Sobota, 20.04.2024 409

 

Pliki cookies 17:24
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Burmistrz zaprasza na spotkanie dotyczące budowy basenu

Burmistrz Miasta Jawora Emilian Bera zaprasza mieszkańców na spotkanie poświęcone budowie basenu letniego w Parku Miejskim. Spotkanie odbędzie się 18 września 2017 r. o godz. 17:00 w ECMEN.

Fot. Paweł Sasiela © Paweł Sasiela

W spotkaniu wezmą udział pracownicy Wydziału Infrastruktury i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Jaworze oraz projektant dokumentacji. Podczas dyżuru będzie można zapoznać się z planami miasta związanymi z budową basenu.

Komentarze (200)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

F3F3F
F3F3F19 grudnia 2017 o 11:20
Najwyższą jakość w naszych realizacjach budowy domu oferujemy pewne i sprawdzone technologie, oparte na materiałach znanych i cenionych firm. buduj dom z nami. http://roslandomdesign.pl/
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
eh
eh14 października 2017 o 18:11
Jawo zdycha wszystkie elewacje sypią się...ci co mieli go obudzić opletli go mackami zależności świdnicko strzegomsko świebodzickimi- cicho i w kuluarach rozdano łupy czyli stołki dyrektorskie i inne według klucza partyjnego PO. W sposób urągający ludzkiej godności pozwalniano wielu ludzi z poprzedniej ekipy. Niebawem czas odda wam to coście zrobili z tym miastem a i błyski lamp wam nie pomogą. Dobrze że chociaż Pani Witek nie wypięła się na ten Bery Jawor tak jak onegdaj PO na Jawor za kadencji A Urbańskiego.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co będzie potem?
co będzie potem?19 września 2017 o 08:17
mnie zastanawia jedno-skoro przez 3 lata był niemal zastój inwestycyjny, pieniądze szły na imprezy, igrzyska, przyjęcia, itp., a teraz nagle boom na drogie inwestycje, to czy na koniec tej kadencji zostawi zadłużoną gminę i jak bardzo, bo przecież nie ma realnej możliwości wykonania w ciągu jednego roku kilku takich drogich inwestycji z samych tylko dochodów budżetowych
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ulka
Ulkaco będzie potem?19 września 2017 o 08:37
opowiadasz bzdury już w ubiegłym roku zaczęli remonty. Przypomnij sobie jak wyglądała kaplica cmentarna a teraz z roku na rok będzie coraz więcej
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
optymista
optymistaUlka26 września 2017 o 10:35
A ty już oczywiście kraczesz i czarnowidztwo rozprzestrzeniasz
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaco
JacoUlka26 września 2017 o 10:26
Darmowa do czasu wyborów zapewne....
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
OK
OKUlka26 września 2017 o 10:13
no i będzie darmowa komunikacja i co teraz napiszesz
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sam się zastanów
sam się zastanówUlka19 września 2017 o 11:11
koszty pielęgnacji, nasadzeń odtworzeniowych, sprzątania, itp., a korzysta z tego garstka mieszkańców. z darmowej komunikacji korzystałoby więcej
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ccc
cccUlka19 września 2017 o 11:08
jakie koszty mają generować skwerki zastanów się. Estetyka miasta jest również ważna sprzątać trzeba wszędzie.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bej jaj Ulka
bej jaj UlkaUlka19 września 2017 o 10:58
chcesz powiedzieć, że sieć skwerków, które będą generować koszty utrzymania, to te najpotrzebniejsze rzeczy dla mieszkańców, które trzeba było zrobić w pierwszej kolejności-przed remontem i modernizacją basenu, przed remontem zamku, przed budową hali widowiskowej z kinem, przed uruchomieniem dla mieszkańców darmowej komunikacji?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ulka
UlkaUlka19 września 2017 o 09:36
chcę powiedzieć , że robią najpotrzebniejsze rzeczy zapomniane przez innych. Zaskoczona jestem twoim cynicznym pytaniem.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
yyy
yyyUlka19 września 2017 o 09:30
chcesz powiedzieć, że remont kaplicy cmentarnej, to ten boom inwestycyjny na miarę obecnego burmistrza?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Strefa VIP
Strefa VIP19 września 2017 o 00:00
A co ze strefą VIP dla Bery i jego kolegów z partii? Bo zaczynam się martwić że tego nie wziął pod uwagę w projekcie. Przecież nie będzie się kąpał z plebsem, czyli Jaworzanami.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pitu pitu
pitu pituStrefa VIP19 września 2017 o 07:58
Widać ma odmienne zdanie od ciebie co do potrzeby strefy VIP i jej nie potrzebuje . Dziwię się , że ci przez myśl coś takiego przeszło. Brawo burmistrz
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
.
.pitu pitu19 września 2017 o 08:31
więcej wiary
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
??
??pitu pitu19 września 2017 o 08:25
Ale za co brawo? Za basen na kartce papieru? Wiesz że do realizacji potrzebne są przede wszystkim środki finansowe zabezpieczone w budżecie? Czy w obecnym budżecie lub planie wieloletnim są na to przewidziane środki?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ludzie wiedzą
Ludzie wiedzą18 września 2017 o 23:48
Całe zamieszanie związane z basenem wzięło się po artykule w portalu Jawor24h "Basen widmo", nasz burmistrz a raczej jego ludzie od śledzenia wpisów wyczuli obszar w którym można zrobić trochę pozytywnego szumu przed wyborami.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jawor
JaworLudzie wiedzą19 września 2017 o 09:59
Plan basenu po 3 latach ponieważ w pierwszej kolejności były realizowane najważniejsze zadania i inwestycje. Mieszkanie przy ul Chopina oraz zatrudnianie znajomkow co pomogą gdyby nie udało się wskoczyć na następną kadencję.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pracowity obywatel
pracowity obywatelJawor19 września 2017 o 11:58
jesteś urzędnikiem i dlatego uważasz że to moje godziny pracy
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oregan
oreganJawor19 września 2017 o 11:56
skoro pudło, to znaczy, że nie jesteś taki pracowity, za jakiego się podajesz, skoro zamiast pracować, smarujesz po forach
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pracowity obywatel
pracowity obywatelJawor19 września 2017 o 11:54
pudło nie trafiłeś ,próbuj dalej
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oregan
oreganJawor19 września 2017 o 11:52
Twoje teorie są tylko Twoimi domysłami i niech takimi zostaną. Po Twoim nicku domyślam się, że masz pracę związaną z zamieszczaniem postów na forach, skoro jesteś pracowity i tu siedzisz i komentujesz.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pracowity obywatel
pracowity obywatelJawor19 września 2017 o 11:47
nie sadzę żeby z tobą ktoś rozmawiał o swoim wynagrodzeniu wręcz jestem o tym przekonany, a co do rozmów no cóż ludzie różne rzeczy opowiadają niektórzy opowiadają, że Elvis dalej żyje i go widzieli
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oj naiwny
oj naiwnyJawor19 września 2017 o 11:45
zwłaszcza jeden jest znany z długiego języka, można od niego dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oj naiwny
oj naiwnyJawor19 września 2017 o 11:43
ale szeregowy pracownik ma buzię, rozmawia o swoich wynagrodzeniach
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pracowity obywatel
pracowity obywatelJawor19 września 2017 o 11:40
wynagrodzenie szeregowego pracownika nigdzie nie zostało upublicznione.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lotto
lottoJawor19 września 2017 o 11:39
jesteś naiwny, jeśli myślisz, że ludzie nie wiedzą jakie są zarobki w urzędzie, zresztą sami pracownicy o tym rozmawiają
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawda
prawdaJawor19 września 2017 o 11:36
wynagrodzenia wypłacane z publicznych pieniędzy, to akurat żadna tajemnica, nie trzeba tu snuć żadnych domysłów
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pracowity obywatel
pracowity obywatelJawor19 września 2017 o 11:32
nie wiem ile kto zarabia to dane chronione i myślę że ty tez nie wiesz, a domysły to za mało. Proponuje przestać snuć domysły i wsiądź się do pracy a nie ferment siać
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spostrzeżenie
spostrzeżenieJawor19 września 2017 o 11:31
zapytaj także burmistrza, dlaczego naczelnik WIR widywany jest przez ludzi, jak dojeżdża do pracy w Jaworze starą służbową Skodą, którą burmistrz wymienił na nowy samochód służbowy, bo ponoć była bardzo droga w utrzymaniu ze względu na zużycie materiału?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obraz
obrazJawor19 września 2017 o 11:23
zobacz ile zarabia nadworny szofer zatrudniony przez obecnego wodza, powszechnie nazywany "kuzynem" i nadworny konserwator powiązany rodzinnie z radnym od wodza, który wodzowi wyremontował priv chatę-czy czasem nie mają znacznie więcej od niejednego urzędnika z dłuższym stażem i pozostałych pracowników na takich samych stanowiskach?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bez ściemy
bez ściemyJawor19 września 2017 o 11:15
kamyku, zastanów się jak zeszli z kosztów na gospodarce odpadami po zmniejszeniu ilości podatników z 10 tys z na 3 tys-gdzie "ulokowano" kierownika tego referatu, de facto ściągniętego bez naboru ze Strzegomia
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kamyk
kamykJawor19 września 2017 o 10:52
nie wiem nie chodzę po urzędzie w celu zbierania ploteczek
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
urzędnik
urzędnikJawor19 września 2017 o 10:50
kamyku, zwłaszcza konkurs na dyrektora ZLK był organizowany kilka razy, choć za pierwszym razem byli kandydaci. A czy obecna dyrektor nie złożyła oferty dopiero przy drugim-dlaczego? A czy p. Matkowski nie zaczął pojawiać się w urzędzie zanim został ogłoszony konkurs na jego stanowisko? Podpytaj też pracowników urzędu co się mówiło (co wieść gminna niosła) o pojawieniu w urzędzie TP, który nie dostał się na radnego z komitetu EB, osobistej doradczyni EB od PR, czy też nowych informatyków-zanim jeszcze zwolnili miejsce "starzy" urzędnicy, na których miejsce oni szczęśliwym trafem ostatecznie "weszli".
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kamyk
kamykJawor19 września 2017 o 10:44
ale jak rozumiem swojego CV nie złożyłeś, a mimo wszystko wiesz lepiej
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oj kamyk
oj kamykJawor19 września 2017 o 10:35
Lepiej zastanów się dlaczego nie było chętnych do niektórych konkursów-m.in. na sekretarza gminy, kierownika od inwestycji, informatyków, człowieka od udzielania ulg w dochodach gminy, itp.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kamyk
kamykJawor19 września 2017 o 10:07
przestań , przestań opowiadać te swoje mądrości, konkursy były ogólnodostępne i organizowane po kilka razy bo nie było chętnych. A to że inwestycje są realizowane według potrzeb mieszkańców to bardzo dobrze i przestań zazdrościć
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo burmistrz
brawo burmistrzLudzie wiedzą19 września 2017 o 08:01
nie pochlebiaj sobie, żeby ruszyć taki temat musieli kilka miesięcy wcześnie się do tego przygotowywać a to że temat trafił w 10 to punkt dla burmistrza
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Praca to podstawa
Praca to podstawabrawo burmistrz19 września 2017 o 12:22
Widzę że szybko włączają się komputery w urzędzie. Pierwsza pozytywna opinia o Berze, tuż po godzinie 8.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Grzegorz
Grzegorzbrawo burmistrz19 września 2017 o 09:00
Ale oni właśnie dopiero teraz zaczynają przygotowywać ten temat. Zobacz sobie na Bipie urzędu, że dopiero 15 września wybrano wykonawcę dokumentacji projektowej. Ta może do końca roku zostanie wykonana. Projekt to początek inwestycji, a dalej uzyskanie pozwoleń i dopiero możemy mówić o realizacji.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Szkoda gadać. ..
Szkoda gadać. ..18 września 2017 o 23:17
Basenu w 2018 roku nie będzie. Naiwni łykają wszystko co im ten lanser i wodzirej sprzeda jako kiełbasę wyborczą.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zniesmaczony
zniesmaczonySzkoda gadać. ..19 września 2017 o 08:03
a ty jaką masz ksywkę ,że tak się o innych wypowiadasz?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin18 września 2017 o 20:22
Ja nie kumam. To projekt tego basenu już jest czy dopiero będą go tworzyć. Coś mi tu śmierdzi
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jola
jola18 września 2017 o 17:34
do jaworzanka A co ma Mercedes do basenu? Jest to obiekt zabytkowy,Niemcy zbudowali, to może pomogą reaktywować ten piękny obiekt.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Rynku
mieszkaniec Rynku18 września 2017 o 16:09
kiełbasa wyborcza
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ściema i lans
ściema i lans18 września 2017 o 14:39
Mieszkaniec Żeromskiego, mieszkaniec Legnickiej, mieszkaniec Chrobrego - ktoś w ratuszu taki kreatywny czy to już agencja PR-owa?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
znajomi z pobliskich ulic.
znajomi z pobliskich ulic.ściema i lans18 września 2017 o 20:41
do ściema i lans. Jesteśmy dobrymi znajomymi , spotykamy się, mamy wspólne tematy, czasem razem spędzamy czas przy komputerze. Tak było dzisiaj. Pracownikami ratusza nie jesteśmy. Co jeszcze chcesz wiedzieć?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kampania wyborcza w ECMENie
Kampania wyborcza w ECMENie18 września 2017 o 14:33
Bera nie zdobędzie 15 mln. na remont basenu - taki z niego fachowiec od środków unijnych. Maksymalnie może dostać z Urzędu Marszałkowskiego na basen 5,5 mln + bańkę na inne drobne rzeczy. Wniosek: na razie nie ma nic prócz PR-owego filmiku, kilku slajdów z innych basenów i koncepcji na papierze... Tym będzie "uwodził" jaworzan na dzisiejszym spotkaniu. Kampanie wyborcza ruszyła pełną parą. Przez 3 lata nic, a rok przed wyborami - ta dam...
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
XXX
XXXKampania wyborcza w ECMENie18 września 2017 o 14:39
a ty już teraz wiesz co zrobi Bera i skąd weźmie kasę ? jesteś śmieszny
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
RR
RRXXX18 września 2017 o 15:24
To zobaczysz. Czas pokaże...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xxx
xxxXXX18 września 2017 o 15:16
w twoje brednie niewierze
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
RR
RRXXX18 września 2017 o 14:43
Nie - śmieszny to jesteś ty, że wierzysz we wszystko co ci pokażą na obrazku albo filmiku.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Żeromskiego
mieszkaniec Żeromskiego18 września 2017 o 14:28
A wieczorem pojawią się komentarze na temat spotkania czyli odcinek 3 jaworskiego ,, serialu". Obstawiam, że krytyczne, ale miło mi będzie, jeżeli się mylę.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wieczorny komentarz
wieczorny komentarzmieszkaniec Żeromskiego18 września 2017 o 23:19
i po spotkaniu, jak patrzy się na zdjęcia ze spotkania, to po odjęciu pracowników ratusza i gminnych jednostek, radnych i członków ich rodzin, w spotkaniu wzięło udział może z 8 osób
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
P.
P.mieszkaniec Żeromskiego18 września 2017 o 14:34
Jaki ci krytyka nie pasuje, to czytaj wyłącznie profile burmistrza i UM, tam są same pochwały, bo te niewygodne komentarze są usuwane.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
interisk
interiskP.18 września 2017 o 23:09
Ile osób jeszcze zostało usuniętych z dodawania komentarzy na profilu burmistrza? Z moich informacji robi się ich już dziesiątki, włącznie z całą opozycją, konkurentami i byłymi pracownikami ratusza, aby nie przyszło im na myśl coś niepochlebnego napisać. Czy zastanawialiście się dlaczego na tym profilu są same chwalebne komentarze?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zawodnik
zawodnikP.18 września 2017 o 14:41
mi też nie pasuje to szczucie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bb
bb18 września 2017 o 13:51
Nie rozumiem zdziwienia twojego" Renato", czas przygotowania inwestycji to wiele miesięcy,. Bardzo dobrze, że zrobią ten basen .
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninbb18 września 2017 o 13:57
W tej kadencji nie zdążą, więc burmistrz nie spełnił swoich obietnic z poprzedniej kampanii. Widocznie się wystraszył nadchodzących wyborów i przystąpił do działania. Poza tym przygotować dokumentację a wykonać inwestycję to spora różnica.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Renatka z Jawora
Renatka z Jawora18 września 2017 o 13:23
a to niespodzianka przed wyborami ratusz widać rusza z kopyta jak nie radni się przebudzili to sam najjaśniejszy wizje roztacza a dziura w budżecie coraz większa przez trzy lata nie dało rady nic z basenem zrobić nagle u progu końca kadencji są projekty wizje i wykonawcy oj naiwny naiwny
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
trzeźwo myślący
trzeźwo myślącyRenatka z Jawora18 września 2017 o 14:05
Z jakiego kopyta? Nie ma dokumentacji, nie ma środków na sfinansowanie. Na razie są filmiki z wodzirejem i wizualizacja na kartce papieru.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
trzeźwo myślący
trzeźwo myślącytrzeźwo myślący18 września 2017 o 14:25
Ja można zazdrościć czegoś czego nie ma i nie wiadomo czy będzie? Ale hasło wyborcze pierwszorzędne!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
he he
he hetrzeźwo myślący18 września 2017 o 14:11
zazdrościsz co? aż ci grdyka lata tego basenu nie przebijesz wszyscy, o tym mówią i to będzie sukces
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marek
MarekRenatka z Jawora18 września 2017 o 14:02
to się ciesz, że rusza z kopyta a tam jestem zadowolony
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koszty w budżecie
koszty w budżecie18 września 2017 o 12:43
jaworzanie przez następne lata ponosić będą z budżetu koszty utrzymania wszystkich tych skwerków, jakie ostatnio powstają w mieście, a z jakich mało kto korzysta-koszty pielęgnacji, nasadzeń odtworzeniowych, może i jeszcze utrzymania gminnego "ogrodnika", itp.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
111
111koszty w budżecie18 września 2017 o 14:06
co gadasz za głupoty zobacz jak Jawor się zmienia ty to byś chciał że był syf jak kiedyś teraz jest fajnie i czysto i posiedzieć tez jest gdzie bo przynajmniej ławki są
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czasy mary
czasy mary11118 września 2017 o 15:15
teraz baseny to gotowe elementy jak place zabaw do montażu . Więc skąd wiesz
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jawor
jawor11118 września 2017 o 15:10
I myślisz że zdąży przez rok z basenem? Idę o zakład, że nie.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
,
,11118 września 2017 o 15:05
kadencja trwa 4 lata
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jawor
jawor11118 września 2017 o 14:46
Po trzech latach ty dalej mówisz o zaczynaniu? Raczej wypadało by pokazać i ocenić efekty pracy, a te mizerne....
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ula
Ula11118 września 2017 o 14:42
Od czegoś trzeba zacząć
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ubaw po pachy
ubaw po pachy11118 września 2017 o 14:35
No to dopiero inwestycja na miarę rozwijającego się miasta - ławki :D :D :D
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec z Chrobrego
mieszkaniec z Chrobrego11118 września 2017 o 14:30
do 111 Masz rację !!!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maria
Mariakoszty w budżecie18 września 2017 o 13:55
Najpierw każdy artykuł na tej stronie był okraszony komentarzami typu "co z basenem", teraz jak zaczynają go remontować to krzyk w drugą stronę. Odnoszę nieodparte wrażenie, że chodzi wyłącznie o pisanie w sposób negatywny o byle czym
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćMaria18 września 2017 o 14:24
Jaworskie nieustające piekiełko.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec z Legnickiej
mieszkaniec z LegnickiejMaria18 września 2017 o 14:16
Ja też mam takie wrażenie. Na okrągło krytyka. Nie ma basenu, krytykują, ma być, krytykują. Pytają o sprawy, o które należy zapytać na spotkaniu. Po spotkaniu znowu będzie to samo. Wszystko na nie.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sposób myślenia
sposób myśleniakoszty w budżecie18 września 2017 o 13:16
jak jest mało pieniędzy, to wcześniej warto 3x zastanowić się na co je wydać i czy potem będzie to generować zysk, czy straty i to jakie
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec z Żeromskiego
mieszkaniec z Żeromskiegokoszty w budżecie18 września 2017 o 13:12
Najlepiej, żeby przyjechał walec i wyrównał. Tak będzie lepiej ???
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sladra
sladra18 września 2017 o 12:34
Jaworzanie, zwróćcie uwagę, że remont karowej drogi nr 3 i nie jest finansowany z budżetu miasta. Podobnie inne większe remonty chodników, to remonty w ciągu dróg powiatowych i miasto dokłada się tylko do nich. Natomiast te drogi, za które odpowiedzialne jest tylko miasto to katastrofa. Teren w parku, gdzie stoi basen sprzedać prywatnemu inwestorowi i niech zbuduje tam hotel z basenem. Miasto ma raz na zawsze problem z głowy. A tak zapłacicie za to Jaworzanie, oj zapłacicie, bo dalej będzie to miasto zapadłych studzienek na ulicach, chodników z pol-bruku i trawy po pas. Za to będzie można się moczyć przez miesiąc może, no może półtora we wspólnych szczynach, bo tych pod filarami w rynku chyba za mało. A tak na koniec, czy na spotkaniu będzie ktoś z Mercedesa.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maria
Mariasladra18 września 2017 o 13:58
W twoim komentarzu wybrzmiewa nuta zawiści. Remont basenu jest strzałem w dziesiątkę dla Jawora więc nie rozumiem twojej irytacji.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...Maria18 września 2017 o 23:57
No jak gdzie, od dwóch lat pracuje w urzędzie miejskim...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Maria18 września 2017 o 14:49
może ty jeździsz do Gołębiowskiego ale Jaworzanie niestety nie i zastanawiam się gdzie pracujesz że cię stać na takie wyjazdy cennik -Gołębiewski http://www.golebiewski.pl/karpacz/oferty-specjalne
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sladra
sladraMaria18 września 2017 o 14:30
To nie zawiść, to troska o twoją "małą ojczyznę". Po co reanimować trupa, bo do takiego stanu doprowadzili basen dotychczasowi włodarze Jawora. Po co organizować dwie duże imprezy "Dni Jawora" i "Targi Chleba". Można je było przecież połączyć i systematycznie remontować basen za koszty jednej z imprez. Może lepiej warto pomyśleć o rozbudowie basenu krytego i jego uatrakcyjnieniu, bo przecież można z niego korzystać cały rok. Jawor to za małe miasto, żeby utrzymywać dwa baseny. Nie jest chyba tajemnicą, że dzieci z jaworskich szkół jeżdżą na atrakcyjne baseny do Polkowic czy Wrocławia, a całe rodziny do "Gołębiewskiego" w Karpaczu. Tymczasem atrakcyjny basen w Jaworze, skutkowałby pozostawieniem pieniędzy w Jaworze. No i ... z jaworskiego basenu będzie ładny widok ma fabrykę Mercedesa, która niebawem powstanie.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzankasladra18 września 2017 o 13:13
A co ma Mercedes do basenu?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sladra
sladrajaworzanka18 września 2017 o 13:26
No ma !!!!. Bo tam gdzie Burgermeister, tam zawsze jest ktoś z Mercedesa. Czy się mylę?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mnie już nic nie zdziwi
mnie już nic nie zdziwijaworzanka18 września 2017 o 13:19
A co miał Mercedes do nazwania ulicy przy Kościele Pokoju, gdy 9 września w Jaworze odbyła się uroczystość odsłonięcia znaku „Alei Pięciuset lat Reformacji” w Jaworze? Oficjalnego odsłonięcia dokonał Burmistrz Miasta Jawora Emilian Bera wspólnie z Konsul Generalną Niemiec Ulrike Knotz, biskupem seniorem Diecezji Wrocławskiej Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego w RP ks. Ryszardem Boguszem, proboszczem Parafii Ewangelicko-Augsburskiej w Jaworze ks. Tomaszem Stawiakiem, dyrektorem jaworskiej fabryki Mercedesa dr Andreasem Schenkelem oraz Przewodniczącym Rady Miejskiej w Jaworze Danielem Iwańskim.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kropka
kropka18 września 2017 o 10:55
A kiedy był ogłoszony przetarg publiczny na koncepcję modernizacji basenu?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkanieckropka18 września 2017 o 11:40
Zapytaj na spotkaniu.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
radca prawny
radca prawny17 września 2017 o 23:19
Mnie akurat dziwi jedna rzecz: koncepcję basenu wykonała pewna firma z Lubina. Ta sama firma okazuje się że była jedyną która złożyła ofertę i wygrała przetarg na opracowanie dokumentacji technicznej w rekordowym terminie. Od razu widać, że sprawa ma kilka niejasnych wątków
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregoryradca prawny19 września 2017 o 09:46
niejasne wątki to były za poprzednika, kiedy wszystkie dokumentacje projektowe wykonywała pewna pracownia architektoniczna z Wrocławia, której pracownik był skoligacony z poprzednim burmistrzem. A co gorsza te projekty w większości lądowały w szufladzie i nic z nich nie wyniknęło oprócz zysku dla pracowni projektowej. Projekt przebudowy basenu również utknął w czeluściach szuflady...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
radczyni
radczyniradca prawny18 września 2017 o 10:16
Może innych firm nie było. Idź na spotkanie, tam zapytaj.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hm
hmradca prawny18 września 2017 o 07:44
a skąd taki "rekordowy" termin, skoro o remoncie basenu mówi się od ponad 3 lat?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
grom
grom17 września 2017 o 21:09
Może Zbiornik Mściwojów powstał poprzez przegrodzenie doliny rzeki Wierzbiak zaporą ziemną w 35+375 km jej biegu. Rzędna normalnego piętrzenia wody wynosi 193,35 m n.p.m. Powierzchnia zalewu na poziomie normalnego piętrzenia wynosi 35 ha, a maksymalna głębokość 5 – 6 m. Wody zbiornika należą do I kasy czystości. Można tam też się kapać - komunikacja do zbiornika zapewniona
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kropka
kropka17 września 2017 o 18:45
Pooglądajcie obiecane https://www.youtube.com/watch?v=s4IhDnI2Uvs
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kropka
kropka17 września 2017 o 18:43
To jest basen pełnowymiarowy - wybudowany przed olimpiadą w Berlinie dla trenowania olimpijczyków. Przed laty przyjechał wnuk budowniczego tego basenu, który przejął po nim firmę budowlaną. Zaoferował remont ale bez odzewu. Oferta była po części z wkładem Niemca.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćkropka18 września 2017 o 14:01
widzisz jakiś olimpijczyków w Jaworze? bo ja nie, widzę dzieci, młodzież oraz ich rodziców którzy chętnie skorzystają w okresie letnim z basenu tak jak w innych miastach.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec17 września 2017 o 14:02
Po spotkaniu znowu krzyk się podniesie szczególnie tych, którzy nie pójdą, albo tych, którzy na spotkaniu nie mieli odwagi odezwać się. A może się mylę?:
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koncepcja
koncepcja17 września 2017 o 08:35
Takie inwestycje powinny być konsultowane, bo są drogie i mają służyć mieszkańcom na lata. Jawor już dziś jest większy i ma więcej mieszkańców, niż w czasach, kiedy basen został wybudowany i prawdopodobnie dalej będzie się powiększał, więc koncepcja powinna zostać uzgodniona z mieszkańcami. Niepokojące jest planowane zmniejszenie powierzchni z wodą w stosunku do poprzedniej, choć liczba mieszkańców dziś jest większa.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pływak
Pływakkoncepcja17 września 2017 o 11:08
Przecież są konsultowane. Basen był zdaje się w jego programie wyborczym. Obawiam się, że gdyby Bera budował większy basen, to byłby wrzask, że to marnotrawienie pieniędzy i kto tam się będzie kąpał. Niestety, taki mamy klimat.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zmniejszy się
zmniejszy sięPływak17 września 2017 o 17:29
ale z tego spotu reklamowego, co nakręcił wynika, że część obecnej niecki basenowej zajmie "spacerak"
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec17 września 2017 o 07:53
Przyjdę na spotkanie aby zobaczyć jak będzie wyglądał basen po przebudowie. Dobrze, że jest zorganizowane spotkanie.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
poczekamy, zobaczymy
poczekamy, zobaczymy16 września 2017 o 23:39
No jak wybuduje basen no to może wreszcie będzie mógł burmistrz pochwalić się inwestycją zrobioną przez siebie i zrobić sobie zdjęcie , bo na razie to robił sobie zdjęcia i informował nas o inwestycjach nie swoich np, do remoncie dworca PKP , który remontuje PKP (a nie burmistrz), o remoncie drogi krajowej którą remontuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych(a nie burmistrz) . Ja w każdym bądż razie czekam na wybudowany basen ,na konkrety , a nie tylko na koncepcje .
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
I zasmażka
I zasmażka16 września 2017 o 23:26
pytam po co to spotkanie, uważam że burmistrz powinien budować, remontować a nie jeszcze nic nie zaczął a robi tyle szumu w swojej telewizji , w E -legnickie , w radiu w gazecie jaworskiej , na facebuku i na dodatek spotkanie. Aż prosi się takie powiedzenie z kabaretu "I zasmażka ? Pytam po co to.Uważam że Najpierw zrobić a potem chwalić się .
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
adam
adamI zasmażka17 września 2017 o 10:35
Jedni chcą konsultacji, inni nie i jak tu wszystkim dogodzić?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
edek
edek16 września 2017 o 22:59
Ludziska!!! Jak długo jeszcze będziecie ciągnęli ten temat ? W kółko to samo. Idźcie na spotkanie, zorientujecie się, co i jak z tym basenem.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koala
koala16 września 2017 o 22:27
Ciekawe na jakie wyrzeczenia pozwolą sobie mieszkańcy. Ile pozwolą okroić budżet na konto basenu? To jest drogi interes w modernizacji i potem utrzymaniu przez 12 m-cy. przykład: Utrzymanie miejskiego basenu kosztuje coraz więcej. Np. powiat moniecki w tym roku musiał do jego działalności dołożyć 880 tys. zł. Podobnie jest w innych miastach w regionie. Czytaj więcej: http://www.wspolczesna.pl/wiadomosci/monki/art/9243633,miliony-zlotych-miasta-topia-w-plywalniach,id,t.html
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anka
Anka16 września 2017 o 19:50
Super, już się nie mogę doczekać basenu! Na spotkanie postaram się przyjść.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
RW
RWAnka16 września 2017 o 20:51
Szkoda że trzeba czekać 2 kadencje. Bo w tej pierwszej nie ma szans by zdążył.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin16 września 2017 o 16:57
Czy ludzie są aż tak naiwni żeby wierzyć w kolejne bajki??? On ma ludzi za idiotów?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autorJaworzanin16 września 2017 o 20:15
dlaczego piszesz takie bzdury? siedzisz u kogoś w głowie , że wiesz go ktoś ma innych?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
była jaworzanka
była jaworzanka16 września 2017 o 10:52
W Jaworze znowu narzekają. :) Jedno i to samo.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realista
realistabyła jaworzanka16 września 2017 o 11:09
była jaworzanko, a co byś Ty myślała, jakby 3 lata temu ktoś Ci obiecał, że jeżeli go zatrudnisz na 4 lata i sowicie mu zapłacisz, to zrealizuje coś, na czym najbardziej Ci zależy, po czym przez 3 lata nic w tym temacie się nie zadziało, pieniądze zostały wydane na coś, na czym Ci nie zależało, na imprezy i igrzyska, a pod koniec okresu zatrudnienia dopiero zaczął Ci opowiadać, że jednak dojrzał do realizacji tego zadania i pokazał Ci jedynie koncepcję jej realizacji w następnych latach (jeśli go dalej zatrudnisz), nie mówiąc nawet skąd weźmie na to pieniądze (czy zadłuży Twój majątek?)?
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniecrealista16 września 2017 o 13:51
do realisty. Idź na spotkanie, może dowiesz się, skąd będą pieniądze.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
była jaworzanka
była jaworzankarealista16 września 2017 o 13:10
Też nie byłabym zadowolona. Szkoda, że w moim, bo jednak w moim mieście nie dzieje się dobrze. Może wkrótce Mieszkańcy dokonają lepszego wyboru? W głosowaniu. Może i o zamku ktoś pomyśli, znajdzie fundusze na jego renowację, bo wygląda okropnie. Bywam w Jaworze raz, dwa razy w roku i jest mi przykro, że zamek niszczeje, kamieniczki w centrum mają bardzo zniszczoną elewację, basen był i go nie ma, ale może będzie. Pozdrawiam Jaworzan!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fokus
fokusrealista16 września 2017 o 13:02
jak jeszcze raz przeczytam ten sam komentarz typu " jakby 3 lata temu ktoś...." to zwymiotuje
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
on
onbyła jaworzanka16 września 2017 o 10:57
nie narzekają, tylko nauczeni doświadczeniem realnie oceniają słowa i działania
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a tak na poważnie
a tak na poważnie16 września 2017 o 10:27
jak można mówić, że wybuduje się coś (basen), co istnieje?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AutorPoważny
AutorPoważnya tak na poważnie16 września 2017 o 15:57
Jak masz ruinę i jakieś pozostałości (jak na zdjęciu), to de facto będą to budować. To chyba logiczne.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kot
KotAutorPoważny16 września 2017 o 20:09
Remont i modernizacja, to nie budowa, kto jak kto, ale burmistrz powinien to rozróżniać.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pies
PiesAutorPoważny16 września 2017 o 19:53
Do fachowcy - wszędzie te swoje mądrości będziesz wciskał? Dla mnie to jest budowa. Dla Ciebie remont z modernizacją. A dla innego remont. Ważne, że remontują
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fachowcy
fachowcyAutorPoważny16 września 2017 o 17:22
fachowym językiem to nie budowa, a remont z modernizacją, więc nie wciskaj ludziom kitu, bo budowa to by była, gdyby tam basenu nie było i miał powstać
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realizacja obietnicy wyborczej
realizacja obietnicy wyborczej16 września 2017 o 09:20
Jaworzanie zasługują na czynny basen letni, zwłaszcza, że został im on obiecany przed wyborami. Miejmy nadzieje, że p.Bera dotrzyma obietnicy wyborczej i przed kolejnymi wyborami jaworzanie w końcu będą mogli się w nim wykąpać-4 lata na taką inwestycję, to jest wystarczająco dużo czasu, żeby znaleźć pieniądze, opracować dokumentację i zrealizować inwestycję.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borus16 września 2017 o 09:07
Kto za to zapłaci - to są olbrzymie koszty. Użytkowość 4-5 m-cy. Jawor powinien zabiegać o budowę kąpieliska na zbiorniku Słup. Uruchomić na czas letni komunikację z Jawora do Słupa. Tam jest czysta woda - wielki zbiornik, a nie jak na Jaworniku - tylko dla wędkarzy i pływających na łódkach - woda zawsze brudna i odbiegająca od norm dopuszczenia do kąpieli.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irek W.
Irek W.borus16 września 2017 o 12:15
Zbiornik Słup nie należy do gminy Jawor, tylko do Męcinki.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniecborus16 września 2017 o 10:13
Na Słupie obejdzie się bez kosztów ?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pytanie
pytanie16 września 2017 o 01:10
Dlaczego na e-legnickie tak zachwalają Berę?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
Adampytanie19 września 2017 o 09:53
bo tam są rzetelne wiadomości i jak chcę się czegoś dowiedzieć co słychać w mieście to najpierw tam zaglądam.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
AdamAdam19 września 2017 o 10:38
i tu się bardzo mylisz, świat idzie do przodu a ty zostajesz z tyłu. nie trzeba mieć gazet w rękach żeby ją przeczytać a tu link dla ułatwienia- powodzenia http://www.gazetaprawna.pl/
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!!!!
!!!!Adam19 września 2017 o 10:29
po pierwsze to nie ma Gazety Prawnej już z 8 lat, natomiast jest Dziennik Gazeta Prawna, a to duża różnica.Po drugie NIGDY jej nie nie miałeś nawet w ręku , nie mówiąc o czytaniu, bo i tak buś z tego nic nie zrozumiał. Przykre , ale prawdziwe.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
.
.Adam19 września 2017 o 10:28
no cóż twoja sprawa kapliczka odremontowana
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wiktor
WiktorAdam19 września 2017 o 10:25
e-legnickie rzetelne? umieram ze śmiechu... :D
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
AdamAdam19 września 2017 o 10:20
jeszcze: Newsweek, TVN24, Gazetę Prawną, Oko.press, Onet.pl, itd. polecam ha ha
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pisak
PisakAdam19 września 2017 o 10:11
Adam to typowy leming oglądający tvn i antypolską propagandę. Czytaj dalej GW i ten burmistrzowski lewacki, niszowy portalik.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzaninpytanie16 września 2017 o 16:50
Hajs płynie, to chwalą.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do Gregory
Do GregoryJaworzanin17 września 2017 o 16:00
Jestem "za". Tylko wiemy dobrze wszyscy, że legnicki portal nigdy tego nie zrobi. Ratusz im płaci za...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
GregoryJaworzanin17 września 2017 o 14:28
A może jawor24h.pl zamieści swoje umowy z "darczyńcami" i kwoty?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ygrek
YgrekJaworzanin17 września 2017 o 12:37
Możecie zamieścić ich umowy i kwoty?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ygrek
Ygrekpytanie16 września 2017 o 15:23
Niektórych atakuje ten portal ostro
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
człowieku
człowiekupytanie16 września 2017 o 07:42
a kto to czyta, wszyscy wiedzą kto tam pisze i wychwala pod niebiosa
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
człowieki
człowiekiczłowieku19 września 2017 o 09:49
czytasz czytasz tylko sie boisz komentowac, co najwyżej dasz minusa
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
człowieku3
człowieku3człowieku16 września 2017 o 09:14
masz rację, dlatego tam nie zaglądam
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
człowieku2
człowieku2człowieku16 września 2017 o 08:36
wszyscy wiedzą kto tam pisze i krytykuje
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ratownik
Ratownik15 września 2017 o 21:14
Już raz Pan Burmistrz obwieścił wszystkim wszem i wobec: "rozkopiemy Jawor...7 milionów złotych i droga krajowa nr 3 będzie wyremontowana ...". A jak to się skończyło ? Zrobiono odcinek drogi od Wieniawskiego do starojaworskiej .... A miało być tak pięknie....
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
extra
extra15 września 2017 o 20:14
Ten basen będzie miejscem spotkań mieszkańców w okresie letnim, burmistrz miał świetny pomysł
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jakie źródło finansowania
jakie źródło finansowaniaextra16 września 2017 o 10:49
pozyskano jakieś środki na ten basen?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
adam
adamjakie źródło finansowania16 września 2017 o 13:12
Dowiemy się na spotkaniu, tak myślę.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???extra16 września 2017 o 10:48
"Najwyższą liczbę głosów - 516 - zdobyło zadanie „Remont i przebudowa basenu miejskiego”. Musimy jednak zdawać sobie sprawę, że koszt tego zadania to kwota rzędu 8-9 mln zł. Gdybyśmy chcieli zmodernizować basen z budżetu gminy, zablokowalibyśmy wszystkie inne inwestycje w mieście na okres 2-3 lat. Dlatego też w budżecie na przyszły rok zarezerwujemy środki na aktualizację dokumentacji oraz opracowanie koncepcji przebudowy, którą następnie przedstawimy Państwu do konsultacji. W nowym okresie programowania będziemy się starać o pozyskanie środków unijnych bądź zewnętrznych na basen letni, i zadanie to traktować priorytetowo!" Czyli w 2014r. powstała aktualizacja dokumentacji oraz opracowano koncepcję przebudowy. Z tym pomysłem ktoś się więc trochę zagalopował. A swoja drogą, skoro od 2014r. była dokumentacja i koncepcja przebudowy, to dlaczego przez 3 lata nie poddano jej konsultacjom, tylko dopiero teraz-pod koniec kadencji?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
priorytety jaworzan
priorytety jaworzanextra16 września 2017 o 10:44
jaworzanie swoje priorytety inwestycyjne określili w 2014r. i miały być realizowane w kolejności wg tych priorytetów-basen był na czołowym miejscu, minęły 3 lata i nic się nie zadziało-okazało się, że najpierw robione będą skwerki, które dla mieszkańców nie były priorytetowe http://www.jawor.pl/pl/aktualnosc-3405.html
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bez żartów
bez żartówextra16 września 2017 o 10:31
to nie burmistrza pomysł, tylko mieszkańców-już dawno określili swoje priorytety inwestycyjne
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wesołek
wesołek15 września 2017 o 20:12
rewelka z tym basenem strzał w 10
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lol
lolwesołek15 września 2017 o 20:54
chyba bierzesz coś fajnego, bo rewelka z tym basenem, to byłaby, gdyby był czynny od 3 lat-ponad 3 lata temu obiecywał, że jak go wybiorą, to im ten basen wyremontuje i uruchomi, przez 3 lata nic, tylko zabawy, igrzyska i naglę komuś się przypomniało o basenie, bo zbliżają się kolejne wybory?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
NieWidomy
NieWidomy15 września 2017 o 17:36
Witaj, mój kochany obserwatorze! Wiedziałem, że wkrótce tu zawitasz. W kasie "chyba" pustki, czegoś niby nie ma, ale nie jesteś pewien. Ot, tak sobie piszesz, żeby zrobić czarny PR? Jak czegoś nie wiesz, to nie piszesz. Wydaje się to być oczywiste.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xD
xDNieWidomy15 września 2017 o 17:40
obserwator, to nawet przez noc hejtuje Berę hahaa
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obserwator
Obserwator15 września 2017 o 17:19
Jestem za basenem, tylko jak można ludzi mamić obietnicą, skoro w kasie miejskiej chyba pustki i nie ma jeszcze nawet dokumentacji, nie wspominając o różnych uzgodnieniach.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec z Żeromskiego
mieszkaniec z ŻeromskiegoObserwator16 września 2017 o 10:36
do obserwatora Nic nie wiesz konkretnego.Idź na spotkanie z burmistrzem, może zmienisz zdanie. Taka powinna być kolej rzeczy.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
x
xObserwator15 września 2017 o 17:55
do Obserwatora. Człowieku, zajmij się czymś innym, bo nie masz racji, próbujesz siać zamęt, ale tylko się ośmieszasz. Zaglądałeś do kasy miejskiej? Nie zagladałeś, ale wiesz. Pozwólmy ludziom działać, skoro basen jest brany pod uwagę.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wyborca
Wyborca15 września 2017 o 17:13
Ludzie mam nadzieje,ze widzicie ze kampania wyborcza się zaczęła. I jest robiony hałas. Specjalnie tuż przed wyborami. Ustawki ze światłami, Smialowski na sesjach powiatu, radni w nagaraniach, dużo hałasu na fb. Pamiętajcie o tym. Potrzebujemy dobrej zmiany nie pochopnej pod wpływem dobrego PR. Proszę tylko o rozsądek. Młodych również .
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
też wyborca
też wyborcaWyborca15 września 2017 o 18:01
Spokojnie, zagłosujesz, na kogo zechcesz, inni też po swojemu. Ważne, żeby kandydaci byli odpowiedni.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
konsultacje
konsultacje15 września 2017 o 17:07
Nie wyobrażam sobie, żeby takie inwestycje powstawały bez wcześniejszych konsultacji z mieszkańcami-zbadania ich potrzeb, opinii, etc.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptyk15 września 2017 o 17:04
najpierw to niech powstanie dokumentacja, zabezpieczone zostaną pieniądze, zlecona budowa, a wtedy dopiero będzie powód do hurraoptymizmu
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
x
xsceptyk15 września 2017 o 18:06
Idź na spotkanie i tam się może upewnisz. Ja pójdę.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
x
xsceptyk15 września 2017 o 17:13
Widocznie na to miasto jest już przygotowane.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zawrotne tempo
zawrotne tempox15 września 2017 o 17:22
burmistrz jest przygotowany na zrobienie dokumentacji na basen po 3 latach rządów? wyobrażam sobie w jakim tempie zamierza ją zrealizować
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Y
Yx15 września 2017 o 17:15
Dokumentacji nie ma, kasy tez nie. Jest plan żeby ja mieć. A to już słyszeliśmy 4 lata temu.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
x
x15 września 2017 o 16:57
Tyle było wrzasku, że nie ma basenu, a basen będzie i bardzo dobrze.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zbliżają się kolejne wybory?
zbliżają się kolejne wybory?x15 września 2017 o 17:28
w tym roku to już powinniśmy się w nim kąpać, a nie zaczynać rozmowy o jego remoncie
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zzz
zzzzbliżają się kolejne wybory?16 września 2017 o 10:47
do zbliżają się kolejne wybory? Wałkowanie jednego i tego samego do znudzenia. Nie budowa, a remont, ważne, żeby był efekt . Czy nie o to nam chodzi? Będzie basen wyremontowany i zmodernizowany, też dobrze.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do zzz
do zzzzbliżają się kolejne wybory?16 września 2017 o 10:23
budowa nowego obiektu, a roboty budowlane polegające na remoncie z przebudowa (modernizacją) istniejącego obiektu to 2 różne rzeczy, nie należy ludzi wprowadzać w błąd nieprawdziwymi informacjami
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zzz
zzzzbliżają się kolejne wybory?16 września 2017 o 10:10
do y. A nawet jeżeli remont z modernizacją, to źle?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
y
yzbliżają się kolejne wybory?15 września 2017 o 19:50
z budową mamy do czynienia, gdy powstaje nowy obiekt, a tam basen jest, tylko nieczynny, bo wymaga remontu, więc to raczej będzie remont z modernizacją, a nie budowa, to, że ktoś pisze coś dużymi literami, to wcale jeszcze nie oznacza, że ma rację
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
x
xzbliżają się kolejne wybory?15 września 2017 o 18:03
Przecież jest mowa o budowie letniego basenu, a nie o remoncie. Dużymi literami to napisane.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.