Wtorek, 19.03.2024 144

 

Pliki cookies 04:47
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Baltic Home

19 czerwca otwarcie basenu w Parku Miejskim

Już za tydzień 19 czerwca (sobota) otwieramy sezon letni na basenie w Parku Miejskim - poinformował w piątek burmistrz Jawora Emilian Bera.

© jawor24h.pl

Otwarcie basenu w Parku Miejskim odbędzie się 19 czerwca o godz. 10.00.

Emilian Bera dodał, że na wszystkich odwiedzających czeka "moc atrakcji z nagrodami".

Komentarze (84)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Basen
Basen13 lipca 2021 o 13:01
Troce cieplej się zrobiło i już widać pełno aut stojących w okolicy basenu, widać władza już nie interesuje się miejscami parkingowymi (o ile w ogóle się interesowała). Może wyciąć połowę parku, zabetonować i wtedy będzie. Dlaczego nikt nie pomyślał przed budową, tylko ludzie parkują pod domami mieszkańców. W legnicy można był pomyślec o parkingu.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
milo
milo25 czerwca 2021 o 17:05

Przecież macie komunikację miejską - kurs do Basenu i OK

6 Lubię to: 4
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
G O
G Omilo20 lipca 2021 o 12:21
te pare kursów na krzyż nazywasz komunikacją miejską?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
asystent projektanta
asystent projektanta24 czerwca 2021 o 09:43

Co do parkingu. Już na etapie wydawania pozwolenia na budowę obowiązkiem organu jest sprawdzenie projektu zagospodarowania działki lub terenu, w tym zapewnienia miejsc postojowych na potrzeby użytkowników projektowanej lub modernizowanej funkcji obiektu. Więc do Starostwa Powiatowego należy się zwrócić o wyjaśnienie braku odpowiedniej liczby miejsc postojowych, w przeliczeniu na dopuszczalną liczne użytkowników. Może dyrektor wydziału AB tu się wypowie, aby rozwiać wątpliwości i wyciszyć atmosferę w tym temacie.

10 Lubię to: 6
Super: 1
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Parking
Parkingasystent projektanta26 czerwca 2021 o 12:17
Gmina robiąc nie pomyślała o parkingu, a może pomyślała tylko machnęła ręką a teraz jest zastawianie, znaczy teraz nie bo pada to mało soób jest. W Legnicy i Luninie jest darmowy parking do tego więcje miejsc parkingowych jest.
3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
inwestor
inwestorasystent projektanta26 czerwca 2021 o 07:04
A to Starostwo było inwestorem budowy basenu? To dopiero nowość, bo burmistrz twierdzi, że to on wybudował basen. Pytanie więc, dlaczego inwestor nie zaplanował odpowiedniej ilości miejsc parkingowych w przeliczeniu na dopuszczalną liczbę użytkowników?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregor
Gregorasystent projektanta25 czerwca 2021 o 14:41
Oczywiscie, gmina buduje, jedna osoba się lansuje, ale wina starostwa. To już śmieszne jest to znwalanie wszystkiego na starostwo
5 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
rządy PIS
rządy PIS23 czerwca 2021 o 09:51
To się ucieszą wszyscy prowadzący działalność gospodarczą, czyli pracujący na całą armię urzedasów. ZUS od 2022r rośnie o 575-610zł!!Jest to zgodne z tzw Polskim Ładem flagowym programem PIS.To jeszcze nie koniec niespodzianek w tym nieładzie.
8 Lubię to: 5
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 1
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brylant
brylantrządy PIS25 czerwca 2021 o 18:54
Np. mąż i żona pracująca na swoim muszą zapłacić ZUS 2x 1755 = 3 510zł miesięcznie nawet jak nie osiagna ŻADNYCH dochodów.Efekt rzadow PIS będzie (jest) taki ,że zostaną tylko korporacje , urzędy i spółki skarbu państwa bo gdzieś trzeba pomieścić PISowców i ich rodziny.
5 Lubię to: 2
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 1
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bodzio
Bodzio23 czerwca 2021 o 08:27

Jak jesteśmy już przy basenie to mam takie pytanie , jako mieszkaniec chyba mam prawo wiedzieć: czy to prawda , że kierowniekiem basenu został człowiek z średnim wykształceniem bez wymaganego 5 letniego stażu na takim stanowisku? a i jeszcze jedno a p.o. Dyrektora pani , która była salową w służbie zdrowia? Czy to jakieś pogłoski? 
Z góry dziękuję za odpowiedź.

3 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
Bodek
BodekBodzio5 lipca 2021 o 10:15

Spacerwując z psem w okolicach basenu ( w ostatnim tygodniu) widać, że  o biznesie i zarządzaniu  pojęcie słabe, przy złej pogodzie i frekwencji zero-ratownicy na stanowiskach nawet w czasie deszczu, kasa leci-tyle , że z konta OSiRu.

3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Gregory
GregoryBodzio23 czerwca 2021 o 15:25
Salowa to pracuje w Biurze Powiatowym ARiMR z polecenia 2. osoby w Państwie!
A obecna p.o. dyrektor ma skończone studia wyższe!
13 Lubię to: 9
Super: 1
Ha ha: 3
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???Gregory7 lipca 2021 o 10:08
a studia niższe też może ma ukonczone...buhahahha
4 Lubię to: 2
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
momo
momoGregory24 czerwca 2021 o 20:02

Myślę Gregory, że tu nie chodzi o Panią po Dyrektora...

0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pek
PekGregory24 czerwca 2021 o 11:13
Ale czy ma kompetencje do zarządzania, to że ktoś masz magistra z historii nie znaczy że może leczyć ludzi. Więc zastanów się co piszesz gregory czy jak się tam w innych oznaczasz
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregory Pek25 czerwca 2021 o 19:42

Magister historii jest premierem, wiec przykład mało trafiony, Pek czy jak Cię wołają...

3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bezpieczeństwo
bezpieczeństwo22 czerwca 2021 o 07:14
A tak przy okazji obowiązują jeszcze obostrzenia sanitarne związane ze stanem epidemii i związany z tym limit miejsc na basenie. W jaki sposób kierownictwo basenu nadzoruje bezpieczeństwo osób przebywających na basenie, tj. żeby były zachowane wymagania sanitarne i limit osób, skoro nikt w weekend nie sprawdzał, czy osoby wchodzące na basen są zaszczepione? Przypomnę, że obowiązuje dla basenów 50% limit a dzieci jeszcze nie były szczepione. Pytam z troski i bezpieczeństwo jaworzan. I co na to nasz SANEPID i Policja?
6 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
Pjj
Pjjbezpieczeństwo22 czerwca 2021 o 12:25
Sami nieszczepione byli bo szczepionym nie wolno wychodzić na słońce. Tak, ze nie ma się czym martwić, ze nieszczepieni zarażą was wyszczepów.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do roboty
do robotybezpieczeństwo22 czerwca 2021 o 09:20
Pytasz z troski i bezpiczeństwo jaworzan?? Wiesz co , koniowi to powiedz.Przecież szlag was trafia ,że basen w końcu otwarty i jaworzanie są z tego powodu zadowoleni.Zrobicie wszystko,żeby otwarcie basenu, boiska czy fontanny ludziom obrzydzić. Minęła 7:15 więc bierz sie do roboty w PISowskim starostwie.
PS. Jak tam ronda, skrzyżowania...??
11 Lubię to: 8
Super: 2
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Szczery
Szczerydo roboty22 czerwca 2021 o 17:40
Tak, tak "do roboty", dobrze Cię wyszkolili. „Nigdy do niczego się nie przyznawaj. Jak złapią cię pijanego za kierownicą, mów, że nie piłeś. Gdy znajdą ci dolary w kieszeni, mów, że to pożyczone spodnie. A jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka” – taki cytat z modnego niegdyś filmu „Młode wilki” przyszedł mi na myśl, gdy czytam Twoje wypociny. Atakiem próbujesz przykryć nierozwiązany prblem parkunku przy basenie, show dla garstki ludzi przy fontannie, wysokie koszty realizacji tych inwestycji i brak pozyskania na nie pieniędzy z zewnątrz. KAŻDY potrafiłby tak rządzić, nie trzeba mieć specjalnych umiejętności do zaciągania kredytów, zadłużania gminy i wymyślania drogich "pomników" na koszt mieszkańców.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bidulina
bidulinado roboty22 czerwca 2021 o 15:43
Rozumien, że troska o zdrowie i bezpieczeństwo innych jest Ci obce? Zdarza się, ale staraj się to zmienić. Podobnie, jak zwracanie się do ludzi w liczbie mnogiej. Twój styl wymowy jest niepodrabialny, myślę że nie tylko ja rozpoznaję kto napisał ten komentarz. I uprzedzę Cię-nigdzie nie należę i obojętne mi kto rządzi, ale w 100% zgadzam się z tym, co napisał/a "bezpieczeństwo".
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Monia
Moniado roboty22 czerwca 2021 o 11:46
Wystarczy zapytać dlaczego i jaki były przesłanki by tyle wydano na to i dlaczgeo zamiast tego nie są łatane dziury są w drogach, albo dlaczego nikt nie pomyślał o kwestii parkingu i się uruchamiasz nie przedstawiając żadnych argumentów
4 Lubię to: 2
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pytanie
Pytanie21 czerwca 2021 o 11:22
I jak z miejscami parkingowymi było i ogólnym zatłoczeniem samochodów w okolicy?
3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 1
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
problem parkingu
problem parkinguPytanie21 czerwca 2021 o 19:00
Problem parkingu przez rok nie został roziązany. Wlepiane były mandaty, bo ludzie z btku wolnych miejsc parkowali, gdzie popadnie.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jerry
jerry21 czerwca 2021 o 11:22
Właśnie wchodzi w życie PISowska ustawa o służbie zagranicznej.Żeby zostać ambasadorem nie trzeba znać języków , ani mieć żadnych kwalifikacji.Powstaną nowe miejsca pracy dla nowych PISowców beż doświdczania i wykształcenia. Jest to ewenement w skali światowej!!
Co Pan czuje Panie Burmistrzu jak Pan to czyta? Wstręt, zażenowanie? Więc dlaczego postepuje Pan podobnie, tylko w skali mikro, przy nowych powołanich? Naprawdę PIS jest dla Pana przykładem i punktem odniesienia? Oni dewastują Polskę , a Pan?
12 Lubię to: 9
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
mandaty
mandaty21 czerwca 2021 o 10:56
No i posypały się przez weekend pierwsze mandady za nieprawidłowe parkowanie. Teraz ludzie mają problemy, drogo ich wyniesie ten pobyt na basenie. Było to do przewidzenia, bo nie przewidziano wystarczającej ilości miejsc do parkowania przy basenie.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Parkowanie
Parkowaniemandaty21 czerwca 2021 o 13:49
Serio? Była policja i dawała mandaty? To aż tak było zakorkowane tam, ze ktoś zgłosił i przyjechali, bo sami z siebie to wątpie by przyjechali.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mandaty
mandatyParkowanie21 czerwca 2021 o 19:52
Wpis na FB Samorząd w Jaworze. Wydarzenia, polityka, wybory
"W miniony weekend jaworska policja dokonała solidnych łowów w okolicy basenu letniego, gdzie haczyki stanowiły białe karteczki włożone za wycieraczkę niezbyt dobrze zaparkowanego samochodu 👮‍♂️
Poza tym wyrażamy nasze współczucie mieszkańcom przy ulicy Struga oraz mieszkającym w samym parku miejskim 🅿" Do wpisu załączone są zdjęcia. Podobne wpisy możesz znaleść w wielu miejscach.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
serio
serioParkowanie21 czerwca 2021 o 19:02
Jakby Tobie zastawiono wyjazd z domu, też byś zadzwonił. Nie chciałbyś być więźniem we własnym domu tylko dlatego, że ktoś nie pomyślał o parkingach.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
G.O.
G.O.serio23 czerwca 2021 o 09:05
Trzeba jeszcze miec ten dom. Na razie to moga zastawić ci wyjazd ze starostwa! Donosicielu.
10 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
Mandacik
MandacikG.O.23 czerwca 2021 o 23:35
Oj, chyba ktos mandacik niedawno na złe parkowanie dostał
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ot kolejny problem
ot kolejny problemG.O.23 czerwca 2021 o 15:29
Wyobraź sobie, że ustawę o sygnalistach (po Twojemu donosicielach) narzuca nam Unia Europejska.
1 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
G.O.
G.O.ot kolejny problem24 czerwca 2021 o 09:34
Wyobraź  sobie, że donoszenie  polacy maja we krwi. Była komuna, nie było unii, a urzędy nie mogly poradzić sobie z ilością donosów.Wtedy wystarczył kupić samochód i donosiki płyneły. Czy coś sie zmieniło? Unie nie musi nam niczego narzucać! Ale zwalanie na kogoś to nasza następna specjalność.
5 Lubię to: 3
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niepisniepo
niepisniepo20 czerwca 2021 o 12:31

Na wygłupy na basenie to pan czas masz a w urzędzie... Prędziej człowiek umówi się i doczeka  audiencji u papieża niż u naszego pana burmistrza....

4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marek
Marek20 czerwca 2021 o 00:26

A  gdzie konkurs na stanowisko dyrektora OSiRu??? Kolejny raz wybrana osoba na dyrektora bez konkursu ...kiedy się to skończy....Sprzedała  się dla stanowiska...Niby zrezygnował, nagle znikła z FB by stać się wielką Pani dyrektor... porażka. Nic do kobiety nie mam...ale jak można oddać takie kierowanie osobie która nie ma nic wspólnego ze sportem😱😱😱...no może coś tam kiedyś czytała..

2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dyrektor JOK
Dyrektor JOKMarek21 czerwca 2021 o 18:49
Wrocław, 20 sierpnia 2019 roku, WK.WR.40.19.2019.209
Pan Emilian Bera Burmistrz Miasta Jawora
ul. Rynek, 159-400 Jawor
Regionalna Izba Obrachunkowa we Wrocławiu, działając na podstawie art. 1 ust. 1 ustawyzdnia 7 października 1992 r. o regionalnych izbach obrachunkowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 561 zezm.) przeprowadziła w okresie od 11 kwietnia do 28 czerwca 2019 r. kompleksową kontrolęgospodarki finansowej Miasta Jawora. Zakres badanych zagadnień, okres objęty kontrolą orazustalenia przedstawiono szczegółowo w protokole kontroli podpisanym 28 czerwca 2019 r., którego jeden egzemplarz pozostawiono w jednostce. Ponadto w okresie od 21 maja do 28 czerwca 2019 r. przeprowadzono kontrolę gospodarki finansowej Jaworskiego Ośrodka Kultury, z której sporządzono odrębny protokół. W oparciu o ustalenia tej kontroli, Izba wystosowała do p.o. Dyrektora Jaworskiego Ośrodka Kultury wystąpienie pokontrolne przekazane panu Burmistrzowi do wiadomości. Nieprawidłowości i uchybienia w zakresie gospodarki finansowej Miasta Jawora wystąpiły w zakresie niżej wskazanych zagadnień. [...]  W zakresie rozliczeń finansowych jednostki samorządu terytorialnego z jej jednostkami organizacyjnymi
Burmistrz Miasta Jawora zarządzeniem nr 717.2017 z dnia 3 sierpnia 2017 r. powierzył wyznaczonej osobie obowiązki dyrektora samorządowej instytucji kultury, z którą dnia 3 sierpnia 2017 r. została zawarta umowa na czas określony do czasu rozstrzygnięcia konkursu i powołania Dyrektora Jaworskiego Ośrodka Kultury – nie dłużej niż do 3 lutego 2018 r. Następnie pismami z dnia 31 stycznia 2018 r. oraz 2 sierpnia 2018 r. Burmistrz Miasta Jawora powierzył dalsze pełnienie obowiązków dyrektora samorządowej instytucji kultury poprzednio wyznaczonej osobie, odpowiednio do dnia 3 sierpnia 2018 r. oraz do dnia 31 grudnia 2019 r. Powierzenie obowiązków dyrektora samorządowej instytucji kultury na okres dłuższy niż 1 rok, stanowi naruszenie art. 16a ustawy z dnia 25 października 1991 r . o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, zgodnie z którym do czasu powołania dyrektora wyłonionego w trybie przepisów art. 15 lub art. 16 albo do czasu powierzenia zarządzania instytucją kultury osobie fizycznej lub prawnej w trybie przepisów art. 15a organizator może powierzyć pełnienie obowiązków dyrektora wyznaczonej osobie na okres nie dłuższy niż do końca sezonu artystycznego następującego po sezonie, w trakcie którego dyrektor został odwołany albo akt jego powołania wygasł - w przypadku instytucji artystycznej oraz na okres nie dłuższy niż rok -w przypadku instytucji kultury innej niż instytucja artystyczna. Za zaistniałe w okresie objętym kontrolą nieprawidłowości i uchybienia odpowiedzialność ponoszą Burmistrz na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych i art. 4 ust. 5 ustawy z dnia 29 września 1994 r.orachunkowości, Skarbnik na podstawie art. 54 ust. 1 powołanej ustawyofinansach publicznych oraz zgodnie z zakresami czynności pracownicy merytoryczni Urzędu Miejskiego w Jaworze." Źródło: https://bip.wroclaw.rio.gov.pl/dzialalnosc-kontrolna/wystapienia-pokontrolne/4579-wystapienie-wk-wr-40-19-2019-209
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pytanie
PytanieMarek21 czerwca 2021 o 11:14
To dyrektor zrezygnował już? Już wybrano?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kwalifikacje
kwalifikacjeMarek21 czerwca 2021 o 09:43
Pytanie, jakie kwalifikacje w zakresie sportu ma ta pani, że zarządza OSiRem?. JOK zarządza osoba z wykształceniem prawniczym. Ciekawe, czy posiada dodatkowe kwalififikacje w zakresie kultur? I też chyba nie został wyłoniony w drodze konkursu.  O zatrudnieniu głównego księgowego bez kwalifikacji już nie wspominając. Tak przynajmniej można wyczytać z kontroli RIO.  https://bip.wroclaw.rio.gov.pl/dzialalnosc-kontrolna/wystapienia-pokontrolne/4579-wystapienie-wk-wr-40-19-2019-209 ,  https://bip.wroclaw.rio.gov.pl/dzialalnosc-kontrolna/wystapienia-pokontrolne/4580-wystapienie-wk-wr-40-19-2019-209-j
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JOK
JOKkwalifikacje21 czerwca 2021 o 18:41
" Wrocław, dnia 12 sierpnia 2019 r., WK.WR.40.19.2019.209.J
Pani Joanna Piotrowicz-Dębicka
p.o. Dyrektora Jaworskiego Ośrodka Kultury
ul. Rynek 559-400 Jawor.
Regionalna Izba Obrachunkowa we Wrocławiu, przeprowadziła w okresie od 21 maja do 28 czerwca 2019 r. (z wyłączeniami) kontrolę gospodarki finansowej Jaworskiego Ośrodka Kultury. W wyniku kontroli stwierdzono istotne nieprawidłowości w działalności Jaworskiego Ośrodka Kultury będące konsekwencją nieprzestrzegania i nieznajomości przepisów prawa, braku kontroli i właściwego nadzoru nad jego gospodarką finansową. Kontrola wykazała rażące naruszenia przepisów ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. W wyniku kontroli gospodarki finansowej stwierdzono niżej wskazane nieprawidłowości. [...]" Źródło: https://bip.wroclaw.rio.gov.pl/dzialalnosc-kontrolna/wystapienia-pokontrolne/4580-wystapienie-wk-wr-40-19-2019-209-j
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anka
Anka18 czerwca 2021 o 20:40
Dobrze, że obecny rząd (tak się składa, że PIS-owski, ale psyt, bo żmija uraczy jadem każdego za mówienie niewygodnej prawdy) ściągnął do Jawora tego Mercedesa, bo wpływy z podatków od tego przedsiębiorcy chociaż trochę odciążą nas mieszkańców od spłaty zadłużenia, jakie za obecnego burmistrza powstało i ciągle rośnie. Ten basen nie tylko nigdy nie będzie na siebie i na spłatę tego kredytu zarabiał, ale jeszcze będzie generował dla budżetu dodatkowe koszty. Ileż to mieszkań można by było w to miejsce wybudować, ile wyremontować dróg... Ponoć można było pozyskać pieniądze z ministerstwa sportu, rozbudować krytą pływalnię o zewnętrzne baseny, w tym solankowy i inne atrakcje wodne, z olbrzymim parkingiem przy basenie. Byłby całoroczny kompleks basenowy, z dobrym dojazdem niemalże pod same drzwi samochodem, autobusem miejskim i pociągiem, bo tam można by też zrobić przystanek pkp. A tak mamy co mamy i to w dodatku na wysoki kredyt z odsetkami. A zegar zadłużenia ciągle tyka...
4 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
G.O.
G.O.Anka21 czerwca 2021 o 09:07
ile razy można to badziewie wklejać?? Sprawia ci ci przyjemność, czy masz płacone?
9 Lubię to: 5
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
Żal
Żal17 czerwca 2021 o 15:35
Ten "wywiad" w przychylnych mediach dotyczący basenu to jakaś kpina... To bardziej ustawione niż materiały na TVP... Żenua
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Atom
Atom17 czerwca 2021 o 11:27
Ja w trochę innym temacie. Dlaczego od paru dni ECNEN jes zamknięty? Nie ma gdzie odpocząć, ugasić pragnienie. Jakie są plany co do tego obiektu bo doszły słuchy, ze ma być zamknięty na stałe. Miejsce fajne, płac zabaw obok. Pogoda w końcu dopisuje. Ludzi dużo przychodzi, ale niestety zamknięte...
10 Lubię to: 8
Super: 2
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
serio?
serio?Atom17 czerwca 2021 o 19:17

Czyżby jakiś prywaciaż miał chrapkę na ten obiekt?

2 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 1
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niepisniepo
niepisniepo14 czerwca 2021 o 17:46
To teraz taka szopka z otwieraniem basenu to będzie co roku?? Świat idzie ku końcowi... Przecież te pieniądze można spożytkować  gdzie indziej ale kogo to obchodzi - ważne żeby był show...
15 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
Pierre woodman
Pierre woodman niepisniepo15 czerwca 2021 o 18:15
Gdzie? 
3 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Anka
AnkaPierre woodman 18 czerwca 2021 o 22:23
A choćby na remont zamku, bo się już rozzsypuje i straszy oknami bez szyb.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
skala
skalaniepisniepo15 czerwca 2021 o 11:38
A tak z ciekawości, to ile za poprzedniej i obecnej kasy poszło już na show i co za to możnaby zrobić dla mieszkańców?
13 Lubię to: 9
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
Pierre woodman
Pierre woodman skala15 czerwca 2021 o 18:16
Co? 
3 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Nie dla PR-u w mieście
Nie dla PR-u w mieściePierre woodman 16 czerwca 2021 o 00:24
Pierwsze z brzegu, tragiczny stan ulic, dziury wszędzie. Było że niby temperatura musi być powyżej 10 stopni, by łatali, a tu mijają dni i jednynie co się rozwija to dziury... są coraz większe. Lepiej na basen miliony i pół miliona na fontanne, a dziury to tam, auto służbowe jest to podatnik płaci za naprawy.
14 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor11 czerwca 2021 o 18:36
Trudno. Patusy też muszą mieć zajęcie.
20 Lubię to: 18
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
pipi
pipiAutor14 czerwca 2021 o 15:27
Mierzysz swoją miarą? Nikt normalny tam iść nie może?
3 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autorpipi15 czerwca 2021 o 15:54
Nie powinien...
8 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irek
IrekAutor18 czerwca 2021 o 19:28
Bo ty tak chcesz. 
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pipi
pipiAutor18 czerwca 2021 o 13:46
Jako dziecko które pływało jeszcze na starym obiekcie dobrze wspominam ten czas spędzony akurat tam.  Niekażdego niepatola stać na własny basen.
2 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
rondel
rondelAutor17 czerwca 2021 o 13:46
bo?
2 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Basenik PR-owy
Basenik PR-owy11 czerwca 2021 o 14:59
I wyrosła większa konkurencja w Legnicy... Swoją drogą dlaczego naszego nie wybudowano na zasadzie umowy PPP? I tak trzeba za wejście płacić, a koszty budowy były by mniejsze. No i pytaniej, jak baseny całoroczne narzekały, że mają za mało klientów i problemy finansowe, to jak ma się ten, skoro z przymusu jest nieczynny przez więksozść roku?
17 Lubię to: 13
Super: 2
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
ekon
ekonBasenik PR-owy18 czerwca 2021 o 07:21
Na kredyt to każdy potrafi kupować, czy budować, nie trzeba mieć do tego specjalnych umiejętności, by zadłużyć gminę.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nata
NataBasenik PR-owy13 czerwca 2021 o 19:10
Spytać księgowego w Ratuszu 
12 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fakt
faktBasenik PR-owy13 czerwca 2021 o 06:26
Szkoda tylko pieniędzy, które można by było pożytecznie wykorzystać, wszak niezaspokojonych potrzeb mieszkańców jeszcze jest tak dużo.
16 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
Pierre woodman
Pierre woodman fakt15 czerwca 2021 o 18:16
Jakie? 
3 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
recenzent
recenzentPierre woodman 24 czerwca 2021 o 09:33

Zobacz zadajesz proste pytania, a nikt Ci nie udziela konkretnej odpowiedzi. A tylu wszechwiedzącychh tu funkcjonuje :)))

1 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
drogowcy
drogowcyPierre woodman 16 czerwca 2021 o 12:05
drogi wołają o pomstę do nieba
8 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninBasenik PR-owy13 czerwca 2021 o 06:21
Błędem było, że przed budową nie zostały przeprowadzone wśród mieszkańców konsultacje społeczne, czy chcą remontu starego basenu, czy rozbudowy krytego o zewnętrzne niecki basenowe. Koszt utrzymania byłby dożo mniejszy (wspólna obsługa kasowa, ratowników, sprzątająca, dozoru, itp.), a i mieszkańcy mieliby całoroczny park wodny, który nawet przy kapryśnej pogodzie nie stałby pusty generując koszty.
14 Lubię to: 10
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
były jaworzanin
były jaworzaninjaworzanin15 czerwca 2021 o 13:11
Najwięcej narzekania, krytykowania jest zawsze po fakcie. Kto miał pomysł, mógł chyba zgłosić komu trzeba w Ratuszu osobiście, pisemnie? A może nie mógł? Czyżby w Jaworze wszystko było na nie? Nie wiem, ale mieszkałem tu, dlatego z ciekawości i sentymentu zaglądam na tę stronę w internecie. Nie było basenu to źle, jest, też źle. A to koszty nie takie, a to pomysł nie taki. Fakt, potrzeby miasta są duże. Widać gołym okiem.
14 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 4
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
jerry
jerrybyły jaworzanin16 czerwca 2021 o 09:47
Drogi "były". Można odnieść wrażenie ,że toczy sie dyskusja np na temat lokalizacji basenu , kosztów itd. Natomiast prawda jest taka ,że komentarze te pisze jedna osoba!! która totalnie nienawidzi obecnej władzy w ratuszu i jest powiązana z PISowska władzą w starostwie. Pomysł lokalizacji basenu na polach koło Oś. Słowiańskiego to pomysł obecnej PISowskiej starosty z czasów kiedy kandydowała na burmistrza Jawora.Poniosła klęskę i dlatego w nagrodę jest starostą powiatu jaworskiego. W samym starostwie rządzonym przez PIS NIC SIĘ NIE DZIEJE!! Miały być ronda, skrzyżowania itp , a tu NIC kompletna klapa!! Jedyne co im dobrze idzie to propaganda uprawiana w godzinach pracy. Mnie jako jaworzaninowi z poglądami prawicowymi wstyd jest ,że bez przerwy obrzydza się Jawor i donosi.Tym bardzej ,że ta nagonka prowadzona jest w prymitywny sposób.Pozdrawiam.
20 Lubię to: 12
Super: 2
Ha ha: 4
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
on
onjerry16 czerwca 2021 o 18:04
Powoli jerry - wszystko będzie, tylko na to potrzeba czasu, aby prawnie to działało. Masz prosty przykład z brzegu, że burmistrz pyta mieszkańców o nazwę basenu, by za chwilę pisać, że nazwę wybierze komisja... Nie ważne, co wymyślą jaworzanie, bo i tak  jego komisja postanowi na swoim. A może  oficialny konkurs z 3 osobową komisą z PO, SLD i PiS...?
8 Lubię to: 6
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autorjerry16 czerwca 2021 o 17:58
Za to twój celEBryta pręży muskuły za kasę z podatków jaworzan i manipuluje faktami...
7 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninjerry16 czerwca 2021 o 13:57
Jerry znów zamiast ad meritum, to ad persona. Kiedy do Ciebie dotrze, że ludzie mają gdzieś tą nahalnie uprawianą przez Ciebie na każdym kroku politykę. Niedobrze już się robi czytając Twoje komentarze. Nie wiem, jaki był program wyborczy kandydata na PIS i powiem szczerze, że mało mnie to obchodzi. Uważam jednak, że przy tak ważnej i kosztownej inwestycji, jak basen, burmistrz powinien  jednak przeprowadzić konsultacje z mieszkańcami i zapytać o ich opinie-czy chcą remontu starego basenu, czy rozbudowy basenu krytego. Mieszkańcy powinni mieć taki wybór.
7 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
szopka
szopkajaworzanin17 czerwca 2021 o 11:23
Ale była propozycja, nawet na przychylnych mediach był artykuł że bedzie rozbudowa słowiani, a nie basenu w parku i co? Z Akwaparku zrobiło się rozjeżdżanie boiska (swoją drogą jak to się skończyło? a no ucichło i czy ktoś odpowiedział? Pan dyrektor odszedł bo podobno były tarcia polityczne... ale cisza więc można robić co się chce bo media nie reagują) bo nikt nie pomyślał że aut jest więcej niż w latach 30. Czy tylko ja widziałem ten problem? Słowianka przynajmniej przy drodze i lini kolejowej dodatkowo pola gdzie można było zbudować duży parking, dodatkowo kursuje tam komunikacja miejska... CZY KTOŚ MYŚLI W RATUSZU? ALBO CZY KTOŚ MYŚLĄCY PODEJMUJE DECYZJE CZY TYLKO "POLITRUCY" MAJĄ GŁOS!?
7 Lubię to: 5
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
serio?
serio?jerry16 czerwca 2021 o 12:55
Jak wejdzie w życie ustawa o sygnatariuszach, to ludzi, którzy odważą się powiedzieć prawdę pewnie okaże się więcej. Wszystkich nie zakrzyczysz swoimi szykanami.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sygnalista
sygnalistaserio?21 czerwca 2021 o 09:49
Nie o sygnatariuszach, tylko o sygnalistach. Wdrożenie unijnej dyrektywy o sygnalistach powinno następić w Polsce i we wszystkich państwowych instytucjach do 17 grudnia 2021 r. Każdy sygnalista będzie miał prawnie zagwarantowaną anonimowość przy zgłaszaniu nieparwidłowości. Tego od Polski wymaga Unia.
2 Lubię to: 0
Super: 2
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Prawo
Prawosygnalista21 czerwca 2021 o 13:50
W końcu może będa kontrole i media nawet lokalne ruszą się i będą to badać
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninjerry16 czerwca 2021 o 12:40
Twoje uprzedzenia i nienawiść do ludzi o odmiennych poglądach od Twoich sięgnęły już zenitu. Lecz to...
1 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
M
Mjerry16 czerwca 2021 o 12:38
Widać, że pewna pani już dotarła do pracy.... Jad i nienawiść ciągle sączy się z Twoich ust, obrażasz każdego jaworzanina, który odważy się wyrazić swój pogląd. To dość despotyczne podejście. Gdzieś Ty się chowała?
3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dżerry
dżerryjerry16 czerwca 2021 o 12:06
Oj słychać wycie, prawda boli dżery co nie? Wytyka wam się wszystko to atakuje jadem
6 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
były jaworzanin
były jaworzaninjerry16 czerwca 2021 o 11:58
Rzczywiście, czytałem o planach powstania ronda tam, gdzie Kuziennicza i Poniatowskiego, ale ... cisza do teraz.  Świateł na skrzyżowaniu nie ma, ruch samochodowy duży. Wiem, bo do Jawora przyjeżdżam na cmentarz. Kilka razy widziałem, jak cudem nie doszło do potrącenia pieszych z winy kierowców.  Pozdrawiam.
6 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninbyły jaworzanin15 czerwca 2021 o 21:48
Pomysły można sobie w buty wsadzić, ktoś powiedział i ma yć tak jak ktoś chciał
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
priorytety mieszkańców
priorytety mieszkańcówbyły jaworzanin15 czerwca 2021 o 21:11
Potrzeby miasta i mieszkańców są duże, a kupa kasy wywalana jest w show.
7 Lubię to: 5
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
logicznie myśląc
logicznie myślącbyły jaworzanin15 czerwca 2021 o 21:09
Były takie zgłoszenia i faktycznie błędem jest, że nie przeprowadzono w tym zakresie konsultacji z mieszkańcami, bo to są sprawy ważne dla gminy. Jak ktoś nie słucha, to potem niech się nie dziwi, że ludzie komentują. Można było uniknąć większości kosztów utrzymania letniego basenu, a mieszkańcy mieliby możliwość całorocznego korzystania z parku wodnego. Można było rozbudować kryty basen o zewnętrzne niecki basenowe i stworzyć całoroczny kompleks wodny z szerokimi atrakcjami, basenem solankowym, itp. Nie byłoby też problemu z parkingami, jaki obecnie jest przy letnim basenie. Jak go budowli Niemcy, to nie było tyle samochodów. Nikt nie wziął tego pod uwagę, wywalono kupę kasy i teraz musiby ponosić wysokie koszty utrzymania dwóch basenów.
10 Lubię to: 5
Super: 4
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Propaganda
Propagandalogicznie myśląc18 czerwca 2021 o 12:21
Racja, ale czy ktoś to widzi? Klakierzy na artykułach sponsorowanych chyba patrząc na ich treść peany wychwalające Króla wypisują, wszelkie afery znikają w zapomnieniu (zamiatarki, przychodnia, parkowanie na boisku, czystki kadrowe, podwyżka pensji itp)
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
marycha
marychajaworzanin14 czerwca 2021 o 09:31
To już jest nudne. Kolejny raz piszesz ,że nie zostały przeprowadzone konsultacje. To ,że nie bierzesz udziału w konsultacjach i wiecznie stękasz , wcale nie znaczy że takie konsultacje i dyskusje się nie odbyły.Temat był znany i wielokrotnie wałkowany nawet na jawor24h . Wystarczy poszukać.Piszesz w niedzielę po 6 rano. Więc albo walnij klina albo 2 kawy. Wtedy zaczniesz logicznie myśleć i pamięć wroci.
21 Lubię to: 11
Super: 2
Ha ha: 5
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
nie ściemniaj
nie ściemniajmarycha14 czerwca 2021 o 13:22
Konsultacje były nt wizualizacji remontu starego basenu, a nie kokalizacji inwestycji (remont starego basenu lun rozbudowa krytego).
9 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
za dużo marycha
za dużo marychamarycha14 czerwca 2021 o 12:53
Wałkowany? Ha ha, dobre sobie. Gdzie? Najwyżej ludzie punktowali w komentarzach a niektórzy nie przedstwiali argumentów tylko pisali "hcemy bazen"
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.