Czwartek, 18.04.2024 447

 

Pliki cookies 17:07
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Razem zmieńmy otoczenie dworca kolejowego

W czwartek (23 czerwca) o godz. 16:00 na Sali Rajców Urzędu Miejskiego w Jaworze odbędzie się spotkanie konsultacyjne ws. remontu dworca kolejowego i jego otoczenia.

Burmistrz Jawora zaprasza wszystkich zainteresowanych mieszkańców miasta na pierwsze spotkanie konsultacyjne ws. remontu dworca kolejowego i jego otoczenia.

Jeśli masz ciekawy pomysł, jak ma wyglądać przestrzeń wokół dworca przyjdź i przedstaw swoje propozycje.

Spotkanie konsultacyjne odbędzie się 23 czerwca (czwartek), o godz. 16.00 na Sali Rajców Urzędu Miejskiego w Jaworze.

Zapraszamy.

Komentarze (81)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

moim zdaniem
moim zdaniem22 czerwca 2016 o 11:24
Dworzec jak to dworzec, jeżeli będzie miał dużo podróżnych i dużo przewozów towarowych to będą powstawały w jego otoczeniu obiekty komercyjne, typu bary, sklepy itp. Może to jeszcze trochę za wcześnie rozstrzygać o jego otoczeniu. Ławki, zieleń, a nawet fontanna z wodotryskiem na razie wystarczy:) Nie wiem na pewno ale chodzi pewnie o grunty należące do miasta, myślę, że należałoby w obecnej sytuacji poczekać...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
A kiedy prawdziwe inwestycje?
A kiedy prawdziwe inwestycje?moim zdaniem22 czerwca 2016 o 11:39
Tak jak z basenem ciągle się czeka, ze stadionem, komunikacją miejską. No przecież jest tyle jeszcze skwerków do zrobienia, że reszta może poczekać...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborcaA kiedy prawdziwe inwestycje?22 czerwca 2016 o 18:33
To właśnie remont basenu uzyskał najwięcej głosów w ankiecie. Przez całą ostatnią kadencję radni opozycyjni(obecna władza) ciągle upominała się o basen. To właśnie remont basenu w kampanii obiecywał EB, więc chyba jednak jest on potrzebny. Jeśli baseny w innych miastach przeżywają latem oblężenie to jasne jest że takie obiekty są potrzebne. A Słowianka wcale nie świeci pustkami. Pustki masz w głowie najwyraźniej.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
q
qA kiedy prawdziwe inwestycje?22 czerwca 2016 o 14:39
a będziesz z tego basenu korzystał?Bo ten kryty to świeci pustkami.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tad.
Tad.22 czerwca 2016 o 07:55
Pewnie znów posadzą kwiatki i postawią dwie ławeczki, takie to wielkie inwestycje robi obecna władza...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
d
dTad.22 czerwca 2016 o 08:52
A mi sie podoba, że zmieniają się skwerki w Jaworze. Wiele z nich od dawna było zaniedbanych i tylko straszyły wyglądem, A teraz to przynajmniej jest gdzie usiąść. Ale jak widać są tacy, którzy zamiast się z tego cieszyć to muszą to skrytykować.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniecd22 czerwca 2016 o 11:04
Nikt nie mówi, że to źle że robi się skwerki, tylko że robi się niemal wyłącznie skwerki, które nawet trudno nazwać inwestycją, a bardziej bieżącym utrzymaniem. Burmistrz obiecywał zupełnie co innego a robi co innego, w tym rzecz.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gerard
GerardTad.22 czerwca 2016 o 08:06
i jeszcze może toaletę o ile pewien radny będzie mocno zabiegał :D
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
romek
romek20 czerwca 2016 o 23:06
Skoro PKP ogłosiły już przetarg na opracowanie dokumentacji to po co te konsultacje? Czyżby znów piar i kilka fotek ze spotkania burmistrza?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zabytki
zabytkiromek22 czerwca 2016 o 06:36
PKP remontuje swoje majątki i chwała mu za to-widać dobrego maja gospodarza. A kiedy będą konsultacje ws. remontu i zagospodarowania gminnych zabytków, a zwłaszcza zamku? Wyglądem straszy bardziej niż dworzec i leży w samym centrum miasta.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o co chodzi
o co chodziromek21 czerwca 2016 o 15:55
rozumiem , że PKP jest właścicielem dworca no to robi dokumentację , a potem PKP ogłosi przetarg na remont . Ale kompletnie nie rozumiem po co burmistrz urządza jakieś konsultacje jak nie ma żadnego prawa do tego dworca ,bo dworzec nie jest własnością burmistrza i w związku z tym burmistrz nie ogłasza przetargu na domumentację ani na remont . A postepowanie burmistrza jest dziwne .To wyglada tak jakby sąsiad remontował swój dom , a ja bym dyskutował z sąsiadami jak ten remont u sąsiada ma wyglądać? Może ktoś wyjaśni o co w tych konsultacjach burmistrza chodzi.?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PKP opracowuje dokumentację i remontuje
PKP opracowuje dokumentację i remontuje20 czerwca 2016 o 18:46
"PKP SA ogłosiły przetarg na przygotowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy zaniedbanego dworca w Jaworze. [...] PKP SA prowadzą przetarg na opracowanie dokumentacji przedprojektowej oraz projektów budowlanych i wykonawczych dla przebudowy dworca kolejowego Jawor. [...] Obecnie dworzec w przeważającej części mieści lokal o funkcji komercyjnej oraz lokale mieszkalne na pierwszej kondygnacji. W ramach planowanej inwestycji zakłada się przywrócenie funkcji dworcowej na parterze budynku, w części wschodniej. Obecne przejście do tunelu byłoby zaadaptowane na swego rodzaju hol dworcowy z poczekalnią. Nieużytkowana część zachodnia będzie z kolei przeznaczona na cele gminy. Zakres prac przy samym dworcu przewiduje natomiast wymianę bądź naprawę pokryć i konstrukcji dachowych, wykonanie niezbędnych napraw elementów konstrukcyjnych, skucie tynków i położenie nowych bądź wyeksponowanie elewacji ceglanej (w zależności od decyzji konserwatorskiej). Przewiduje się też zagospodarowanie okolic dworca. Termin składania ofert na dokumentację mija 6 kwietnia. O wyborze zadecyduje przede wszystkim cena (90%). Pozostałe punkty można otrzymać za skrócenie czasu wykonania projektu wykonawczego. Zgodnie z warunkami przetargu projekt budowlany powinien być przekazany w ciągu 18 tygodni od zawarcia umowy, natomiast projekt wykonawcy – w okresie od 27 do 30 tygodni od podpisania umowy. Przewidywany termin rozpoczęcia samych robót budowlanych to I kwartał 2017 r. Według założeń miałyby potrwać ok. 11 miesięcy." http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pkp-sa--szykuje-remont-dworca-w-jaworze-76032.html
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?PKP opracowuje dokumentację i remontuje20 czerwca 2016 o 21:37
A jaki jest efekt przetargu,wybrano firmę?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PKP S.A.
PKP S.A.?20 czerwca 2016 o 21:46
http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetarg/przetarg.html?id=9429
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
O co tu chodzi?
O co tu chodzi?20 czerwca 2016 o 18:45
CYTAT- artykul z dnia 30.10.215- www.jawor.pl "Już w marcu br. burmistrz Jawora Emilian Bera spotkał się z przedstawicielami PKP S.A., gdzie omówiono problem niszczejącej infrastruktury kolejowej na terenie miasta. Podpisano porozumienie a dzisiaj list intencyjny, gdzie zawarto konkretne zapisy dotyczące przebudowy dworca." " Prace modernizacyjne planujemy rozpocząć już w przyszłym roku. – zapewnia dyrektor zarządzający nieruchomościami PKP we Wrocławiu Tadeusz Szulc. – Oczywiście ważna jest także deklaracja, że we współpracy z samorządem zagospodarujemy powierzchnię dworca z przeznaczeniem na realizację zadań własnych samorządu. – dodaje dyrektor PKP."
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?O co tu chodzi?20 czerwca 2016 o 18:52
A jakie będą realizowane zadania własne samorządu na dworcu kolejowym?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Kolejowej
mieszkaniec Kolejowej20 czerwca 2016 o 17:53
po co remontować dworzec? Pani poseł dała wam przykład.Chcecie jechać np do Warszawy to bierzcie taxi. Za przejazd oczywiście zapłacimy wszyscy, bo pani poseł wiecznie mało.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lol
lolmieszkaniec Kolejowej20 czerwca 2016 o 18:06
oby się jeszcze nie okazało, że wszyscy zapłacimy za remont dworca
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Paweł
Paweł20 czerwca 2016 o 12:44
Już pani poseł Witek miała wyremontować dworzec i co? kiszka .
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
RD
RDPaweł20 czerwca 2016 o 17:01
Pawle, Pawle, a czy Ty przejmowałbyś się losem jaworzan będąc w Warszawie, gdzie jest pięknie, miło i wesoło. Po co dworzec skoro można jechać z Jawora do Warszawy by taxi. Zapewne wiesz, że każdy z ul. Wiejskiej chętnie "wraca do korzeni" i "bywa" na prowincji 3 miesiące przed wyborami. To właśnie wtedy "szuka się ludu i wyborców". Później nie są potrzebni bynajmniej przez kolejne cztery lata, a że naród nie pamięta złego tak to się właśnie kręci. Na marginesie siła naszego MSZ :-) od 89r. do dzisiaj nie wynegocjowali z USA zniesienia obowiązku wizowego dla obywateli Polski. Czesi latają za ocean bez wiz przy czym nie znam żadnego czeskiego generała walczącego o demokrację w Stanach natomiast Kościuszko i Puławski dzielnie się zasłużyli ale co z tego wynika dla nas Polaków. To jest żenujące.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak mi się wydaje
tak mi się wydaje19 czerwca 2016 o 19:00
Konsultacji społecznej powinna być poddana jedna lub kilka koncepcji zagospodarowania terenu przygotowanych wcześniej przez Urząd, a tak to nie bardzo wiem co będzie konsultowane. Z treści wynika, że chyba raczej dopiero zbierane będą pomysły.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Proszę mi wyjaśnić
Proszę mi wyjaśnić19 czerwca 2016 o 17:18
29.10.15 burmistrz Bera i Dyrektor Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami PKP podpisali lis intencyjny zgodnie z którym remont dworca ma się odbyć w tym roku. Ogłoszono sukces zrobiono zdjęcia i co? Czyżby to był tylko lans? Po co te konsultacje skoro to majątek PKP?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?!
?!Proszę mi wyjaśnić19 czerwca 2016 o 17:50
Skoro dworzec kolejowy należy do PKP, to i PKP opracuje dokumentację pod ten remont. Gmina nie może finansować cudzych zadań, a zwłaszcza nie może sfinansować opracowania dokumentacji, czy uzgodnień z tym związanych.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?!
?!Proszę mi wyjaśnić19 czerwca 2016 o 17:26
A co w tym liście intencyjnym zostało zapisane?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jolka
Jolka19 czerwca 2016 o 16:59
to burmistrz chce remontować dworzec którego właścicielem jest PKP , a nie dba o przystanek autobusowy na własnym targowisku i o czym mamy konsultować ?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czesiek
czesiek19 czerwca 2016 o 15:35
to nie Szwajcaria.Społeczeństwo polskie nie jest przygotowane na konsultacje.Przecież to jeszcze trzeba by było przyjść i coś samemu zaproponować , a z tym jest problem .Najlepiej tradycyjnie , czyli niech władza coś tam zrobi , a my będziemy to krytykować i się wymądrzać
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oj oj
oj ojczesiek20 czerwca 2016 o 18:11
najlepszą obroną jest atak.NIEŁĄDNIE
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
aj
ajoj oj20 czerwca 2016 o 18:35
To nie wojna żeby atakować, tylko dyskusja-jak to w demokratycznym państwie. Ile ludzi, tyle poglądów i opinii na dany temat i każda jest cenna (o ile wyrażana jest w kulturalny sposób).
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ania
aniaczesiek19 czerwca 2016 o 17:50
dobierając doradców nie konsultował z wyborcami
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xyz
xyzania19 czerwca 2016 o 18:56
projekt remontu kibloschronu też nie był konsultowany
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do Czesiek
Do Czesiekczesiek19 czerwca 2016 o 17:00
Władza bierze niemałe pieniądze za to żeby " coś tam zrobić" , to jest jej obowiązek, po to ich wybraliśmy!!!
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak to widzę
tak to widzęczesiek19 czerwca 2016 o 16:56
Konsultacje społeczne wg mnie są świetną rzeczą, bo dają mieszkańcom szansę wypowiedzenia się czy im się dany pomysł podoba, czy nie (jak np. na tym portalu pomysł z remontem toalety na Placu Wolności), tylko że pod konsultacje zazwyczaj przygotowane są wcześniej jakieś propozycje z wyceną. Podobnie jest z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Wyobrażasz sobie sytuację, gby właściciel firmy zatrudnia menagera, a ten pyta się go co i jak ma zrobić?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czesiu
czesiuczesiek19 czerwca 2016 o 16:35
może dlatego, że w Polsce kandydaci na prezydentów, burmistrzów, wójtów przed wyborami zazwyczaj mówią wyborcom, że mają mnóstwo pomysłów na miasto i jak wyborcy dadzą im szansę, to je zrealizują
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
moim zdaniem
moim zdaniemczesiek19 czerwca 2016 o 16:01
bo m.in. do tego mieszkańcy "zatrudniają" burmistrza
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator miejski
obserwator miejski19 czerwca 2016 o 14:12
Jak można konsultować sprawy dotyczące nieruchomości, która nie jest własnością miast. Pogadać i pójść do domu. Czy ludziska dają się jeszcze nabierać na takie "manewry" burmistrza?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PKP opracowuje dokumentację i remontuje
PKP opracowuje dokumentację i remontujeobserwator miejski20 czerwca 2016 o 18:43
"PKP SA ogłosiły przetarg na przygotowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy zaniedbanego dworca w Jaworze. [...] PKP SA prowadzą przetarg na opracowanie dokumentacji przedprojektowej oraz projektów budowlanych i wykonawczych dla przebudowy dworca kolejowego Jawor. [...] Obecnie dworzec w przeważającej części mieści lokal o funkcji komercyjnej oraz lokale mieszkalne na pierwszej kondygnacji. W ramach planowanej inwestycji zakłada się przywrócenie funkcji dworcowej na parterze budynku, w części wschodniej. Obecne przejście do tunelu byłoby zaadaptowane na swego rodzaju hol dworcowy z poczekalnią. Nieużytkowana część zachodnia będzie z kolei przeznaczona na cele gminy. Zakres prac przy samym dworcu przewiduje natomiast wymianę bądź naprawę pokryć i konstrukcji dachowych, wykonanie niezbędnych napraw elementów konstrukcyjnych, skucie tynków i położenie nowych bądź wyeksponowanie elewacji ceglanej (w zależności od decyzji konserwatorskiej). Przewiduje się też zagospodarowanie okolic dworca. Termin składania ofert na dokumentację mija 6 kwietnia. O wyborze zadecyduje przede wszystkim cena (90%). Pozostałe punkty można otrzymać za skrócenie czasu wykonania projektu wykonawczego. Zgodnie z warunkami przetargu projekt budowlany powinien być przekazany w ciągu 18 tygodni od zawarcia umowy, natomiast projekt wykonawcy – w okresie od 27 do 30 tygodni od podpisania umowy. Przewidywany termin rozpoczęcia samych robót budowlanych to I kwartał 2017 r. Według założeń miałyby potrwać ok. 11 miesięcy." http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pkp-sa--szykuje-remont-dworca-w-jaworze-76032.html
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pitu
Pituobserwator miejski19 czerwca 2016 o 15:00
Przydałoby się spotkanie konsultacyjne ws. remontu zamku i jego otoczenia. Budynek dworca jest własnością PKP i o jego wygląd zadba jego właściciel, a właścicielem zamku jest gmina.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
abc
abc19 czerwca 2016 o 13:36
do yyy abc - skoro burmistrz zaprasza na spotkanie konsultacyjne , to myślę , że jakieś propozycje rozwiązań już będą.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
chyba nie, bo
chyba nie, boabc19 czerwca 2016 o 14:57
"Jeśli masz ciekawy pomysł, jak ma wyglądać przestrzeń wokół dworca przyjdź i przedstaw swoje propozycje." - to wygląda, jakby to mieszkańcy mieli przedstawić swoje propozycje
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
yyy
yyyabc19 czerwca 2016 o 14:51
a może by tak zrobić konsultacje nt. remontu zamku?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
konsultacje społeczne
konsultacje społeczne19 czerwca 2016 o 11:41
"Konsultacje społeczne to proces, w którym przedstawiciele władz (każdego szczebla: od lokalnych po centralne) przedstawiają obywatelom swoje plany dotyczące np. aktów prawnych (ich zmiany lub uchwalania nowych), inwestycji lub innych przedsięwzięć, które będą miały wpływ na życie codzienne i pracę obywateli. Konsultacje nie ograniczają się jednak tylko do przedstawienia tych planów, ale także do wysłuchania opinii na ich temat, ich modyfikowania i informowania o ostatecznej decyzji." http://poradnik.ngo.pl/konsultacje
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Taki wniosek !
Taki wniosek !19 czerwca 2016 o 10:28
Skoro burmistrz oczekuje od mieszkańców pomysłów na dworzec to może pieniędzmii że swojej pensjii też niech się z mieszkańcami podzieli!
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
abc
abcTaki wniosek !19 czerwca 2016 o 12:05
abc przeprasza Jana , moja wypowiedź miała być skierowana do Taki wniosek , a nie do Ciebie Janie .
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...abc19 czerwca 2016 o 17:29
Mieszkańcy już raz zdecydowali że chcą mieć basen letni w Jaworze . Co z tego wynikło ?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
abc
abcTaki wniosek !19 czerwca 2016 o 12:02
I po co ten zgryźliwy ton ? Tobie Janie też na pewno zależy , żeby dworzec był ładny i funkcjonalny . Mieszkańcy mają prawo decydować o pewnych sprawach w mieście . Nie decydują , źle , mogą to zrobić , źle więc o co Ci chodzi .
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do abc
do abcabc19 czerwca 2016 o 12:29
"pod konsultacje społeczne przedstawiciele władz przedstawiają obywatelom swoje plany dotyczące [...] inwestycji." http://poradnik.ngo.pl/konsultacje
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
yyy
yyyabc19 czerwca 2016 o 12:16
żeby podjąć decyzję, to najpierw muszą być jakieś propozycje rozwiązania
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Edward
EdwardTaki wniosek !19 czerwca 2016 o 11:26
Super pomysł na konsultacje. Na pewno przyjdę i jako mieszkaniec zaproponuje swoje przemyślenia, tak aby dworzec po remoncie był jednym z pięknych elementów miasta. Popieram działania jakie podejmuje burmistrz.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?!
?!Edward19 czerwca 2016 o 18:04
Dworzec kolejowy należy do PKP, to i PKP opracuje dokumentację pod ten remont. Gmina nie może finansować cudzych zadań, a zwłaszcza nie może sfinansować opracowania dokumentacji, czy uzgodnień z tym związanych.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Edwarda
do EdwardaEdward19 czerwca 2016 o 14:27
o czym ty piszesz , o jaki remoncie? Kto niby wyremontuje dworzec, burmistrz ? A jakim cudem skoro gmina nie jest wogóle właścisielem dworca. I nie rozumiem jakie konsultacje . Czyżby już zaczęła się kampania na kolejne wybory?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jan
JanTaki wniosek !19 czerwca 2016 o 11:15
Zanin cokolwiek napiszesz dwa razy się zastanów.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do Jan
Do JanJan19 czerwca 2016 o 11:35
A nad czym tu się zastanawiać.Dobry pomysł to połowa sukcesu.Pomysły są w cenie.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janie
JanieJan19 czerwca 2016 o 11:29
Zgadzam się z tym, że wskazane jest prowadzenie konsultacji, ale pod te konsultacje przydałoby się przygotować kilka propozycji wraz z szacunkowym kosztem realizacji i zbierać do nich opinie. Z tego co rozumiem w tym przypadku mamy do czynienia z zachęcaniem mieszkańców, aby dopiero podrzucili jakieś pomysły.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zwyczajny
Zwyczajny19 czerwca 2016 o 09:29
Brawo Pani Poseł, oby tak dalej i Jawor zmienia się na lepsze... Mercedes, teraz dworzec, to zaszczyt dla nas mieć takiego przedstawiciela w Sejmie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo dla Pani Poseł
brawo dla Pani PosełZwyczajny19 czerwca 2016 o 10:22
Pani Poseł przynajmniej jak coś obieca, to dotrzymuje słowa. Mało jest takich ludzi, większość polityków najpierw obiecuje różne rzeczy, żeby osiągnąć cel, a potem-Polacy, nic się nie stało...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!
!Zwyczajny19 czerwca 2016 o 09:59
Gmina powinna wziąć przykład z PKP i też poszukać chętnego, który z dzierżawy pokrył by koszty remontu majątku gminy, zwłaszcza że gminnych zabytkowych budynków do remontu nie brakuje.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gospodarność
gospodarnośćZwyczajny19 czerwca 2016 o 09:54
Budynek dworca jest własnością PKP, ale PKP prowadziło rozmowy z różnymi miastami, aby te "pomogły" im rozwiązać problem kosztu remontu własnego majątku. Najkorzystniejszą opcją dla PKP jest aby po remoncie ktoś za niego spłacał te koszty poprzez np. dzierżawę pomieszczeń w wyremontowanym budynku. Tylko czy znajdzie się taki naiwny, aby zamiast finansować remont czy zakup własnego majątku, spłacać remont cudzego? Czas pokaże...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PKP remontuje dworce
PKP remontuje dworcegospodarność19 czerwca 2016 o 21:39
http://swidnica24.pl/swiebodzice-przejmuja-czesc-dworca/
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak tylko pytam
tak tylko pytam19 czerwca 2016 o 00:58
Tak mysle ze wladze odpowiedzialne za to powinny same cos zrobic, a nie pytac mieszkancow. Dlatego ,ze na koniec kadencji wladz kogo mamy niby podsumowac ? Za trafione decyzje mieszkancy daja + za zle - .A co kiedy na koniec ktos powie co zlego to nie my ! zrobilismy co chcieliscie ? To moze mieszkancy beda sami decydowac o tym co i kiedy ? Po co koszty utrzymywania kiwaczkow ?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niesamowite
niesamowitetak tylko pytam19 czerwca 2016 o 09:06
To od czego jest nadnaczelnik?!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obywatel
obywatel18 czerwca 2016 o 21:50
Igor masz rację. Przecież te konsultacje to ściema i piar. A od czego są pracownicy, no sam burmistrz.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jan
Janobywatel19 czerwca 2016 o 11:18
Jak masz coś do powiedzenia w sprawie dworca to przyjdź na spotkanie.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Igor
Igor18 czerwca 2016 o 21:32
Burmistrz zarabia 12 000zł i nie ma żadnej koncepcji na dworzec ,oczekuje pomysłu od mieszkańców.A przed wyborami było tyle obietnic. SZOK!!!!!!!!
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anna
AnnaIgor19 czerwca 2016 o 11:21
Nie oczekuje pomysłu, bo pomysł ma.Burmistrz zaprasza mieszkańców na spotkanie w celu rozmowy z mieszkańcami na temat dworca. Co w tym złego.Każda inicjatywa to twoim zdaniem źle, więc czego oczekujesz, przyjdź i powiedz.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak to nie oczekuje?
jak to nie oczekuje?Anna19 czerwca 2016 o 20:02
"Jeśli masz ciekawy pomysł, jak ma wyglądać przestrzeń wokół dworca przyjdź i przedstaw swoje propozycje."
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
faktycznie
faktycznieAnna19 czerwca 2016 o 19:55
razem z tym zawartym porozumieniem z PKP-żeby ludzie mieli pełny obraz
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
faktycznie
faktycznieAnna19 czerwca 2016 o 19:50
są urzędnicy, jest nadnaczelnik, jest grafik, to z pewnością koncepcje i pomysły burmistrza (też na pewno je ma) zostały już przelane na papier lub grafikę komputerową, więc można by je upublicznić pod konsultacje
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
JaworzaninAnna19 czerwca 2016 o 19:18
To niech nam te pomysły udostępni np. w mediach żebyśmy na konsultacje przyszli przygotowani do dyskusji.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oddział psychiatryczny
oddział psychiatryczny18 czerwca 2016 o 21:25
O dworcu biją pianę od 17 miesięcy. Jakieś kilka miesięcy wstecz robiono pokazówki, że pkp już będzie robić remont teraz znowu konsultacje. A miencedesa nie będzie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Edward
Edwardoddział psychiatryczny19 czerwca 2016 o 11:24
Super pomysł na konsultacje. Na pewno przyjdę i jako mieszkaniec zaproponuje swoje przemyślenia, tak aby dworzec po remoncie był jednym z pięknych elementów miasta. Popieram działania jakie podejmuje burmistrz.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Olek
Olekoddział psychiatryczny19 czerwca 2016 o 11:22
Masz skierowanie.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin18 czerwca 2016 o 20:24
A zamek w centrum miasta jak straszył, tak straszy-obdrapanymi tynkami i powybijanymi szybami. Estetyka wprawdzie jest kwestią gustu a z gustami ponoć się nie dyskutuje, ale widok na zamek nie napawa optymizmem.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Z poza Jawora
Z poza Jawora18 czerwca 2016 o 18:42
przydałaby się kamera na przystanku autobusowym na podzamczu. Istny tam wandalizm a jednocześnie bardzo nie bezpiecznie dla osób oczekujących na busy, zwłaszcza jak jest ciemno np w zimę.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie z Jawora
nie z JaworaZ poza Jawora18 czerwca 2016 o 19:14
Wiata paskudna , krzesełka poniszczone , brudno , brak porządnych rozkładów jazdy . Takie jaworskie dziadostwo .
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie z Jawora
nie z Jawora18 czerwca 2016 o 15:52
Przypominam o przystanku autobusowym pod zamkiem , też dziadostwo.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie z Jawora
nie z Jawora18 czerwca 2016 o 15:52
Nareszcie !
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tak tylko pytam
Tak tylko pytam18 czerwca 2016 o 15:05
Jakas tabliczka na samym dole poręczy obok kibla, bedzie wspominac o tym kto poddał pomys? Czy zaslugi na konto calej reszty poleca?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
EuropoGDZIEjestes
EuropoGDZIEjestes18 czerwca 2016 o 14:25
remont remontem ale zrobcie tam chociaz jakies WC bo obok są też , ze tak powiem "przystanki" autobusowe a nie ma nigdzie kibelka i ludzie lataja do tesco ,a komu sie nie chce to... na tory
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej Gwoździewicz18 czerwca 2016 o 13:12
W tym tygodniu miałem okazję jechać Koleją Dolnośląską na trasie Jawor-Kłodzko. Parę [2-3] dworców było w dobrym stanie, reszta w złym, dworzec jaworski być może nie był najgorszy/najbrzydszy, ale z pewnością byłby dobrym kandydatem w walce o ostanie miejsce w jakiejkolwiek kategorii. To co jest główną bolączką to cieknący na całej długości dach. Z całego serca życzę włodarzom gminy Jawor, aby uwolnili energię jaworskiego dworca, żeby iść na niego z przyjemnością, a nie z obrzydzeniem.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kolejorz
kolejorz18 czerwca 2016 o 12:36
Brawo, super pomysł. Jeszcze włączy się Pani Minister i nie tylko Mercedes u nas będzie, ale i piękny dworzec. Czy ktoś wie, czy Pędolino moze przejeżdżać przez Jawor? To by było super.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
adam
adamkolejorz18 czerwca 2016 o 16:01
Tak , już jedzie , kup sobie bilet .
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.