wydziale Rozwoju, Promocji i Funduszy Europejskich jako specjalista ds. pozyskiwania środków zewnętrznych. W tym okresie dbał m. in. o skuteczne pozyskanie i rozliczenie środków np. na modernizację ul. Starojaworskiej, przebudowę warsztatów PCKZ przy ul. Wrocławskiej czy realizację I-go etapu ścieżki pieszo-rowerowej w kierunku Myśliborza.

Przez ponad rok kierował najnowocześniejszym na Dolnym Śląsku obiektem edukacji geologicznej zwanym Sudecką Zagrodą Edukacyjną w Dobkowie, który również powstał dzięki wsparciu środków zewnętrznych z UE oraz WFOSiGW rozliczanych przez Krzysztofa Kowalczyka i jego współpracowników.

Od lutego 2017 r. pełni funkcję dyrektora Powiatowego Zespołu Schronisk Młodzieżowych przy ul. Starojaworskiej wdrażając wiele nowych i ciekawych rozwiązań, które zbliżają jednostkę budżetową do bilansowania swojej działalności, co w latach minionych było dalekie od oczekiwań. To pod tą jednostką działa również przepiękny Pałacyk w Muchowie, który również przechodzi swoją drugą młodość i cieszy się coraz większą popularnością wśród turystów. To tam odbywają się pikniki kombatancie, powiatowe przeglądy zespołów folklorystycznych, liczne wizyty studyjne czy organizowane są zloty samochodów zabytkowych.

Z Krzysztofem Kowalczykiem rozmawiamy o tym dlaczego zdecydował się na start, o wsparciu dla jego kandydatury, działalności społecznej i Pakiecie dla Jawora.

 

Dlaczego zdecydował się Pan powalczyć o fotel burmistrza?

Jestem zdania, że potencjał Jawora można wykorzystać zdecydowanie lepiej. Skuteczny włodarz to ten, który będzie umiał spełnić oczekiwania mieszkańców, pozwalał miastu jak i mieszkańcom się rozwijać, a najlepiej jakby realizował to przy wsparciu środków zewnętrznych, co mam już we krwi. Zarządzanie samorządem to sztuka dyplomacji i kierowania szerokim zespołem ludzi, w tym jednostkami organizacyjnymi. Te działania powinny polegać na współpracy i wsłuchiwaniu się w głos mieszkańców.

Mówi się o szerokim wsparciu dla Pańskiej kandydatury.

Cieszę się, że udało mi się zjednoczyć kilka środowisk. Obok Porozumienia Prawicy, przekonałem do siebie również m.in. Jaworski Obywatelski Ruch Samorządowy z Grzegorzem Olszewskim na czele oraz kilka innych podmiotów. Za to wsparcie bardzo chciałbym im podziękować. W tej decyzji utwierdza mnie również mój przyjaciel Jacek Wieczorek, nauczyciel PCKZiU, dr Dorota Domińska-Werbel dyrektor PORE, a także wiele innych znanych osobowości z Jawora. W wielu sprawach mamy podobne spojrzenie na nasze miasto. Razem tworzymy dobry zespół i najlepszy program rozwoju Jawora. Podjęliśmy decyzję, że przyjmiemy nazwę Porozumienie Samorządowe, będąc z dala od polityki i koncentrując się na sprawach Jawora. Dlatego też tak bardzo zależy nam na osobach angażujących się społecznie, myślących perspektywicznie i z optymizmem patrzących w przyszłość.

Co dokładnie znajdzie się w waszym programie?

Deklaruję, że wraz z innymi członkami Porozumienia Samorządowego poinformuję o szczegółach już niebawem. Obecnie kończymy prace nad planem rozwoju, nazwanym przez nas Pakietem dla Jawora. Będzie to gotowy zestaw rozwiązań, pozwalających na realizację najtrudniejszych i najbardziej pilnych spraw zgłaszanych przez jaworzan, m. in. podczas dwukrotnych już akcji zbierania przez nasze środowisko propozycji do budżetu Gminy Jawor na lata 2017 i 2018. Wiele tych zadań będzie oparte o środki zewnętrzne: unijne, jak i rządowe, a dotyczyć będą dróg, mieszkań, infrastruktury edukacyjnej i sportowej, pomocy społecznej. Będą też zadania niezwykle innowacyjne, nie tylko na skalę Dolnego Śląska, ale i Polski.

Pańska działalność społeczna i liczne kontakty będą przy tym bardzo pomocne?

Z pewnością tak. Od 16 roku życia aktywnie działam jako instruktor w ramach ZHP, prowadząc drużyny harcerskie, a obecnie działając w Harcerskim Klubie Żeglarskim, który szkoli nasze jaworskie dzieci z zakresu sportów wodnych (kajakarstwo, windsurfing, żeglarstwo). Jestem także społecznym instruktorem w Spółdzielczym Klubie na Osiedlu Słowiańskim oraz inicjatorem lokalnych wydarzeń realizowanych wspólnie z mieszkańcami, jak Harcerskie Święto Latawca czy mecze integracyjne mieszkańców w piłkę nożną. Poza tym aktywnie działam w kilku innych regionalnych środowiskach jak np. w obejmującym obszar aż trzech powiatów Stowarzyszeniu Kaczawskim, pełniąc w nim funkcję społecznego członka zarządu.

Wielokrotnie w swoich wypowiedziach odnosił się Pan do roli lokalnych przedsiębiorstw w rozwoju Jawora.

Miasto Jawor wchodząc na drogę rozwoju gospodarczego powinno szczególnie wspierać podmioty działające w branżach handlowo-usługowych oraz produkcyjnych. Nasi lokalni, nie tylko miejscowi przedsiębiorcy, mają ogromny potencjał i budują kapitał tworząc nowe miejsca pracy. Ale należy wreszcie zagwarantować odpowiednie warunki dla ich wzrastania i impuls do rozwoju. Z bólem patrzę na osłabianie lokalnego handlu przez wciąż rozrastającą się w Jaworze sieć marketów. Dotyczy to każdej branży, jak tekstylia, zabawki, materiały budowlane, nie mówiąc o kryzysie drobnych sklepów spożywczo-warzywnych, które jakiś czas temu były rodzinnymi biznesami, a dziś ledwo wiążą koniec z końcem, dając tyko 1-2 miejsca pracy. Dlatego też np. od blisko dwóch lat promuję pomysł wsparcia lokalnego handlu na Podzamczu i opracowania programu przywrócenia mody na kupowanie w tym miejscu na zasadach „zdrowa i świeża żywność”. Cieszymy się wszyscy z pozyskanego przez polski rząd dużego inwestora - firmy Mercedes, niemniej jednak nie wolno nam zapominać o istniejących obecnie w Jaworze podmiotach gospodarczych, które również oczekują na wsparcie i pomoc. I należy tego wysłuchać, zrozumieć i się z tym zmierzyć w konkretnym działaniu.

Jest Pan niezwykle aktywnym radnym, z rekordową liczbą interpelacji zgłaszanych w imieniu mieszkańców, która już dawno przekroczyła okrągłą setkę. Co określiłby Pan za swój sukces w pracy jako radnego?

Staram się występować z propozycjami wielu inicjatyw. Jedną z nich była przywołana przez państwa portal wymiana wiat przystankowych. Osobiście poszedłbym z nimi jeszcze dalej, czyli wykonał tematyczne wiaty, z których każda przedstawiałaby w ramach swojej konstrukcji inny walor Jawora, jego dziedzictwo kulturowo-historyczne, przemysł z którego słynął w przeszłości czy znane osobistości pochodzące z Jawora. Podróżujący, oczekując na transport, miałby możliwość poszerzenia wiedzy na te tematy i wzmocnienia tożsamości lokalnej. Przedsięwzięcie byłoby z pewnością innowacyjne, a przy tym bez problemów można byłoby je zrealizować ze środków zewnętrznych, np. w ramach projektów transgranicznych, a nie jak dotychczas jedynie z funduszy gminy. Szkoda, że tak się nie stało, ale mam nadzieję, że jeśli będzie taka wola mieszkańców, dokończymy wspólnie ten proces.

Inne akcje to aktywne uczestnictwo na rzecz przeciwdziałania powstaniu wytwórni masy bitumicznej, a później fabryki betonu przy byłej cukrowni w Starym Jaworze (liczne pisma), modernizacji drogi dojazdowej do garaży oraz dróg do dzielnic peryferyjnych jak np. przy Osiedlu Robotniczym. Promocja programu dopłat do wymiany starych pieców na ekologiczne – wydanie własnych ulotek, aktywność na rzecz powstania miejsc postojowych oraz budowy ścieżek rowerowych. To stąd wziął się z resztą pomysł na organizację happeningu „Jawor na dwóch kółkach”.

Zapraszam też wszystkich mieszkańców Jawora do otwartej dyskusji i dzielenia się również pomysłami, mówienia o swoich oczekiwaniach, problemach, ale i wspólnym dążeniu do ich rozwiązania. Jawor to my wszyscy!

Komentarze (202)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

sondaż
sondaż13 września 2018 o 21:49
W tym sondażu https://www.portalsamorzadowy.pl/wybory-2018/miasto/jawor,667.html przedstawiono 5 kandydatów, choć jest ich 3-2 kandydatów przedstawiono podwójnie. w ten sposób głosy ludzi, którzy zagłosują za p.Kowalczykiem lub p.Kucharzyk rozłożone zostaną na 2 i wynik nie wyjdzie miarodajny (taki układ daje przewagę p.Berze).
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
słabo
słabo13 września 2018 o 21:44
Na dzień dzisiejszy Emilian Bera ma minusowe poparcie, tj. -72% (źródło: https://www.portalsamorzadowy.pl/ocen-radnych/osoba/emilian-bera,882.html)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
urzędnik
urzędnik4 września 2018 o 22:51
AK47 - JESTEM PRZEKONANY, ŻE STAROSTA WIE CO ZROBIĆ Z TWOIM WPISEM DOTYCZĄCYM ZATRUDNIANIA ZNAJOMYCH, JUŻ JEDNI PRZEPRASZALI.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
głos jaworzanina
głos jaworzanina1 września 2018 o 12:41
Jawor potrzebuje godnego zaufania, uczciwego i dobrego gospodarza. Pan Bera mnie rozczarował pod wieloma względami, drugi raz już mu nie zaufam.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK 47
AK 4731 sierpnia 2018 o 23:02
Kadencję już Emilian kończy swą Najwyższy czas, aby zmienić go Choć wielu jest takich, którzy chcą Ja jedno wiem, że to będzie on!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK 47
AK 4730 sierpnia 2018 o 08:55
Panie Kowalczyk ,dalej mi Pan nie odpowiedział CZY BYŁ KONKURS na stanowisko dyrektora Powiatowego Zespołu Schronisk Młodzieżowych ?. O nic więcej nie proszę. Tylko proszę o krótką i rzeczową odpowiedź.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Czytelnik "Czasu Jawora"
Czytelnik "Czasu Jawora"AK 4730 sierpnia 2018 o 23:34
Pan Kowalczyk jest pracownikiem Starostwa i do czasu zakończenia sprawy byłego dyrektora w Sądzie Pracy , pełni obowiązki dyrektora w ramach zastępstwa , które nie wymaga konkursów !!!!
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pełne info
pełne infoCzytelnik "Czasu Jawora"28 września 2018 o 11:23
Anno, może poinformujesz od razu, że Sąd Pracy w kwietniu b.r. przywrócił też do pracy niesłusznie zwolnioną byłą Panią sekretarz-naszą jaworzankę, uczciwego i kompetentnego urzędnika, a burmistrz chyba nie mógł pogodzić się z tym wyrokiem, bo przez 10 dni od dnia zgłoszenia gotowości do pracy przez pracownika nie przywracał go, aż w w końcu w jednym dniu wręczył pismo informujące o przywróceniu i chcąc zniweczyć skutek wyroku w postaci przywrócenia, wręczył kolejne niezasadne wypowiedzenie. Sprawa znów trafiła do Sądu Pracy i do Prokuratury.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
energia
energiaCzytelnik "Czasu Jawora"28 września 2018 o 07:48
Pan R.J. zasłużył na spokojna emeryturę, zarządzanie trzeba oddać w młode, energiczne, kreatywne ręce, aby znów nie wpaść w straty.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do anny
do annyCzytelnik "Czasu Jawora"28 września 2018 o 07:26
Zwalnia się właśnie stanowisko burmistrza więc tam znajdzie zatrudnienie ...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Skończ
SkończCzytelnik "Czasu Jawora"27 września 2018 o 23:20
Droga Anno, a co z Panem Branderem, żoną Radnego Pawilona i innych zatrudnionych przez Króla Skwerkowego?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anna
AnnaCzytelnik "Czasu Jawora"27 września 2018 o 20:19
Mam dobrą wiadomość pan Kowalczyk będzie musiał odejść ze stanowiska dyrektora, gdzie niesłusznie był dyrektorem mianowanym przez Staszka w Schronisku Młodzieżowym w Jaworze. Powraca były dyrektor R.J , gdzie niesłusznie został zwolniony z pracy. Czas obłudy Kowalczyka się kończy i pana starosty. Nadszedł czas na zmiany. Uczciwość i kompetencja idzie w parze.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janush
JanushCzytelnik "Czasu Jawora"1 września 2018 o 10:57
W gminie jest to samo, a nawet gorzej, bo sprowadzono ludzi, którzy nie znają Jawora i mają wątpliwe kwalifikacje, dano im stanowiska decyzyjne, a z racji tego, że nie nic nie wiedzą to wykonują grzecznie decyzje burmistrza
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK 47
AK 47Czytelnik "Czasu Jawora"1 września 2018 o 10:06
w starostwie często obsadza się znajomych królika na wysokie stanowiska które nie wymagają konkursów.Oczywiście to przypadek ,że starosta Laskowski i Kowalczyk należą do tego samego ugrupowania które chce wygrać wybory.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK 47?
AK 47?AK 4730 sierpnia 2018 o 23:24
A czy były konkursy na Szefa rehabilitacji w przychodni? Albo na inne stanowiska w spółkach gminnych i samej gminie? A jak wyglądał przetarg na "darmową komunikację" i zamiatarki-zabawki widmo?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pytanie za 100 pkt
pytanie za 100 pkt30 sierpnia 2018 o 08:45
Rząd powołał podstrefę DSAG-S3 i poprzez system zachęt inwestycyjnych ściągnął do Polski-do Jawora-zagranicznego inwestora-Mercedesa, państwowa GDDKiA za rządowe pieniądze realizuje odkładaną od 2011r. budowę jaworskiego odcinka S3 oraz wyremontowała biegnącą przez miasto swoją drogę DK3, PKP S.A remontuje swój budynek dworca PKP, SML-W za pieniądze lokatorów planuje budować im mieszkania. Jakie działania i inwestycje przez 4 lata zrealizował burmistrz?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polmos
Polmospytanie za 100 pkt30 sierpnia 2018 o 23:25
Panie "AK 47" czy "bolo", a może "sołtys" zależy jak się podpiszesz może odpowiesz na pytanie?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
My mieszkańcy
My mieszkańcyPolmos4 września 2018 o 20:54
bardzo trafne pytanie za 100 pkt czekamy na opowiedz!!!!!!!!!!!!!!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zaniepokojony
Zaniepokojony30 sierpnia 2018 o 00:27
Piszecie ze pracownicy nie maja szans w walce z nowymi kierownikami,dyrektorami ulokowanymi przez burmistrza na stołkach...zgadzam się !!! Na tapetę znów rejonowka a raczej rozczarowujaca pani kierownik ktora umiejetnie usuwa bo przeciez moze niewygodnych dla siebie pracownikow. Takie zajscie bylo wczoraj kiedy to pracownikowi po 3 latach pracy nagle stwierdzila ze nie wyraza zgody na dalsze zatrudnienie dajac znac na dwa dni przed koncem umowy dziewczyna miala miec kolejna umowe na czas nieokreslony. Dodam jeszcze fakt ze lekarze i personel dalej jestesmy w szoku...jak mozna tylko na podstawie widzimisię tak traktowac pracownika...ludzie szanujmy sie
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
AutorZaniepokojony2 września 2018 o 22:34
Żałosne postepowanie
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
drogowiec
drogowiec29 sierpnia 2018 o 23:43
Uczciwy a skąd o tym wiesz, chyba pracujesz u burmistrza. A jakie to horrendalne, a nie horendalne opłaty zażądał starosta. Może powiesz, wtedy sprawdzimy Twoją wiarygodność. Bo o ile wiem to opłaty za zajęcie pasa drogowego ustala rada miejska i powiatu.I staroście nic do tego.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realista
realista29 sierpnia 2018 o 23:38
A ile kosztowały mieszkańców ulotki niby zapraszające na Święto Chleba, które trafiły do skrzynek z podobizna burmistrza. To nie kampania ? Chleba i igrzysk !!!
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
uczciwy
uczciwy29 sierpnia 2018 o 16:25
szanowna P. Jaworzanka nawet gdyby P Kowalczyk stał na chodniku i promował jak Pani sądzi schronisko młdziezowe i pałacyk w Muchowie ( co jest nieprwadą) t i tak musiał miec zgode na zajęcie pasa drogowego i musiał wnieśc odpowiedni opłaty. Starosta Jaworski za zajęcie ul Grunwaldzkej na potrzeby Święta Chleba i Piersnika zażadał holendarnej opłaty od miasta.. sic !
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanka
Jaworzankauczciwy30 sierpnia 2018 o 22:05
Szanowny P. "uczciwy" - nie sądzę -- tylko TWIERDZĘ ,że pan Kowalczyk promował Schronisko Młodzieżowe i Pałacyk w Muchowie POWTARZAM otrzymałam od tego pana ulotkę że Schroniskiem i breloczek z Pałacykiem oraz zachęcał do wypożyczania rowerów i to jest prawdą szanowny panie !!!!!
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kita i spokój
Kita i spokójuczciwy29 sierpnia 2018 o 23:17
A burmistrz chciał horrendalnej opłaty za stoiska na Święcie Chleba i są kwita.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ups
Upsuczciwy29 sierpnia 2018 o 20:11
A co na rzecz igrzysk jeszcze GRunwladzka chciał zająć?? Bez jaj. A po drugie nie jego to niech płaci. Za swoją kampanie kosztem naszych pieniędzy nie płaci.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK 47
AK 4728 sierpnia 2018 o 14:31
nie wiem po co dajecie możliwość komentowania skoro niewygodne dla was komentarze nie puszczacie.Chcecie stworzyć wrażenie otwartego na dyskusję portalu??
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK-74
AK-74AK 4728 sierpnia 2018 o 22:39
Pojawiają się tylko widać nie umiemy czytać co? Pojawiają się z opóźnieniem. A jeśli chcesz pisać peany to idź na e-beznadziejne, ale widzę, że już większość tam stanowią ci co widza prawdę a nie propagandę. Żałosny jesteś.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
AdamAK-7431 sierpnia 2018 o 13:15
Oj Andrzeju sam robisz błędy i nie potrafisz pisać. Widać zaczęła się wasza brudna kampania drodzy EB.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
andrzej
andrzejAK-7431 sierpnia 2018 o 10:01
strzał w dziesiątkę Panie Sołtysie.Tylko jedna uwaga. Z takimi jak AK-74 (nie mylić z AK 47) nie dyskutuje się. Szkoda czasu. Przecież ta miernota nie potrafi napisać jednego zdania bez błędu, a z jego tekstów wylewa się wściekłość i jad.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK-74
AK-74AK-7429 sierpnia 2018 o 22:57
Widzę znalazł się "sołtys" i jego wpisy bez ładu i składy, ortografii i interpunkcji. Zanim koleżko kogoś będziesz pouczał najpierw sam się czegoś naucz, bo wychodzi twoja ignorancja. Żegnam i nie pozdrawiam.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sołtys
sołtysAK-7429 sierpnia 2018 o 10:47
czasami dobrze przeczytać co taki "mądry " człowiek napisze.Z jego tekstów zawsze bije prawdziwa mądrość, a wszystkie słowa są przemyślane. Tak trzymać Panie AK 74.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wifon
Wifon28 sierpnia 2018 o 11:42
Pan Krzysztof Kowalczyk moim zdaniem ma znikome szanse na wygranie wyborów. Za tym Pane stoi grupa tzw lanserów i ludzi którzy dużo mówią a mało robią. A jak coś już zrobią to jest właśnie ten lans pod postacią postów na Facebooku. W mojej opini to cała Jaworska Prawica z panem przewodniczącym na czele robi więcej złego niż dobrego.Ciągłe interpelacje przypominają walkę w szkole podstawowej o posadę przewodniczącego klasy niż o ważną role burmistrza .
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanka
JaworzankaWifon28 sierpnia 2018 o 22:41
To jest Twoje zdanie a moim zdaniem większego lansera jak wodzirej to w Jaworze jeszcze nie było !! Przypomnę Ci jeszcze że obecnemu prezydentowi Dudzie też PO szans nie dawała żadnych. I co ? Pamiętaj wszystko jest możliwe !!!!!!
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kurczak
KurczakWifon28 sierpnia 2018 o 22:36
Śmieszny jesteś, kończą się czasy EB, gdzie kolesiostwo sięga zenitu i specjalnie tworzone są spółki by jak najwięcej swoich pomieścić. To Bera ma znikome szanse, po tym jak ludzie zaczęli przeglądać na oczy że przypisuje sobie sukcesy innych, bo co zostało zrobione w Jaworze za jego kadencji? Odpowiedź brzmi NIC. A co mogą zrobić jak burmistrz trzyma kasę i wydaje ją na swoją kampanię, a lansuje się wyłącznie burmistrz gdzie ustawia zdjęcia udając ze patrzy na plany. W mojej opini to cała EB Razem z panem burmistrzem i klakierami, którzy za PP ich popierali a teraz plują na nich. Ciągle tylko zadłużają miasto i rzucają obiecankami. Ciągłe obrażanie się, irytacja, denerwowanie się i chamskie zachowywanie, gdy ktoś z opozycji śmie wytkać oczywisty błąd przypominają walkę dzieci w przedszkolu gdy przedszkolanka mówi coś, a dziecko nie chce przyjąć tego do wiadomości i tupie nóżką, krzyczy i się złości. To jest właśnie obecna władza w Jaworze.
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do widz
Do widz28 sierpnia 2018 o 08:03
Do widz mam pytanie czy komendant hufca Jawor ma zgodę Komendy Hufca do wykorzystywania umundurowania ZHP do swojej kampanii -przecież widać ewidentnie, że ten człowiek na pracy innych instruktorów robi dla siebie kampanię ?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborcaDo widz28 sierpnia 2018 o 22:53
Racja, organizacja taka jak ZHP powinna być apolityczna, a tu co? Czyżby komendant chciał wystartować w wyborach? Bo jaki jest cel chociażby wyjazdu razem z burmistrzem i świtą do Wrocławia do by lansować się w KD? Mam nadzieję że ktoś się tym zajmie.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
Adamwyborca31 sierpnia 2018 o 13:17
Prokuratura już działa i miejmy nadzieję, że skończy działać szybciej niż w przypadku Tomczaka i tak samo się zakończy.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Co to ma być?!
Co to ma być?!wyborca29 sierpnia 2018 o 22:59
I gdzie jest prokuratura i odpowiednie służby?!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sami swoi
sami swoiwyborca29 sierpnia 2018 o 13:56
A jaki był sens, aby burmistrz wpierw udzielił dotacji na obóz harcerski w Rozewiu, a potem wypoczywała tam delegacja z miasta?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
uczciwy
uczciwy27 sierpnia 2018 o 21:13
P.Kowalczyk odwagi - prosze pokazać zgode i fakture za zajecie chodnika na cele lampani wyborczej. Mam nadzieję że kandydat na Burmistrza jest człowiekiem honoru i udostepni skan dokumentów.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ingrid
ingriduczciwy30 sierpnia 2018 o 11:50
do uczciwy. uczciwy się znalazł i jeszcze tak kłamie. Pan Kowalczyk promował wypożyczalnię rowerów - Schronisko i Pałacyk. A że startuje na burmistrza to jeszcze większy plus dla niego. i nie musi się przed tobą tłumaczyć, a jeśli jesteś taki ciekawy to idź do starostwa i złóż wniosek o udostępnienie informacji.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
urzędnik
urzędnikuczciwy29 sierpnia 2018 o 13:58
proszę wzajemnie powiedzieć, gdzie były zbierane podpisy na listach poparcia dla Emiliana Bery
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wifon
Wifonuczciwy29 sierpnia 2018 o 08:25
A burmistrz niech ma odwagę i ogłosi co z przetargiem na basen i pokarze ile kosztowały analizy i projekty dotyczące basenu i ile zapłacili za to Jaworzanie!
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jawrzanin
jawrzanin26 sierpnia 2018 o 13:20
kto rozliczy obecna wladze
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
widz
widz25 sierpnia 2018 o 23:12
Mam pytanie do Pana Starosty czy jego podwładny kandydat na Burmistrza miasta jawora P. kowalczyk mjał zgodę na zajęcie pasa drogowego ul Grunwaldzka - prowadzenie kampani wyborczej i czy wniósł odpowiednie opłaty.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wifon
Wifonwidz28 sierpnia 2018 o 11:43
Śmiem wątpić. Iż z tego co wiem to Pan Kowalczyk miał promować podobno schroniska powiatowe a nie prowadzić agitacje polityczną
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kurczak
KurczakWifon28 sierpnia 2018 o 22:24
A burmistrz to co? Może sobie kampanie prowadzić? Jak Pewna pani latała i roznosiła ulotki wyborcze burmistrza
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanka
Jaworzankawidz27 sierpnia 2018 o 18:33
Pan Kowalczyk stał na chodniku , nie zajmował pasa drogowego , promował Schronisko Młodzieżowe i Pałacyk w Muchowie oraz wypożyczalnię rowerów , sama otrzymałam od niego ulotkę . Jest bardzo zaangażowany w swoją pracę , twój pupil powinien się uczyć od pana Kowalczyka
25 Lubię to: 25
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mamamia
mamamia25 sierpnia 2018 o 20:21
Targi chleba zaczęły się, ogólnie fajna impreza, ale jak oglądam zdjęcia to tylko panaburmistrzowe działaczki, czy innych radnych nie ma, dlaczego ich nie widać. Fajna promocja i kampania dla EBRAZEM kosztem Jaworzan, bo przecież to oni w ogólnym rozrachunku za to zapłacą, wystarczy sprawdzić, kto jest sponsorem. Dobrze że wybory niedługo.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
artefakty
artefakty24 sierpnia 2018 o 19:41
Dość mobbingowi, nepotyzmowi, politykierstwu, zadłużaniu gminy i wypływowi pieniędzy.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Jawora 21
mieszkaniec Jawora 2120 sierpnia 2018 o 18:42
Heniek, przestań już mieszać. Warunki jak wszędzie. Może spytaj się ludzi w urzędzie, w mopsie, w wodociągach, jak się tam pracuje.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie jest to normalne
nie jest to normalnemieszkaniec Jawora 2123 sierpnia 2018 o 22:45
Być może dla Ciebie ten temat jest niewygodny, ale z pewnością nie są to to normalne warunki, skoro za tej kadencji do Poradni Zdrowia Psychicznego trafiło dużo pracowników, do Sądu Pracy sporo spraw pracowniczych, które pracownicy wygrywają, a i jeszcze prokuratura prowadzi oddzielne postępowanie. Oznacza, to że łamane jest prawo.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lokalnie
lokalnie19 sierpnia 2018 o 09:50
Do poradni zdrowia psychicznego od dłuższego czasu zgłasza się coraz więcej pracowników jednej z lokalnych instytucji, bo są mobbingowani przez swojego pracodawcę. Pracownicy tej poradni zastanawiają się, dlaczego notorycznie łamane jest prawo i psychicznie wykańczani są ludzie, dlaczego nikt-właściwi funkcjonariusze-na to nie reagują i poprzez bezczynność pozwalają na to.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
OLA
OLAlokalnie23 sierpnia 2018 o 13:27
To co ma miejsce w OSIR bo pewnie o tę instytucję chodzi , to jest hańba .że Burmistrz wiedząc o wszystkim nic nie robi. Pracownicy lecza sie u specjalistów, a swoich często łamanych praw pracowniczych muszą dochodzić w sądzie.To jest niedopuszczalne ,żeby ten stan rzeczy trwał.Nikt nie jest niczyim niewolnikiem.Mam nadzieję, że w wyborach pokażemy, my jaworzanie , że nie godzimy się na takie traktowanie.Jak można przechodzić obojętnie obok i wiedząc o wszystkim nie podejmować działań . Bo co, kolega to kolega i jest nietykalny .Niedługo , mam nadzieję .....
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nasze decyzje
nasze decyzjeOLA30 sierpnia 2018 o 07:42
Wybierajmy mądrze ludzi, którzy mają wpływ na nasze życie (burmistrza, radnych). Historia zna już dyktatorskie rządy, zwłaszcza za czasów PRL, kiedy łamano prawo i nękano ludzi. Znajdowali się też pomocnicy, którzy ułatwiali popełnienie takim dyktatorom przestępstwa oraz poplecznicy, którzy pomagali sprawcy uniknąć odpowiedzialności karnej (choć to jest karalne). Radny jest funkcjonariuszem publicznym i ciążą na nim dodatkowe obowiązki z tym związane. Nie ograniczają się one wyłącznie do składania interpelacji i pobierania diety. Krótko mówiąc, "jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz".
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wifon
WifonOLA29 sierpnia 2018 o 08:28
Prokuratora prowadzi coś ale ile to potrwa? Nie wiadomo. Ale może się skończy jak za burmistrza Tomczaka.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zmowa milczenia?
zmowa milczenia?OLA28 sierpnia 2018 o 23:50
Na interwencję radnych z EB Razem to bym tu nie liczył, ale że radni opozycyjni nic nie robią to dla mnie niepojęte. Ile jeszcze ofiar musi być, alby ktoś w końcu zareagował?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
masakra
masakraOLA28 sierpnia 2018 o 23:46
Ludzie, jak się to wszystko czyta, to aż dziw, że PIP i prokuratura jeszcze nie interweniowała, tylko czy w ogóle ktoś to zgłosił? A swoją drogą to dziwne, że radni nie reagują w trybie art. 304 k.p.k., bo że mobbingowani pracownicy siedzą cicho, to się nie dziwią, bo tak właśnie działa mobbing-do takiego stanu doprowadza się ofiary, że nie są w stanie się bronić, ani tym bardziej interweniować.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
KRZYSIEK
KRZYSIEKOLA28 sierpnia 2018 o 08:46
Proszę porozmawiać z długoletnim pracownikiem basenu w parku. Pan Janek przepracował 29 lat , przeżył wielu burmistrzów , był pracownikiem od wszystkiego, ludzkim, pomocnym i miłym dla ludzi. Dzisiaj , niestety ,leczy się bo sytuacja w pracy jest nie do zniesienia . Czy na to sobie zasłużył po tylu latach pracy .Nie stawiam znaku zapytania ,bo każdy myślący zna odpowiedż.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do oli
do oliOLA25 sierpnia 2018 o 20:25
Ale podobnie jest w innych instytucjach podległych burmistrzowi, on nic przecież nie zrobi, bo na stołkach jego koledzy.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Skandal
SkandalOLA25 sierpnia 2018 o 15:53
Widać trole jak Gregory z UM w natarciu. co w godzinach pracy musicie pisać takie komentarze by zachować stołki?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
GregoryOLA24 sierpnia 2018 o 23:53
Skończyło się rządzenia na "Jaworniku" jak na udzielnym księstwie i teraz pretensje, że dyrektor wreszcie zaprowadził porządek? Do roboty się kolego B. weź albo idź na emeryturę!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Joanna Z
Joanna Zlokalnie22 sierpnia 2018 o 21:33
Owszem, potwierdzam iż sama korzystam z sesji u lekarza psychiatry ze względu na zwolnienie mnie z instytucji kultury w sposób nieludzki. Z chęcią udzielę więcej informacji na ten temat i na temat tego jak traktowani są pracownicy.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nasze miasto
nasze miastoJoanna Z30 sierpnia 2018 o 07:17
Garkotłuku-jeśli tak uważasz, to zgłoś to do odpowiednich instytucji w trybie art. 304 k.p.k. Każdy, kto ma wiedzę lub przeświadczenie, że łamane jest prawo ma obowiązek o tym powiadomić prokuratora lub policję. Bezczynność jest milczącą akceptacją bezprawnego działania. Dużo ludzi narzeka, że jest źle, ale niewielu podejmuje realne kroki, aby to zmienić.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Garkotłuk
GarkotłukJoanna Z24 sierpnia 2018 o 11:28
Niestety, przykry fakt jest taki, że w instytucji kultury potrafią traktować ludzi tylko w sposób nieludzki i bez kultury. Ludzie pracujący w takich jednostkach powinni się wyróżniać świetnymi umiejętnościami interpersonalnymi, powinni rozmawiać ze swoimi pracownikami. Ponadto powinni się wyróżniać zaradnością, a przede wszystkim - być wrażliwymi na sztukę i kochać to, co robią. Obecni pracownicy niestety nie posiadają tych cech, Ci wartościowi zostali albo wywaleni (bo zwyczajnym zwolnieniem nie da się tego nazwać), albo odeszli, bo nie byli w stanie wytrzymać nerwowo. Od dawna uważam, że ta jednostka powinna zostać dogłębnie prześwietlona. Mobbing, kłamstwa, machlojki - tylko tego typu określenia przychodzą mi na myśl.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jan
JanJoanna Z23 sierpnia 2018 o 16:31
Pani Joanno Z, jeśli to prawda, to proszę opisać wszystko. Niech ludzie wiedzą że pod fasadą uśmieszków i zdjęć ten "system" gnije.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanka
Jaworzankalokalnie21 sierpnia 2018 o 20:00
chyba czas na inspekcje pracy, ktoś kto lubi tylko siebie nie powinien piastować żadnych stanowisk. Brak szacunku do drugiego człowieka świadczy o kulturze kierownictwa.Jaka to firma?
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obrońca
ObrońcaJaworzanka5 września 2018 o 22:44
Prokuratura od dawna działa ale wiadomo, walce sprawiedliwości jedzie powoli.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Abc
AbcJaworzanka5 września 2018 o 18:45
JOK, UM, OSiR
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czas?
czas?Jaworzanka29 sierpnia 2018 o 13:59
a zgłosił to ktoś do PIP lub prokuratury?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
solo
solo16 sierpnia 2018 o 15:44
http://www.polskawliczbach.pl/Jawor - poczytajcie i porównajcie z innymi miastami w Polsce
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
solo
solo16 sierpnia 2018 o 15:20
Od dziś Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju przyjmuje od samorządów wnioski o dofinansowanie budowy mostów. Dopłatę do 80 proc. kosztów może uzyskać 21 przepraw wyznaczonych przez ministerstwo. Czy UG Męcinka złoży wniosek? Bardzo pilne skomunikowanie z S3. Interes Jawora. We wrześniu ma odbyć się spotkanie dla samorządów. Budowa nowego mostu na Nysie Szalonej w Starym Jaworze. Gminy mają czas do namysłu, czy budować most, i złożenie wniosku o dofinansowanie do 29 marca 2019 r. Rząd chce dopłacić w sumie 2,5 mld zł i zrealizować program do 2025 roku. Konieczne jest wykonanie Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego - to jedyna szansa dla Gminy i okolicy. Zyska na tym też Jawor - odciążenie ul.Starojaworskiej i Limanowskiego. Czytaj więcej: http://www.gazetawroclawska.pl/dolny-slask/a/dwa-mosty-na-odrze-przed-wyborami-rzad-obiecuje-miliardy,13417450/
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Proszę  bardzo
Proszę bardzo15 sierpnia 2018 o 09:56
Kolejny niezastąpiony, ,więc w takim razie niech przejdzie się do DPS-U i sprawdzi między innymi swoją troskę o LUDZI i warunki tam panujące.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworsk
jaworsk12 sierpnia 2018 o 10:17
Nareszcie jakiś sensowny kandydat. Mam nadzieję, że przedstawi ciekawy i realny plan rozwoju dla Jawora. Na razie plus ma za to, że dużo działa na rzecz młodzieży, potrafi oderwać młodzież od komputera i komórek. Pomysły na Jawor też ma, co nie raz udowodnił. Nie jest pozorantem, nie udziela się nagle np. na rzecz Kościoła, aby zdobyć głosy. Ważne jest też to, że okazuje szacunek innym ludziom, w tym swoim pracownikom. Nie słyszałem, aby przeciwko niemu prowadzone były sprawy w sądzie pracy o niezasadne zwolnienie czy mobbing. A to też jest ważne, nie czuć strachu wobec swojego szefa. Póki co Kowalczyk jak dla mnie wygrywa w jaworskim rankingu.
30 Lubię to: 30
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janush
Janushjaworsk14 sierpnia 2018 o 20:48
A jak się ma sprawa w UM? Co z tymi pozwami sprawami? I że podobno działa prokuratura?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
informacje
informacjeJanush19 sierpnia 2018 o 09:53
O to już trzeba zapytać rzecznika prokuratury okręgowej.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
coraz bliżej finału
coraz bliżej finału10 sierpnia 2018 o 09:57
W wielu gminach PIS popiera bezpartyjnych kandydatów. W naszym grodzie obecnie rządzi przedstawiciel PO (p.Bera) w koalicji z SLD (p.Rynkiewicz). I znów lokalne struktury przeciwstawnych partii (PO i PIS) stają w wyborcze szranki. Nie wiadomo jeszcze oficjalnie, czy p.Bera tym razem będzie reprezentował swoje ugrupowanie polityczne (PO), czy znów pod przykrywką imiennego komitetu wyborczego. Kto tym razem wygra te wybory-PO czy PIS? Niektóry już robią ciche zakłady. Niebawem okaże się, który lokalny przedstawiciel partii PO (p.Bera) i PIS (p.Witek) zbudował tu przez 4 lata większy elektorat. Wybory lokalne z pewnością ujawnią zapatrywania jaworzan, co może mieć przełożenie na wybory krajowe, które nastąpią po wyborach samorządowych.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autore
Autorecoraz bliżej finału12 sierpnia 2018 o 12:18
Jako że kopiujesz swoje posty, ja tez skopiuję. Na pewno będzie występował pod szyldem EB, a nie PO. W takim grajdołku jak nasz, to trzeba wystawiać takie komitety, bo ludziom duże partie (jak PiS czy PO) źle się kojarzą (cześć ludzi nawet nie wiem, że SLD jest koalicjantem burmistrza) i poparcie by spadło. PiS jakąkolwiek siłą w Jaworze? No raczej nie, bo oni chcą żeby wszystko było pod ich sztandarem, przez co tracą, a nie wspierają nikogo, bo wystawiają swojego kandydata.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Turysta polityczny Krzyś
Turysta polityczny Krzyś9 sierpnia 2018 o 14:49
Czy to prawda że rajcuś Drzełepetyna ma dwa fałszywe konta na fb z których atakuje wszystko i wszystkich? Michał Jaworski. Daniel Jaworski.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Jawora
mieszkaniec Jawora7 sierpnia 2018 o 22:17
Do jaworzanki - dużo nie trzeba, wystarczy mniej wydawać na promocję, a pieniądze te przeznaczać na remont dachu Zamku Piastowskiego.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolomieszkaniec Jawora10 sierpnia 2018 o 01:09
Ooo z budżetem na promocje to jest dopiero komedia. Zwiększa się co uchwałę budżetowa, nikt nie wie na co idzie, a efektów promocji nie widać xD
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kolo
kolo7 sierpnia 2018 o 12:53
największą siłą jest zgrany samorząd z wyborcami
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK 47
AK 477 sierpnia 2018 o 09:11
większość komentarzy które piszę nie ukazuje się.Nie dziwi mnie to ponieważ strona jawor24h jest PISowsko - kościelna więc i metody przejęte z TVPis i tzw. mediów prawicowych. A ja chcę się tylko dowiedzieć od Pana Kowalczyka CZY BYŁ KONKURS na stanowisko dyrektora Powiatowego Zespołu Schronisk Młodzieżowych.Nic więcej. Tylko proszę o krótką i rzeczową odpowiedź.
29 Lubię to: 29
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Grażyna
GrażynaAK 4713 sierpnia 2018 o 14:55
A ja pytam o konkurs menadżera ecmenie dyrektor joku szefa działu rehabilitacji dyrektora wodociągów dyrektora zlk i kilku innych posadzonych na stołki za obecnego miłościwie panującego
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czesiek
czesiekGrażyna15 sierpnia 2018 o 14:32
i tu masz rację kolego Grażyna.Proceder ten, zwany KOLESIOSTWEM , trwa od dawna. Było za Urbańskiego np.sławne nie ogłaszanie konkursu na kierownika krytej pływalni,Jawornika itp.I co najgorsze dalej kwitnie w najlepsze.Przecież wybierając burmistrza czy starostę obdarzyliśmy ich jakimś zaufaniem i nie mogę zrozumieć dlaczego oni tak postępują.Wygląda na to ,że się z nami nie liczą.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
AdamGrażyna14 sierpnia 2018 o 20:50
Jak to co? Trzeba zabetonować stołki by zostać na 2 kadencję o rok dłuższa więc to będzie 150 000 zł więcej na koncie burmistrza bo tyle gdzieś rocznie zarabia...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
emeryt
emerytAK 4710 sierpnia 2018 o 08:24
Są sytuacje, w których nie zawsze trzeba organizować konkurs na stanowisko dyrektora. Proszę poszukać w przepisach dot. pracowników samorządowych. Nie jest to trudne.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janush
Janushemeryt14 sierpnia 2018 o 20:49
A sytuacja w UM i tworzonych spółkach co o tym powiesz panie AK-47?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK 47
AK 47emeryt13 sierpnia 2018 o 18:01
rozumiem, rozumiem ,ale czy tą nadzwyczajną sytuacją nie jest czasami zwyczjne Kolesiostwo!!
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
boloAK 478 sierpnia 2018 o 16:27
Już? Ulżyło jak wysączyłeś swój jad? To teraz wróć na profil burmistrza i tam wypisuj takie bzdury. A teraz weź leki, bo widać zapomniałeś i idź już spać.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autore
Autorebolo12 sierpnia 2018 o 12:22
Drogi AK-47 a może bolo. Zmieniłeś pseudonim? Co rozkaz był z góry byś zmienił, bo już wkurzałeś ludzi? Niestety piszesz tak samo więc nic to nie dało.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
p.o.
p.o.bolo12 sierpnia 2018 o 10:14
Była kadrowo, nie ma formy zatrudnienia na tzw. pełnienie obowiązków (p.o.)-nie znajdziesz nigdzie podstawy prawnej do takiego zatrudnienia. Do administracji publicznej nie mają zastosowania zasady, że co nie jest prawem zabronione, to jest dozwolone, albowiem jak wszyscy wiemy, organy władzy publicznej mają bardzo ograniczone pole działania, mogą robić tylko i wyłącznie to, na co ustawodawca wprost im pozwolił (w jakiejś wyraźnej normie prawnej). Wynika to z ogólnej zasady legalizmu zawartej w art. 7 Konstytucji i jest na to ukształtowane liczne orzecznictwo. Jedyną grupą zawodową, którą można w ten sposób zatrudnić-powierzyć pełnienie obowiązków-jest kierownictwo szkoły (dyrektor, zastępca dyrektora), bo to wynika wprost z ustawy Prawo oświatowe, a i tu są ograniczenia czasowe. Pracownikowi samorządowemu, to co najwyżej można powierzyć nie p.o., a wykonywanie innej pracy, ale i tak wyłącznie na okres do 3 m-cy w roku, co wynika wprost z ustawy o pracownikach samorządowych. Są oczywiście jeszcze inne rozwiązania prawne, które z pewnością zostały tu zastosowane.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
była kadrowa
była kadrowabolo9 sierpnia 2018 o 15:09
z tego co słyszałam to p.Kowalczyk jest tylko Pełniącym obowiązki Dyrektora (tzw.p.o.) i jak tak jest to wtedy nie robi się konkursu .na to stanowisko do czasu dopóki jest jako pełniący te obowiązki.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK 47
AK 47bolo9 sierpnia 2018 o 13:48
dziękuję za odpowiedź ! Jest rzeczowa i wyczerpująca. Mam nadzieję ,że jak przyjdę na spotkanie przedwyborcze ( a na pewno przyjdę), to nie będziesz mnie gryzł po kostkach drogi "bolo czy Ak-74"(wszyscy wiemy ,że to jest ta sama osoba) .I jeszcze jedno , zaszczep się przeciwko wściekliźnie i noś ze sobą zaświadczenie. Bo sprawdzę.
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK-74
AK-74AK 478 sierpnia 2018 o 16:22
Nie kopiuj swoich postów e-beznadziejne, a ja chce wiedzieć czy był konkurs na szefa rehabilitacji w przychodni gdzie otworzono i wyposażono specjalnie dl pewniej osoby gabinet.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ideał
ideał6 sierpnia 2018 o 22:16
Pasuje jak ulał, jakby się urodził na to stanowisko.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
WIZJONER
WIZJONER6 sierpnia 2018 o 21:56
ZA 2 MIESIĄCE ZMIANA
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie na hop-siup
nie na hop-siup6 sierpnia 2018 o 21:48
Znając p. Kowalczyka, jednego można być pewny-CO OBIECA, TO ZREALIZUJE.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Magda
Magda6 sierpnia 2018 o 19:41
Ja, moja rodzina i znajomi również będziemy popierać Krzysztofa Kowalczyka, aż się boję jak ten człowiek zniesie wszelkiego rodzaju paszkwile, które zapewne będą się pojawiały. Życzę powodzenia i wytrwałości.
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Martusia
MartusiaMagda7 sierpnia 2018 o 11:24
A moja rodzina będzie głosować na Berę i kropka. Obawiam się, że zmieni się burmistrz i będzie zwalać winę na poprzednika, a jak kadencja zacznie się kończyć, to powie, że nie miał czasu. Stary numer. A tak zobaczymy, co Bera zrobi w drugiej kadencji.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworsk
jaworskMartusia10 sierpnia 2018 o 13:58
obecny też zwala...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK-74
AK-74Martusia8 sierpnia 2018 o 16:23
Co może zrobić? Zadłuży miasto jeszcze bardziej swoimi obiecankami i zapłaci za to pani też i ja i wszyscy mieszkańcy.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wstęgotrzymacz
wstęgotrzymaczMagda6 sierpnia 2018 o 21:55
pewnie będzie ostry hejt, wszystkie ręce na pokład
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
polko
polko6 sierpnia 2018 o 15:17
Jak nie zmieni swojego " image ", to pomimo poparcia wyborców zginie w gąszczu "układów" - polityk musi iść na ustępstwa wbrew swoim ideałom. Jak wygra to kto będzie stał za nim, kto poprze Jego plany do budżetu. Jakie zastanie zadłużenie miasta? Sami wyborcy to nie wszystko - do wszystkiego potrzebne są pieniądze, bo " zamiary i pragnienia nie starczą do osiągnięcia celu, potrzebne jest skuteczne działanie " dobrymi chęciami to.. już wiecie . Jak to w powiecie.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nostradamus
Nostradamuspolko7 sierpnia 2018 o 20:55
A kto stoi za burmistrzem? Rozbite SLD, które chwyta się wszystkiego, by być na stołkach i mimo ewidentnego olewania ich przez frakcję burmistrzowską (wybranie na vice burmistrza osoby, której poparcie w wyborach było lekko mówiąc niskie i marginalizacja tego stanowiska do roli można rzec sekretarki, która podpisuje tylko papiery, a pani sekretarz ma praktycznie ma większe wpływy i nawet gabinet od vice) czy jego własne ugrupowanie, gdzie lojalność jest zapewniona przez załatwianie posad z dobrą płacą im i ich rodzinom, przywileje etc. ludziom, którzy takich rzeczy nie mieli. Czy w takim przypadku nie będą posłuszni? Nie będą wykonywać woli burmistrza bez szemrania podnosząc rękę w głosowaniu bo taka jest wola szefa? Nie mówię już nawet o chorągiewkach co jeszcze w zeszłej kadencji stali murem za poprzednim burmistrzem, a teraz "plują" na swoich dawnych kolegów z którym się jeszcze do niedawna jednogłośnie zgadzali i ich popierali.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
AutorNostradamus17 sierpnia 2018 o 18:36
Wyborcy w Jaworze to w większości ludzie, którym wystarczy coś obiecać czy porobić zdjęcia i już wielbią cie.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
solo
soloNostradamus16 sierpnia 2018 o 15:22
A co na to ich wyborcy?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
da sobie radę
da sobie radępolko6 sierpnia 2018 o 21:36
Jest operatywny i potrafi współpracować i rozmawiać ze wszystkimi, a inni widać mają z tym problem i potem co rusz słyszy się o jakiś aferach, a i wyniki często wtedy są mierne i brak realizacji obietnic wyborczych.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nomad77
nomad776 sierpnia 2018 o 14:59
Witam. Pozwolę sobie napisać kilka słów. Zobaczymy, jaki będzie (o ile będzie) pomysł na bezrobocie w programie pana Kowalczyka i tym samym realna pomoc dla bezrobotnych z Jawora. Coś mi się widzi, że Mercedes powstanie a mnóstwo jaworzan bez pracy dalej nie będzie miało pracy. Bo tak jakoś w tym mieście od lat dziwnie wychodzi, że nierzadko Ci, co na wagary chodzili i ledwo trójki zbierali mają udane życie zawodowe a tym samym prywatne a tacy co nawet studia pokończyli i języki obce znają lądują na pół-darmowych stażach z wielką łaską i nagrodą w postaci połowy etatu na 3 m-ce po jego zakończeniu. Potem dostają kopa w tyłek i wracają na bezrobocie. A potem kolejny staż i kolejny kop. Warto dodać, że na te staże są jeszcze organizowane konkursy. Więc te lepsze "kąski" nie są dla przypadkowych ludzi z ulicy. Wymogi są niemałe. Konkursy z mnóstwem chętnych za 200 euro w środku Europy! Brzmi jak kpina albo okrutny żart. No ale pewnie to ich, bezrobotnych wina, tacy nazywani są przez tych "wybitnych tylko i wyłącznie we własnych oczach" nieudacznikami, leniami oraz nierobami i zostaje im do wyboru Amazon albo wyjazd. Ewentualne sznurek. Bezrobotny to w tym katolickim kraju największy "przegryw", który nie może liczyć na nic. Smutne to, prawda? Także nie skwerki, nie zatrudnianie swoich, szczególnie spoza Jawora tylko REALNA pomoc dla ludzi, którzy chcą pracować. Równe szanse i normalność. Wiem, że pewnie proszę o wiele ale tak to czasem w życiu bywa, że jest się w pozycji proszącego. Pozdrawiam, miłego dnia.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ja
janomad777 sierpnia 2018 o 09:48
Poruszyła mnie Twoja historia. Zarządzanie? Turystyka? Czy filozofia? Na kasę fiskalną wszędzie przyjmują :)
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janek
Janekja9 sierpnia 2018 o 13:00
Niestety, dziś trzeba mieć dyplom nie ważne jaki, by zarabiać jakieś pieniądze. Ale też niestety jest wysyp ludzi co mają siano w głowie ale mają dyplom i są wyżej w hierarchii niż ja, który nie mógł studiować, bo warunki nie pozwalały i teraz ktoś z sianem w głowie ma lepsze warunki pracy niż ja.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)ja9 sierpnia 2018 o 09:05
no przestań taki na kasę nie pójdzie, to mu urąga. Woli siedzieć w domu i pisac bzdury. Mądry myślący człowiek zawsze prace znajdzie, szczególnie teraz. I wcale nie musi być doktorem fizyki, wystarczy,ze ma w głowie poukładane.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
antyleming
antylemingja8 sierpnia 2018 o 21:24
Uderz w stół a nożyce się odezwą. Jakie ładne odpowiedzi dwóch ignorantów, zapewne z ciepłych jaworskich posadek. Po takich kierunkach jak wymieniliście właśnie się na nich u nas siada, nie po politechnikach. Inna sprawa, że określanie czyjejś wartości po samym dyplomie niezbyt dobrze świadczy o człowieku. Trzeba być już wyjątkowym lemingiem żeby kogoś wysyłać na kasę, może sami zacznijcie tam przesyłać życiorysy bo na jesień trzeba będzie się pakować. Wiadomości sprzed 10-15 lat? Ciekawe, że wciąż aktualne w całym kraju. Udział w "rynku pracy"? U nas nie ma normalnego rynku pracy tylko jakieś bagno od prawie 30 lat. Każdy trzyma się posady jak tylko może. Jeszcze może napiszcie mi bajkę o niskim bezrobociu, cudownych wzrostach gospodarczych i rynku pracownika polskiego. Podpowiem, że on jest. Rynek pracownika ukraińskiego. Bo Polaków albo się zwalnia albo nie zatrudnia. Nepalczycy i Filipińczycy w drodze bo wciąż brakuje niewolników. PS: Wasze pojęcie o rynku pracy jest żenujące, dzisiaj filozofowie z biegłym ang. są menagerami w dużych, zachodnich firmach. Tylko, że takowych brak w nepotycznym Jaworze. Niestety. Inna sprawa, że jak się nie myśli samodzielnie i wiedzę czerpię z tvn to tak potem jest. Pozdrawiam dyletantów.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
.
.nomad777 sierpnia 2018 o 07:37
a te wiadomości to sprzed 10 czy 15 lat. Totalna bzdura człowieka, który dawno nie brał czynnego udziału w rynku pracy.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rotar
rotarnomad776 sierpnia 2018 o 22:38
wiadomo, że z darmowych pracowników korzystają wszyscy... tania siła robocza z tych stażystów, Zal jeśli nie znają swoich praw, wtedy robią co im pan karze... hehehehhe
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
szprota
szprotarotar8 sierpnia 2018 o 11:33
Oho, Janusz Biznesu się odezwał.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
godny zaufania
godny zaufania6 sierpnia 2018 o 13:56
Znam p. Krzysztofa, to odpowiedzialny i SŁOWNY człowiek. Nie udaje kogoś kim nie jest, nie obiecuje gruszek na wierzbie i nie przypisuje sobie zasług innych osób. Można mu zaufać.
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wojtek
Wojtek6 sierpnia 2018 o 13:15
Nie ma szans z Panem Emilianem !
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Z nadzieją
Z nadziejąWojtek9 sierpnia 2018 o 13:42
Tylko Krzysiek Kowalczyk ma szansę wygrać z tym pozorantem.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Al
AlWojtek7 sierpnia 2018 o 00:46
Emilian uspokój się już
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wizarzysta
wizarzystaWojtek6 sierpnia 2018 o 21:50
no do konkurencji na ilość fotek stawać z nim na pewno nie będzie, to pole mu zostawi
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mam inne zdanie
mam inne zdanieWojtek6 sierpnia 2018 o 21:39
za 2 miesiące wymiana
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lama
Lama6 sierpnia 2018 o 11:43
Kadencję już Emil kończy swą Najwyższy czas, aby zmienić go Choć wielu jest takich, którzy chcą Ja jedno wiem, że to będzie on! Krzysztof! Krzysztof! Krzysztof!
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
W1
W16 sierpnia 2018 o 10:37
Nagle mamy wysyp niby niezaangażowanych politycznie osób, które popierają pana Kowalczyka. Naprawdę - wszystkie te komentarz są śmieszne i przynoszą odwrotny efekt.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
W11
W11W17 sierpnia 2018 o 19:53
Odwrotny efekt przynosi twój defetyzm i próba ratowania twojego bożka skwerkowego.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hiphip hurra
hiphip hurraW16 sierpnia 2018 o 21:40
wolny kraj, wolny wybór, wolność słowa
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin6 sierpnia 2018 o 09:26
W/g oświadczenia majątkowego wydrukowanego w GJ starosta Laskowski zarabia średnio 13 490 zł miesięcznie !!! Może coś przeoczyłem , ale nie czytałem na jawor24h ,żeby radni obniżyli wynagrodzenie Laskowskiego. Proszę Pana Sasielę o komentarz w tej sprawie.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lint
Lint5 sierpnia 2018 o 21:28
Ja tam mu kibicuje. Mimo że daleko mi do prawicy. To człowiek szczery, skromny i pracowity.
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo
brawo5 sierpnia 2018 o 17:39
Panie Krzysztofie POWODZENIA.
24 Lubię to: 24
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
S600
S6005 sierpnia 2018 o 10:27
Ten Pan to poza urzędami gdzieś pracował? PS. te identyczne komentarze pisane jeden po drugim - przez Waldemara, Katarzynę, Wieśka itp, wyglądają przezabawnie. Pozdro
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor5 sierpnia 2018 o 10:17
PiS? Nie, dziękuję.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanka
JaworzankaAutor6 sierpnia 2018 o 13:12
Bedę głosować na człowieka, któremu ufam. To nie PIS. Ta partia wystawia swojego kandydata. jestem bezwzględnie za panem Kowalczykiem. Jemu się jeszcze wciąż chce pomagać. jest pracowity i kreatywny. Kogos takiego nam trzeba a nie partyjnego piarowca.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jola
jolaJaworzanka7 sierpnia 2018 o 08:50
ale towarzystwo partyjne to ma "doborowe". tylko pogratulowac :)
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
AutorAutor6 sierpnia 2018 o 10:31
PO/EB-y? Nie dziękuje.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Koment
Koment5 sierpnia 2018 o 00:15
Organizuje mecze.... a jak zorganizuje inwestora do zamku? Konkrety
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tytan
TytanKoment6 sierpnia 2018 o 10:32
A jak burmistrz zorganizował? A jak zorganizował basen i Aquapark?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
boloTytan8 sierpnia 2018 o 16:28
A no tak faktycznie się narobił.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ejże
ejżeTytan6 sierpnia 2018 o 21:42
no przecież zwizualizował basen, mało jak na 4 lata?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Koment6 sierpnia 2018 o 07:56
czyżby ktoś nie miał pomysłu na zamek i chciał się od p. Kowalczyka dowiedzieć, co z nim zrobić?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Javoro
Javoro?10 sierpnia 2018 o 01:06
Ludzie z UM śledzą ten portal? A może nawet sam burmistrz? Może dlatego taka panika u świdniczan.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolo4 sierpnia 2018 o 22:01
Odżyło stare hasło prawicy- "TKM".
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PKS
PKSbolo6 sierpnia 2018 o 14:29
A obecny burmistrz ma hasło "Teraz K***a JA"
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bobo
bobo4 sierpnia 2018 o 20:29
Człowiek młody, ale odpowiedzialny. Dobrze opiekuje się swoją rodziną, to i dobrze zadba o jaworzan. Nie będzie zatrudniał wstęgotrzymaczy i innych tego typu "fachowców" za wysokim wynagrodzeniem, to będą pieniądze na pilne inwestycje.
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maria
Maria4 sierpnia 2018 o 20:18
Nie jestem Jaworzanką ale bardzo popieram pana Krzysztofa. Od lat zapracował sobie na to stanowisko. Ciężka pracą a nie dobrze wykadrowanymi zdjęciami.
28 Lubię to: 28
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Waldemar
Waldemar4 sierpnia 2018 o 17:49
Niech juz Bera ze swoja ekipa strzegomsko swidnicka itd czysci swoje biurka i zbiera manatki . I tak za dlugo rzadza i zadluzaja miasto .
45 Lubię to: 45
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Katarzyna
Katarzyna4 sierpnia 2018 o 16:34
Burmistrz Krzysztof Kowalczyk - bardzo ładnie brzmi . Gratuluję decyzji i może Pan Panie burmistrzu liczyć na głosy mojej rodziny przynajmniej 22 głosy.
35 Lubię to: 35
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
boloKatarzyna4 sierpnia 2018 o 22:03
Brzmi ładnie, tyle że to tylko pobożne życzenia.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolobolo6 sierpnia 2018 o 10:34
o tak bo zgarnie wszystko i pożegnamy Króla Skwerkowego co tylko potrafi się fotografować, zwalniać Jaworzan, zatrudniać swoich nic więcej
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wiesiek
Wiesiek4 sierpnia 2018 o 12:06
W końcu jakiś człowiek od roboty, a nie robienia show. Do tego pożądny, ułożony chłopak.
31 Lubię to: 31
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wiki
wiki4 sierpnia 2018 o 11:06
To radny, który w tej kadencji pracował najciężej. Jest w opozycji i wiele razy miał rzucane kłody pod nogi. Ale mimo wszystko, dzięki wielkiej determinacji, wiele jego pomysłów zostało zrealizowanych, bo było po prostu dobrych dla jaworzan.
31 Lubię to: 31
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wojtek
Wojtek4 sierpnia 2018 o 02:07
Powodzenia Krzysiek!
31 Lubię to: 31
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nowy Burmistrz
Nowy Burmistrz3 sierpnia 2018 o 20:50
Liczę na Pana Burmistrzu :-) Pokaże Pan, że wszelkich showmenów co chcą działać w Jaworze nie potrzebujemy i niech trzymają się z daleka od miasta i że podpinanie się pod czyjeś sukcesy nie popłaca.
27 Lubię to: 27
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
i znów wybory...
i znów wybory...3 sierpnia 2018 o 20:27
Jak to powiedziała Heraklit z Efezu "Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana." A najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, jak ludzie potrafią być dwulicowi. Ci sami, co nadskakiwali poprzedniemu, teraz nadskakują obecnemu, a za chwile będą też nadskakiwać następnemu, a obecny będzie ten be.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ślisko
śliskoi znów wybory...6 sierpnia 2018 o 21:44
hmm, ciekawe jak zachowa się czopek?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
My
Myślisko4 września 2018 o 21:15
sam sobie odpowiedziałeś"czopek będzie śliski" jak zawsze!!!!!!!!!!!!!!!!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obiektywny
obiektywny3 sierpnia 2018 o 20:09
Człowiek, który ma rodzinę, udziela się społecznie wzbudza zaufanie. To poważny kandydat.
35 Lubię to: 35
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
doner
doner3 sierpnia 2018 o 18:54
Już jeden biegający do kościoła był i nic nie zrobił przez 12 lat. Z tym będzie tak samo. Miejmy nadzieję że mieszkańcy widzą jak zmienia jawor teraz i nie zaprzepaszczą tego.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lalunia
lalunia3 sierpnia 2018 o 18:50
Ha ha dobre sobie. Nie ma szans.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworek
jaworek3 sierpnia 2018 o 18:49
No to mamy pierwszego przegranego. :) oby więcej takich kandydatów a Pan Burmistrz może spać spokojnie bo nikt mu nie zagrozi :)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Magda
Magda3 sierpnia 2018 o 17:32
Gratuluję odważnej decyzji i życzę powodzenia. Cieszę się, że zdecydował się Pan na start.
33 Lubię to: 33
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin3 sierpnia 2018 o 17:27
Wreszcie ktoś normalny , społecznik , wrażliwy na problemy ludzi, organizuje wiele imprez i bierze udział w różnych imprezach i nie wozi ze sobą kilku fotografów i kamerzystów , co bardzo nam się podoba , bo to znaczy że robi to dla ludzi a nie na pokaz. Mam nadzieję , że jak zostanie burmistrzem to nie będzie z naszych podatków opłacał telewizji urzędowej i całego sztabu fotografów i kamerzystów którzy teraz robią zdjęcia włodarzowi.
36 Lubię to: 36
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
polko
polkojaworzanin4 sierpnia 2018 o 15:38
Jak nie zmieni swojego " image ", to pomimo poparcia wyborców zginie w gąszczu "układów" - polityk musi iść na ustępstwa wbrew swoim ideałom. Szkoda.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ela
Ela3 sierpnia 2018 o 15:28
Jakieś konkretne wykształcenie, studia , bo o tym ani słowa nie ma? A co do lokali w rynku, to tylko wygrana w lotto coś zmieni , bo większość to prywatne. Ale graj człowieczku może trafisz...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bolo
Bolo3 sierpnia 2018 o 15:18
Jeszcze mleko pod nosem ale aspiracje ,że hej! Bez konkursu zostaje się dyrektore???
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mroki
mroki3 sierpnia 2018 o 14:17
o skuteczne pozyskanie i rozliczenie środków np. na modernizację ul. Starojaworskiej - jak zostały rozliczone ? Kto odpowiada za niewykonanie remontu kanalizacji ściekowej w ciągu ul. Starojaworskiej i Limanowskiego. "aktywność na rzecz powstania miejsc postojowych" - gdzie parking dla autokarów z turystami?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
adam
adam3 sierpnia 2018 o 13:03
A czy ma poparcie szarej eminencji Jawora ?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pytanie
Pytanieadam3 sierpnia 2018 o 20:37
Czyli kogo?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniecadam3 sierpnia 2018 o 17:34
Myślę że powinien mieć takie poparcie , bo to porządny mieszkaniec, ma normalną rodzinę , chodzi do kościoła , jest uczciwy , wiele robi dla nas mieszkańców . Na naszym osiedlu my go szanujemy za to co robi.
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jan
Janmieszkaniec6 sierpnia 2018 o 14:25
No Bera zawsze jest tam gdzie zdjęcia robią, bo stawia na ilość nie jakość. Ludzie widzą dużo obrazków to się cieszą.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
Adammieszkaniec5 sierpnia 2018 o 01:11
No nie oszukujmy się. Arturek, Emilianek i przed nimi i po nich wszyscy nagle będą nagle wielkimi katolikami praktykującymi, a wybory się zbliżają to zacznie się tournée po kościołach w każdą niedzielę :-)
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do Autor
Do Autormieszkaniec4 sierpnia 2018 o 21:21
No tak bo zauważyłam że Bera chodzi do kościoła tylko wtedy kiedy zdjęcia robią !!!
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninmieszkaniec4 sierpnia 2018 o 20:21
Jest z Jawora, a do tego młody, z ustabilizowanym życiem prywatnym, szanowany mąż i ojciec, problemy rodzinne nie są mu obce, wykształcony, inteligentny, odpowiedzialny, czynny katolik-do kościoła nie chodzi by się pokazać służbowo, czy po laurki, doświadczony samorządowiec, działacz i społecznik, człowiek o wysokim morale i niezwykłej empatii dla drugiego człowieka, uczciwy, pracowity, potrafi zjednywać sobie ludzi i współpracować ze wszystkimi, młody i energiczny, a jednocześnie z szacunkiem odnosi się do innych, charyzmatyczne usposobienie, ale nie poniża ludzi, nie ma autorytarnego i despotycznego usposobienia, nie reprezentuje żadnej partii politycznej, a przede wszystkim stawia na JAWORZAN i miejsca pracy dla nich. Najwyższa pora, aby ktoś zadbał o JAWORZAN, a nie o ludzi z innych wspólnot.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autormieszkaniec4 sierpnia 2018 o 19:04
i najważniejsze - chodzi do kościoła ! :) hehehehehe
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Brawo
Brawo3 sierpnia 2018 o 11:37
Brawo, idzie bat na Króla Juliana Skwerkowego, skończy się szlachta Swidnicko-strzegomska. Skończy się przypisywanie sobie wszystkiego i gadanie czego to nie zrobił burmistrz.
45 Lubię to: 45
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
boloBrawo4 sierpnia 2018 o 16:10
Zaczną się lata Księcia Krzysztofa I i jego jaworskich znajomych.Na banerach widać kto ma zamiar rządzić w Jaworze. Śmiech na sali. Boże chroń Jawor przed takimi ludzmi.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janek
Janekbolo9 sierpnia 2018 o 13:02
Boże chroń nas od długu Bery i jego świty, który będziesz ty i ja spłacał.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanka
Jaworzanka3 sierpnia 2018 o 11:08
Super ja i moja rodzina głosujemy na pana
39 Lubię to: 39
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ja
Ja3 sierpnia 2018 o 10:59
Super! Tym razem się pofatyguje z drugiej części Polski na wybory. Bo nie mogę patrzeć na tego specjalistę od robienia sobie zdjęcia na tle wszystkiego.
36 Lubię to: 36
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pj
pjJa3 sierpnia 2018 o 22:00
Tak prawdę mówiąc ten kandydat też aktywnie daje się fotografować przy każdej nadarzającej się okazji..... a jeszcze wyborów nie wygrał. Proponuję lepiej się zastanowić zanim znów damy komuś stołek na kolejną kadencję.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autor3 sierpnia 2018 o 08:28
Bardzo mądra decyzja Panie Burmistrzu :-)
30 Lubię to: 30
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
janek
janekautor4 sierpnia 2018 o 00:48
Panie burmistrzu? ??? Chyba kogoś poniosło. Nie ma szans najmniejszych !
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janu
Janujanek4 sierpnia 2018 o 11:54
Nie ma najmniejszych szans Król Julian Skwerkowy, prawda wyszła na jaw, Jaworzanie nie dadzą się doić kolejne 4 lata i spłacać długi burmistrza.
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dudek
Dudek3 sierpnia 2018 o 07:56
Rewelacja, informacja miesiąca. Brawo panie Krzyśku - wreszcie ruszamy z kopyta. Jednej z największych społeczników Jawora - Burmistrzem - zapowiada się ciekawie, super
40 Lubię to: 40
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pitbul
pitbulDudek4 sierpnia 2018 o 00:49
Burmistrzem ??? Dobre. Marne szanse
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PITMIB
PITMIBpitbul4 sierpnia 2018 o 11:55
Marny to jest twój komentarz. Pokona waszego boga wy bezEBradni i klakierzy.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gość
Gość3 sierpnia 2018 o 01:24
Bardzo dobry kandydat na burmistrza. Mam nadzieję, że wygra wybory.
37 Lubię to: 37
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Miro
Miro3 sierpnia 2018 o 01:15
Krzysztof Kowalczyk to prawdziwy specjalista od ściągania funduszy, a nie malowany...
49 Lubię to: 49
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
janka
jankaMiro4 sierpnia 2018 o 00:46
Do ściągania? ? Chyba znajomych do pracy :)
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janek
Janekjanka4 sierpnia 2018 o 11:56
A burmistrz obecny jest mistrzem od ściągania ludzi ze Świdnicy, Strzegomia i Legnicy i tworzenia dla swoich ciepłych posadek.
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marta
Marta3 sierpnia 2018 o 01:06
Kowalczyk jest blisko ludzi i jako społecznik nie raz udowodnił, że działa nie dla zysków, tylko dla dobra innych. Uważam, że będzie wspaniałym burmistrzem, który będzie szanował ludzi i będzie otwarty na każdego.
42 Lubię to: 42
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
znawca tematu
znawca tematu3 sierpnia 2018 o 00:37
Wygra, jak Bera przegra w sądzie z Ewą U.
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obsługa prawna
obsługa prawnaznawca tematu4 sierpnia 2018 o 11:40
Wiele osób się zastanawia, dlaczego, dlaczego na salę sądową przeciw 1 pracownikowi wysyłani są 2 naraz prawnicy i ile kosztuje obecnie mieszkańców obsługa prawna Urzędu?
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jan
Janobsługa prawna6 sierpnia 2018 o 14:27
Dobre pytanie. Może to materiał na artykuł. A jak jest z tym wykonywaniem orzeczeń jak po dwóch dniach od przewrócenia znów zwolnił byłą sekretarz?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pytanie
Pytanieznawca tematu3 sierpnia 2018 o 20:29
A już nie przegrał?
25 Lubię to: 25
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec3 sierpnia 2018 o 00:06
Będziemy wspierać pana Krzysztofa, bo to najlepsza opcja dla miasta.
40 Lubię to: 40
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin2 sierpnia 2018 o 23:59
Świetna informacja dla Jawora. Powodzenia panie Krzysztofie!
42 Lubię to: 42
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wide
Wide2 sierpnia 2018 o 23:50
Krzysztof jak zawsze z kulturą i dystansem. Pięknie
40 Lubię to: 40
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pitbul
pitbulWide4 sierpnia 2018 o 00:50
Cała nasza prawica pozbawiona jest kultury.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PKS
PKSpitbul6 sierpnia 2018 o 14:28
Zwłaszcza widać jak było pytanie o pana Michała B "ważna" personę w radzie, to wtedy się irytował i denerwował.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pisak
Pisakpitbul4 sierpnia 2018 o 19:50
Zgadza się, ci radni od Bery buczą i stękają co sesję RM - bez kultury. Berze też puszczają nerwy - może spodziewa się przegranej za 3 m-ce.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hahaha
Hahahapitbul4 sierpnia 2018 o 11:58
A nasza "elita" strzegomsko-świdnicka też, zobacz sobie obrady Rady Miasta, kasta rządząca chamsko się zachowuje, bo ma większość i myśli, że nie zapłaci za to przy wyborach.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.