Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego filmu, który następnie Gmina Jawor będzie wykorzystywała w celach promocyjno-reklamowych. Materiał musi trwać od 3 do 5 minut i zostać zgłoszony do 30 czerwca br. do godz. 16:00. Więcej szczegółów, które należy spełnić, określa regulamin.
Konkurs podzielony jest na dwa etapy. Do fazy drugiej komisja powołana przez burmistrza wybierze trzy najciekawsze projekty. Następnie zostaną one zamieszczone na oficjalnym profilu Urzędu Miejskiego na facebooku, gdzie zostaną poddane ocenie. Nagrodzeni zostaną autorzy filmów, które otrzymają najwyższą ilość punktów zgodnie z oceną Jury oraz najwyższą ilość polubień (nagroda publiczności).
Autor, którego film zostanie najwyżej oceniony przez Jury otrzyma nagrodę pieniężną lub rzeczową o wartości 1500 zł brutto. Twórca materiału docenionego przez publiczność na facebooku zgarnie nagrodę pieniężną lub rzeczową o wartości 500 zł brutto.
Wyniki pierwszego etapu będą opublikowane na stronie Jawora do 1 sierpnia 2015 r. Po tym terminie rozpocznie się głosowanie na facebooku, które trwać będzie minimum przez dwa tygodnie.
Prezentacja finałowych filmów, rozstrzygnięcie konkursu oraz wręczenie nagród odbędzie się podczas uroczystych obchodów 360-lecia jaworskiego Koscioła Pokoju 12 września br. w Muzeum Regionalnym w Jaworze.
Formularz zgłoszeniowy - załącznik nr 1
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - załącznik nr 2
Prawa-autorskie - załącznik nr 3