Piątek, 07.11.2025 392

 

Reklama

Obwieszczenie Starosty Jaworskiego

Obwieszczenie Starosty Jaworskiego o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.

© jawor24h.pl

OBWIESZCZENIE STAROSTY JAWORSKIEGO
o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

Działając na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) oraz zgodnie z art. 11d ust. 5 i ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 331), a także art. 5a  ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418)

ZAWIADAMIAM

o wszczęciu postępowania administracyjnego, na wniosek zarządcy drogi – Gminy Jawor, w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania:

„Rozbudowa ul. Daimlera oraz budowa ul. Północnej”

przewidziane do realizacji na dz. o numerach ewidencyjnych: 99/48, 99/47, 3/1, 4/24, 11/3, 3/2, 3/3, 99/14, 4/25 – obręb Gospodarstwo gmina Jawor oraz 236, 224/6, 223/4, 223/5, 223/2 – obręb Małuszów, gmina Męcinka, powiat jaworski.

W związku z powyższym wyjaśniam, iż wniosek o wydanie ww. decyzji, projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno - budowlany znajdują się w Wydziale Architektury i Budownictwa przy ul. Wrocławskiej 26 (informacja telefoniczna pod nr 76 7290128 w godzinach pracy Urzędu).

Stronom postępowania przysługuje prawo do przedstawienia swojego stanowiska                 w przedmiotowej sprawie w terminie 14 dni od dnia 17 kwietnia 2025 r. Strony mogą działać przez pełnomocnika. Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie lub zgłoszone do protokołu.

Akta przedmiotowej sprawy znajdują się w ww. Wydziale i na każdym etapie postępowania zgodnie z art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego można się wypowiedzieć co do zebranych dowodów, materiałów lub zgłoszonych żądań.

Zgodnie z art. 41 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania, strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem będzie miało skutek prawny.

Z up. Starosty Jaworskiego
Jakub Korybski
Dyrektor Wydziału
Architektury i Budownictwa

Komentarze (0)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.