Piątek, 17.01.2020 119

 

Pliki cookies 21:31
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Koparka Jawor - roboty budowlane

Podpis na ekranie dotykowym w oddziałach PKO Banku Polskiego

Już w 56 oddziałach PKO BP można uwierzytelniać wpłaty i wypłaty gotówki oraz polecenia przelewu podpisem na ekranie dotykowym. Do końca czerwca 2020 roku usługa ta będzie dostępna w 500 oddziałach banku.

Takie rozwiązanie gwarantuje szybszy czas obsługi, automatyczną cyfrową archiwizację oraz ograniczenie zużycia papieru.

Wdrażane przez nas rozwiązanie skraca czas obsługi, co wpływa na większą satysfakcję klientów, a jednocześnie wprowadza w sposób automatyczny pełny elektroniczny obieg dokumentów. To pozwala na znaczącą redukcję zużywanego papieru – mówi Bartłomiej Wypchło, dyrektor Departamentu Sieci i Wsparcia Sprzedaży PKO BP.

Naszym celem jest dalsze wzmacnianie wizerunku PKO Banku Polskiego, jako instytucji nowoczesnej, zaawansowanej technologicznie, ale również wprowadzającej proekologiczne rozwiązania. Digitalizacja procesów jest jednym z kluczowych elementów strategii PKO Bank Przyszłości – podkreśla Wypchło.

Do połowy tego roku możliwość złożenia elektronicznego podpisu dla usług transakcyjnych (wpłaty i wypłaty gotówki w PLN i walutach wymienialnych oraz polecenia przelewu w złotówkach) będą mieli klienci aż 500 oddziałów PKO BP. W grudniu 2019 r. taka usługa była już dostępna w 56 placówkach. Klienci akceptujący dyspozycje na ekranie dotykowym mogą otrzymać potwierdzenie ich realizacji w formie elektronicznej lub wydrukowane na papierze.

Rozwiązanie zostało przygotowane przez bank we współpracy z firmą Nanovo. Urządzenie będzie wykorzystywane również do edukacji klientów w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej iPKO. PKO BP pracuje też nad rozszerzeniem katalogu usług z zastosowaniem ekranów dotykowych.

Bank od kilku lat wprowadza rozwiązania redukujące ilość zużywanego papieru. Istotną zmianą było wdrożenie w 2017 roku zatwierdzania 23 operacji kodem SMS. Udostępniono też 40 różnych dyspozycji w serwisie iPKO, np. pełnomocnictwo do rachunku bankowego, zastrzeżenie dokumentu czy dyspozycja na wypadek śmierci. Wprowadzona została także możliwość przesyłania do banku skanów wybranych dokumentów. PKO BP ogranicza również korespondencję papierową do klientów na rzecz elektronicznej.

Ponadto bank w pierwszej połowie 2019 roku kupił o ponad 50 proc. mniej pudeł kartonowych niż w analogicznym okresie 2016 roku. Dzięki temu oszczędził już 3,82 ha lasu, co można przyrównać do powierzchni niemal sześciu boisk piłkarskich ekstraklasy.

Komentarze (0)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.