Piątek, 29.03.2024 313

 

Pliki cookies 03:14
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Gaździcki Tomasz - kandydat do Rady Miejskiej w Jaworze
Baltic Home

Radny Kobes walczy o basen letni

Ostatnie posiedzenie Komisji Gospodarki i Rozwoju Miasta przyniosło niecodzienny zwrot w sprawie basenu letniego znajdującego się w Parku Miejskim w Jaworze.

Choć w ostatnim czasie głośno stało się o koncepcji przebudowy Krytej Pływalni Słowianka wraz z budową przy niej basenu odkrytego, wciąż nie brakuje tych, którzy domagają się modernizacji obiektu w jaworskim parku. Wśród nich Andrzej Kobes, przewodniczący Komisji Gospodarki i Rozwoju Miasta.

Na posiedzeniu komisji sytuację obu basenów szczegółowo przedstawił dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji Robert Matkowski. - W kwietniu 2012 roku dokonana została ocena stanu technicznego przez inżyniera, który opisał dokładnie stan techniczny, zaczynając od niecki basenu, dna basenu dużego, ścian, brodzika i wnioski nasunęły się takie, po których basen został zamknięty. Stan techniczny basenu oraz popękany beton powoduje, że niecka basenu jest nieszczelna. Duży ubytek wody powoduje, że grunt pod basenem jest nadmiernie nawadniany i staje się niestabilny dla konstrukcji basenu – mówił dyrektor Matkowski.

Zagrożenie stwarzają też ostre krawędzie popękanego betonu i nierówności. Tym samym obecny basen wymaga generalnej przebudowy. - W 2008 roku podjęto próbę i stworzono dokumentację modernizacji obiektu hotelowego wraz z zapleczem oraz rozbudowy niecki. Nie pozyskano środków. Były pozwolenia, ale są one już nieważne – zauważał Robert Matkowski.

Wpływu na decyzje poprzedniej ekipy rządzącej miastem nie mieli jednak ci, którzy dziś posiadają większość w Radzie Miejskiej i odpowiadają za kierunek polityki gminy.

- Myśmy jako radni słyszeli w 2009 roku, że jest w opracowaniu projekt. Nie mieliśmy wglądu do tego projektu, którego autorem jest pan Stanisławski, jak wszystkich innych projektów. Komisja Gospodarki i inne komisje nie miały możliwości zapoznania się z projektem. Dopiero po fakcie dostaliśmy dokumenty, kiedy pozwolenie na budowę było już wydane. Kto to uzgadniał? Tylko mogę podejrzewać, że pan burmistrz, pan Wojnarowicz i najbliżsi współpracownicy – dodawał radny Andrzej Kobes.

- Dobrze, że tego nie wybudowano, bo tam jest szereg różnych błędów i niepraktycznych rozwiązań – stwierdził natomiast dyrektor Ośrodka.

Radny przedstawił też walory basenu w Parku Miejskim. - Jawor dysponuje basenem położonym w kapitalnym miejscu, pełnowymiarowym, pozwalającym na uprawianie sportu, korzystanie przez osoby, które się próbują uczyć pływać. Przypomnę tylko, że sportowcy niemieccy przed Olimpiadą tutaj ćwiczyli. Lokalizacja jest super, jest zaplecze. Myśmy się wychowali na tym basenie – kontynuował przewodniczący komisji.

Radny Kobes jest zdecydowanym przeciwnikiem niektórych koncepcji, mówiących nawet o całkowitym zasypaniu basenu, a następnie zalesieniu terenu. Jeśli te plany rzeczywiście się ziszczą, basen letni w Parku Miejskim nieodwracalnie przejdzie do historii.

- Usłyszeliśmy na ostatniej sesji, że teren przewidziany jest do zagospodarowania rekreacyjnego, ale w kierunku parku, lasu: zalesienia, zadrzewienia. Krótko mówiąc wyglądałoby to na to, że ten basen który jest zasypujemy i na tym miejscu sadzimy drzewka. No myślę, że nad tym trzeba się zastanowić czy jest taka potrzeba. Na pewno jest potrzeba dostosowania tego basenu, poprzez likwidację trampoliny i nic nie stoi na przeszkodzie, żeby go wypłycić. To idealny obiekt do uprawiania sportu – podkreślał Andrzej Kobes.

Kolejnym problemem jest jednak to, że obecnie basen znajdować się ma na terenie zalewowym. - Przy największej wodzie, powodzi stulecia, nigdy woda nie zbliżyła się tam – argumentował przewodniczący komisji.

Radny postulował, aby podjąć walkę o uratowanie basenu w parku. Do tego konieczne będzie jednak przekonanie osób podejmujących ostateczne decyzje w tej sprawie.

- Gotowe są fundamenty. Nie można wbić tego w czambuł, że ten basen będzie trzeba zasypać i drzewka posadzić. Myślę, że ten basen jest do uratowania i do korzystania. Wykorzystajmy istniejący basen, tylko dostosujmy do czasów współczesnych. Na terenie wkoło, kiedyś planowana była nawet hala. Wszystko mamy gotowe, wszystko jest stabilne, problem jest tylko z dnem. Za Niemców to była rewelacyjna sprawa. Temat jest do przemyślenia. Naprawdę zrezygnować z tego obiektu nie można. Trzeba się zastanowić w zespole inżynierów, architektów jak rozwiązać najlepszym i najtańszym sposobem, żeby to wszystko wykorzystać, przy minimalnych nakładach. Problemem jest to, żeby pewnych decydentów przekonać o słuszności pozostawienia tego obiektu i zobaczy pan ilu będzie ludzi zainteresowanych – zwracał się do dyrektora OSiR-u Andrzej Kobes.

Komentarze (56)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

friend
friend22 czerwca 2018 o 15:01
Ładnie się obiecuje , kiedy nawet nie ma skąd wziąć pieniądze na realizację. Politycy mamią wyborców nie odpowiadając że wykonają zadania , które wymagają wielkich nakładów. Co taki Radny - bezradny może obiecywać - jeżeli nie zrealizuje to musi ponieść konsekwencje przed wyborcami. Baseny nigdy się nie spłacają - tylko bogatych stać na taki luksus. Może Mercedes odbuduje "obiekt olimpijski" z 1936 roku?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
łelkom
łelkomfriend22 czerwca 2018 o 16:06
I teraz jak się zaczęło gotować to burmistrz musi się ratować i zaciągnie na nas dług bo obiecał coś w wyborach, a później wymigiwał się od tego i w końcu ci co łykali obiecanki się burzyć zaczęli, więc teraz trzeba zrobić wszystko by jakoś wybrnąć z tego bagna, a raczej z basenu.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
radny
radny11 czerwca 2016 o 17:13
Najgorsze jest to, że ani burmistrz ani dyr. OSiR nie mają żadnej koncepcji, tylko ciągle "pływają".
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
MG
MG28 stycznia 2016 o 19:03
drogi Adasiu.Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem co napisał "czesiek". On pisze o uprawnieniach radnego samorządu , a ty o inwestycjach? Jeżeli naprawdę chcesz się odgryźć to rób to rzetelnie.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
apesoj
apesoj28 stycznia 2016 o 17:17
Kto jeszcze czyta gazetę josepa ten jest nawiedzony.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czesiek
czesiek28 stycznia 2016 o 16:14
problem basenu był znany wszystkim już od początku kadencji Urbańskiego.Kobes jako zawodowy radny powinien już znać swoje uprawnienia i nie wciskać ciemnoty ,że nie miał możliwości zapoznania się z projektem,wystarczyło tylko chcieć. Dodam , że na temat modernizacji basenu pisała dość obszernie Gazeta Jaworska. Przypominam Kobesowi ,że startował z tego samego ugrupowania co Bera i zamiast się lansować w Gazecie Jaworskiej i jawor24h.weźmie się po prostu do roboty i realizuje wspólny z Berą program ,bo półmetek kadencji i rozliczenie nadchodzi.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
Adamczesiek28 stycznia 2016 o 17:12
Czesiek gdybyś znał kompetencje radnego i burmistrza, to pewnie wiedziałbyś, że wykonać tą czy inną inwestycję może jedynie burmistrz. To że Pan Kobes jest z komitetu burmistrza a ma swoje odmienne zdanie, to wg mnie można mu zapisać wyłącznie na plus. Burmistrz nie ma patentu na nieomylność i dobrze, że nie ma wokół siebie wyłącznie samych klakierów.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marcin
Marcin28 stycznia 2016 o 09:41
Wygląda na to że władza chce tanim kosztem wykpić się z obietnicy dot, basenu. Domyślam się, że planują zrobić niewielką nieckę przy Słowiance, żeby zamknąć temat i uciszyć głosy krytyki. Jednakże nie tego oczekują mieszkańcy. Chcemy basenu na miarę obecnych czasów, czyli dużej strefy wypoczynkowej w dogodnym, cichym i dyskretnym położeniu. Nijak ma się do tego teren wokół Słowianki. To jakieś kuriozum by odkryty basen robić w sąsiedztwie torów kolejowych i na przeciw okien sporego osiedla. Przecież już poprzednik wykonał dokumentację na remont basenu w parku miejskim i poszły na to zapewne niemałe pieniądze. Rozumiem że nowa władza ma inną koncepcję, więc niech zmodyfikuje ten projekt ale nie zmieniając położenia inwestycji.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zawiedziony totalnie
zawiedziony totalnie28 stycznia 2016 o 09:21
Nieważne po co> Ważne żeby ten basen powstał . To była obietnica Bery i powinien bezwzglednie sie z tego wywiązać. Wije sie jak piskorz, żeby nie zwalic sobie na glowę klopotu jakim jest jakakolwiek inwestycja. To burmistrz od skwerkow, placów zabaw i przystanków.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tomek
Tomek27 stycznia 2016 o 18:23
Remont basenu to nie pan Kobez.Wszyscy są za basenem. Ktoś sobie już kampanie rozkręca przedwczesną.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
basen w parku
basen w parkuTomek27 stycznia 2016 o 19:50
Mieszkańcy Jawora wyrazili swoje zdanie a ankiecie w tzw. "budżecie obywatelskim" i zagłosowali za basenem w parku i dlaczego teraz p. burmistrz z dyr. osir próbują zmieniać decyzję mieszkańców !
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czytelnik
czytelnikbasen w parku27 stycznia 2016 o 21:40
Bredzisz straszliwie. Kupy się to nie trzyma
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
priorytety się pokrywają
priorytety się pokrywająbasen w parku27 stycznia 2016 o 21:28
W sformułowaniu: "Budowa toalet miejskich" mieści się też: "Udostępnienie darmowych toalet miejskich w Rynku" i "Uruchomienie toalet miejskich przy Pl. Wolności". "Stworzenie centrum rekreacyjno – sportowego na Osiedlu Przyrzecze (fitness club, siłownia, hala sportowa, która zimą mogłaby służyć jako lodowisko)" to to samo co "Stworzenie centrum rekreacyjno – sportowego na os. Przyrzecze (większy, bardziej urozmaicony plac zabaw podobny do tego na Jaworniku z mini parkiem linowym)", tylko wypas inny.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czytanie ze zrozumieniem
czytanie ze zrozumieniembasen w parku27 stycznia 2016 o 21:20
Dla mnie w sformułowaniu: "remont i przebudowa basenu miejskiego" miesi się także "Modernizacja Krytej Pływalni „Słowianka”", bo ona tez jest basenem miejskim.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wszystko gra
wszystko grabasen w parku27 stycznia 2016 o 21:17
Kryta Pływalnia "Słowianka" też jest basenem miejskim
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do do Konrad
do do Konradbasen w parku27 stycznia 2016 o 21:14
Chyba masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Od kiedy budowa hali z siłownią i fitnessem to to samo co stworzenie placu zabaw na powietrzu? Od kiedy budowa toalet to udostępnienie istniejących toalet w jednostkach gminnych?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do miejski basen
do miejski basenbasen w parku27 stycznia 2016 o 21:11
Widzę, że już coraz absurdalniejszych "argumentów" używacie. Otóż właśnie basen w parku nazywa się basen miejski, a basen na Osiedlu Słowiańskim nosi nazwę Kryta Pływalnia Słowianka, więc wszystko w ankiecie jest jasne, a wy znów próbujecie odwracać kota ogonem i mieszać ludziom w głowach. Mam wrażenie, że te komentarze pisze samo jaworskie słoneczko.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co większym priorytetem?
co większym priorytetem?basen w parku27 stycznia 2016 o 21:06
do kosztów budowy dodaj jeszcze koszty utrzymania basenu odkrytego, które pochłoną sporą część budżetu
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
i tak wszystkim nie dogodzisz
i tak wszystkim nie dogodziszbasen w parku27 stycznia 2016 o 21:03
Po zrealizowaniu priorytetu pt. remont i przebudowa basenu miejskiego przez ludzie przez 2 m-ce będą wydawać pochwały, a przez 10 m-cy psioczyć, że inne priorytety nie są realizowane, bo basen pochłonął prawie cały budżet.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ważne dla wszystkich
ważne dla wszystkichbasen w parku27 stycznia 2016 o 20:53
"Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej do potrzeb osób niepełnosprawnych (JOK, Urząd Miasta)"-to powinien być priorytet, bo z tego wszyscy korzystają i to przez cały rok, ale nie tylko JOK i Urząd, ale wszystkie obiekty publiczne (budynki i inne obiekty publiczne jak chodniki, parkingi, dworce, wiaty przystankowe, skwery, kina, teatry, obiekty sportowo-rekreacyjne, itp.), bo z dostępnością do budynków i innych obiektów publicznych borykają się nie tylko niepełnosprawni, ale schorowani, starsi, matki z dziećmi,
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Konrad
Konradbasen w parku27 stycznia 2016 o 20:47
Nie rozumiem o czym ty piszesz. Czy uważasz, że budowa toalet miejskich, siłowni czy nawet hali sportowej to to samo co rozbudowa Słowianki? Poza tym Słowianka znajduje się na osiedlu słowiańskim, więc nie wiem co ma tu do rzeczy osiedle przyrzecze. To dwa różne miejsca.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Konrad
do Konradbasen w parku27 stycznia 2016 o 20:44
"Uruchomienie toalet miejskich przy Pl. Wolności"-6 głosów (poz.81)
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Konrad
do Konradbasen w parku27 stycznia 2016 o 20:41
"Stworzenie centrum rekreacyjno – sportowego na Osiedlu Przyrzecze (fitness club, siłownia, hala sportowa, która zimą mogłaby służyć jako lodowisko)"-98 głosów (poz.8), "Stworzenie centrum rekreacyjno – sportowego na os. Przyrzecze (większy, bardziej urozmaicony plac zabaw podobny do tego na Jaworniku z mini parkiem linowym)"-70 głosów (poz.13), "Budowa toalet miejskich"-48 głosów (poz.21), "Udostępnienie darmowych toalet miejskich w Rynku"-29 głosów (poz.35). TO SAMO, TYLKO INACZEJ ZAPISANE I Z RÓZNĄ ILOŚCIĄ GŁOSÓW.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
priorytet
priorytetbasen w parku27 stycznia 2016 o 20:34
A mi najbardziej podoba się priorytet (poz.) 72-ustawienie parkomatów. Jak powstaną parkomaty, to może nagle się okazać, że problem parkingów nie jest już taki priorytetowy, bo są wolne miejsca na obecnych.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Konrad
do Konradbasen w parku27 stycznia 2016 o 20:31
to co, że jest 2 razy, temat toalet miejskich, stworzenie centrum rekreacyjno-sportowego/modernizacja,remont boisk sportowych na Przyrzeczu też występuje więcej niż 1 raz
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Konrad
Konradbasen w parku27 stycznia 2016 o 20:25
A wyniki są dosyć wymowne: Remont i przebudowa basenu miejskiego (516 głosów), Modernizacja Krytej Pływalni „Słowianka”(55 głosów).
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Konrad
Konradbasen w parku27 stycznia 2016 o 20:24
To już Twoja nadinterpretacja. Kliknij poniżej prawie na samym dole masz pełną listę zadań i modernizacja Słowianki była osobnym zadaniem. Dla mających problemy z szukaniem: http://www.jawor.pl/pliki/8/wyniki-glosowania-priorytety-mieszkancow.pdf
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
miejski basen
miejski basenbasen w parku27 stycznia 2016 o 20:19
Mieszkańcy jawora zagłosowali za: "Remontem i przebudową basenu miejskiego" a nie za "Remontem/przebudową/budową miejskiego basenu odkrytego w parku miejskim". Miejskim basenem też jest "Słowianka". Jak czytasz, to czytaj uważnie: http://www.jawor.pl/pl/aktualnosc-3405.html
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Konrad
KonradTomek27 stycznia 2016 o 19:30
To jak ktoś ma inne zdanie niz burmistrz to od razu musi robić kampanię? W tym przypadku wierzę że wyraża tylko wolę większości mieszkańców. Ja również nie wyobrażam sobie innej opcji niż basen w parku miejskim.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bystry Tomek
bystry TomekTomek27 stycznia 2016 o 19:01
dooobre, to póki nie zostanie wybudowany, to dużo osób może jeszcze na nim oprzeć swoja kampanię i pozyskać głosy
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolo27 stycznia 2016 o 17:15
Tylko tzw."ludność napływowa"może kwestionować potrzebę remontu oraz renowacji basenu w parku.My ,autochtoni, wręcz żądamy tego gdyż jest to część historii Jawora a także naszej egzystencji,dzieciństwa oraz lat młodości(jakże pięknej). Poza tym p.Bera czy słowo dane Jaworzanom ma dla pana jakieś znaczenie?Są momenty w życiu w których facet musi pokazać że jest facetem. Chyba że ....... Panie Kobes ,ma pan ode mnie mocny głos poparcia.Mam nadzieję że z pana strony nie jest to "słomiany ogień"który zaraz przygaśnie.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dziadek
dziadekbolo27 stycznia 2016 o 17:43
Brawo bolo tak trzymać.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
DT
DT27 stycznia 2016 o 12:19
popieram pana Ryszarda. Basen koło "Słowianki" to porażka. W parku jest cisza spokój i dla większości mieszkańców bliżej niż na Marysieńki. A że remont miał być to Pan Bera zapewniał w kampanii, że w latach swojego urzędowania będą na to pieniądze z UE ,a teraz co jak z wszystkimi obietnicami odwraca kota ogonem.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do DT
do DTDT27 stycznia 2016 o 12:36
Jawor to nie metropolia, żeby mieć kilka basenów, które nie będą miały kim być obłożone (myślę o jaworzanach, nie mieszkańcach ościennych gmin, bo to z jaworzan podatków sfinansowana miałaby być budowa i utrzymanie). Jak był budowany basen letni w parku pokoju to nikomu nawet na myśl nie przyszło, że kiedyś powstanie Słowianka. Dziś jak powstają kąpieliska, to na ogół są to wielofunkcyjne centra, gdzie każdy za jedną opłatą znajdzie coś dla siebie.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do "do DT"
do "do DT"do DT27 stycznia 2016 o 19:35
Rozumiem, że jak się jest urzędasem-spadochroniarzem spoza Jawora, to można nie rozróżniać parku miejskiego od parku pokoju, ale basen letni leży w parku miejskim. Przestańcie mamić ludzi niestworzonymi wizjami ze Słowianką tylko zrealizujcie to co zostało obiecane. Tylko gadacie i gadacie, a robić nie ma komu...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
MZ
MZdo DT27 stycznia 2016 o 18:56
Nie wmawiaj ludziom nieprawdy. Budowane są zarówno baseny odkryte, jak również mieszane parki wodne. Wszystko zależy od inwestora. Przecież w Jaworze była już ankieta i wygrało zadanie związane z budową basenu odkrytego w parku miejskim.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
KZ
KZdo DT27 stycznia 2016 o 18:22
sęk w tym, że dziś nie są budowane baseny letnie, tylko całe kompleksy sportowe, żeby klient miał w jednym miejscu jak najszerszą ofertę za jedna ceną
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
MZ
MZdo DT27 stycznia 2016 o 18:03
Tyle to chyba wie każdy, niemniej jednak baseny letnie wciąż są budowane lub modernizowane i jakoś z powodów które podałaś nie odeszły wcale do lamusa.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mia
Miado DT27 stycznia 2016 o 17:59
rok ma 365 dni, a odkryte baseny w Polsce oblegane są max przez 60 dni w roku-i to przy b.pogodnym lecie
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Edi
Edido DT27 stycznia 2016 o 13:13
Strzegom i Dobromierz to też nie metropolie a mają ładne nowoczesne baseny letnie, gdzie zjeżdżają ludzie spoza tych gmin i zostawiają tam pieniądze. Jakoś latem tłumów na Słowiance nie ma, a otwarte zbiorniki są oblegane.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
miłośnik wójta Mjerosława
miłośnik wójta Mjerosława27 stycznia 2016 o 10:27
Cała masa krytych basenów znajduje się w szpitalu :D
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
miłośnik Dany ego
miłośnik Dany egomiłośnik wójta Mjerosława27 stycznia 2016 o 11:00
Gdzieś ty się Dany podziwiał jak cię nie było?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
performance
performancemiłośnik Dany ego27 stycznia 2016 o 19:33
chyba tytuł nieco przesadzony?, ale faktycznie już od jakiego czasu wyczuwa się że radni miejscy jako grupa co raz częściej buntują się przeciw stagnacji miasta i zaraz okaże się że wszyscy będą naciskać burmistrza, niezależnie czy któremuś da on kl...psa na uspokojenie i będzie przywoływał do porządku. Następny tytuł proponuję ZBUNTOWANA RADA. Wszyscy radni jak się z nimi rozmawia mówią o konieczności odbudowy basenu i to jeszcze w tym roku, co na to burmistrz?????????
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fotograf amatour
fotograf amatourmiłośnik Dany ego27 stycznia 2016 o 19:26
chyba wycieczkę pieszą wygrał. Na szczęście już wrócił i znów kilka fajnych fotek będzie w sieci krążyło, bo się stęskniliśmy
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Agnes
Agnes27 stycznia 2016 o 10:11
Zróbcie ankiete wśród mieszkańców i problem z głowy.babcie i dziadki raczej korzystać z basenu nie będą....
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ola
olaAgnes27 stycznia 2016 o 19:31
Już było głosowanie w sprawie najpilniejszej potrzeby mieszkańców i zdecydowana większość z nas zagłosowała za basenem w parku. Nie wiem kto wpadł na ten dziwaczny pomysł ze słowianką.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
w
wola11 czerwca 2016 o 13:22
Ktoś kto niema pojęcia o pływaniu i nie korzysta z takiej rekreacji bo priorytety są ważniejsze.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dziadek
dziadekAgnes27 stycznia 2016 o 17:40
W parku basen i tylko w parku w śród drzew i zieleni a nie na wygwizdowie i osiedlu-my starsze i nie tylko babcie lubimy posiedzieć w cieniu blisko miasta i popatrzeć jak wnuki pływają i sami też się ochłodzić w gorące dnie lata.Burmistrz Bera nam to obiecał i dlatego żeśmy go wybrali!!!!!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dziadek
dziadekAgnes27 stycznia 2016 o 17:33
Mylisz się agnesie babcie i dziadkowie też chętnie popływają w odnowionym basenie w parku,i będą głosować jak zajdzie taka potrzeba za odnowieniem tego basenu.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ryszard
Ryszard27 stycznia 2016 o 09:27
Słusznie że walczy. Obietnic trzeba dotrzymywać, basen w parku to kawał historii tego miasta!!!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maxym
MaxymRyszard27 stycznia 2016 o 09:53
Ciekawe ile razy Pan z niegp korzystał...i ile razy bedzie korzystac w przyszłości. Młodzi ludzie i dzieci potrzebuja atrakcji dlatego jezdza do aquaparkow poza miasto nawet latem....a nie basenu z historia....
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ryszard
RyszardMaxym27 stycznia 2016 o 11:40
Pani Kasiu jak również zastawiałbym się nad tym gdyby Słowianka była lepiej położona ale proszę zobaczyć i pomyśleć czy fajnie będzie się kąpać i opalać w pobliżu jeżdżących pociągów i na przeciw okien dużego osiedla?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasia
kasiaMaxym27 stycznia 2016 o 11:20
Panie Ryszardzie basen jest potrzebny, ale zastanawiam sie czy rzeczywiscie nie lepiej zrobic fajny aqapark przy słowiance?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ryszard
RyszardMaxym27 stycznia 2016 o 10:58
Korzystałem wiele razy tak jak kilka pokoleń obecnie żyjących jaworzan. Przecież nie chodzi o to by remontować trupa ale o to by w tym samym miejscu zbudować nowoczesny obiekt, który będzie służył do letniej rekreacji i zawodów sportowych. Swoją drogą zadziwia mnie fakt, że za poprzednika ten basen był potrzebny a teraz wmawia się, że w sumie niekoniecznie.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
heyt
heyt27 stycznia 2016 o 09:26
rysunek, pierwsza klasa :)
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bolo
Bolo27 stycznia 2016 o 09:17
Lepiej budować nowy, przeciez można na tym wykręcić tyle kasy (ustawione przetargi, swoje firmy itd.) Co ze sprawą śmieciarki ? pozamiatane ?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.