Sobota, 27.04.2024 681

 

Pliki cookies 23:34
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

jawor24h.pl

Dla kogo dział rehabilitacji bez kontraktu w Przychodni?

Na początku lutego b.r. Przychodnia Rejonowa w Jaworze, dla której Gmina Jawor jest organem założycielskim, uruchomiła dział rehabilitacji.

© jawor24h.pl

Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że przychodnia nie miała i obecnie nie ma, podpisanego kontraktu z NFZ na świadczenia w zakresie rehabilitacji. Zatrudnienie w tym dziale znalazł nie kto inny - tylko radny Michał Bander, przewodniczący klubu radnych "Razem", blisko związany z Burmistrzem Emilianem Berą. Pan Bander jest zatrudniany od  ubiegłego roku,  dział rehabilitacji został uruchomiany dopiero 2 lutego 2018 r. Co przez ten okres robił? Jaki był zakres jego obowiązków? To pytania, które zadają sobie nie tylko pracownicy, ale także i niektórzy radni.

Zasadnym pozostaje też pytanie, co zadecydowało o tak nagłej decyzji o uruchomieniu tej działalności? Czy gdyby decyzja zapadła wcześniej, można by się było  starać się o kontrakt z NFZ? Czy jest to związane z faktem, że radny Michał Bander tuż przedtem stracił pracę? Dlaczego to właśnie ten radny został zatrudniony w tym dziale? W jaki sposób został przeprowadzony nabór na to stanowisko?  Jakie koszty poniosła przychodnia w związku z uruchomieniem tej działalności (zakup sprzętu, przeprowadzone remonty, itp.) oraz jakie koszty będzie ponosić w związku z utworzeniem działu rehabilitacji? Jakie przychody planowane są z tego tytułu, mając na uwadze brak kontraktu  z NFZ? W skrócie - czy jest to dla przychodni opłacalne? Czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby wydzierżawienie  pomieszczeń na świadczenie tych usług i nieponoszenie żadnych kosztów - a wręcz przeciwnie, uzyskiwanie jedynie określonych przychodów?

Pytań i wątpliwości nie brakuje. Szczególnie, że utworzenie takiego działu (w sytuacji braku kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia) wiąże się z określonymi, myślę - znacznymi - kosztami, które mogą mieć w przyszłości bardzo negatywny wpływ na sytuację tej jednostki. Z drugiej strony są też oczekiwania pracowników przychodni, którzy kilka lat wcześniej podjęli, trudną dla siebie, decyzję o rezygnacji z utworzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz wypłaty dodatkowego wynagrodzenia rocznego (popularna trzynastka) ze względu na trudną sytuację finansową jednostki. Pracownicy nie są przeciwni podejmowanym przez kierownictwo działaniom mających na celu podniesienie standardu świadczonych usług, jednakże mają uzasadnione obawy, czy uruchomiona działalność nie będzie prowadzona kosztem ich wynagrodzeń, które i tak są bardzo niskie w stosunku do wynagrodzeń pracowników w innych  podmiotach leczniczych na terenie Jawora.

Podobne pytania zadałem Burmistrzowi na ostatniej sesji Rady Miasta. Myślę, że pracownicy i mieszkańcy Jawora także z uwagą zapoznają się z wyjaśnieniami w tej sprawie.

                                                                                                                             Radny Rady Miejskiej

                                                                                                                                    Jacek Wieczorek

 

Materiał z sesji: 

Komentarze (51)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

motras
motras26 listopada 2018 o 11:18
Jaki jest cennik usług rehabilitacyjnych czy przez NFZ za darmo?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
stołki
stołki8 września 2018 o 12:11
jak to dla kogo-dla Michała Bandera, partyjnego kolegi Emiliana Bery (z Platformy Obywatelskiej), który kandydował z KW EB Razem
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pracownik ratusza
pracownik ratusza28 sierpnia 2018 o 15:08
Pewnie pan Wieczorek usłyszał, żeby się nie interesował bo kociej mo...y dostanie. Będzie się dopytywał o coś co jest ogólnie znane- kumoterstwo i kolesiostwo. tak to u nas w ratuszu bywa.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dlaczego
Dlaczegopracownik ratusza28 sierpnia 2018 o 22:19
Niestety radni Króla się się rozzuchwalili i widać to na obradach. Myślą że im wszystko wolno.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Jawora 33
mieszkaniec Jawora 3321 czerwca 2018 o 22:55
A czy ktoś może mi powiedzieć, w jakich godzinach pracuje gabinet rehabilitacyjny w przychodni, bo pana Bandera można często spotkać w tym czasie poza przychodnią, w tym również na konferencji prasowej, na konsultacjach, na "podskakiwaniu" z seniorami, na dniu kobiet itp. itd. Ciekawe jak go rozliczają z czasu pracy. Czy radni opozycji mogą o to zapytać ?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Yan
Yanmieszkaniec Jawora 338 września 2018 o 18:13
Nijak go rozliczają i rozliczą, jest pod opieką partyjną swojego Króla, któremu nadskakuje.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autor15 czerwca 2018 o 17:39
to dlatego Bander na półmaratonie biegł tyłem i strzelał foty Berze ??? w ramach podziękowań ?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nieudolna opozycja
Nieudolna opozycja12 czerwca 2018 o 15:21
I co? Sprawa ucichła? Droga opozycjo po co wy tam jesteście, tylko zaczęliście temat i tyle? Proszę być konsekwentnym i działać jak burmistrz obecny dużo show i żeby dużo informacji, zdjęć itp. Bo przegraliście przez to właśnie, że nic w sprawach "marketingowych nie robiliście".
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
takie czasy
takie czasyNieudolna opozycja28 sierpnia 2018 o 23:17
w pewnym sensie sporo w tym prawdy, dziś bez odpowiedniego marketingu politycznego z ekspozycją odpowiednich informacji nawet najlepszy kandydat nie ma szans
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciejp
Maciejp7 czerwca 2018 o 23:27
Tyle czasu minęło i jeszcze tego nie wyjaśniono......
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Czekający
CzekającyMaciejp13 czerwca 2018 o 13:24
Nadal czekamy...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lokalny patriota
Lokalny patriota2 maja 2018 o 13:11
A wiadomo za co pan Bander dostał ciepłą posadkę z tłustą pensją. Pod postami burmistrza wypisuje ochy i achy jak to burmistrz jest zaje*isty i łoooo. Wazelina i wchodzenie w d*pę jak za czasów PRL...
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hmmm
HmmmLokalny patriota2 maja 2018 o 14:33
Jaśnie nam panujący Lellijan wstając dziś rano,umył zęby. Uwiecznił to wydarzenie nadworny pstrykacz. Ach,och jak pięknie,brawo Jaśnie nam panujący,brawo. Pieją z zachwytu dwòrki samotne, kilku nadwornych pucybutów nawet samodzielnie spróbowało również wykonać ta czynność, co również zostało uwiecznione.... itd. Towarzystwo wzajemnej adoracj tańczy i śpiewa,klaszcze i uśmiechy posyła tylko w swoją w stronę.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lokalny patriota
Lokalny patriotaHmmm3 maja 2018 o 16:40
I niestety wychodzi że cz. 2 kumoterstwa i takiego show i zadłużania miasta się szykuje, bo lemingi już beda na tego Szowmana co wszedzie swoich wciska, a jak się nie da wcisnąc to tworzy miejsca gdzie ich wciska i to za nasze pieniądze... . A ludzie się cieszą, że dostaną za to spore podwyżki za wodę, czynsz etc. Ale widać Jawor bogaty i ludzie też że chcą więcej płacić za te Igrzyska Burmistrza..
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Jawora 33
mieszkaniec Jawora 3321 kwietnia 2018 o 15:16
Ponad 90 tys. na sprzęt, ciekawi jesteśmy, kiedy on na siebie zarobi, bo na razie to chyba cienko. Ale za to radny ma prace.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rozrost administracji
rozrost administracji9 kwietnia 2018 o 13:43
W końcu przyszło do realizacji poważnej inwestycji w gospodarkę wodno-ściekową, która jest niezbędna dla obsłużenia strefy ekonomicznej, a burmistrz pozbywa się spod swojego nadzoru gospodarki wodno-ściekowej? Hmm, czyżby miał obawy, że zatrudniony przez niego "superfachowiec" nadnaczelnik nie poprowadzi tej inwestycji jak należy a gminny "superekonomista" (co nie widzi jak powstają pod nim straty) nie rozliczy jej jak trzeba, że aż trzeba to wydzielić z gminy zatrudnić na nasz garnuszek kolejnego kierownika i głównego księgowego w ZWiK?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ale o co chodzi???
Ale o co chodzi???9 kwietnia 2018 o 12:21
Dla kogo szykują ciepłą posadkę i stać nas na to? Poprzedni burmistrz wydrapał "wodę" z łap cwaniaków, którzy ja tylko zadłużyli. Obecny znowu oddaje w cudze łapy? Nie lepiej żeby miał kontrole nad tym co się dzieje? Nic z tego nie rozumiem...
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kogut
kogutAle o co chodzi???9 kwietnia 2018 o 13:50
mieszkańcy coraz częściej zadają sobie inne pytanie-czy stać nas na tak rządzącego włodarza?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lokalny patriota
Lokalny patriotakogut1 maja 2018 o 22:26
Nie stać niestety. I Na razie Wodzirej rządzi i organizuje igrzyska na kredyt bo albo naiwnie uważa że strefa mu to spłaci, albo zostawi nas z długiem a sam ucieknie gdzieś dalej zadłużać inne miasta.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin9 kwietnia 2018 o 08:34
teraz burmistrz powinien zrezygnować z części wynagrodzenia, skoro ktoś inny za niego będzie zarządzał gospodarka wodno-ściekową
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pracownik urzędu
pracownik urzędu6 kwietnia 2018 o 14:10
Ja mam pytanie do radnych opozycyjnych i panaburmistrzowych-czy w związku z tym, że burmistrzowi od 1 kwietnia 2018r. odszedł bezpośredni nadzór nad gospodarką wodną-ściekową i realizacji inwestycji na 86 mln zł, to obniżone zostanie mu wynagrodzenie? Wszach trzeba powołać teraz nowego kierownika ZWiK, który tym będzie zarządzał i opłacać go z budżetu gminy. Także Nadnaczelnikowi WIR odeszły zadania związane z gospodarką wodno-ściekową i ok 60 pracowników a skarbnikowi gminy nadzór nad finansami gospodarki wodno-ściekowej po wydzieleniu jej z Urzędu Miejskiego.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zgadzam się
zgadzam siępracownik urzędu7 kwietnia 2018 o 15:33
burmistrz i jego kierownicy skoro będą mieli mniej pracy to i powinni mieć mniej pieniędzy .Ale nie wierzę w to żeby sobie zmniejszyli , przecież burmistrz już wystąpił w telewizji i powiedział że to radni i mieszkańcy wiedzą jak pracuje burmistrz i to oni przyznają mu wynagrodzenie , Czyli wynika z tego że skoro radni wiedzą że będzie dużo mniej pracy to powinni zmniejszyć pobory . Ale czy to zrobią ? Ja nie wierzę , bo burmistrz ma większość radnych z PO i SLD.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninzgadzam się9 kwietnia 2018 o 10:04
ale to nasze pieniądze, a urząd to nie prywatna firma p.Bery i jego radnych
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?pracownik urzędu7 kwietnia 2018 o 14:54
po co w ogóle jest ten Nadnaczelnik, skoro są kierownicy i naczelnicy?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wydatki
wydatkipracownik urzędu7 kwietnia 2018 o 08:55
Trzeba w budżecie zapewnić dodatkowe środki na zatrudnienie nowego kierownika i głównego księgowego ZWiK.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zniesmaczona
zniesmaczona4 kwietnia 2018 o 10:58
następna posadka po kądzieli w ecmen jeszcze troche to braknie miejsc żeby całe rodziny powsadzać na stołki kiedy to się wreszcie skończy ???a swoją droga to czyżby obecna menager sobie nie radziła???jeszcze troche to będzie więcej kierowników jak pracowników
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
abc
abczniesmaczona7 kwietnia 2018 o 14:53
nabory i konkursy do kontroli
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wojcieszowianka
wojcieszowiankazniesmaczona5 kwietnia 2018 o 13:07
Szanowna Pani toż to element naszej polityki prorodzinnej w tym wygwizdowie od lat. A co do przewagi kierowników nad pracownikami to jest właśnie polski neoliberalny kapitalizm w czystej postaci. Jeden pracuje za trzech na trzech stanowiskach za miskę ryżu - tzw. "optymalizacja", dwóch jest bezrobotnych a jakiś pociotek czy inny znajomy królika spija śmietanę do spółki z innym. Na końcu jeden z drugim Pani powie, że on taki mądry i zdolny i trzeba się było uczyć. Szkoda, że Bareja już robi filmy z inną ekipą, miałby co kręcić!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pytanko
Pytanko29 marca 2018 o 10:32
W jakim trybie znalazła się w muzeum aktywistka feministyczna, zwolenniczka czarnych protestów i specerow widmo, mająca duże problemu z posługiwaniem się językiem ojczystym zarówno w mówię jak i piśmie. Szczególnie ciekawe jest to,ze właśnie taka osoba w miejscu kultury.
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autor29 marca 2018 o 09:59
Dopóki się opozycja nie obudzi, to dalej będą zdjęcia, ławeczki, sadzenie drzewek, grabienie liści, zatrudnianie swoich po przychodniach, w JOKu, UM, , Ecmen, Promocji, Muzeum itd... Wątek rehabilitacji powinien być zgłoszony do prokuratury, bo to jawne wyłudzenie publicznych pieniędzy! Opozycji zacznij działać.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mariola
mariola27 marca 2018 o 09:37
Bander to nie jedyny przypadek zarówno obecnej jak i poprzedniej ekipy.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czytelnik
czytelnik26 marca 2018 o 11:01
Bander jako żołnierz Emiliana dostał nagrodę za wierną służbę. Szefowa przychodni wykonała polecenie i go zatrudniła. Jej wszystko jedno bo jest z Legnicy i nie musi się wstydzić przed jaworzanami.
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo 12
bolo 12czytelnik27 marca 2018 o 17:43
P.Wojda - Elbrach też straż przyboczna burmistrz bo na polecenie pracuje w Przychodni choć status pielęgniarki straciła można -można rączka rączkę myje
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
przerażony pacjent przychodni
przerażony pacjent przychodnibolo 123 kwietnia 2018 o 20:48
jak to??? nie ma prawa do wykonywania zawodu?? przecież to jest jakiś skandal!!!! czy ktoś to gdzieś zgłosił????????
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Oburzona
Oburzona26 marca 2018 o 10:02
Prowincjonalne układziki a władzy wydaje się, że nikt tego nie zauważy mając nas mieszkańców Jawora za idiotów. Może na prawdę ktoś powinien się tym zająć? Korzystam z rehabilitacji w innych jednostkach i o ile mi wiadomo kontrakty podpisywano w połowie roku, dlaczego wtedy nie wystartowano z rehabilitacją?
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Piwo Elberwery
Piwo Elberwery26 marca 2018 o 01:34
Jak to pisali na tym portalu: EB dorwali się do koryta.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
A może PIP?
A może PIP?25 marca 2018 o 22:36
Tak patrząc chłodnym okiem na tą sprawę, powinna się tym zająć Państwowa Inspekcja Pracy
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator 2
obserwator 225 marca 2018 o 16:35
Pytanie do pani kierownik przychodni - czy radny jest rozliczany ze swojej pracy, bo często w godzinach pracy jest poza przychodnią, czy odpracowuje swoje nieobecności w tym czasie ? Ostatnio był ponoć widziany, jak roznosił jakieś ulotki.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jwrsk
jwrsk25 marca 2018 o 14:39
No i kolejny przykład na to w jakim to pięknym stylu rozwija się nasz Jawor. To tak sarkastycznie...
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autor25 marca 2018 o 14:34
Przychodnia to mały wątek.... Zatrudnianie "swoich" w UM, JOKu, Ecmen, Urząd promocji, Muzeum, Spółka Wodno - Ściekowa Młynówka, itd...
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jan
Jan25 marca 2018 o 11:42
Panie radny Wieczorek trafił pan w dziesiątkę. Gratuluję , Proszę dalej pytać Pana burmistrza bo na pewno takich kwiatków w urzędzie jest więcej. Ciekawe ilu radnych albo członków ich rodzin jest zatrudnionych w urzędzie albo w jednostkach które podlegają burmistrzowi.?
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autorrr
autorrr24 marca 2018 o 21:28
a to taki prezencik od e.b.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pacjent
Pacjent24 marca 2018 o 21:14
Bez sensu tworzyć dział bez posiadania kontraktu z NFZ. Rozumiem że teraz ludzie w pełni za uslugi muszą płacić za zamiast mieć za free na NFZ. Odpłatnie to powinny mieć tylko prywatne gabinety które jeśli wynajęliby pomieszczenie od przychodni to jeszcze kasa by do jednostki wpadła a tak to same koszty
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wstyd
WstydPacjent25 marca 2018 o 09:28
No to jest prywatnie dla szanownego radnego za wierną przybocznosc. Mierny,bierny ale wierny. I co na to fb obrońcy??? Fazowie i Zenulki???
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Stasiu
Stasiu24 marca 2018 o 20:11
sami sie pograzaja, az sie nie chce tego komentowac
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Stasia
do StasiaStasiu25 marca 2018 o 06:35
A co, żonka niezadowolna z pensji w pracy? Zawsze może znowu otworzyć sklep... A nie wprowadzać ferment!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Najważniejszy jest pacjent
Najważniejszy jest pacjent24 marca 2018 o 19:29
Panie Wieczorek trafił Pan w samo sedno. Zapraszam Pana na spotkanie ze mną i z kilkoma innymi osobami aby porozamawiać nie tylko o tej nie rozumiałej dla nas pracowników sytuacji, ale jeszcze o innych kwestiach związanych z funkcjonowaniem
25 Lubię to: 25
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawy
ciekawy24 marca 2018 o 19:16
nooo to grubo... ciekawe jaka będzie odpowiedź
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
degeneracja władzy
degeneracja władzy24 marca 2018 o 18:43
Synekury dla swoich. Najpierw zatrudniona Jadwiga W-El, teraz Bander. Obdzielają się stanowiskami. Inni rehabilitanci nie będą zadowoleni.
30 Lubię to: 30
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Sąsiad
Sąsiaddegeneracja władzy25 marca 2018 o 16:45
U mnie w Legnicy taka sytuacja w ogóle nie miałby prawa mieć miejsca. Ale Jawor to Jawor
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregorydegeneracja władzy25 marca 2018 o 06:33
No na pewno, szczególnie że ceny w Przychodni są konkurencyjne w stosunku do tych w prywatnych gabinetach rehabilitacyjnych! Bardzo dobra inicjatywa Przychodni! Chorzy na pewno z niej skorzystają! Brawo!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.