Logo Jawor24h.pl
Reklama
Psychelab Jawor - Badania Psychologiczne
KWW Aktywny Powiat
DWUP

Mieszkań nie będzie?

Napisała do nas rozczarowana Czytelniczka, która od momentu ogłoszenia przez władze miasta i spółdzielni planów budowy nowych mieszkań liczyła na zakup lokum w najbliższej przyszłości.

© smlwjawor.pl

- Rok temu chcieliśmy kupić mieszkanie. Wtedy burmistrz ze spółdzielnią ogłosił, że będą budować mieszkania w Jaworze dla młodych ludzi. Trąbili o tym wszędzie. Postanowiliśmy wszystkie oszczędności wpłacić do banku i czekać. Wtedy mieszkania były po 180 tysięcy za 3 pokoje. Teraz za takie mieszkanie trzeba dać w bloku nawet 260 tys. a do tego tych mieszkań nie ma. Poszliśmy do spółdzielni zapytać kiedy w przybliżeniu te mieszkania powstaną. Kazali nam wypełnić ankietę. Na święcie chleba zobaczyliśmy na ekranie, że mieszkania będą. Poszliśmy znowu do spółdzielni. Minął prawie rok. Znowu nam kazali ankietę wypełnić. Mąż się zdenerwował i pyta kiedy konkretnie te mieszkania będą. Pani powiedziała, że w 2020 roku. Mąż poprosił o to, żeby pokazała jakiś projekt. Nie ma. Poprosił pozwolenie na budowę. Nie ma. Dzisiaj się dowiadujemy, że nawet nie ma planu zmienionego pod budowę tych mieszkań!!! Nic tylko się rozpłakać. Wyszedł za nami pan i powiedział nam po cichu, żebyśmy szukali mieszkania prywatnie bo nie ma co liczyć, że te mieszkania wcale powstaną. Takich jak my co szukają mieszkania było ponoć dużo i każdemu mówią to samo, a mieszkania drożeją na potęgę. Jakbyśmy tak czekali to pewnie i 300 tys. będą kosztować, a mogliśmy kupić za 180 tys. Tak się nie robi. Jak możecie tak ludzi w butelkę nabijać? Niech ktoś się tym zajmie - napisała do nas Czytelniczka portalu jawor24h.pl.

Reklama

Komentarze (72)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

MałaMi
MałaMi11 października o 17:20
Ale *** jeśli to prawda to kobieta naprawdę niezbyt inteligentna, a jeśli to program wyborczy szeroko rozumianej opozycji to naprawdę to slabe;/ czy pani W...k się wydaje, że mieszkańcy Jawora to aż takie polglowki, żeby w takie brednie wierzyć? Już to widzę- ktoś chce kupi mieszkanie i nagle doznaje olśnienia, że w roku dwa tysiące cholera wie którym może takie wybudują i UWAGA- odkłada oszczędności na konto i mieszkając kontem u rodziny postanawia czekać.... ludzie to nie PRL:/ Ogólnie mam prawicowe poglądy, ale jak widzę PIS w Jaworze to nadchodzą mnie myśli, żeby się do KOD-u zapisac:/
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin 27 września o 08:13
Dla mnie to jakieś nieporozumienie i nieudolność naszych rządzących, głowy maja chyba tylko od parady.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
BiP
BiPJaworzanin 27 września o 11:12
Poza tym jak może mała, biedna gmina z ogromnymi długami obiecywać, że wybuduje mieszkania?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Damian
Damian22 września o 07:55
Bardzo rzetelny serwis informacyjny, opublikowali list od "kogoś" i tyle. Jakieś wywiady, śledztwo dziennikarskie? Jest coraz gorzej.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Autorski
Autorski20 września o 14:08
Rozumiem frustrację, ale zajmuję się nieruchomościami i nie ma mowy o skoku ze 180tyś na 260tyś w ciągu roku. W przeciągu kilku lat owszem to prawda.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Dewelopwer
DewelopwerAutorski20 września o 14:56
Po dyskusja pod basenem zajmowałeś się budową basenów. Skończ wciskać kit
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Jaworzanka
JaworzankaDewelopwer20 września o 16:51
Prosze ogladnac oferty sprzedazy mieszkan w Jaworze, wlasnie taki skok cenowy sie dokonal.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Damian
DamianAutorski22 września o 07:58
Zgadza się, kupiłem mieszkanie ponad 3 lata temu, skok ze 130tys na 180 tys, czyli 50tys w trzy lata. Bzdura że może wartość skoczyć o 80tys w rok. Nawet w Jaworze nie ma takiego szaleństwa.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Miastowy
Miastowy20 września o 13:21
Cala ta sprawa jest to jedno wielkie mieszanie gowna przez tych pseudo kukizowcow niedawno popierali Pana Kowalczyka a teraz już się razem klucą Panie R.G weź się Pan za porządną robotę bo z tego co mi wiadomo utrzymuje Pana żona więc co za darmoszke wklepac się do miasta czy starostwa i podnosić rączkę chce Pan teraz zerowac na ludziach.Proponuję dobrą łopatę z dobrym trzonkiem i do roboty i weź Pan ze sobą swoich kolegów.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
nie rozumiem
nie rozumiem20 września o 12:26
Na stronie SML-W w Jaworze jest informacja, że w związku z nowelą prawa spółdzielczego SML-W rozpoczyna realizację inwestycji polegającej na budowie mieszkań w systemie lokatorskim z dojściem do własności po spłacie kosztów budowy. JA SIĘ WIEC PYTAM-CO DO TEGO MA BURMISTRZ, SKORO TO NIE BUDUJE URZĄD ANI GMINNE ZLK, TYLKO NIEZALEŻNA OD GMINY SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA. Mi to wygląda na sytuację podobną z remontem budynku dworca PKP realizowanego w ramach PROGRAMU INWESTYCJI DWORCOWYCH w Polsce, realizacją budowy jaworskiego odcinka S3 i remontu DK3 wykonywanych przez GDDKiA z rządowych pieniędzy i w ramach rządowego programu inwestycji drogowych.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Bubas
Bubasnie rozumiem20 września o 13:12
No ale co to było. Spotkania z burmistrzem, zdjęcia, makiety, wizualizacje i nagle osobno? To skoro SML-W jest niezależne to dlaczego uczestniczyło w tej szopce burmistrza?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
spółdzielca
spółdzielcaBubas20 września o 13:58
dobre pytanie, warto by je zadać prezesowi na walnym zgromadzeniu
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Dewelopwer
DewelopwerBubas20 września o 15:02
Czyżby obiecano coś wtedy? Jakieś dotacje do budowy to się pokazywało razem i fotografowano, a jak okazało się że pieniędzy brak w kasie miasta to nagle wszystko ucichło?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Zainteresowany
ZainteresowanyBubas20 września o 18:43
Przecież list intencyjny podpisany był w ramach programu mieszkanie+. Mieszkania miały być budowane na działce gminy gdzie Spółdzielnia miała być zarządcą- tak to zrozumiałem. Dlatego były uściski dłoni, wspólne zdjęcia itd. Obecne mieszkania mają być budowane przez spółdzielnię bez udziału gminy. Z ich wypowiedzi wynikało jasno że burmistrz przychyla się do zmiany planu zagospodarowania przestrzennego aby te bloki mogły powstać. Buduje spółdzielnia. Wprowadzono ankiety pewnie po to aby wiedzieć jak najlepiej spełnić oczekiwania przyszłych lokatorów. Finansowanie wg spółdzielni ma się odbywać częściowo z wkładu własnego oraz kredytu który będzie splacany przez lokatorów jak to było 25 lat temu. Szkoda że spółdzielnia a szczególnie prezesi zostali wplatani w bitwę polityczną. Obudzcie się. Najważniejsze że chcą budować. Najważniejsze że spółdzielnia ruszy ze swoimi budynkami. Zmieniła się ustawa więc mają naprawdę szansę i my którzy szukamy swojego miejsca na ziemi. Do burmistrza miejcie tylko pretensje że program mieszkanie+ nie zostaje na chwilę obecną realizowany. Jeśli te mieszkania powstaną to spółdzielnia pójdzie pewnie dalej i wybuduje kolejne budynki. Tylko trzeba czasu. To nie deweloper, to nie gmina gdzie rządzący tylko obiecują. Spółdzielnia dzięki ustawie dostała zielone światło na budowę. Z ich wypowiedzi jasno wynika że są chętni na mieszkania co też widać po waszych komentarzach. Jest popyt to i będzie podaż. Też czekam... Z niecierpliwością.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
spółdzielcy
spółdzielcy20 września o 12:18
Ja nie rozumiem, co burmistrz ma do SML-W, skoro to nie jest jednostka gminna, tylko własność wszystkich spółdzielców i budynki będą budowane za pieniądze lokatorów (wkład własny 20-30% a reszta do spłaty w kredycie rozłożonym na 20-30 lat).
https://www.smlwjawor.pl/index.php/nowosci/819-planowana-budowa-budynkow-mieszkalnych
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Robert Gierczyk
Robert Gierczyk20 września o 12:00
Zapraszam na stronę internetową SML-W w Jaworze i zapoznanie się z informacją o planowanym projekcie. W razie uwag proszę o kontakt. Robert Gierczyk członek Rady Nadzorczej SML-W w Jaworze.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Prawda
PrawdaRobert Gierczyk20 września o 12:10
Nie wciskajcie ludziom ciemnoty, burmistrz tylko obiecuje, a wy się pod tym podpisujecie. Dlaczego? Macie profity z tego?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Do widzenia
Do widzeniaRobert Gierczyk20 września o 12:17
Skąd weźmiecie kasę? Znów za swoje obiecanki zadłużycie miasto?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
jasne info
jasne infoRobert Gierczyk20 września o 12:28
Robert, wyjaśnij publicznie ludziom, że Spółdzielnia jest bytem całkowicie niezależnym od gminy i to nie gmina będzie budowała te mieszkania, tylko Spółdzielnia, a nie proś o kontakt.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
.
.Robert Gierczyk20 września o 14:06
jeżeli członek rady nadzorczej nie potrafi jasno odpowiedzieć, to jakaś tragedia w tej spółdzielni się dzieje. Krewni i znajomi królika.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Heniek
Heniek20 września o 11:30
Informuje, że byłem w Spółdzielni. Mają tylko ankiety do pokazania. Pozwolenia na budowę nie ma, projektu też.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Jarek
Jarek20 września o 09:46
Cytat ze Spółdzielni: "Nasza informacja o planach budowy mieszkań lokatorskich spotkała się z bardzo dużym odzewem. Już w drugim tygodniu po ogłoszeniu wpłynęło do spółdzielni ponad 60 wypełnionych ankiet w tej sprawie. Przypominamy, że złożenie tej ankiety ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest wiążące dla żadnej ze stron" ... "Wystarczy wpłata 20-30% wartości kosztów budowy mieszkania, a pozostałe koszty budowy lokator spłacać będzie w ratach już po zamieszkaniu, wraz z opłatami eksploatacyjnymi bezpośrednio do spółdzielni. Szacujemy, że całkowita opłata eksploatacyjna za mieszkanie wraz ze spłatą kredytu wynosić będzie od 1.000,- do 1.300,- zł/m-c - w zależności od wielkości mieszkania." ... "Termin rozpoczęcia prac budowlanych – I półrocze 2019 r, termin zakończenia – 2020 r."
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
do Jacka
do JackaJarek20 września o 09:52
to niech Prezes Spółdzielni i burmistrz Bera pokażą dokumenty z których by wynikała że dokumentacja i wszelkie pozwolenia już są skoro w 2019 ma ruszyć budowa.Burmistrz wszystkie zdjęcia i w tempie ekspresowym wrzuca do internetu to niech wrzuci konkretne dokumenty i decyzje żeby było jasne że to będzie robione , a nie że jet to tylko pusta informacja na potrzeby kampanii wyborczej. Uważam że radni opozycyjni powinni iść i sprawdzić te wszystkie dokumenty w Spółdzielni Mieszkaniowej i u Burmistrz Bery i wtedy będzie wszystko jasne.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
niEB
niEBJarek20 września o 10:28
Taaaa, jasne pewnie informacja pojawiła się wczoraj, albo niedawno, wszak kampania, ale to już nowo wybrany burmistrz wykona.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Reklama
Ludzie otworzcie oczy
Ludzie otworzcie oczy20 września o 08:51
Tak bera zrobil bardzo bardzo duzo wyremotowal szkoly remont rynku i przyległych ulic park sale sportowa pr SP 5 ecmen jawornik orliki ul moniuszki dworzec kolejowy s3 dk3 strefe itd itd .szkoda ze nie zrobil kilku skwerkow i pare metrow chodnikow. He he
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
otwórzcie
otwórzcieLudzie otworzcie oczy20 września o 11:15
no właśnie ludzie otwórzcie oczy ,przecież Rynek, Jawornik ECMEN , sale spotową przy Szkole nr 5 , orlik, Teatr, Muzeum , place zabaw , ul.Legnicką, Chrobrego, Staromiejską, Moniuszki itd . przecież to wszystko wyremontował i zrobił burmistrz Urbański, a nie burmistrz Bera , A burmistrz Bera zgadzam się że zrobił kilka skwerków , kontynuuje robienie placów zabaw no i teraz przed samymi wyborami zaczął remontować chodniki w większym tempie, bo wcześniej to robił chodniki tylko po kawałeczku i nie wymienia w ogóle rur kanalizacyjnych i wodnych , Właściwie robił to burmistrz Urbański który cały Rynek i przyległe ulice jak remontował to wymienił wszystkie rury pod ziemią i tak powinno się robić , a nie tak tak robi to obecny burmistrz Bera.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Prawda
Prawdaotwórzcie20 września o 12:11
Racja, Kopernika to potwierdza.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
tak uważam
tak uważam20 września o 08:42
to niech Prezes Spółdzielni i burmistrz Bera pokażą dokumenty z których by wynikała że dokumentacja i wszelkie pozwolenia już są skoro w 2019 ma ruszyć budowa.Burmistrz wszystkie zdjęcia i w tempie ekspresowym wrzuca do internetu to niech wrzuci konkretne dokumenty i decyzje żeby było jasne że to będzie robione , a nie że jet to tylko pusta informacja na potrzeby kampanii wyborczej. Uważam że radni opozycyjni powinni iść i sprawdzić te wszystkie dokumenty w Spółdzielni Mieszkaniowej i u Burmistrz Bery i wtedy będzie wszystko jasne.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
jawność
jawność20 września o 08:29
Dlaczego burmistrz Jawora nie upublicznił oświadczeń majątkowych z 2018r.?!
Zgodnie z art. 24 ustawy o samorządzie gminnym oświadczenia majątkowe są jawne i powinny być udostępnione w BIP!!! Burmistrzu, pokaż jaworzanom swoje i złożone Tobie oświadczenia majątkowe!!!
http://jawor.bip.net.pl/?c=213
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Marcin
Marcin20 września o 06:17
Jeden wielki bzdet artykuł stworzony na potrzeby kampanii przez kontrkandydatke burmistrza sam byłem w spółdzielni za mieszkaniem i jest wszystko jasne i klarowne budowa rozpoczyna się na początku 2019
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Jan
JanMarcin20 września o 09:30
No tak bo tak ci nagadali. Nie ośmieszaj się.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Marcin
MarcinJan9 października o 19:24
Człowieku sam się osmieszasz razem z tymi co piją do burmistrza a to smlw buduje a nie miasto więc warto pomyśleć co się wypisuje a dla waszej informacji smlw na budowę dostaje kredyt tak jak w każdym mieście od kilkudziesięciu lat jest smlw załatwia kredyt daje mieszkania i ludzie z czynszem spłacają JEŁOPY JEDNE
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Peonia
Peonia19 września o 21:53
Dużo ludzi czeka na mieszkania i nie mają wyjścia nic nie zbuduje się samo od tak!!!!A co do burmistrza to zrobił bardzo dużo dla jawora I należy mu się WIELKI SZACUN!!!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
oj
ojPeonia20 września o 08:36
oj Peonia , Peonia z promocji
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Jan
JanPeonia20 września o 09:30
Co zrobił? Wymienisz?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Podam ze śmiechu
Podam ze śmiechuPeonia20 września o 14:42
Zrobił dużo ba, zrobił najwięcej... FOTEK hehe
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Brutus
Brutus19 września o 21:46
W pierwszej kolejności niech ma pretensje do obecnego rządu, bo przez rozdawnictwo kasy na prawo i lewo, ceny mieszkań tak wzrosły. Kto ma jakiekolwiek oszczędności próbuje je gdzieś ulokować, żeby nie zjadała ich inflacja. Takie są fakty.

Na marginesie 260 tys. za mieszkanie w Jaworze? Za tyle można próbować kupić we Wrocławiu...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
obserwator
obserwatorBrutus20 września o 08:01
.....albo postawić mały domek pod Jaworem i wyprowadzić się z tego zaniedbanego miasta.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Janek
Janekobserwator20 września o 08:59
Nie rób ludziom wody z mózgu. Za 200 tyś teraz może stan surowy zamknięty domu 120 m2. Dodaj do tego drugie 200 tyś. na wykończenie. Dodaj do tego koszty ogrodzenia, ogrodu, kostkę itp. Dwa lata temu trzeba było liczyć ok 2800 zł - 3000 zł za metr kwadratowy domu. Licząc całą powierzchnię domu. Teraz usługi bardzo zdrożały więc i koszt m2 należałoby podnieść.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Zainteresowany
ZainteresowanyBrutus20 września o 09:21
A czy to nie jest zastanawiające dla czego w Jaworze jest tak drogo. I nie chodzi tylko o ceny mieszkań, ale o ceny odzieży, żywności, paliwa. wynajem mieszkań jest droższy niż w Legnicy czy Wrocławiu. Łatwo to sprawdzić, wystarczy wejść na jakąś stronę z ogłoszeniami. Dlaczego burmistrz i jego radni nic w tym zakresie nie robią. Te nowe mieszkania też nie będą tanie - 50 m 2 to wydatek 180 tyś. zł + wykończenie. Kogo na to stać. Dlaczego miasto nie buduje mieszkań komunalnych, lecz wysługuje się spółdzielnią. A tak na marginesie ciekaw jestem skąd Spółdzielnia ma na budowę fundusze, czy członkowie Spółdzielni wyrazili zgodę na zaciąganie kredytów, bo bez tego przecież nie da się budować
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
andrzej
andrzejZainteresowany20 września o 10:34
wynajem mieszkań jest droższy jak we Wrocławiu ?? Proszę przestań pisać bzdury, bo ktoś uwierzy. Może napiszesz ,że mieszkania są droższe jak we Wrocławiu.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Jan
JanZainteresowany20 września o 11:39
Radni burmistrza siedzą cicho i wykonują wolę Króla Skwerków, choć to oni powinni go kontrolować.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Ściemka
Ściemka19 września o 21:44
"Najbardziej zaawansowane są postępy spółdzielni" to nie chcę myśleć co z pozostałymi dwoma punktami :-)
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Bono
BonoŚciemka20 września o 09:31
A jakie są dwa pozostałem
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
zawiedziona
zawiedziona19 września o 21:40
Za poprzedniego burmistrza oddano do użytku 2 budynki komunalne. Teraz głównie skwerki...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
EB razem
EB razem19 września o 20:48
Obiecają wszystko. Mówił o tym przecież szczerze Iwański. Byle się dostać. A później się zobaczy. Ale to powinien ktoś ruszyć bo wielu w to uwierzyło. Sam znam takich. Dziś wyrywają włosy z głowy. Młody nie zdaje sobie z tego sprawy. Dla niego i kolegów z drużyny to zabawa.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
koala
koala19 września o 19:07
Męcinka będzie budowała , więc zmienić gminę
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Wybory
Wyborykoala19 września o 19:42
Najlepiej zmienić burmistrza.
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Stary mieszkaniec mecinki
Stary mieszkaniec mecinki koala7 października o 17:51
Rzeczywiście Mecinka buduje , przeniesmy centrum interesów życiowych do tej gminy , co niektórzy juz to zrobili zamienili Jjawor na Mecinke,
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Reklama
Kindery
Kindery19 września o 18:38
Jak burmistrz mówi, że powstaną to powinno oznaczać, że właśnie rozpoczynają budowę a nie że jeszcze nawet planu nie uchwalono. A kto to sfinansuje? Spółdzielnia nie ma szans. Gadanie tylko przed wyborami. Później się będą martwić. Dzieci
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
hmm
hmmKindery19 września o 21:52
ciekawe ile osób w to uwierzyło?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
aut
aut19 września o 18:03
za to co oni robią z ludźmi to powinni postawić ich przed sądem. Czy jeden z drugim zdają sobie sprawę, że wprowadzają ludzi w błąd? Tego marzeniem jest dostanie się do sejmu więc będzie obiecywał wszystko co ślina na język przyniesie. Nawet na instagramie znamienny jest jego wpis: "byle do przodu". Facet ale czy ty zdajesz sobie sprawę, że wyrządzasz wielką krzywdę ludziom którzy marzą o tym, żeby mieć gdzie spać? Wiesz, że spółdzielnia nie dostanie finansowania na budowę tego? czy się tym nie interesowałeś? Kucharzyk powinna cię pozamiatać za to. Pani Aneto: śmiało, proszę zajrzeć do tego głębiej, zobaczy pani, że ...
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Marcin
Marcinaut9 października o 19:27
Kucharzyk to może mu buty czyścić *** burmistrz nie ma nic do tego bo to inwestycja smlw
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Awe
Awe19 września o 18:02
A za szopkę z królem Lelijanem powinien odpowiedzieć prezes spółdzielni, bo to on pozwolił na to przedstawienie. DZiwnym trafem jest nim ojciec *** króla.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Awe
Awe19 września o 17:59
Nie lubię deweloperów, ale analizując to co Pani napisała proszę skontaktować się z którymś jaworskim deweloperem. Budują dużo, mieszkania budowane przez spółdzielnie nie mogą być tańsze, takie są prawa rynku, niby skad spółdzielnia miałby dołożyć te pieniądze. Przecież nie od swoich członków bo na to zgody nie będzie.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Bono
BonoAwe20 września o 09:33
No tak bo widać w Jaworze ten boom mieszkaniowy....
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
obserwator
obserwator19 września o 17:56
zobacz jak inflacja ruszyła, pretensje do rządu. Poza tym Jawor jest w programie mieszkanie+ i mają zacząć budować.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Ivan
Ivanobserwator20 września o 09:33
mieszkanie+, a obiecanki burmistrza to co innego...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
M4
M419 września o 17:47
też byłem zapytać. Szkoda słów
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Hehe
Hehe19 września o 16:46
E-bajera.com.pl
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Bajlando
BajlandoHehe19 września o 17:54
E-Bajki.net
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Jan
Jan19 września o 16:23
Trzeba nauczyć się czytać ze zrozumieniem nikt nie zapowiedział ze wybuduje mieszkania w 2017 czy w 2018 . A że mieszkania idą w górę nie do samorządu lamenty.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Bajlando
BajlandoJan19 września o 17:55
Taaaa, złe firmy budowlane zawyżyły cenę baseniku... komu próbujesz wcisnąć ciemnotę.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Wyborca
Wyborca19 września o 16:16
Bera powinien ponieść odpowiedzialność polityczną w zbliżających się wyborach.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
xxx
xxxWyborca19 września o 18:01
To najlepszy burmistrz. Wszystkiego naraz nie zrobi. Będę głosować na E.B
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Wiola
Wiolaxxx19 września o 18:15
A obiecywać na raz można?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
yyy
yyyxxx19 września o 18:59
Wszystkiego? Na razie nic nie zrobił.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Kłamstwa
Kłamstwa19 września o 16:11
A takie ładne plany były. Kolorowe. Szopka była, zdjęcia, uściski makiety, zdjęcia, a nawet planów nie ma. Nie ładnie tak kłamać.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
spółdzielca
spółdzielcaKłamstwa19 września o 22:08
ja jestem w szoku, że prezes spółdzielni dał się w to wkręcić
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Ivan
Ivanspółdzielca20 września o 09:34
Jak pewnie chodzi na smyczy władcy
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Reklama
Obiecanki cacanki
Obiecanki cacanki19 września o 16:02
Obiecanki cacanki, a głupiemu radość. Czy ktoś wierzył, że coś powstanie? To jak wszystko inne to obiecanki i kiełbasa wyborcza, a wy ludzie dajecie się nabrać. Nie ma pieniędzy na mieszkania, bo wszystko w mieście jest robione na kredyt.
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
a
a19 września o 15:48
Popieram autorkę, obiecanki cacanki, wstyd
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


Więcej wiadomości

Reklama
Patronat medialny
Będzie się działo
Reklama

 

jawor24h.pl

Największy portal informacyjny w powiecie jaworskim. Znajdziesz tutaj najświeższe informacje, zdjęcia oraz filmy z Jawora i okolic.