Wtorek, 23.04.2024 302

 

Pliki cookies 18:30
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

JOK w tarapatach?

Kolejne niepokojące informacje docierają z Jaworskiego Ośrodka Kultury. Na redakcyjną skrzynkę otrzymaliśmy skan wezwania do zapłaty na ponad 88 tysięcy złotych.

Fragment dokumentu. © materiał prasowy

Firma zajmująca się profesjonalnym nagłośnieniem imprez we wrześniu wezwała JOK do zapłaty kwoty wynikającej z faktury rozliczeniowej. W piśmie czytamy, że w przypadku nieuregulowania długu w wyznaczonym terminie zostaną naliczone odsetki, a sprawa zostanie skierowana do sądu.

Sytuacja rzuca negatywne światło na zarządzanie Jaworskim Ośrodkiem Kultury, a przede wszystkim rodzi pytanie o sytuację organizacyjno-finansową jednej z najważniejszych gminnych jednostek.

Komentarze (44)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Mariuszek
Mariuszek18 października 2018 o 20:35
Oglądałem konwencję wyborczą EB Razem. Oprócz wielkiego show, nic konkretnego na niej się nie dowiedziałem, co mogłoby mnie osobiście interesować. Głównie mówili o sobie i zachwalali swojego lidera. Za co, doprawdy nie wiem, bo moim zdaniem przez te 4 lata nawet nie zdołał zrealizować swoich obietnic wyborczych z poprzedniej kadencji, tj. nie ma hali widowiskowej z kinem, basen letni i zamek widokiem odstraszają, z gminnych kamienic tynk odpada na przechodniów, stadiony zarośnięte. Ciągle słyszę opowiadanie, jak to za jego czasu gmina utworzyła strefę i pozyskała Mercedesa. Tak więc trochę faktów: 1. Budowa naszego odcinka S3 była zaplanowana na 2011r., ale ówczesny rząd Donalda Tuska (PO) odłożył ja na bliżej nieokreślony termin, skazując tym samym naszą gminę na lata stagnacji gospodarczej. 2. Do walki o budowę S3 stanęli mieszkańcy z grupą Reanimacja na czele przy współdziałaniu lokalnych samorządowców (burmistrza Urbańskiego i starosty Laskowskiego), którzy zbierali podpisy pod petycją do rządu o budowę obwodnicy ( http://lubin.naszemiasto.pl/tag/ruch-obywatelski-reanimacja.html ) oraz nasza posłanka p.Witek, która interweniowała "na górze". 3. Ten rząd (PIS) znalazł środki na budowę S3 i ją ZREALIZOWAŁ. 4. Jeszcze za burmistrza Urbańskiego (lata 2011-2014) przy S3 planowane było utworzenie terenów inwestycyjnych przy ul. Cukrowniczej. Zatem realizuje się wizja rozwoju gminy burmistrza Urbańskiego.(https://www.youtube.com/watch?v=rBWcuZf29n8 ). 5. DSAG-S3 została powołana przez Radę Ministrów w drodze rozporządzenia z dnia 3 listopada 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie legnickiej specjalnej strefy ekonomicznej, a Rada Miejska w Jaworze uchwałą nr XI/62/2015 z dnia 24 czerwca 2015 r. jedynie wyraziła pozytywną opinię w tym temacie (zgodnie z art. 4 ustawy o strefach). 6. Ściąganiem do Polski zagranicznych inwestorów zajmuje się Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)-dawniej PAIiIZ. 7. Negocjacje z Mercedesem prowadził polski (obecny) rząd (PIS) z p. Morawieckim i dzięki zachętom inwestycyjnym od polskiego rządu (81 mln zł ) doszło do zawarcia umowy. ( https://oko.press/rzad-daje-mercedesowi-81-mln/ ) 8. Fabrykę Mercedesa buduje właściciel tej fabryki, a nie burmistrz. 9. Dworzec PKP remontuje jego właściciel, czyli PKP w ramach Programu Inwestycji Dworcowych, a nie burmistrz. 10. Drogę ekspresową S3 wybudowała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) ze środków rządowych, a nie burmistrz. 11. Drogę krajową DK3 wyremontowała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) ze środków rządowych, a nie burmistrz. 12. Pytanie: co przez 4 lata zrobił Burmistrz Bera i EB Razem? 13. Pytanie: dlaczego gminne budynki, jak m.in. basen letni, budynki komunalne, a zwłaszcza gminny zamek wyglądają tak samo jak 4 lata temu? 14. Pytanie: czy Pan Bera z PO po 4 latach jego rządów weźmie przed mieszkańcami pełną odpowiedzialność za to, że gminny zamek wygląda tak samo, jak przed jego kadencją? ( https://www.youtube.com/watch?v=ROh08uVVLIk ) 15. Pytanie: dlaczego burmistrz zwalniając mieszkańców Jawora i zatrudniając mieszkańców innych miejscowości, z innego powiatu, nie dba o zapewnienie większych wpływów z PIT od mieszkańców Jawora, skoro udziały gmin i powiatu z PIT z roku na rok rosną i w 2018r. samorządy mają swój udział z wpływów z PIT od swoich mieszkańców – gminy na poziomie 37,98 proc., natomiast do powiatów trafia 10,25 proc. Wpływy z wypłaconych z naszego budżetu wysokich wynagrodzeń zatrudnionym przez obecnego burmistrza ludzi spoza Jawora i powiatu jaworskiego zasilają budżety innych gmin i powiatów. Gdyby wracały do budżetu naszej gminy i naszego powiatu, można byłoby wyremontować niejedną kamieniczkę, drogę, czy chodnik, A KTO WIE, MOŻE I SYGNALIZACJĘ ŚWIETLNĄ NA NIEJEDNYM SKRZYŻOWANIU ZROBIĆ.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Onex
Onex18 października 2018 o 14:10
Trochę mało danych na tym papierku. tak to i ja mogę wyprodukować i tylko odbiorców zmieniać...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obódź się Jaworze
Obódź się JaworzeOnex19 października 2018 o 14:41
Dane zostały utajnione, bo takie jest prawo, że nie można podawać publicznie danych bez czyjeś zgody, może takie praktyki są stosowane tam u was, ale nie tu...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mieszkanka
Mieszkanka18 października 2018 o 13:28
A Pani Dyrektor chodzi po ulicach Jawora z EB Razem w godzinach pracy JOK?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborca18 października 2018 o 10:40
afera za aferą najlepszym rozwiązaniem będą wybory mam nadzieje że jaworzanie rozliczą kogo trzeba a swoją drogą to cóż taka pani dyrektor joku jest winna przecież robi to co wódz jej każe to jego trzeba pociągac do odpowiedzialności żadną tajemnicą nie jest że dyrektorzy podległych placówek nie są samodzielni tylko spełniają polecenia szkoda kobietki bo sympatyczna pani
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do gość
do gość18 października 2018 o 09:39
A pani dyrektor, zresztą po dyrektora, pcha się do powiatu, bo idzie nowe.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maniek
Maniek17 października 2018 o 22:28
Ostatnio coś dużo afer wokół UM i EB. Coś musi być na rzeczy.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gość
Gość17 października 2018 o 22:26
No to czekamy teraz na oświadczenie dyrektorki JOK bo ona lubi wydawać oświadczenia. Pewnie rano będzie juz na FB.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pytanko
PytankoGość18 października 2018 o 08:28
A właśnie tak z ciekawości... Ostatnio na tym oświadczeniu pieczątka była p.o. Dyrektor JOK. To jak to jest? Pełniący obowiązki a właściwy dyrektor... Nie rozumiem?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zatrudnienie
zatrudnieniePytanko18 października 2018 o 11:17
W żadnym przepisie prawa nie ma formy zatrudnienia na podstawie pełnienia obowiązków, tzw. p.o., jedynie przepisy oświatowe taką formę dopuszczają. Kodeks pracy i ustawa o pracownikach samorządowych stanowi jedynie, że pracownikowi można na okres nieprzekraczający 3 w-cy w roku powierzyć inne obowiązki, ale pracownik ten musi już być zatrudniony w tej jednostce i zmiana dotyczy nie zatrudnienia, a wykonywania innej pracy, niż wynika z wcześniej zawartej umowy o pracę. Z tego co wiem, kierownik gminnej instytucji kultury (JOK) nie jest pracownikiem samorządowych i do niego mają zastosowanie przepisy o instytucjach kultury.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do pytanko
do pytankoPytanko18 października 2018 o 09:44
Zgodnie z przepisami już dawno powinien być konkurs na stanowisko dyrektora. Nie ma już czegoś takiego jak p.o. dyrektora. Pewnie obecna nie ma odpowiednich kwalifikacji. Kolejny dowód na to, że nie postępuje się zgodnie z przepisami.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hmm
hmm17 października 2018 o 20:39
to już musiało być w takim razie ostateczne wezwanie do zapłaty czyli któreś z kolei
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Czytelnik
Czytelnikhmm17 października 2018 o 22:46
Gdyby to było wezwanie ostateczne to zazwyczaj tak się je nazywa w piśmie. A jak na razie dla mnie to jakaś ściema.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
JaworzaninCzytelnik19 października 2018 o 14:43
Ściema to jest obecnie robiona przez władze...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
??
??17 października 2018 o 19:00
Po co w ogóle JOK, skoro tyle wydajemy na firmy zewnętrzne?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jawor
jawor17 października 2018 o 18:27
Bera, Bander, Iwański i mały brunet zrobia striptiz i długi sie zapłaci
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jawor
jawor17 października 2018 o 18:24
to wezwanie to tylko czubek góry zadłużeniowej , którą funduje nam Bera i jego ekipa. Za czyje pieniądze wiszą tablice reklamowe z wizerunkiem Bery na budynkach komunalnych ? Jeśli wygra wybory ktoś inny niz Bera bardzo proszę o bilans otwarcia we wszystkich jednostkach podległych burmistrzowi i natychmiastowe kontrole ZUS dotyczące zwolnień lekarskich, bo tych będzie mnóstwo.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hipotetyczna sytuacja
hipotetyczna sytuacja17 października 2018 o 18:22
Ostatnio w mediach społecznościowych pojawiają się liczne artykuły i komentarze, dotyczące sytuacji, gdy wygrywa kandydat, który jest lub zostanie skazany wyrokiem sądu. Ludzie zadają sobie pytania "i co wtedy?" Ano z art. 11 ust. 2 pkt 1 Kodeksu wyborczego wynika, że kandydować nie może osoba "skazana prawomocnym wyrokiem na karę pozbawienia wolności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe". Natomiast art. 6 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych stanowi, że "pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie wyboru lub powołania nie może być osoba, która była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe". Oznacza to, że kandydować może nawet kandydat skazany, ale taki nie może zajmować stanowiska wójta (burmistrza, prezydenta miasta). Mandat takiego kandydata jest wygaszany i przeprowadzane są kolejne drogie wybory uzupełniające. Po co więc dopuszczać do wyborów ludzi, którzy i tak nie będą mogli rządzić i jeszcze trzeba na to wydać dużo publicznych pieniędzy, które mogły zostać wydane na coś pożytecznego dla ludzi?
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Co wy robicie?
Co wy robicie?17 października 2018 o 16:31
Trochę dziwne to wezwanie. Nie wiadomo dokładnie za co to ma być zapłata, jest tylko numer jakiejś tam faktury ale nie wiadomo za co to jest i nie ma daty. Wzywają do zapłaty w terminie 1 dnia od dnia otrzymania pisma? Przecież takich terminów nie stosuje się w wezwaniach do zapłaty. Dla mnie to raczej zwykła ściema, bo każdy może sobie takie pismo napisać i wysłać Wam na skrzynkę. To po pierwsze. A jeśli nawet to jest prawdziwe pismo, to ten kto je zeskanował i wysłał, to pewnie pracownik tej jednostki, no bo kto inny? A to jest podstawa do zwolnienia dyscyplinarnego tej osoby.Tak przecież nie wolno robić.Pracodawca ma obowiązki względem pracownika ale pracownik też ma obowiązki względem pracodawcy.A to jest rażące naruszenie obowiązków pracowniczych!!!
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Co wy robicie?17 października 2018 o 23:18
Nic tylko zwalniać mieszkańców Jawora , Czy będzie wolne miejsce dla kogoś ze Strzegomia ,czy innego miasta?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kolo
koloCo wy robicie?17 października 2018 o 22:43
A może dostali od firmy?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dobrze robią
dobrze robiąCo wy robicie?17 października 2018 o 22:42
Przestań zastraszać wywaleniem ludzi z pracy, bo i tak wszyscy wiedza, że bezzasadnie ludzi się wywala za pomówienia, to są publiczne dane, bo dotyczą publicznych wydatków. Ty lepiej zapytaj, co na politycznej konwencji wyborczej EB razem robiła pani sekretarz, naczelnik od promocji gminy i tajny Henio?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
 /
/dobrze robią18 października 2018 o 11:46
Ja nikogo nie straszę i nie odnoszę się to tego czy dobrze czy źle robią ale do tego że tak nie wolno i naprawdę za to można wylecieć z pracy. Robiąc takie rzeczy ta osoba sama się wystawia. To tak samo jak by ktoś przyszedł pijany do pracy a potem się dziwił ,że go wywalili.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jawor
JaworCo wy robicie?17 października 2018 o 20:46
Racja, wgląd do takich dokumentów może mieć księgowa, dyrektor i ewentualnie ktoś kto przyjmuje takie wezwania np. sekretarka
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ja
JaCo wy robicie?17 października 2018 o 20:41
Albo firma, której winni są pieniądze.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nowych trzeba
Nowych trzeba 17 października 2018 o 16:15
Trzeba dac szansę całkiem nowym kandydatom ale nie znajomym EBowców. Czystke Jaworzanie trzeba zrobić czystke bo to wszystko idzie w złym kierunku. Bera + Laskowski = Porażka! Zmieńmy to ! Moim zdaniem żaden EBowiec radny nie zasłużył na następną kadencję, żaden!!!!!!!!!
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Czytelnik
Czytelnik17 października 2018 o 16:06
Kiedyś w JOK pracowała wykwalifikowana kadra, nie zarabiali dużo ale świetne robili swoją robotę. Dziś? Tylu ludzi, ani jednej osoby z wykształceniem ani doświadczeniem związanym z kulturą, ciągną tyle kasy że szkoda gadać a co robią? Nic. Szukają kasy z zewnątrz. Nie ma widowisk, nie ma zajęć dla dzieci, tzn. teraz coś tam zrobili i i tak zatrudniają ludzi z zewnątrz. Ludzie, to czym oni się tam zajmują? Robią teatr w godzinach pracy? Szkoda gadać po prostu.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ania
AniaCzytelnik18 października 2018 o 10:43
Zgadzam się dziewczyny były kompetentne ....z odpowiednim wykształceniem...ale widziałam radzą sobie doskonale jestem pełna podziwu i szczerze im kibicuję
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
artek
artek17 października 2018 o 15:36
Wazne, że święto chleba kosztowało prawie milion złotych a pan burmistrz miał szansę na wypromowanie swojej kampanii i dlugi juz go nie interesuja. Ale co się dziwić, taka mentalnosc naszego aktualnego burmistrza, niby coś robi ale z jakim skutkiem
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ewa
Ewa17 października 2018 o 15:23
Wezwanie do zapłaty to zwykły dokument w obrocie gospodarczym.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)Ewa17 października 2018 o 17:41
Zgadza się i daje się ją każdemu kto dokonuje terminowych spłat zadłużenia.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
_________
_________Ewa17 października 2018 o 16:21
W przypadku tzw. budżetówki to tak nie do końca.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nowych trzeba
Nowych trzeba Ewa17 października 2018 o 16:16
Takie tam 88baniek co to dla Jawora....Pani Dyrektor winna dalej sprzedawać części do aut.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ania
AniaEwa17 października 2018 o 15:53
Wezwanie to wezwanie ....czyli coś nie zostało uregulowane
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
skarbnik
skarbnikEwa17 października 2018 o 15:38
zgadza się, gdy ktoś nie płaci swoich zobowiązań, to trzeba go wezwać do uregulowania należności o płacenie odsetek za zwłokę ze środków publicznych zahacza o dyscyplinę finansów publicznych
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)17 października 2018 o 15:17
no super, byly dwa bale dla wybrańców firma z zewnątrz obsługiwała...brawa.
36 Lubię to: 36
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Paweł
Paweł17 października 2018 o 15:02
teraz to jestem głęboko zaniepokojony, gdzie i na co upłynniają się z kasy gminnej nasze podatki, zwłaszcza na co idą tak wysokie środki, jakie trafiły do promocji i JOK
25 Lubię to: 25
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kulturalny
KulturalnyPaweł17 października 2018 o 15:42
Niech pracownicy JOK wykażą oświadczenia majątkowe. Każdy mieszkaniec Jawora chciałby tyle zarabiać co ci pracownicy, w szczególności dyrektorka, księgowa, kadrowa, pani z polkowic i wielka pani menadzer joku. Tylko ciekawe za co się im płaci?
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?17 października 2018 o 14:35
To jak to jest z tą miejską kasą?
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
skarbnik
skarbnik17 października 2018 o 14:33
A czemuż to pani prowadząca konwencję wyborczą EB Razem i jednocześnie kandydatka tego komitetu nie pochwaliła się i nie powiedziała jak wygląda sytuacja finansowa JOK pod jej rządami?
33 Lubię to: 33
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
__________
__________skarbnik17 października 2018 o 14:52
Przecież ona ponoć jest managerem i 6 lat prowadziła własną firmę motoryzacyjną (czyt. sprzedawała częsci w sklepie ojca) - no faktycznie;/
61 Lubię to: 61
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor__________17 października 2018 o 22:52
A co jest w ecmen dla młodzieży? Dyska z wdowiakiem? Na którą i tak nie ma miejsc? Hmm może uniwersytet trzeciego wieku? Albo klub malucha? Centrum młodzieży, ciekawe z której strony.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Samo zycie
Samo zycie__________17 października 2018 o 18:23
I to spowodowało,ze ma odpowiednie doświadczenie żeby prowadzić instytucje kultury. Dlatego ecmen zamienił się w garkuchnie. Europejskie centrum młodzieży serwuje dziś pierogi.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ło matko
ło matko17 października 2018 o 14:29
To organizują drogie imprezy i nie płacą rachunków za nie, jak w powiedzeniu "postaw się a zastaw się"? Czy nas w ogóle stać na takie drogie i wystawne imprezy i igrzyska?
32 Lubię to: 32
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.