Środa, 24.04.2024 340

 

Pliki cookies 18:55
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Grzegorz  Olszewski

Celebryta czy Gospodarz?

Jaki Burmistrz? Celebryta, który myśli tylko o sobie? Gdzie stąpa, chodzi, jest najważniejszy, co zrobi, tym się chwali, a czego nie zrobi, to i tak zrobił.

© Paweł Sasiela

Tam przeszedł, tam stał albo pomyślał – to przecież jego zasługa, bo on taki jest fajny. Wszystko jest jego dziełem - jak nie jest, to będzie. A co zrobił? Fotkę, nakręcił film, zmienia opinie, kreuje rzeczywistość. I tak sobie działa.

Niby fajny, dobrze ubrany, krasomówca – ale jak dobrze posłuchać, to mówi jedno i to samo - tylko ten silnik, który Pan Premier dał w prezencie, no i ta strefa dzięki, między innymi Pani Minister Ilonie, ale to ja i tylko ja - to moje. Jak celebryta myśli o swoim mieście, to niech mu tam – ale co będzie, jak jego sukces ma być przepustką do wielkiej Warszawki? To co tu zostanie? Myślę, że nie chaos, słońce będzie nadal świecić, a rzeka płynąć (ale dlaczego taka zarośnięta?). Niestety pieniążków będzie mało, bo za dużo ich idzie na tę celebrę.

Ale co tam, to takie moje przemyślenia, bo ja to każdą złotówkę szanuję, tak mnie życie nauczyło. Kiedy poszedłem z żoną na swoje, to jeszcze wojsko odrabiałem, było ciężko i ta złotówka miała wielką wagę. I tak mi zostało. Imponuje mi Gospodarz taki, co myśli o moim kochanym Mieście, bo nasze miasto jest piękne i trzeba o nie dbać tak, jak to robił Pan Jan. Mieć wizję, zadbać o jego mieszkańców, o ich zatrudnienie. Gospodarz wydawał będzie jak u siebie,  zadba jak o swoje, bo to jego miejsce na lata. Jego miasto, jego żony i dziecka, jego harcerzy, jego dzielnicy - to po prostu jego Jawor. Gospodarz jak zatrudnia, zaprasza do współpracy, zleca, kupuje, robi to u swoich mieszkańców, bo daje im powód do bogacenia, a przy okazji i podatek do kasy miasta większy wpadnie, bo przecież to Gospodarz, ale to takie moje przemyślenia.

Komentarze (154)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

autor
autor17 kwietnia 2019 o 18:51
CELEBRYTA DO SZEŚCIANU !!!!! LANS, LANS I MOWA TRAWA. ZNA SIĘ NA WSZYSTKIM (TYLKO SWOIM ZDANIEM).
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zmiana
zmiana19 października 2018 o 14:58
Jawor potrzebuje gospodarza, a nie celebryty
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Jawora
mieszkaniec Jawora18 października 2018 o 08:10
fakty•Wczoraj o 13:23 Wczoraj oglądałem konwencję wyborczą EB Razem. Oprócz wielkiego show, nic konkretnego na niej się nie dowiedziałem, co mogłoby mnie osobiście interesować. Głównie mówili o sobie i zachwalali swojego lidera. Za co, doprawdy nie wiem, bo moim zdaniem przez te 4 lata nawet nie zdołał zrealizować swoich obietnic wyborczych z poprzedniej kadencji, tj. nie ma hali widowiskowej z kinem, basen letni i zamek widokiem odstraszają, z gminnych kamienic tynk odpada na przechodniów, stadiony zarośnięte. Ciągle słyszę opowiadanie, jak to za jego czasu gmina utworzyła strefę i pozyskała Mercedesa. Tak więc trochę faktów: 1. Budowa naszego odcinka S3 była zaplanowana na 2011r., ale ówczesny rząd Donalda Tuska (PO) odłożył ja na bliżej nieokreślony termin, skazując tym samym naszą gminę na lata stagnacji gospodarczej. 2. Do walki o budowę S3 stanęli mieszkańcy z grupą Reanimacja na czele przy współdziałaniu lokalnych samorządowców (burmistrza Urbańskiego i starosty Laskowskiego), którzy zbierali podpisy pod petycją do rządu o budowę obwodnicy ( http://lubin.naszemiasto.pl/tag/ruch-obywatelski-reanimacja.html ) oraz nasza posłanka p.Witek, która interweniowała "na górze". 3. Ten rząd (PIS) znalazł środki na budowę S3 i ją ZREALIZOWAŁ. 4. Jeszcze za burmistrza Urbańskiego (lata 2011-2014) przy S3 planowane było utworzenie terenów inwestycyjnych przy ul. Cukrowniczej. Zatem realizuje się wizja rozwoju gminy burmistrza Urbańskiego.(https://www.youtube.com/watch?v=rBWcuZf29n8 ). 5. DSAG-S3 została powołana przez Radę Ministrów w drodze rozporządzenia z dnia 3 listopada 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie legnickiej specjalnej strefy ekonomicznej, a Rada Miejska w Jaworze uchwałą nr XI/62/2015 z dnia 24 czerwca 2015 r. jedynie wyraziła pozytywną opinię w tym temacie (zgodnie z art. 4 ustawy o strefach). 6. Ściąganiem do Polski zagranicznych inwestorów zajmuje się Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH)-dawniej (PAIiIZ). 7. Negocjacje z Mercedesem prowadził polski (obecny) rząd (PIS) z p. Morawieckim i dzięki zachętom inwestycyjnym od polskiego rządu (81 mln zł ) doszło do zawarcia umowy. ( https://oko.press/rzad-daje-mercedesowi-81-mln/ ) 8. Fabrykę Mercedesa buduje właściciel tej fabryki, a nie burmistrz. 9. Dworzec PKP remontuje jego właściciel, czyli PKP w ramach Programu Inwestycji Dworcowych, a nie burmistrz. 10. Drogę ekspresową S3 wybudowała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) ze środków rządowych, a nie burmistrz. 11. Drogę krajową DK3 wyremontowała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) ze środków rządowych, a nie burmistrz. 12. Pytanie: co przez 4 lata zrobił Burmistrz Bera i EB Razem? 13. Pytanie: dlaczego gminne budynki, jak m.in. basen letni, budynki komunalne, a zwłaszcza gminny zamek wyglądają tak samo jak 4 lata temu? 14. Pytanie: czy Pan Bera z PO po 4 latach jego rządów weźmie teraz przed mieszkańcami pełną odpowiedzialność za to, że gminny zamek wygląda tak samo, jak przed jego kadencją? ( https://www.youtube.com/watch?v=ROh08uVVLIk ) 15. Pytanie: dlaczego burmistrz zwalniając mieszkańców Jawora i zatrudniając mieszkańców innych miejscowości, z innego powiatu, nie dba o zapewnienie większych wpływów z PIT od mieszkańców Jawora i powiatu jaworskiego, skoro udziały gmin i powiatu z PIT z roku na rok rosną i w 2018r. samorządy mają swój udział z wpływów z PIT od swoich mieszkańców – gminy na poziomie 37,98 proc., natomiast do powiatów trafia 10,25 proc. Wpływy z wypłaconych z naszego budżetu wysokich wynagrodzeń zatrudnionym przez obecnego burmistrza ludzi spoza Jawora i powiatu jaworskiego zasilają budżety innych gmin. Gdyby wracały do naszego budżetu, można byłoby wyremontować niejedną kamieniczkę, drogę, czy chodnik. A może wreszcie kanalizację na ul. Krętej.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanka
Jaworzanka17 października 2018 o 08:53
Byłam widziałam . Konwencja KWW E Bery to istny teatr. Na skale Europy . Ile to kosztowało ciekawa jestem bo wiadomo ze i ja za to płace. Czy potrzba aż tyle reklamy dla dobrych i sprawdzonych ludzi ... Myśle ze nie . Dobry towar tego nie potrzebuje bo ma swoją markę . Ale ludzie to kupią.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bryzol
bryzolJaworzanka19 października 2018 o 16:32
Już ma się dobrze ? Zdrowy?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ania
AniaJaworzanka17 października 2018 o 11:41
Widziałam....i tak sen o pięknym mieście stał się koszmarem
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
OLA
OLAAnia17 października 2018 o 13:37
Pani Aniu koszmar .....Wierzę w mądrych Jaworzan , którym uczciwośc , praca i dobre imię nie jest obce.No cóż konwencja dno bez komentarza .Żadnych faktów ...........ale to juz było i oby nigdy więcej..........
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator 2
obserwator 24 października 2018 o 18:59
Jestem ciekawy, ile osób, które tu się wypowiadają (nie licząc trolli burmistrza) jechało już tą darmową komunikacją. Bo koszt roczny to prawdopodobnie ok. 500 tys. zł. Za tę kwotę można wykonać remont dużej części Zamku Piastowskiego, albo wybudować boisko przy Szkole Podstawowej nr 2. Niestety zadanie to nie znalazło się w budżecie, nawet radny Pawlinow - nauczyciel - głosował chyba przeciw. P.S. Ja jeszcze nie jechałem ani razu.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nostradamus
Nostradamusobserwator 219 października 2018 o 19:05
Ja też nie. Po pierwsze nie zgadam się z polityczną kiełbasą, która została i jest finansowana z kasy miasta. Po drugie, jego trasa ni w ząb mi nie pasuje, a do przystanku mam daleko (mieszkam na Stalowej). "[...] wybudować boisko przy Szkole Podstawowej nr 2. Niestety zadanie to nie znalazło się w budżecie, nawet radny Pawlinow - nauczyciel - głosował chyba przeciw." Tak, z tego co mi wiadomo wniosek opozycji o budowę boiska nazwał... populizmem...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
aa
aaobserwator 218 października 2018 o 09:48
Za 500 tyś. zł zrobisz taki remont zamku, że nie będzie go nawet widać. No, ale za 20 mln... to już by było coś. Generalni Zamek ma potencjał. Można zrobić tam część hotelową, część konferencyjną, podobno jest tam piękna sala balowa (na wesela jak znalazł) część muzealną itp. Dziedziniec i całe strychy są jak najbardziej do zagospodarowania.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borus4 października 2018 o 07:57
Dzięki Pani Minister w Kancelarii Premiera Elżbiecie Witek oraz Ministrowi Infrastruktury i Budownictwa Andrzejowi Adamczykowi macie S3 . Tusk wstrzymał budowę bo zabrał pieniądze na obwodnicę Warszawy - w tym roku ruszy S3 i okazja do baz logistycznych, zakładów produkcyjnych. https://www.radiowroclaw.pl/articles/view/81324/W-Jaworze-powstanie-Centrum-Logistyczne Walczcie o nowy most na Nysie Szalonej od zjazdu z S3 - Cukrowniczą przez nowy most do drogi 363/365 - jedyna okazja do umożliwienia dojazdu turystom do Przedgórza Sudeckiego i tworzenia baz turystycznych ( hotele, SPA).Powiat Jaworski odżyje
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak jest
tak jestborus4 października 2018 o 08:22
100% prawdy
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zawiedziony
zawiedziony29 września 2018 o 09:48
kukiełka do zdjęć nic więcej,pierś do medali za nie swoje zasługi potrafi tylko wystawiać,fakty są takie droga "jaworzanko" ,przytoczę tylko kilka faktów a mianowicie: -remont dworca (nie jego tylko PKP) ale jak ogłoszono to pierwszy nagrał filmik jak to wyremontuje,szkoda tylko ,że nie potrafił przypilnować aby zrobiono zgodnie z wizualizacją i nie przywrócono do takiego stanu jaki był kiedy powstał ,miał być piękny z klinkierowej cegły a jest brzydki tynk ,który za rok-dwa zacznie odpadać ! Pytam się zatem gdzie szanowny burmistrz i jego świta są?Gdzie konserwator zabytków,który zwykłym ludziom nawet okna nie pozwala wymienić na takie jakie chcą tylko jak On wymaga??! -Zamek ,taka perełka ,którą mogą pozazdrościć inne miejscowości ,w połaczeniu z Kościołem Pokoju ,mogłby sciągać rzesze turystów a NIC kompletnie z tym się nie robi ,na remont dachu czy wymienę głupich rynien nie ma pieniążków (a elewacja zacieka i niszczeje okrutnie) aleeeee na autobusy darmowe(czytaj kiełbasę wyborczą) są pieniążki,to nie jest skandal? -Jak ktoś napisał ,że jednak basen letni nie zostanie wyremontowany ,to Pan Burmistrz nagrał filmik i przed Radą ,zapewniał i zarzekał się ,że pomimo różnych głosów na nie on i tak go wyremontuje- czyżby zapomniał co mówił??Jest nagranie ,może warto odsłuchać?? -Droga krajowa nr 3 ,już po niedawnym remoncie są dziury ,na chodniku przy ul.Dąbrowskiego stoją słupy energetyczne ,był stary po środku wąskiego chodnika -teraz jest stary i nowy , A FU BEE -razem stojąc na pewno nie damy spokojnie przejść obok siebie!!A remont drogi już dawno skończony -gdzie jesteś włodarzu?? -Darmowa komunikacja w zadłużonym mieście a nie bogatym ??To chyba jakaś wielka pomyłka, jakby Kowalski wprowadził darmową komunikację to by go zaraz zamknęli za damping, pranie pieniędzy i takie tam...w Legnicy piekarz rozdawał stary przeterminowany chleb biednym ludziom i już go nie ma, a tu szasta się pieniędzmi nie swoimi tylko podatników i jest sie bezkarnym??Jak Pan kowalski miałby konkurować z linia prywatną -skoro miasto nic nie bierze tylko dokłada do interesu ,chyba ,że Kowalski stanie się Sw.Mikołajem??!! Takich przykładów ,można jeszcze kilka wyliczać ,myśle ,że czlowiek z odrobiną honoru sam powinien to zrozumieć i ocenić ,iż po prostu się nie nadaje ,wszak nie chodzi w tym wszystkim o super pensje tylko dobro Jaworzan!!
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koala
koalazawiedziony4 października 2018 o 09:08
Kiepskiego macie burmistrza nie stara się o nowy most na Nysie do Cukrowniczej i zakaz jazdy TIRów z kamieniem z Męcinki przez całe miasto do Wrocławskiej. http://regionfan.pl/minister-wizytowal-jaworski-dworzec-foto-wodeo/ To dzięki Pani poseł Elżbiecie Witek. Minister przyjechał do Jawora na zaproszenie poseł Elżbiety Witek. Podczas briefingu prasowego usłyszeliśmy, co Ministerstwo Infrastruktury zaoferowało przez ostatnie lata dla małych miejscowości. Mowa była też o sporych kwotach wydawanych w związku z budową obwodnicy miasta, zakończonym remontem DK3 oraz o kolejnych etapach budowy drogi ekspresowej w kierunku Bolkowa. – S3 to ogromny wysiłek inwestycyjny rządu. To wielkie projekty, które skupiają uwagę na to, jak zmienia się infrastruktura państwa. Poza projektami liczonymi w miliardach złotych państwo dba też o potrzeby, które wydają się niewielkimi przedsięwzięciami – mówił minister i jako przykład podał właśnie jaworski dworzec. – Nie mogłem sobie odmówić tej możliwości, aby zobaczyć jak to faktycznie wygląda – dodał minister udając się do wnętrz remontowanego obiektu. W trakcie wizytacji usłyszeliśmy, że wszystkie zadania realizowane są zgodnie z harmonogramem. Podczas rozmów i dyskusji minister potwierdził informację, że wspólnie z PKP PLK przygotowywane jest studium, na podstawie którego zostanie zmodernizowana linia kolejowa Jawor – Legnica.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ulotkarz
ulotkarzzawiedziony29 września 2018 o 20:31
Dodatkowo warto przeczytać bzdury w ulotkach jakie rozdają z EB. Tam nadal przypisuje sobie czyjes zasługi
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie dla bezradnych
nie dla bezradnychulotkarz4 października 2018 o 08:27
To dlaczego żaden komitet na to nie reaguje? Jak zamierzają tak bezczynnie sprawować władzę lub mandaty, to im dziękuję. Trzeba brać przykład z ludzi czynnych, którzy reagują na nieprawidłowości. Tryb wyborczy jest szybki i uproszczony, reguluje go art.111 Kodeksu Wyborczego. Zgodnie z jego treścią, jeżeli rozpowszechniane materiały wyborcze, w szczególności plakaty, ulotki i hasła, a także wypowiedzi lub inne formy prowadzonej agitacji wyborczej, zawierają informacje nieprawdziwe, kandydat lub pełnomocnik wyborczy zainteresowanego komitetu wyborczego ma prawo wnieść do Sądu Okręgowego wniosek o wydanie orzeczenia: zakazu rozpowszechniania takich informacji; przepadku materiałów wyborczych zawierających takie informacje; nakazania sprostowania takich informacji; nakazania publikacji odpowiedzi na stwierdzenia naruszające dobra osobiste; nakazania przeproszenia osoby, której dobra osobiste zostały naruszone; nakazania uczestnikowi postępowania wpłacenia kwoty do 100 000 złotych na rzecz organizacji pożytku publicznego https://e-legnickie.pl/wiadomosci-z-regionu/powiat-legnicki/20088-r-plezia-kandydat-na-wojta-prostuje-nieprawdziwe-informacje
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanka
Jaworzanka 28 września 2018 o 15:59
Ludzie a co było w poprzednich kadencjach ?? Źle wam że mamy fajnego burmistrza ?! Ktoś ma kompleksy bo burmistrz idzie z czasem i postępem !!!! Jawor rośnie w sile i to widać !!!! Właśnie na tym polega promocja miast pokazywanie co zrobiliśmy !!!! Bo to udział nie tylko pana Burmistrza ale nas wszystkich !!!! Źle wam każdy problem jest rozwiązywany !!! Piszecie krzywy chodnik jest wyprostowany !!! Dziura w drodze zaraz zrobimy !!! Nie ma światła już zgłaszamy !!!!! To jest właściwa osoba na właściwym stanowisku !!!!!! Oby następna kadencja była jego bo na to zasłużył ciężką pracą a to że dobrze wyglada to autor tego artykułu powinien zacząć leczyć swoje kompleksy !!!!! Se la vie !!!!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Karol Kotowski
Karol KotowskiJaworzanka 16 października 2018 o 11:25
Zgadzam się z tobą w 100 procentach
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hehe
heheKarol Kotowski16 października 2018 o 14:10
oj Monia, Monia, weź się do pracy
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Chyba żart
Chyba żartKarol Kotowski16 października 2018 o 13:25
A co takiego zrobił że jest fajny? PR? Pare zdjęc i już fajny?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Otwórzcie oczy!
Otwórzcie oczy!Jaworzanka 28 września 2018 o 22:35
Dziura to po nim zostanie, ale w budżecie. Bo pieniądze wydawane są na jego fanaberie, a nie na konkretne inwestycje. Jeden budował basen, drugi zrobił cały rynek, park i sale gimnastyczną. Bera zrobił dwa skwerki i trzy chodniki...
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nic
NicOtwórzcie oczy!16 października 2018 o 13:20
Bo nic nie zrobił
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Karol Kotowski
Karol KotowskiOtwórzcie oczy!16 października 2018 o 11:27
Jakby nic nie zrobił to byście dopiero pisali wam nigdy nikt nie dogodzi !!!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Szok
Szok26 września 2018 o 23:06
Sami go wybraliście cebulaki !!!!!!
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ocena
ocena26 września 2018 o 09:37
Okres kampanii wyborczej jest okresem, kiedy podsumowuje się działania obecnie rządzących, wyraża oceny i opinie o obecnych rządach. Takie jest prawo demokracji, wolność słowa jest zagwarantowana konstytucyjnie. Swoje oceny i opinie wyrażają wyborcy, radny wyraził swoją. I tak właśnie ma być w demokratycznym kraju.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie, dziękuję
nie, dziękuję25 września 2018 o 23:33
nie chcę głosować na kogoś, kto przez swoje zachowanie może stracić prawa wyborcze
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o co chodzi?
o co chodzi?25 września 2018 o 23:03
Czyżby burmistrz miał przed mieszkańcami coś do ukrycia, że nie upublicznia oświadczeń majątkowych, które mu złożono?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brak
brako co chodzi?26 września 2018 o 19:31
brak jest w BIP oświadczeń złożonych burmistrzowi do 30 kwietnia 2018r. za 2017r.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
manowce
manowce25 września 2018 o 22:30
wg tego, co mówi Śliski, to bliski jest koniec uwalniania złej energii, jej dni są policzone
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
aura
auramanowce26 września 2018 o 08:53
prognozy zapowiadają jeszcze tylko kilka dni słonecznych, a potem ma być duże ochłodzenie, a nawet grad
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pst
pstmanowce25 września 2018 o 23:10
i jeszcze ciekawsze rzeczy opowiada, oj będzie się działo... ;)
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mia
Mia22 września 2018 o 19:16
Ale chociaż kulturę na na wysokim poziomie czego nie moźna powiedzieć o Panu .- niestety. A to podstawa drogi Panie .
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninMia25 września 2018 o 10:16
Mia Mia przestań się jąjąkać
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
andrzej
andrzej22 września 2018 o 08:54
dobra nie będę głosował na Berę. Ale , przedstawcie nam jakiegoś poważnego kontrkandydata . Bo ja i większość jaworzan, jak na razie, nie widzimy lepszego. Na Kowalczyka nie zagłosuję bo stoi za nim ekipa która już rządziła Jaworem i powiatem z opłakanym skutkiem.I o tym należy pamiętać.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninandrzej22 września 2018 o 16:44
Andrzej,nie jesteś większość jaworzan, więc nie wypowiadaj się w liczbie mnogiej-no chyba, ze masz rozdwojenie jaźni. Twoje zdanie i opinia są POJEDYNCZE i raczej nie należysz do reprezentatywnej grupy.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ikar
Ikarandrzej22 września 2018 o 13:12
Kowalczyk to nie człowiek przeszłości, a przyszłości. Dobrze, że popierają go ludzie mądrzy i doświadczeni, jednak to on będzie kapitanem okrętu i będzie doskonale wiedział, w jakim kierunku podążać. W kierunku skromnosci, uczciwości i kompetencji. Mój głos ma na pewno.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej
Maciejandrzej22 września 2018 o 12:51
Dlaczego nie na Kowalczyka? Z opłakanym skutkiem? Opłakanym skutkiem nazywasz brak PR-u poprzednika, który nie lansował się w mediach jak obecny? Tamten przynajmniej coś zrobił np. płytę rynku, salę przy SP5, ECMEN, a obecny to co?
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kumasz?
kumasz?Maciej25 września 2018 o 20:10
jaworzanienie, bo przez pierwsze lata wyciągał gminę z zadłużenia, jakie przejął po burmistrzu z SLD (Tomczaku), gdzie nawet nie było pieniędzy na bieżące płatności i wynagrodzenia, trzeba było w ratach płacić. teraz znów mamy rządy SLD, tylko wespół z PO i bardzo drogą świdnicka wspólnotą
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Prawdziwy jaworzanin
Prawdziwy jaworzaninMaciej25 września 2018 o 17:05
A wy znowu swoje... 12 lat bla bla bla. Przez 12 zrobiono więcej i wydano tyle pieniędzy ile Bera na swój PR wydał przez 4 lata. Basen nie został zlikwidowany tylko ZAMKNIĘTY ze względu na stan techniczny, a koszt remontu blokował by inwestycje w mieście, a obecny burmistrz ma gdzieś długi i wszystko i robi na kredyt który my będziemy spłacać bo on sobie gdzieś pojedzie.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninMaciej25 września 2018 o 10:24
dodaj ,że zajęło mu to 12 lat !!!! A oprócz tego zlikwidował porodówkę w szpitalu, basen itd...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pst
pst22 września 2018 o 08:17
jeżeli czopek poza plecami zaczyna się już przymilać do przeciwników i próbuje wkupywać w ich łaski, to znaczy, że bliski jest koniec
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...pst22 września 2018 o 16:59
pewnie wie, że i tak jego dni są policzone
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dobry sygnał
dobry sygnałpst22 września 2018 o 16:45
też to widziadziałes/aś? :)
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pytanie
Pytaniepst22 września 2018 o 12:56
O kim mowa?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autor22 września 2018 o 07:14
Najsmutniesze jest to ,że Bera (mieszkaniec Jawora) tak naprawde oddał władzę pierszej sekretarz Żmijewskiej. On jest uśmiechniętą buźką z plakatu ale ona szyją , która kręci tą główką. Wprowadzenie pracownikow do ratusza ze Strzegomia i Świdnicy, kancelaria prawna byłej burmistrz Żarowa to tworzenie pewnego układu, który zapewni ,że nikt nam w papiery nosa w wściubi. Tylko tyle ,że oni Jawor "wydoją" i zostawią. Tak jak Żarów i Strzegom a Bera będzie musiał patrzeć ludziom w oczy. Chyba ,że tylko ze starego plakatu.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tylkopriimportpracowników
Tylkopriimportpracownikówautor27 września 2018 o 01:09
Kuźwa niemców od razu naściągał :)
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninautor26 września 2018 o 08:18
autorze, patrzeć w oczy mieszkańcom to jedno, a drugie wziąć na siebie odpowiedzialność za wszystkie działania, na skutek których ludzie, dla których się narażał, otrzymali korzyści majątkowe lub osobiste (posady, zlecenia, itp.). Wszyscy doskonale wiedzą, że młodemu, niedoświadczonemu człowiekowi można dużo wmówić, łatwo takie osoby wykorzystać. Tylko, że młodość i nieświadomość nie zwalniają od odpowiedzialności. Jak to w życiu bywa, zawsze znajdzie jakiś "kozioł ofiarny". Szkoda tylko, że nasze 4-letnie składki do budżetu (wpłacane podatki) nie zostały wykorzystane na realizację złożonych nam obietnic (remont basenu, budynków, zabytków, itp.), a dodatkowo jeszcze odpłynęły z naszego budżetu wpływy z PIT od zatrudnionych za nasze pieniądze ludzi spoza miasta.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rzeczowy jaworzanin
rzeczowy jaworzaninautor25 września 2018 o 23:31
autorze-raczej oddał p.Gruntkowskiej i p.Żmijewskiej władzę jeszcze przed wyborami, skoro zaraz po wygranej ściągnął je do Jawora bez żadnych przetargów i naborów, p.Żmijewską zatrudnił na swojego osobistego doradcę a p. Gruntkowską zaangażował do czystek kadrowych i zrobił swoim pełnomocnikiem procesowych w sporach ze zwalnianymi pracownikami... Zapomniał tylko o tym wspomnieć w swojej kampanii wyborczej.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pogrążanie
pogrążanieautor24 września 2018 o 08:02
Gmina Żarów już była na skraju bankructwa, teraz Jawor jest zadłużany http://wroclaw.naszemiasto.pl/archiwum/gmina-zarow-bankrutuje,1579256,art,t,id,tm.html
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hmm
hmmpogrążanie26 września 2018 o 09:29
Za Tomczaka też wydatki na reprezentację i promocję były wysokie (opisywano ile ton ciasta przejedzono, ile wypito, itp.), potem Urbański przejął gminę w takiej kondycji finansowej, że na początku kadencji nie miał nawet na bieżące płatności. Ciekawe jak teraz przedstawia się struktura wydatków?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ważne sprawy
ważne sprawypogrążanie26 września 2018 o 09:20
to prawda, przez 4 lata dysponując pełnym budżetem (pieniędzmi jaworzan) nie wyremontowano basenu, który był jedną z głównych obietnic wyborczych 4 lata temu, a pod koniec kadencji-w ostatnim roku wyborczym-zadłuża się gminę na realizację tego zadania w przyszłej kadencji
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Krzysztof
Krzysztofpogrążanie26 września 2018 o 08:00
Osobista doradczynio-sekretarzowa wszędzie chodzi za burmistrzem, a w urzędzie chaos organizacyjny, odpowiedzi na pisma, zwłaszcza odpowiedzi zapytania radnych i w trybie dostępu do informacji publicznej i udzielane są z dużym opóźnieniem-jak ktoś sobie przypomni albo jak upomni się składający pismo. Odpowiedzi są tak lakoniczne, że niekiedy nawet nie wiadomo czego dotyczą. Komuś się chyba poprzestawiały horyzonty myślowe (mentalność) albo zapomniał po co istnieją samorządowe instytucje-dla realizacji potrzeb mieszkańców, bo to oni tworzą lokalny samorząd. To tak, jak niektóre szkoły i nauczyciele zapominają dlaczego istnieją, nie dla samych siebie, tylko istnieją, bo są uczniowie i dla nich. Bez klienta instytucje i zatrudnieni w nich ludzie nie mają racji bytu. Dziś klient nie jest szanowany, dlatego zmienić załogę, która nie rozumie po co ja zatrudnili mieszkańcy.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obiektywnie patrząc
obiektywnie patrzącpogrążanie25 września 2018 o 23:21
A teraz my mamy na swoim "garnuszku" drogą świdnicką obsługę prawną kancelarii byłej burmistrz Żarowa, strzegomsko-świdnickich "imigrantów", zadłużoną gminę, pompowanie" naszych podatków w promocję i PR, a brak realizacji ważnych dla jaworzan inwestycji, łamanie praw pracowniczych, czystki kadrowe, sądy, prokuratora, itp.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie tylko to
nie tylko toautor22 września 2018 o 16:48
w dodatku prokurator prowadzi postępowanie, które zbliża się do finału
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tempo
temponie tylko to25 września 2018 o 20:12
a ile w tym czasie burmistrz wyda z naszych podatków, umorzy zaległości, ile pieniędzy wypłynie w kierunku powiatu świdnickiego...i to nieodwracalnie...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
OLA
OLAautor22 września 2018 o 14:34
Zgadzam się w pełni. Do tego jeszcze można dodać propagandę sukcesu w prasie i telewizji.Wychodzenie z ratusza i malowanie ławek, sprzątanie .Wszystko pod publikę przed wyborami.Wstyd ,jak komisja rewizyjna załatwia sprawy ludzi pokrzywdzonych.Wstyd ,że nie widzi Burmistrz krzywdy ludzkiej.Jak ktoś taki może sprawować tak wazna funkcję w naszym mieście???Ludzie , jeżeli pójdziemy solidarnie do wyborów to mam nadzieję ,że ocalimy nasze miasto.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Teofil...
Teofil...21 września 2018 o 16:26
Skwerki i płace zabaw dla dzieci czy to takie wielkie inwestycje..Hmmm ... Ale ludzie to kupią... W gminach wiejskich nie takie inwestycje sie realizuje , place zabaw dla dzieci to skromny dodatek do wielkich inwestycji... No ale jak nie ma dużych to sie pokazuje małe... Chociaż musze przyznać ze ładne i potrzebne dzieciom
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
słaba ekipa
słaba ekipaTeofil...22 września 2018 o 07:56
dobrze zauważyłeś, to powinien być dodatek realizowany przy okazji budowy lub remontu głównej infrastruktury, a nie jedyna rzecz
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej
Maciejsłaba ekipa22 września 2018 o 12:53
Racja, a czy przy okazji remontu chodnika, nie można by zrobić remontu instalacji podziemnych? A tak to co robią chodnik a instalacja stara i znów trzeba będzie ryć nowy chodnik. A tak po kawałku można by wymieniać i przy okazji remontować jezdnie w mieście.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obserwator
Obserwator21 września 2018 o 15:55
Ciekawe dlaczego bera zakleja swoimi plakatami plakaty innych kandydatow ! Oj chyba bedzie sie dzialo w trybie wyborczym !!!
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
AdamObserwator22 września 2018 o 12:55
Dlaczego? Bo tonący brzytwy się chwyta. Stawka jest duża, bo układzik strzegomski może się sypnąć i nie będzie kroku w górę by dorwać się do koryta na centralnym szczeblu.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninObserwator22 września 2018 o 08:19
no cóż, kultura człowieka wychodzi na każdym kroku
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gadanie
gadanieObserwator21 września 2018 o 21:37
A niby kto miałby złożyć pozew w trybie wyborczym przeciwko Berze? Na służbowym profilu organu władzy publicznej (burmistrza) zamieszcza zdjęcia, filmy i teksy agitujące komitet Bery, jego osobę i kandydatów na radnych z jego komitetu i jakoś żadnego pozwu nie widać.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
adam
adam21 września 2018 o 14:41
Przecież najważniejszy jest PR i fotki. Dzięki hejterom fotkom i botom PiS i Duda wygrali wybory w 2015r.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gość21 września 2018 o 13:35
darmową komunikację nic nie przebije , w następnej kadencji zrobi resztę. Będę głosować na obecnego burmistrza.!!
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniecgość22 września 2018 o 15:49
Ludzie, jaka ta komunikacja jest darmowa - bujda na resorach. Budżet gminy jest jak worek do którego wkładasz pewną ilość pieniędzy - skoro na "darmową" komunikację idzie rocznie kilkaset tysięcy to znaczy, że gmina nie wyremontuje kilku chodników, nie odnowi kilku elewacji itd. Ale jaworska gawieź tego nie widzi i cieszy się jak murzyn szkiełkiem, że jeździ darmowym autobusem. Póki co Gmina Jawor jest za biedna, żeby fundować ludziom taki luksus - może za jakiś czas... Uważam,że komunikacja winna być odpłatna, choćby symbolicznie.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mam inne zdanie
mam inne zdaniegość21 września 2018 o 15:08
tej "darmowej" komunikacji (zakupowi i kosztom) to swoją drogą też ktoś powinien się przyjrzeć pod kątem gospodarnego zarządzania
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Poborca
Poborcamam inne zdanie21 września 2018 o 15:30
Dodatkowo spółce, która trzyma w rękach te autobusy czyli spółka "Inwestycje"...
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gościu opamiętaj się
Gościu opamiętaj sięgość21 września 2018 o 14:02
"Darmową" bo płacimy przecież na nią wszyscy... Ta jasne zrobi, chyba pod siebie....
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niezadowolony wyborca
niezadowolony wyborca21 września 2018 o 11:50
jaki budynek na tym zdjęciu taki i gospodarz . Było dużo obiecanek a z realizacją obietnic pana burmistrz cieniutko . Jaka realizacja obietnic takie też będzie głosowanie na PO i SLD.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ola
Olaniezadowolony wyborca24 września 2018 o 20:44
Budynek na ul. Gagarina też ciągle przypomina nam o byłych mieszkańcach Jawora, którzy opuścili go 28 lat temu!!!!!!!!!!!! Nikt tego nie widzi a my mieszkańcy wstydzimy się............. Co robią obecni radni?????? nic.czas na zmiany!!!!!!!!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
głos lokalnych wyborców
głos lokalnych wyborców21 września 2018 o 11:13
z nieoficjalnych sondaży (sądowania opinii) wynika, że ludzie chcą zmiany, że nie podoba im się to, co się dzieje
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to prawda
to prawdagłos lokalnych wyborców21 września 2018 o 15:19
też tak słyszałem
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zmiana
Zmianagłos lokalnych wyborców21 września 2018 o 14:03
Oby, trzymam kciuki, by się zmieniło
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
znawca
znawca21 września 2018 o 11:08
Widać, że okręt tonie, bo śliski coraz częściej widywany jest w okolicach konkurencji.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
podaj dalej
podaj dalejznawca21 września 2018 o 15:20
a jakich ciekawych rzeczy można się od niego dowiedzieć... :)
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kto to ?
kto to ?znawca21 września 2018 o 12:05
a kto to jest ten Śliski ?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Co?
Co?znawca21 września 2018 o 11:34
Jaki śliski i w okolicach czego?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
andrzej
andrzej21 września 2018 o 10:34
oj jak to fajnie dołożyć burmistrzowi . Od razu lepiej się czujemy. A ,że tekst Grześka cieniutki. Jakie to ma znaczenie? Grzesiu zapamiętaj ; jaworzanie nie szanują ludzi którzy zmieniają poglądy zależnie od potrzeb wyborczych.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do andrzeja
do andrzejaandrzej21 września 2018 o 12:03
wcale nie trzeba burmistrzowi dokładać , bo burmistrz swoim postępowaniem sam sobie wystarczająco dokłada . Jego PJ-ar przesadny denerwuje mieszkańców , zwalnianie pracowników niezgodnie z prawem . (m.in zamykanie na klucz ), chwalenie się inwestycjami które zostały zrobione przez kogoś innego np.przez PKP . Nie remontowanie budynków, ulic , niewywiązywanie się z obietnic , a nawet nie wyremontowanie dziur na ulicach po zimie a jest już wrzesień itd. To wystarczy żeby na obecnego burmistrza po raz kolejny nie zagłosować.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborcaandrzej21 września 2018 o 11:33
Jest okres kampanii wyborczej i wyborcy wyrażają swoje opinie, takie ich prawo. Osoba, która piastuje to publiczne stanowisko z wyborów musi się z tym liczyć, że będzie oceniana i rozliczana przez swoich pracodawców (wyborców).
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gość21 września 2018 o 10:02
E.Bera to najlepszy burmistrz jakiego miał Jawor i żadne szkalowanie tego nie zmieni takie są fakty.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do gościa
do gościagość21 września 2018 o 17:13
bła ha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, haha,ha, ha, ha, ha,ha, ha, ha ......
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do gościa
do gościagość21 września 2018 o 10:53
najlepszy od pijaru , ale we wszystkim innym BE , zresztą sam na bilbordzie napisał EMILIAN BE .
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lokalny wyborca
lokalny wyborcagość21 września 2018 o 10:48
Moim skromnym zdaniem, to ten pan powinien zmienić zawód na jakiś bardziej zbliżony do mediów, skoro czuje się w świecie mediów jak ryba wodzie. Ja od burmistrza oczekuję innego zachowania i działania. Takie jest moje prawo jako wyborcy i będę głosował zgodnie ze swoim sumieniem i oczekiwaniami.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworski wyborca
jaworski wyborcagość21 września 2018 o 10:43
Nikt go nie szkaluje, ludzie mówią jaka jest prawda, wygłaszają swoje opinie na temat spraw dotyczących lokalnej wspólnoty, bo mają do tego nie tylko konstytucyjne prawo ale i obowiązek. Jakby postępowanie nie budziło wątpliwości i negatywnego odbioru społecznego, to i nie było by negatywnych opinii. Jaworzanie mają inne zdanie od Ciebie i mają do tego pełne prawo.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wyjaśnij
Wyjaśnijgość21 września 2018 o 10:36
Jakie fakty? Dlaczego niby jest najlepszy? Co takiego zrobił dla miasta? Odremontował Rynek, wybudował basen, halę widowiskową, naprawił drogi w mieście, wymienił instalacje podziemne? A może stworzył strefę, albo ściągnął Mercedesa (co sobie przypisywał) Wymień co takiego zrobił, że jest najlepszy według ciebie.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
skala
skala21 września 2018 o 09:40
wieść gminna niesie o zarządzie komisarycznym
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pytanie
Pytanieskala21 września 2018 o 09:56
Co, co, co? Kiedy zamierzają to zrobić?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zdecydowanie
zdecydowanie21 września 2018 o 09:38
Pani Kucharzyk i Pan Kowalczyk to dobra alternatywa dla Jawora.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opinia jaworzanina
opinia jaworzaninazdecydowanie21 września 2018 o 10:14
moim zdaniem KAŻDY będzie lepszy od obecnego
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
inny świat
inny świat21 września 2018 o 08:39
Celebryci non stop dbają o bieżący kontakt i komunikację ze swoimi odbiorcami, a ludzi pracy przeważnie nie widać i nie słychać, bo na to nie mają czasu. A skoro ich nie widać i nie słychać, to dla społeczeństwa nie istnieją. Tak jest ułożony dzisiejszy świat. Słabo medialnie działała opozycja i na tym skorzystał obecny burmistrz.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Celebryta nie burmstrz
Celebryta nie burmstrzinny świat21 września 2018 o 09:41
Jak skorzystał? Opozycja nie ma tylu mediów i nie pompuje tyle kasy (bo nie mają dostępu do publicznej kasy) w promocję. Z tego powinni rozliczyć.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gdzie nasze piniądze?
gdzie nasze piniądze?Celebryta nie burmstrz25 września 2018 o 19:18
racja, RIO już rozliczyło i stwierdziło starty na szkodę Gminy, więc ktoś powinien za to odpowiedzieć tak, jak wójt Lyski http://samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/186330/Wojt-przed-sadem--Wojt-gminy-Lyski-oskarzony-ws--umorzen-podatkow
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Populizm
do PopulizmCelebryta nie burmstrz21 września 2018 o 11:30
To prawda, ta instytucja się nie sprawdza w nadzorze, skoro RIO zatwierdza budżety, a potem gminy bankrutują. Tylko NIK i CBA są w stanie ocenić legalność, gospodarność i rzetelność działania.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Populizm
PopulizmCelebryta nie burmstrz21 września 2018 o 10:49
RIO już sprawiło i zatwierdziło budżet z długiem ponad 40 milionów więc ta instytucja jest bezużyteczna.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rozliczyć
rozliczyćCelebryta nie burmstrz21 września 2018 o 10:22
A kto ma z tego rozliczyć? Aby to zrobić, potrzebna jest najpierw jakaś kontrola (oby tylko nie RIO, bo ono nie sprawdza pod kątem gospodarności). Mieszkańcy nie mają wglądu w wydatki, więc nie są w stanie tego rozliczyć. NIK powinna skontrolować wydatki na promocję, obsługę prawną, wynagrodzenia, nabory, zlecenia. ( https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-dzialaniach-promocyjnych-miast.html ), ( https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/administracja/nik-o-zlecaniu-uslug-prawniczych-przez-samorzady-w-nbsp-wojewodztwie-dolnoslaskim.html )
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
michau
michau21 września 2018 o 01:41
A nie można panie Olszewski wypowiedzieć sie z dystansem i kulturą jak dr Maciej Gwoździewicz? Brakuje panu jego klasy i mam nadzieję, że to pan Gwoździewicz zostanie burmistrzem
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do michau
do michaumichau21 września 2018 o 17:15
W końcu razem z nim starował cztery lata temu do wyborów, no od kogoś się nauczył, dobrze, że chłop w porę przejrzał na oczy.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Burbon
Burbonmichau21 września 2018 o 09:23
Nie, niech ten PiS-ak nie zostanie burmistrzem.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Buba
BubaBurbon21 września 2018 o 09:44
Racja, zmienia poglądy jak rękawiczki, od Korwina do PiS-owców. Na zachodzie taki pan nie osiągnął by nic w polityce, bo jak ktoś zmienia poglądy zwłaszcza na tak skrajne, to znaczy że nie jest godny zaufania, bo może znów uciec z partii, więc nie osadza się go i szansa na 1 jest żadna.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jula
julamichau21 września 2018 o 08:13
przynajmniej głośno mówi prawdę, każdy głos jest istotny, żeby mieszkańcy nie zostali zmanipulowani kolorowym pijarem, żeby dokonywali racjonalnych wyborów
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
efekt wow
efekt wow20 września 2018 o 23:15
Do Polski dotarł amerykański marketing i styl prowadzenia kampanii reklamowych. Dlatego nie zawsze wygrywają kompetencje i merytoryka. Jesteśmy na etapie, gdzie ludzie jeszcze zachłystują się show i kolorowymi obrazkami, choćby nie mają realnego przełożenia na rzeczywistość, czy celebrytami, bo wydaje im się to takie "wow". Później tego żałują i nie mogą sobie wybaczyć, że dali się nabrać, wykorzystać. Kolorowe obrazki, show, itp. sprawiają, że ludzie w swoich wyborach niejednokrotnie kierują się emocjami, a nie rozumem. Wkroczyliśmy w czasy "super" (promocji, okazji, kredytu, produktu, kandydata, itp.), w świat manipulacji ludzkimi emocjami i wynikającymi z nich wyborami. Wyborami, których bardzo często potem żałujemy, bo po fakcie okazuje się, że okazja wcale nie była taka super, często bardzo kosztowna o niskiej jakości. Zachłystując się jednak tym show, kolorowymi obrazkami i treściami, nie zwróciliśmy uwagi na złą jakość towaru w pięknym opakowaniu, haczyki w umowie, na manipulację przy prezentowaniu ceny, zapisach gwarancji, na niskiej jakości kandydata ubranego w gigantyczny PR, itp. Zostajemy z marnym produktem i płacimy za to wysoką cenę. Smutne jest to, że dziś bardzo często uczciwość, talent, inteligencja, logika i merytoryka przegrywa z arogancją, bezczelnością, bezprecedensowym pijarem, w którym niejednokrotnie wykorzystuje się ludzkie słabości, potrzeby, naiwność. Często ludzie, którzy nie mają sobą nic mądrego do zaprezentowania, mają świetnie opanowaną technikę rozpychania się łokciami, za wszelką cenę i po trupach, manipulowania uczuciami i mamienia kłamstwami. Miejmy nadzieje, że nasza lokalna wspólnota jest mądra, dojrzała i dokona świadomych wyborów. Musi mieć jednak do tego zapewnione pełne informacje, aby mogła odróżniać przekazywane im fakty od fikcji.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Joanna Zielińska
Joanna Zielińskaefekt wow21 września 2018 o 20:33
Bardzo trafny komentarz! Zgadzam się z tym w pełni!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
działać
działaćefekt wow21 września 2018 o 10:38
trzeba mówić jaka jest prawda i prostować przebarwione informacje, pokazywać prawdziwe obrazy rzeczywistości
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
człowiek
człowiek20 września 2018 o 22:57
Od kilku lat pracownicy, którzy padają ofiarami mobbingu wychodzą z pracy zapłakani, poharatani, poniszczeni, z nerwicą lękową, depresją, na lekach. Zgłaszają się do poradni zdrowia psychicznego, chodzą do psychiatry. Opowiadają o swojej traumie, o tym, że stosowane są metody zarządzania poprzez psychiczną przemoc i wymuszanie określonych zachowań. Od dawna wszyscy o tym wiedzą, plotkowano na ten temat, mówiono, że coś złego się dzieje. Głośno jednak nikt nie odważył się o tym mówić z obawy przed zemstą. Wysyłane są jasne sygnały, że "jeśli będą fikać, stawiać się, to zostaną zniszczeni i nie znajdą nigdzie pracy." Przez długi czas panowała zmowa milczenia...
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
masakra
masakraczłowiek21 września 2018 o 09:49
ktoś to musi przerwać, zanim dojdzie do tragedii...
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborcamasakra21 września 2018 o 10:01
Możemy to zrobić MY, wyborcy, tylko ruszmy tyłki na wybory. To jest raz na 4 lata, korona wam z głowy nie spadnie jak pójdziecie w niedzielę i zagłosujecie, to skończy się ten cyrk w jaworze, bo kolejni będą wiedzieli, że takim PR-em nic nie osiągną, tylko działaniem na rzecz ludzi.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator 2
obserwator 220 września 2018 o 22:48
Panie Jarosławie- celne spostrzeżenia, prawie wyjął mi pan je z ust. Nie wspomniał Pan jeszcze o Spółce Ciepło, która przez 4 lata nie wykonała praktycznie żadnej większej inwestycji. Wodociągi też się proszą nakładów. Wymiana kanalizacji na Cukrowniczej to zbyt mało jak na 4 lata. I dlaczego naraz wszystko robi się w ostatnim roku. Nie wspomnę o basenie, który będzie się nam "odbijał" czkawką wiele lat.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do obserwatora2
do obserwatora2obserwator 221 września 2018 o 17:19
Hasło obecnego burmistrza - Miasto mądrej energii- chyba właśnie tej ze spółki Ciepło Jawor. Chyba drogiej , bo przecież widać, że drożeje i ogrzewanie mieszkań i grzanie wody. Za to nasz burmistrz promieniuje energią niczym władca Olimpu - Zeus.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jestem na nie
jestem na niedo obserwatora222 września 2018 o 16:54
Jeszcze nie zrealizował obietnic sprzed 4 lat. Dla mnie to niesłowny człowiek, a w dodatku nie podoba mi się jego polityka kadrowa, gdzie zwalnia jaworzan i zatrudnia ludzi spoza miasta. Jawor traci wpływy z PIT, a wpływy z PIT od wypłacanych z naszej kasy wynagrodzeń dla ściągniętych zamiejscowych ludzi politycznie z nim powiązanych trafi do kasy obcych gmin.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nie
Niedo obserwatora222 września 2018 o 10:56
Nie ma żadnych obietnic, programu, bo wie że ludzie widzą i jak znów obieca to już nie uwierzą mu
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
budżet
budżetobserwator 221 września 2018 o 07:57
Kosztowna budowa i spłata kredytu z odsetkami to jedno, bo do tego jeszcze dojdzie kosztowne bieżące utrzymanie.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo
brawo20 września 2018 o 22:12
Panie Grzegorzu gratuluje, trafił Pan w sedno sprawy.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pravda
pravdabrawo21 września 2018 o 09:46
tak jest, mówić, mówić, mówić i jeszcze raz mówić i pokazywać realistyczne zdjęcia, a nie tylko kolorowe obrazki
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zagłosuję na Grzegorza
Zagłosuję na Grzegorza20 września 2018 o 22:06
Grzegorz jestem całą rodziną za Tobą i Krzysztofem- Burmistrza Jawora.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec20 września 2018 o 22:04
ja nie chce żadnego Celebryty , nie chce tylu zdjęć z byle jakiej imprezy ( po 3- 4 zdjęcia na jednej stronie w gazecie) ,Wszędzie idzie burmistrz Bera a za nim jego radni z PO i SLD i zaraz robią zdjęcia , i biegiem wrzucają do internetu.(kiedy ci radni pracują?) A za p.Berą na każdą imprezę idą ludzie z Promocji fotografują ,kamerują , nawet za p.Poseł Elżbietą (kobietą) nigdy nie widziałem tylu fotografów i kamerzystów. Oprócz fotografów, kamer Burmistrz wydaje jeszcze swoją urzędową gazetę , ma telewizję i burmistrzowego faceboka . Ciekawe ile to wszystko nas mieszkańców kosztuje. Potrzebny jest prawdziwy gospodarz , a nie Celebryta . Mówię NIE dla burmistrza BERY .
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do mieszkańca
do mieszkańcamieszkaniec21 września 2018 o 17:20
Zabrać im dietę, Kto za łapka w górę,
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zbyszek
zbyszek20 września 2018 o 21:20
Zamiast krytykować powinien Pan wspomagać Burmistrza, a nie krytykować. A co Pan zrobił dla miasta ?.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
przesyt
przesytzbyszek20 września 2018 o 23:16
w czym wspomagać? w PR-ze?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkanieczbyszek20 września 2018 o 22:42
Akurat pan radny Olszewski ma duże prawo się wypowiadać!
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ciekawy
Ciekawyzbyszek20 września 2018 o 22:31
Wspomagać w czym? W zwalnianiu pracowników a może robieniu fotek i filmików ? Jak się robi złe rzeczy to należy spodziewać się krytyki szanowny panie Zbyszku .
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
misiek
misiek20 września 2018 o 21:18
Wstyd Panie Radny, a co Pan Radny zrobił w tej kadencji.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Burbon
Burbonmisiek21 września 2018 o 09:26
A co miał zrobić, jak burmistrz trzyma rękę na budżecie i wszystkim, co che to jego radni wykonają polecenie i przegłosują wszystko.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniecmisiek20 września 2018 o 22:39
Widać jak interesujesz się sprawami miasta skoro nie wiesz. Radny Olszewski jest jednym z najaktywniejszych radnych w tej kadencji i wywalczył wiele spraw dla mieszkańców - np. remonty chodników, profesjonalne wyposażenie na placu zabawa i wiele innych spraw. Od początku kadencji walczy o basen w parku miejskim i wyszedł z inicjatywą utworzenia budżetu obywatelskiego w mieście.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Miastowy
Miastowy20 września 2018 o 21:15
Pisowcy kukizowscy płaczą bo nie będą mogli sobie dorobić z miastowych pieniędzy król jest tylko jeden E.B
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xxx
xxxMiastowy21 września 2018 o 17:21
No król jest nagi.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasjer
kasjerMiastowy20 września 2018 o 23:23
Za to EB sobie dorabia po 10 000 na m-c plus jego świta wyciąga z 80.000 PLN/ m-c
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Król jest nagi
Król jest nagiMiastowy20 września 2018 o 22:20
http://niepoprawni.pl/blog/kokos26/krol-jest-nagi
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do miestowego
do miestowegoMiastowy20 września 2018 o 22:18
fatalne porównanie p.Bery do króla , trafiłeś kulą w płot. Takiego króla to ja nie chcę , prawdziwy król dba o swoich podwładnych , a nasz burmistrz zwalnia Jaworzan, . Mojego głosu na pewno p.Bera nie dostanie , mnie jego bajery kompletnie nie przekonują .
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jarosław Kaszkowiak
Jarosław Kaszkowiak20 września 2018 o 21:02
Ta Rada Miejska jest najbardziej zgnuśniałym towarzystwem jaki wybrali Jaworzanie w tej kadencji. Najsłabszy Burmistrz miasta od czasów po Białku. Żadnemu wcześniejszemu Burmistrzowi do pięt nie dorasta. Za to w PR jest najlepszy. Fleszolubny Pryncypał Miejski zmarnował kolejne 4 lata naszego Miasta. Mam przed soba wydanie Info Bera: 1 pkt Miejsca pracy to podstawa rozwoju? Dzięki komu mamy Mercedesa w Jaworze wiadomo ,że Rząd Centralny dorzucając 80 mln zł i lokalizując go w Jaworze postawił kropkę nad i. Niestety nie dzięki Burmistrzowi -pomógł PIS 2 pkt Darmowa komunikacja Miejska jest to prawda w ostatnim roku urzędowania są wysłużone diesle palące 30 litrów na 100 km darmowe yhy no niestety kasa miejska za nie płaci, dodatkowo zapłacimy za leczenie układu oddechowego przy emisji spalin powstałych przy spalaniu ropy w tych przysłowiowych smokach naszej super komunikacji. 3 pkt tejże gazetki fundusze europejskie jakie ? gdzie na co? najistotniejsza inwestycja miasta to Super toaleta na Placu Wolności za 180 tyś ,parę metrów chodników, parę placów zabaw i wielkie halo , oczywiście przebudowa ul Cukrowniczej była wymuszona złym stanem rurociągu przesyłającego ścieki do oczyszczalni. 4 pkt osiedlowe kluby seniora? po co tworzyć coś co już istniało za Artura Urbańskiego :-). 5 pkt Miasto przyjjazne mieszkańcom- poprawianie estetyki miasta nie wyszło niestety Burmistrzowi Jawor się sypie i to na potęgę.a remontów kamienic z funduszy europejskich jak nie było tak nie ma czyli następny pic na wodę fotomontaż. 6 pkt Budowa S-3 to zadanie realizowano z środków GDDKIA, a nasz Burmistrz nie poradził sobie nawet z remontem ul. Narutowicza ,gdzie nie uzgodniono w porę wymiany sieci pod drogą, wprawdzie jest to prezent Porozumienia Prawicy jako ich spuścizna ,ale brak kontroli spowodował odwołanie Naczelnika z PP i opóźnienia ,które go dyskwalifikują jako szefa miasta. 7 pkt -sali widowiskowej jak nie było tak nie ma :-) 8 pkt Gdzie jest to Biuro Wspierania Przedsiębiorczości no gdzie ? 9 pkt Gdzie jest Centrum Organizacji Pozarządowych? :-) 9 pkt Obniżenie cen biletów na basen ...było realizowane za Artura Urbańskiego. Nihil Novi :-) 10 pkt Zabytki nie mogą popadać w ruinę ha ha ale popadają , wystarczy pokazać Zamek , Basztę Anioła, tu tez papier przyjął czcze obietnice. 11 pkt Ulgi dla przedsiębiorców jakie ?, ktoś coś dostał od Burmistrza nie będąc członkiem PO ? oj chyba nie ,za to w Gminie Jawor pracują "imigranci" zarobkowi z Strzegomia,Świebodzic, Świdnicy ,a wspólnym ich łącznikiem jest obecność na listach PO tak oto Pryncypał POmógł nielicznym :-). 12 pkt Fundusz Obywatelski stary pomysł Artura Urbańskiego ,który za pomocą ankiety sondował istotne treści z Jaworzanami, powielany pomysł przez EB. 13 pkt Konsultacje Społeczne ,które były przysłowiowym spędem pracowników Ratusza nic nie dały chyba tylko podniosły poziom śmiesznośi w klimatach rozmów o tych spotkaniach w opinii mieszkańców wyrażonych na portalach Jawor 24 H. 14 pkt Odbudowa boisk osiedlowych zapoczątkowana została za AU i to żadna łaska ,że następni to czynią. Gazetka EBRAZEM to dobra lektura ,z niej można dowiedzieć się jak zostaliśmy nabici w butelke jako wyborcy. Zmarowano następne 4 lata Jawora. Każdy następny Nowy Burmistrz , musi być lepszy...może czas ,by Kobiety miały swoją reprezentantkę na tym stanowisku ,bo jak widać Panowie chcą rządzić ,ale jakos gorzej u nich z dyplomacją i rzetelną praca za niemałą przecież pensję Burmistrza.
26 Lubię to: 26
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tolek
TolekJarosław Kaszkowiak21 września 2018 o 11:42
Za pracę się weź
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wyborca
WyborcaJarosław Kaszkowiak20 września 2018 o 22:37
Panie Jarku ! Wyłuszczył pan dokladnie manipulacje bery ! Napewno wielu wyborcow otworzylo to oczy na propagande w stylu PRL-u prowadzonej przez Bere i jego przydupasów . Ja napewno bede dalej rozssylal ten pana komentarz do wszystkich swoich znajomych zeby zastanowili sie zanim oddadza glos w wyborach na burmistrza czy chca burmistrza manipulanta czy chca burmistrza pracowitego i uczciwego .
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Krzychu K
Krzychu K20 września 2018 o 20:41
Grzegorz po co tyle jadu? Wystarczy poczekać na wynik decyzji mieszkańców Jawora w wyborach. A tak nawiasem to prawdziwy gospodarz zaczyna porządki od siebie.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ink
inkKrzychu K20 września 2018 o 21:40
Jaki jad? Celny i trafny artykuł, próbujący w skrócie przedstawić rzeczywistość, a nie przesłodzony i niestrawny tym samym obraz serwowany nam przez jedyne słuszne media...
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jan
JanKrzychu K20 września 2018 o 21:32
Bera zrobił porządek i są sprawy w sądzie...
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie tylko
nie tylkoJan21 września 2018 o 10:31
i prokuraturze...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
real
real20 września 2018 o 19:25
Proszę Państwa, daleko nie szukając, wskazana przez obecnego burmistrza nowa siedziba Miejskiej Komisji Wyborczej w Jaworze w gminnym budynku przy Zamkowej 2 wraz z sąsiadującym z nią otoczeniem zamku mówi sama za siebie i jest dla wyborców prawdziwą wizytówką gminy. Mieli już okazję naocznie poznać ją członkowie tej komisji wskazani przez wszystkie zarejestrowane komitety wyborcze, osoby zgłaszające kandydatów na radnych i burmistrzów i odwiedzający Komisję mieszkańcy Jawora. Z jej wizerunkiem zetkną się także członkowie obwodowych komisji i inni mieszkańcy w dniu wyborów. Żyjemy niestety w realnym a nie internetowym świecie i te oba światy diametralnie się różnią. Ten internetowy jest piękny, kolorowy, ten realny, rzeczywisty jest szary, brudny, obdrapany. Każdy sam z łatwością może sobie odpowiedzieć na tytułowe pytanie.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptykreal22 września 2018 o 13:29
I ten świat stał się taki szary, brudny, odrapany przez ostatnie cztery lata? Czy trzeba było więcej lat zaniechania i zaniedbania? zastanówcie się ludzie co wypisujecie, nienawiść zaćmiła wam obiektywne spojrzenie?!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realny obraz
realny obrazreal21 września 2018 o 10:32
proszę pokazać mieszkańcom-wyborcom foto
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lubię obserwować
Lubię obserwować20 września 2018 o 19:14
Slogany, slogany,slogany. Na fb patrzeć nie można już. Jeden z kandydatów do powiatu wręcz bełkocze sloganami. Lepiej,więcej itd. Raz udostępnia królowe chodniki za chwile pisze,ze takimi rzeczami nie ma się co chwalić. Klepie coś o nowościach, tradycjach ale co ma na myśli kto to wie, on sam pewnie nie wie. O zadaniach powiatu pewnie nawet nie słyszał a doczytać , gdzie nie wiedział. Takie zycie. Ja wiem,ze młodość potrzebna jest w samorządzie,ale młodość do pracy nie do celebracji, showmanstwa. Młodość,świeżość spojrzenia. Ale żeby tą świeżość mieć trzeba wiedzieć na co patrzeć i na co się patrzy. A to nie ma związku z młodością, a raczej z rozumem, inteligencją, szerokimi horyzontami. Już jeden taki radny był,co to po nastu latach w radzie nie potrafił nic konkretnego o zadaniach powiatu powiedziec.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptykLubię obserwować20 września 2018 o 22:33
A to się Pan Starosta wysilił... Rzepa kłuje w oczy? Nie pasuje do układu? Nie zwiodły go te spędy dla zespołów ludowych w Muchowie? A to szkoda...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wybieram gospodarza
wybieram gospodarza20 września 2018 o 18:58
Na tych zdjęciach i filmikach, które pokazuje p.Bera wszystko jest takie ładne, kolorowe i w ogóle jest, ale jak wychodzę z domu, to jakoś tak kolorowo już nie jest. W drodze do pracy mijam szare obdrapane kamienice, potykam się o krzywe chodniki, przechodzę przez dziurawe ulice, w sklepie spotykam smutnych ludzi, których dzieci wyjechały z Jawora za chlebem, na koniec dnia otwieram w domu komputer, a tam znów pięknie, kolorowo i mi też robi się smutno, bo ja tej kolorowej rzeczywistości znów dziś nie doświadczyłem. Do tego wpada sąsiadka i opowiada, co słyszała dziś na mieście-kolejne afery, odgrywające się w czterech ścianach kolejne ludzkie dramaty, buta, arogancja, lekką ręką wydawane moje ciężko zarobione pieniądze, którymi dziele się z lokalną wspólnotą w nadziei na lepsze jutro. Ja mam swoje zdanie na to, co dzieje się wokół mnie, w mojej małej ojczyźnie i wyrażę je przy urnie już za miesiąc.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zgadzam się
zgadzam sięwybieram gospodarza21 września 2018 o 10:34
prawdziwy obraz rzeczywistości...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor20 września 2018 o 18:30
Żałosne...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
friend
friend20 września 2018 o 17:43
Tylko mocny samorząd jest największą władzą, żaden burmistrz, poseł bez ich akceptacji nic nie zrobi. Ale cóż widać po biednych radnych - bezradnych. Polityka a nie gospodarność swoje robi
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autor20 września 2018 o 17:17
trafione w punkt. Bravo!
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anonimus
Anonimus20 września 2018 o 16:18
Hasło "cenię pieniądz, bo było ciężko" - tak jakby panu, jako jedynemu w tym kraju było kiedykolwiek ciężko. Strasznie płytkie te przemyślenia, skoro uważa pan, że jaworscy przedsiębiorcy "ogarną" wszystkie inwestycje realizowane przez miasto (pomijam fakt wymogów przetargów). Jeżeli miasto bierze się za jakieś inwestycje to z automatu są zarzuty o zadłużenie miasta. Ciekawe dlaczego pan nigdy nie został gospodarzem tego miasta skoro uważa się pan za lepszego...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obiektywny
Obiektywny20 września 2018 o 16:06
A najpierw pan Grzegorz czapkował panu Berze. Potem wiaterek sie zmienił.Grześ turysta polityczny.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jan
JanObiektywny20 września 2018 o 21:35
Myślał jak ja i wielu, że bera to szansa a tu zgniły owoc psuje cały półmisek z owocami
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Stop PR-owi
Stop PR-owi20 września 2018 o 16:05
Samą prawdę opisał radny, niestety mamy celebrytę, który chce się dostać wyżej i doić z koryta na szczeblu centralnym.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Brawo!
Brawo!20 września 2018 o 16:03
Brawo!
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.