Logo Jawor24h.pl
Reklama

Cezary Gołuch: Naraziłem na szwank świeżo wyremontowany fragment muru wiercąc w nim otwory

Cezary Gołuch wydał oświadczenie, w którym stwierdził, że nie uzgadniał z nikim rozmiaru, dokładnej lokalizacji, ani sposobu montażu banera wyborczego powieszonego na murze kościoła pw. Św. Marcina w Jaworze.

© jawor24h.pl

Poniżej prezentujemy pełną treść oświadczenia Cezarego Gołucha z KWW Emiliana Bery RAZEM.

Oświadczenie Cezarego Gołucha - kandydata do Rady Powiatu w Jaworze Szanowni Państwo. W związku z zaistniałą sytuacją ...

Opublikowany przez Cezary Gołuch Niedziela, 7 października 2018
Reklama

Komentarze (85)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Heniek
Heniek15 października o 21:47
A kto wyraził zgodę na wieszanie banerów Pana i pani Szynkler na ulicy zamkowej?
Lubię to! 1
Konserwa
KonserwaHeniek15 października o 23:31
Nadworny Konserwator xD
Lubię to! 0
STARY PIERNIK
STARY PIERNIK14 października o 10:42
Plamy na murze zostały, na honorze jeszcze większe.
Lubię to! 2
Bolek
BolekSTARY PIERNIK17 października o 22:39
Na czym? :)
Lubię to! 0
EBOLA
EBOLA14 października o 10:40
Czy komitet EB nakręci filmik jak P. Gołuch rzuca 500 zł na tacę ,bo dzisiaj niedziela inwestycyjna,fajny filmik by był propagandowy ,taki jak z tymi paletami w szkole nr2- "A co wy tu robicie"- A jest z nami przypadkowo burmistrz.
Lubię to! 1
Jacek
Jacek12 października o 18:47
Myślenie nie boli.
Lubię to! 0
John
John10 października o 12:34
Żenada z tym co wyczyniają kandydaci Emiliana Bery. Może jeszcze na Ratuszu ten baner mogli zawiesić, też pewno zgoda burmistrza by się znalazła.
Lubię to! 6
Marcinkowski
Marcinkowski9 października o 18:48
A czy konserwator. Pozwolił na otynkowanie. Starego , zabytkowego, i historycznego muru. ??? Wiec dajcie spokuj... Reklama i kampania Golucha darmowa. Same plusy dla jego kampani. Zrobiliscie tylko tym artykułem jemu reklame. Teraz czas na mur kosciola miłosierdzua bozego
Lubię to! 2
Marianowski
MarianowskiMarcinkowski9 października o 19:18
Darmowa? Za nasze pieniądze... mur kościoła miłosierdzia bożego nie jest zabytkiem i są tam reklamy niepolityczne i najprawdopodobniej nie należy do kościoła... Więc skończ waść wstydu oszczędź
Lubię to! 3
tjaa
tjaaMarcinkowski9 października o 19:58
chyba "nadworny" konserwator, bo dla niego nie istnieją żadne przepisy
Lubię to! 3
...
...Marcinkowski9 października o 23:21
To jak nie należy do kościoła to dlaczego kościół wydał zgodę PKK ?
Lubię to! 0
Reklama
Reklama9 października o 18:20
Banery na kościele i co jeszcze? Czy mi się zdaje czy po Jaworze jeździ samochód z przyczepą, a na przyczepie baner kandydatów EB i z samochodu leci Eye of The Tiger? Bo słyszałem i widziałem już dwa razy to.
Lubię to! 7
Marcinkowski
MarcinkowskiReklama9 października o 19:20
Tak. I super.. Sami jeżdżą i jest wesoło. Super pomysł
Lubię to! 1
żenua
żenuaReklama9 października o 19:59
ja słyszałem "Ona tańczy dla mnie"
Lubię to! 1
"Zła Energia " Reklama9 października o 20:07
Wieś tańczy i śpiewa...A Dobra Energia zgasła dziś przed Wyrokiem Sądu.
Buahahahhaa wstyd Emilianie.

My Jaworzanie Dziękujemy za 4 lata. Czas wziąć się do uczciwej pracy i to za najniższą krajową!! Także ta dobra energia Tobie się burmistrzu(jeszcze) przyda😁
Lubię to! 9
członek RP przy KŚM
członek RP przy KŚM9 października o 14:01
Jako Rada Parafialna nie możemy pozwolić na stworzenie precedensu, bo za 2 lata okleicie cały mur wokół kościoła,na wieży wywiesicie reklamy, a na ambonie swoje piękne programy wyborcze.Panie Gołuch proszę w imieniu RP o ściągnięcie baneru wyborczego z ogrodzenia KŚM.
Lubię to! 4
Co jest?!
Co jest?!9 października o 13:56
Komentarz jawor24.pl pod tym postem na FB: "Przekazujemy informację od Rady Parafialnej:
Uprzejmie prosimy o zdjęcie w trybie natychmiastowym baneru Cezarego Gołucha z KWW Emiliana Bery Razem z zabytkowego ogrodzenia od strony ul. Poniatowskiego"

Czyli nie zdjęto tego jeszcze?! Podobno w poniedziałek miało być zdjęte!
Lubię to! 3
Weteran
Weteran9 października o 13:49
Najpierw działa, później myśli. Nie tego oczekuję od "Nowej władzy"!!!
Tak naprawdę, jaka to NOWA? skoro z okręgu "wiejskiego" na 1 i 3 miejscu do rady powiatu z EB kandydują EMERYCI.
Dziadkom mówimy Dobranoc, pa, pa.
Lubię to! 2
Hela
HelaWeteran17 października o 16:59
Dziadku drogi dziadku my chcemy w nocy spać. Tak że zapraszamy dziadków w dzień
Lubię to! 0
Reklama
EB Songs
EB Songs9 października o 09:56
To już jest koniec, nie macie już nic,
Jesteście wolni, możecie iść
To już jest koniec, nie macie już nic,
Jesteście wolni, możecie iść
Nie macie już nic, nic, nic, nic.!
Lubię to! 7
Maryla
Maryla9 października o 08:14
A czy na ZABYTKOWEJ wieży kościoła można montować nadajniki?? Rada parafialna i konserwator zabytków wydali zezwolenia?? Pytam tych wszystkich obrońców zabytków i zniesmaczonych sytuacją osób??. Niedawno przez 2-3 dni wiercone były dziury na wieży i montowane kolejne przekaźniki...godzi się tak postępować?? Wolno tak dewastować kościół?? Gdzie wtedy byliście??
Lubię to! 3
COCO
COCOMaryla9 października o 13:40
TAK ,na wszystko są zezwolenia ,projekty, i pozwolenia, nawet od biskupa, a pieniądze z wynajmu idą na bieżące remonty kościoła,obrazu w ołtarzu głównym i muru ,który został zniszczony, Rada Miasta z EB na czele przez 4 lata nie dała złotówki,tylko się lansowała w pierwszych ławkach...
Lubię to! 2
Jakub
JakubCOCO9 października o 18:41
A więc wszystko rozbija się o pieniądze.... No to p. Cezary już wam zapłacił - pińcet to za mało...??
Lubię to! 2
...
...COCO9 października o 23:25
Mur został zniszczony ... cóż za żenada
Lubię to! 1
Wyborca
Wyborca 8 października o 20:45
W programie mieli naprawiać zabytki, a je dewastują. Nie chcę was.
Lubię to! 10
Marek
Marek8 października o 20:13
Skoro ten młodzian zdjął baner to ja oczekuję, że Pan Kowalczyk też zdejmie swój z tego muru kościelnego ...
Lubię to! 4
Mareq
MareqMarek9 października o 09:42
Tam nie jest zabytek, baner jest mniejszy i nie przy samym wyjściu i jest zgoda. Dziękuję, dobranoc
Lubię to! 4
1
1Mareq9 października o 14:18
tam tez jest zabytek
Lubię to! 0
No, więc wiesz...
No, więc wiesz...Mareq9 października o 19:21
Niestety to nie jest zabytek, są tam też reklamy niepolityczne więc wiesz...
Lubię to! 1
Albert
Albert8 października o 18:02
Pytanie, czy inni potencjalni radni , którzy mają swoje banery wywieszone na elewacjach budynków mają zgody właścicieli ... Kto zapłaci za zniszczone elewacje chociażby przy ulicy grunwaldzkiej. .... Wybory się skończą banery znikną problem pozostanie .dla mieszkańców .
Lubię to! 4
No, więc wiesz...
No, więc wiesz...Albert9 października o 19:22
Jeśli właściciel budynku się zgodził to wszystko zgodnie z prawem
Lubię to! 0
Ania
Ania8 października o 17:44
Nie chcę aby tacy ludzie decydowali o sprawach miasta
Lubię to! 7
Rada Parafialna
Rada Parafialna8 października o 16:02
Ludzie czy Wy jeszcze chcecie na tego człowieka i jego szajkę głosować?? Niech ten incydent będzie lekcją dla nas wszystkich, że nie warto wybierać ludzi, którzy zanim jeszcze zostali radnymi już szkodzą Jaworowi, chociażby w dewastacji miejscowych zabytków.
Lubię to! 18
Parafianin
Parafianin Rada Parafialna8 października o 21:00
Chcemy i będziemy
I ludzie tez będą
Czy wy wg znacie Pana Golucha ?
Wiecie kim jest na codzień ?
Ile zrobił dobrego i jak ciężko pracuje codziennie ?
Lubię to! 3
ja
jaParafianin 9 października o 07:28
ja już sobie opinię wyrobiłem
Lubię to! 3
Mareq
MareqParafianin 9 października o 09:43
Widać bardzo cięzko... na smyczy władcy Skwerków
Lubię to! 2
Grażyna
Grażyna Parafianin 9 października o 10:50
Znam wielu ludzi ciężko pracujących i jakoś nie dewastują muru kościoła
Lubię to! 6
Belfer
BelferParafianin 13 października o 21:37
Wiemy. Jest kierownikiem administracyjnym, który dba bardzo o farbę na korytarzach szkolnych na których nie wolno nic wieszać bo to dewastacja. No cóż Kornel Makuszyński swoimi hasłami do pięt nie dorasta banerom z wizerunkiem tego pana.
Lubię to! 1
Edward
Edward8 października o 15:02
Jak by radni umieli przyznawać się do błędów świat byłby piękny.
Więcej działania mniej słów.....
...popełniaj błędy i naprawiaj je...
jestem usatysfakcjonowany !
Lubię to! 5
jolanta
jolanta8 października o 15:00
to się Pan pokazał z jak najlepszej strony proponuje wycofać swoją kandydaturę może w ten sposób wstyd troche mniejszy pozostanie
Lubię to! 14
Krystyna
Krystyna8 października o 14:17
Jeśli się najpierw robimy cos a potem myślimy to nie chciałabym takich radnych
Lubię to! 24
Reklama
mieszkaniec
mieszkaniec8 października o 13:37
NADCHODZI KONIEC ERY EB RAZEM TERAZ BEDZIEM TYLKO PIC EB TEN ZŁOTY TRUNEK ZA ODEJŚCIE LUDZI KTÓRZY TYLKO PARCIE NA SZKŁO MAJĄ.
Lubię to! 13
info do komisarza
info do komisarza8 października o 12:48
Trzeba ten materiał przesłać do Komisarza wyborczego w Jeleniej Górze I pod rozliczenie sprawozdania finansowego Komitetu EB Razem, bo zgodnie z pkt III Załącznika nr 2 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA FINANSÓW z dnia 5 lipca 2018 r. ws.sprawozdania finansowego komitetu wyborczego, stanowiącego WYKAZ RODZAJÓW DOKUMENTÓW, JAKIE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO:

Dokumenty umożliwiające weryfikację informacji podanych w sprawozdaniu – ułożone w porządku chronologicznym, począwszy od najwcześniejszego zdarzenia gospodarczego:

1) dokumenty bankowe każdego wydatku i wpływu na rachunek komitetu wyborczego;

2) protokoły komisyjnej wyceny usług świadczonych nieodpłatnie na rzecz komitetu wyborczego, w tym dokumenty potwierdzające przyjęcie świadczeń niepieniężnych, o których mowa w art. 132 § 5 i art. 133 Kodeks wyborczy (w przypadku przyjęcia nieodpłatnego świadczenia usługi) – np. wykazy zawierające opis świadczenia i dane świadczącego i/lub umowy ze świadczącymi (np. umowy użyczenia) oraz ich oświadczenia (np. potwierdzające zgodę na eksponowanie materiałów wyborczych);

3) umowy, faktury, rachunki i inne dokumenty dotyczące kosztów i wydatków;

4) pokwitowania odbioru materiałów wyborczych (np. plakatów, ulotek) przez komitet wyborczy;

9) inne dokumenty umożliwiające weryfikację podanych w sprawozdaniu informacji.

Komitet wyborczy pod sprawozdanie finansowe musi przedłożyć zarówno dokumenty związane z powieszeniem tego baneru, jak i z jego zdjęciem i naprawą szkód powstałych w wyniku tego wywieszenia.
Lubię to! 8
rozczarowany
rozczarowanyinfo do komisarza9 października o 14:52
Ludzie są oburzeni, że grube dziesiątki tysięcy idzie na bilbordy, banery, śmieją się o 5 na każdy płot, zamiast przeznaczyć te środki np dla domu dziecka
Lubię to! 2
Anna A.
Anna A.8 października o 12:46
To niech on już sobie pójdzie na dobre, pa, pa, pa....
Lubię to! 5
hola
hola8 października o 12:43
Skoro był to materiał wyborczy komitetu EB Razem, to koszt naprawy powinien zostać pokryty z wydatków tego komitetu i zostać udokumentowany. Tak stanowi PRAWO.
Lubię to! 9
mieszkaniec
mieszkaniec8 października o 12:20
Byłam widziałam baner nie wisi dziur nie ma, jakiś pan malował. Nie ważne jak się zaczyna tylko jak kończy. Gratuluje odpowiedniego podejścia do spraw.
Teraz nasze głosy już pan ma.
Lubię to! 10
EBrednie
EBredniemieszkaniec8 października o 12:44
A czy gdyby nie było poruszenia to by zostało to zdjęte? Nie.
Lubię to! 4
:-)
:-)mieszkaniec8 października o 12:55
Haha ha ha ha ha ha ha. Brawo Cezary!
Lubię to! 5
Janóż
Janóżmieszkaniec8 października o 16:42
"Wasze" może i ma. Mojego: NIE!
Lubię to! 7
:D
:D8 października o 12:05
"Nie uzgadniałem jednak ani jego rozmiaru, dokładnej lokalizacji ani sposobu montażu, który nie został przeze mnie dobrze przemyślany." - dobre, dobre. "Idzie nowe..." :-D
Lubię to! 8
czytelnik
czytelnik:D8 października o 12:30
Najpierw się myśli, a później działa. No chyba, że w "idzie nowe" odwrotnie?
Lubię to! 10
Jaworzanka
Jaworzanka8 października o 11:32
Przecież napisał, że naprawi na swój koszt, a te 500 złotych to dodatkowo wpłaca na fundusz inwestycyjny parafii. Zrobił błąd, przyznał się, zadeklarował poprawę i zadośćuczynienie szkody... Czego jeszcze chcecie, Drodzy Parafianie?
Lubię to! 7
Karność
KarnośćJaworzanka8 października o 12:32
Tego, żeby te i inne tego typu "akcje" nie były bezkarne.
Lubię to! 5
jaworzanka
jaworzankaJaworzanka8 października o 13:21
Karę społeczną już poniósł. Finansową także. Oby wszyscy tak postępowali.
Wczoraj byłam zawiedziona dziś odzyskuje wiarę w ludzi
Lubię to! 4
pravda
pravdajaworzanka8 października o 14:41
Poniósł bo chciał i była presja społeczna, jak by nikt nie zareagował, albo tak jak komentują to na profilach burmistrza to by nic nie ruszył.
Lubię to! 6
//
//8 października o 11:07
Przecież napisał że naprawi straty. Nawet czytać nie umiecie.
Lubię to! 5
EBajki
EBajki//8 października o 12:33
Naprawi? Poniesie koszty, ale czy zapłaci z własnej kieszeni czy kasy partii?
Lubię to! 7
jaworzanin
jaworzaninEBajki8 października o 13:04
Nudzisz, marudzisz.
Lubię to! 0
komisarz
komisarzEBajki8 października o 14:15
nie nudzi i nie marudzi, to był materiał wyborczy KWW EB Razem i wszelkie wydatki związane z jego zawieszeniem i zdjęciem, w tym koszty naprawy, powinny być udokumentowane i rozliczone przez ten Komitet
Lubię to! 5
cezar
cezarEBajki8 października o 14:41
Brawo Cezary...
Lubię to! 4
Bez komentarza
Bez komentarza 8 października o 10:49
"Brawo Cezary" bez komentarza
Lubię to! 5
SKandal
SKandal8 października o 10:35
500zł... No to naprawdę. Koszt takiego remontu to znacznie więcej zwłaszcza że został przykręcony do muru... Oczywiście widać komentarze pod oświadczeniem są takie, że on tu jest pokrzywdzony. Trzeba zatrzymać tę klikę przed zawładnięciem powiatem i zagłosować tak by odsunąć ich od władzy w mieście bo są bezkarni i myślą że wszystko mogą...
Lubię to! 13
Grzesiek
GrzesiekSKandal8 października o 10:46
faktycznie, nie widziałem tych komentarzy wcześniej. ale jaja, gościu przykręcił sobie baner do muru uszkadzając go, a niektórzy jeszcze piszą, jakby to on był poszkodowany... jak tak można? co to za samowolka?
Lubię to! 12
EBrednie
EBrednieGrzesiek8 października o 11:01
Jak widać w tym mieście można, a samowolka jest dozwolona dla władzy, bo czują się bezkarni. A wykręcanie się tym, że firma, to nie jest wytłumaczenie. Ktoś tę firmę wynajął, chyba że to pracownicy miasta to już jest skandal...
Lubię to! 8
Gregory
GregoryGrzesiek8 października o 19:59
Skandal to są twoje insynuacje. uważaj, tryb wyborczy obowiązuje!
Lubię to! 0
Mareq
MareqGrzesiek9 października o 09:45
Gregory. Brawo Cezary... I nie strasz trybem wyborczym, bo mam prawo i obowiązek komentować. Widać znasz się tylko na hejcie i nie wiesz co to tryb wyborczy i kiedy się stosuje... Ale czego oczekiwać od kogoś kto przyjechał ze Świdnicy i wykonuje polecenia by utrzymac stołeczek.
Lubię to! 2
?
?SKandal8 października o 13:21
do tego obiektu zabytkowego nie można od tak sobie zamalować czy załatać dziury...na to chyba musi być zgoda konserwatora zabytków.
Lubię to! 7
prawo
prawo?8 października o 14:19
musi być na to dokumentacja zatwierdzona przez konserwatora
Lubię to! 5
EBrednie
EBrednie?8 października o 14:42
Jak pokazuje rzeczywistość pewna grupa wydaje się gdzieś mieć konserwatora i w ogóle zasady i służby
Lubię to! 5
tjaa
tjaa?8 października o 15:11
może to zatwierdził i wykonał "nadworny" konserwator-bajarz, który dla kasy zrobi i powie dosłownie wszystko?
Lubię to! 6
EBOLA
EBOLA?8 października o 16:27
A tak na marginesie budynek na którym wisi baner P.SZYNKLER też należał kiedyś do kościola i też podlega ścisłej kontroli konserwatorskiej ,reklama też przymocowana mechaniczniE -UWOLNIJMY MIASTO OD GŁUPIEJ ENERGII.POZDRAWIAM WSZYSTKICH MYŚLĄCYCH INNACZEJ,ALE TYKO POZDRAWIAM ,BO NA GŁOSY MOJE I MOJEJ RODZINY NIE LICZCIE.
Lubię to! 8
Reklama
Parafianin
Parafianin 8 października o 10:00
A ja tu widzę szczerą wypowiedź skruszonego człowieka.
Lubię to! 4
mieszkaniec
mieszkaniecParafianin 8 października o 10:43
zgadza się, ale konsekwencje muszą być. nie dla łamania prawa.
Lubię to! 5
andrzej
andrzej8 października o 09:22
u mnie na płocie też powiesili banery wyborcze.Też będę domagał się ofiary po pięć stówek na fundusz remontowy mojego domu.
Lubię to! 6
EBrednie
EBrednieandrzej8 października o 10:37
500 zł? Kolejny już 500 zł daje. A ile koszt napraw szkód wyniesie? Na pewno więcej niż 500 zł....
Lubię to! 6
???
???EBrednie8 października o 14:16
a skąd wzięła się ta kwota 500zł i dlaczego akurat tyle?
Lubię to! 3
Wierny
Wierny 8 października o 09:19
Pęd do władzy oślepia. Co oni mają w tych głowach?
Lubię to! 9
/
/8 października o 09:05
no i piękny komentarz Daniela Rzepy: "brawo Cezary" ...
Lubię to! 6
Jaworzanin
Jaworzanin/8 października o 09:51
Pan Daniel moglby sobie czasami darowac komentowania....
Lubię to! 11
Anna A.
Anna A.Jaworzanin8 października o 12:49
Pan Daniel to się nadaje do spiewania, a polityka i rządzeniem niech sie nie zajmuje
Lubię to! 11
Gregory
GregoryJaworzanin8 października o 20:02
Bo co, bo sprzedawca narzędzi rolniczych nadaje się bardziej?
Lubię to! 0
Hejter
HejterJaworzanin9 października o 09:48
Może ty się Gregory nadasz co? Ale niestety nie ma posady nadwornego hejtera, bo tylko to potrafisz.
Lubię to! 1
.
./8 października o 16:55
Niektórzy kandydaci więcej by wygrali milcząc. Te ich wpisy na fb, pseudo mądrości. Tego się nie da odzobacxyc :)
Lubię to! 5
sceptyk
sceptyk.10 października o 08:36
Taa, lepiej nagabywać ludzi w NIEDZIELĘ z propagandowymi gazetkami i po domach ich nachodzić przy niedzielnym obiedzie. Wstyd!
Lubię to! 0

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


Więcej wiadomości

Reklama
Będzie się działo
Reklama

 

jawor24h.pl

Największy portal informacyjny w powiecie jaworskim. Znajdziesz tutaj najświeższe informacje, zdjęcia oraz filmy z Jawora i okolic.