Kobiety nie są zainteresowane zawodami technicznymi nie dlatego, że radzą sobie w nich gorzej, ale dlatego, że – jak pokazują wcześniejsze edycje programu „Girls GO Technology” - młode dziewczyny w szkołach średnich, poza wielkimi miastami nie mają żadnych sensownych i wartościowych wzorców edukacyjnych czy zawodowych. Tylko świadome działania rozwojowe mogą poszerzyć perspektywy i ambicje uczennic. Kobiecy potencjał czeka na „księcia z bajki”, który go rozbudzi. Mercedes-Benz Manufacturing Poland wcielił się w tę rolę i został doceniony. Projekt „Girls GO Technology” zyskał uznanie Kapituły konkursu PR Wings, przyznano mu pierwsze miejsce w kategorii PR korporacyjny.
Konkurs PR Wings promuje profesjonalne, etyczne i wyróżniające się praktyki z zakresu public relations i komunikacji. Organizatorem plebiscytu jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR), w tym roku odbyła się jego pierwsza edycja. Na uroczystej gali, podczas Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie, wręczono statuetki w 12 kategoriach.
W styczniu 2021 r. projekt „Girls GO Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię”, został nagrodzony Brązowym Spinaczem w konkursie „Złote Spinacze” organizowanym przez Związek Firm Public Relations.