Jak pisze Centrum Informacyjne Rzdu w komunikacie, Euro 2012 to najwiksza impreza w najnowszej historii naszego kraju. Nieprdko powtórzy si podobna szansa na pokazanie si z jak najlepszej strony. Do Polski przyjad setki tysicy kibiców, a miliony bd ledzi mistrzostwa przed telewizorami. Bdziemy te goci kilka tysicy dziennikarzy z caego wiata.
Spot prezentuje efekt, jaki moemy osign dziki stworzeniu pozytywnej atmosfery w trakcie Euro 2012. Bohaterami filmu s obcokrajowcy: Woch, Rosjanka oraz Irlandczyk, którzy wspominaj dobr zabaw podczas pobytu w Polsce. Spot radiowy utrzymany jest w podobnej konwencji i bdzie mona go usysze w Polskim Radiu.
Poczuj si jak w domu
Jednak spoty to nie wszystko. Jak informuje rzd, m.in. na dworcach kolejowych, w pocigach, rodkach komunikacji miejskiej, na stacjach benzynowych i ekranach bankomatów pojawi si te plakaty z hasem: "Feel like at home". Zosta umieszczony na nich kod QR, który umoliwia przekierowanie za pomoc telefonu na stron internetow PolishGuide2012. Znajduj si na niej praktyczne informacje dla goci z zagranicy.
Kady moe pomóc
Do akcji moe przyczy si kady. Wystarczy wypeni formularz na stronie internetowej www.wszyscyjestesmygospodarzami.pl. Bdzie on dostpny od 25 do 30 maja. Na podany adres pocztowy zostan wysane dwa plakaty z hasem "Feel like at home" i znaczki "How can I help You" oraz "Welcome" w ronych jzykach. - czytamy w komunikacie.
Kady, kto zna jzyk angielski i jest gotowy pomaga gociom z zagranicy moe równie sta si wolontariuszem akcji. Na czas mistrzostw zostanie te uruchomiona WJG TV (Wszyscy Jestemy Gospodarzami TV). Bd tam na bieco publikowane krótkie filmy prezentujce atmosfer i zabaw podczas EURO 2012. Szczegóy ju wkrótce.
Akcja promowana jest równie na popularnym serwisie spoecznociowym. Przygotowalimy dwa profile w serwisie Facebook. Pierwszy facebook.com/2012Wszyscyjestesmygospodarzami jest skierowany do Polaków i bdzie informowa o tym, jak mona zaangaowa si w ca akcj witania goci. Bd na nim take publikowane najwiesze informacje na temat Euro 2012, zdjcia i filmy oraz organizowane bd konkursy. Drugi profil facebook.com/PolishGuide2012 jest skierowany do zagranicznych kibiców i bdzie suy im jako wirtualne centrum pomocy.
Co sdzicie o rzdowej kampanii zachcajcej Polaków do ciepego przyjcia obcokrajowców w trakcie Euro?