Pi膮tek, 29.03.2024 333

 

Pliki cookies 01:53
Serwis korzysta z plik贸w cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do cel贸w statystycznych, realizacji us艂ug i reklamowych. Korzystaj膮c z naszych stron bez zmiany ustawie艅 przegl膮darki b臋d膮 one zapisane w pami臋ci urz膮dzenia. Wi臋cej informacji na temat zarz膮dzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatno艣ci.
Reklama
Ga藕dzicki Tomasz - kandydat do Rady Miejskiej w Jaworze
Baltic Home
Baseny ogrodowe, materace i akcesoria - sklep NajlepszeBaseny.pl

S眃u w Jaworze nie b阣zie

Sytuacja s眃u rejonowego w Jaworze znowu jest niepewna.

W minion sobot resort sprawiedliwo禼i poda do informacji publicznej, 縠 przez ministra sprawiedliwo禼i Jaros砤wa Gowina zosta硂 podpisane rozporz眃zenie, wed硊g którego 79 ma硑ch s眃ów rejonowych zostanie zniesionych. Zlikwidowane placówki stan si wydzia砤mi zamiejscowymi wi阫szych jednostek.

Na li禼ie s眃ów przeznaczonych do likwidacji jest równie s眃 w Jaworze, który wedle za硂縠 b阣zie zamiejscowym wydzia砮m (cywilny, karny, rodzinny i nieletnich oraz ksi眊 wieczystych) s眃u legnickiego. Zmiany zaczn obowi眤ywa od 1 stycznia przysz砮go roku.

Lista s眃ów rejonowych do zniesienia

Po wprowadzeniu reformy w praktyce zmieni si tylko nazwa - s眃 w Jaworze b阣zie teraz wydzia砮m zamiejscowym s眃u rejonowego w Legnicy. Nadal w tym samym miejscu b阣zie mo縩a za砤twi swoje sprawy, bez konieczno禼i udania si do innego miasta. Nie b阣zie równie przeszkód, by nadal dzia砤硑 kasy, czy biura podawcze.

Rozporz眃zenie Ministra Sprawiedliwo禼i z dnia 5 pa糳ziernika 2012 r. ws. zniesienia niektórych s眃ów rejonowych

Komentarze (33)


Prosz臋 zachowa膰 komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, 偶e Administratorem poni偶szych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 M臋cinka. Dane osobowe zosta艂y przekazane dobrowolnie i b臋d膮 przetwarzane wy艂膮cznie w celu przes艂ania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyra藕nej zgody dane osobowe nie b臋d膮 udost臋pniane innym odbiorcom danych. Osoba, kt贸rej dane dotycz膮 ma prawo dost臋pu do tre艣ci swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj si臋, aby korzysta膰 ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz si臋 wi臋cej

Autor
Autor11 pa藕dziernika 2012 o 09:53
no w砤snie ,a najwazniejsze to zeby zej舵 ztemu i czepi si s硂wnictwa. Czasami trzeba okresli co dosadnia...bo taka jest prawda. Tylko, kto mi da czas na to 縠bym m骻l je縟zi , kto to ju wczesniej napisa czasu sobie nie zarobi.A Ci co uwa縜j,ze nie ma r罂nicy zachowuj si jak Ci co m體i,ze im dorgi nie potrzebne,bo samochodem nie je縟z....
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
mama
mama11 pa藕dziernika 2012 o 11:02
znajdzie sie nied硊go ktos kto ruszy t硊m do walki bo to przechodzi ludzkie pojecie co sie w tym kraju dzieje ....nie dziwie sie ze m硂dzi uciekaja st眃 maja racje za psie pieniadze 縴c sie nie da
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor11 pa藕dziernika 2012 o 11:48
Z tego co si dowiedzia砮m, to na ostatniej sesji w ratuszu pan radny BERA z PO przekazywa oficjalnie informacj 縠 dzi阫i pos硂wi Kropiwnickiemu S眃 w Jaworze zostaje ! co na to panie radny BERA z Platformy ? pytajmy si dlaczego pan radny BERA z PO k砤mie i wprowadza jaworzan w b潮d . Panie radny BERA z PO wstyd . K砤mstwo ma kr髏kie nogi. Tak wygl眃a PiAR Platformy i w wykonaniu pana radnego BERY !!!!!
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor11 pa藕dziernika 2012 o 11:56
Bera zawsze jest tam gdzie mo縩a si pokaza w telewizji i czymkolwiek pochwali. Je糳zi nawet tam gdzie go nie zapraszaj. Przecie oni wszyscy w tym PO s marionetkami i maj wytyczne co na jaki temat mog m體i. Je秎i ich szef m體i 縠 s眃y trzeba likwidowa to 縜den nawet palcem nie kiwnie. Mam nadziej 縠 chocia na naszym jaworskim podw髍ku PO nie dojdzie do w砤dzy, bo po tym co si dzieje w kraju, to by砤by tragedia.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor11 pa藕dziernika 2012 o 13:50
Coraz bardziej napi阾a sytuacja w wymiarze sprawiedliwo禼i. Po decyzji o reorganizacji 79 s眃體 rejonowych s阣ziowie zapowiadaj nietypowy protest. Wielu z nich zapowiada odej禼ie w stan spoczynku 鈥 pisze 鈥濪ziennik Gazeta Prawna鈥. Tak zamierzaj post眕i wszyscy s阣ziowie ze znoszonego S眃u Rejonowego w Sul阠inie. - I tak b阣zie mia oszcz阣no舵 minister z reorganizacji. Z prawa przej禼ia w stan spoczynku b阣 korzystali s阣ziowie w pe硁i si. Ja mam 35 lat 鈥 powiedzia 鈥濪GP鈥 Bart硂miej Starosta, s阣zia z sul阠i駍kiego s眃u. Je縠li s阣zia zostanie przeniesiony w stan spoczynku na skutek zmiany ustroju s眃體 lub zmiany granic okr阦體 s眃owych, b阣zie pobiera 100 proc. wynagrodzenia, co gwarantuje mu art. 180 ust. 5 konstytucji. - A na moje miejsce trzeba b阣zie zatrudni now osob 鈥 wskazuje Starosta. 鈥濪GP鈥 podaje, 縠 w stan spoczynku zamierza przej舵 wi阫szo舵 s阣zi體 orzekaj眂ych w S眃zie Rejonowym w Wo硂wie i cz甓 spo秗骴 sze禼iu s阣zi體 S眃u Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem. Opracowanie: gb Na podstawie: PAP, Dziennik Gazeta Prawna
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor11 pa藕dziernika 2012 o 17:56
Wla秐ie, i powy縠j przytoczony artyku nale縜硂by zinterpretowa w spos jednoznaczny, tj. Pan Gowin niech si zajmie zgodnie ze swoim wykszta砪eniem i by mo縠 r體nie wiedz wyk砤daniem historii filozofii a nie udawaniem prawnika, bo ani nie ma ku temu odpowiedniego wykszta砪enia ani wiedzy. Robi tylko kolajny ba砤gan pod pretekstem walki z korporacjami prawniczymi.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor11 pa藕dziernika 2012 o 18:39
pierwszy raz zgadzam sie z Noworolem ,,kiedy likwidacja powiatu? Bo do tego doprowadza pojedyncze likwidacje po drodze.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor10 pa藕dziernika 2012 o 09:02
nie zauwa縴砮m 縠by ktokolwiek wini miasta gdzie s眃 zostaje. Jednak por體nania same si nasuwaj nie trzeba byc "prawniczk:"A po drugie Warszawa akurat wiem czy to Jawor, Sroda czy Z硉oryja ma by, wiadomo,kto ma doj禼ie bli縠j koryta temu s眃 zostawili....
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
do #6 Michau
do #6 Michau10 pa藕dziernika 2012 o 15:21
tworzenie wydzia硊 zamiejscowego jest pierwszym krokiem do likwidacji, nie mogliby od razu zlikwidowa bo tak si nie da, ale stopniowo mog w ci眊u kilku lat. zreszt za kilka lat wszyscy jaworzanie b阣 uroddzeni poza jaworem, bo tu nie ma oddzia硊 po硂縩iczego, wi阠 niech si s眃z w miejscu urodzenia :-D ludzie nie widzicie jak obecny rz眃 robi was w... konia?
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
ziute
ziute10 pa藕dziernika 2012 o 15:29
a w砤dze miasta te niech si uderz w pier, kilku burmistrz體 z dolnego 秎眘ka pojecha硂 do warszawy i za砤twili, 縠 s眃y zostaj u nich, a nasz arturek co za砤twi dla tego miasta? a ca硑 czas promuje tych dutkiewicz體 i innych bonz體 z obcych miast co maj jawor w powa縜niu... czemu jaworzanina nie promowa do sejmu i sejmiku??
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor10 pa藕dziernika 2012 o 19:19
Michau, 秝ieta racja....ale jak widac sa ludzie, ktorym jest obojetne to sie dzieje z naszym maistem, powiatem pod tym wzgledem
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autorka
Autorka10 pa藕dziernika 2012 o 20:20
iech na sali - bredzisz go禼iu jeden z drugim - od razu wida, 縠 kolesie z Opoki albo PO (dot. #21 i #22) pod swoj publiczk nadaj - beznadzieja:( Wasza ignorancja mnie powala (patrz: http://www.slownik-online.pl/kopalinski/817A29BA5B3E3F4CC12565E100689130.php).
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor10 pa藕dziernika 2012 o 20:37
ale co to ma do rzeczy AUTORKO, je秎i komus nie zale縴 aby Jawor mia podstawowe instytucje to jest albo kompletnym durniem albo ignorantem, ale poczekajmy w takim razie...za kilka lat bedziecie tu psioczy,ze co to za miasto bez s眃u,ze trzeba j昕dzi itd....
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
za砤maniec
za砤maniec10 pa藕dziernika 2012 o 21:44
dla tych co maja zapewnione sto砶i i kasa nabita na r髗nych kontach to wali ich to czy plebs bedzie jezdzi do innego miasta cos za砤twiac jeden wielki burdello w tym kraju czy ktos w koncu to przerwie pytam sie?.......
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autorka
Autorka10 pa藕dziernika 2012 o 22:38
C罂 za "wysublimowane" s硂wnictwo! Plebs (w sensie marginesu spo砮cznego) to w砤禼iwe okre秎enie dla ludzi, kt髍zy pos硊guj si tak "wyrafinowanych " zasobem s硂wnictwa, obra縜j眂 i pomawiaj眂 przy tym innych ludzi.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor9 pa藕dziernika 2012 o 09:21
Marian, nie zapominaj 縠 masz starost z PSLu, wi阠 te pretensje skieruj do niego, tw骿 w骴z taki skuteczny w dzia砤niu jest, 縠 nied硊go i powiat skasuj
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor9 pa藕dziernika 2012 o 12:31
Bardzo si mylisz, bo o pozostanie jaworskiego s眃u wsp髄nie zabiegali zar體no burmistrz, starosta, radni miejscy i powiatowi, pos砤nka Witek co szczeg髄nie podkre秎a砤 w chwili gdy zapowiedziano 縠 s眃 jednak zostanie. Zabiegali r體nie w骿towie i rady z gmin z terenu powiatu jaworskiego oraz my wszyscy mieszka馽y, kt髍zy wpisywali秏y si na listy poparcia inicjatywy. A zatem nie wy潮cznie starosta, tylko my wszyscy (poza lud糾i w砤dzy z PO) chcieli秏y pozostania s眃u. I po raz kolejny rz眃 pokaza nam fig i swoj wersj demokracji. Michau, mo縠 ty w潮czysz my秎enie i zobaczysz za jaki czas, 縠 ka縟 najmniejsz spraw b阣ziesz je糳zi do Legnicy czy do Wroc砤wia, 縠 mniejsza liczba instytucji u縴teczno禼i publicznej przek砤da si zar體no za Tw骿 stracony czas(i pieni眃ze na paliwo) na za砤twienie sprawy jak r體nie na presti miasta i regionu w kt髍ym 縴jesz. Je秎i potem b阣ziesz narzeka 縠 Jawor to dziura w kt髍ej nic nie ma, to podzi阫uj PO, rz眃owi Tuska kt髍y nie wiem za jakie zas硊gi rz眃zi ju drug kadencj. Je秎i o wszystkim b阣zie decydowa marsza砮k czy wojewoda dolno秎眘ki to ju radny z waszej gminy nie b阣zie si m骻 upomnie o wa縩 inwestycj dla ma砮j mie禼inki gdzie nie ma chodnika, czy gdzie jest droga po kt髍ej nie da si je糳zi.Nie b阣ziesz m骻 p骿舵 do starosty i osobi禼ie porozmawia, za砤twi sprawy. Dziwn spraw jest 縠 nieca硑 miesi眂 temu pose Kropiwnicki (PO) zapowiada S眃 zostaje, a teraz minister Gowin robi po swojemu. Politycy platformy zapominaj si ju w swoich k砤mstwach.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor9 pa藕dziernika 2012 o 12:37
nie zapominaj, 縠 pos砤 Kropiwnickiego lansowali przed wyborami starosta z burmistrzem, by硑 banery w rynku, rozm體ki w kabl體ce itp.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor9 pa藕dziernika 2012 o 12:47
a to prawda akurat
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor9 pa藕dziernika 2012 o 12:58
sprawy naszego s眃u zostaj przeniesione do s眃u rejonowego w Z硂toryi, co takiego lepszego ma ten powiat? Jakie po砤czenie maja mieszka馽y naszego powiatu ze Z硂toryj?I nie czarujmy si, jak oddzia硑 zamiejscowe pozbawi si zapelcza administracyjnego patrz biuro podawcze z rejestracj, to przecie wnioski trzeba b阣zie ska砫ac w Z硂toryi, a co z ksi阦ami wieczystymi. Oczywi禼ie zgadzam si z presti縠m, czy ppozbawianiem tylnymi drzwiami presti縰 miasta...oda aska ok 8 tys mieszka馽體 s眃 zostaje...
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor9 pa藕dziernika 2012 o 13:19
No dok砤dnie Z硂toryja 16 tys mieszka馽體, Powiat z硂toryjski 46 tysi阠y. Miasto Jawor - 26 tys mieszka馽體, Powiat Jaworski ponad 51 tys. Gdzie tu sens i logika?
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor9 pa藕dziernika 2012 o 13:25
nieudolno舵 w砤dz i tyle
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Michau
Michau9 pa藕dziernika 2012 o 13:26
"Michau, mo縠 ty w潮czysz my秎enie i zobaczysz za jaki czas, 縠 ka縟 najmniejsz spraw b阣ziesz je糳zi do Legnicy czy do Wroc砤wia, " A to Ciekawe, sk眃 taki wniosek? Poza tym w潮czanie my秎enia dotyczy g丑wnie bzdurnego tytu硊, potem rozmawiam ze spanikowanymi lud糾i, kt髍zy na prawd wierz w to, 縠 nie b阣zie u Nas s眃u. S眃 zostaje zmienia si tylko jego struktura organizacyjna. Dlaczego? Uzasadnienie ca砶iem obszerne znajduje si w rozporz眃zeniu, ciekawe czy ktokolwiek si z nim zapozna. Platformie to mog ju podziekowa 秗odkowym palcem, za obci笨enia fiskalne, co nie zmienia faktu, 縠 rzeczywisto禼i nie powinno si przeinacza i z g髍y ka縟e przedsi陊zi阠ie tego pseudo- rz眃u uwa縜 za z砮.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor9 pa藕dziernika 2012 o 14:21
W planach kolejnych likwidacji s powiatowe inspektoraty nadzoru budowlanego. Je秎i ktokolwiek co w 縴ciu budowa, to pewnie wie, 縠 jednak lepiej za砤twia si spraw na miejscu. Ministrowie zapomnieli, 縠 ludzie z ma硑ch miejscowo禼i nie zawsze ch阾nie podr罂uj w celu za砤twienia sprawy. Nie ka縟y mo縠 sobie pozwoli na wzi阠ie dnia wolnego i staniu w kolejkach. Nie wiedz te pewnie 縠 po潮cze PKS i PKP jest coraz mniej, 縠 benzyna coraz dro縮za. Nie wiedz te zapewne 縠 przeci阾ny polak nie zarabia wcale ponad 3 tysi眂e, tylko ok 2 tys brutto. Najpro禼iej jest robi takie reformy, poprzestawia sto砶i i jak najwi阠ej samemu zagarn辨. Wkr髏ce si obudz i zobacz 縠 elektorat jest te w mniejszych o秗odkach i on mi podzi阫uje.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor9 pa藕dziernika 2012 o 15:07
a my秎isz, 縠 w砤dza przejmuje si losem zwyk硑ch ludzi? dla nich liczy si tylko to ile z nas mog wyci眊n辨 i tak d硊go b阣 nas 硊pi, jak d硊go b阣ziemy im na to pozwala. zmiany we w砤dzy nic nie dadz, trzeba przegoni t koszern ho硂t z kraju i wtedy budowa Polsk
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor9 pa藕dziernika 2012 o 21:14
przeczyta砮m uzasadnienie do rozporz眃zenia i to wlasnie w nim pisze o dojazdach i dost阷no禼i. Popieram je秎i kto za潮twia cokolwiek w s眃zie, w nadzorze budowlanym to wie,ze to nie tylko czas tam ale rowniez czas na dojazd tam...moge miec kase na benzyne ale czasu sobie nie zarobie, zeby zalatwic sprawy, oddzia zamiajescowy bez pionu adaministraycjnego , biura skadania wnioskow nic nam nie da....No i klania si zwykle pomiatanie miastem, wcale nie ma硑m w porownnaiu z innymi, w kotrych sady zostaja.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
prawniczka
prawniczka9 pa藕dziernika 2012 o 22:38
Chcia砤bym zauwa縴, 縠 o likwidacji s眃體 decyduje Warszawa - to taka informacja dla 90 % ignorant體, kt髍zy zabieraj g硂s na tematy, o kt髍ych nie maj poj阠ia, lepiej Wam wychodzi pogadanka pod sklepem z butelk piwa lub taniego wina o wszystkim i niczym. Prosz zatem nie pi do miejscowych w砤dz tylko do pana Gowina, kt髍y o prawie tyle co ja o historii filozofii - kompromitacja.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor8 pa藕dziernika 2012 o 13:03
jak to, przecie wcze秐iej by硂 podane przez TV,縠 wszystkie s眃y na Dolnym 眘ku zostaj!!!!
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor8 pa藕dziernika 2012 o 13:07
http://www.legnica.fm/index.php/fakty/11313-a-jednak-jawor-bez-sadu, informacja jest taka, wi阠 jeszcze wszystko mozliwe
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Autor
Autor8 pa藕dziernika 2012 o 13:12
rozporz眃zenie podpisane, mog sobie pyta ile chc i gdzie chc...ale jazda.. .http://ms.gov.pl/pl/informacje/news,4362,minister-sprawiedliwosci-podpisal-rozporzadzenie.html
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
BMK
BMK8 pa藕dziernika 2012 o 13:38
B阣zie wydzia zamiejscowy. W sumie - s眃 b阣zie, nie b阣zie tylko prezesa.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Marian
Marian8 pa藕dziernika 2012 o 21:34
Platforma zaczyna realizowa program Kononowicza. Nie b阣zie niczego, tzn wszystko wch砤nia Warszafka i oby 縴硂 si lepiej, wszystkim kolesiom z PO i PSL. Demokracja w najczystszym wydaniu. B阣zie za to obwodnica, ale po wyborach jak znowu ciemny lud zag硂suje, wtedy przyjdzie kryzys trzeba b阣zie zaciska pasa. Schemat prosty i sprawdzony.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Michau
Michau8 pa藕dziernika 2012 o 22:53
W潮czcie my秎enie! Ludzie, r罂nica jest tylko taka, 縠 nie b阣zie kilku niepotrzebnych urz阣as體 w s眃zie i tyle. WYDZIA ZAMIEJSCOWY b阣zie, czyli zmiana w samej strukturze, nic wi阠ej.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij

Publikowane komentarze s膮 prywatnymi opiniami u偶ytkownik贸w portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialno艣ci za tre艣膰 opinii.