Czwartek, 25.04.2024 339

 

Pliki cookies 06:17
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Bera: nie będziemy organizować wyborów z narażeniem zdrowia i życia ludzi

Dziś widać wyraźnie, że nie ma warunków dla małych uroczystości, nie mówiąc o wydarzeniu na skalę Polski - wyborach - napisał we wtorek na Facebooku burmistrz Jawora Emilian Bera. Dodał, że najważniejsze jest życie i zdrowie mieszkańców.

© jawor24h.pl

Burmistrz Jawora Emilian Bera odniósł się do zaplanowanych na 10 maja wyborów prezydenckich. Napisał we wtorek w mediach społecznościowych, że "nie można stawiać na szali zdrowia całego narodu".

– Odwoływane są terminy komunii, wyścigów kolarskich, majówek itd. Dlaczego? Bo epidemia, bo musimy odpowiednio wcześniej zarezerwować salę, zrobić zakupy, opłacić występy muzyków itd. Generalnie trzeba się przygotować. Nie inaczej jest z każdymi wyborami. To cały szereg działań z udziałem setek tysięcy ludzi, którzy będą zaangażowani już w czasach epidemii. My nie czekamy co będzie, to już trwa  zauważył Bera.

Związek Miast Polskich w ubiegłym tygodniu przyjął uchwałę, w której uznał za konieczne odłożenie "wszelkich wyborów i referendów lokalnych", których terminy przypadają na czas epidemii koronawirusa.

Samorządowcy, w tym także burmistrz Jawora, apelują o "przełożenie terminu wyborów i skupienie się maksymalnie nad ochronieniem społeczeństwa przed katastrofą". "Wszystkie siły i środki skierujmy na służbę zdrowia. Przed nami gigantyczny kryzys gospodarczy" - dodaje burmistrz Jawora.

Na stanowisko saporządowców zareagował Ryszard Terlecki, który powiedział w Radiu Kraków, że "samorządy są też częścią władzy państwowej; można wyznaczyć komisarzy". "Niech ci samorządowcy, którzy teraz buńczucznie zapowiadają, że złamią prawo, liczą się ze stratą stanowisk" - zapowiedział wicemarszałek Sejmu.

Do tych słów odniósł się Emilian Bera.

Szanowny panie marszałku Ryszardzie Terlecki, nie czuję do pana urazy za te słowa, które skierował pan m.in. do mnie. Fakt, nie liczyłem na takie "wsparcie", że jak będę mówił prawdę, przedstawiał stan faktyczny, to my cię zastąpimy. Nie, nie stawiam się ponad prawem, stoję razem z mieszkańcami, broniąc Ich praw. Prawa też nie złamiemy. Bojkotować też niczego nie zamierzam, bo to dopiero byłby prezent... tylko przełożenie wyborów ma sens! Nie będzie komu zapewnić organizacji wyborów. Nie będziemy organizować wyborów z narażeniem zdrowia i życia ludzi. Proszę nie stawiać nas przed takimi wyborami. Niech Pan nie odbiera tego personalnie, gdyż nawet się nie znamy – czytamy we wpisie Bery na Facebooku.

Burmistrz miasta zaznaczył również, że dla niego "najważniejsze jest życie i zdrowie mieszkańców". "Nie przedłożę własnego interesu, funkcji burmistrza ponad to, co jest istotą mojej funkcji - służba dla drugiego człowieka. Burmistrzem się bywa, ale jak już się jest to z pełną odpowiedzialnością" - napisał.

Bera zaapelował również do mieszkańców: "słuchajcie komunikatów wszystkich służb sanitarnych. Zostańcie w domach".

Zaznaczył także, że "w wielu krajach zaplanowane wybory zostały przesunięte".

Komentarze (77)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

JAWORZANIN.
JAWORZANIN.2 maja 2020 o 16:05

mysle ze najwysza pora powiedzec temu celebrycie czyli panu Berze  co do jego obowiasku nalerzy albo niech odejdzie puki my mamy cierpliwosc  w innym wypadku powiadomienie do prokuratury i na bruk

1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rządy PIS
rządy PIS30 kwietnia 2020 o 11:27
PO to drobni ciułacze. PISiory i kaczorek poszli na całość.Po co likwidować sądy i oszczędzać,   wystarczy, że obsadzimy tam swoich , takich BMW (bierny, mierny, wierny).Ten sam mechanizm w prokuraturze, trybunale, SN itp. Do tego damy ,tylko swoim, podwyżki i nagrody, a ich rodziny dostaną etacik w spółkach i spółeczkach. Chcecie przykłady, nawet z Jawora? TAK SIĘ RZĄDZI W PISe !! Wkrótce ciąg dalszy.
6 Lubię to: 3
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
rządy PO
rządy PO29 kwietnia 2020 o 18:08

Rok 2012. Minister sprawiedliwości Jarosław Gowin w drugim rządzie Donalda Tuska (PO-PSL) podpisał rozporządzenie, zgodnie z którym 79 małych sądów rejonowych zostanie zniesionych i stanie się wydziałami zamiejscowymi większych jednostek. Na mocy podpisanego w piątek przez ministra rozporządzenia od 1 stycznia 2013 roku 79 sądów rejonowych o limicie etatów do dziewięciu sędziów włącznie zostanie przekształconych w wydziały zamiejscowe - cywilny, karny, rodzinny i nieletnich oraz ksiąg wieczystych - sąsiednich sądów.
- Wszyscy widzimy, nawet na przykładzie sprawy Amber Gold, że polskie sądownictwo nie funkcjonuje tak jakbyśmy tego oczekiwali. Konieczne są głębokie zmiany ustawowe i organizacyjne - powiedział w sobotę w Krakowie Gowin. Dodał, że jedną z takich zmian będzie "przekształcenie mniejszych sądów w wydziały zamiejscowe sądów większych, tak żeby sędziowie orzekali wtedy, kiedy mają trochę więcej czasu, już nie w jednym sądzie - jak obecnie - ale w dwóch, a czasami nawet w trzech".
Minister podkreślił, że ostateczna liczba zreorganizowanych sądów to efekt wielomiesięcznych konsultacji ze środowiskiem sędziowskim, środowiskami lokalnymi i konsultacji politycznych. Po co zmiany? Resort sprawiedliwości uzasadnia, że "celem zmian jest przede wszystkim bardziej racjonalne i elastyczne wykorzystanie potencjału polskich sędziów".

Kto do likwidacji? Zgodnie z rozporządzeniem zniesione mają zostać wybrane sądy rejonowe z obszaru właściwości 35 sądów okręgowych. Pozostałe sądy objęte rozporządzeniem to w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w: -Legnicy sąd w Jaworze.

Źródło: https://www.newsweek.pl/polska/reorganizacja-sadow-reforma-gowina/p747xkx

TAK SIĘ RZĄDZI W PLATFORMIE OBYWATELSKIEJ. Bera też jest z Platformy Obywatelskiej. Nie miał skrupułów, by pozwalniać bezpartyjnych fachowców z Jawora i zatrudnić na ich miejsca ludzi powiązanych z nim politycznie.

3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
totalna obłuda
totalna obłudarządy PO29 kwietnia 2020 o 21:50

A teraz Platforma Obywatelska udaje, że staje w obronie sądów? Trzymajcie mnie, bo nie wytrzymam...  Podobnie było z wiekiem emerytalnym-co innego obiecywali, co innego zrobili. Na socjal dla Polaków też twierdzili, że "piniędzy nie ma i nie bendzie".

3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PP
PP29 kwietnia 2020 o 16:25

Dlaczego nie korespondencyjne ja jestem za.

1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nowy
nowy29 kwietnia 2020 o 14:07

Ostatnio w niedziele w paru gminach odbyły się wybory uzupełniające do Rad Gmin i na wójta - Burmistrza i jakoś nie słyszałem krzyku Zwiąku Miast Polskich że wybory nie  mogą się odbyć ale się odbyły i na razie nikt nie umarł.  

1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
stary
starynowy30 kwietnia 2020 o 16:37
masz rację "na razie nikt nie umarł". Zobaczymy za 2 tygodnie.
2 Lubię to: 0
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tylko prawda
tylko prawda29 kwietnia 2020 o 09:54
Cywilizacyjnie,politycznie i kulturowo zacofane post chłopskie społeczeństwo ,za parę socjalnych datków,sprzedało swą wolność,przyzwoitość i rozum, plebejskiej partii o bolszewickiej mentalności.Rządzą nami ludzie z dumą obnoszący swoją pogardę dla demokratycznych wartości,norm i zachowań. Stąd jawna kpina dla prawa i poczucie całkowitej bezkarności.Smutny kraj wracający do PRLu.
6 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
hmm...
hmm...28 kwietnia 2020 o 23:50

To kiedy w Jaworze zacznie rządzić komisarz wyborczy?

2 Lubię to: 1
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tylko prawda
tylko prawda15 kwietnia 2020 o 15:09
Przypomnijmy, że jeszcze w 2017 roku Prawo i Sprawiedliwość wnioskowało o... całkowite usunięcie możliwości głosowania korespondencyjnego z Kodeksu wyborczego (umożliwia on głosowanie w ten sposób osobom niepełnosprawnym). Wówczas posłowie PiS powoływali się na możliwość sfałszowania wyników podczas głosowania zdalnego i chcieli, by również osoby niepełnosprawne nie mogły mieć możliwości głosowania w ten sposób. 
9 Lubię to: 7
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
pogląd
poglądtylko prawda15 kwietnia 2020 o 18:13
oni sami się gubią w tym co gadają i jakie mają poglądy
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
adrian
adrian15 kwietnia 2020 o 10:17
19 lutego ambasador Chin podziękował Marszałek Sejmu (PIS)  " za wsparcie i przekazanie tysiecy maseczek ochronnych do Chin". Więc przestańcie narzekać ,że maseczek nie ma, albo ,że są w korupcyjnych cenach,bo to nie prawda
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin14 kwietnia 2020 o 19:01

Bera, kiedy Ty w końcu zaopatrzysz wszystkich jaworzan w maseczki wzorem innych dobrych gospodarzy gmin? Co zrobiłeś z naszymi pieniędzmi z rezerwy celowej na zarządzanie kryzysowe?

4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pj
pj14 kwietnia 2020 o 15:19
ni lewica ni prawica.... jesteśmy w ... lesie czarnym. Tym zamkniętym na czas pandemii.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spoko
spoko10 kwietnia 2020 o 14:55

Proponuję urny wyborcze postawić w marketach..jeżeli codziennie  w sklepie jest 30 osob i drugie tyle na zewnątrz tzn.że tam koronawirusa niema

3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JAWORZANIN.jo
JAWORZANIN.jo6 kwietnia 2020 o 13:38

szkoda pisac jak napisze zle na po wców to wielki moderator skresli to peowska obłuda

3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Stanisław Hońdo
Stanisław Hońdo6 kwietnia 2020 o 07:35

Popieram taką postawę, żadnych wyborów w maju 2020. Zamiast zająć się gospodarką, która kilka dni temu wygladała kwitnąco, nagle Vice premier Gowin mówi, że rządu nie stać aby wprowadzić stan kląski. Mnówstwo ludzi zostało bez środków do życia, bez perspektyw na poprawę bytu. A w komentarzach dalej panuje nienawiść, trole bezmuzgowe atakują wszystko i wszystkich! Troche pokory i szacunku do innych ludzi. Przecież partia rządzaca to katolicy, przynajmniej tak się nazywają, od nich wymaga się poszanowania bliźniego. Nikt nie wie kogo może dopaść wirus, dlatego zacznijmy szanować się  wzajemnie. Nie przystoi w tak ciężkich chwilach opluwać się. Skończymy z negatywnymi komentarzami. 

6 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
HONDA  CIVIC
HONDA CIVICStanisław Hońdo11 kwietnia 2020 o 14:17

Muzg- mózgowi nierówny

2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin5 kwietnia 2020 o 10:30
do 'Nieznany"oglądałem. Jedyny który nie boi się wirusa to Łukaszenka. Dobre. Ale oglądałem też relacje z parkingu samochodowego we Włoszach, który utworzyła policja.Na tym parkingu są samochody (niektóre jeszcze ze zwłokami!!) którymi przyjechali sami chorzy i nie mieli już sił ,żeby dojść do szpitala. Zobacz, a szybko zmienisz zdanie.
9 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Nieznany
Nieznany4 kwietnia 2020 o 16:16
Polecna poszukac na Y.T Filma - Fałszywa Pandemia!? Niemieccy lekarze przerywają zmowę milczenia! Agnieszka Wolska z Kolonii!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kasa
Kasa3 kwietnia 2020 o 12:27
Zamiast politykowania powinien zatroszczyć się o miasto, a nie podnosić opłaty miejskie (a własciwie to już haracz miejski...). Ta kwota za śmieci, czynsz, wodę?! Skandal! Można by obniżyć na czas pandemii ale nie po co... Ale to dzięki igrzykom dla ludu, bo trzeba robić szoł i się pokazać, politykować...
9 Lubię to: 5
Super: 4
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ela
Ela3 kwietnia 2020 o 00:02

Kto da mi 100 procentową gwarancję, że idąc głosować nie zarażę się od członka komisji?
Niedobrze mi się robi jak czytam te Wasze "polityczne przepychanki" czy PIS czy PO, w okresie takiej epidemii , obecnie najważniejsze jest zdrowie moje i mojej rodziny.
Myślę że każdy obecnie chce być zdrowy nieważne do której partii należy.
Pisząc takie pouczające komentarze , co mówi prawo, też bym potrafiła!!!!!!, jest nie na czasie.
Burmistrz napewno zna dobrze przepisy prawa i swoje obowiązki i decyzje podejmuje dla dobra wszystkich ludzi, a pouczanie w czasie epidemi  jest bardzo lekkomyślne!!!!!!!!!!
 

8 Lubię to: 6
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
lex
lexEla3 kwietnia 2020 o 14:23

Póki co nie mamy w kraju żadnego ze stanów nadzwyczajnych, które zwalniałyby z wykonywania nałożonych na wójtów i burmistrzów obowiązków.

4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niesamowite
niesamowite2 kwietnia 2020 o 17:50

To niech wejdzie tu komisarz i zapanuje normalność.

6 Lubię to: 5
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ewelinka
Ewelinka2 kwietnia 2020 o 15:09
Dlaczego burmistrz za mieszkańców decyduje, czy mają głosować, dlaczego chce ograniczyc ich prawa wyborcze? Niech on się lepiej zajmie tym, co do niego należy, a innym zostawi decyzje, czy będa wybory i czy wyborcy skorzustają ze swoich praw.
7 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
ewka
ewka2 kwietnia 2020 o 11:26
panie burmistrzu wprowadza pan ludzi w błąd, kraje organizują wybory, bo to ich konstytucyjny obowiązek, władza ma zapewnić wszelkie środki bezpieczeństwa, nie kłam!!!!!!!!!!!!!!!!
11 Lubię to: 6
Super: 1
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
paz
pazewka2 kwietnia 2020 o 13:28

efka, skończ piep..ć. Kraje, jakie, Francja??I za tą organizację wyborów chcą prezydenta, premiera postawić przed trybunałem stanu!Chyba,że ci o to chodzi żeby siedzieli.Ale u nas główny winowajca jest tyko posłem.

17 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanie
Jaworzanie2 kwietnia 2020 o 09:09
Nie oceniająć treści to "... czytamy we wpisie Bery na Facebooku. " - nie ma jak to nośnik przekazu godny stanowiska. Czekamy co będzie w oficjalnym tiktoku rady miasta i jak na Tinderze skomentuje to starosta i wojewoda.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anka
Anka1 kwietnia 2020 o 18:57

Miasto Słupsk zdecydowało się na radykalny krok dla ochrony zdrowia i życia swoich mieszkańców. Rozdaje mieszkańcom maseczki ochronne. Zamówiono około 70 tys. sztuk. Jak poinformowała rzecznik Urzędu Miejskiego w Słupsku Monika Rapacewicz, są już dostarczane do skrzynek pocztowych. Samorząd płaci za ich uszycie i dystrybucję, są przekazywane zarządcom nieruchomości zgodnie z deklaracjami za odpady komunalne. Maseczki dostają także mieszkańcy domków jednorodzinnych. "Jak tylko jakaś partia przychodzi do ratusza - od razu przekazujemy, np. dziś o 11.00 zawieźliśmy kilka tysięcy maseczek do Spółdzielni CZYN" - informuje Monika Rapacewicz. Zamówienie i dystrybucja maseczek to decyzja prezydent Słupska Krystyny Danileckej-Wojewódzkiej. Powiedziała, że konsultowała ten pomysł z lekarzamiZamówienie i dystrybucja maseczek to decyzja prezydent Słupska Krystyny Danileckej-Wojewódzkiej - czytamy w "Głosie Pomorza". Powiedziała, że konsultowała ten pomysł z lekarzami. A burmistrz Bera dalej zajmuje POlityką? Kiedy mieszkańcy mogą liczyć na maseczki, rękawiczki, środki dezynfekcyjne, albo obniżkę ceny wody, ścieków i śmieci, aby mogli sami się zabezpieczyć?

5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wesoły
wesoły1 kwietnia 2020 o 17:40

Adzisiaj pod biedronką w kolejce stał40 osób i tam koronawirusa nie było a do lokalu wyborczego nigdy takich kolejek nie było ale tam bedzie stał koronawirus i atakował będzie ale chyba samych lewaków

8 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
tomek
tomek1 kwietnia 2020 o 17:10

Do ałtor co stęskniłeś się za bigosem czy gajowym 

4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tomek
tomek1 kwietnia 2020 o 16:45

A wybory korespodencyjnie terz będą zarażać...

5 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanie
Jaworzanietomek2 kwietnia 2020 o 08:55
Przez Pocztę Polską? Instytucję w której przesłanie i odebranie paczki jest problemem? Instytucję która nie wpadła na to by na czas koronawirusa wymagać od nadawcy numeru telefonu odbiorcy by przesyłąć SMS zamiast awiza, które musi dotargać listonosz? Litośći :)
5 Lubię to: 3
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
paz
paz1 kwietnia 2020 o 10:42
a w tym samym czasie na konta PISowskiej elity ze spółek i spółeczek płyną miliardy!!!Premie, nagrody , odprawy itd. Prezes TVPis Kurski (motto; ciemny naród wszystko kupi) odszedł i  jednakowo został w pracy, a przy okazji zgarnął ponad 120 tysiaczków odprawy!  Ale jemu się należało!! A wy dalej pałujcie się na temat wyborów których i tak nie bądzie. Jest to celowo wypuszczony temat.Po to , żeby przykryć inne wrażliwe problemy z którymi państwo PIS sobie nie radzi.
17 Lubię to: 14
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
ałtor
ałtorpaz1 kwietnia 2020 o 15:08

Dojna zmiana. Jako to mówił budyń - Ojczyznę dojna racz nam dałeś Panie 

19 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 4
Lubię to! Udostępnij
+
+1 kwietnia 2020 o 04:30

Brawo, mądra decyzja. 

16 Lubię to: 13
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
hehe
hehe+1 kwietnia 2020 o 08:28

Wolne żarty, widać pełowskie trolle spać nie mogą.

15 Lubię to: 8
Super: 2
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 5
Lubię to! Udostępnij
nowy
nowy31 marca 2020 o 22:58

Schetyna kazał Bera realizuje !!! dziwne że krzyk o wyborach podnoszą tylko Ci z PO PSL Lewicy
Niech Bera poda jeden przepis prawa który na dzień 31.03.2020 upowąznia rzad do przełozenia wyborów.

14 Lubię to: 9
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
Anna
Anna31 marca 2020 o 18:18
Popieram pana Burmistrzu, mądra decyzja.
Tych , którzy mają inne zdanie proszę o uruchomienie mózgu, bo żyją chyba w innym kraju.
24 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 4
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 7
Lubię to! Udostępnij
załamany
załamanyAnna31 marca 2020 o 21:54

Ty naprawdę nie wiesz, o co tu chodzi...

6 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Jan
Jan31 marca 2020 o 18:12
Dlaczego nikt się nie przejmuje sprzedawcami z marketów ,czy te osoby nie narażają swojego zdrowia i życia codzienną pracą, a dlaczego taka troska o jeden dzień pracy w komisji  wyborczej
19 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
Janusz
JanuszJan31 marca 2020 o 21:51
bez wyborów można żyć bez żarła nie bardzo
10 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
Bożena
BożenaJanusz1 kwietnia 2020 o 07:00

Bez imprez można żyć, bez srodków do życia nie kupisz "żarła" i nie wykarmisz rodziny. Jak burmistrzowi naprawdę zależy na zdrowiu i życiu mieszkańców, a nie POlityce, to niech odwoła Święto Chleba i Piernika a olbrzymie pieniądze, jakie przeznaczył na ten cel, niech przeznaczy na wyposażenie jaworzan w maski, rękawice, środki dezynfekujące, obniży opłaty za wodę, ścieki i odpady, żeby mogli przetrwać ten trudny czas. Samo nawoływanie "zostań w domu" to zdecydowanie za mało. Niech burmistrz przestanie uprawiać POlitykę, PR, czy inne takie i zacznie wypełniać swoje zadania, bo tego oczekują od niego mieszkańcy.

15 Lubię to: 12
Super: 1
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Seba
SebaBożena1 kwietnia 2020 o 12:10
Niech PiSlitycy przełożą wybory, nie chcą bo jak walnie kryzys to ich człowiek nie będzie miał 2 kandencji i nie będzie podpisywania wszytskiego
7 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
Janóż
Janóż31 marca 2020 o 18:07
Panie przewodniczący Budka! Rozkaz zrozumiałem! Wykonuję!
19 Lubię to: 10
Super: 2
Ha ha: 5
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
bez POlityki
bez POlityki31 marca 2020 o 17:12

31.03.2020
Zgłoszenie na członków komisji może być w formie skanu, potwierdzenie doręczenia do urzędu gminy zgłoszenia przez osobę przyjmującą zgłoszenie (urzędnik wyborczy, pracownik urzędu gminy) za pośrednictwem poczty elektronicznej nie wymaga podpisu elektronicznego – to niektóre sugestie PKW dla samorządów w reakcji na list Związku Miast Polskich i Unii Metropolii Polskich.

Państwowa Komisja Wyborcza ma nadzieję, że wszystkie podmioty uczestniczące w procedurze wyborczej na bieżąco realizują swoje obowiązki wynikające z kalendarza wyborczego w zakresie przygotowania i przeprowadzenia m.in. zarządzonych na dzień 10 maja 2020 r. wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej – napisał Przewodniczący Państwowej Komisji Wyborczej w liście do samorządów.
PKW informuje, że w celu umożliwienia komitetom wyborczym i wyborcom dokonania zgłoszeń kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych, a także w celu zapewnienia możliwości przyjmowania tych zgłoszeń przez urzędy gmin, Państwowa Komisja Wyborcza w dniu 26 marca 2020 r. poinformowała wszystkich komisarzy wyborczych, że:
1) w przypadku, gdy urząd gminy zapewniający obsługę urzędnika wyborczego jest nieczynny lub tryb jego pracy, w tym możliwość przyjmowania interesantów, został ograniczony, zgłoszenie kandydatów na członków komisji może zostać przesłane (najpóźniej do 10 kwietnia 2020 r. w godzinach pracy normalnego funkcjonowania urzędu) w formie skanu, za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nie jest przy tym wymagany podpis elektroniczny. W takim przypadku, oryginały zgłoszenia należy przesłać do urzędu tradycyjną pocztą (oryginalne dokumenty nie muszą zostać doręczone do czasu upływu terminu na dokonywanie zgłoszeń);
2) w przypadku wysłania zgłoszenia pocztą lub skanem za pośrednictwem poczty elektronicznej dopuszczalne jest:
a) uwierzytelnienie kopii upoważnienia pełnomocnika wyborczego do zgłoszenia kandydatów przez osobę zgłaszającą kandydatów, a nie przez pełnomocnika wyborczego,
b) potwierdzenie doręczenia do urzędu gminy zgłoszenia przez osobę przyjmującą zgłoszenie (urzędnik wyborczy, pracownik urzędu gminy) za pośrednictwem poczty elektronicznej (nie jest wymagany podpis elektroniczny).
PKW informuje, że posiada informacje od komitetów wyborczych o podejmowanych przez nie działaniach związanych ze zgłaszaniem kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych listownie. Należy przy tym zaznaczyć, że stosownie do art. 182 § 5 Kodeksu wyborczego zgłoszenia kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych dokonuje się najpóźniej w 30. dniu przed dniem wyborów. W związku z tym, stosownie do kalendarza wyborczego stanowiącego załącznik do postanowienia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 5 lutego 2020 r. w sprawie zarządzenia wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. poz. 184), zgłoszenie kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych może zostać dokonane najpóźniej do dnia 10 kwietnia 2020 r.
Państwowa Komisja Wyborcza zauważa, że do upływu wskazanego terminu pozostało dwa tygodnie. Dlatego też w chwili obecnej należy wstrzymać się z opiniami w zakresie braku kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych. W szczególności w sytuacji, gdy do Krajowego Biura Wyborczego każdego dnia wpływają kolejne zgłoszenia wyborców do pracy w obwodowych komisjach wyborczych. Państwowa Komisja Wyborcza zauważa przy tym, że część komitetów wyborczych dokonała zgłoszenia kandydata na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej dopiero w dniu 26 marca 2020 r.
Jako przedwczesne PKW ocenia uwagi dotyczące:
zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych – po 10 kwietnia 2020 r.,szkoleń obwodowych komisji wyborczych – po 23 kwietnia 2020 r.,
tworzenie odrębnych obwodów głosowania – do 6 kwietnia 2020 r.,
wykonywania czynności związanych ze sporządzaniem aktów pełnomocnictwa,
realizacji zadań związanych z głosowaniem korespondencyjnym,
sporządzania spisów wyborców – do 20 kwietnia 2020 r.,
wydawania zaświadczeń o prawie do głosowania – do 8 maja 2020 r.
Dla przykładu już teraz można jednak wskazać – jak pisze PKW –  że np. w kwestii dotyczącej sporządzania aktów pełnomocnictwa trzeba mieć na uwadze, że jak wynika z § 8 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 lipca 2011 r. w sprawie sporządzenia aktu pełnomocnictwa do głosowania w wyborach: do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej, do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów miast (Dz. U. z 2015 r. poz. 1724 oraz z 2018 r. poz. 1434), w przypadku gdy wniosek o sporządzenie aktu pełnomocnictwa spełnia warunki określone w Kodeksie wyborczym wójt (burmistrz, prezydent miasta) lub inny upoważniony pracownik urzędu gminy (miasta) niezwłocznie uzgadnia z wyborcą lub osobą, która wyraziła zgodę na przyjęcie pełnomocnictwa, termin sporządzenia aktu pełnomocnictwa.
W razie braku uzgodnienia terminu termin wyznacza wójt (burmistrz, prezydent miasta) lub inny upoważniony pracownik urzędu gminy (miasta). Wprawdzie jak wynika z art. 56 § 4 Kodeksu wyborczego akt pełnomocnictwa do głosowania należy sporządzić niezwłocznie po sprawdzeniu danych zawartych we wniosku, lecz w zaistniałej sytuacji, tj. w związku z wprowadzeniem stanu epidemii, wskazane jest ustalanie z wyborcami, w miarę możliwości (w zależności od liczby złożonych wniosków), późniejszych terminów sporządzenia aktu pełnomocnictwa, tj. bliższych terminowi wyborów.
Należy bowiem – zdaniem PKW – mieć na uwadze, że zgodnie z art. 56 § 2 Kodeksu wyborczego wniosek może być wniesiony najpóźniej w 9. dniu przed dniem wyborów. W związku z tym, stosownie do kalendarza wyborczego stanowiącego załącznik do postanowienia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 5 lutego 2020 r. w sprawie zarządzenia wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. poz. 184), termin składania wniosków o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania upływa w dniu 4 maja 2020 r. Oznacza to, że akty pełnomocnictwa mogą być sporządzane również w okresie od 4 do 8 maja 2020 r., oczywiście przy uwzględnieniu liczby złożonych wcześniej wniosków. W chwili obecnej nie można natomiast przewidzieć, jaka sytuacja związana z epidemią będzie występowała w tym okresie.
Stanowisko PKW
3 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregory bez POlityki2 kwietnia 2020 o 06:43

Aleś się Rozpisala pani Sekretarz. Widać nudzi ci się w tym Starostwie. 

5 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bez Polityki
bez PolitykiGregory 2 kwietnia 2020 o 07:46

Oj Gregory, Ty to chyba czujesz jakąś chemię do tej kobiety. Może porozmawiaj z nią. Fajna babka, serio. Może skorzystasz z jej wiedzy. Tu ode mnie masz w gratisie link do strony PKW, gdzie są zamieszczane informacje, nie znajdziesz tam propagandy: https://pkw.gov.plhttps://pkw.gov.pl

6 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborcaGregory 2 kwietnia 2020 o 07:36
Gregory to Monia, Monia, to Gregory? Zobacz lepiej na godzinę wpisu, zanim walniesz te swoje puste przemyślenia. Komunikat jest przekopiowany ze strony PKW i jest dostępny dla wszystkich. Wystarczy być choć w minimalnym stopniu rozgarnietym, żeby o tym wiedzieć. Nic nie da blokowanie ich na poziomie gminy.
5 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
W
W31 marca 2020 o 15:34
Bera, jak Ty mnie zaimponowałeś w tym momencie. Szacunek. 
10 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 3
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
wolne żarty
wolne żartyW31 marca 2020 o 16:00
A mi wręcz odwrotnie. Moim zdaniem zajmuje się POlityką zamiast ochroną zdrowia i życia mieszkańców. Jego rola ogranicza się do powołania zarządzeniem składu komisji. O tym kiedy i jak te komisje będą pracowały, to juz nie jego sprawa. Niech zajmie się naprawde ochroną zdrowia i życia mieszkańców, zabezpieczy ich w środki ochrony osobistej, środki dezynfekujące, obniży cene wody, ścieków, śmieci, co pozwoli mieszkańcom przetrwać ten trudny dla nich okres. Celebrytów nam tu nie potrzeba, to nie miejsce i pora na to. Autobusy miejskie juą wydenzyfekował, bo coś cicho na ten temat, a to dopiero może być śmiercionośne siedlisko koronawirusa? 
20 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 5
Lubię to! Udostępnij
ałtor
ałtor31 marca 2020 o 15:13
Nie ma chętnych do pracy w komisjach . Nikt nie będzie narażał zdrowia bo tak chce jeden szeregowy poseł z Żoliborza bardzo dobrze chroniony i żyjacy na koszt Państwa od ponad 40 lat  
14 Lubię to: 8
Super: 1
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
tomek
tomek31 marca 2020 o 14:45
Dostał polecenie od swojego guru tow.Budki
22 Lubię to: 11
Super: 2
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 7
Lubię to! Udostępnij
Komuchy
Komuchytomek1 kwietnia 2020 o 12:29
A jak tam wasz towarzysz Piotrowicz i inne komuchy w?
6 Lubię to: 2
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
POlityka
POlitykatomek31 marca 2020 o 16:47
Afera hejterskiej strony Sokzburaka zatacza coraz szersze kręgi. Okazuje się, że w jego grupie działał również Borys Budka, obecnie szef Platformy Obywatelskiej.
11 Lubię to: 9
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
ałtor
ałtorPOlityka1 kwietnia 2020 o 12:17

a jak tam farma trolli w Ministerstwie tzw. Sprawiedlwiości ?

7 Lubię to: 3
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
hehe
hehetomek31 marca 2020 o 16:01
może od Kichawy-Słońskiej...
7 Lubię to: 4
Super: 1
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
Janóż
Janóż31 marca 2020 o 14:35
Cynik. Kończ Waść! Wstydu oszczędź!
15 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec31 marca 2020 o 12:49
Trzeba ustalić skład komisji i na tym proszę się skupić Panie Bera. To, czy wybory się odbędą, czy nie (a raczej nie teraz), to zupełnie inna sprawa i nie Pańskie kompetencje. Komisje trzeba powołać, najwyżej później wykonają swoje zadania. Niech pan się zajmie pracą, a nie pisemnymi i ustnymi wystąpieniami. Proszę podać, jaki pakiet usług, ulg dla mieszkańców przygotował Pan na czas epidemii?
19 Lubię to: 15
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
ałtor
ałtormieszkaniec31 marca 2020 o 15:14
Ciekawy jestem czy jesteś gotowy do pracy w takiej komisji i narażania swego zdrowia i swej rodziny ?
11 Lubię to: 9
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
paz
pazmieszkaniec31 marca 2020 o 15:08
słuchaj "mieszaniec" czy" jaworzanin"bo to ta sama osoba. Żeby powołać komisje to muszą być CHĘTNI. Jak jesteś taki kozak to zgłosisz się sam do komisji lub pozwolisz ,żeby osoba bliska tobie  tam zasiadała ? To jedno , a drugie,  przecież te komisje trzeba przeszkolić. To już nawet Putin jest bardziej rozsadny i odwołał wybory.Choć ma wększe poparcie jak Duda
14 Lubię to: 10
Super: 2
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
myslenie nie boli
myslenie nie bolipaz1 kwietnia 2020 o 09:42
idąc takim tokiem rozumowania, jest epidemia, jest prawopodobienstwo że się obywatel zarazi i umrze wiec na zapas nie bede nic robil dla tego obywatela bo ja sie narobię a on umrze. I tak z tym waszym ględzeniem. Nie pwolam komisji bo moze bedzie musiała pracowac i moze się zarazi i moze nawet umrze.  Samorzad ma powłac komisję nic wiecej. Chętni się znajdą, na szczęscie ludzie potrafia czytac i myslą. Nie wszyscy trzymają palec w Budce ;)
6 Lubię to: 5
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jasne?
jasne?paz31 marca 2020 o 16:03
Póki co, to nikt komisji nie zleca pracy, trzeba je tylko powołać i na tym sie skup, a nie na Politykowaniu. Szkolenia moga być zdalne, a praca po ustąpieniu epidemii.
10 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
ałtor
ałtorjasne?1 kwietnia 2020 o 12:18

Człowieku otrzeżiwj i zacznij trochę myśleć a nie klepać to co usłyszałes w tvpis 

9 Lubię to: 6
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 2
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin31 marca 2020 o 12:17
Jak burmistrzowi naprawdę zależy na zdrowiu i życiu mieszkańców, a nie POlityce, to niech odwoła Święto Chleba i Piernika a olbrzymie pieniądze, jakie miały na ten cel pójść, niech przeznaczy na wyposażenie jaworzan w maski, rękawice, środki dezynfekujące, obniży opłaty za wodę, ścieki i odpady, a potem niech dyscyplinuje innych. Samo powołanie skału komisji nie stanowi zagrożenia dla życia i zdrowia mieszkańców, bo prawdopodobnie swoje prace i tak komisje zaczną, jak skończy się epidemia. Niech burmistrz przestanie uprawiać POlitykę, PR, czy inne takie i zacznie wypełniać swoje zadania, bo tego oczekują od niego mieszkańcy.
25 Lubię to: 19
Super: 3
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 3
Lubię to! Udostępnij
kolo
kolojaworzanin1 kwietnia 2020 o 02:26
Brawo p.Bera. Proszę nie przejmować się tymi pisowskimi nieudacznikami którzy non stop wyciągają łapy po jakąś kasę.
13 Lubię to: 7
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 5
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninkolo1 kwietnia 2020 o 08:27

Nazywasz mieszkańców Jawora nieudacznikami, którzy ciągle wyciągają łapy po kasę? Szczyt bezczelności. Burmistrz nie produkuje pieniędzy, ściąga je od mieszkańców, więc mieszkańcy mają prawo wymagać, by w okresie pandemii za te pieniądze zadbał o ich zdrowie i życie.

11 Lubię to: 9
Super: 2
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JORGOS
JORGOSjaworzanin29 kwietnia 2020 o 22:22

NIEDZIW SIE PRZECESZ JAWOR TO KOMUCHY  I POKONANI DO LAMUSA Z BERA

1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kolo
kolojaworzanin29 kwietnia 2020 o 12:07

Burmistrz został wybrany w demokratyczny sposób (nie korespondencyjny) przez większość mieszkańców .W Jego obowiązku jest zadanie dbania o wszystkich mieszkańców nawet tych z pisu. Z tym że tym ostatnim powinien ,w ramach pierwszeństwa, umożliwić opiekę psychiatryczną.To potrzeba chwili.

4 Lubię to: 3
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyrazy współczucia...
wyrazy współczucia...kolo29 kwietnia 2020 o 13:46
A Ty znów obrażasz ludzi, stosujesz ostratyzm. Zioniesz nienawiścią do ludzi ze względu na ich przekonania polityczne. Przydałaby Ci się jakaś terapia
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kolo
kolowyrazy współczucia...30 kwietnia 2020 o 20:29

Nazywanie rzeczy po imieniu nazywasz obrażaniem.? Czegokolwiek dotknie się ta sekta to zaraz spieprzy.Sołtysowa kiedyś mówiła że Polska w ruinie. Zapomniała dodać że tak będzie po rządach(?) pisu. Sprawdziło się w 100%.Na dzień dzisiejszy jesteśmy państwem z tektury."Ludzi łatwiej oszukać ,niż przekonać ich że zostali oszukani."

3 Lubię to: 2
Super: 1
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tektura?
tektura?kolo2 maja 2020 o 08:41

Gersdorf wybrana przez władze PRL dbała jedynie o swój interes-by dotrwać do emerytury i pobrać 18 tys zł odprawy. Teraz jej płacimy 17 tys zł miesięcznie emerytury.

2 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kolo
kolotektura?2 maja 2020 o 23:31
Komentarz do Twojego "postu" jest  w odpowiedzi dla wyrazy ciawspółczu
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Komuchy
Komuchytektura?2 maja 2020 o 11:51
No tak towarzysz Piotrowicz to gwarant demokracji... ludowej...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyrazy współczucia...
wyrazy współczucia...kolo1 maja 2020 o 09:02

Chociaż dobrze Ci płacą za ten hejt, czy społecznie to robisz?

3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kolo
kolowyrazy współczucia...2 maja 2020 o 23:17
Prof. Marczak napisał że pis nie kupił ludzi za 500+. Atakując elity sprawił że polski cham jest dumny z tego że jest chamem, polski nieuk jest dumny że jest nieukiem a każdy niedorajda wini za to co mu w życiu nie wyszło tych którym się to udało.Nadążasz?
4 Lubię to: 1
Super: 2
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 1
Lubię to! Udostępnij
paz
pazkolo3 maja 2020 o 09:58
Nic dodać nic ująć. To wszystko jeszcze w rytm muzyki disco polo.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.