X Legnickie Prezentacje Edukacyjne
Logo Jawor24h.pl
Reklama
Psychelab Jawor - Badania Psychologiczne

(FILM) Basenu nie będzie

Podczas majowej sesji Rady Miejskiej w Jaworze rajcowie podjęli uchwałę w sprawie określenia wykazu kąpielisk na terenie Gminy Jawor oraz określenia sezonu kąpielowego na 2018 rok. Jedynym wskazanym kąpieliskiem jest Jawornik.

To oznacza, że w obecnej kadencji samorządowej basen nie zostanie oddany do użytku.

Reklama

Komentarze (302)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

obietnice wyborcze
obietnice wyborcze14 sierpnia 2018 o 23:57
Mija 4 rok obecnej kadencji,lato stulecia a jaworzanie nie doczekali się czynnego odkrytego basenu. Dopiero dziś zrozumiałem znaczenie słowów Daniela Iwańskiego z KWW EB Razem : "Można obiecywać wiele rzeczy, bo byliśmy zdeterminowani żeby się dostać [...]."
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Fasci di combattimento
Fasci di combattimento13 lipca 2018 o 10:52
Dlaczego burmistrz nie oznajmił, że kolejny przetarg został unieważniony? Widać boi się to oznajmić, bo widział reakcje na e-beznadziejnelegnickie, swojej propagandówce w dodatku i stara się uciszyć sprawę. Może w gablotce wywieszono informacje, ale tam nikt nie patrzy.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Zapytanie
Zapytanie9 lipca 2018 o 11:11
Basen 4:0 Bera, mimo zwiększenia budżetu do 21 milionów naszych pieniędzy. I oczywiście winne złe firmy, które są w zmowie z opozycją, a nie my. I zamiar tworzenia "spółki" gminnej. Po co? Jak ona ma zrobić taniej? Czy w czynie społecznym burmistrz i jego bezradni, którzy krzyczą o basen będą tam robić? Bo burmistrz ma chyba doświadczenie w planowaniu bo sobie zdjęcia robi przy planach, jak by znał się na tym. A może to wałek by stworzyć spółkę by ściągnąć do Jawora więcej Świdniczan, którym tam się kończy stołek i nie mają szans by otrzymać się przy korycie?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Rysiek
Rysiek24 czerwca 2018 o 10:38
Czy rozważając rewitalizację basenu brano pod uwagę wykonanie odwiertu dla ujęcia i wykorzystania wód termalnych ?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Andzej
AndzejRysiek25 czerwca 2018 o 11:19
to ma kosztować 20 milionów a nie 40. Poza tym nie podrzucaj pomysłów, bo jeszcze bezradni EB podniosą do 40 a nawet 50 milionów
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Wojtech
Wojtech22 czerwca 2018 o 15:51
Widać przetarg nr. 3 upadł, więc by ratować się burmistrz zrobi wszystko i posunie się do wszystkiego by zacząć budowę chyba jeszcze przed wyborami. Dlaczego wcześniej nie było takiego larum tylko teraz? A no tak wybory...
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
jaworzanin 2
jaworzanin 221 czerwca 2018 o 22:58
A na dworcu PKP też fotki strzelał, tak jakby od niego zależał ten remont.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Autore
Autorejaworzanin 222 czerwca 2018 o 13:06
No ale chwali się, że on to załatwił, bo nikt inny tego by nie zrobił.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
urzędnik
urzędnik21 czerwca 2018 o 17:59
Nie czytałem ale jestem pewien, że podziękowania pod adresem burmistrza, jak zwykle skierowała pewna niezawodna radna oraz pani Renatka "wszystkowiedząca"- dziękujemy panu burmistrzowi... za wszystko, nawet za to, że bierze wynagrodzenie za pracę. Ha, ha,ha.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
bywalec
bywalec21 czerwca 2018 o 09:31
Pan Burmistrz już się fotografuje na mercedesie. Chyba nie dostał na jutro zaproszenia na wiechę i wymyśli, że miał inne ważne spotkanie. Niestety tłumy wierzą, że to on załatwił fabrykę. Co dalej z innymi inwestorami? Gdzie obiecanki z kampanii o remoncie kamienic, zamku, basenu, centrum rekreacyjnym, kinie, itd...
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
żart
żartbywalec21 czerwca 2018 o 12:17
dostać pewnie dostał, ale wypowiedziec mu sie nie pozwalą to juz dzis postanowił się wypowiedzieć na fb. Nawet o ilości zużytej stali, rozumiem,że faktury przez miasto przechodzą buhahahah
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
ATM
ATMżart21 czerwca 2018 o 13:24
I oczywiście zdjęcie przy planie. Burmistrz daje wskazówki co mają poprawić bo zauważył że źle budują, a on tyle rzeczy odebrał i tyle wstęg przeciął że ma największe doświadczenie w budowaniu.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
?
?żart21 czerwca 2018 o 17:32
Ciekawe co o tym wszystkim myślą ludzie z Merca?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
jawora
jaworabywalec21 czerwca 2018 o 12:40
Ostatnio fotografuje się przy wszystkim kilka razy, widać sprawa basenu zapaliła się, bo akcje w których burmistrz się fotografuje są praktycznie co dzień.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Wp
Wpbywalec21 czerwca 2018 o 13:17
Jaką wiechę? O co chodzi?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
zzz
zzzWp21 czerwca 2018 o 22:16
Wiecha to impreza, na której świętuje się zakończenie ważnego etapu budowy. W tym przypadku oczywiście zakładam, że nikt, kto faktycznie ciężko pracuje przy budowie hali, włącznie z kierownikami budowy, nie ma czasu na takie szopki.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Pytajnik
PytajnikWp22 czerwca 2018 o 13:09
Czyli nie zaprosili burmistrza na imprezę? To chyba zrobi swoją.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Autore
Autorebywalec21 czerwca 2018 o 13:26
I oczywiście na Facebooku pod postem jak burmistrz instruuje budowlańców jak mają budować już pełno peanów ludzi którzy chcą się podlizać burmistrzowi.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
.
.Autore21 czerwca 2018 o 17:03
Czasami mam wrazenie,ze ludziom rozum odebrało ...:(
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin18 czerwca 2018 o 08:14
"Poznaliśmy właśnie jego rozstrzygnięcie, a właściwie jego kolejne unieważnienie. Zgłosiła się tylko 1 firma z Bolkowa, która gotowa była spełnić marzenia jaworzan( władz miasta) o wodnych rozkoszach w letniej porze za 19 mln 999 tysięcy . - Jesteśmy pewnego rodzaju "zakładnikiem" sytuacji na rynku budowlanym. Trwa boom budowlany, firmy mają same problem z kontraktowaniem pracowników, którym trzeba płacić coraz więcej. Do tego doszedł wzrost kosztów materiałów budowlanych - ocenia burmistrz Jawora Emilian BERA. - Przed rok sytuacja uległa diametralnej zmianie. Ale z planów budowy nowoczesnego kompleksu basenowego nie zamierzamy rezygnować. Najprawdopodobniej jaworscy radni niebawem będą musieli pochylić się nad projektem zwiększenia o kilka milionów nakładów miejskich na inwestycję." TAK WYPOWIADA SIĘ BURMISTRZ 17.06.2018R. NA -LEGNICKIM. PYTANIE WIĘC DLACZEGO CZEKAŁ TYLE CZASU-3 LATA NA OGŁOSZENIE PRZETARGU NA REMONT BASENU, SKORO TO BYŁ PRIORYTET WYBORCZY I CENY NA POCZĄTKU KADENCJI BYŁY NIŻSZE? DLACZEGO ZAMIAST ZAJĄĆ SIĘ REMONTEM BASENU, TO ZAJĄŁ SIĘ REMONTEM SKWERKÓW, A TERAZ MUSIMY ZA TO ZAPŁACIĆ WIĘCEJ? I W KOŃCU DLACZEGO MUSIMY POKRYĆ KOSZT REMONTU W 100% Z NASZYCH PODATKÓW, A NIE ZE WSPARCIEM ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
jaworzanka
jaworzankajaworzanin18 czerwca 2018 o 14:12
Ludzie słyszą: remont, nowy basen i już się podniecają i nie myślą o kosztach tylko łykają jak pelikan propagandę i myślą ze kasa spada z nieba albo za swoje obecna władza robi.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
realista
realistajaworzanin18 czerwca 2018 o 15:26
"jaworzanko", wybraliśmy radnych, aby za nas działali, skoro jest na to ich milcząca akceptacja, to co się dziwisz, że dzieje się jak się dzieje
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Niet
Nietrealista19 czerwca 2018 o 09:18
Niestety ale przykład z tym jak radny Pawlinow głosował przeciw budowie boiska przy dawnym gimnazjum nr.2 świadczy o tym że rozkaz wychodzi od burmistrza, bo jako nauczyciel, który został radnym dostał drugi przedmiot do porwadzenia, ale czy ma do tego odpowiednie wykształcenie to się pytam? I tak by chronić swoje interesy radni głosują tak jak każe włodarz.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
profity
profityrealista19 czerwca 2018 o 10:26
do "Niet"-a jego żona dostał etat w Urzędzie
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Basen Niet
Basen Nietrealista19 czerwca 2018 o 13:44
do "profity" --> No właśnie, wiem że dostała, ale nie wiem na jakim stanowisku. I to jest to uwolnienie energii miasta? Ale czy ludzie widzą to co się dzieje? Rozliczą? Bo jeśli wygra to już będzie chyba zapaść finansowa i wszystko zostanie już obsadzone na wieki. Bedzie to samo na co ludzie narzekali przez 12 lat.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
profity
profityrealista19 czerwca 2018 o 14:05
Iwona Pawlinow-kasa nr 2 w BOK Urzędu http://www.jawor.pl/p,83,biuro-obslugi-klienta-bok
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
dziękuję
dziękujęrealista19 czerwca 2018 o 15:04
No to pięknie uwolniona energia...
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
profity
profityrealista19 czerwca 2018 o 15:43
Po objęciu władzy przez obecnego burmistrza także radna z EBRazem Jadwiga Wojda-Elbrah dostała pracę w gminnej Przychodni Rejonowej jako pielęgniarka koordynująca. W tejże samej Przychodni otworzono również Dział Rehabilitacji w skład którego wchodzi gabinet rehabilitacji, w którym zatrudniono radnego z EBRazem Michała Bandera. W radzie społecznej Przychodni na 5 członków 3 to radni z EBRazem (Daniel Iwański, Longina Gaszyńska, Marcin Jankowski).
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
nie ładnie
nie ładnierealista19 czerwca 2018 o 16:41
bardzo nieładnie , Jak to wygląda przyjmuje się do pracy żonę radnego Pawlinowa , zwalnia się inne osoby z Urzędu a przyjmuje ludzi ze Strzegomia albo rodziny radnych. Panie burmistrzu nie ma pan naszych głosów , ani ci radni od pana którzy załatwili prace w urzędzie albo jednostkach urzędu dla swoich z rodziny. Teraz przynajmniej wiem dlaczego radny Pawlinow chodzi za burmistrzem Berą jak cień.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
ABRakłem
ABRakłemrealista20 czerwca 2018 o 10:18
No i też wiadomo dlaczego bezradny Bander tak łazi za burmistrzem. Ci co nie mieli nic dostali sporo to dbają by nie stracić
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzaninrealista20 czerwca 2018 o 11:21
Jest dużo więcej "kwiatków" poprzyjmowanych po znajomości. Nie chcę być dociekliwy, ale przydałaby się zewnętrzna kontrol i ujawnienie tych 4 lat rządów. Niestety nasza opozycja jest tylko na papierze, bo nie potrafi ujawnić wielu rzeczy np przed jesiennymi wyborami. 1. Ile dodatkowych osób przyjęło miasto i nazwiska (UM, JOK, Ecmen, Muzeum, Promocja, Basen itd...) Na ile dodatkowych milionów jest zadłużona Gmina od poprzednich wyborów. 2. W jaki sposób są wydawane środki na niepotrzebne bilbordy, ulotki, promocję itp... 3. Pan Burmistrz jest prawie cały czas w terenie z fotografem i Tele Jawor sadząc drzewka, biegając, pokazując nie swoje inwestycje, będący na różnych imprezach itd... Kto go wtedy i w jaki sposób zastępuje, oraz kto to i za ile finansuje...? Opozycjo wypadałoby się trochę zainteresować swoim miastem. Pozdrawiam
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Lokalny patriota
Lokalny patriotarealista20 czerwca 2018 o 12:26
do "Jaworzanina" Dług od zeszłego roku zwiększył się o bagatela 9 000 000, w jeden rok, więc przez 4 lata patrząc na to co się działo i co się dzieje teraz. Burmistrz uruchomił propagandę, za która zapłacimy, bo teraz taki natłok zdjęć i eventów, że to jakieś nieporozumienie jest. Zastępuje go, a właściwie wykonuje za niego prace (bo podpisy na dokumentach to są zawsze z upoważnienia burmistrza miasta Jawora, no chyba że chodzi o jakieś zagranie PR to wtedy burmistrz leci pierwszy i się podpisuje) wice burmistrz, bo sekretarz z burmistrzem latają przecinać wstęgi, zwłaszcza teraz kiedy pali się po sprawie z basenem. Też zwracam się do opozycji - DZIAŁAJCIE! Jeśli się nie opamiętacie to tym razem burmistrz bez przeszkadzających mu ludzi z SLD (których rozgrywa jak chce) przejmie wszystko i wtedy się zacznie masakra budżetowa.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Reklama
udip
udiprealista20 czerwca 2018 o 14:30
jaworzaninie, to o czym piszesz to informacje publiczne, to żadna tajemnica służbowa, w zasadzie takie informacje powinny być udzielone "od ręki"
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Ania
Aniarealista20 czerwca 2018 o 18:45
Jednym słowem radni bezradni dlatego tym państwu już podziękuję w najbliższych wyborach
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
on
onjaworzanin19 czerwca 2018 o 15:25
na h.... nam podgrzewana woda????
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
EBRakłem
EBRakłemon20 czerwca 2018 o 10:11
Bo można wywalić na nią pieniądze mieszkańców.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Nie!
Nie!17 czerwca 2018 o 22:49
I trzeci przetarg też do kosza. A bezradni chcą wydać kolejne kilka milionów lekką ręką (milionów które są z naszych podatków)
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Reklama
mi
mi15 czerwca 2018 o 12:16
zadłużenie Jawora na rok 2017 to 15 066 431zł...nie stać nas na basen
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Płać EB
Płać EBmi15 czerwca 2018 o 14:31
Według BIP-u dług wynosi 23.460.000 zł na koniec 2017, a na 2018 to 32.630.000 zł tak więc...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
koala
koalaPłać EB12 września 2018 o 19:55
z czego będzie budowane rondo ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
wiadomości PIS
wiadomości PIS15 czerwca 2018 o 10:36
pamiętacie jak jakiś *** co rusz wypominał ośmiorniczki zjadane za czasów PO? To teraz zobaczcie jak jaśnie panowie z PISu na czele z Kuchcińskim robią sobie zamówienia kulinarne. Podobno miało być inaczej !!!!!!!!!!!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
BUBU
BUBU14 czerwca 2018 o 22:28
A ja się pytam czy firma P. Chwalany ma jakieś doświadczenie przy budowie basenów?to jest główne kryterium przy zamowieniach tego formatu!(w normalnych miastach i przy mądrych komisjach)niech udokumentuje ,bo potem się okaże ,że robią to fachowcy z Bolkowa,Świn i Pogwizdowa.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Plażowicz
Plażowicz14 czerwca 2018 o 19:11
Zanim basen wyremontują to kąpielówek sparcieją panie Irański - jeśli w ogóle basen powstanie.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Tabaluga
Tabaluga14 czerwca 2018 o 12:38

tak, e z tymi kpielwkami to si jeszcze wstrzymajcie

Opublikowany przez SIRT - Jawor 13 czerwca 2018
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Szejk z Jawora
Szejk z JaworaTabaluga14 czerwca 2018 o 12:49
20 milionów, co to dla tak bogatej gminy.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Jaworski Szejk Skwerkowy
Jaworski Szejk SkwerkowyTabaluga14 czerwca 2018 o 20:13
Ja proponuję nie cackać się i wybudować projekt za 50 000 000, a co się ograniczać!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Res
Res14 czerwca 2018 o 12:15
Ale podobno wpłynął projekt firmy z Bolkowa na 19 999 997zł ale to nadal praktycznie 20 milionów więc chyba nie przejdzie
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
różnica
różnicaRes14 czerwca 2018 o 14:51
a gmina podobno zamierza przeznaczyć na sfinansowanie 16.797.279,50 zł
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Burmistrz
Burmistrzróżnica14 czerwca 2018 o 15:37
No to trochę brakuje
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
gustaw
gustaw13 czerwca 2018 o 19:54
basenu niet bo zaś trzeba z miejskiej kasy tym razem z Joku wypłacić niemałe odszkodowanie zwolnionemu pracownikowi kolejny wygrany proces miasto sięga wielka dziuraaaaaaaaaaaaaaaaa budżetowa
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
No
Nogustaw14 czerwca 2018 o 15:56
A ludzie tego nie widzą
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
OLA
OLAgustaw20 czerwca 2018 o 12:51
Następne procesy czekają na finał i też będą odszkodowania , a sprawy o mobing ?Czarno to widzę dla nas podatników .Na poziomie Jawora nic nie można rozwiązać ,wiadomo dlaczego ....nadzieja w sądach.












2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
obserwator 2
obserwator 213 czerwca 2018 o 12:25
Opozycja pyta, tylko, że wówczas dziwnym trafem na sesji nie ma mediów ???
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
SybkieMedia
SybkieMediaobserwator 213 czerwca 2018 o 15:08
No Gazeta Jaworska i inne są pod butem aktualnych burmistrzów. Jedynie chyba ten portal porusza kwestie, które dla rządzących są niewygodne, bo reszta tylko poklepuje burmistrza po plecach, ale dlaczego nie ma ich wtedy?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
proste
prosteSybkieMedia14 czerwca 2018 o 09:01
bo działają zgodnie z tym, co ustalą ze zleceniodawcą-kto płaci, ten rząda
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Niestety
NiestetySybkieMedia14 czerwca 2018 o 12:14
No i niestety przez to że większość mediów lokalnych (w całym kraju) jest na garnuszku władzy, to obiektywnych mediów brak
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
KRZYSIEK
KRZYSIEKSybkieMedia20 czerwca 2018 o 12:59
Gazeta Jaworska potraktowała mojego kolegę jak intruza. Napisał niewygodny artykuł ,w którym opowiedział o sytuacji nieczynnych toalet na Jaworniku i kłamstwach dyrektora .Niestety artykuł się nie ukazał. Czyżby rzucał złe światło na dyrektora i kolegę burmistrza w jednej osobie ?




2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
?
?obserwator 213 czerwca 2018 o 18:30
pyta i co? cos z tym dalej robi, czy tylko pyta?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Gustaw Jeleń
Gustaw Jeleń13 czerwca 2018 o 07:36
Nieporozumienie pawicy to dopiero swoich zatrudniało. Nieprawdaż Wieczorynko? Dyrektorzy rodzina Artka. Kumpel kierownik pływalni itp itd.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
do Gustawa Jelenia
do Gustawa JeleniaGustaw Jeleń13 czerwca 2018 o 08:07
czy to prawdziwy jeleń?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
NiEB
NiEBGustaw Jeleń13 czerwca 2018 o 09:26
Aha czyli poprzednicy tak robili to źle, a jak berian robi to dobrze? Bo co bo ma taki PR że wolno? Otóż nie! Nikt tak nie może robić.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
czytelnik
czytelnikGustaw Jeleń13 czerwca 2018 o 12:03
Na taką skalę to nigdy nie było.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
sprawowanie mandatu
sprawowanie mandatu12 czerwca 2018 o 16:02
Radni PIS wkraczają do urzędów, aby sprawdzać transparentność i prawidłowość działań. http://www.kurierlubelski.pl/wiadomosci/a/poslowie-pis-szturmuja-dzis-urzedy-najwiekszych-miast-pytaja-o-nagrody-przyznane-urzednikom-samorzadowym,13236348/
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
sprawowanie mandatu
sprawowanie mandatusprawowanie mandatu13 czerwca 2018 o 08:26
W całej Polsce posłowie wkraczają do urzędów i w imieniu wyborców weryfikują działania włodarzy. Czy nasza posłanka też skorzysta ze swojego mandatu i w ramach art. 19 ustawy o sprawowaniu mandatu posła i senatora sprawdzi jak rządzi burmistrz z PO wraz ze swoja zastępczynią z SLD i strzegomsko-świdnickim "zaciągiem"? N tym portalu jest wiele niepokojących sygnałów, które wg mieszkańców warto było zweryfikować, jak chociażby godziny pracy niektórych osób i co robią, jak nie wykonują swoich obowiązków.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzaninsprawowanie mandatu13 czerwca 2018 o 10:24
poseł ma takie same kompetencje w urzędzie jak TY.Urząd Miasta,Starostwo Powiatowe, biura Rady Miejskiej i Rady Powiatu, mają obowiązek udostępnienia wszelkich dokumentów o które prosisz.Chyba ,że są z różnych przyczyn niejawne np. dane osobowe itp.Tak jest od ponad 20 lat . Więc to o czym piszesz to żadna rewelacja tylko normalna polityka.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
ktoś
ktośsprawowanie mandatu13 czerwca 2018 o 13:06
Kampania już trwa za pieniądze UM... Namioty, bilbordy, wata cukrowa, jazdy autami UM, JOK, osobisty fotograf, TV, gazety... Wszystko pod EB. Czy tak to powinno być?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
coś
cośsprawowanie mandatu13 czerwca 2018 o 15:04
Burmistrz zapomniał chyba i nie zakończył kampanii, ale chyba o to chodzi, żeby przykryć zatrudnianie po znajomości i organizować propagandę sukcesu.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
wybrańcy ludu
wybrańcy ludusprawowanie mandatu13 czerwca 2018 o 18:25
"Jaworzaninie", poseł ma szczególne przywileje z art. 19 ustawy o posłach i został wybrany przez ludzi, aby w ich imieniu to robił. Wyobrażasz sobie, jakby tak każdy mieszkaniec chciał sam sprawdzać? Przecież to byłby paraliż dla urzędów.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninsprawowanie mandatu14 czerwca 2018 o 08:58
A po kiego p. Żmijewska wszędzie biega za burmistrzem? Jak jeszcze biegała jako jego doradczyni to jeszcze można było to jakoś zrozumieć, ale sekretarz ma inna rolę-dbać o organizację pracy w urzędzie, a nie poza nim. Asystentkę mógł z niej zrobić zamiast sekretarza, byłoby taniej. Burmistrz i jego zastępczyni, to ja rozumiem, bo oni są do reprezentowania urzędu na zewnątrz, ale sekretarz? Czasami sekretarzy można spotkać na zewnątrz, jak zastępują burmistrza, ale nie w ich towarzystwie. Jak chce ją mieć blisko siebie, to niech się z nią zwiąże.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
dziwne
dziwnesprawowanie mandatu14 czerwca 2018 o 11:45
Chciał ją mieć blisko siebie i posadził ją w gabinecie zastępcy burmistrza, do którego wchodzi się przez sekretariat burmistrza za zapowiedzią sekretarki, a swoją zastępczynię posadził w gabinecie sekretarza, do którego wchodzi się z korytarza bez uprzedniej zapowiedzi sekretarki. Teraz wszędzie ją ze sobą zabiera, choć zadania sekretarza koncentrują się na urzędzie, a nie poza nim. Dziwnie to wygląda. Przypomina to trochę inną niedawną historię na arenie politycznej z Petru.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Sekretarz
Sekretarzsprawowanie mandatu14 czerwca 2018 o 12:47
A dlaczego chce ją mieć przy sobie? I dlaczego swojego zastępcę SLD olał? Dlaczego nie zbuntują się sprzeciw temu, to jest przecież policzek w twarz, że sekretarz robi chyba za wice, a wiceburmistrz został sprowadzony do podpisywania papierków "z upoważnienia", bo wszędzie widnieją tylko jej podpisy i jej głos chyba nie jest ważny w żadnych sprawach, za to głos sekretarza jest drugi po burmistrzu.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniecsprawowanie mandatu14 czerwca 2018 o 16:02
Myślę, że Pan Prezes raczej jest za tym, aby jego posłowie i senatorowie byli aktywni w swoich okręgach wyborczych, aby mieszkańcy-wyborcy widzieli ich osobiste zaangażowanie w sprawy lokalnej wspólnoty. Dobrze to wygląda i świadczy o danym ugrupowaniu, jak w imieniu wyborców się angażują. Mieszkańcy z pewnością ta osobista troskę dobrze odbierają. Opozycja nie jedną taką akcję już zrobiła przed Sejmem.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
hmm
hmmsprawowanie mandatu16 czerwca 2018 o 07:51
"Sekretarzu", jeśli wszędzie widnieją tylko podpisy zastępcy burmistrza, to oznacza, że albo burmistrz jest ciągle nieobecny (udokumentowana nieobecność-delegacja, chorobowe, urlop), albo przekracza swoje uprawnienia, bo zastępca jak sama nazwa mówi ma zastępować burmistrza podczas jego udokumentowanej nieobecności, a nie wyręczać. Burmistrz może swojemu zastępcy powierzyć pewne sprawy, ale nie wszystkie.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninsprawowanie mandatu18 czerwca 2018 o 08:17
Pani Elu, mieszkańcy liczą na Panią. Bo jak nie Pani to kto...?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Reklama
$
$sprawowanie mandatu18 czerwca 2018 o 23:33
Pani Ela na burmistrza, a Jawor na tym zyska. Będzie miała odpowiednie przełożenie na górze, to i może uda się pozyskać jakieś środki na remont gminnych zabytków(zwłaszcza zamku, który straszy i niszczeje) i budynków mieszkalnych, z których odpadają tynki płatami i leje się woda przez dziurawy dach. Pani Elu, bo jak nie Pani, to kto... ?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
popieram
popieramsprawowanie mandatu13 czerwca 2018 o 08:57
brawo, tak powinni działać wybrańcy ludu
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
chyba
chybasprawowanie mandatu13 czerwca 2018 o 13:29
powinni wkroczyć do urzędu w Jaworze .
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Mosze
Moszechyba13 czerwca 2018 o 15:12
Raz media wkroczyły w sprawie zmiany nazwy ulic i głosowania, to zastępca burmistrza i urzędnicy nabierali wody w usta lub rzucali frazesami.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
do "Mosze"
do "Mosze"chyba14 czerwca 2018 o 09:07
Trzeba było złożyć skargę na utrudnianie radnemu sprawowania mandatu wbrew art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym, bo zgodnie z tym przepisem w wykonywaniu mandatu radnego radny ma prawo, jeżeli nie narusza to dóbr osobistych innych osób, do uzyskiwania informacji i materiałów, wstępu do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wglądu w działalność urzędu gminy, a także spółek z udziałem gminy, spółek handlowych z udziałem gminnych osób prawnych, gminnych osób prawnych, oraz zakładów, przedsiębiorstw i innych gminnych jednostek organizacyjnych, z zachowaniem przepisów o tajemnicy prawnie chronionej. Takie same szczególne uprawnienia ma poseł podczas wykonywaniu swojego mandatu-art. 19 ust. 1 ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora mówi, że w wykonywaniu mandatu poseł lub senator ma prawo, jeżeli nie narusza dóbr osobistych innych osób, do uzyskiwania informacji i materiałów, wstępu do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wglądu w działalność organów administracji rządowej i samorządu terytorialnego, a także spółek z udziałem Skarbu Państwa oraz zakładów i przedsiębiorstw państwowych i samorządowych, z zachowaniem przepisów o tajemnicy prawnie chronionej. Zwykły obywatel tych szczególnych przywilejów nie posiada, musi działać zgodnie u.d.i.p.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Autore
Autorechyba14 czerwca 2018 o 12:12
Jacy radni? Opozycja co chyba przestała cokolwiek robić, bo boi się, że media i ludzie burmistrza oskarżą ich o "brak współpracy" lub "bycie przeciwnym "zmianom" i "rozwojowi" miasta" czy może radni EB, którzy nie wystąpią przeciw swojemu władcy miłościwie nam panującemu, bo stracą miejsce na listach, przywileje i ciepłe posadki?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Reklama
wiadomości PIS
wiadomości PIS11 czerwca 2018 o 10:10
kolejna duża firma szerokim łukiem omija Polskę. Amerykański Ford na miejsce produkcji swojego kolejnego modelu wybrał Rumunie.Za to my , Polacy przepłacamy kupując zestawy Patriot od naszych " przyjaciół "Amerykanów. I jeszcze się tym chwalimy!!!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Nie dla PiS
Nie dla PiSwiadomości PIS11 czerwca 2018 o 17:58
Skąd info o fabryce Forda nie w Polsce?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
sołtys
sołtyswiadomości PIS12 czerwca 2018 o 11:23
bez wiz do USA mogą jeździć Czesi , Słowacy ,Węgrzy, Niemcy itd..W kwietniu 2018 administracja Amerykańska ogłosiła listę krajów których obywatele będą mogli do USA jeździć bez wiz od 2019 roku. Jak myślicie , jest na tej liście Polska ???
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
US of A
US of Asołtys12 czerwca 2018 o 12:13
Sołtysie wiesz jakie są zasady zniesienia wiz do USA? Widać nie skoro piszesz takie bzdury, najpierw poczytaj jakie kryteria muszą zostać spełnione by można było znieść wizy, a Polska tych kryteriów nie spełnia i jeszcze przez długi czas ich nie będzie spełniać.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzaninsołtys13 czerwca 2018 o 10:31
Ty nie pisz do sołtysa tylko napisz to do rządzących,którzy co rusz jadą do USA żeby załatwić zniesienie wiz , a kolejni prezydenci obiecują załatwić to w ekspresowym tempie.Czyli w/g Ciebie nasze władze robią nam wodę z mózgu?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
US
USsołtys13 czerwca 2018 o 13:20
Powtarzam, to że ktoś obiecuje zniesienie wiz, czy to nasi (p)osłowie czy nawet prezydent USA to jest tylko obiecanka, tak jak obiecuje włodarz Jawora, to mówić każdy może, ale kryteria są nieubłagane i musimy je spełnić żeby znieść wizy.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Ania
Ania10 czerwca 2018 o 21:34
Zainteresował mnie program na info o starych zegarach miejskich czy ktoś wie co stało się z mechanizmem naszego zegara
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
cenna rzecz
cenna rzeczAnia11 czerwca 2018 o 09:46
Ten mechanizm to był zabytek i miał dużą wartość finansową. Nie powinien "zaginąć".
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Spisek
SpisekAnia11 czerwca 2018 o 17:30
Długi miasta rosną więc może zniknął gdzieś...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
on
on10 czerwca 2018 o 10:14
Zażądaj opozycjo pod okiem kamer sprawozdania finansowego Jawora i upublicznij to!!!. Dać 2 tyg, jeśli nie to akcja o niegospodarność!!! Obudźcie się w końcu
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
ciekawe dlaczego?
ciekawe dlaczego?on11 czerwca 2018 o 09:44
Fakt, coś cicho siedzi obecna opozycja. W innych miastach mieszkańcy na bieżąco są o wszystkim informowani. Czyżby było aż tak dobrze? A jeśli nie jest dobrze, to dlaczego opozycja nie reaguje zgodnie z prawem, tylko udziela milczącej aprobaty? Jak faktycznie jest-dobrze, czy źle?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Emi
Emiciekawe dlaczego?11 czerwca 2018 o 17:34
Popieram, tylko czasami coś bąknęli, że coś tam coś tam, a tak to cicho siedzi opozycja. Powinni się patrzeć na ręce burmistrza cały czas i informować o wszystkim co się dzieje, w końcu od tego jest. Ale może wtedy burmistrz wszędzie by gadał że opozycja nie chce współpracować, tak jak podobno jaworzanie z UM nie chcieli współpracować daltego byli wyrzucani...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
???
???ciekawe dlaczego?12 czerwca 2018 o 15:15
Ciekawe co takiego zrobił ten burmistrz, z którym jego właśni mieszańcy nie chcieli współpracować, zwłaszcza, że ze wszystkimi poprzednimi jakoś dobrze współpracowali?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
??
??ciekawe dlaczego?12 czerwca 2018 o 15:23
To pytaj burmistrza. Odpowie tylko, że nie chcieli współpracować....
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
do "??"
do "??"ciekawe dlaczego?12 czerwca 2018 o 15:31
masz błędne informacje, ktoś Ci wcisnął niezłą bajkę
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
A
Aciekawe dlaczego?12 czerwca 2018 o 15:41
Tia to niby dlaczego? Burmistrz zawsze mówi że "nie chcieli współpracować"
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
info
infociekawe dlaczego?12 czerwca 2018 o 15:57
Nie wiem, co mówi burmistrz, ale wystarczy porozmawiać z tymi pracownikami, aby dowiedzieć się jak jest faktycznie. To jaworzanie i można ich spotkać nawet w sklepie. Ja rozmawiałem z kilkoma i wiem, że chcieli współpracować.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
LSDInfo
LSDInfociekawe dlaczego?12 czerwca 2018 o 16:06
Ale niechęć współpracy to tylko pretekst był do zwalniania i zatrudniania swoich ze Świdnicy i okolic
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
mieszkaniec-wyborca
mieszkaniec-wyborcaciekawe dlaczego?12 czerwca 2018 o 18:11
Radna Wojda-Elbrah i radny Bander z EBRazem dostali etat w gminnej Przychodnie rejonowej, żona radnego Pawlinowa dostała etat w Urzędzie. Zastanawia mnie, czy w takim układzie można bezstronnie sprawować mandat radnego?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
wyborcy rozliczą
wyborcy rozlicząciekawe dlaczego?12 czerwca 2018 o 19:35
i najlepiej, że zamiast pracować łażą za burmistrzem w godzinach pracy, a potem są komentarze radnych że są kolejki do Bandera, a są bo zamiast pracować wszędzie łazi, a i do tego rodzina radnego dostaje etaty. A na jakim stanowisku jest zatrudniona żona radnego Macieja P.?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
do "on"
do "on"on11 czerwca 2018 o 17:05
W całym kraju rozliczane są lokalne władze, a w Jaworze jakby była zmowa milczenia, albo jakby nie było opozycji. Ostatnio nawet w sklepie padło pytanie, czy ta nasza posłanka z PIS poprze burmistrza, które de facto reprezentuje Platformę Obywatelską i współrządzi z SLD w mieście?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
ada
adaon11 czerwca 2018 o 17:45
Napewno finanse gminy są w najlepszej kondycji, przy takich specjalistach finansowych z takim doświadczeniem mamy super budżet................................... Oby tak dalej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Haha
Hahaada12 czerwca 2018 o 10:01
Dobry żart Ada hahaha uśmiałem się
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
buba
bubaada12 czerwca 2018 o 15:23
tacy specjaliści finansowi, że ostatnia kontrola wykazała, że doprowadzili gminę do strat, ale o tym coś też jakoś cicho
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Do buby
Do bubyada12 czerwca 2018 o 15:41
Coś więcej można? A opozycja milczy ja zwykle zresztą...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
buba
bubaada12 czerwca 2018 o 15:59
opozycja wie, ale o to dlaczego o tym nie informuje, to trzeba by zapytać radnych opozycyjnych
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
zarządca
zarządca8 czerwca 2018 o 13:16
Aby ocenić, kto potrafi jak zarządzać majątkiem, wystarczy prześledzić oświadczenia majątkowe. ktoś, kto dużo zarabia przez jakiś czas, a wykazuje niewielki kapitał i do tego jeszcze zadłużenie, to raczej marny z niego zarządca. Do zarządzania publicznym majątkiem powinno podchodzić się z jeszcze większą uwagą, bo dysponuje się pieniędzmi nie własnymi, a mieszkańców. Kobieta to dobry pomysł. Kobiety z natury są bardziej pracowite i opiekuńcze.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
facet
facetzarządca8 czerwca 2018 o 23:10
No tak, kobieta, kobieta i jeszcze raz kobieta. Jak to rozumieć? Wszystko jedno kto, byle kobieta? Nie podaje Pani żadnej propozycji tylko ciągle rzuca "kobieta". Liczy się konkretna osoba, jej cechy, jej dorobek, jej wiedza, jej wiarygodność.Używajmy może rzeczowych argumentów, za i przeciw, rozmawiajmy o programach konkretnych osób, a nie o płci i uprzedzeniach.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Ella
Ellazarządca11 czerwca 2018 o 16:23
Jestem za objęciem rządów w mieście przez kobietę, ale jaworzankę, żeby zaprzestać odpływowi naszych pieniędzy do innych gmin. W Jaworze jest cała masa kobiet, które posiadają wiedzę, doświadczenie i są pracowite, a nie tylko robią show. Nam trzeba dobrego doświadczonego zarządcy i gospodarnej ręki. Najwyższa pora oddać władzę w rękę kobiety, zadba o nas jak o swoją rodzinę.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
ktoś
ktoś7 czerwca 2018 o 11:09
Napisz redakcjo coś o Dniach Jawora, bo ten proponowany program do katastrofa... Czyżby kasa poszła na swoich, na premie, nagrody... Mniejsze miasta jak Kamienna Góra, Chocianów, Świebodzice, Złotoryja miażdżą nas, bo bo
w Jaworze widać tylko DJ... A może malowany wodzirej będzie główną atrakcją?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Autore
Autorektoś7 czerwca 2018 o 14:53
Patrząc gdzie pojawia się burmistrz to widać gdzie się kasa rozpłynęła nie licząc dawania swoim
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
ejże
ejżeAutore8 czerwca 2018 o 13:17
Rozdawać publiczne pieniądze to żadna sztuka, każdy to potrafi.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
EBajki
EBajkiAutore8 czerwca 2018 o 14:01
Obecny burmistrz aż za bardzo to potrafi.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
mieszkaniec Jawora 33
mieszkaniec Jawora 336 czerwca 2018 o 20:12
A ja stawiam na Kowalczyka, i niech sobie dobiera później kobiety do współpracy.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
kobieta
kobietamieszkaniec Jawora 337 czerwca 2018 o 13:25
no mamy obecnie młodego mężczyznę i dużo zdjęć
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
EWA
EWAkobieta9 czerwca 2018 o 08:29
Mamy obecnie burmistrza, który nie widzi krzywdy ludzkiej , który , gdyby miał trochę empati ,nie pozwoliłby na takie zachowania swojego kolegi, wielkiego dyrektora , raczej dyktatora . Kto posłucha ludzi , którzy nestety muszą pracować z tym osobnikiem , to nie do wiary jak można w ten sposób traktować pracowników , a jednak .......
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Anka
Ankakobieta13 czerwca 2018 o 23:51
Jeżeli jest tak jak piszesz, to co na to radni-wiedzą o tym i czy coś z tym zrobili-zgłosili do PIP albo innych organów?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Doktor
Doktorkobieta14 czerwca 2018 o 12:17
Zaraz by było w komunikatach że radni są przeciw rozwojowi, donoszą na miasto, byłoby szczucie i gadanie o "nieudolnej opozycji co jak była u władzy nic nie zrobiła"
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
żart?
żart?kobieta14 czerwca 2018 o 14:47
"Doktorze", chyba żartujesz?! Jeżeli mają wiedzę o jakiś nieprawidłowościach, to mają obowiązek to zgłosić (art. 304 k.p.k.). Uważasz, że lepsza jest milcząca akceptacja tego stanu? Zobacz jak radni działają w innych gminach, gdy dochodzą do nich niepokojące sygnały.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
rodzic
rodzickobieta14 czerwca 2018 o 16:19
Ktoś czuje się bezkarny i pozostaje bezkarny najczęściej przez to, że ma na to milczące społeczne przyzwolenie. Radny, poseł, senator po to jest przez ludzi wybrany, by dbał o ich interesy, działał, a jak trzeba to i interweniował w ich imieniu. Zostali też wyposażeni przez ustawodawcę w specjalne przywileje, więc niech z nich korzystają. Popieram działania posłów, którzy w całej Polsce wkraczają do urzędów i sprawdzają transparentność oraz legalność działania władz. tak właśnie powinien być sprawowany mandat. Tego zabrakło w Warszawie za rządów HGW i dziś wychodzą różne rzeczy, które można było na bieżąco weryfikować i ich uniknąć.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
NiEB
NiEBkobieta14 czerwca 2018 o 20:34
Wystarczy zobaczyć (tfu) e-legnickie i na zakładce Jawor. Tam same proburmistrzowskie artykuły (chyba na zamówienie pisane), a komentarze też (to chyba ludzie z UM piszą bo jak to jest linkowane przez burmistrza i świtę), a jak ktoś coś źle o jaśnie panującym napisze to wyzywany jest od nieudolnej opozycji itp. Władza robi wszystko dobrze i wie lepiej.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Autor
Autormieszkaniec Jawora 338 czerwca 2018 o 20:58
Koniecznie zwiększmy liczbę kobiet e polityce
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
parytety
parytety6 czerwca 2018 o 07:03
Kobieta na burmistrza! Kobiety potrafią gospodarnie zarządzać budżetami domowymi, a naszą gminą po tej kadencji to trzeba będzie bardzo gospodarnie zarządzać z takim zadłużeniem na karku. Trzeba kogoś inteligentnego i pracowitego. Wystarczy już modela i zdjęć. Większość jaworzan stanowią kobiety, oddajmy więc władzę tej większości!
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
mąż
mążparytety6 czerwca 2018 o 14:02
Kobiety zwykle więcej wydają niż zarabiają i tak wygląda to ich gospodarowanie.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Facet
Facetmąż6 czerwca 2018 o 15:35
"mężu", jeśli masz na myśli Panią Botoks ze sztucznymi rzęsami i paznokciami, to masz rację, ale taką to raczej mało kto by chciał mieć na utrzymaniu-drogie toto, mało eleganckie i w dodatku sztuczne.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Sebox
Seboxmąż7 czerwca 2018 o 14:53
Hmm a Jaworzanie ją utrzymują mimo iż nigdzie nie było powiedziane że wezmą ją na utrzymanie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Facet
Facetmąż8 czerwca 2018 o 08:26
Kogo jaworzanie utrzymują, o kim mówisz?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Lemans
Lemansmąż8 czerwca 2018 o 17:54
Chyba wszyscy wiedza o kogo chodzi. Nawet nie dawno była afera z tym związana.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Facet
Facetmąż15 czerwca 2018 o 11:10
jaka afera?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Co to znaczy
Co to znaczymąż15 czerwca 2018 o 11:35
Zwolnienie pewnego pracownika i zatrudnienie na jego miejsce pracownika, który przez pewien czas był obok i tylko czekał by wskoczyć na jego miejsce.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninmąż15 czerwca 2018 o 12:09
Głośno to było o zmianie na stanowisku sekretarza. Z tego co słychać, to zajmuje się tym prokuratura. Zresztą i jeszcze innymi dość kontrowersyjnymi ruchami kadrowymi.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Bogu
Bogumąż15 czerwca 2018 o 15:27
A dlaczego ludzie o tym nie pamiętają lub nie wiedzą i uważają burmistrza za swojego boga?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
jaworzanka
jaworzankaparytety6 czerwca 2018 o 15:31
Mylisz się "mężu", kobiety zbają o cało gospodarstwo i rodzinę, a ni tylko o swoje hobby. Kobiet jest więcej w Jaworze niż mężczyzn i najwyższa pora, aby przejęły nad miastem władzę. Niektórzy panowie mają niekontrolowane skłonności do rozrzutności na swoje Ego i podbudowujące je kochanki. Kobiety dbają w pierwszej kolejności o swoja rodzinę, a dopiero jak jej się zapewni odpowiedni byt i standard, to na innych. W Jaworze brakuje mądrej kobiecej ręki.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
jestem za
jestem zaparytety8 czerwca 2018 o 06:14
Kobieta byłaby bardzo dobrym burmistrzem, bo kobiety w naturze mają wpisaną troskę o swoją rodzinę. Jaworzanie potrzebują kogoś, kto by poważnie podszedł do ich potrzeb, zadbał o nich, a nie tylko gościł się. Jawor potrzebuje dobrego zarządcy, bo miasto jest zaniedbane. O mieszkańców ościennych gmin i powiatów niech zadbają włodarze tamtych miast. Burmistrz w końcu pobiera wynagrodzenie z podatków lokalnej a nie ościennej wspólnoty.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
facet
facetjestem za8 czerwca 2018 o 10:39
Co innego opieka nad rodziną a co innego zarządzanie firmą czy gminą. Z własnych doświadczeń wiem, że nie ma nic gorszego niż kobieta szef. Zwykle wredne, wyniosłe i mściwe intrygantki.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Kobieta
Kobietajestem za8 czerwca 2018 o 12:38
"facecie" zostaw swoje uprzedzenia i przemyślenie dla siebie. Kobiety w dzisiejszych czasach potrafią doskonale realizować się i na gruncie rodzinnym i na gruncie zawodowym. Są świetnymi fachowcami.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
facet
facetjestem za8 czerwca 2018 o 23:06
Widocznie mamy różne doświadczenia. A Pani bardzo generalizuje, co również można odebrać jako uprzedzenie wobec mężczyzn.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
nasze miasto
nasze miasto2 czerwca 2018 o 07:34
Jawor potrzebuje mądrego, pracowitego, uczciwego, gospodarnego i skutecznego zarządcy, a nie medialnego show. Nie stać nas na to. Gmina jest pod finansową kreską, dług na mieszkańca ciągle rośnie i znaleźliśmy się na liście miast, którym grozi zapaść gospodarcza. Trzeba naprawdę dobrego gospodarza, aby udźwignął miasto z zapaści gospodarczej i zaczęło zmieniać się na lepsze, żeby rodowici jaworzanie mogli i chcieli tu wrócić, zamieszkać, by byłaby tu dla nich praca i godziwa płaca, żeby budynki i zabytki w mieście w końcu przestały straszyć wyglądem. Potrzebny jest ktoś nie tylko z charyzmą i wizją, ale i wiedzą i doświadczeniem.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
da
danasze miasto11 czerwca 2018 o 17:49
przecież mamy super skarbnika ktory trzyma kasę w ryzach i nie puszcza, tylko swoim
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
ryzy?
ryzy?da16 czerwca 2018 o 08:12
Zewnętrzna kontrola (RIO) stwierdziła, że ponownie dopuszczono do niedopełnienia obowiązków poprzez dopuszczenie do przedawnienia należności gminnych i powstania z tego tytułu strat dla gminy (art. 231 k.k.). Osobami odpowiedzialnymi wg RIO za wystąpienie nieprawidłowości jest Burmistrz oraz Skarbnik. Jest to dla Burmistrza ewidentna podstawa do utraty zaufania do takiego skarbnika i odwołania go, oraz zawiadomienia w trybie art. 304 k.p.k. odpowiednich organów. https://bip.wroclaw.rio.gov.pl/dokumenty/wystapienia_pokontrolne/2016/206K049S16.pdf
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Obserwator
Obserwator1 czerwca 2018 o 09:38
Z uchwały budżetowej wynika, że na razie dług miasta wynosi chyba coś ok. 30 mln, ale widząc liczbę imprez "rozrywkowych" i innych wydatków to do końca roku może się jeszcze zwiększyć.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
księgowa
księgowaObserwator2 czerwca 2018 o 10:16
Pytanie na co przez 4 lata idą bieżące dochody gminy, skoro miasto się aż tak zadłuża?
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Autore
Autoreksięgowa4 czerwca 2018 o 11:08
No jak to ładnie jest określone "promocję miasta"
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
???
???30 maja 2018 o 17:11
Mnie przeraża postępujące zadłużenie naszego miasta. Czy ktoś wie, jakie było na początku kadencji i z czego wynikało i jakie jest teraz i z czego wynika? Ile obecnie przypada do spłaty na każdego mieszkańca?
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Profersor
Profersor???1 czerwca 2018 o 09:38
Wiem, że zadłużenie zwiększało się za każdym uchwalaniem budżetu.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Reklama
ups
ups28 maja 2018 o 20:20
Czyżby stołek był trzymany dla tatusia strzegomianki, jak znów lud go nie zechce?
24 Lubię to: 24
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Kasjer
Kasjer28 maja 2018 o 19:37
Czyżby szykowała nam się kreatywna księgowość???
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
powiew od ....
powiew od ....28 maja 2018 o 18:49
czy u nas też zawitały strzegomskie "standardy"? http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/396470,strzegom-urzednicy-na-podsluchu,id,t.html
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
ALEX
ALEX28 maja 2018 o 17:54
Ja trochę z innej beczki.Mianowicie, przykre to bardzo ,ze Burmistrz mając swiadomość jakiego osobnika posadził na dyrektorskim stołku w instytucji sportowej w naszym miescie , jest jakby nieświadomy ,że ów osobnik jest jednostką wybitną jeżeli chodzi o stosunki z pracownikami i nie tylko.Zbliżają się wybory i nie sądzę ,żebym ja i moje otoczenie zagłosowało na pana Burmistrza ,który tylko przygląda się całej sprawie i milczy.Ludziom naprawde dzieje się krzywda .
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
made in świdnica
made in świdnica28 maja 2018 o 16:37
25 maja b.r. Kandydat na burmistrza Strzegomia-Lech Markiewicz na swoim FB zamieścił wpis: "Gmina Strzegom pod finansową kreską. Dług na mieszkańca to już 1400 zł i nadal rośnie! Wbrew zapewnieniom władz Strzegomia o świetnym stanie budżetu naszej gminy, dane Ministerstwa Finansów pokazują, jak jest na prawdę. Według wyliczeń na każdego mieszkańca Strzegomia niezależnie od wieku w grudniu 2017 roku przypadało do spłaty niemal 1400zł długu! Biorąc pod uwagę czynniki takie jak zaciągnięcie przez władze miasta w 2018 roku na nasz koszt kolejnych kredytów, pożyczek i emisję obligacji, czy wyjazdy za chlebem młodych pracowników z naszej gminy, można wysnuć wniosek, iż na chwilę obecną kwota ta może sięgać już 2000zł. Chcemy, by nasi mieszkańcy mieli szansę realizować swoje ambicje i marzenia w mieście, które ich wspiera. Każda para rąk do pracy, każdy przedsiębiorca, pracownik czy człowiek z pomysłem są bardzo ważni. Trzeba stworzyć dobre warunki dla każdego, kto ma chęć budować nasze miasto i jego dobrobyt na przyszłe pokolenia. Trzeba zatrzymać trend pustej kasy i zadłużania miasta na taką skalę, bo długi spłacamy my sami i nasi najbliżsi. Pod tym wpisem Mirosława Markiewicz zamieściła jeszcze ciekawszy post: "Łapy precz od naszych podatków..... cisnie się na usta...... Nieumiejętne gospodarowanie publicznym groszem, niegospodarność, brak troski o przyszłość mieszkańców, beztroskość, efekciarstwo.... bardzo, bardzo złe decyzje w różnych sferach, a do tego bezwzględne podporządkowanie sobie radnych i pracowników..... To niektóre z "grzechów" niegospodarnej strzegomskiej władzy." Małżeństwo przedstawia ciekawe spojrzenie na zarządzanie gminą. Oboje tez czynnie działają we Wspólnocie Samorządowej Ziemi Świdnickiej razem z Lillą Gruntkowską, której kancelarię zatrudnił p. Bera do obsługi prawnej gminy Jawor. P. Bera zatrudnił też jako swoją doradczynię od PR strzegomiankę Monikę Żmijewską zd. Markiewicz, która jednocześnie wspiera prowadzone przez Lecha Markiewicza inicjatywy przedwyborcze w Strzegomiu. Burmistrz Bera zwolnił także jaworzan i zatrudnił innych ludzi spoza naszej gminy, w tym ze świdnicko-strzegomskiej wspólnoty. Ciekawe więc, jak dziś wygląda sytuacja w Jaworze?
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Hmm
Hmm28 maja 2018 o 15:47
ciekawe które podpisy tej pani są nieważne?
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
KSIĘGOWA
KSIĘGOWAHmm30 maja 2018 o 14:17
No właśnie, ciekawe-podpisy jako kierownika jednostki, czy jako głównego księgowego, bo przecież obiema rękoma podpisywać się nie może. CIEKAWE TEŻ KTO WYKONUJE TERAZ WSZYSTKIE OBOWIĄZKI GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO OKREŚLONE PRZEPISAMI PRAWA I KTO SPORZĄDZA ORAZ PODPISUJE SPRAWOZDANIA FINANSOWE I BUDŻETOWE, BO ŻE JEDNA OSOBA NIE MOŻE WYKONYWAĆ OBOWIĄZKÓW GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO I KIEROWNIKA JEDNOSTKI (SAMA NAD SOBĄ SPRAWOWAĆ NADZORU) TO WIE NIE TYLKO KAŻDE RIO, NIK, ALE I OSOBA WYBRANA NA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO POWINNA MIEĆ TĄ ELEMENTARNĄ WIEDZĘ. ZAKAZ ŁĄCZENIA TYCH STANOWISK WYNIKA WPROST Z PRZEPISÓW USTAW, JAKIE GŁÓWNEMU KSIĘGOWEMU POWINNY BYĆ ZNANE. http://www.bibliotekacyfrowa.pl/Content/34863/012.pdf
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Odbiorca
Odbiorca28 maja 2018 o 13:53
Pani WM ze Strzegomia wygrała nabór na Głównego Księgowego. Być może ma także kwalifikacje kierownicze.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
naruszenie przepisów prawa
naruszenie przepisów prawaOdbiorca28 maja 2018 o 14:35
Główny księgowy nie może jednocześnie zarządzać jednostką organizacyjną. Kierownik nie powinien wyznaczać głównej księgowej do zastępowania go w razie nieobecności, gdyż gospodarka finansowa jednostki zostałaby pozbawiona kontroli. Osobą wyznaczoną do zastępowania kierownika jednostki nie powinien być główny księgowy, gdyż jest to sprzeczne z zakresem kompetencji księgowego wynikających z ustawy z 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (dalej: ustawa). W przypadku wskazania głównego księgowego jako osoby zastępującej kierownika jednostki nastąpi połączenie funkcji zarówno dysponenta środków publicznych, jak i płatnika, co jest niezgodne z przepisami. Powierzenie jednej osobie funkcji głównego księgowego (wykonującego dyspozycje środkami pieniężnymi), a z drugiej strony funkcji kierownika jednostki (dysponenta środków publicznych) na czas zastępstwa spowoduje, że gospodarka finansowa jednostki zostanie pozbawiona kontroli. W takim przypadku bowiem jedna i ta sama osoba: Mogłoby to doprowadzić do wielu nieprawidłowości zarówno w zakresie popełnienia ewentualnych błędów, jak i wystąpienia w określonych okolicznościach nadużyć. Źródło: https://www.experto24.pl/sektor-publiczny/kadry-i-place-w-jsfp/glowna-ksiegowa-nie-moze-zastepowac-kierownika-jednostki.html?cid=K000KN
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Maciej
MaciejOdbiorca28 maja 2018 o 14:43
Albo być może jest znajomą burmistrza.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
do "Odbiorcy"
do "Odbiorcy"Odbiorca28 maja 2018 o 14:48
Po pierwsze, to ta pani wygrała nabór na głównego księgowego, a nie na kierownika jednostki, a po drugie to jest ustawowy zakaz łączenia funkcji głównego księgowego z kierownikiem jednostki-wynika on z przepisów ustawy o finansach publicznych. Połączenie funkcji zarówno dysponenta środków publicznych, jak i płatnika jest niezgodne z przepisami. Powierzenie więc jednej osobie funkcji głównego księgowego (wykonującego dyspozycje środkami pieniężnymi), a z drugiej strony funkcji kierownika jednostki (dysponenta środków publicznych) powoduje, że gospodarka finansowa jednostki jest pozbawiona prawnie wymaganej kontroli finansowej i zarządczej.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
legalis
legalisOdbiorca28 maja 2018 o 15:18
"Art. 7 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej z 1997 r. stanowiący, że organy władzy publicznej działają na podstawie i w granicach prawa, zawiera normę zakazującą domniemywania kompetencji takiego organu i tym samym nakazuje, by wszelkie działania organu władzy publicznej były oparte na wyraźnie określonej normie kompetencyjnej" - tak wyjaśnił zasadę legalizmu (praworządności) Sąd Najwyższy w postanowieniu 7 sędziów SN z 18 stycznia 2005 r. (sygn. WK 22/04). W art. 30 ust. 2 pkt 5 ustawy o samorządzie gminnym została wprowadzona norma ogólna, zgodnie z którą zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych należy do zadań wójta (burmistrza, prezydenta miasta). W praktyce w tej sferze są wydawane zarządzenia wójta, których ocena pod kątem dopuszczalności działań nadzorczych jest sprawowana przez wojewodę. Zatrudnienie kierownika jednostki budżetowej może nastąpić na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych w drodze otwartego i *** naboru, a takiego póki co nie ogłoszono po rezygnacji p. Mitaszewskiej. Prawo nie przewiduje też dla tej grupy zawodowej zatrudniania w drodze powierzenia obowiązków (brak podstaw prawnych do takiego działania). Kierownik jednostki może powierzyć zatrudnionemu pracownikowi na stanowisku urzędniczym jedynie wykonywanie innych obowiązków, niż wynika to z jego umowy o pracę, ale max na okres 3 miesięcy w roku kalendarzowym. Przepisy ustawy o finansach publicznych zaś zakazują łączenia funkcji głównego księgowego z kierownikiem jednostki. Kogoś teraz więc ewidentnie brakuje w ZWiK-albo kierownika jednostki, albo głównego księgowego.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
sceptyk
sceptyklegalis28 maja 2018 o 23:12
A jakoś nie przeszkadzało to A. Urbańskiemu zatrudnić pani Leonowicz na stanowisku pełniącej obowiązki dyrektora JOK, bez konkursu, za to na kilka lat. Gdzie wtedy była NAJLEPSZA PANI SEKRETARZ??? Dlaczego widziała to i nie grzmiała?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
kolo
kololegalis29 maja 2018 o 14:14
Orzecznictwo ws. zatrudniania na "p.o." uległo zmianie, widać sceptyku, że nie jesteś z nim na bieżąco a w dodatku wyczuwa się z Twojej wypowiedzi zazdrość i jad. Proponuje podszkolenie się, zamiast mielenie językiem.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
hehe
hehelegalis29 maja 2018 o 14:15
czy sceptyk to Monia, czy Monia to sceptyk?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Palino
Palinolegalis29 maja 2018 o 14:20
Drogi sceptyku czyli wychodzi na to, że obecny burmistrz może robić tez to samo?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
do Palino
do Palinolegalis30 maja 2018 o 14:40
Obowiązujące przepisy ustawy o pracownikach samorządowych nie dają podstaw do zatrudniania w jednostkach samorządu terytorialnego osób „pełniących obowiązki”. Co więcej zasada otwartego i *** naboru jest regułą zatrudniania pracowników na wszystkich stanowiskach urzędniczych, co oznacza, że zakaz zatrudniania na tych stanowiskach w drodze "powierzenia pełnienia obowiązków" dotyczy wszystkich stanowisk urzędniczych. Co do zasady stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, powinny być obsadzane w drodze wolnego i *** naboru. Tak wynika z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych. Przesądza o tym treść jej art. 11 ust. 1, zgodnie z którym nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze, jest otwarty i *** Jednocześnie, jak wynika z art. 12 ust. 2 tej ustawy, nie wymaga przeprowadzenia wolnego i *** naboru zatrudnienie osoby na zastępstwo, w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika samorządowego. Natomiast z zawartej w art. 12 ust. 1 definicji „wolnego stanowiska” wynika, że wolnego i *** naboru nie przeprowadza się także w sytuacji, w której zgodnie z przepisami ustawy albo w drodze porozumienia, został przeniesiony pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, posiadający kwalifikacje wymagane na danym stanowisku. Z kolei biorąc pod uwagę treść art. 20 ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z jej art. 12 ust. 1, okazuje się, że wolnego i *** naboru organizować nie trzeba, jeżeli wakat obsadzony zostaje poprzez awans wewnętrzny. Ustawa o pracownikach samorządowych zawiera jeden przepis, który pozwala kierownikom jednostek samorządu terytorialnego w miarę elastycznie reagować na pilne potrzeby kadrowe. Zgodnie bowiem z treścią art. 21 tej ustawy, jeżeli wymagają tego potrzeby jednostki, pracownikowi samorządowemu można powierzyć, na okres do 3 miesięcy w roku kalendarzowym, wykonywanie innej pracy niż określona w umowie o pracę, zgodnej z jego kwalifikacjami. Nie jest to oczywiście rozwiązanie najwygodniejsze, bowiem po pierwsze – wprowadza ściśle określony termin, na który pracownikowi można zmodyfikować obowiązki pracownicze. Po drugie – pole wyboru potencjalnego kandydata ogranicza wyłącznie do „pracowników” (nie mogą więc być to osoby niezwiązane stosunkiem pracy z danym pracodawcą). Wreszcie po trzecie – nie uwzględnia faktu, że nie wszystkie obowiązki służbowe mogą być w powyższym trybie powierzone innemu pracownikowi samorządowemu. Ustawa o pracownikach samorządowych nie przewiduje natomiast instytucji "powierzenia pełnienia obowiązków" jako sposobu chociażby czasowego obsadzenia wakatu na stanowisku urzędniczym czy kierowniczym stanowisku urzędniczym. Obowiązujące przepisy zatem nie dają podstaw do zatrudniania w jednostkach samorządu terytorialnego osób „pełniących obowiązki”, a to dlatego, że taka instytucja nie została ani w ustawie Kodeks pracy ani w ustawie o pracownikach samorządowych przewidziana, a zgodnie z art. 7 Konstytucji RP organy władzy publicznej mogą działać wyłącznie na podstawie wyraźnie określonej normy kompetencyjnej i w wyłącznie w granicach prawa-nie obowiązuje tu powszechna zasada, że co nie jest zakazane, to jest dozwolone. Burmistrz nie może więc robić co chce, a jedynie to, na co ustawodawca mu wyraźnie pozwolił.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
czytelnik sporadyczny
czytelnik sporadyczny28 maja 2018 o 10:56
EBrazem - wydmuszka polityczna - kolorowa jak pisanka.
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Odbiorca
Odbiorca28 maja 2018 o 09:42
Na majowej fakturze z ZWiK widnieje nazwisko zamieszczono podpis kierownik ZWiK Wiesława Muława.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
???
???Odbiorca28 maja 2018 o 10:38
A na jakiej podstawie prawnej ta pani sprawuje obowiązki kierownika jednostki?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
ciekawe
ciekaweOdbiorca28 maja 2018 o 12:02
Kodeks pracy nie przewiduje formy zatrudnienia na podstawie "powierzenia obowiązków, tzw. p.o.". Art. 21 ustawy o pracownikach samorządowych wprawdzie przewiduje możliwość powierzenia pracownikowi samorządowemu wykonywania innej pracy niż określona w umowie o pracę, ale po pierwsze praca ta musi być zgodna z jego kwalifikacjami, po drugie osoba ta musi być zatrudniona w danej jednostce na stanowisku urzędniczym, a po trzecie, takie powierzenie może nastąpić na okres max 3 miesięcy w roku kalendarzowym. Nie widać coś nowego naboru na stanowisko kierownika ZWiK. Zarządzenie burmistrza powierzające stanowisko kierownika jednostki musi opierać na legalnej podstawie prawnej, inaczej nastąpi przekroczeniu uprawnień przez funkcjonariusza publicznego (art. 231 k.k.).
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Ania
AniaOdbiorca8 czerwca 2018 o 18:39
Czyli dalej róbta co chceta
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Poszukiwacz jaworski
Poszukiwacz jaworski27 maja 2018 o 03:27
I jeszcze znalazłem taką wypowiedź pana z EB Razem, Daniela Iwańskiego: "Można obiecywać wiele rzeczy, bo byliśmy zdeterminowani żeby się dostać”. W kontekście basenu bardzo pasuje - nieprawdaż?
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Reklama
Poszukiwacz jaworski
Poszukiwacz jaworski27 maja 2018 o 03:22
Takie zdania znalazłem z 2017 roku: "Remont basenu letniego od początku kadencji postulują radni zasiadający w Komisji Gospodarki i Rozwoju Miasta. Podczas ostatniej przed wakacjami sesji Rady Miejskiej o plany modernizacji obiektu pytał burmistrza radny Krzysztof Detyna."
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
MaciejP
MaciejPPoszukiwacz jaworski28 maja 2018 o 14:45
A jaka była odpowiedź na zapytanie pana radnego?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Wniosek logiczny
Wniosek logicznyMaciejP28 maja 2018 o 19:26
Z filmu wynika, że odpowiedzi nie było
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Maciej
MaciejMaciejP29 maja 2018 o 14:16
"Takie zdania znalazłem z 2017 roku" a film raczej z 2018
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
autor
autor26 maja 2018 o 12:34
Czy to prawda ,że bera ponownie zwolnił Panią Uciurkiewicz ???
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
to prawda
to prawdaautor28 maja 2018 o 09:53
To, czy wykonany został wyrok sądu, czy też doszło do jego pozornego wykonania oraz czy doszło przy tym do naruszenia praw pracowniczych jest przedmiotem badania właściwych organów.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
MaciejP
MaciejPautor28 maja 2018 o 14:44
To było wiadomo że znów nie wróci do pracy, jak SPECJALNIE DLA SWOICH usuwał ludzi z ratusza, to chyba jasne, że nie "starej" kadry mieć w urzędzie.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
$
$MaciejP28 maja 2018 o 16:06
MaciejuP, poczekajmy na zakończenie postępowania prokuratury w zakresie prowadzonej za tej kadencji polityki kadrowej i nie tylko. Wprawdzie służby w naszym kraju nie działają tak szybko, jak u naszych zagranicznych sąsiadów, ale jednak coś tam starają się robić i kiedyś tą swoją pracę zakończą.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Maciej
MaciejMaciejP29 maja 2018 o 14:17
No tak tylko kiedy coś zadziałają to dawno się skończy kadencja El Beriani
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
efektywność
efektywnośćMaciejP30 maja 2018 o 11:57
Fakt, ta kadencja już kończy się na jesieni i będą nowe wybory.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
kto na burmistrza?
kto na burmistrza?MaciejP30 maja 2018 o 13:22
do efektywność. tylko czy będzie alternatywa? bo kampanii nikt nie robi, a wakacje szybko zlecą.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Dwupak
DwupakMaciejP30 maja 2018 o 13:54
Racja przy takim PR to nie widzę kandydatów, ale może ktoś się pojawi i ludzie nie nabiorą się na tanie show el burmistrzo.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
zasłyszane na mieście
zasłyszane na mieścieMaciejP30 maja 2018 o 16:53
Krąży plotka, że rozważa kandydowanie rodowita jaworzanka, znana niemalże wszystkim mieszkańcom, która wiele lat pracowała w samorządzie, doskonale zna przepisy, zna się na finansach, doskonale zna jaworską wspólnotę i jej potrzeby. Priorytetem dla niej jest gospodarne zarządzanie gminą, pozwalające na realizację zadań i inwestycji z max. wsparciem zewnętrznym i zminimalizowanie powstałego przez tą kadencje olbrzymiego zadłużenia gminy oraz miejsca pracy dla jaworzan, a nie tak jak to robi obecny burmistrz miejsca pracy dla ludzi z poza Jawora i kosztem jaworzan. Byłaby to pierwszą kobietą na tym stołku, a że ponoć jest bardzo pracowita i ma dużą wiedzę, to dałaby radę dźwignąć Jawor z zapaści, o jakiej się niedawno rozpisywały media. Mniej PR, więcej pracy tylko dobrze zrobiłoby mieszkańcom.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Profersor
ProfersorMaciejP1 czerwca 2018 o 09:40
No jeśli to będzie prawda to ma mój głos.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Parytety dla Kobiety!
Parytety dla Kobiety!MaciejP1 czerwca 2018 o 18:14
Jawor dla jaworzan to dobry pomysł. Jesteśmy otwarci na mieszkańców innych gmin, ale nie może się to odbywać kosztem naszych mieszkańców. Jawor potrzebuje mądrego, gospodarnego zarządcy.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
JFJ
JFJautor28 maja 2018 o 15:42
Urząd administracji publicznej to nie jest prywatny folwark i czyjeś indywidualne uprzedzenia, a tym bardziej chcieć czy nie chcieć, nie mogą mieć tu miejsca.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Maciej
MaciejJFJ29 maja 2018 o 14:18
W wizji beriana to wszystko może mieć miejsce
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
materiał do analizy
materiał do analizyJFJ29 maja 2018 o 19:26
Ciekawe co on bierze, że ma takie wizje?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Faruq
FaruqJFJ30 maja 2018 o 11:23
Pastylki Mercedesa, bo w Gazecie Jaworskiej znów mercedes, mercedes, mercedes i nic więcej, artykuł o mercedesie, a innych inwestycji nie widać, ale ciągle trzeba mercedes, mercedes, lans jak by sam budował fabrykę... Ciekawe ile jeszcze będzie jechał na tym mercedesie, a ciemny lud będzie kupował tanie obietnice i piękne słówka
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
???
???25 maja 2018 o 07:44
A jak sytuacja wygląda u nas? http://samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/183341/Obnizka-z-automatu---Jednak-dla-porzadku-rady-gmin-powinny-stosowne-uchwaly-podjac
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
jak jest?
jak jest????6 czerwca 2018 o 22:29
Czy radni obniżyli Berze wynagrodzenie?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
nieEBo
nieEBojak jest?7 czerwca 2018 o 15:00
Co?!?! Zrobiliby coś przeciw swojemu szefowi, który im załatwił posady i przywileje?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin23 maja 2018 o 21:43
Będą tłumaczenia, zwalanie winy na wszystko i wszystkich, że nie ma basenu. Takich mamy rządzących w Jaworze. Obarczą winą ludzi, którzy mówią prawdę o basenie. EB wszyscy razem muszą odejść.
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Maciek
Maciek23 maja 2018 o 19:47
Mam pomysł, proszę zapytać o centrum Dialogu i rewitalizację parku pokoju, która mogłaby być już dawno wykonana. Ile tam w końcu pieniędzy poszło na projekty i z tego co pamiętam mowa była o naprawdę grube pieniądze? Jaworzanie widzicie a nie grzmicie
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Maciek
MaciekMaciek25 maja 2018 o 13:14
A oczyszczalnia też miała być, chyba nawet (nie jestem pewien) były projekty już i teraz cicho jest o tym.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Maciek spoko!
Maciek spoko!Maciek26 maja 2018 o 06:03
Na projekt centrum Dialogu nie poszły żadne pieniądze, bo Parafia Kościoła Pokoju się wycofała. Ty tak nie grzmij, bo ci cegła w kościele spadnie na głowę... A oczyszczalnia będzie przebudowana w ostatnim etapie tego wielkiego projektu, tak ze spoko...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Maciej
MaciejMaciek spoko!29 maja 2018 o 14:18
Kiedy, co i ile? Wielki projekt? a nas stać, aaaaa stać bo mercedes płaci pieniązki
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Radni górą
Radni górą23 maja 2018 o 16:06
Radni pytają i poganiają do działania. Bez ich interwencji temat zapewne odkładany byłby do wyborów, a tu nagle taki zwrot akcji i przyspieszenie. Radnym z filmu proponuję aby poruszyli teraz temat zamku piastowskiego i parkingów, a okaże się że nagle jest już dokumentacja i kilka za nami przetargów :)
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Lokalny Patriota
Lokalny Patriota23 maja 2018 o 11:45
Widać  poszła fama i władcy miasta zaintereweniowali w Gazecie Jaworskiej i na pierwszych stronach, że basen wyremontowany będzie i ja się znów pytam: Zmienił się teren przez kilka lat? Teraz nie zaleje? Teraz ekspertyzy są pozytywne? Koszty niby miażdzące teraz są drobnymi? A pytania radnego Wieczorka są tam bez odpowiedzi, albo w artykule o własnie basenie jest przytoczone pytanie o Pana Bandera i jego podejrzane zatrudnienie w stworzonym dla niego miejscu pracy to oczywiście radni EB zbyli temat. Nie ładnie, kiedy w końcu będzie normalnie w gminie.
24 Lubię to: 24
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Lokalny Patriota
Lokalny PatriotaLokalny Patriota23 maja 2018 o 12:42
Ale trafne zapytanie Pana Wieczorka o Pana Michała, że jest jednoosobowym pracownikiem rechabilitacji, a radna EB mówi, że jest potrzebny ten dział, bo kolejki do rehabilitacji sa duże na wiele miesiecy. No nie dziwie się, że sa kolejki, jak zamiast świadczyć usługi z zakresu rehabilitacji Pan Bander chodzi za burmistrzem wszędzie w godzinach pracy na jego wiece polityczne.
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Pytanie
Pytanie23 maja 2018 o 00:26
Hotelik działa przy basenie? A ta restauracja?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Pisak
Pisak22 maja 2018 o 14:48
Po co te pokrętne tłumaczenia i matactwa szefa klubu EB? Basenu w tym roku nie będzie i basta. Kończy się kadencja i zostajemy z bez basenu - krótko i na temat!!!
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Lokalny Patriota
Lokalny PatriotaPisak22 maja 2018 o 18:08
To polityczny strzał w kolano powiedzenie, że czegoś się nie zrobiło zwłaszcza jak się obiecało (bo źle brzmi obiecanka, że postaramy się coś zrobić, albo przeanalizujemy sprawę, zastanowimy się). Lepiej jest mówić, że sprawa jest w toku, trwają konsultacje, poprzednicy zaniedbali itd.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Wesół
WesółPisak23 maja 2018 o 16:22
Basen miał być! Co w zamian? Skwery za ok. 1/15 ceny basenu? . Niedobrze, oj niedobrze
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Ania
Ania21 maja 2018 o 18:16
A co słychać w wodociągach ?
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
no właśnie
no właśnieAnia22 maja 2018 o 15:56
Właśnie, dlaczego niedawno wybrany kierownik p. Irmina Mitaszewska już nie jest kierownikiem? Kto teraz zarządza ZWiK?
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to!Udostępnij
Autor
Autorno właśnie23 maja 2018 o 15:56
Zapewne znudziła jej się farsa Bery i nie chciała zwolnić ludzi pod jego dyktando tak jak to było w JOKu
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0