Piątek, 26.04.2024 277

 

Pliki cookies 11:15
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

(FILM) Subocz i Piwko ripostują Berę, Olchówka ripostuje wszystkich

Podsumowaniem najbardziej burzliwej sesji Rady Powiatu Jaworskiego w obecnej kadencji były wystąpienia Dariusza Subocza, Marii Piwko i Piotra Olchówki.

Skarbnik Dariusz Subocz oraz radna Maria Piwko odnieśli się do sesyjnej wypowiedzi burmistrza Jawora Emiliana Bery w sprawie sygnalizacji świetlnej przy ul. Szpitalnej, Piastowskiej, Armii Krajowej i Strzegomskiej. Całość dyskusji ostro podsumował radny Piotr Olchówka, któremu odpowiedział jeszcze starosta Stanisław Laskowski.
 

Komentarze (103)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

brawo skarbnik powiatu!
brawo skarbnik powiatu!10 października 2017 o 12:17
No to logika... "Jeśli chodzi o wypowiedzi Pana burmistrza, takie 2 niekonsekwencje, bo mówię, można dużo mówić, bo myśmy przeszli od świateł a zaczęliśmy na wielkiej bańce. Tak naprawdę, jeśli chodzi o światła-skoro jest to tak newralgiczny problem, jak powiedział Pan burmistrz, no to pół my, pół miasto, na stół, mniej chodników i robimy światła. No to logika... A tu się okazuje, że tak naprawdę to światła tak, ale nie... To o co chodzi? Dla mnie-według mnie, chodzi o pieniądze, o nic więcej. Jasne, proste deklaracje i tyle."...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ehh
ehh10 października 2017 o 12:13
Totalne Muzeum te same gębusie od lat Jaworska Scena Polityczna Gminna i Powiatowa to Swoiste Muzeum Figur Politycznych....dziadki babki i niemoc bezradność i tylko skok na kasę można pawia puścić jak widać te same zmurszałe twarze...Gmina z gminy do Powiatu z powiatu do Gminy i tak w kółko karuzela kręci się wokoło
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)ehh10 października 2017 o 12:19
Oj widać niektórych prawda mocno zabolała. Wyluzuj człowieku i ucz się od doświadczonych.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
anna
anna4 października 2017 o 09:24
dobry pomysł z tym odpoczynkiem naszych wybrańców od samorządu i nas od nich. Dlatego proponuję ,żeby w końcu odpoczęli ;Laskowski (20 lat w samorządzie) Madej, Barański,Piwko,Koniak, Kobes. Naprawdę i nam i im wszystkim bardzo dobrze to zrobi.( Jak kogoś pominęłam to przepraszam)
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Sroczka
Sroczka4 października 2017 o 08:36
Panu Olchówce to już podziękujemy,myślę że Snowidza miałaby dużo lepszego kandydata a właściwie kandydatkę, trzeba tylko się rozejrzeć. Jak nie do powiatu do do gminy. I nie mam na myśli wszędzie będącej Gabi
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaskółka
jaskółkaSroczka4 października 2017 o 08:55
chyba faktycznie już pora żeby już odpoczął bo wypowiada się bardzo nerwowo , wystarczy porównać jego wypowiedz z tym jak spokojnie mówił pan starosta, pan wicestarosta czy też pani radna .
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irek
Irek2 października 2017 o 21:08
Pieniądze w budżecie gminy są . Wystarczy przesunąć z działu pijar i lans na dział inwestycje
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ja
jaIrek2 października 2017 o 21:50
przeznaczyc dodatki specjalne, ryczałt na dojazdy na łatanie dziur!!!!!!!!!!! niestety znowu sami swoi sa wynagradzani. nie bedzie pieniedzy nigdy jak bedzie taki gospodarz!!!!!!!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Leszek
Leszekja2 października 2017 o 22:44
a na co Ty liczyłaś/eś?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jestem za
jestem zaIrek2 października 2017 o 21:34
za przesunięciem z pijaru na załatanie dziur na ulicach po minionej zimie, bo za miesiąc będzie kolejna zima.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bezpartyjny
bezpartyjny2 października 2017 o 19:48
słuchałem z uwagą tego co mówił skarbnik p.Darek i radna p. Maria . Uważam że to są osoby z doświadczeniem ,które wyłożyły kawę na ławę, krótko i na temat, rzeczowo, Wypunktowne wszystko .
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Król jest nagi
Król jest nagi2 października 2017 o 09:23
2007-2017 inwestycje zrobione w Jaworze przez Powiat Jaworski na sumę ok. 22 mln. Z TEGO powiat jaworski wyłożył ok. 8 mln. A gnina jawor za p.Urbańskiego ok. 1 mln 100 tys., a za p. Bery ok. 190 tyś. Przez trzy lata. WSZYSTKO W TEMACIE
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Apel burmistrza: dajcie więcej na chodniki!
Apel burmistrza: dajcie więcej na chodniki!Król jest nagi2 października 2017 o 09:28
"Od lat bez remontów, dziś pełne dziur i nierówności wołają o pilną wymianę. Mowa o powiatowych chodnikach, ale też nie lepiej jest z miejskimi. W drugim przypadku miasto ma się czym wykazać, bo prace idą pełną parą, a pieniądze idą w miliony. W ostatnich latach zaniedbano problem remontów chodników w Jaworze, co dziś wychodzi jak najgorszy koszmar. Władze Jawora walczą z tym wizerunkiem jak tylko się da. Z kolei powiatowe chodniki zlokalizowane są przy głównych arteriach, z których korzysta wielu jaworzan. Turysta chcąc zwiedzić miasto musi się z nimi zmierzyć. Nic dziwnego, że władzom Jawora zależy na ich wymianie... Tylko czy władzom powiatu zależy w jakimkolwiek stopniu na poprawie wizerunku miasta? Miasto dokłada się do remontów powiatowych chodników na zasadach 50/50. Jednak tempo tych remontów zależy przede wszystkim od wielkości pieniędzy zarezerwowanych w budżecie starosty. Stąd apel burmistrza do Rady Powiatu oraz Zarządu. Bera uważa, że dotychczasowe kwoty przekazywane przez powiat są na bardzo niskim poziomie i apeluje o znaczne ich zwiększenie do 500 tys. Na takiej sytuacji tracą przede wszystkim mieszkańcy Jawora, zmuszeni do korzystania ze zniszczonych chodników. Przez ostatnie trzy lata starosta na wspólne remonty z gminą Jawor przekazał 175 tys. zł, podczas gdy tylko ostatni z początku września przetarg gminy na remont miejskich chodników przekroczył 300 tys. Gmina Jawor chce w 2018 roku pomóc wyremontować powiatowe chodniki przy ulicach Chopina, Piastowskiej, Strzegomskiej i Poniatowskiego. Taką pisemną deklarację złożył burmistrz Jawora do starostwa i teraz oczekuje na poważne potraktowanie spraw Jawora. - Prosiłem starostę i radnych powiatu o zabezpieczenie znacznie większej kwoty w budżecie na rok 2018 na remont chodników powiatowych na terenie Gminy Jawor. Przez ostatnie 3 lata, czyli odkąd jestem burmistrzem Gmina Jawor otrzymała z powiatu zaledwie 175 tysięcy złotych na remont chodników w zarządzie powiatu. To są kwoty daleko za małe. Jako burmistrz jestem od tego, aby realizować inwestycje, na które czekają mieszkańcy Jawora i powiatu. Chcemy pomóc w remoncie powiatowych chodników, które obecnie znajdują się w fatalnym stanie technicznym i zagrażają w bezpiecznym poruszaniu się pieszych. Zaproponowałem zarezerwowanie 500 tys. złotych z budżetu gminy i oczekuję, że powiat zarezerwuje drugie tyle z własnego budżetu. Razem możemy zrealizować remonty za ponad milion złotych. Gmina Jawor jest gotowa aby pomóc, dlatego apeluję, aby powiat zwiększył kwotę na remont chodników – podkreśla burmistrz Jawora Emilian Bera. Warto dodać, że przy ul. Chopina znajduje się Przedszkole Publiczne nr 4 w Jaworze i Przedszkole Niepubliczne "Prymusek". Rodzice dzieci wielokrotnie zgłaszali, że ich pociechy przewracały się idąc po krzywym chodniku z wystającymi płytami. Poruszanie się wózkiem jest prawie niemożliwe. Chodnikiem przy ul. Poniatowskiego poruszają się dzieci uczęszczające do Szkoły Podstawowej nr 2. Z kolei chodniki na Piastowskiej znajduje się przy placówce opiekuńczo-wychowawczej "Jaworowy Start". Chodnik na ul. Strzegomskiej jest usytuowany w samym centrum miasta i prowadzi do jaworskiego rynku. Nie trzeba dodawać, co myślą mieszkańcy o takim stanie chodników. Teraz czas na odpowiedź starosty w tej sprawie, tym bardziej że w otoczeniu Porozumienia Prawicy są radni jak chociażby Maria Piwko zastępca burmistrza poprzedniej kadencji Artura Urbańskiego, która dokładnie może opisać staroście, których chodników nie udało się zrobić przez ostatnie 12 lat urzędowania. Niebawem okaże się czy miasto ponownie otrzyma zaledwie 50 tys. na remont chodnika, a może jednak starosta udowodni, że nie ma mowy o żadnej niechęci do burmistrza Bery i pokaże, że sprawy mieszkańców są na pierwszym miejscu." http://e-legnickie.pl/wiadomosci-z-regionu/jawor/12184-apel-burmistrza-dajcie-wiecej-na-chodniki
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
też  apel
też apelApel burmistrza: dajcie więcej na chodniki!2 października 2017 o 13:24
a ja apeluje do burmistrza żeby lepiej naprawił dziury po zimie na swoich drogach, a nie martwi się o drogi powiatowe ., i tylko obiecuje
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
No to logika...
No to logika...Apel burmistrza: dajcie więcej na chodniki!2 października 2017 o 09:43
"Jeśli chodzi o wypowiedzi Pana burmistrza, takie 2 niekonsekwencje, bo mówię, można dużo mówić, bo myśmy przeszli od świateł a zaczęliśmy na wielkiej bańce. Tak naprawdę, jeśli chodzi o światła-skoro jest to tak newralgiczny problem, jak powiedział Pan burmistrz, no to pół my, pół miasto, na stół, mniej chodników i robimy światła. No to logika... A tu się okazuje, że tak naprawdę to światła tak, ale nie... To o co chodzi? Dla mnie-według mnie, chodzi o pieniądze, o nic więcej. Jasne, proste deklaracje i tyle."...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
poniedziałek
poniedziałekKról jest nagi2 października 2017 o 09:26
Po co ta dyskusja? to starosta powinien wyremontować swoje chodniki i zrobić swoją sygnalizację ( za swoje) to czy burmistrz zechce dorzucić kasę to jego dobra wola
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
praca
pracaponiedziałek2 października 2017 o 19:23
p.Bera to powinien zając się realizacją swoich zobowiązań wyborczych, bo został mu tylko rok, a lista niezrealizowanych jeszcze obietnic wyborczych długa
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
środa
środaponiedziałek2 października 2017 o 19:14
wg tego co piszesz to burmistrz nie powinien pisać do starosty o pieniądze na basen i na boisko sportowe tylko powinien zrobić to sam jak piszesz też za" swoje pieniądze" ., a burmistrz teraz powiedział że światła ma robić starosta bo on nie da niewiele ponad 100 tys, ale sam na basem i boisko to chce żeby starosta dał 8 czy 10 milionów . Poniedziałek pisz lepiej we wtorek to będziesz miał więcej czasu na przemyślenia.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janek
Janek2 października 2017 o 07:58
Panie burmistrzu proszę nie dokładać ani złotówki do zadań starostwa ! mieli czas na realizację sygnalizacji od 2012 czyli poprzedniego burmistrza.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Leona
do LeonaJanek2 października 2017 o 09:18
moje zdanie jest takie, że jakby burmistrzowi zależało na tej sygnalizacji to dał by te pieniądze tak jak obiecał w końcu to burmistrz odpowiada za bezpieczeństwo w mieście , A nie robi jakiej dziwne akcje ze zbieraniem podpisów i mówi że jest za . Dla mnie liczą się czyny , a nie puste gadanie.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Janka
do JankaJanek2 października 2017 o 09:11
TO powiedzcie mi dlaczego burmistrz chce żeby starosta dołożył burmistrzowi pieniądze np. na basen i na boisko na Rzyrzeczu .? Przecież to jest zadanie burmistrza a nie starosty , Burmistrz nie chce dołożyć do świateł ok.120 tys, a chce od starosty co najmniej 7 milionów na basen i kilkadziesiąt tysięcy na boisko. To też aż się prosi napisać Starosto proszę nie dokładać ani złotówki do zadań burmistrza !
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
m
mJanek2 października 2017 o 08:13
burmistrz niech się zdecyduje, czy jest za tym, aby zostało to zrealizowane i podpisze porozumienie, czy mu nie zależy na tym, tylko na chodnikach-no to logika...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czyny nie słowa
czyny nie słowam2 października 2017 o 20:05
Starostwo zbiera deklaracje od wszystkich gmin i w po podpisaniu porozumień w budżecie ujmie te inwestycje, w których gminy będą partycypować. Jeśli burmistrzowi Jawora naprawdę zależy na tym, aby te światła zostały zrobione, a nie tylko na dyskusji na ten temat, to niech też złoży deklarację i podpisze porozumienie. Jak to określił skarbnik-karty na stół Panie burmistrzu!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
poniedziałek
poniedziałekm2 października 2017 o 09:22
Po co ta dyskusja? to starosta powinien wyremontować swoje chodniki i zrobić swoją sygnalizację ( za swoje) to czy burmistrz zechce dorzucić kasę to jego dobra wola
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Leon
do Leonm2 października 2017 o 09:06
nie rozumiesz, skoro deklaruje dofinansowanie na poziomie 500 tys zł, to z tych środków jak to powiedział skarbnik, na logikę, powinna być zrealizowana w pierwszej kolejności ta sygnalizacja, skoro jest aż tak newralgiczna i burmistrz osobiście zaangażował się w petycję, a nie chodniki
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Leon
Leonm2 października 2017 o 08:44
Jestem przekonany, że burmistrzowi tak samo zależy na sygnalizacji jak jaworzanom, ale to nie jest jego zadanie i dlatego pieniędzy nie dokłada. To tak samo jakby oczekiwać od jaworzan żeby dorzucili się do sygnalizacji a jak nie to starostwo nie będzie jej robić.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ziggy
ziggyJanek2 października 2017 o 08:09
To niech nie miesza się do zadań powiatu i nie organizuje dziwnych petycji.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ole
oleziggy2 października 2017 o 08:46
gdyby ta sygnalizacja była zrobiona w2012 to nie byłoby tematu
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wniosek na 2018 r.
wniosek na 2018 r.2 października 2017 o 06:47
Skarbnik powiatu do budżetu 2018 r. powinien wprowadzić tylko te zadania inwestycyjne, na które burmistrzowie wójtowie podpiszą porozumienie o realizacji, żeby nie "mrozić" na darmo środków w budżecie i nie skończyło się tylko na dyskusji o zadaniach.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
"No to logika..."
"No to logika..."wniosek na 2018 r.2 października 2017 o 07:54
"Jeśli chodzi o wypowiedzi Pana burmistrza, takie 2 niekonsekwencje, bo mówię można dużo mówić, bo myśmy przeszli od świateł a zaczęliśmy na wielkiej bańce. Tak naprawdę, jeśli chodzi o światła-skoro jest to tak newralgiczny problem, jak powiedział Pan burmistrz, no to pół my, pół miasto, na stół, mniej chodników i robimy światła. No to logika. A tu się okazuje, że tak naprawdę to światła tak, ale nie, to o co chodzi? Dla mnie, według mnie, chodzi o pieniądze, o nic więcej. Jasne, proste deklaracje i tyle."... Skarbnik powiatu jest the best-jaśniej tego wyłożyć się już nie dało.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
środki
środki1 października 2017 o 23:16
gmina jeszcze "wisi" powiatowi za utrzymywanie jej ulic (Rapackiego i Wrocławskiej)
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
roszczenie powiatu
roszczenie powiatuśrodki2 października 2017 o 07:52
i to z odsetkami
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
magik
magik1 października 2017 o 22:07
Jak burmistrz na 2018 r. zostawił realizację wszystkich obietnic wyborczych (darmowa komunikacja, modernizacja basenu letniego, budowa hali widowiskowej z kinem, remont gminnych budynków), to ja sobie wyobrażam, jak będzie wyglądał budżet gminy na 2018 r. A do tego jeszcze deklaracja partycypacji w powiatowych inwestycjach na 17 mln zł? Ciekawe skąd burmistrz na to wszystko weźmie pieniądze?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
budżet 2018 r.
budżet 2018 r.magik1 października 2017 o 23:22
burmistrz deklaruje powiatowi na 2018 r. dopłatę do chodników na 500 tys
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
deklaracje
deklaracjebudżet 2018 r.1 października 2017 o 23:41
ciekawe czy i kiedy podpisze porozumienie na to?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawski
ciekawskimagik1 października 2017 o 23:01
aż jestem ciekaw budżetu gminy na 2018 r.-co tam się w nim znajdzie?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
przeciek
przeciek1 października 2017 o 21:28
Darek, Ty zadzwoń jutro do Anki i się dowiedz, skąd ona weźmie te 17 mln. Może jakiegoś sponsora znaleźli, to i powiatowi by też dołożył?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
luźny pomysł
luźny pomysłprzeciek1 października 2017 o 21:53
A może tą sygnalizacje, lub rondo zechciał by zasponsorować Mercedes? Mogłyby nawet przybrać nazwę od sponsora.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
chce, czy nie chce?
chce, czy nie chce?1 października 2017 o 20:45
Burmistrz mówi, że światła są bardzo pilne, a składa deklaracje na chodniki. To faktycznie o co mu chodzi?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
logo
logochce, czy nie chce?1 października 2017 o 20:59
ja bym na te chodniki na miejscu burmistrza też im nie dał
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bez pokrycia
bez pokrycialogo1 października 2017 o 21:18
To "im", to tak naprawdę mieszkańcom, bo to nie dla starostów, tylko dla mieszkańców te światła, chodniki, itp. A poza ty, to burmistrz starostwu jeszcze żadnej kasy nie dał, a jedynie złożył deklarację, a z tą deklaracją to już p.Baranowski odczytał w pismach nt. sygnalizacji jak to jest-niby tak, ale nigdy nie znalazła pokrycia w budżecie gminy. TAKIE deklaracje-obietnice, to ja też potrafię składać-a co mi tam, samo składanie deklaracji nic nie kosztuje.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tyle w temacie
tyle w temacie1 października 2017 o 00:44
Zalakierowany Kapuściany w akcji !!!!!!!!!! Gościu jesteś kwintesencją troglodyty z GS-u.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fgrt
fgrt1 października 2017 o 00:38
brawo Darek Subocz! Cała prawda w temacie. Panie Bera to chce Pan sygnalizację czy Pan nie chce? Panie Bera to ma Pan KASĘ czy jej Pan nie ma?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zoo
zoofgrt1 października 2017 o 21:00
kasę burmistrz ma ale na swoje zadania a nie na zadania starostwa
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak jest?
jak jest?zoo1 października 2017 o 21:23
Burmistrz swoje inwestycje będzie realizował za swoje, czy za pożyczone pieniądze? Ma pieniądze, czy zamierza zadłużyć gminę?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasa
kasazoo1 października 2017 o 21:21
a gdzie ją ma-na koncie, czy pożyczy?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
konkrety na stół
konkrety na stółfgrt1 października 2017 o 20:34
"Jeśli chodzi o wypowiedzi Pana burmistrza, takie 2 niekonsekwencje, bo mówię można dużo mówić, bo myśmy przeszli od świateł a zaczęliśmy na wielkiej bańce. Tak naprawdę, jeśli chodzi o światła-skoro jest to tak newralgiczny problem, jak powiedział Pan burmistrz, no to pół my, pół miasto, na stół, mniej chodników i robimy światła. No to logika. A tu się okazuje, że tak naprawdę to światła tak, ale nie, to o co chodzi? Dla mnie, według mnie, chodzi o pieniądze, o nic więcej. Jasne, proste deklaracje i tyle."... Skarbnik powiatu jest the best-jaśniej tego wyłożyć się już nie dało.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)konkrety na stół1 października 2017 o 21:43
"No to logika..."
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
LOL
LOLfgrt1 października 2017 o 08:13
skarbnik ma rację-p.Bera przyszedł na sesję powiatu z ludźmi ze swojego komitetu EB Razem w sprawie rzekomo bardzo pilnej potrzeby zrobienia sygnalizacji świetlnej, ale zamiast na to, to złożył deklarację współpracy na remont chodników
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
konkret
konkretfgrt1 października 2017 o 07:22
Bo skarbnik powiatu jest rzeczowy, twórcza poezja na niego nie działa, jak konstruuje budżet. Powiat jest na etapie zbierania od gmin propozycji inwestycji do wspólnej realizacji na 2018 r. i spośród nich wybierze te, które znajdą się w budżecie. Jeżeli burmistrz Jawora chce, aby ta sygnalizacja została ujęta w budżecie, to niech też złoży taką deklarację.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
panie skarbnik
panie skarbnikkonkret1 października 2017 o 07:51
Dla potwierdzenia niech powiat jeszcze na końcu wystąpi do burmistrza, czy deklaruje współpracę w realizacji tych świateł, czy nie. Wtedy wszyscy jaworzanie przekonają się, jakie są prawdziwe intencje burmistrza-czy naprawdę zależy mu na tym, aby były zrobione, czy też chodzi mu o coś zupełnie innego.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
katolik
katolik30 września 2017 o 18:49
Jak ja bym był starostą przez 12 lat to bym tam wybudował skrzyżowanie wielopoziomowe, bezkolizyjne!!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
przestań
przestańkatolik30 września 2017 o 20:43
już jest jeden taki, co opowiadał, co by nie zrobił, gdyby go wybrano, wybrano i ... no właśnie...
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prosta przyczyna
prosta przyczynaprzestań1 października 2017 o 21:20
bo były pilniejsze rzeczy do wyprowadzenia po poprzednikach-starostwo przejęło długi szpitala po likwidacji
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marek
Marekprzestań1 października 2017 o 21:03
dlaczego nie wybudowali w 2012 tylko czekali tyle lat, kpina
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ANETA
ANETA30 września 2017 o 17:45
????? o czym wy mówicie?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Baba
Baba30 września 2017 o 12:59
Tak na moj babski rozum i jako kierowca mam takie niewiem watpliwosci? Chodzi o to, ze jak swiatla to beda ludziom swiecic oknach. To tak na pierwszy rzut jak dla mnie. A po drugie czy jest mozliwosc zrobienia tam ronda? Jesli by udalo sie wygospodarować tam miejsce to nie lepiej zrobic rondo? Nie miga po oknach, nie generuje kosztow w postaci energii elektrycznej i nie stoi sie gdy np z drugiej strony nic nie jedzie tylko jest ciagly ruch.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaga
JagaBaba30 września 2017 o 13:05
trochę tam ciasno na rondo, chyba żeby wykorzystać wolny plac pod PUP, ale jakiś fachowiec musiałby to ocenić
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dla mnie
Dla mnie30 września 2017 o 08:35
Pijany radny, masakra
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Trzeźwe spojrzenie
Trzeźwe spojrzenie29 września 2017 o 22:58
Proponuję, żeby badać alkomatem niektórych ... Nie żebym kogoś o coś podejrzewał... Ot... profilaktyka ;)
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Snowidzy
mieszkaniec Snowidzy29 września 2017 o 20:42
Nie może przeżyć, że już nie bierze z OHP kasy. A on się dobrze czuł? Całą sesję czytał gazetę i wreszcie się na koniec obudził.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kap
Kapmieszkaniec Snowidzy29 września 2017 o 22:46
WaZe,ze koledzy z Eb na kapustę przyjechali. Renia tez,
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obserwator
Obserwator29 września 2017 o 20:42
Bera został zaorany w starostwie - taki wniosek można wyciągnąć po obejrzeniu tych filmików.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin29 września 2017 o 20:00
brawo Pani radny Olchówka !!!!!!!!Dokładnie opisał co się dzieje .Dlatego hejterzy powiązani ze starostwem będą go niszczyć.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanka
JaworzankaJaworzanin29 września 2017 o 20:33
nic mi nie zostało z wypowiedzi radnego Olchówki , Zapamiętałam tylko wykrzykiwanie i wymachiwanie rękami . Czy nie można tego powiedzieć spokojnie? Czy tak powinien zachowywać się radny ?, przecież bycie radnym do czegoś zobowiązuje.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
też jaworzanka
też jaworzankaJaworzanka30 września 2017 o 21:26
masz racje bycie starostą oczywiście że zobowiązuje i to właśnie pokazał starosta . Spokój , rozwaga , nie wykrzykiwał , nie machał rękami , nie stukał w stół tak jak zrobił radny.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rozsądny
rozsądnyJaworzanka30 września 2017 o 20:16
starosta ze swoich zobowiązań się wywiązuje, a za cudze odpowiadać nie może
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzankaJaworzanka30 września 2017 o 18:46
a zachowanie Laskowskiego? To bycie starostą do niczego nie zobowiązuje??
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Snowidza
Snowidza29 września 2017 o 18:13
Jeśli tak się zachowywał jako komendant OHP..... dno i 3 metry mułu . Żenada, kto go wybrał !
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Snowidza
Snowidza29 września 2017 o 18:08
Radny Olchówka najmniej merytorycznie, jak się nie ma argumentów pozostaje krzyk. Wstyd !!!!!!!!!
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
D.
D.Snowidza30 września 2017 o 22:58
Ciekawe,kto jest taki elokwentny i złośliwy ze Snowidzy?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Komediant
KomediantSnowidza29 września 2017 o 19:42
Jaki burak. Słoma z butów wystaje.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Krycha
Krycha29 września 2017 o 18:02
Brawo panie skarbnik!!!! Bera zaorany :):):)
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zgubne zadłużanie
zgubne zadłużanieKrycha30 września 2017 o 13:16
Szkoda, że p.Darek nie jest skarbnikiem w naszej gminie-byłbym spokojny o nasz budżet. Czasami trzeba dosadnie ludziom wytłumaczyć jak to działa. W prywatnym budżecie też tak działa. Są tacy, co nie mają umiaru w wydatkach i zadłużają się, a potem przychodzi komornik. Za szkody dla gminy już niejeden odpowiedział. "O kłopotach finansowych Rewala zaczęło być głośno w 2014 r. Wcześniej gmina dużo inwestowała, stawiana była nawet na wzór, ale zarazem zaciągała pożyczki na inwestycje, jak się później okazało, także w parabankach. We wrześniu 2015 r. jej zadłużenie wzrosło do 146,2 mln zł, co stanowi niemal trzykrotność rocznego budżetu gminy. Rewalowi groził nawet zarząd komisaryczny, przed czym ostatecznie uchronił go program naprawczy rozpisany na ponad 20 lat." http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,21984779,zarzuty-dla-wojta-i-bylego-skarbnika-gminy-rewal-wojt-odsuniety.html
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Brawo skarbnik!
Brawo skarbnik!Krycha30 września 2017 o 09:29
trzeba sukcesywnie, przez całą kadencję, realizować inwestycje, wykorzystując na maxa bieżące dochody, a nie przez 3 lata konsumować dochody, a rok przed wyborami na hop-siup zadłużać budżet, aby zrealizować jakieś inwestycje, którymi będzie można się pochwalić
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Logiczny
LogicznyKrycha30 września 2017 o 09:22
Moim zdaniem takie podstawowe kwestie powinien burmistrzowi tłumaczyć skarbnik gminy, a nie skarbnik powiatu-budżet nie jest z gumy, a zadłużenie trzeba będzie spłacać i to w wyższej kwocie, niż się pożyczyło-dochodzą odsetki. Jeśli dziś-rok przed wyborami zadłuży się budżet na maxa, tylko po to aby w roku wyborczym było czym się pochwalić, to przez kolejna kadencje niewiele będzie można zrobić, poza spłatą wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
R
RKrycha29 września 2017 o 20:05
Darek-szacunek
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fala
fala29 września 2017 o 17:21
Jakie to prowincjonalne - kto komu tutaj służy?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polak
Polak29 września 2017 o 16:54
Wypunktowała pani Emiliana Berę doskonale. Udowodniła pani, że burmistrz rozminął się z prawdą na kilometr. Dzięki za tą ripostę.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zenio
ZenioPolak1 października 2017 o 14:10
masz racje ja też uważam że to było super wypunktowane.I tyle na ten temat
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
KZ
KZPolak29 września 2017 o 22:04
nie wiem czy to nazywać wypunktowaniem ale dla mnie ważne jest to że powiedziała jak było , spokojnie i bez złośliwości i podoba mi się też to że zwracała uwagę na potrzebę współpracy . Ja uważam że jak będzie współpraca powiatu i miasta to my mieszkańcy też na tym skorzystamy.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lolo brukselka
lolo brukselka29 września 2017 o 16:27
"Gwiazda Internetu" dobre :D
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kalarepa
kalarepalolo brukselka30 września 2017 o 14:06
mówią że gwiazdą jest burmistrz . Jest w internecie, w gazecie jaworskiej , w gazecie wydawanej przez urząd i jeszcze na dodatek jest telewizja chyba urzędu, radio plus i jeszcze e-legnickie. Niektórzy się boją że otworzą lodówkę a tam kto ?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pracownik UM
Pracownik UM29 września 2017 o 15:07
Bardzo brakuje nam Pani Wiceburmistrz Marii Piwko - była świetna merytorycznie i potrafiła wesprzeć w każdej trudnej sytuacji. Miała dla wszystkich pracowników czas, mieszkańców przyjmowała od wczesnych godzin rannych do późnego wieczora. Zawsze skuteczna!
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
interesant
interesantPracownik UM30 września 2017 o 14:26
zgadzam się , byłem jako interesant kilka razy u pani Marii . Zawsze miała czas żeby mnie przyjąć , zawsze rozmawiała spokojnie z życzliwością , a co najważniejsze pomagała rozwiązać problem, nigdy nie buczała tak jak robią to teraz niektórzy.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
romek
romekPracownik UM29 września 2017 o 19:54
do pracownika UM."Punk widzenia zależy od punktu siedzenia!!!!!!!!!!!!!!!"
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
drużyna G
drużyna Gromek29 września 2017 o 20:58
Tomek, Romek i Atomet
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ja
jaromek29 września 2017 o 20:12
czyżby byłeś z tych co często rozmawiał i donosił na współpracowników?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
AutorPracownik UM29 września 2017 o 16:49
Zderzak takiego podejścia nie ma. Jest wyzuta z empatii.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
AutorAutor30 września 2017 o 00:27
Napisałem prawdę. Porozmawiaj z urzędnikami. Ale nie z tymi z PO i SLD oraz Świdnicy.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do autora
do autoraAutor29 września 2017 o 20:49
a właściwie do zderzaka , bo tak się sam nazwałeś,piszesz byle co aby tylko coś napisać
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Miecio
MiecioPracownik UM29 września 2017 o 15:31
Ojej, wzruszyłem się. :(
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin29 września 2017 o 15:05
pani Piwko. Przecież przez 12 lat!!!!!! była Pani v-ce burmistrzem .Wcześniej byla Pani radną Miejską a teraz powiatową łącznie 20lat!!!! w samorządzie.Problem świateł istniał jak Pani była v-ce burmistrzem ,Urbański burmistrzem ,a Laskowski starostą.Przecież wszyscy pochodzicie z jednej partii i przez tyle lat nie umieliście się ze sobą dogadać?? Wstyd!
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do jaworzanina
do jaworzaninaJaworzanin29 września 2017 o 16:04
dawno temu zlikwidowano tam światła jeszcze na długo przed tym zanim Urbański został burmistrzem ,a Laskowski Starostą, Nie pamiętam który burmistrz wyciął te światła ,ale wtedy uważali że tam nie są potrzebne światła. I tak nie były potrzebne do 2012 r. bo wtedy radny PO Gazdzicki zobaczył że trzeba zbudować na tym skrzyżowaniu . Urbański zgodził się na dołożenie z urzędu pieniędzy dla starostwa żeby zrobić , starosta był też za ale wygląda na to że to obecny burmistrz od 2015 r mówił że jest za ,ale tylko mówił, a dopiero w 2017 mówi nie.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Jaworzanina
do Jaworzaninado jaworzanina29 września 2017 o 20:23
no właśnie zastanów się co piszesz , a może lepiej spytaj radnego p.Koniaka ponoć mówił że to jeszcze przed p.Tomczakiem, ale lepiej spytaj a potem pisz , a nie piszesz o zakłóconym odbiorze TV.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanindo jaworzanina29 września 2017 o 19:47
czasami przeczytaj to co napiszesz. Światła zostały wyłączone dokładnie na samym początku kadencji URBAŃSKIEGO ponieważ nie spełniały określonych norm.Potem migały tylko jednostajnie na żółto. Pamiętam to dokładnie ponieważ światła zakłócały odbiór TV w naszej kamiennicy.Na spotkaniu Urbański obiecał ,że się tym zajmie, ale nawet nie wiedział ,że to jest w kompetencji powiatu.Spotkaliśmy się z Urbańskim jeszcze raz , (już wiedział ,że to zadanie powiatu) i na obiecankach się skończyło.To tyle.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniecJaworzanin29 września 2017 o 15:07
Bardzo dobrze się dogadywali i dzięki tej dobrej współpracy udało się zrealizować wiele inwestycji dla mieszkańców. Rozmów i współpracy co niektórzy mogą się od nich nauczyć.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xDD
xDD29 września 2017 o 14:52
Szczerze mówiąc, to mnie te riposty wcale nie cieszą, ale bardziej smucą i niepokoją. Na marginesie, ta sesja rady wygląda jak wywiadówka. :-)
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jolka
jolkaxDD29 września 2017 o 20:55
to idz na sesje do Urzędu Miejskiego i tam dopiero zobaczysz co sie dzieje , powodzenia .
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jawor
jawor29 września 2017 o 14:43
Pięknie Panie Starosto. Opozycja zaorana.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
powiat
powiatjawor30 września 2017 o 07:07
panowie starostowie KLASA-tak trzymać-konkretnie, rzeczowo, pełne informacje, bez manipulacji faktami
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hehe
hehe29 września 2017 o 14:40
Cóż, aż chciałoby się powiedzieć parafrazując klasyka "jaka opozycja, taki jej lider".
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
1
129 września 2017 o 14:26
jestem za a nawet przeciw..pieknie.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.