Czwartek, 25.04.2024 549

 

Pliki cookies 16:33
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Wielkie otwarcie centrum handlowego w Jaworze

Centrum handlowe w Jaworze w kocu zostanie otwarte, a nastpi to ju 7 marca o godz. 9:00. Wewntrz bd mieci si takie marki jak Mrwka czy Profi.

Informacja ta na pewno ucieszy wszystkich, którzy z niecierpliwoci wyczekiwali jego otwarcia. Market budowlano - dekoracyjny znajduje si przy ul. Kuzienniczej 10A. Oprócz Mrówki i Profi w centrum handlowym znajdzie si równie Media Expert, a take dodatkowe powierzchnie handlowe.

Od 7 do 9 marca wszyscy, którzy zrobi zakupy w Mrówce lub Profi za kwot min. 500 z wezm udzia w konkursie. Do wygrania bd midzy innymi nagrody rzeczowe w postaci elektronarzdzi, lamp czy tabletów. Nagroda gówna to 10 000 z! Szczegóy konkursu oraz jego regulamin dostpne bd w sklepie.

Komentarze (40)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Autor
Autor13 marca 2013 o 09:30
Akcja na dzi!! Budujemy kutasa przed ratuszem! Zbirka o 17
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor13 marca 2013 o 09:52
dodam, e nie zwouj nielegalnego zebrania, tylko informuj, bo si z koleg umwiem na t akcj
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor12 marca 2013 o 15:44
Nie ma si co dziwi, e w dwch na trzy ostatnie wybory jaworska PO startowaa z list Porozumienia Praw icy urba nskieo ...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zadowolony klient
zadowolony klient11 marca 2013 o 11:01
a ja tam sie ciesze konkurencja musi by po co zasuwac po pare rubek do castoramy jak mamy na miejscu ! a na wsiach biedronki niech buduja bo ci detalowcy to sami nie wiedza jakie ceny wywalac
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
go
go11 marca 2013 o 11:35
jestem pierwszy eby zbiera podpisy aby odwoa skorumpowanych dziaaczy PO
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
go
go11 marca 2013 o 11:37
PO to karierowicze pchaj si do koryta po kas ! o nic innego im nie chodzi podobnie jest w Jaworze !!!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
STASZEK
STASZEK10 marca 2013 o 15:30
JAWORZANIE ZMOBILIZUJMY SI WRESZCIE I ZRBMY REFERENDUM ABY ODWOA NASZ NIEUDOLN WADZE KTRA PROWADZI NAS DO KATASTROFY GOSPODARCZEJ.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor10 marca 2013 o 17:40
Ja jestem za,odwoa nieudacznikw.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor10 marca 2013 o 19:03
Ja take, oczywicie jesli chodzi wam o Platform Obywatelsk.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor8 marca 2013 o 17:21
nie ma bo obecna powiatowa wadza likwiduje szkoy zawodowe...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor8 marca 2013 o 18:30
Tak a ktr? Chodzi Ci o Wiejsk, ktr zlikwidowano w poprzedniej kadencji. Wszsytkie kierunki, ktrych tam nauczano s prowadzone na Wrocawskiej. Wic co zlikwidowano, poza zbdn dyrekcj i administracj? Co do wykwalifikowanych pracownikw to zaley do jakiej brany, ale sdze, e modzie mamy dobrze wyksztacon.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor7 marca 2013 o 13:21
Prawda, a kolejny market odbiera prac kolejnym drobnym przedsibiorcom, prowadzcym wasne biznesy. Jak tak dalej pjdzie, to trzeba bdzie si wynie z Jawora. Zero pomysu burmistrza na to miasto.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor7 marca 2013 o 14:24
w ratuszu powstan kolejne miejsca pracy, najpierw melnera wcisnli za wysok pensj, a teraz doaczy do niego kilku urzedasw odpowiedzialnych za mieci
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor7 marca 2013 o 15:49
dam dobr prac-wymagane umiejtnosci:klaska gdy przemawiam,glosowac na mnie,udawa normalnego,
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor7 marca 2013 o 16:42
Haha, ale jeste zabawny, enada.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor7 marca 2013 o 18:18
To nie by art,kochana.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bartek
Bartek7 marca 2013 o 20:46
Ja si zastanawiam czy Jawor ma wykwalifikowanych pracownikw ktrzy zasililiby szeregi zakadw , ktre miayby powsta?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor2 marca 2013 o 11:58
wadze nie powinny szukac zeby kto postawi sklep ale w jaworze potrzeba czego wikszego co przyjmie duo wicej ludzi jaki zakad produkcyjny czy fabryka a do sklepu jak bysmy czego nie kupili w jaworze a mieli pieniadze na zakupy to i do legnicy nie jest tak daleko.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor2 marca 2013 o 12:00
wlanie nam mieszkacom potzeba miejsc pracy a nie sklepw eby wydawa pienidze pierw trzeba je zarobi a potem wydawa
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor28 lutego 2013 o 08:31
Urbaski realizuje polityk dokadnie tak jak rzd - nie rozwija miasta, eby modzi ludzie uciekali. Najlepiej jak uciekn za granic, bo wtedy kraj si wyludnia i nard powoli wymiera. Na tym polega polityka koszernych piechurw Morza Czerwonego w rzdzie i w samorzdach - zniszcz nasz kraj rkami lokalnych ambitnych gbw siedzcych na stokach. Nie wierzycie? to popatrzcie co si w takim Jaworku dzieje
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor28 lutego 2013 o 09:18
Z tym zbrojeniem strefy nie macie racji. Teren pod Mrwk by uzbrojony? Jak kupujesz dziak budowlan to zwykle te jest nieuzbrojona. Prawda jest taka, e jeli inwestor jest zainteresowany danym miejscem pod inwestycje, to bez problemu jest w stanie zaatwi sobie wszelkie przycza. A teraz popatrzcie z drugiej strony czy wydalicieby kilkaset tysicy aby zbroi dziaki, na ktrych nie wiadomo czy ktokolwiek si pojawi i bdzie chcia inwestowa. Dziaki nieuzbrojone s odpowiednio tasze i dla podnego inwestora, nie jest to aden problem.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor28 lutego 2013 o 18:48
tak, masz racj jeli chodzi o uzbrojenie, ale tylko w czci, jest jeszcze druga strona. Teren gdzie stoi mrwka, sta pusty rwniez, i trafi na na inwestora jako takiego ale na grupe, kra chcia si rzowijc i za cel postawi sobie powstanie sklepow w miastach powiatowych, to wyjatkowa sytuacja. Mwmy o inwestorach, ktrzy chc zacz dziaa na terenie powiedzmy w promilu 100 km i tu jest moment eby przycignc go do siebie, co mona? Mozna obniy mu podatki, mona oddac mu grunt za przysowiowa zotwk w zamian za okreslon ilo miejsc pracy na okreslon iloc lat, albo mona mu zaoferowac gotowy grunt, uzbrojony z dojazdem itd...nic tylko stawiac hal:)..Powiedzmy sobie szczerze, wszystkie nasze argumenty tu sa waciwe, ale dalej nie mamy odpowiedzi na pytanie dlaczego wadze miasta tego nie robi????
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor28 lutego 2013 o 18:50
a jeli mowa o poadnych inwestorach to oczywicie, zawsze moemy czekac na Billa Gatesa, jak nie pojawi sie dzi, to moze jutro, albo za rok, albo za 100 lat, wazne,e mamy grunt, ktry na niego czeka:)...to tak ju w formie artu:)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Go
Go28 lutego 2013 o 19:51
Nie wiem czy wiecie ale teren pod Mrowke jest objty kamiennogorska specjalna strefa ekonomiczna. Niestety ale wadze nie robi nic by pomoc w rozwoju przedsibiorcw i pewnie gdyby nie upr konkretnego inwestora to pewnie dalej roslby tam rzepak :) trzeba odsun negatywne mylenie i musimy pamita ze tam prace bezporednio znajdzie pewnie ok. 60 osb moe wiecej ale takie firmy z Jawora i okolic bed miay rynek zbytu chociaby Landman, Europoster czy Wienerberger tam tez pracuj ludzie.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor28 lutego 2013 o 20:06
Jedzie powany inwestor drog krajow nr.3 ze winoujcia do Jakuszyc i szuka miejsca na wielk inwestycje,ktra daa by prac 2 ty.ludzi.Jak myslicie zatrzymaj si w Jaworze?Nie,bo to najgorszy odcinek tej drogi w Polsce.Bo drogi w powiecie s najgorzej utrzymane,szczeglnie zim.Jak wracam z trasy to wiem kiedy zbliam si do Jawora.Na trasie krajowej 3 jest wiele miast z obwodnicami z terenami pod inwestycje.W tym temacie konkurencja nie pi.A nasz burmistrz czeka i modli si moe inwestor si pomyli i zainwestuje w Jaworze.Powodzenia.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor28 lutego 2013 o 20:34
Drogami krajowymi zarzdza Generalna Dyrekcja Drg Krajowych i Autostrad i w jej gestii ley waciwe utrzymanie drogi nr 3.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor28 lutego 2013 o 21:03
fakt zarzdc drogi jest GDDKiA ale z modlitwa o inwestora zgadzam sie cakowice o czym z reszta pisaam wyej:)Nikt o zdrowych zmysach nie neguje powstania marwki, oczywicie,ze to s kolejne miejsce pracy dla naszego regionu. Mwimy tylko o zimowym nie wadz miasta....A teren pod mrwk to nie strefy by tylko Inprodusu chyba, co nie zmienia faktu,e pomys sprzeday i budowy nie by mile widziany.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ben22
Ben2227 lutego 2013 o 10:14
Kolejny raz gratulujemy naszym wadzom i ich wyborcom za kolejny market, w ktrym bdziemy mogli wydawa pienidze, ktrych nie ma gdzie zarobi. Jawor potg marketow. Czekamy na budow IKEA.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor27 lutego 2013 o 10:19
Wadze nie maj prawnych moliwoci, aby odmwi wydania decyzji na budow marketu na prywatnym terenie, tak wic moliwe e doczekasz si Ikei :)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor27 lutego 2013 o 10:52
Ben, ale to e ten market powstanie ma si nijak do tego, czy mamy gdzie zarabia pienidze. Idc twoim tokiem mylenia - z racji tego, e nie ma gdzie zarobi kasy i tym samym nie ma si nic do wydania powinno si zaora cae miasto...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor27 lutego 2013 o 17:03
Gdyby za kadencji tego burmistrza powstao tyle zakadw pracy co marketw i kociow,w Jaworze nie byoby bezrobocia.Gdyby myla...,gdyby si stara...,gdyby by odpowiednio wyksztacony i nowoczesny.Niestety.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor27 lutego 2013 o 17:57
Akurat w przypadku kociow to budowane s z pienidzy budetu pastwa oraz z datkw od wiernych.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marcin
Marcin27 lutego 2013 o 18:34
No wasnie ile zakadow nowych powstao w ostatnich latach?Moze jaworskie zakady typu Kuznia,is,pollena w porozumieniu z burmistrzem umiejetnie blokuja i zniechcecaja nowe firmy do inwestyji w Jaworze bo i po co im konkurencja i musieli by podniesc pace minimalne bo takie pieniadze w tych firmach Jaworze sie zarabia,poza Korpo ale wiadomo niemcy to niemcy.Dziwne ze w innych miasdtach powstaje tyle firm a w Jaworze od kilku lat nic wytumaczcie mi to.Pozdrawiam
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor27 lutego 2013 o 18:48
no wanie, jak to si dzieje,e tylko Jawor jest tak biedny w nowe zakady? Produkcja upada, zostay usugi,moe mamy by sypialni dla ociennych gmin gdzie zamiast sklepw rusza produkcja...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor27 lutego 2013 o 20:33
wiadoma polityka burmistrza.Poco mu nowe miejsca pracy,mlodzi musz wyjecha z Jawora,zostaj tylko moherowe -elazny elektorat.Mam nadzieje,e przyjdzie czas dobry dla Jaworzan,ale ju bez tego pana i jego zaplecza.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor27 lutego 2013 o 20:37
ja bym moherw w to nie mieszaa, co to ma do rzeczy...pracy nie ma dla wszystkich jednakowo. Jesli masz na mysli wiatopogld to ja rwnie jestem moherem ale tez pytam jak to si dzieje,e nie ma produkcji???
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor27 lutego 2013 o 21:04
jak ma co powsta jak jaworska strefa ekonomiczna jest nieuzbrojona??? pytanie do wyborcw burmistrza Urbaskiego...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor27 lutego 2013 o 21:08
Nie ma produkcji bo nie ma nowych przedsibiorstw,firm,zakladw.eby poprowadzi Jawor w tych czasach potrzeba burmistrza wybitnego,przecitny tylko okaleczy to miasto.Musi wiedzie,e najwaniejsi s ludzie a nie tylko grupka poplecznikw i jego wasna d..pa.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor27 lutego 2013 o 21:42
Do 12 To,ze miasto podupada to nie powd by psioczy a co ty si radujesz?Spokojnie jeszcze raz poczytaj te posty,nawet kilka razy to moe cos zrozumiesz.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor27 lutego 2013 o 22:27
zamiast brukowa rynek trzeba byo zbroi strefe...zainwestowa w reklam..przygotowa dobre pokrycie mapowe, to si nazywa teren przygotowany pod inwestycje...Nie marudzi tu nikt na biedronki ani nawet na ten nowo powstajcy sklep budowlany, a jednynie porownujemy, mowimy,e nic poza sklepami nie powstaj. I naprawd nie wiem jak mozna porownac marudzenie legniczan i jaworzan, ktos tu jest cakiem oderwany od rzeczywistoci...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.