Stanowisko ds. księgowości finansowej
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Wądrożu Wielkim 64 ,59-430 Wądroże Wielkie
2. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. księgowości finansowej - wymiar czasu pracy – 1 etat.
Przewidywany czas zatrudnienia na stanowisku objętym naborem: październik 2017r.
3. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
5) wykształcenie co najmniej średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, preferowane wykształcenie wyższe,
6) bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
7) w procedurze naboru preferowane będą: doświadczenie i staż pracy na stanowisku związanym z księgowością budżetową oraz możliwość podjęcia zatrudnienia niezwłocznie po rozstrzygnięciu konkursu.
4. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, w szczególności:
-ustawy o samorządzie gminnym,
-ustawy o pracownikach samorządowych,
-ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy,
-ustawy o dostępie do informacji publicznej,
-ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
-ordynacji podatkowej,
2) kandydat powinien okazać się: umiejętnością dobrej organizacji pracy, starannością, skrupulatnością, dyspozycyjnością, rzetelnością, umiejętnością pracy samodzielnej i w zespole, umiejętnością pracy w stresie i pod presją czasu, umiejętnością nawiązywania kontaktów międzyludzkich.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) bieżące prowadzenie księgowości syntetycznej dochodów urzędu gminy jako jednostki;
2) księgowanie analitycznie dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłat za wodę, ścieki i miejsce pochówku oraz dochodów z tytułu partycypacji mieszkańców w budowie przyłączy kanalizacyjnych, opłaty eksploatacyjnej, opłaty za zezwolenie na sprzedaż alkoholu, opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz pozostałych dochodów gminy nieprzypisanych (m.in. opłaty skarbowej, opłaty produktowej, darowizn, dochodów z najmu i dzierżawy świetlic);
3) dokonywanie przypisów należności z tytułu czynszu mieszkaniowego, czynszu dzierżawnego, użytkowania wieczystego oraz sprzedaży gruntów i sprzedaży nieruchomości;
4) wykonywanie zadań w zakresie egzekucji należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – m.in. wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,
5) prowadzenie aktualizacji tytułów wykonawczych, współpraca z urzędami skarbowymi;
6) wykonywanie zadań w zakresie egzekucji należności z tytułu opłat za wodę i ścieki, opłat za miejsce pochówku, partycypacji mieszkańców w budowie przyłączy kanalizacyjnych – wystawianie wezwań do zapłaty, występowanie na drogę egzekucji sądowej (pisanie pozwów w postępowaniu nakazowym), występowanie na drogę egzekucji komorniczej (pisanie wniosków o wszczęcie egzekucji z ruchomości czy nieruchomości dłużników), współpraca z Komornikiem Sądowym i Sądem Rejonowym;
7) prowadzenie spraw związanych z umorzeniem, odroczeniem i rozkładaniem na raty należności cywilnoprawnych w zakresie wykonywanych zadań.
8) prowadzenie spraw z zakresu VAT:
-wystawianie faktur,
-prowadzenie ewidencji sprzedaży
9) sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z prowadzonego zakresu obowiązków,
10) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Szczegółowe zadania wykonywane na w/w stanowisku zostaną określone w zakresie czynności.
Kierownik Referatu Inwestycji, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Wądrożu Wielkim 64 ,59-430 Wądroże Wielkie
2. Stanowisko pracy:
Kierownik Referatu Inwestycji, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa - wymiar czasu pracy – 1 etat.
Przewidywany czas zatrudnienia na stanowisku objętym naborem: od 01 grudnia 2017r.
3. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
5) wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy ( preferowane studia techniczne o kierunku budownictwo, architektura, urbanistyka)
6) staż pracy – minimum 3 lata na stanowisku przy realizacji inwestycji bądź kierowniczym w administracji,
7) bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
4. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań wykonywanych, między innymi:
-ustawy o samorządzie gminnym,
-ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
-ustawy o zamówieniach publicznych,
-regulacji prawnych dotyczących przygotowania i realizacji inwestycji, zagospodarowania przestrzennego, gospodarowania gruntami,
2) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
3) umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników,
4) dyspozycyjność, kreatywność, rzetelność, komunikatywność,
5) prawo jazdy kat. B
6) znajomość PROW oraz RPO na lata 2014-2020
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Organizacji pracy referatu oraz zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań,
2. Przygotowywanie, prowadzenie oraz nadzorowanie realizacji inwestycji i remontów prowadzonych przez Gminę,
3. Opracowywanie projektów programów i planów inwestycji gminnych,
4. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę w zakresie prowadzonych inwestycji,
5. przygotowywanie i realizacja inwestycji i remontów zgodnie z wymogami prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych,
6. sporządzanie wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych i remontowych,
7. przygotowywanie dokumentacji projektowo-technicznej w zakresie inwestycji i zadań remontowych,
8. opracowywanie projektów umów cywilnoprawnych w zakresie prowadzonych inwestycji i robót budowlanych oraz nadzór nad ich realizacją,
9. organizowanie odbiorów technicznych i przeglądów gwarancyjnych obiektów powstałych w wyniku realizacji inwestycji,
10. sporzadzanie sprawozdań rzeczowych ni finansowych inwestycji, w tym udziału środków unijnych,
11. nadzorowanie prawidłowości przebiegu realizacji inwestycji i remontów wynikających z zawartych umów,
12. przygotowywanie i realizacja zadań w ramach projektów PROW i RPO,
13. nadzór nad realizacją zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, zapewnienie przestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów o procedur oraz dokumentowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
14. udział w odbiorach inwestycji i robót budowlanych,
15. prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem inwestycji oraz przekazaniem do użytkowania.
Szczegółowe zadania wykonywane na w/w stanowisku zostaną określone w zakresie czynności.