Piątek, 29.03.2024 340

 

Pliki cookies 06:19
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Gaździcki Tomasz - kandydat do Rady Miejskiej w Jaworze
Baltic Home

(Film) Burmistrz z absolutorium (foto)

Formalności stało się zadość. Rada Miejska w Jaworze zdominowana przez rajców komitetu Emiliana Bery udzieliła burmistrzowi Jawora absolutorium za 2015 rok.

Wniosek w tej sprawie przedstawiła radnym przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Longina Gaszyńska.

Swoje stanowiska w sprawie zaprezentowali także przedstawiciele poszczególnych klubów radnych Rady Miejskiej. Głos zabrał również burmistrz Emilian Bera.

Ostatecznie wniosek o udzielenie burmistrzowi absolutorium poparło szesnastu rajców, przy jednym głosie przeciw i trzech wstrzymujących.

Na końcu nastąpiły gratulacje od radnych, pracowników Urzędu Miejskiego w Jaworze oraz przedstawicieli jednostek gminnych. Nie zabrakło licznych bukietów.

Komentarze (58)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Dla jasności
Dla jasności23 sierpnia 2016 o 00:25
Powinno być: "Poparcie 26%", lub "Minus 74%" Tyle ma Bera na stronie "portalsamorządowy"
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Byłem od piłki jestem od ulic
Byłem od piłki jestem od ulic22 sierpnia 2016 o 21:56
Aleście poszli w koalicje powiatowi z centralnymi jak pięść do oka pasujecie do siebie hahahaha
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PPPiS
PPPiS22 sierpnia 2016 o 21:52
Brawo Bera 79 % poparcia!!!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tu jest źródło informacji poparcia
tu jest źródło informacji poparciaPPPiS22 sierpnia 2016 o 22:44
http://www.portalsamorzadowy.pl/ocen-radnych/osoba/emilian-bera,882.html
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Warto zobaczyć
Warto zobaczyćPPPiS22 sierpnia 2016 o 22:02
Piszesz cały czas tą samą nieprawdziwą informacje a prawda jest taka że Bera na portalu samorządowym ma -73% poparcia czyli na - NIE POPIERAM !!!!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nienawidze pisu i kukiza
Nienawidze pisu i kukiza21 sierpnia 2016 o 22:39
Módlcie się wszyscy, żeby Bera został na kolejną kadencje, bo jak się ta swołocz kukizowsko pisowska do włądzy dorwie to mamy czarno.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
chyba raczej, żeby nie został
chyba raczej, żeby nie zostałNienawidze pisu i kukiza22 sierpnia 2016 o 16:55
np. wicestarosta jest z PIS i powiat tylko na tym zyskał
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
podobnie
podobnieNienawidze pisu i kukiza22 sierpnia 2016 o 16:53
Też mam podobne odczucie-że tak źle jak teraz to już dawno nie było, o ile w ogóle kiedyś było.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaś
JaśNienawidze pisu i kukiza21 sierpnia 2016 o 22:55
Gorzej już chyba być nie może ! Może trzeba dać innym szansę. Tylko nie należy dawać maksymalnego wynagrodzenia już na starcie trzeba poczekać na efekty pracy.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Olga
OlgaJaś22 sierpnia 2016 o 21:58
A wy meczyki tylko?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
reklamacja
reklamacjaJaś21 sierpnia 2016 o 22:57
też tak uważam
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ma inne zdanie
ma inne zdanieNienawidze pisu i kukiza21 sierpnia 2016 o 22:45
Dwa lata bez żadnej konkretnej gminnej inwestycji mimo dobrej kondycji budżetu, za to wszędzie gdzie wchodzę, tam widzę wizerunek Bery. Jaworzanie "zatrudnili" burmistrza, a rada przyznała mu niemalże najwyższe wynagrodzenie.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:(
:(ma inne zdanie28 września 2016 o 18:10
młody burmistrz, z najwyższym możliwym wynagrodzeniem, a zastój inwestycyjny jakiego od dawna lub nigdy nie było
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
za co to absolutorium?!
za co to absolutorium?!21 sierpnia 2016 o 22:02
Masakra: http://bip.wroclaw.rio.gov.pl/dok_wnioski/209K017K15.pdf
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zasada (nie)równego traktowania?
zasada (nie)równego traktowania?za co to absolutorium?!22 sierpnia 2016 o 16:40
Jak można nazwać zwalnianie długoletnich dobrych fachowców za mniejsze, incydentalne nieprawidłowości, jak u innych za takie poważne, długoletnie zaniedbania nie wyciąga się żadnych sankcji?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolozasada (nie)równego traktowania?23 sierpnia 2016 o 19:15
Nie wygląda to ciekawie, jak u jednego pracodawcy jednych się upomina, karze, ZWALNIA za incydenty, podczas gdy za poważne nieincydentalne przewinienia wobec innych nie wyciąga się konsekwencji i się im wszystko pobłaża.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do komunikacja
Do komunikacjazasada (nie)równego traktowania?22 sierpnia 2016 o 23:00
A co to w Jaworze nie ma ludzi wykształconych i znających język obce ?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
komunikacja
komunikacjazasada (nie)równego traktowania?22 sierpnia 2016 o 22:49
może przynajmniej zna język angielski lub niemiecki, bo obecny naczelnik od promocji, który jest odpowiedzialny za obsługę turystów i inwestorów ni w ząb
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fachowcy
fachowcyzasada (nie)równego traktowania?22 sierpnia 2016 o 19:14
Ale za to zapotrzebowania na fachowców od PR c.d.: http://www.jawor.bip.net.pl/?a=2435 Ciekawe kto tym razem wygra nabór? Czy nabór wygra Jakub Jagiełło-podobnie jak Bera były asystent Piotra Borysa, który już wiosną bez naboru został zatrudniony w PM? http://www.goldenline.pl/jakub-jagiello2/ http://www.smd.org.pl/2012/03/16/zlotoryja-w-gronie-super-samorzadow/
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:(
:(za co to absolutorium?!21 sierpnia 2016 o 23:10
jak niewykonane dochody, to niewykonane inwestycje, ale za to wykonane zdjęcia
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
no
no:(28 września 2016 o 18:13
marniutko
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!!!
!!!:(26 sierpnia 2016 o 16:28
"Naruszeniem dyscypliny finansów publicznych jest m.in. niedochodzenie należności jednostki samorządu terytorialnego lub innej jednostki sektora finansów publicznych, oraz dopuszczenie do przedawnienia tej należności. Do złożenia zawiadomienia o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych uprawnione a jednocześnie ZOBOWIĄZANE są następujące podmioty: 1. kierownik jednostki sektora finansów publicznych, 4. organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego." http://www.mf.gov.pl/c/document_library/get_file?uuid=950cd3a4-d6f5-4db8-ba95-982cdc01eb9a&groupId=764034
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
No comments
No comments:(22 sierpnia 2016 o 21:10
jaka "drużyna", takie sukcesy
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wprost
wprost:(21 sierpnia 2016 o 23:17
nieustające pasma sukcesu...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
adolf
adolf12 czerwca 2016 o 15:44
ile gmina zrobiła aby podratować gminne firmy? Ile polskich złotych ściągnięto nad Nysę Szaloną aby rozruszać jaworskie firmy i dać im zlecenia? Jest zlecenie, jest praca dla mieszkańców. Pozyskanych środków z zewnątrz brak więc i lokalny rynek kuleje
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
punkt widzenia
punkt widzenia11 czerwca 2016 o 15:01
Z finansowego punktu widzenia samo występowanie nadwyżki budżetowej w jednostkach samorządu terytorialnego nie jest jednoznaczne z posiadaniem przez tą jednostkę dobrej kondycji finansowej, bo jednostki sektora finansów publicznych nie są podmiotami, które działają w celu osiągnięcia zysku. Nadwyżka może świadczyć o konieczności podejmowania kroków przyczyniających się do wygospodarowania środków na spłaty zaciągniętych kredytów w kolejnych latach – wówczas tnie się wydatki, by stworzyć nadwyżkę z przeznaczeniem na spłatę długów, ale także o niewłaściwym wykonywaniu zadań publicznych i złym zarządzaniu środkami publicznymi. Chyba niewykonanie w 2015 r. wszystkich zaplanowanych zadań inwestycyjnych nie było działaniem zamierzonym? Nadwyżki budżetowe organów samorządowych pojawić się mogą bowiem w wyniku: niewykonania zadań budżetowych, pozyskania dodatkowych wpływów budżetowych, oszczędności w wydatkach budżetowych (przy pełnym lub niepełnym wykonaniu zadań). Według znajomego finansisty, najlepiej o kondycji budżetu świadczy powstanie nadwyżki w wyniku pozyskania dodatkowych wpływów budżetowych, przy jednoczesnym pełnym wykonaniu zadań. Wygospodarowanie zaś środków na spłatę zaciągniętych kredytów w kolejnych latach może nastąpić poprzez zadbanie o zwiększenie wpływów do budżetu. Są różne podejścia do zarządzania finansami i budżetem.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
q
qpunkt widzenia16 czerwca 2016 o 16:17
czy na wszystkich zadaniach "oszczędzano" czy są rozdziały, paragrafy, wydatki, które zostały zwiększone w stosunku do 2014 r. i w trakcie 2015r.?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PR
PRq21 sierpnia 2016 o 22:54
Może zwiększono wydatki na promocję, reprezentacje i reklamę?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec11 czerwca 2016 o 10:06
Trudno, żeby budżet nie był w dobrej kondycji, skoro z niego wydano mniej niż zaplanowano, tj. np. wykonano mniej inwestycji niż zaplanowano w budżecie. Skoro nie zostały wykonane założone w budżecie wydatki (m.in. inwestycyjne), to i powstała nadwyżka. Są różne podejścia, jednym z nich jest tworzenie nadwyżki, innym np. przesuwanie i wykorzystanie środków z niezrealizowanych inwestycji na inne inwestycje-np. zgłaszane przez mieszkańców.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
;)
;)mieszkaniec11 czerwca 2016 o 10:21
przy takim podejściu, to za 2 lata budżet będzie w super kondycji-będzie o co walczyć
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
budżet domowy
budżet domowymieszkaniec11 czerwca 2016 o 10:11
ja jak dostanę wypłatę i nie kupię dziecku butów, choć stare przeciekają, to też będę miała budżet w dobrej kondycji, tylko że moje dziecko z tego tytułu szczęśliwe nie będzie
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator miejski
obserwator miejski11 czerwca 2016 o 09:07
Jakie piękne wystąpienie pana Bandera. Odczytał stanowisko klubu radnych "Razem", zastanawiam się tylko kto mu to przygotował, bo chyba nie do końca wiedział co czyta. Niektóre zadania wykonane były bowiem już w 2016 r.. Natomiast jedna wiata, i "mini" zamiatarka to chyba za mało jak na jeden rok. Natomiast co miał radny na myśli mówiąc, że budżet był prospołeczny i , że wprowadzono Kartę Dużej Rodziny to jest już tajemnicą poliszynela. A burmistrz potrzebował aż rok czasu, żeby przyglądnąć się budżetowi. A przecież budżet można zmieniać na bieżąco, chyba, że o tym nie wie.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator miejski
obserwator miejski11 czerwca 2016 o 08:43
A Pan Panasiuk jak ściska burmistrza, chyba za ten (nikomu niepotrzebny) etat kierownika referatu.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
anna
annaobserwator miejski12 czerwca 2016 o 12:04
może i prawda.Ale wiesz ile osób powinno ściskać kobietę z klasą , i tam idą prawdziwe pieniądze , a odpowiedzialności 0
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a
aanna12 czerwca 2016 o 13:17
na gminę idą moje pieniądze i na kobietę z klasą w gminie i zero odpowiedzialności
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
samorządowiec
samorządowiec9 czerwca 2016 o 22:23
czy były podziękowania dla pracowników, którzy swoją pracą też przyczyniaja się do wykonania budżetu?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
q
qsamorządowiec11 czerwca 2016 o 07:45
TO chyba były podziękowania według klucza p.sekretarz a ona dopiero się uczy.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do O
do Oq11 czerwca 2016 o 09:28
ciekawe jak zareaguje burmistrz, jak przeczyta że on i nowa sekretarzowa sobie nie radzą
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
O
Oq11 czerwca 2016 o 09:00
a może sobie nie radzi.Zabrakło p. zastępczyni BURMISTRZA
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do q
do qq11 czerwca 2016 o 07:58
A wszyscy kierownicy dostali zaproszenie do udziału sesji?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do q
do qq11 czerwca 2016 o 07:54
wygłosił je burmistrz-podziękowanie dostała p.Grajek i p. Matkowski, ale już np. p.Kosińska nie, choć jaworska biblioteka nominowana została do nagrody Super Samorząd 2016 przez jury akcji „Masz Głos, Masz Wybór” i nawet nie było jej na sesji
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
za co absolutorium?
za co absolutorium?9 czerwca 2016 o 22:12
jak mówi radny nie wykorzystał nawet 1 milona trzysta tysięcy załatwione pod koniec 2014 r przez burmistrza Urbańskiego na gospodarkę wodną., a o obiecanych przez burmistrza Berę w kampanii wyborczej inwestycjach nawet nie wspomnę,
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninza co absolutorium?10 czerwca 2016 o 20:13
Prawda!
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Jawora
mieszkaniec Jawora9 czerwca 2016 o 18:53
Jeszcze niedawno większość z tych uśmiechniętych twarzy obejmowało i gratulowało Urbańskiemu. Jak to świat szybko się zmienia. A za cóż to kwiaty naszemu miłościwie panującemu. Bo na"oko" to w 2015 r.) w Jaworze widać tylko jedną wiatę przystankową, jakiś skwerek, "przeciągające się prace" przy remoncie 3 i jeszcze kilka drobnych rzeczy. Za to brak remontu basenu, niszczejący w dalszym ciągu Zamek Piastowski, wypowiedzenia, itp. Sukcesów, że ho,ho. Nawet radne P.P. się zachwyciły tymi osiągnięciami. Przykro...było na to patrzeć.
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninmieszkaniec Jawora9 czerwca 2016 o 22:20
Jak można być takimi hipokrytami ? Tak, tak to do was lecący na kolanach z wiechciami kwiatów dla obecnie panującego Za co takie "echy i ochy" ? za dziury w chodnikach za zasyfione filary za basen miejski, za darmową komunikację za zamek za salę widowiskowo sportową za za remont DK 3 za stracone pieniadze które poprzedni burmistrz załatwił za wiele wiele jeszcze innych obiecanek i za STRACONY ROK !
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gol
Goljaworzanin9 czerwca 2016 o 22:42
Michał daj na luz.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
masz rację
masz racjęmieszkaniec Jawora9 czerwca 2016 o 21:44
i pewnie będzie obejmowało i gratulowało też następcy Bery-wszystko gra oprócz głosów przy urnach...
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Trak
Trak9 czerwca 2016 o 17:54
Ale kto by się takich pierdół czepiał
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)Trak9 czerwca 2016 o 18:12
"Biuro Obsługi Klienta-absolutnie wielka duma dla Urzędu"-wielkie zaangażowanie i praca byłej Sekretarz Gminy i jej zespołu.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do q
do q:)16 czerwca 2016 o 06:58
ciekawe czy się zaraz nie okaże, czy nowa sekretarz nie potrzebuje kogoś do pomocy
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
q
q:)11 czerwca 2016 o 07:57
dobry duet powinien być po godzinach pracy .W pracy liczy się profesjonalizm i każdy powinien wiedzieć gdzie jest jego miejsce.Bez względu na rangę jaką sam sobie przyznaje.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
stary urzędnik
stary urzędnik:)10 czerwca 2016 o 20:40
Pomysł z wykupieniem od banku pomieszczeń dla utworzenia tam Biura Obsługi Klienta powstał za byłego burmistrza, była sekretarz zorganizowała i wdrożyła BOK w życie. Obecny burmistrz widać to docenia mówiąc, że Biuro Obsługi Klienta to absolutnie wielka duma dla Urzędu. I słusznie, bo za dobrą pracę należą się podziękowania.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin:)10 czerwca 2016 o 20:18
to Urbański wykupił miejsce pod biura obsługi klientów i to był jego pomysl, zeby ludziom starszym lub niepelnosprawnym latwiej bylo załatwiac sprawy. bera zrealizowal pomysl poprzednika nie musząc z bankiem sie dogadywac i znajdowac pieniądze na wykup tych pomieszczeń. jJak zwykle podpisal sie pod cudza praca. popodpisał.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mirek
Mirek:)9 czerwca 2016 o 19:28
Byłej sekretarz nie było na sesji, więc burmistrz raczej dziękował obecnej sekretarz, tylko szczerze mówiąc nie bardzo wiem za co, bo absolutorium jest za zeszły rok, a nowa jest od niedawna. Moim zdaniem, jeśli miałby komu dziękować to powinien skarbnicze a nie sekretarz. Chociaż, jak twierdzi "stanowimy dobry duet".
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kaziu
Kaziu:)9 czerwca 2016 o 19:20
Miło że BURMISTRZ docenił i oficjalnie podziękował byłej pani SEKRETARZ.Tak trzymać za pracę nagradzać tylko jeszcze kwiatek by się przydał.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
yyy
yyyTrak9 czerwca 2016 o 18:03
bo tu mowa o wykonaniu budżetu za 2015 r.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
inwestycje 2015
inwestycje 20159 czerwca 2016 o 17:23
ale skwery, m.in. przy sądzie, zostały zrobione w tym, nie w tamtym roku
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kola
kolainwestycje 201514 czerwca 2016 o 13:38
radny o tym nie wie, z resztą co roku będzie powoływał się na te skwerki, nawet te robione w innych gminach lub przez powiat
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.