Czwartek, 24.09.2020 335

 

Pliki cookies 14:36
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Rekrutacja w PWSZ w Legnicy
Koparka Jawor - roboty budowlane
Bank Spółdzielczy w Jaworze

(FILM) W sobotę otwarcie basenu w Parku Miejskim

Jutro, w sobotę od godziny 10.00 zaczynamy wspólne piękne świętowanie na zupełnie nowym obiekcie w Jaworze - powiedział Emilian Bera w opublikowanym w piątek wieczorem materiale filmowym dotyczącym otwarcia basenu letniego.

Na profilu burmistrza Jawora na Facebooku w piątek po godzinie 20:30 pojawił się materiał wideo, w którym Emilian Bera zapowiedział otwarcie basenu letniego w Jaworze.

"Nadszedł już ten czas, bo każdy z nas już bardzo się niecierpliwi, kiedy będziemy mogli korzystać z tego nowoczesnego i pięknego obiektu. Mogę powiedzieć już z pełną odpowiedzialnością, z pełną satysfakcją, dotrzymałem słowa, dotrzymaliśmy słowa i razem z moim zespołem oddajemy w Państwa ręce piękny, wyjątkowy, nowoczesny obiekt" - powiedział burmistrz Bera.

Otwarcie basenu letniego w Jaworze odbędzie się w sobotę, 1 sierpnia o godzinie 10.00. Zaproszeni są wszyscy mieszkańcy. "Zabierz ze sobą ręcznik, kąpielówki i uśmiech" - dodano w opisie do filmu.

"Fantastyczny, piękny obiekt jest do Waszej dyspozycji. Jutro, w sobotę od godziny 10.00 zaczynamy wspólne piękne świętowanie na zupełnie nowym obiekcie w Jaworze. Serdecznie zapraszam" - dopowiedział burmistrz Jawora.

Basen letni będzie czynny w godzinach od 10.00 do 20.00.

W związku z otwarciem basenu letniego w sobotę, 1 sierpnia nieczynna będzie kryta pływalnia "Słowianka". Natomiast "od 2 sierpnia będzie czynna w godzinach 15.00 - 22.00" - poinformował Ośrodek Sportu i Rekreacji.

Jednocześnie OSiR dodał, że od soboty, 1 sierpnia "zostanie zamknięte kąpielisko na OW Jawornik przy ul. Myśliborskiej 27 i wprowadzony zostaje zakaz kąpieli".

Ceny biletów:

ℹ 1 sierpnia o godz. 10.00 otwieramy długo oczekiwany basen letni w Parku Miejskim. 💦Co warto wiedzieć❓ ✅ Ceny biletów...

Opublikowany przez UM Jawor Piątek, 31 lipca 2020

Komentarze (74)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

skupiska
skupiska26 sierpnia o 22:14
Zobaczymy, ilu zakazonych będzie po wizycie na basenie.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pan D.
Pan D.25 sierpnia o 16:38
Tymczasem w gminie Męcinka (Pomocne) kolejny porzypadek Covid . Portal ma spóźnine wiadomosci...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
działanie
działaniePan D.26 sierpnia o 17:29
Ostatnio mało co wrzucają, jak by nic się nie działo
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
adi
adi14 sierpnia o 09:45
Widzę ,że mój podopieczny przeniósł się z e-legnickie i tutaj wkleja swoje napastliwe i zawsze negatywne  komentarze. Proszę mu wybaczyć i zrozumieć, ponieważ jest to rodzaj terapi zleconej przez jego psychiatrę. Prawdopodobnie mu to pomaga , więc jeszcz raz proszę o zrozumienie.
9 Lubię to: 7
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jadownik
Jadownikadi15 sierpnia o 13:58
Widze wśród twoich za mało jadu sączyłeś, musisz więcej truć jadem. Nie masz argumentów, na żadne nie umiesz odpowiedzieć (bo nie masz żadnych)
4 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ćpun
ćpunadi15 sierpnia o 07:14
Chłopie, Ty przestań w końcu ćpać i skończ tą swoją terapię, bo u wszystkich komentujących dopatrujesz się swojej choroby. 
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
solo
solo12 sierpnia o 10:31

Jawor trafi do czerwonej strefy ???
Wytyczne dla funkcjonowania basenów i saun w trakcie epidemii SARS-CoV-2 w Polsce.Wytyczne dla funkcjonowania basenów i saun w trakcie epidemii SARS-CoV-2 w Polsce.
Jesteś właścicielem basenu lub sauny, albo zarządzasz takim obiektem? Sprawdź, jak zapewnić bezpieczństwo pracownikom i klientom.
zapewnij 1,5 m odległości klientów od kasy
dezynfekuj kluczyk/bransoletkę i szafkę po każdym kliencie
usuń krzesła i ławki w poczekalniach
regularnie dezynfekuj powierzchnie wspólne i często dotykane
zapewnij pracownikom środkui ochrony osobistej

https://www.gov.pl/web/rozwoj/baseny-i-saunyhttps://www.gov.pl/web/rozwoj/baseny-i-sauny

3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marta
Marta11 sierpnia o 08:31
Nowy kierownik basenu już jest?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!
!Marta21 sierpnia o 12:30
Ale będzie nowy partyjniak w gminie. Organizacyjna porażkę po sobie zostawia. 
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mamut
mamutMarta17 sierpnia o 07:38
A to ma być kierownik basenu?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tygrysek
Tygrysekmamut19 sierpnia o 17:56
Nie wiem nic na ten temat. Za to jest nowa dyrektorka w opiece społecznej. Podobno prawie wszystkie "mopsiki" są przerażone tym faktem a w ośrodku zapadła tak grobowa cisza, że pomimo niedawnego remontu słychać nawet jak korniki urzędują. Pewnie debatują jak najlepiej wydać 500+ w tym miesiącu. Osobiście jestem mocno zdziwiony tą paniką bo przecież wiadomo nie od dziś, że w naszym pięknym nadwiślańskim kraju wszystkie stanowiska piastują kompetentne osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem a co najważniejsze, nie są to ludzie z przypadku. Przecież to widać na każdym kroku od 30 ponad lat w niemalże każdym aspekcie życia społeczno-gospodarczego: druga Japonia, druga Irlandia... Bo czy ktoś słyszał, żeby np. salowa została inspektorem a ludzie po odpowiednich studiach i odbytych stażach siedzieli na bezrobociu lub byli zmuszani do wyjazdu na tzw. "zmywak"? Będzie dobrze!
3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niezależny obserwator
niezależny obserwatorTygrysek22 sierpnia o 16:49
Salowa inspektorem,technik budowlaniec członkiem rady nadzorczej, Starostwo!!! Ratusz itd, itp. Jednak za komuny było uczciwiej.Byłeś w parti, miałeś stanowisko, nie chciałeś trudno.Wszyscy o tym wiedzieli. Tylko partia jak stawiała na stanowiska to miała wymagania. A dzisiaj? Szkoda słów.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Posadka
Posadkamamut19 sierpnia o 11:23
No jak to nie?! Wszak jest szansa stworzenia posadki z tłustą pensją dla swojego
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
covid
covid10 sierpnia o 18:23

Od soboty (8 sierpnia 2020 r. ) obowiązuje nowe ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
z dnia 7 sierpnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U.2020.1356 z dnia 2020.08.07). Dalej obowiązuje też nakaz zachowania dystansu społecznego oraz zasłaniania ust i nosa tam, gdzie ten dystans nie jest możliwy, a także ograniczenia w limicie osób korzystających z obiektów sportowych, w tym basenów. Minister Rozwoju wydał specjalne wytyczne dla właścicieli i zarządców basenów w celu zwiększenia bezpieczeństwa dla pracowników i użytkowników basenów, saun i innych obiektów tego typu oraz minimalizacji ryzyka zakażenia na tych obiektach. To, co dzieje się na basenie od otwarcia (co jest widoczne na licznych filmikach i zdjęciach), nie wpisuje się w żadne z tych zasad.  https://www.gov.pl/web/rozwoj/baseny-i-sauny

6 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
autor
autorcovid12 sierpnia o 22:18

jakiś ból tyłka czy co ?? covidian....

1 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
emeryt
emerytautor15 sierpnia o 07:16

Na zdjęciach i filmikach widać, że nie są na basenie przestrzegane obowiązujące zasady i przepisy. Gdzie są nasze służby, które mają strzec prawa?

4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec3 sierpnia o 07:58
Polska to nie Malediwy. Tu pogoda jest kapryśna, jak np dzisiaj. Właśnie widać absurdalność budowy odkrytego basenu na bazie starego w parku, zamiast rozbudowy krytej pływalni o zewnętrzne niecki basenowe i aquapark-pada deszcz, na basenie odkrytym nie ma żywej duszy, a kryta pływalnia nieczynna, bo ratownicy przerzuceni na basen odkryty. Do tego podwójna obsługa kasowa. Z pewnością koszt budowy basenu odkrytego przy krytej pływalni byłby i tańszy w budowie i tańszy w utrzymaniu. Prawdopodobnie nie trzeba by było wówczas zaciągać tak dużego długu z odsetkami do spłaty przez mieszkańców na jego wybudowanie i ceny za korzystanie można by ustawić na niższym poziomie-bardziej dostępnym dla wszystkich mieszkańców. Tamto miejsce byłoby dużo lepsze po pierwsze: dojazd - szosa na Legnicę i blisko zjazd na S3 więc wystarczyło by parę znaków, dodatkowo wykupić kawałek pola przy drodze i zrobić mega parking, a to podwójna korzyść bo parking do aquaparku i ogólnodostępny i za darmo, a nie za 10 zł... (bo miejsc parkingowych w mieście brak...), dodatkowo lokalizacja nie na terenie zalewowym i blisko linia kolejowa i dojazd gdzie nie trzeba rozjeżdżać i tak już w fatalnym stanie osiedlowych dróg i zajmować miejsc ludziom pod domami, dodatkowo utrzymanie, gdzie w parku gdzie liście będą zaśmiecać basen. Sobota i niedziela obnażyła wszystkie słabości, zakorkowane uliczki na osiedlu przy parku, bo brak odpowiedniej ilości miejsc parkingowych, zamknięta kryta pływalnia do 15.00 i zakaz kąpieli na darmowym Jaworniku, by obsłużyć odkryty basen. Ale to trzeba trochę było pomyśleć, a nie na rympał i postawić przed faktem dokonanym ludzi (nie było konsultacji nt. lokalizacji odkrytego basenu). Pytanie dlaczego? Bo tak lepiej jest zbijać kapitał polityczny - "podnosimy z ruin miasto"?.
8 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
unknown
unknown2 sierpnia o 23:09

Czytam komentarze i niewierze. sprawiają wrażenie jak by pisała je jedna i ta sama osoba. Skąd w was tyle jadu??  ze reżimy sanitarne? kredyty?? odbiory wątpliwe ? ludzie proszę was, już widzę jak wszyscy w sklepach nosicie maski i trzymacie dystans. Sami chcieliście basenu a jak już jest to się nagle okazuje że nikt go nie chce bo drogo, zła lokalizacja, drogi, że będziecie go spłacać. To jest chore !!  wiem, że karakan podzielił społeczeństwo i wszędzie trzeba się doszukiwać drugiego dna i pewnie jakiegoś spisku ale bez przesady. Dla niektórych tutaj lepiej by było jak by nie było tego basenu bo był byl kolejny temat żeby jechać po burmistrzu. 

8 Lubię to: 6
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej
Andrzej unknown12 sierpnia o 09:21

Kolego fakty sa takie ze jawornik zamknal i stloczyl ludzi, to co sie wyprawia tam to skandal. 

5 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
bezmiar...
bezmiar...Andrzej 13 sierpnia o 08:43
Zasada zachowania dystansu 1,5 m odległości nie została zniesiona,a na basenie nie jest przestrzegana. Tam człowiek na człowieku, ścisk, tylko patrzeć, jak wybuchnie nowe ognisko koronawirusa w Jaworze. ciekawe, czy Burmistrz znajdzie środki w budżecie, by wyleczyc zakazonych na basenie i opłacić im kwarantannę.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej mieszkaniec Jawora.
Andrzej mieszkaniec Jawora. 2 sierpnia o 08:47

Burmistrzu odwolales z Jawornika ratownikow, a ram bylo mnostwo ludzi, na basenie bylo jak w ulu, co ty wyprawiasz czlowieku jak tak mozna!! 

4 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Basen
Basen1 sierpnia o 15:07
Strzegom basen bilety - Normalny 14, ulgowy 7, a dodatkowo dla członków rodzin korzystających z programu „Strzegom dla rodziny” i posiadających „Kartę dużej rodziny” z terenu Gminy Strzegom cena biletu wstępu na basen 2 zł. I dzieci do lat 6 mają wstęp za darmo (a u nas do lat 3). A od 15:00 Normalny 6 zł, a ulgowy 3 zł (u nas po godzinie 16.00 cena za wejście to 8 zł, czyli drożej i nie ma widać podziału na ulgowe i normalne). Nie ma nic, że płatny parking.
5 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin1 sierpnia o 14:52
Dlaczego jak obiecywano nie zrobiono ze Słowianki aquaparku? Jak wszystko wskazuje, że  jest to lepsze miejsce na taką inwestycję? Dojazd - szosa na Legnicę i blisko zjazd na S3 więc wystarczyło by parę znaków, dodatkowo wykupić kawałek pola przy drodze i zrobić mega parking, a to podwójna korzyść bo parking do aquaparku i ogólnodostępny i za darmo, a nie za 10 zł... (bo miejsc parkingowych w mieście brak...), dodatkowo lokalizacja nie na terenie zalewowym i blisko linia kolejowa i dojazd gdzie nie trzeba rozjeżdżać i tak już w fatalnym stanie osiedlowych dróg i zajmować miejsc ludziom pod domami, dodatkowo utrzymanie, gdzie w parku gdzie liście będą zaśmiecać basen. Ale to trzeb trochę było pomyśleć, a nie na rympał i postawić przed faktem dokonanym ludzi (bo chyba konsultacje to tylko formalność była?).
5 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
obserwaror
obserwaror1 sierpnia o 12:48

Z pewnością koszt budowy basenu odkrytego przy krytej pływalni byłby i tańszy w budowie i tańszy w utrzymaniu. Prawdopodobnie nie trzeba by było wówczas zaciągać tak dużego długu z odsetkami do spłaty przez mieszkańców na jego wybudowanie i ceny za korzystanie można by ustawić na niższym poziomie-bardziej dostępnym dla wszystkich mieszkańców. Szkoda też, że burmistrz nie pozyskał na budowe basenu środków z zewnątzr, do czego zachęcał minister sportu podczas wizyty w Jaworze. Uwolnione pieniądze możnaby było przeznaczyć na budowę mieszkań socjalnych i komunalnych, których w mieście brakuje (nie patrzmy na to, że SML-W, czy prywatny deweloper buduje mieszkania, bo to nie burmistrza inwestycje), remonty dróg i chodników, itp. Miejsce przy krytej pływalni byłoby dużo lepsze po pierwsze: dojazd - szosa na Legnicę i blisko zjazd na S3, więc wystarczyłoby parę znaków, dodatkowo wykupić kawałek pola przy drodze i zrobić mega parking, a to podwójna korzyść, bo parking do aquaparku i ogólnodostępny i za darmo, a nie za 10 zł... (bo miejsc parkingowych w mieście brak...), dodatkowo lokalizacja nie na terenie zalewowym i blisko linia kolejowa i dojazd, gdzie nie trzeba rozjeżdżać i tak już w fatalnym stanie osiedlowych dróg i zajmować miejsc ludziom pod domami, dodatkowo utrzymanie, gdzie w parku, gdzie liście będą zaśmiecać basen. Ale to trzeb trochę było pomyśleć, a nie na rympał i postawić przed faktem dokonanym ludzi (bo nie było konsultacji społecznych, gdzie wybudować basen, tylko były pokazywane wizualizacje budynku basenu na bazie starego basenu w parku). Ale cóż, tak widać lepiej jest zbijać kapitał polityczny - "podnosimy z ruin miasto". Skandalem jest natomiast zamknięcie przed mieszkańcami w taki upał  do kąpieli bezpłatnego Jawornika i do godziny 15.00 krytej pływalni. Drodzy jaworzanie, jak sobie wybraliście, tak macie, płaćcie i płaczcie.

6 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
Rychu
Rychu1 sierpnia o 11:59

W związku z zamknięciem kapieliska na "Jaworniku" ktoś może wypowiedzieć się aotorytatywmnie odnośnie kąpieli na tym kąpielisku na własną odpowiedzialność - czy to będzie karalne?

1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Peja
PejaRychu12 sierpnia o 20:54
Zależy od tego, czy będziesz miał maseczkę. Polecam nosić taką bezobjawową.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polityczni
Polityczni1 sierpnia o 11:37
Na otwaciu oczywiście wierchuszka partyjna, która z uporem parła do budowy i kredytu nie patrząc na koszty czy opłacalność fotki sobie strzela... A za bilety wstępu płacili czy ich otoczenie też? Czy jak zwykle polityczni będą mieli za darmo wszystko?
4 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
skandal
skandal1 sierpnia o 11:09

Dziś otwarto odkryty basen, a BIP OSiR pusty. Ani na stronie www, ani w BIP OSIR-u nie ma zasad korzystania i cennika.

0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Skandal
Skandal1 sierpnia o 10:51
Fajnie, ze nie dość że musimy spąłcać kredyt i odsteki, to jeszcze musimy płącić za bilety by basen się zwracał...
4 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
szerze
szerze1 sierpnia o 10:20

Basen okryty jest potrzebny, ale lokalizacja niestety nieprzemyślana. Kiedyś nie było w Jaworze krytej pływalni i ludzie nie byli tak zmotoryzowani, więc spełniał swoją funkcję. W dzisiejszych czasach mamy w Jaworze krytą pływalnię i wystarczyło ją rozbudować o zewnętrzne niecki basenowe, tak, jak to robią w innych miastach. Wówczas bez względu na pogodę miałby obłożenie i niższe koszty utrzymania (wspólna obsługa kasjerska, sprzątaczek, ratowników, itp.). Ceny wówczas mogłyby być niższe i każdy znalał coś dla siebie, bo nie każdy cały dzień chce siedzieć na słońcu, a w dni pochmurne mógłby korzystać z basenów wewnątrz. Teraz basen kryty do 15.00 został zamknięty i nie ma oferty dla tych, co nie mogą zbyt długo przebywac na słońcu. Podawanie przykładów innych miast, gdzie wybudowano basen okryty i gdzie nie ma krytej pływalni niestety, ale nie przekuje mnie. Tam nie mieli wybory, u nas był wybów, wystarczyło zapytać mieszkańców, czy wolą reanimację starego basenu w parku, czy rozbudowe krytej pływalni. Przy krytej pływalni nie byłoby problemu z miejscami postojowymi, a jak jeszcze uruchomiłoby się przystanek pkp przy krytej pływalni, to i byłby dodatkowy dojazd dla tych, co nie mają samochodów.

4 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
Janusz
Janusz1 sierpnia o 09:40

Jak nie jestem fanem burmistrza tak tym razem muszę wziąć go w obronę: 
1. Tak, na pewno nie ma wymaganych pozwoleń i dlatego otwiera basen. Ludzie, naprawdę? 
2. Czy ktoś z was kąpał się na Jaworniku? Już lubicie się taplać w ściekach to ok. Chyba, że najważniejszym czynnikiem nie jest zdrowie, a wejście za darmo...

Jednakże dobrym pomysłem byłaby "rezerwowa" droga do basenu od strony Paszowic/Zębowic. 

3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pytanie
pytanie1 sierpnia o 09:31

Dlaczego na BIP OSiR-u nie ma statutu i regulaminów?

2 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborca1 sierpnia o 09:29
Tylko, żeby z tym otwarciem basenu nie było tak ,jak  PIS z pompą otwarał dworzec kolejowy. Do dzisiaj na perony strach wejść, a przejście podziemne jest zamknięte! PS. Jak będzie Starosta z PISu to koniecznie trzeba się dowiedzieć czy już zapomniała ,że kilka lat temu obiecywała budowę dwóch rond!!
3 Lubię to: 2
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zdziwiony
zdziwiony1 sierpnia o 09:28

To rada gminy podjęła uchwałę w sprawie opłat parkingowych? Na jakiej zasadzie burmistrz chce pobierać tam opłaty parkingowe?

2 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin1 sierpnia o 08:34
Dajcie ludziom wybór!! Dlaczego od razu zakaz kąpieli na Jaworniku!! Nie wszystkich stać na takie ceny!
3 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
Tylko
Tylko1 sierpnia o 00:16
A to z jakiej przyczyny ma zostać zamknięte kąpielisko na jaworniku? Żałuję , ze przyszło nam żyć w czasach absurdów.
19 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
Andrzej mieszkaniec Jawora.
Andrzej mieszkaniec Jawora. Tylko2 sierpnia o 08:47

Dokladnie!! 

0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyjaśniam
wyjaśniamTylko1 sierpnia o 11:48
Jak to z jakiej? Celowo to zrobiono, żeby ludzie chodzili tam, gdzie trzeba zapłacić. Proste? Proste. A tym co nie korzystają z basenów to się wyciągnie hajs w postaci podwyżek za wodę czy śmieci.
4 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniecTylko1 sierpnia o 08:15
Masz rację, nie wszyscy lubia lub mogą taplać się w chlorze.
13 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolomieszkaniec3 sierpnia o 19:25

Masz rację.Od urodzenia taplałeś się w gnojówce ( a taką jest woda na Jaworniku) i stąd Twoja awersja do czystej wody z chlorem. Wracając do innych postów to mogę powiedzieć że za darmo to można zarobić w ...k. Opanujcie się ludzie-co by nie zrobił UM. to zawsze Wam żle.

3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
unknown
unknownmieszkaniec2 sierpnia o 23:10

oczywiście, lepiej taplać się w zupie bo za darmo.

2 Lubię to: 1
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obiecanka
Obiecanka1 sierpnia o 00:12
Rozumiem, że tak późne poinformowanie jest po to by mało ludzi przyszło? Dlaczego nigdzie wczesniej nie było powiedziane? W ostatniej chwili wyszło że można sobie wstęgę przeciąć?
11 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 3
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Janóż
JanóżObiecanka1 sierpnia o 16:17

Do końca nie było wiadomo, że inspektor odbierze inwestycję...

1 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 1
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ROCO
ROCO1 sierpnia o 00:00

15zł osoba dorosła .10zł  ulgowy.

11 Lubię to: 1
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 3
Przykro mi: 5
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
drożyzna
drożyznaROCO1 sierpnia o 18:03

W Strzegomiu jest taniej - Normalny 14, ulgowy 7, a dodatkowo dla członków rodzin korzystających z programu „Strzegom dla rodziny” i posiadających „Kartę dużej rodziny” z terenu Gminy Strzegom cena biletu wstępu na basen 2 zł. I dzieci do lat 6 mają wstęp za darmo. A od 15 Normalny 6 zł, a ulgowy 3 zł.w Strzegomiu jest taniej - Normalny 14, ulgowy 7, a dodatkowo dla członków rodzin korzystających z programu „Strzegom dla rodziny” i posiadających „Kartę dużej rodziny” z terenu Gminy Strzegom cena biletu wstępu na basen 2 zł. I dzieci do lat 6 mają wstęp za darmo. A od 15 Normalny 6 zł, a ulgowy 3 zł.

3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Kris
KrisROCO1 sierpnia o 15:20

Nie  jest to wygórowana cena za całodzienny pobyt. Jednak wszyscy by pewnie chcieli za darmo, ech, mentalność Polaka byle tylko ponarzekać...

3 Lubię to: 2
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Darmo
DarmoROCO1 sierpnia o 10:24
A nie za darmo?!
1 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
senior
seniorROCO1 sierpnia o 08:54

Ceny niestety dla VIP-ów, dookoła jest taniej, u nas jak zwykle wysokie ceny. Po podwyżce przez burmistrza podatków lokalnych, opłat za śmieci, wodę i ścieki i tak społeczeństwo zubożało. Przy okazji pozbawiono też seniorów możliwości rehabilitacji na krytym basenie rano, zamykając go do 15.00. O zamknięciu Jawornika i możliwości darmowej kąpieli dla mniej zamoznych już nie wspomnę. 

3 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rodzic z 2 dzieci
rodzic z 2 dzieciROCO1 sierpnia o 08:19
To drogo. Za siebie i dwójkę dzieci zapłacimy 50 zł. Na  jaworniku mieliśmy za darmo. Dziś upał a na Jawornik u zakaz kąpieli.
4 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
zatroskany
zatroskany31 lipca o 23:45

Oby nie było tak, że jutro otworzą a w pn zamkną, bo coś jednak trzeba dokończyć.

8 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 4
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
raczej nie
raczej niezatroskany1 sierpnia o 08:29
To by oznaczało, że otwarto niedokończony, a tego nie wolno robić. Możesz podpytać budowlańców, jak masz obawy.
1 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
pytanie
pytanie31 lipca o 23:31

Czy wpuszczą mnie na besen bez maseczki? To obiekt zamknięty, jak stadion.

6 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
1
131 lipca o 23:15

A czemu Jaworjik zamknięty w dnia na dzień i tym bardziej zakaz kąpieli? 

10 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Mieszkaniec
Mieszkaniec31 lipca o 23:03
Skoro nie ma informacji o biletach to wstęp darmowy?
7 Lubię to: 4
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
???
???Mieszkaniec31 lipca o 23:09

A co z maseczkami, czy tam obowiązują? Jakie zasady sa korzystnia z obiektu, z kasy, toalet-trzeba mieć zasłonięte usta, czy nie? Będą wyznaczone sektory dla zachowania dystansu? Jak koszystać ze zjeżdżalni, basenu przy obowiązującym reżimie? Gdzie to można się dowiedzieć? jest jakieś ograniczenie liczebności osób, które mogą przebywać na basenie ze względu na koronawirusa? Jak burmistrz zamierza zadbać o bezpieczeństwo mieszkańców?

6 Lubię to: 4
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Grażyna
GrażynaMieszkaniec31 lipca o 23:05
Na to wygląda. Jawornik był darmowy a zamknęli i otworzyli basen. Musi być więc za darmo. Super!
8 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 1
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin31 lipca o 23:02
Czyli wszystkie ręce na pokład. Zamykają Jawornik i z rana Słowiankę aby obsłużyć basen letni. Jest w tym sens? Zamykać dwa obiekty aby jeden mógł działać?
12 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 3
Wow: 0
Przykro mi: 1
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Chyba tak
Chyba takJaworzanin1 sierpnia o 10:26
Brak ratowników, bo działali ad hoc patrząc że nie było pompy promocyjnej otwarcie basenu tylko o 20:30 dzień przed ogłoszono?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zasadnicze
zasadniczeJaworzanin31 lipca o 23:39

Jawornik był za damo. Besen też będzie za darmo, skoro nie można korzystać z Jawornika?

8 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
mloper
mloperzasadnicze1 sierpnia o 17:23
Za darmo, ale woda nie spełnia warunków SANEPID - przy takim upale i braku wymiany wody jest mnóstwo bakteri chorobotwórczych 
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hehe
heheJaworzanin31 lipca o 23:10

działanie ad hoc

3 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
emeryt
emeryt31 lipca o 22:57
Jaka cena biletów, bo nigdzie nie mogę znależć? Nie chciałby się zawrócić, jak okaże się za drogo.
5 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
rodzic
rodzic31 lipca o 22:53
Obiekty budowlane zaliczane do V kategorii, jak m.in. odkryte baseny i zjeżdżalnie, wymagają pozwolenia na użytkowanie. Wszystkie roboty budowlane zostały już zakończone na basenie i terenach przyległych?  Nic już tam więcej nie będzie robione? To już koniec prac?  To podgrzewany basen, więc pewnie jest też elektryka. Są już wszystkie niezbędne dokumenty odbiorowe?
6 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
elektryk
elektrykrodzic31 lipca o 23:29

Jak jest elektryka, to musiał przejść odbiór straży pożarnej, inaczej zagrażałby życiu. "Trzech nastolatków i dwóch ratujących ich mężczyzn poniosło w piątek śmierć w wyniku porażenia prądem na basenie w parku wodnym w Turcji. Do tragedii doszło w parku wodnym w mieście Akyazi w prowincji Sakarya w północno-zachodniej Turcji.
Woda w basenie pod napięciem. Najpierw śmiertelnie porażonych prądem zostało trzech przebywających w wodzie nastolatków. Potem zginęli także 58-letni właściciel basenu i jego 30-letni syn, którzy skoczyli do wody ratować chłopców. Pracownicy basenu natychmiast wyłączyli zasilanie i wyciągnęli wszystkich z wody. Poszkodowani trafili do szpitala, ale nie udało się ich uratować. Turecki dziennik "Daily Sabah" donosi, że w aquaparku nie było wyłącznika różnicowoprądowego (RCD), czyli urządzenia zabezpieczającego, które chroni przed porażeniem prądem."
Autor: pk//rzw / Źródło: Reuters, Daily Sabah

2 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
mloper
mloperelektryk1 sierpnia o 17:24
To nie bojler, wode podgrzewa się na wymiennikach 
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janóż
Janóżelektryk1 sierpnia o 16:18

U nas nawet w toaletach montują ten wynalazek...

0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator
obserwator31 lipca o 22:51
Cały Jawor, a co z ograniczeniami i reżimem sanitarnym?
3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
janek
janekobserwator31 lipca o 23:04
To policja zbieże żniwo na mandatach za brak stosowania ograniczeń i dystansu społecznego.  W toaletach to chyba obowiązują maseczki? Nigdzie nie można znaleźć zasad i cennika, jaki będzie obowiązywał. 
3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
budowlaniec
budowlaniec31 lipca o 22:33
Odebrały już to Państwowa Inspekcja Sanitarna i Państwowa Straż Pożarna? Napewno jest tam bezpiecznie? Zakończyła się już inwestycja? Przecież było widać tam jeszcze robotników. Mam nadzieję, że ludzie będą bezpieczni, nikomu nic się nie stanie.
4 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
rodzic
rodzicbudowlaniec31 lipca o 23:13

Policja to chyba jutro przed otwarciem sprawdzi. Napewno będzie na otwarciu ktoś z policji. W końcu tu chodzi o bezpieczeństwo mieszkańców. Wolałbym, aby moje dziecko było bezpieczne, zanim je tam wpuszczą.

3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Otwarcie
Otwarcie31 lipca o 22:24
Dziwne jest to, że dopiero wieczorem jest info. Tak to by plakaty, i trąbienie na tydzień lub dwa przed było... A tu jeno komunikat, nawet w propagandówkach nic... Hmmm dziwne dlaczego tak ad hoc robi się otwarcie, a nie z pompą i przepychem, wielu ludzi pewnie nie bedzie bo maja już plany i dopwie się o otwarciu dopiero po nim.
5 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Pytanie
Pytanie31 lipca o 22:18
Czyli na miesiąc otwarty, a potem utrzymywac przez resztę roku do kolejnych wakacji? A jak nie zamierzam użytować basenu to mogę odliczyć sobie od opłat miejskich utrzymanie i kredyt za basen?
8 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
ciekawe
ciekawe31 lipca o 22:04
To PINB wydał już burmistrzowi decyzję dopuszczającą basen do użytku? 
6 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
rodzic
rodzicciekawe31 lipca o 23:00
Policja powinna to chyba jutro przed otwarciem sprawdzić. Napewno będzie na otwarciu ktoś z policji. W końcu tu chodzi o bezpieczeństwo mieszkańców. Wolałbym, aby moje dziecko było bezpieczne, zanim je tam wpuszczą.
4 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.