Czwartek, 28.03.2024 373

 

Pliki cookies 17:26
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Gaździcki Tomasz - kandydat do Rady Miejskiej w Jaworze
Baltic Home

Zadaj pytanie władzy

Nie możesz dostać się do włodarza swojej gminy? Przyjęcia interesantów odbywają się w godzinach Twojej pracy? Chciałbyś poruszyć ze starostą, burmistrzem czy wójtem ważny temat? Nic bardziej trudnego!

Właśnie uruchamiamy dla Was specjalną podstronę do zadawania pytań naszym włodarzom. W ten sposób wychodzimy naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Gdy informowaliśmy o kolejnych rekordach naszego portalu, zapytaliśmy jak jeszcze możemy się doskonalić. Otrzymaliśmy od Was wiele mailów z prośbą o uruchomienie platformy do zadawania pytań rządzącym.

Teraz wchodząc w link jawor24h.pl/zadaj-pytanie-wladzy przeniesiecie się w miejsce, w którym po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego będziecie mogli za naszym pośrednictwem zadać pytanie konkretnemu włodarzowi. Raz w miesiącu dokonamy weryfikacji zgłoszeń i przedstawimy Wasze pytania najważniejszym osobom w powiecie jaworskim. Odpowiedzi włodarzy, gdy tylko do nas dotrą, opublikujemy na portalu jawor24h.pl.

Zachęcamy Was do zadawania pytań związanych z naszą Małą Ojczyzną, z zawiłościami budżetowymi, polityką kulturalną, oświatą czy sportem.

Odnośnik do podstrony "Zadaj pytanie władzy" stale umieszczony będzie pomiędzy odnośnikami do portalu Nieruchomości24h, a ostatnimi komentarzami w prawym pasku naszego portalu.

Komentarze (108)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Marcin Grabos
Marcin Grabos2 sierpnia 2021 o 02:22

Moja kolezanka od ponad roku mieszka pracuje i wynajmuje w jaworze mieszkanie.niedawno dostala wymowienie i do pazdziernika musi opuscic mieszkanie.zarabia najnizsza krajawa zalezy jej na pracy napisala podanie o mieszkanie bo ona jest zameldowana w Szymanowie.Bardzo chce tu mieszkac i pracowac.ale powiedziano jej w urzedzie ze musi byc zameldowana w Jaworze zeby dostac mieszkanie.Panie Burmistrzu to jak to dziala?Dziewczyna chce tu pracowac chce tu mieszkac a taki problem z mieszkaniem.prosze o pomoc.moj nr.tel 792731221

3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marcin
MarcinMarcin Grabos31 sierpnia 2021 o 00:13

Miesiac mija odpowiedzi nie ma.Dziekuje PANIE BURMISTRZU!Zalozyl pan ta strone zeby jej nie czytac?dziwne...pozdrawiam.

3 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Artur
ArturMarcin31 sierpnia 2021 o 11:02
Pana koleżanka zwyczajnie nie zna kogo trzeba. Tak to działa w takich "jaworkach" w całej Polsce. A za kilka lub kilkanaście lat to będzie miasteczko głównie emerytów i rencistów. To czeka niestety wiele takich miejscowości. Takich mamy w kraju wirtuozów polityki i ekspertów od wszystkiego nie znających się na niczym. Głównym problemem w mojej opinii jest jednak brak czynnika ludzkiego, który został zatracony po 89 roku. Wyjaśnie to przykładzie jak postrzegany jest człowiek w polskim dzikim kapitalizmie: otóż jest on dla pracodawcy kosztem a nie zasobem. W zdrowym i normalnym systemie jest odwrotnie patrz kapitalizm skandynawski. No ale my mamy model amerykański: nierówności, podziały, do tego neoliberalizm i bronienie silniejszego przez państwo (a powinno być na odwrót), największe podatki płacą najmniej zarabiający. Długo by wymieniać ale jak ktoś pisze o Polsce, że to chory kraj to ma niestety rację. Tutaj mało co działa jak powinno a beneficjentami w tym kraju są pracodawcy, politycy oraz obcy kapitał co jest w tym najsmutniejsze. Zwykły człowiek, pracownik, robotnik i etatowiec jest na szarym końcu tej układanki. A jak wiadomo to ten zwykły człowiek na to wszystko zasuwa. Tak czy inaczej życzę Pana koleżance siły, uporu i cierpliwości w tym "kopaniu się z koniem" Pozdrawiam!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Arogancja władzy
Arogancja władzy2 lutego 2017 o 22:19
Zadaj pytanie władzy? Władza w jaworze "nabiera wody w usta"!!!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Krystyna
Krystyna25 stycznia 2017 o 20:45
Proszę odpowiedzieć : Dlaczego kierowca ( kuzyn ) w czasie godzin pracy robi zakupy w Biedronce ? Samochód którym jezdzi jest samochodem służbowym nie prywatnym !!!. Kupionym za pieniądze nas podatników. Za benzynę też płacimy my. Jeśli to prawda co piszą ludzie chcę usłyszeć odpowiedz.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Głos rozsądku
Głos rozsądku24 stycznia 2017 o 18:24
A może robił zakupy dla osób potrzebujących lub starszy?
1 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
eee
eeeGłos rozsądku24 stycznia 2017 o 18:35
i sam to zjadł?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaśmin
Jaśmin24 stycznia 2017 o 17:55
Nie jestem zwolenniczką nagminnego negowania wszystkiego co ktoś zrobi. Nie podoba mi się jednak to, że służby p. burmistrza przespały pierwsze ataki zimy. P. Ewa Grajek z ZLK , w mojej ocenie, też się nie popisała.Nie podoba mi się, że kierowca ( kuzyn ) burmistrza robi zakupy w czasie urzędowania samochodem przeznaczonym do wyjazdów burmistrza.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak już jest
tak już jestJaśmin24 stycznia 2017 o 23:12
Tam, gdzie mamy do czynienia z gospodarowaniem publicznym (nie prywatnym) mieniem i pieniędzmi, a zwłaszcza pieniędzmi lokalnych podatników, zawsze będzie występowała kontrola społeczna. Kryterium dla tej kontroli stanowią: praworządność, skuteczność działania, operatywność, rzetelność, uczciwość, itp. Jednym słowem: "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie." Rządzący nie powinni nigdy zapominać, że to nie oni są tym Bogiem. To mieszkańcy dokonują wyboru i mieszkańcy ze swojego wyboru mogą się wycofać, jak "zakupiony towar" okaże się niezgodny z umową społeczną.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak czy tak
tak czy tak24 stycznia 2017 o 16:57
Superb to flagowy model w ofercie czeskiej marki czy lepszym rozwiązaniem było pozostać przy Octavi modelu klasy średniej to już kwesta do dyskusji. A co do prywatnych wypraw służbówką to są oskarżenia bez pokrycia jeżeli nie ma np zdjęć.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
flagowe
flagowetak czy tak25 stycznia 2017 o 10:21
myślę, że jaworzanie też chcieli by mieć "flagowe" dachy, elewacje, chodniki, ulice, etc.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?flagowe25 stycznia 2017 o 15:14
Czy ktoś z merytorycznej opozycji to czyta ? Często na takich forach są bardzo trafne uwagi.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oby
obyflagowe25 stycznia 2017 o 15:08
Na początek proponuje "Flagowe" fasady kamienic.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
"flagowy" Jawor
"flagowy" Jaworflagowe25 stycznia 2017 o 15:00
myślę, że jaworzanie też chcieliby mieć "flagowy" basen letni (czynny latem), "flagową" halę widowiskową z kinem, "flagową" darmową komunikację miejską, "flagowe" (wyremontowane) gminne obiekty, w tym "flagowe" (wyremontowane) gminne zabytki (m.in. zamek)
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
moim zdaniem
moim zdaniemtak czy tak24 stycznia 2017 o 19:34
Po pierwsze, to kwestią nie jest to, czy kupić flagowy model danego producenta, czy nieflagowy, bo prawo o zamówieniach publicznych zdajsie tego zabrania, a po drugie to bogatemu nie zabronisz kupować drogie rzeczy. Z tego jednak co da się tutaj wyczytać i usłyszeć, to budżet gminy raczej do bogatych nie należy, skoro brakuje na wiele pilnych dla mieszkańców rzeczy. To choćby już to uwzględniając, faktycznie można było kupić też dobry, ale znacznie tańczy samochód do celów służbowych.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
komunikacja burmistrza i jaworzan
komunikacja burmistrza i jaworzanmoim zdaniem25 stycznia 2017 o 08:38
a jaworzanie jak obiecanej darmowej komunikacji przed 2 laty nie mieli, tak nie mają do dziś
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do A no
do A nomoim zdaniem25 stycznia 2017 o 08:35
Powiedz to do "tak czy tak", który uważa, że lepszym rozwiązaniem było zakupić Superb, bo jest flagowym model w ofercie czeskiej marki niż pozostać przy Octavi modelu klasy średniej. Tez uważam, że nie można tak układać warunków zamówienia, aby spełniał je wyłącznie jeden producent i jeden model samochodu. A skoro mowa o tym, to skoro wyszedł akurat ten a nie inny model i za ta a nie inną cenę, to parametry musiały być wysokie. Następnym razem może tak samolot?Zapewni jeszcze większy luksus.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
A no
A nomoim zdaniem24 stycznia 2017 o 20:19
Jedną z podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, określoną w art. 8 ustawy PZP, jest jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, gwarantująca w praktyce uczciwą konkurencję. Wystarczy sprawdzić kryteria oraz odrzucone w związku z niespełnieniem tych kryteriów konkurencyjnych ofert i gotowe. Nie trzeba pisać po forach.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sygnały mieszkańców
sygnały mieszkańcówtak czy tak24 stycznia 2017 o 17:26
miały być sygnały od mieszkańców do burmistrza, więc są, a co on z tym zrobi to już inna sprawa
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to FAKT
to FAKTtak czy tak24 stycznia 2017 o 17:22
podpowiedź dla pracodawcy, aby nie musiał biegać po wszystkich Biedronkach-Biedronka przy Piłsudskiego w godzinach przedpołudniowych
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
raczej
raczejto FAKT24 stycznia 2017 o 18:42
Osobą nadzorującą pracę tych pracowników jest sekretarz gminy i leży to w jego obowiązkach a nie woli.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
okoń
okońto FAKT24 stycznia 2017 o 17:30
Do tego aby wyciągnąć z takiej postawy jakieś wnioski potrzebna jest wola osoby nadzorującej. A czy jest ... ???
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do tak czy tak
do tak czy taktak czy tak24 stycznia 2017 o 17:18
nie tylko monitoring, ale i są naoczni świadkowie
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?tak czy tak24 stycznia 2017 o 17:12
A moźe Biedronka ma zainstalowane kamery ?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak24 stycznia 2017 o 16:32
Kto dba o zachowanie stylu architektonicznego Jawora???Może architekt zewnętrzny? Bo ktoś z innej branży nie kuma o architekturze.Nawet nie ma fachowców od taranów hydraulicznych jakie sa zamontowane na ciągach ścieków ....
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jotka
Jotka24 stycznia 2017 o 14:14
To miały być pytania i sprawy a tu jak zwykle gorzkie żale.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ejże
ejżeJotka24 stycznia 2017 o 14:31
Nie gorzkie żale, tylko sygnały mieszkańców. Dziwne to jest Twoje podejście. Masz tyle czasu, aby w czasie pracy siedzieć na tym portalu?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mieszkańcy dzielnicy wyklętej
Mieszkańcy dzielnicy wyklętej23 stycznia 2017 o 22:51
Czym są sypane chodniki w rynku i okolicach ??? Mój pies ma wyżarte łapki i brzuch od tego świństwa ! No i moje buty też wyżarło
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
*
*Mieszkańcy dzielnicy wyklętej24 stycznia 2017 o 16:33
polewane są jadem PISowców !!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak to "wyżarte"?
jak to "wyżarte"?Mieszkańcy dzielnicy wyklętej23 stycznia 2017 o 23:12
Poniósł Pan szkody w swoim mieniu i zdrowiu swojego psa?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkańcy dzielnicy wyklętej
mieszkańcy dzielnicy wyklętejjak to "wyżarte"?24 stycznia 2017 o 09:12
tak
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Waldek
Waldek23 stycznia 2017 o 20:25
Budynki komunalne podległe burmistrzowi proszą o naprawę. Naprawdę to nie wielka filozofia. Wystarczy trochę cementu , by pozaklejać dziury w budynkach. Myślę,że lepiej było pozaklejać te dziury za 140 tys. zł niż kupować nowy samochód.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
JaworzaninWaldek23 stycznia 2017 o 22:40
Samochodów jest wizytówką naszego miasta za jego granicami. Wiadomo jak cię widzą tak cię piszą. Dodatkowo jest bezpieczny i zostanie na długo. Stary widoczne musiał być mocno zużyty.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
finansista
finansistaJaworzanin24 stycznia 2017 o 15:34
"organy podatkowe (np. Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie w interpretacji indywidualnej z dnia 27 stycznia 2010 r., sygn. IPPB2/415-666/09-4/MG) negują sposób ustalenia przychodu polegający tylko i wyłącznie na obliczeniu iloczynem faktycznie przejechanych kilometrów do celów prywatnych i stawki za 1 km przebiegu samochodu osobowego ustalonej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju (Dz. U. Nr 236, poz. 1990 z późn. zm.). Jak wyjaśnia Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu w interpretacji z dnia 17 września 2010 r., sygn. ILPB1/415-733/10-2/IM, ustalając wartość udostępnienia samochodu służbowego do celów prywatnych pracownika, należy wziąć pod uwagę markę samochodu, rok produkcji, stan techniczny, przebieg, wyposażenie i porównać z cenami usług świadczonych przez działające na tym samym terenie co spółka firmy zajmujące się wynajmem samochodów odpowiadających, po analizie powyższych kryteriów, samochodowi wykorzystywanemu przez pracownika. Do wartości nieodpłatnego świadczenia będzie także wliczany koszt paliwa, który ponosi pracodawca (do wartości nieodpłatnego świadczenia nie będzie jednak wliczany koszt paliwa, do którego pokrywania zobowiązany jest pracownik). Reasumując stwierdzić należy, iż wykorzystywanie przez pracownika samochodu lub telefonu komórkowego jedynie w celach służbowych nie stanowi dla pracownika przychodu z tytułu nieodpłatnych świadczeń. Natomiast w przypadku używania nieodpłatnie samochodu lub telefonu do celów osobistych świadczenie będzie podlegało opodatkowaniu jako przychód osiągnięty z tytułu nieodpłatnego świadczenia. Co do wykorzystania służbowych telefonów na cele prywatne pracowników świadczenia te powinny zostać wycenione zgodnie z treścią cytowanego już art. 11 ust. 2a pkt. 2 u.p.d.o.f., który stanowi, że jeżeli przedmiotem nieodpłatnych świadczeń są usługi zakupione, to ich wycena powinna nastąpić według cen zakupu. Dodatkowo jeżeli pracownicy korzystają z telefonów komórkowych tylko i wyłącznie w celach prywatnych, koszt tego rodzaju usług telekomunikacyjnych nie stanowi kosztów uzyskania przychodów, ze względu na brak związku pomiędzy poniesionym kosztem a uzyskiwanymi przychodami."
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
inny pracownik
inny pracownikJaworzanin24 stycznia 2017 o 15:06
Jak burmistrz zamierza to rozliczyć: http://www.radapodatkowa.pl/pl/a/Korzystanie-przez-pracownika-z-mienia-pracodawcy-do-celow-prywatnych--konsekwencje Jak też burmistrz zamierza rozliczyć tą niesubordynację pracowników?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???Jaworzanin24 stycznia 2017 o 12:35
A czy nie jest to wykorzystywanie publicznego mienia do prywatnych celów? Czy tych pracowników ktoś rozlicza z czasu pracy?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Jawora
mieszkaniec JaworaJaworzanin24 stycznia 2017 o 12:22
do Jaworzanina-nie tylko do reprezentacji za granicami miasta, skoro dzisiaj, w godzinach pracy urzędu, mieszkańcy widzieli kierowcę burmistrza jak z innym fizycznym pracownikiem przyjechali nową służbową Skodą do Biedronki, gdzie zrobili prywatne zakupy spożywcze, które konsumowali, zanim jeszcze odjechali. Czy po to został zakupiony służbowy samochód za 140 tys. zł za jaworzan podatki?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wybór
wybórJaworzanin23 stycznia 2017 o 23:18
można też kupić nowy samochód do podróży służbowych za niższą cenę
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak cię widzą tak cię piszą
jak cię widzą tak cię pisząJaworzanin23 stycznia 2017 o 23:16
A budynek ratusza upstrzony odchodami gołębi jest wizytówką miasta?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do zawiedaiony
Do zawiedaiony23 stycznia 2017 o 19:53
Budynek ZLK , według mnie, wygląda okropnie. Dyrektor Ewa Grajek powinna coś z tym zrobić. Ja jestem zawiedziony na całej linii rządzeniem burmistrza Bery z PO.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zawiedziony
zawiedziony23 stycznia 2017 o 19:18
zobaczcie jak wygląda budynek Urzędu pana burmistrza z PO przy ul Poniatowskiego ! Nie lepiej wygląda budynek ZLK ! A tak miało być dobrze panie Bera z PO !
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hm
hm23 stycznia 2017 o 16:19
Czy poda ktoś link do aktualnej strony z inwestycjami i planami na najniższą przyszłość? ten jest mocno nieaktualny; http://www.jawor.pl/pl/tresci-801.html
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
chyba
chybahm23 stycznia 2017 o 16:23
a BIP niedawno był publikowany plan zamówień publicznych na 2017r.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ucho
Ucho23 stycznia 2017 o 15:08
Z tego co czytam problem z remontem elewacji kamienic to kwestia braku środków i problem ze stanem prawnym budynków gdzie na własnościowe budynki niewolno wydawać publicznych pieniędzy. Jaki jest pomysł na poprawienie wizerunku centrum? Jak poradziły sobie inne miasta?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolakUcho23 stycznia 2017 o 16:38
Fronty należą do architekta miejskiego jak i cały Zamek Piastowski :-)))
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?opolak24 stycznia 2017 o 14:37
W Jaworze nie ma chyba żadnego architekta miejskiego, no chyba że to jakaś ksyfka. Skoro w 100% stanowi własność gminy, to raczej odpowiada za niego osoba zarządzająca tą gminą.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Oko
OkoUcho23 stycznia 2017 o 15:11
stan prawny zamku jest uregulowany-100% gmina
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borus22 stycznia 2017 o 21:29
Dlaczego http://nowagj.pl/ jest takie kiepskie , czyżby rozwiązali , bo stare sa artykuły sprzed kilku miesięcy
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obowiązku gmin i zarządców
obowiązku gmin i zarządców21 stycznia 2017 o 16:41
Ciekawe jak to wygląda w Jaworze: http://www.administrator24.info/artykul/id9098,nowa-ustawa-o-efektywnosci-energetycznej-od-1-pazdziernika-2016-roku-i-nowe-obowiazki
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Oko
Oko21 stycznia 2017 o 16:05
A ja chciałbym jeszcze zapytać czy jest jakiś pomysł na remont elewacji sukiennic w rynku. Obecnie wystarczy ściągnąć kolorowe firanki z okien, wysypać trochę gruzu na chodnikach i można kręcić filmy wojenne. (wiadomo o którą ścianę chodzi)
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolakOko22 stycznia 2017 o 21:33
Jawora nie stać na remont elewacji - braknie budżetu.To jest poważna inwestycja jeżeli miałby być wykonana na kolejne 40 lat.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wybór
wybóropolak22 stycznia 2017 o 22:10
bezrobotny może powiedzieć, że go a coś nie stać, a ten co ma dochody zawsze ma wybór na co je wydać-co dla niego jest ważniejsze
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kazik
kazikopolak22 stycznia 2017 o 22:03
to raczej kwestia priorytetów a nie braku środków-jedni wydają na remonty, elewacje, inni na kwiatki, a jeszcze inni na imprezy
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie stać?
nie stać?opolak22 stycznia 2017 o 21:42
ja jak mówię, że mnie na coś nie stać, to oznacza, że w domowym budżecie planuję wyłącznie niezbędne wydatki, a rezygnuję z przyjemności (imprezy, przyjęcia, wyjazdy, fotograf, zakup nowego luksusowego samochodu, pijar i promocja, itp.)
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
idealna sceneria
idealna sceneriaOko21 stycznia 2017 o 17:54
przy zamku już można kręcić-tam już nie tylko tynk odpada, ale nawet szyb nie ma w oknach-jak w czasach II wojny światowej
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
estetyka w centrum
estetyka w centrumOko21 stycznia 2017 o 17:16
to że tynk odpada z własnościowego budynku w centrum miasta, to jeszcze można jakoś wytłumaczyć-właściciele nie mają pieniędzy na remont, ale że publiczny, zabytkowy budynek (ratusz) w centrum miasta jest upstrzony odchodami gołębi, to już znaczne gorzej zrozumieć z czego to wynika. w każdym bądź razie estetycznie to nie wygląda
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rodzic
rodzicestetyka w centrum21 stycznia 2017 o 18:14
Jak jakieś dziecko tego dotknie i potem takie rączki weźmie do buzi, to może skończyć się to dla niego bardzo źle, bo gołębie przenoszą bakterie powodujące u ludzi poważne choroby żołądka i jelit. Hiszpańscy naukowcy u większości miejskich gołębi wykryli m.in. bakterię Chlamydia Psittaci. Wywołuje ona ptasią chorobę, nawet po bardzo krótkim kontakcie z wydalinami ptaków. Przebieg choroby bywa różny, lecz zazwyczaj charakteryzuje się wysoką gorączką, dreszczami i bólami mięśniowymi. Bakteria ta przez niektórych jest nawet uważana za groźniejszą od słynnej Salmonelli.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nana
Nana21 stycznia 2017 o 13:31
Chciałabym się dowiedzieć jak należy podzielić zasługi za powstanie fabryki Mercedesa w Jaworze. W "WP" można przeczytać, że wielkim osiągnięciem rządu jest ściągnięcie fabryki MB do Polski natomiast w prasie i portalach Jaworskich czytamy, że jest to zasługa "uwolnionej energii". Jak należy to podzielić ? np w % Czy prawdą jest, że strefa ekonomiczna w Jaworze (dokumentacja, pozwolenia, wykupy) powstawała już za czasów poprzednich burmistrzów? Czy prawdą jest, że strefa zaczyna nabierać znaczenia ekonomicznego po wybudowaniu nowej drogi S3, która jest w planach od 15 lat?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hehe
heheNana21 stycznia 2017 o 14:15
Żaden burmistrz nie ma takich możliwości prawnych ani finansowych, aby takiego Mercedesa przekonać, by zainwestował w Polsce, w Jaworze. Tylko naiwny w takie bajki by uwierzył, ale próbować zawsze można ;)
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Nana21 stycznia 2017 o 13:49
A może zmieniają się burmistrzowie, ale nie zmienia się "nośnik" informacji i cudzych pomysłów, który bardzo się stara zabłysnąć i przypodobać każdemu nowemu szefowi "sprzedając" mu te informacje i cudze pomysły jako własne, a potem promuje je razem z każdym nowym szefem?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Puszka Pandory
Puszka Pandory19 stycznia 2017 o 23:30
są takie pudełka, których nie można otwierać
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Próżnia
Próżnia19 stycznia 2017 o 23:24
Burmistrz to ładnie opakowane pudełko. Problem w tym że w środku puste.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wyborca
WyborcaPróżnia21 stycznia 2017 o 19:00
W dalszym ciągu chodniki są oblodzone. Kto za to dopowiada ?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do wyborcy
Do wyborcyWyborca21 stycznia 2017 o 19:03
Moim zdaniem to dyr. ZLK Ewa Grajek.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do Próżnia
Do PróżniaPróżnia21 stycznia 2017 o 18:55
Mi nie podoba się to jego pudełko. W mojej ocenie i opakowanie i w środku jest do bani.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kobieta
kobietaPróżnia20 stycznia 2017 o 09:10
skoro mowa o gustach, to nie w moim guście, mi osobiście bardziej podoba się p. Baranowski-wg. mnie jest bardziej męski
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do moja propozycja
do moja propozycja19 stycznia 2017 o 22:57
Chciała bym zobaczyć naszego burmistrza jak dla mieszkańców Jawora własnymi rękoma oczyszcza chodniki z lodu , by osoby starsze mogły spokojnie przejść. To samo proponuję radnym z SLD. To wspaniały pomysł. Masz rację. popieram ciebie w 100 %.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hehe
hehedo moja propozycja19 stycznia 2017 o 23:06
Nie podpowiadaj im...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pogubiłam się
pogubiłam sięhehe20 stycznia 2017 o 02:04
mówisz o odśnieżaniu czy robieniu zdjęć?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ej
ejhehe19 stycznia 2017 o 23:23
a czemu nie, ktoś musi to zrobić dla bezpieczeństwa mieszkańców-skoro nie robią tego w dyrektor ZLK, to nie widzę przeszkód, aby zrobili to za niego radni
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
moja propozycja
moja propozycja19 stycznia 2017 o 22:19
radni SLD i PO niby robią czyny społeczne w lecie , a ja mam propozycje niech robią czyn społeczny w zimie przy odśnieżaniu i kuciu lodu na chodnikach i wtedy dopiero mogą zrobić sobie zdjęcie
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do   Jaśmin
do Jaśmin19 stycznia 2017 o 18:45
To już zakrawa na brakoróbstwo !!. apeluję do burmistrza by zatrudnił Strzegomian ,Świdniczan by nam odśnieżyli chodniki.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaśmin
Jaśmin19 stycznia 2017 o 18:44
Dzisiaj mało nie upadłam na oblodzonym chodniku!. Pytam burmistrza Berę co robi dyrektorka ZLK Ewa Grajek ,że chodniki są oblodzone. ? Jak ktoś złamie nogę dopiero będzie rozruba
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Jaśmin21 stycznia 2017 o 15:01
Jaśmin a na jakiej ulicy to było?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec ul.Moniuszki
mieszkaniec ul.Moniuszki19 stycznia 2017 o 16:07
w Jaworze nadal nie odśnieżone i oblodzone chodniki i niektóre ulice .Np ul.Moniuszki jedno wielkie lodowisko , na ul.Gagarina chodnik po stronie od Urzędu Skarbowego i ZUs oblodzony, częśc ulicy Gagarina od wjazdu na Paderewskiego w strone Wieniawskiego też lodowisko. A niech ktoś spróbuje przejśc koło Domu harcerza, jedno wielkie lodowisko. Czy to władzom Jawora nie przeszkadza ? Mam pytanie czy burmistrz zatrudni ludzi ze Strzegomia i Świdnicy do odśnieżania i posypywania piaskiem, tak żebyśmy mogli bezpiecznie chodzić po Jaworze
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do mieszkańca
do mieszkańcamieszkaniec ul.Moniuszki19 stycznia 2017 o 22:15
ulica Moniuszki tylko trochę oblodzona , a ulica Muzyczna jest strasznie oblodzona , jedno wielkie lodowisko, trzeba chyba na buty zakładać kolce. Zapraszam burmistrza na ul .Muzyczną , chyba zima zaskoczyła urzędników.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?do mieszkańca19 stycznia 2017 o 23:03
Może oblodziło drogi ni nie dojechali ze Strzegomia i Świdnicy?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak19 stycznia 2017 o 14:03
Poczekamy na I-sz odpowiedzi, bo jakoś nie widać żadnych pytań
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborca18 stycznia 2017 o 21:41
Czy ktoś już zadał burmistrzowi Berze jakieś pytanie ? Ja mam pytanie bardzo bym chciał się dowiedzieć dlaczego pozwalniał super fachowców Jaworzan. Dlaczego nie ma basenu i darmowej komunikacji ? Dlaczego chodniki nie są odśnieżone ?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z
zwyborca18 stycznia 2017 o 23:56
A kto za tą "darmową" komunikację zapłaci?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zadaj pytanie władzy !
Zadaj pytanie władzy !z19 stycznia 2017 o 17:28
Zapytaj o to burmistrza , to on przed wyborami obiecywał nam darmową komunikację . Był radnym to powinien znać możliwości finansowe gminy Jawor.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jakto kto?
jakto kto?z19 stycznia 2017 o 15:11
a kto płaci za zatrudnionych "specjalistów" spoza Jawora i z Jawora, za kupno samochodu służbowego za 140tys zł, przyjęcia, itp.?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
RW
RW18 stycznia 2017 o 10:10
Prezydent Legnicy od wielu lat systematycznie odpowiada za pośrednictwem portalu na pytania mieszkańców i jest ich naprawdę sporo. Po naszym włodarzu raczej nie spodziewam się takiej aktywności. On niestety mówi tylko o tym co dla niego wygodne i ma swoje zaprzyjaźnione media, które nie poruszają trudnych tematów.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Felek
FelekRW18 stycznia 2017 o 21:42
Prezydent Legnicy nie boi się trudnych pytań.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
za skórą
za skórąFelek19 stycznia 2017 o 15:39
nie stwarza "trudnych" sytuacji, to i nie boi się trudnych pytań
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pytania, wnioski, petycje
pytania, wnioski, petycje18 stycznia 2017 o 09:39
Szkoda tylko, że te zgłoszenia mieszkańców trafią do tych włodarzy dopiero po miesiącu i weryfikacji portalu. Jak bezpośrednio złoży się zapytanie, wniosek, petycję do urzędu to one maja mniej czasu na odpowiedź i jest pewność, że te nasze zgłoszenia tam w ogóle dotrą. Urzędy http://lodzianiedecyduja.pl/petycje-po-nowemu-skuteczne-narzedzie-czy-jego-iluzja/
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hanna
Hannapytania, wnioski, petycje18 stycznia 2017 o 09:52
Przecież ktoś musi to weryfikować skoro każdy może tam wpisać co chce.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Hanna18 stycznia 2017 o 16:09
a na czym dokładnie będzie polegała ta "weryfikacja" ?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
michał
michałpytania, wnioski, petycje18 stycznia 2017 o 09:49
A jak Ty sobie to wyobrażasz, że portal będzie codziennie podsyłał burmistrzowi pytania nawet najgłupsze i burmistrz nic nie będzie robił tylko odpisywał? Jak ci się ten sposób nie podoba to wyślij pismo urzędowe i tyle...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolakmichał19 stycznia 2017 o 14:05
ma do tego odpowiednich wysokopłatnych fachowców - branżystów. Wystarczy , że odśsle zapytanie do delikwenta ds.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak18 stycznia 2017 o 09:01
Mogłaby wyjść inicjatywa ogólnopolska, dotycząca zakazu sprzedaży butelek typu PET. Butelki te oraz opakowania plastikowe są spalane w piecach domowych.A z tego dioksyny.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninopolak18 stycznia 2017 o 09:17
dokładnie , robi to mój sąsiad nawet w lecie.Postąpiłem g łupio i zwróciłem mu uwagę , efekt ? Jego córka wyzwała mnie od najgorszych i rwała się do bicia (powstrzymał ją jej mąż ) , a teraz cała rodzina mnie nie poznaje.Oczywiście dalej palą w piecu wszystkim.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Magi
Magijaworzanin19 stycznia 2017 o 18:29
Czy oni mieszkają w Rynku? Bo mam podobnie latem baba napaliła i śmierdziało plastikiem na podwórzu i ich i naszej klatce przez nieszczelne popękane kominy. Właśnie z dziećmi jechałam na basen do Strzegomia bo upał był jakieś 30 stopni wiec zaniepokojona poszłam do nich, ale nikt nie otworzył. A zimą jak się dorwie do skrzynek to tak rąbie... tylko z tego smród i chałas.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mam pytanie
mam pytanie17 stycznia 2017 o 22:34
czy ktoś otrzymał na swoje pismo wysłane do burmistrza jakąś odpowiedz podpisaną przez samego burmistrza ,?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
interesantka
interesantka17 stycznia 2017 o 22:23
jakby burmistrz przyjmował zawsze interesantów w dni i w godzinach kiedy powinien przyjmowac mieszkańców , a nie żeby to robili naczelnicy wydziałow lub dyrektorka Zlk to byłaby sprawa rozwiązana
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Sebastian
Sebastian17 stycznia 2017 o 22:20
Dlaczego ma nie odpowiadac. Jest burmistrzem nas mieszkańców Jawora. Myślę, że to jego powinność. Ciekawy jestem co odpowie Jaworzaną.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irmina
Irmina17 stycznia 2017 o 21:06
Nie zadam pytania burmistrzowi Berze. Jego czyny mi wystarczą
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Iwona
IwonaIrmina17 stycznia 2017 o 21:22
Wątpie żeby odpowiedział komukolwiek na łamach tego portalu.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rysiu
RysiuIwona18 stycznia 2017 o 16:19
zaufaj mi odpowiedziałby, odpowiedział ale pytanie musiałby dotyczyć jego dalszych planów politycznych, zamierzeń, fantazji oraz pytań z działu "niemożliwe do spełnienia, ale obiecać zawsze mogę".
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zenon
ZenonIwona17 stycznia 2017 o 23:56
http://jawor24h.pl/powiat/wiadomosci/4952/jest-odpowiedz-na-pytania-do-burmistrza
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do Jaworzanin
Do Jaworzanin17 stycznia 2017 o 19:01
Masz rację w 100 %. Nikt nie dorówna fachowcom z Jawora.Strzegomianie i Świdniczanie przy nas wypadają blado.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
olo
oloDo Jaworzanin17 stycznia 2017 o 23:55
Trzeba znać specyfikę i realia miasta
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin17 stycznia 2017 o 18:59
Są osoby, które kpią z tych, które naprawdę cierpią. Jest mi wstyd za te osoby. Miałem niestety wątpliwą przyjemność rozmawiać z osobą przyjętą na stanowisko zwolnionego Jaworzanina. Osoba ta wypadła blado w stosunku do zwolnionego fachowca z Jawora. My Jaworzanie potrafimy trafnie oceniać ludzi.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaśmin
Jaśmin17 stycznia 2017 o 17:00
O co mam zapytać burmistrza Jawora ? O to dlaczego pozwalniał naszych kolegów i koleżanki z Jawora ? Zapytać go dlaczego na ich miejsce zatrudnił osoby ze Strzegomia i Świdnicy ? O to mam jego zapytać ?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
#
#Jaśmin17 stycznia 2017 o 18:45
odpowiedź jest prosta ; bo są lepsi !!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
haha
haha#17 stycznia 2017 o 18:47
jeden z tych "lepszych" nawet doczekał się ksywki "chaos organizacyjny"
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
inna przyczyna
inna przyczyna#17 stycznia 2017 o 18:46
mam inne zdanie
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czytelnik
czytelnik17 stycznia 2017 o 15:13
Przecież burmistrz Jawora ma problem nawet z odpowiedziami na interpelacje radnych, a z tego co pamiętam ostatnim razem naczelnik od promocji odpisał, że odpowiedzi można sobie poszukać na bipie i stronie Jawora. Teraz pewnie będzie podobnie.
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.