Wtorek, 23.04.2024 297

 

Pliki cookies 13:48
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Tabaluga

Co zrobi Bera?

W ubiegłym tygodniu jaworski Internet obiegła zabawa portalu jawor24h.pl pt. Światła czy Basen - Polub, Udostępnij. Wczoraj swoją wersję zabawy zapowiedział burmistrz.

Zabawa na Facebooku dotyczyła dwóch ostatnio gorących tematów - świateł na skrzyżowaniu ulic Armii Krajowej, Strzegomskiej, Szpitalnej i Piastowskiej oraz basenu letniego. Jaworzanie mieli wskazać, która z inwestycji jest dla nich ważniejsza.

Wyniki wskazują jasno. Mieszkańcy Jawora w czasie upalnego lata chcą ochłody, której miałby dostarczyć im basen. Niestety burmistrz wydaje się na to obojętny i wychodzi - biorąc pod uwagę choćby frekwencję podczas Dni Jawora 2015 - z absurdalną propozycją.

– „Po sezonie wakacyjno-urlopowym będę chciał zainicjować dyskusję nie tylko w gronie radnych, ale przede wszystkim wśród mieszkańców Jawora na temat kierunku rozwoju miasta pod względem rekreacyjno-sportowym” – powiedział burmistrz miasta portalowi e-legnickie.pl. – „Moim zdaniem hala sportowa jest obiektem, którego brakuje w naszym mieście” – dodaje Emilian Bera.

Już niedługo możemy spodziewać się więc jaworskiej ankiety. Tylko po co? Jaworzanie już nie raz głosowali i wskazywali, że najpilniejszym zadaniem w mieście jest dla nich przywrócenie basenu.

Przypominam, że w 2013 roku w organizowanym przez gminę Jawor samorządzie dla mieszkańców za remontem i przebudową basenu miejskiego opowiedziało się najwięcej osób. Niestety ówczesny burmistrz oznajmił, że koszt tego zadania to kwota rzędu 8-9 mln zł, co w przypadku modernizacji basenu z budżetu gminy zablokowałoby wszystkie inne inwestycje w mieście na okres 2-3 lat.

Na jaworzan szczęście są jeszcze Fundusze Europejskie, a te są specjalnością Emiliana Bery. W przedwyborczej Bera-info jako kandydat na burmistrza Bera chwalił się, że pozyska fundusze m.in. na remont basenu w Parku Miejskim. „Fundusze Unijne? Zna jak mało kto, codziennie je pozyskuje” – cytat z Bera-info.

Mimo to burmistrz chce postawić halę sportową. Dlaczego? Mówi, że służyłaby ona m.in. siatkarzom, akrobatom czy wielkim imprezom muzycznym. – „Nawet nie możemy myśleć o organizacji w porze jesienno-zimowej jakiegoś dużego przedsięwzięcia muzycznego, bo po prostu nie byłoby gdzie to organizować” – mówi Bera. – „A jaworzanie chcą u siebie oglądać dobre koncerty, imprezy kabaretowe. Przy sprawnym marketingu, kulturalnym impresariacie zapewnienie hali w Jaworze 3-4 tysiącami widzów nie stanowiłoby problemu”.

Koncerty? Kabarety? 4 tysiące widzów? Przecież tego nawet nie było na największym święcie miasta. Jawor to nie Katowice. Co prawda jaworzanie chcą spodka, ale z wodą.

Kolejna kwestia to koszty budowy i utrzymania takiej hali sportowej. Dla przykładu dane Hali Widowiskowo-Sportowej w Koszalinie. Mieści ona łącznie 3 tysiące widzów. Jej budowa wraz z wyposażeniem kosztowała ponad 40 milionów złotych, a prowadzenie kosztuje ok. 750 tys. zł rocznie. Czy Jawor potrzebuje takiego obiektu i takich kosztów?

Komentarze (61)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

irek
irek4 sierpnia 2015 o 21:11
ile kasy można wykręcić przy budowie takiej hali, ho, ho, ho. Będzie oczywiści potrzebny menago zarządzania i organizacji. Moze AC/DC przyjadą????
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
maga
maga29 lipca 2015 o 17:45
Oczywiście pomysł, jeśli prawdziwy, to z kosmosu i świadczy, że Pan Burmistrz bardzo szybko osiągnął poziom alienacji od otoczenia swojego poprzednika. Artur Urbański stał się nieomylny i wszechwiedzący, tak gdzieś w połowie drugiej kadencji, pan Bera po niecałym roku. Problem tak naprawdę nie tkwi w tym, że dużo Burmistrza w mediach, a w tym, że nie komunikuje ze swoimi mieszkańcami. Ma ludzi za głupszych, mniej sprytnych, mniej cwanych, mniej rozgarniętych niż on sam. Nieźle się bawi burmistrzowaniem, tylko mu ludzie przeszkadzają wypominając obietnice i wypowiedziane słowa. Nie wszystkiemu da się zaprzeczyć, co nieco zostało na piśmie. Brak wiarygodności to podstawowy problem pana Bery. Większość osób, nawet mu przychylna, po bliższym poznaniu widzi, że ma do czynienia z kłamczuszkiem. Ludzie wbrew panu Burmistrzowi w większości nie są wcale tak głupi. Im prędzej to zrozumie, i im prędzej zacznie traktować swoje słowa w sposób dojrzały i odpowiedzialny dla niego tym lepiej. I dla niego i dla Jawora.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JaGODA
JaGODA16 lipca 2015 o 09:26
chwalił sie, że to dzieki niemu bedzie droga S3 to niech teraz zrobi cos żeby ja jak naszybciej skonczono. Syf, ktory zrobiono ( rozgrzebano drogę i zostawiono) trwa już prawie 1,5 miesiąca i końca nie widać. Panie Bera co z tą drogą?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ktoś...
ktoś...JaGODA4 sierpnia 2015 o 22:23
Droga S3 powstanie dzięki mieszkańcom Jawora , Bolkowa i Kamiennej Góry, bo gdy dowiedzieli się o wstrzymaniu budowy drogi przez rząd , rozpoczęli protesty i blokady dróg, W protestach brała udział pani Witek i pan Lenkiewicz (a pana Bery tam nie widziałem),PROTESTY I BLOKADY - to dzięki nim będzie droga S3.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
X
XJaGODA29 lipca 2015 o 20:58
To nie s3 a dk3
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
aga
aga10 lipca 2015 o 18:53
To pan burmistrz niema 2-3 ml zł na remont basenu letniego a chce budować halę widowiskowo-sportową za 40 ml. zł?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
D.B
D.B9 lipca 2015 o 17:03
Już jeden burmistrz chciał stawiać galerie chleba całe szczęście ze z tego pomysłu zrezygnowano teraz hala widowiskowa mam nadzieje ze nasz burmistrz posłucha swoich mieszkańców i w końcu ludzie nie będą musieli jeździć do Strzegomia żeby się wykąpać na normalnym basenie
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
D.B
D.B9 lipca 2015 o 16:54
Bera całkiem oszalał basen letni stoi i niszczeje zamiast go wyremontować i zarabiać pieniądze to on chce stawiać hale na którą nikt nie będzie przychodził bo ludzi w Jaworze na to niestać
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Magda
MagdaD.B9 lipca 2015 o 22:04
pan Bera specjalista od funduszy europejskich przed wyborami obiecywał że pozyska fundusze na remont basenu letniego.Gdzie są te fundusze?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciek K.
Maciek K.Magda10 lipca 2015 o 18:46
Obiecywał zarówno remont basenu jak i budowę hali, a teraz co wycofuje się rakiem? Gazetki BeraInfo i ulotki pozostały, a ludzie pamiętają.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PZ
PZ9 lipca 2015 o 00:52
Panie burmistrzu ile jeszcze tych ankiet? Czas zacząć realizować wyborcze obietnice.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obserwator 2
Obserwator 29 lipca 2015 o 00:45
Gościu chyba już "odjechał" z tymi swoimi pomysłami. Miało być przecież wcześniej boisko sportowe w gimnazjum na Moniuszki, remont basenu, komunikacja miejska za darmo. Wiem, że w 7 miesięcy nie można tego zrobić, ale przynajmniej podjąć się opracowania jakiejś dokumentacji. A tu chyba na razie nic.z tego. Poza tym chciałby spytać ile razy pan burmistrz spotkał się z powołanymi przez siebie różnymi radami. Może one coś mu podpowiedzą konkretnego. A na pewno, że chcą basenu letniego.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
deliberator
deliberator7 lipca 2015 o 14:06
Najlepiej by zrobił jakby podał się do dymisji moim zdaniem.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lilka
Lilkadeliberator11 lipca 2015 o 07:15
Czy kolejny burmistrz bedzie lepszy?? Napewno nie, bo My jestesmy takimi ludzmi ze musimy zawsze i wszedzie narzekac, chcemy wszystko za darmo i na juz, nie wazne jakim kosztem...Jak bedzie basen bedziemy marudzic ze lepsze bylyby swiatla na skrzyzowaniu, jak beda swiatla to lepsza bylaby sala sportowa jak wybuduja sale to znow bedzie ze mogloby cos innego...Jeszcze sie taki nie narodzil zeby wszystkim dogodzil. Wiec moze dajmy Mu szanse bo to nie wazne czy PiS czy PO wazne zeby nam jaworzanom zylo sie lepiej i zeby ludzie chetnie tu przyjezdzali.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rozczarowany
RozczarowanyLilka11 lipca 2015 o 10:21
Prawda jest taka,że głosowaliśmy na pana Berę bo chcieliśmy zmian w zarządzaniu a pan Bera nam to obiecywał.Zmian nie ma na , a nawet powiedziałbym że standardy się pogorszy.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lilka
LilkaLilka11 lipca 2015 o 09:32
Prawda jest taka ze kto by nie rzadzil bedzie zly...Kilka miesiecy temu opluwano Pana Urbanskiego teraz przyszla kolej na Pana Bere. Jawor kiedys tetnil zyciem...rozwiniety byl przemysl...ludzie z Polski przyjezdzali tu za praca...trudno to co bylo niszczone przez wiele lat odbudowac w jednej chwili...Ludzie opamietajmy sie i wstrzymajmy sie z krytyka i narzekaniem...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Iza
IzaLilka11 lipca 2015 o 08:43
Tak! I zostawić w Jaworze tylko zwolenników pana Bery , wtedy wszyscy będą zadowoleni z jego działań.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
masz rację
masz racjęLilka11 lipca 2015 o 08:36
to fakt, najszybciej nasze miasto podniosło by się jakby wysiedlić z niego wszystkich malkontentów i pseudokrytyków
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do aga
do agaLilka11 lipca 2015 o 08:32
Oj tam obiecywał tyle, bo zakładał wykonanie na kilka swoich kadencji-jak poprzednik.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
aga
agaLilka11 lipca 2015 o 08:29
Niech pan burmistrz tylko spełni obietnice wyborcze a większość jaworzan będzie zadowolona.Chyba miał świadomość co obiecuje.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
maniek
maniekdeliberator7 lipca 2015 o 14:10
A kto za niego? Jakieś propozycje?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanka
Jaworzankamaniek9 lipca 2015 o 20:02
No właśnie, bo dzisiaj liczy się tylko PR a nie to co się robi , takie czasy,
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PR
PRmaniek9 lipca 2015 o 18:42
eeetam-ma za słaby PR, bez tego dziś się nie wygrywa
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jawworzanka
Jawworzankamaniek9 lipca 2015 o 17:48
Moja propozycja to radny Krzysztof Kowalczyk
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dj
djmaniek8 lipca 2015 o 21:12
Jawor potrzebuje doświadczonego samorządowca, który zna się na swoim fachu i pobieranie nauki ma za sobą. Rząd buduje nam teraz S3, a dzięki staraniom Piechocińskiego i ministrów PSL-u blisko Jawora jest już poważny inwestor. Oby rządzący miastem nie zmarnowali tej szansy, bo druga się może nie powtórzyć.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
janek12
janek12maniek7 lipca 2015 o 15:01
O, świetny pomysł. Proszę zgłaszać kandydatów.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
uwolniono energię głupoty i ciemniactwa
uwolniono energię głupoty i ciemniactwa7 lipca 2015 o 00:48
facet całkiem odjechał czy co - po najęciu szofera, doradców własnej ogromnej pensji , bezradnych po upychanych na posadach, aferce z kartą dla rodzinki, wycinanek konkurencji na fotach, zawalonej inwestycji wodno-kanalizacyjnej na remontowanych ulicach, beznadziejnych festynach, programach "tego i owego" kolejne propozycje wydatków ? wóz sprzątaczka , hala widowiskowa, basen, strefa co jeszcze ? człowieku czy ty wiesz ile masz pieniędzy ? katastrofa albo referendum obywatele ?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kto słyszał?
kto słyszał?uwolniono energię głupoty i ciemniactwa11 lipca 2015 o 08:39
to prawda z tym referendum?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?!?!
?!?!uwolniono energię głupoty i ciemniactwa8 lipca 2015 o 18:26
Chcesz powiedzieć, że wydatki na uruchomienie strefy i przyciągnięcie inwestora (powstanie miejsc pracy, spadku bezrobocia w Jaworze a nawet i w powiecie) są niepotrzebne? Może Ty już pobierasz sobie emeryturkę i Tobie nie zależy na pracy, ale spora część mieszkańców Jawora i powiatu jaworskiego codziennie puka do drzwi RUP za "chlebem". Wprawdzie zadania związane z walka z bezrobociem należą do zadań powiatu, ale to chyba dobrze,że burmistrz tez próbuje coś robić w tym kierunku.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
DT
DT6 lipca 2015 o 18:22
Brawo Panie Bera, zaraz rok minie i nic z przedwyborczych obietnic, nie słucha Pan nawet ludzi co wolą żeby było zrobione, tylko jakieś swoje pomysły chce Pan realizować Ale jeszcze tylko trzy lata i Pan Bera do Wrocławia wraca, bo przy takim rządzeniu jakie prezentuje to każdy inny będzie lepszym kandydatem od EB.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pis
pis6 lipca 2015 o 14:33
Baranowski na burmistrza !
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
RW
RWpis7 lipca 2015 o 12:23
Dokładnie, była już ankieta i ludzie wybrali basen. Co więcej Bera przed wyborami obiecywał i remont basenu i budowę hali!! Więc niech teraz nie kombinuje, tylko bierze się do roboty!!!!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
@@
@@pis7 lipca 2015 o 12:20
Mówił przed wyborami że mieszka w Jaworze a teraz dojeżdza do pracy z Legnicy.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie ładnie
nie ładnie@@8 lipca 2015 o 18:33
to oszukiwał?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ZuluGula
ZuluGulapis7 lipca 2015 o 09:45
do pis - chyba cię pogięło! następny bubek pod dyktat partii???
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
heh
hehpis6 lipca 2015 o 17:30
Baranowski sprawdza się dużo lepiej od Bery. Teraz szkoda, że to nie on wygrał.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jurs
jursheh6 lipca 2015 o 22:01
A co takiego zrobił?kilka fotek chyba....to tulko marionetka....
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gregor
gregorheh6 lipca 2015 o 17:53
A co w tym starostwie jest takiego do roboty, żeby miał się w tym sprawdzać?!! Może pójdzie na asystenta do pani rzecznik i wreszcie M.L. wróci na swoją ulubioną posadę...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gregor
gregorpis6 lipca 2015 o 14:42
Chyba Legnicy?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tom
tom6 lipca 2015 o 14:07
I teraz idealnie by było, aby Baranowski był burmistrzem, szkoda
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kim jest?
kim jest?tom6 lipca 2015 o 23:52
jaworzanie znają Baranowskiego jako kandydata na burmistrza, ale nie znają go jako kolegi ze szkoły, podwórka, sąsiada, bo nie dorastał tu, nie chodził do szkoły, nie "żyje" tu w każdym wymiarze życia -to tworzy lokalną wspólnotę-tak jak on z tej strony nie zna jaworzan
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
taka prawda
taka prawdakim jest?7 lipca 2015 o 14:15
No i mamy jaworzanina jako burmistrza i same kłopoty z tego. Ja już bym wolał gościa z Legnicy, ale żeby dobrze rządził...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie jaworzanin
nie jaworzanintom6 lipca 2015 o 23:46
Baranowski to nie jaworzanin, w jaworze znalazł się głównie dla polityki (kandydowania z ramienia partii) do organów powiatu. Czy jaworzanie widują go na co dzień? Czy zna nasze potrzeby, lokalną kulturę? Raczej NIE
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pis
pis6 lipca 2015 o 13:45
najnowsza informacja P. Witek rzecznikiem PiS
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maja
Maja6 lipca 2015 o 13:41
Panie wpuść pan wodę do basenu i będą wszyscy szczęśliwi a remont można robić po sezonie
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Magda
Magda6 lipca 2015 o 12:40
Skoro panu burmistrzowi tak leży na sercu sport wśród młodzieży może pomyśli o sali spotrowej dla SP 1? Wstyd żeby dzieci cwiczyly w takich warunkach w XXl w!!!! Poprzedni burmistrz faworyzowal piątkę i postawil drugą salę dla niej może w końcu aktualny burmistrz przypomni sobie o innej podleglej mu placówce w końcu dzieci są wszedzie takie same
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???Magda6 lipca 2015 o 20:39
A może by tak SP1 przenieść do budynku gimnazjum nr 1, który świeci pustkami? I taniej i wygodniej.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Magda
Magda???7 lipca 2015 o 05:55
Dla kogo ?bo chyba nie dla dzieci uczyc się w takim molochu i stykac się na przerwach z "wyluzowanymi"gimnazjalistami
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie do wiary
nie do wiary6 lipca 2015 o 12:38
A nie lepiej za tę kwotę partycypować w: remoncie dworca kolejowo-autobusowego, postawieniu sygnalizacji i modernizacji basenu? Skoro postawienie hali to wydatki rzędu 40 mln złotych to: - remont basenu +- 9 mln złotych - koszt sygnalizacji +- 200.000 złotych (niech nawet będzie 300.000 złotych) - remont dworca + zbudowanie węzła przesiadkowego/dworca autobusowego (miasta pewnie nie stać na całość tej inwestycji, ale na ten cel pewnie złożyłoby się PKP, doszłyby środki z UE). Za te 40 milionów można jeszcze zmodernizować stadion piłkarski Kuźni. I teraz co jest lepsze? Trzy czy cztery bardzo oczekiwane inwestycje czy fanaberia z pomysłem, który właściwie nikomu nie posłuży? Gdzie w Jaworze znajdzie się 4000 osób na wydarzenie kulturalne/sportowe?! Nawet żeby bilety były rozdawane za darmo...Już widzę jak 1/4 mieszkańców pobiegnie na wydarzenia, które atrakcją "dorównują" Dniom Jawora, a za które każdy chętny będzie musiał jeszcze dopłacić w postaci biletu. Nie mamy i nie będziemy mieć żadnej sportowej drużyny na poziomie najwyższych lig. Najbliżej są nasze siatkarki, ale już w trzeciej lidze się nie przelewa z pieniędzmi, a co dopiero wyżej. Hala na 3000 widzów w mieście takim jak Jawor to pomysł wyjątkowo niepoważny, szczególnie mając na względzie inne WAŻNE inwestycje.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie do wiary
nie do wiarynie do wiary6 lipca 2015 o 12:39
Oczywiście miało być atrakcjOM. Moje niedopatrzenie.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zulugula
zulugula6 lipca 2015 o 12:27
nie martwić się! niczego wam bera nie wybuduje ani hali widowiskowo sportowej, ani basenu ani niczego o!
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
magda
magda6 lipca 2015 o 12:20
Basenu dla rodzin !!! Czemu nie mozna brac przykladu ze strzegomia !!! Bedzie czym sie chwalic i przyciagnoe tlumy ludzi... mozePan BERA osobiscie noe korzysta z basenow.... ale co to kogo obchodzi skoro wlasnie jaworzanie chca TYLKO I WYLACZNIE BASENU !!!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jurs
jursmagda6 lipca 2015 o 22:04
Ja nie chcem...jest kryty....po co kolejny...nigdy sie nie zwroci....
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fantazja
fantazjamagda6 lipca 2015 o 20:28
A niby skąd te tłumy ludzi przyciągnie?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
stuk puk
stuk pukmagda6 lipca 2015 o 20:27
A po co Strzegom miałby tu przyjeżdżać na basen, skoro ma własny? Tak samo Legnica. Skąd Ty nabierzesz tyle ludzi, żeby 2-miesięczny utarg z biletów pokrył całoroczny koszt kredytu i utrzymania obiektu?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkanka jawora
mieszkanka jawora6 lipca 2015 o 12:16
A ja chce obiecanego miejskiego ogrzeania. Mam dosc palenia w poecu. Po co byly ankiety odnosnie kto bylby zainteresowany skoro nic sie z tym nie robi. Ciezko czegokolwiek sie dowiedziec. Chcieliscie Bere to macie. A mowilam glosowac na Urbanskiego
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autor6 lipca 2015 o 12:15
Po h...hala? Chyba, że "swoje" firmy wejdą i zarobią. 1. Górną część basenu (ta górka) zrównać i wybudować kilka domków pod wynajem. 2. Na płyty murowe (od wewnątrz basenu) wpuścić kilku dużych reklamodawców i wynająć np na 5-10 lat. Zmienić kadrę z OSIRu i zatrudnić kumatego kierownika, bo obecny to może co najwyżej jagody w lesie zbierać. Zbudować obok starego grila mini plac zabaw, przygotować pod wynajem pokoje, w tym jakiś apartament. Teraz to nawet nie ma gdzie dziecko przewinąć! Uruchomić szybkie posiłki w kuchni, typu pizze, hamburgery, frytki itd... teraz to nawet piwa mocnego nie ma, a wódkę po 40 zł to niech sam kierownik pije jak go stać. Następnie wziąć się za basen. Ruszyć głowy (bez)Radni, bo wystarczy tylko chcieć, a nie co miesiąc wypłatę otrzymywać. Przed wyborami było Was pełno i tryskaliście pomysłami, a teraz? WSTYD. Wielu z nas myślało, że jak przyjdzie młoda krew to się ruszy, a jest niestety jeszcze gorzej! Pozyskać środki na basen
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sylwia
sylwia6 lipca 2015 o 12:08
Właśnie kto to utrzyma , a basen napewno na siebie zarobi panie burmistrzu !!! Wstyd zeby si e wykąpac w takie upały trzeba isc na słowianke albo jeżdzić do S trzegomia na basen 😠😂😣!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
stuk puk
stuk puksylwia6 lipca 2015 o 20:20
a niby jak basen ma na siebie zarobić jak ludzie będą z niego korzystać tylko 2 miesiące w roku-niby z czego spłaci się kredyt?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
piotr
piotr6 lipca 2015 o 11:54
skąd wziąć 40 mln i póżniej ok. 1 mln na utrzymanie. Jawor to nie Koszalin ani Wrocław. Nawet jak zorganizuje się koncert to napewno nie przyjdzie 3 tys chętnych. Na kabaret w Jaworze przychodzi ok 100 osób !!! Panie burmistrzu napuść pan wody do basenu i mieszkańcy będą zadowoleni a nie mamić pomysłami nierealnymi. proszę zejść na ziemię a nie bujać w obłokach.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
krawczyk
krawczykpiotr6 lipca 2015 o 17:27
Koszalin ma drużynę w ekstraklasie koszykarskiej więc hala ma tam sens. Jawor musiałby wprowadzić Olimpie do siatkarskiej ekstraklasy. Rozsądniej byłoby tę pieniądze zainwestować w Kuznie żeby weszła do piłkarskiej 3 ligi, a i tak więcej ludzi będzie na nią chodzic niż ną siatkę.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.