Czwartek, 25.04.2024 584

 

Pliki cookies 07:46
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Burmistrz promuje DSAG

Tematem niedzielnego programu TVP Wrocław „Teraz Wieś” było utworzenie Dolnośląskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenie Jawora.

Dolnośląska Strefa Aktywności Gospodarczej to największy i najatrakcyjniejszy teren pod inwestycje w Polsce i o brak medialnego zainteresowania nie może narzekać.

Dlaczego warto zainwestować na terenie DSAG i jakie niesie to korzyści dla potencjonalnego inwestora mówili goście programu: burmistrz Jawora Emilan Bera, Iwona Dyszkiewicz dyrektor Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu oraz Rafał Jurkowlaniec prezes Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

- Objęcie strefą gruntów nie oznacza jeszcze, że ten grunt został zbyty. Objecie strefą to tylko sygnał dla inwestora, że może tu warto ulokować swój biznes – mówiła Iwona Dyszkiewicz.

Czy program był wystarczającym sygnałem dla przyszłego inwestora?

Zachęcamy do obejrzenia programu.

 

Komentarze (39)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

cicho sza
cicho sza19 października 2015 o 18:44
Co się dzieje lub co się nie dzieje w sprawie DSAG???
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
strefa w powietrzu?
strefa w powietrzu?cicho sza19 października 2015 o 19:02
A w ogóle, to czy można włączyć do strefy teren z gruntami, których właściciel (ANR) nie chce oddać? Dziwna jest wypowiedź tej pani.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do kuta na 4 łapy
do kuta na 4 łapystrefa w powietrzu?20 października 2015 o 19:04
Albo w porozumieniu z rolnikami uzgodnią, że to jednak są najlepsze gruntu uprawne i będą na nich inwestować ale w rolę i uprawy.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kuta na 4 łapy
kuta na 4 łapystrefa w powietrzu?20 października 2015 o 18:53
Przestaję się łapać, kto na tym całym "projekcie DSAG" najwięcej może lub chce zarobić, bo z tego felietonu to odnoszę wrażenie, że ta cała Iwona Dyszkiewicz póki co to niczego konkretnego nie deklaruje na zasadzie wy sobie gadajcie, a ja i tak zrobię swoje. Jak Gmina w planach "odrolni" jej tereny i wybuduje drogi dojazdowe do jej działek, LSSE uzbroi teren (choć nie bardzo wiem jak można robić coś na cudzym terenie nie mając do niego żadnego tytułu władania) to mocno wzrośnie wartość działek i wtedy p.Dyszkiewicz zastanowi się co zrobić-za ile i komu sprzedać lub wydzierżawić tak cenne działki.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jeszcze jej chyba nie ma
jeszcze jej chyba nie mastrefa w powietrzu?20 października 2015 o 18:36
To link do BIP MG, gdzie zamieszczone są projekty aktów prawnych dot. specjalnych stref ekonomicznych wraz z harmonogramem prac legislacyjnych: http://bip.mg.gov.pl/Prawo/Projekty+aktow+prawnych/Specjalne+Strefy+Ekonomiczne Ale w jaki sposób można powiększyć strefę lub utworzyć podstrefę na terenie, którego właściciel nie chce włączyć do SSE lub do jej podstrefy to nie wiem-to jakaś "wyższa szkoła jazdy"
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
radny
radny13 października 2015 o 21:42
"Najważniejsze, że to wszystko jest na terenach wiejskich"- ha,ha,ha. Wypowiedź pani dyr. Dyszkiewicz potwierdziła jednoznacznie, że grunty nie są i na razie nie będą własnością ani Strefy Ekonomicznej ani DSAG. Poza tym Strefa miała uzbrajać te tereny, a teraz wychodzi, że zadanie to będzie należeć do Gminy Jawor? No to jak przyjdzie np. jutro inwestor, to tylko zobaczy grunty orne i nic poza tym. Ani planu miejscowego, ani przekwalifikowania tych gruntów, ani uzbrojenia (woda, energia, itp.). A droga S-3 dopiero za 3-4 lata. Ale PR jak najbardziej. Teraz wieś.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
info
inforadny18 października 2015 o 15:09
A co to oznacza, gdy Iwona Dyszkiewicz-dyrektor Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu mówi, że grunty nie są i na razie nie będą własnością ani SSE ani DSAG?! To kto w takim razie będzie decydował co na tym terenie może być-czy ma się na nich rozwijać rolnictwo czy mają powstawać przedsiębiorstwa?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do biznes
do biznesinfo18 października 2015 o 16:29
zwłaszcza jak do terenów tych zostaną doprowadzone drogi dojazdowe
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
biznes
biznesinfo18 października 2015 o 16:27
http://wyborcza.pl/1,91446,17455248,Dolnoslaskie__Porozumienie_ws__obszarow_inwestycyjnych.html ANR nie wnosi swoich gruntów do SSE i DSAG, bo wie, że jak już znajdzie się na terenach objętych strefą to wartość jej gruntów do sprzedaży lub dzierżawy wzrośnie.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a może tędy?
a może tędy?13 października 2015 o 17:53
Jawor kiedyś był księstwem, mamy historie, zabytki-mamy MAJĄTEK!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kapito
kapitoa może tędy?19 października 2015 o 19:44
Ale to przynajmniej nasz majątek i to my możemy decydować co z nim lub na nim może się dziać.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sołtys
sołtysa może tędy?13 października 2015 o 21:33
Kiedyś :D
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
głosujmy!!!
głosujmy!!!13 października 2015 o 12:20
Telekamera 2015 murowana, a wszyscy, którzy chcą wspomóc niech wysyłają SMSy o treści EB.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
małorolny
małorolny13 października 2015 o 11:14
f sielonym gajóóó ptarzki śpiewajóóóó f sielonym gajóóó pod Jaforemmmm :)
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin13 października 2015 o 09:24
...ale jaja! Taki piar pozazdrościc. To jedno co bera robi dobrze.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rolnik
rolnik13 października 2015 o 09:03
Sołtys beria znowu obiecuje .
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kameria Beria mówi - Jafor wsią i  basta.
Kameria Beria mówi - Jafor wsią i basta.13 października 2015 o 01:15
gdy się kończy koryto to Partia Obciachu chwyta się wszystkiego. dobry lans, nawet na "odcinku wiejskim" zadowala . ludzie kogo wybraliście ?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wert
wert13 października 2015 o 01:10
jak PiS wygra wybory to powinien zrobić porządek na tej strefie dlaczego tam jest 3 prezesów, kiedyś był jeden ? ile kosztuje utrzymanie takich etatów państwo polskie ? kiedyś nie było ani jednego dyrektora.sprawdźcie ilu jest teraz ? a te pomysły z kosmosu
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
odlot
odlot13 października 2015 o 01:03
na trasie S8 między wrocławiem a łodzią nie ma psa z kulawą nogą chętnego na inwestycje trasa s3 o 15 lat za późno, kolejna bajka dla ubogich
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nagrali mnie z pod swetra
nagrali mnie z pod swetra13 października 2015 o 00:59
miał być katarski inwestor , potem dziagura teraz przyciągnął na "bankiet" inwestora z Urugwaju - Paranoja ciekawe kto za to zapłaci ? było słońce Peru to teraz, szykuje nam się lokalne słonce Urugwaju :)
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
no i Panie, kto za to płaci ???
no i Panie, kto za to płaci ???nagrali mnie z pod swetra13 października 2015 o 17:05
Rejs: https://www.youtube.com/watch?v=5v43hnR6aH8
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kolejna ciemnota
kolejna ciemnota13 października 2015 o 00:56
W Zachodniopomorskim rolników broniących polskiej ziemi zamyka się do więzień, bo bronią polskiej ziemi . Oskarża się ich o zmowy przetargowe, bo ktoś wymyślił bandyckie przepisy, blokujące kupno ziemi przez Polaków. Za to na słupa mogą zachodu spekulanci do woli wykupować ojcowiznę. a tu jedna z lepszych ziemi idzie pod strefę-fatamorganę no cóż lepiej importować żywność niż uprawiać i produkować swoją ciekawe za co pan burmistrz wybuduje infrastrukturę na tej strefie i skąd inwestor ? dziagura miał być i gdzie jest ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rolnik sam w dolinie
rolnik sam w dolinie13 października 2015 o 00:42
"Teraz Wieś" :)
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
teraz już wieś?
teraz już wieś?12 października 2015 o 18:13
podsumowanie prowadzącego: "najważniejsze, że to wszystko jest na terenach wiejskich"
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
monk
monkteraz już wieś?12 października 2015 o 21:58
Dokładnie, gmina Jawor jest gmina miejską, a strefa jest planowana na terenach głównie na terenach gminy Jawor (kawałek jest Męcinki). To po pierwsze. Po drugie to zdanie, że to samorząd lokalny ma przygotować teren strefy (tzn. uzbroić go we wszystkie media). Jakie to będą koszty ? Po trzecie, jakieś dziwne problemy techniczne wystąpiły w 12 min i 26 sek materiału, w odpowiedzi prezesa strefy na ciekawe pytanie dziennikarza. A co do drogi S3, to ona już dawno miała powstać. Kto to odwlekał i kto o nią walczył można łatwo znaleźć w internecie w archiwalnych wiadomościach.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
monk
monkmonk18 października 2015 o 15:48
Dokładnie o to mi chodzi, że po tym programie jest jeszcze więcej pytań i wątpliwości, a jasnych odpowiedzi brak. W którym kierunku więc w końcu Jawor zmierza ?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dziwna wypowiedź dyr.ANR
dziwna wypowiedź dyr.ANRmonk18 października 2015 o 15:36
http://www.twojbiznes24.pl/artykuly,10218,21335,przeksztalcenie-dzialki-rolnej-w-budowlana Przekształcenie działki rolnej w budowlaną polega m.in. na zmianie przeznaczenia działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i wyłączeniu jej z produkcji rolnej. Należy jednak pamiętać, że odrolnienie wymaga spełnienia kilku warunków, jedną z nich jest konieczność faktycznego wyłączenia gruntów z produkcji rolnej przez właściciela (musi zaprzestać prowadzenia na nich produkcji rolnej). A co będzie jak ANR tego nie zrobi? A co będzie jak Gmina Jawor zmieni plan zagosp. przestrzennego-działka ta zostanie przeznaczona na cele nierolnicze i nieleśne, Gmina Jawor uzbroi tereny należące do ANR a dyrektor ANR nie odda tych działek do SSE i DSAG, tylko sprzeda jako działki o podniesionej wartości?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do monk
do monkmonk18 października 2015 o 15:22
To jak Gmina Jawor ma uzbroić tereny, których właścicielem jest Agencja Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu a dyrektor tej agencji w dniu 11 października 2015r. mówi, że grunty te nie są i na razie nie będą własnością ani SSE ani DSAG? Takie inwestycje przecież wymagają wcześniejszego zaplanowania w budżecie odpowiednich środków a do tego trzeba mieć podstawę prawną.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marcin
Marcin12 października 2015 o 13:14
Promujecie strefy ekonomiczne, w których zwalniacie zagraniczne firmy z płacenia podatku dochodowego i innych podatków, a Polskie firmy, mali Polscy przedsiębiorcy zapier*alają na zus, podatek dochodowy itp. Robicie przywileje Niemcom , a Polaków macie w dupach. Czemu z całej Polski nie zrobić jednej wielkiej specjalnej strefy ekonomicznej? Ja głosują na partię KORWiN, nie chcę, żeby zagraniczni inwestorzy byli w Polsce utrzymywani z pieniędzy ciężko tyrających polskich przedsiębiorców. Nie chcę płacić przymusowego zusu, a i tak wiem, że nie dostanę emerytury. Chcę sam decydować na co idą moje pieniądze, w jakim wieku moje dziecko pójdzie do szkoły i czego będzie się tam uczyło. Nie chcę, żeby zgłębiało unijną homoporpagandę. Chcę wychowywać dziecko na wartościach katolickich, na tym, że rodzina to kobieta i mężczyzna, że trzeba pomagać samemu, a nie przez państwo. Mam już dosyć tego skorumpowanego socjalistycznego kraju.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
NoTylkoKorwin
NoTylkoKorwinMarcin12 października 2015 o 18:14
Racja...cieżko, ale również głosuje na Korwina bo nic innego już Polsce pomóc nie może...to co widziałem w Anglii, Stanach czy nawet w Chinach, dało mi do zrozumienia, że Polska jest daleko daleko w tyle...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irena
Irena12 października 2015 o 12:56
I co po tych waszych strefach jak poważni inwestorzy i tak wybierają Słowację? Strefę w Jaworze mamy od dawna, teraz mamy jeszcze więcej terenów ale w szczerym polu, zupełnie nieuzbrojone a S3 będzie za 3 lata. Sprzedajecie ludziom jakieś wizje i marzenia, a fakty są jakie są.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
maciuś
maciuśIrena12 października 2015 o 13:03
Lepszy rydz niż nic.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tera Ja
Tera Ja12 października 2015 o 12:18
teraz sie uaktywnilo PO a przez ładne 5 lat mimo zabiegów Urbańskiego ten skuteczny poseł Kropiwnicki w niczym nie pomógł, zeby strefa ruszyła. Wszystko smiechu warte.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GW
GW12 października 2015 o 12:17
Do programu "Teraz Wieś" to się nadają....
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
job
job12 października 2015 o 11:30
PiS nawet szumu nie umie zrobić...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
HEJT STOP
HEJT STOP12 października 2015 o 11:03
Masz rację i dla skutecznego posła dr Kropiwnickiego,przewodniczącego komisii ,który nie potrafił przed TK Kaczora postawić ale na banerach pieprzy jaki on to skuteczny..jak i cała ta ich banda" by żyło się" z Kopaczką smoleńską na czele....
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Piersi-modelek
Piersi-modelek12 października 2015 o 10:56
Poważnie, a ja miałem wrażenie,że to kampania wyborcza jak przy podpisaniu umowy na S3.Końcowe odliczanie czas rozpocząć....zostało 13dni dla nieudaczników z PO.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marek M.
Marek M.12 października 2015 o 10:52
Platforma robi szum medialny a efektów brak. Gorączka przedwyborcza im się udziela.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
job
jobMarek M.12 października 2015 o 11:30
PiS nawet szumu nie umie zrobić...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.