Piątek, 29.03.2024 336

 

Pliki cookies 02:13
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Gaździcki Tomasz - kandydat do Rady Miejskiej w Jaworze
Baltic Home

Adrian  Zawierucha

Zalety i wady programu 500+

Ruszyły już pierwsze wypłaty pieniędzy w ramach programu "500+". Ma skorzystać z niego ponad 2 mln polskich rodzin. 500 złotych miesięcznie, niezależnie od dochodów, otrzymają rodzice na drugie i kolejne dziecko.

Środki otrzymają także rodziny z jednym dzieckiem, których dochody jednak nie są wyższe niż 800 zł na osobę. Takie świadczenie będzie wypłacane do momentu ukończenia przez dziecko 18. roku życia.

Resort rodziny, pracy i polityki społecznej podaje, że z programu skorzysta 2,8 mln rodzin, świadczenia wychowawcze otrzyma ponad 3,7 mln dzieci, a na ten cel z budżetu państwa ma trafić 17 miliardów złotych, a w 2017 roku już 22. 

Zalety: 
- Na pewno jednym z podstawowych celów jest zwiększenie dzietności wśród polskich rodzin, które jest bardzo niskie. Zastrzyk gotówki ma zmobilizować, zwłaszcza młode pary do założenia rodziny i  często czynnik finansowy jest jedyną przeszkodą na jej założenie i dzięki programowi na pewno ta sytuacja ulegnie zdecydowanej poprawie.

- Program poprawi sytuację finansową polskich rodzin, zwłaszcza tych biednych i wielodzietnych

- Beneficjenci programu zapewne szybko wydadzą pozyskane pieniądze, tym samym pobudzą koniunkturę i zmobilizują przedsiębiorców do podniesienia poziomu produkcji, a co za tym idzie istnieje szansa na nowe inwestycje i nowe miejsca pracy.

Wady: 
- Największą wadą tego programu wydaje się to, że nie stać nas na takie wydatki. Koszty wsparcia w tym roku mają wynieść 17 miliardów, w następnym roku już 22. To koszty równe rocznym wpływom z podatku CIT. Jak informuje portal bankier.pl na administracyjną obsługę świadczenia wydamy ok. 345 milionów rocznie. W praktyce wychodzi na to, że wypłata jednego świadczenia kosztować będzie każdorazowo 7,5 zł, a obsługa jednej rodziny to wydatek rzędu 127 zł rocznie.

- Darowizny pieniężne niewłaściwie zarządzane przez rodziców mogą potęgować rozwój patologii

- Program 500 plus nie może być jedynym wsparciem do polityki prorodzinnej. Potrzebne są nowe przedszkola i powinna rozpocząć się dyskusja (i konkretne działania) na temat problemu opieki nad dziećmi czy ograniczonych możliwości zawodowych kobiet.

Na pewno może cieszyć fakt, że rząd Prawa i Sprawiedliwości dotrzymał wyborczej obietnicy i program "Rodzina 500+" stał się faktem. Jednak nie może ograniczać się jedynie do jednego kroku, musi postawić kolejne, aby rzeczywiście długofalowo wspierać politykę prorodzinnę i rozwiązać problem dzietności w naszym kraju. I za sam fakt "działania, a nie gadania" na pewno należą się brawa. Czekamy na kolejne kroki.

Komentarze (74)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Rob
Rob7 stycznia 2018 o 12:07
cześć Uzyskanie uzasadnionej pożyczki zawsze stanowiło ogromny problem dla klientów, którzy mieć problem finansowy i potrzebować rozwiązania tego problemu. Kwestia kredytu i zabezpieczenia są czymś, o co klienci zawsze martwią się, gdy szukają pożyczka od legalnego pożyczkodawcy. Ale, wprowadziliśmy tę różnicę w przemysł pożyczkowy. Możemy zorganizować pożyczkę w przedziale od 1000 $ do 5.000.000,00 $ tak niskie, jak 3% odsetek Prosimy o natychmiastową reakcję na to E-mail 1: (info.mfcompany@gmail.com) E-mail 2: (info.mfcompany@yahoo.com) Nasze usługi obejmują: 1) Konsolidacja długów 2) Drugi kredyt hipoteczny 3) Pożyczki dla przedsiębiorstw 4) Pożyczki osobiste 5) Pożyczki międzynarodowe 6) Pożyczki wszelkiego rodzaju 7) Pożyczka rodzinna E.T.C NASZA WIZJA Być wiodącym i preferowanym pożyczkodawcą na całym świecie NASZA MISJA Aby zapewnić innowacyjną i przystępną pożyczkę oraz dobre usługi, które maksymalizują wartości dla interesariuszy. Brak zabezpieczenia społecznego i brak sprawdzenia wiarygodności kredytowej, 100% gwarancji. Wszystko co musisz zrobić Daje nam dokładnie to, czego chcesz, a na pewno spełnimy Twoje marzenie spełnić się. FIRMA FINLANDIA FIRMY MIDLAND mówi TAK, kiedy twoje banki mówią NIE. Wreszcie, finansujemy małą firmę pożyczkową, pośredników, małe firmy finansowe instytucje, bo mamy nieograniczony kapitał. W celu uzyskania dalszych szczegółów pozyskując pożyczkę skontaktuj się z nami, uprzejmie odpowiedz natychmiast. Informacje kontaktowe firmy Kontaktowy adres e-mail: (info.mfcompany@gmail.com) Kontaktowy adres e-mail: (info.mfcompany@yahoo.com)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Krulik
Krulik16 sierpnia 2017 o 18:16
Pozdrowienia dla Pani Moniki Zając
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PRACODAWCA
PRACODAWCA13 lipca 2016 o 17:41
JESTEM PRACODAWCA I JUŻ ODCZUWAM UJEMNE SKUTKI PROGRAMU 500 +. PRACOWNICY KOBIETY I MĘŻCZYŹNI) ZWALNIAJĄ SIĘ Z DNIA NA DZIEŃ ZWŁASZCZA CI KTÓRZY MAJĄ POWYŻEJ 3 DZIECI . JAK TWIERDZIĆ PO CO MAJĄ PRACOWAĆ , BO PRZECIEŻ JAK JEST NISKI DOCHÓD TO MOŻNA DOSTAĆ JESZCZE RÓŻNE DODATKI Z MOPS CZY GOPSU. A JAK SIĘ PRACUJE TO DOCHÓD ROŚNIE I ZASIŁKU MOŻNA NIE DOSTAĆ , WIĘC PO CO SIĘ MĘCZYĆ JAK MOŻNA SIĘ LENIĆ A PIENIĄDZE I TAK SIĘ NALEŻĄ. CZY NAPRAWDĘ NASZE PODATKI MUSZĄ BYĆ TRWONIONE NA LENI . NAWET JEŻELI TE RODZINY BĘDĄ MIAŁY 10 DZIECI TO NIE NAUCZĄ SIĘ ONE SZACUNKU DO PRACY .
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wrrrr
WrrrrPRACODAWCA13 lipca 2016 o 18:06
Pracodawca masz rację ale proszę pisz normalnie bez Caps Locka.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pracownik
pracownikPRACODAWCA13 lipca 2016 o 17:43
to podnieś im wynagrodzenia, z niewolnika nie ma pracownika
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
moje zdanie
moje zdaniepracownik13 lipca 2016 o 20:28
Pracodawca ma rację niestety. Osoby które odchodzą z pracy przez program 500 + chyba nie zdają sobie sprawy z tego że tak naprawdę same sobie krzywdę robią i to będzie miało katastrofalne dla nich skutki za ileś lat. ale kto się martwi tym co będzie kiedyś tam?Pracowniku, zawsze można poszukać lepiej płatnej pracy jeśli pensja jest zbyt niska a nie ją rzucać. Trzeba szanować pracownika ale pracę też trzeba szanować.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polak
Polak16 maja 2016 o 23:27
Jasne lepiej wydać na ośmiorniczki niż na nasze polskie dzieciaki. Tyle kasy rozkradliście przez te 8 lat, a teraz dzieciakom żałujecie obłudnicy
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PiS-da
PiS-daPolak17 maja 2016 o 18:04
banda kolesi dorwała się do koryta. Koledzy, rodzina, członkowie pis. Już każdy z tej zorganizowanej grupy, ma jakąś robote w państwowych firmach
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Da-pis
Da-pisPiS-da18 maja 2016 o 00:55
Składaj, po co straszysz? :D
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Prawy
PrawyPiS-da17 maja 2016 o 21:43
Skąd w tobie człowieku tyle jadu i nienawiści, przecież to PIS zieje mową nienawiści, nie widzisz obłudniku? A może jakiś wniosek do prokuratora za stop hejtowi ?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lol
LolPiS-da17 maja 2016 o 18:37
zobacz też na rządy lokalnych struktur partyjnych
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
KJ
KJPolak17 maja 2016 o 08:50
A obecna władza kosztuje nas mniej? Raczej nie i z pewnością również nie jada w dworcowych barach.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koszty
kosztyKJ13 lipca 2016 o 17:57
Ty lepiej sprawdź wydatki na reprezentację i reklamę, promocję gminy, delegacje.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anna
Anna15 maja 2016 o 12:06
żeby wygrać następne wybory każda partia będzie musiała obiecać co najmniej 1000 zł na każde dziecko od chwili poczęcia. Zaświadczenie o poczęciu będzie wystawiał ksiądz proboszcz.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
MDR
MDRAnna15 maja 2016 o 14:16
Dziś jest Międzynarodowy Dzień Rodzin, odpuść sobie, zajmij się swoją rodziną. Nie przekonasz polskich rodzin, że rząd ich skrzywdził wypłacając im świadczenie rodzinne po 500zł na dziecko, podobnie jak to robię w innych krajach UE.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
matka
matkaMDR16 maja 2016 o 20:45
synku, mam troje dzieci (moja siostra czworo) i nawet do głowy nam nie przyszło żeby wyciągać rękę po cudze (tak cudze!) pieniądze.A jak myślisz długodystansowo to pomyśl o dniu w którym nagle te dopłaty się skończą ,a rodzina bedzie przyzwyczajona do określonego poziomu życia, no to wtedy będzie tragedia bo trzeba będzie iść do pracy a umiejętności żadnych.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
myślenie długodystansowe
myślenie długodystansoweMDR16 maja 2016 o 16:54
Potem te "narobione" dzieci będą pracowały również na Twoją emeryturę, jak Ty już sam na siebie nie będziesz pracowała. A więc rodzice wychowują swoje dzieci, poświęcają im czas, dzielą się swoimi zarobkami również dla tych, co różnych względów tego nie robią.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
matka
matkaMDR16 maja 2016 o 15:43
narobiłeś dzieci ,twoja sprawa.Rząd nie ma swoich pieniędzy tylko nasze!!. Jeżeli ktoś ma inny pogląd na program 500 +zakaz aborcji, to postaraj się to uszanować bo być może jego pieniądze wpadają do twojej kieszeni.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
DonaldLubiWCzoko
DonaldLubiWCzoko14 maja 2016 o 03:27
W temacie "PiS vs PO": Prosta, OBIEKTYWNA i racjonalna analiza...takiej sytuacji: Platforma i jej obietnice w 2007 r. oparte były przede wszystkim na "uproszczeniu i obniżeniu podatków" ... proszę spróbować zweryfikować jak to wygląda po 8 latach rządów PO... ciężko znaleźć podatek, który nie został podwyższony! :O PO było na tyle bezczelne, że nie tylko nie spełnili żadnej swojej obietnicy w tej materii, ale.... ZROBILI ZUPEŁNIE ODWROTNIE!
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PO-paprany do reszty
PO-paprany do reszty12 maja 2016 o 22:19
Nazywasz naród motłochem ? A kim ty jesteś ?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AW
AWPO-paprany do reszty12 maja 2016 o 23:33
Nie naród tylko motłoch. On nazywa motłochem motłoch, nie cały naród :D
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PO-paprany do reszty
PO-paprany do reszty12 maja 2016 o 22:19
Wy zamiast na dzieciaki dać woleliście chlać u sowy i obżerać się ośmiornicami - współczuję moralności i ty piszesz o srebrnikach ?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninPO-paprany do reszty15 maja 2016 o 12:32
wyluzuj kolego ,bo za chwilę przepłacisz to atakiem serca.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PiS-da
PiS-da12 maja 2016 o 18:04
i w taki sposób, za garsc srebników, PiS-dy kupiły sobie głosy motłochu.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AW
AWPiS-da12 maja 2016 o 23:33
dokładnie, a teraz ten motłoch za to zapłaci w podatkach, cenach paliw etc.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
halina
halina12 maja 2016 o 11:18
Zagłosuje na każdego kto obiecuje, że zlikwiduje ten idiotyczny zasiłek!!!
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak
takhalina12 maja 2016 o 17:36
Z zawiści aż cię szlag trafia Halinko...
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fill
filltak12 maja 2016 o 20:22
to nie jest zawiść tylko zdrowy rozsądek, widocznie Halina rozumie, że rząd zamiast dawać tak naprawdę zabiera, przemiela pieniądze, część marnotrawi, a ochłapy oddaje
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
malina
malinahalina12 maja 2016 o 16:30
masz takie prawo, większość jednak zagłosuje na tego, kto im coś da a nie zabierze
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Beneficjent 500+
Beneficjent 500+12 maja 2016 o 07:48
Prawda jest taka, że przeciwnikami 500+ są ludzie którzy albo się na to nie załapali albo dużo zarabiają i taka kwota nic dla nich nie znaczy. Dla biednego to duża pomoc. Zwykła zawiść przez niektórych przemawia i tyle...
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
TT
TTBeneficjent 500+12 maja 2016 o 08:20
Wszystko fajnie jak się tylko bierze, ale jak za chwilę trzeba będzie oddać w podatkach, to wtedy już będzie mniej fajnie. Podatek bankowy, abonament w prądzie, a kolejne już w głowach rządzących. Te pieniądze, które tak chętnie pobierasz nie leżały na stercie i nie czekały za zagospodarowanie. Te pieniądze wzięto na kredyt a teraz szuka się sposobów jak je odzyskać.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Greg
GregTT12 maja 2016 o 09:13
Ludzie w czasie największej biedy w latach 80-tych i 90-tych wychowali swoje 3-4 dzieci nie otrzymując żadnej pomocy od państwa, a teraz jeszcze muszą się zrzucać na czyjeś dzieci, oddając część swojej wypłaty czy emerytury. Gdzie tu sprawiedliwość? Ten program to nic innego jak wyborcza kiełbasa, która jest tylko i wyłącznie narzędziem do przejęcia pełni władzy. Jeszcze wszyscy się przekonacie do czego to doprowadzi. W Grecji też się cieszyli, a teraz dostali po kieszeni.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
??
??TT12 maja 2016 o 08:58
A niby z jakiej racji ktoś ma płacić ze swojej wypłaty na czyjeś dzieci?
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Beneficjent 500+
Beneficjent 500+TT12 maja 2016 o 08:30
Abonament za TV i tak płacę więc nie robi to dla mnie różnicy czy będzie on w prądzie czy w gazie.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Beneficjent 500+
Beneficjent 500+TT12 maja 2016 o 08:25
Całej kwoty na pewno nie oddam. Ty się raczej boisz, że będziesz musiał oddać a nie korzystasz z programu. Tak czy inaczej pieniądze wrócą na rynek w różnej formie i jest szansa na pobudzenie gospodarki.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Prawy
Prawy11 maja 2016 o 22:54
Gdy mamy do wyboru aby na nasze emerytury pracowali arabowie lub Polacy, to nie chcę tu widzieć tych nierobów i wolę wesprzeć polskie rodziny. Polki na Wyspach rodzą, bo nie boją się o utratę pracy i dostają wsparcie. Brawo Pani Premier za wsparcie dla polskich rodzin. Przykro mi, że niektórzy nazywają to patolgią i dążą do rodziny typu dwóch tatusiów i pies. Ja tego nie chcę bo jestem według was nienormalny. Gdzie są wasze wartości ? Wstyd mia za was.
11 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)Prawy11 maja 2016 o 22:56
popieram ten sposób myślenia
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Fill
Fill:)12 maja 2016 o 00:05
chyba niemyślenia, Polki rodza dzieci na wyspach bo tam nikt ich nie okrada w podatkach tak jak u nas
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rzeczywistość
rzeczywistość11 maja 2016 o 22:49
Czy to się komuś podoba czy nie, ale mieć a nie mieć dodatkowe 500 zł na dziecko dla przeciętnego Polaka ma znaczenie.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obłudnicy z PO
Obłudnicy z PO11 maja 2016 o 21:45
PO tyle zmarnotrawiło pieniędzy, że 500+ mogłoby funkcjonować od ośmiu lat. Gospodarka miałaby się lepiej, bo pieniądze byłyby w obiegu.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realia
realia11 maja 2016 o 19:41
Dla zwykłego Kowalskiego (nie polityka) 500zł, które teraz dostaje na dziecko ma znaczenie i żadne zaklinanie rzeczywistości tego nie zmieni.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kowalski
kowalskirealia11 maja 2016 o 21:04
Oj "realia" zwykłym Kowalskim to ty nie jesteś-zwykły Kowalski ma kredyt hipoteczny i konto w banku i jemu zarówno raty kredytu jak i opłaty wzrosły, nie wspominając o cenach w sklepach, i tak od stycznia....a przeciętny Kowalski jeszcze na swoim koncie 500 plus nie zobaczył....
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kowalski
Kowalskikowalski12 maja 2016 o 06:29
Tylko czy każdy mający inne zdanie jest hejterem? Ponoć jest wolność słowa. Ja uważam, że z realizacją tej idei jest kiepsko i mi się nie podoba, ty możesz myśleć inaczej, a Nowak jeszcze inaczej i nikt tu nie jest hejterem jeśli wypowiada się w sposób kulturalny i nie obraża innych ;) miłego dnia
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
masz rację
masz racjękowalski11 maja 2016 o 22:38
i też mam kredyt hipoteczny i nie mam za sobą żadnych "pleców" -ani rodzinnych ani partyjnych, po prostu jestem normalnie myślącym człowiekiem
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
masz rację
masz racjękowalski11 maja 2016 o 22:35
Kowalski, oczyiście że nie jestem zwykłym Kowalskim, ale wokół siebie mam ich pełno i wiem co myślą i mówią na ten temat. Ja w przeciwieństwie do niektórych hejterów rozmawiam z ludźmi, a nie tylko z komputerem.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z
zrealia11 maja 2016 o 19:47
Wierząc w brednie typu 500 zł sami najbardziej zaklinacie rzeczywistość :)
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z
zz11 maja 2016 o 21:00
Bo niektórych rzeczy nie widać gołym okiem, nie widać wzrostu zadłużenia, podniesienia podatków, wzrostu bezrobocia. Ludzi się mami pięcioma stówami, a skutki takich programów dla gospodarki sa opłakane.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do z
do zz11 maja 2016 o 20:15
To zadaj pytanie zwykłemu Kowalskiemu (nie politykowi), czy odkąd dostaje 500zł na dziecko to mu się lepiej żyje czy gorzej?
10 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
porażający raport
porażający raport11 maja 2016 o 19:39
http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/szyd%c5%82o-rz%c4%85dy-po-psl-to-8-lat-pa%c5%84stwa-teoretycznego-strata-340-mld-z%c5%82/ar-BBsUzUB?ocid=spartandhp Słowem, 500zł i nie tylko takie wsparcie w ramach polityki prorodzinnej już dawno powinno być wprowadzone, bo od dawna należymy do UE a w cywilizowanych krajach UE tego typu i znacznie większe wsparcie od dawna funkcjonuje. O minimalnym wynagrodzeniu będącym jałmużną w porównaniu z innymi państwami UE to już nawet szkoda gadać-tez już dawno powinno wynosić min. 3.500zł brutto
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z
zporażający raport11 maja 2016 o 19:47
Dlaczego nie 10 tys złotych? Wszyscy by byli wtedy tacy bogaci.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z
zz11 maja 2016 o 21:01
Bo wyższa płaca minimalna to większe bezrobocie? Może dlatego warto zlikwidować płace minimalną i podatek dochodowy. Wtedy w krótkim czasie bezrobocia by nie było.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
porażający raport
porażający raportz11 maja 2016 o 20:09
dlaczego nie, jestem za
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Arnoldzik
Arnoldzik9 maja 2016 o 20:01
Bedziem zaiwaniać na meneli co naklepali po pijaku bachorów, a teraz jak dostali po 500 na sztuke to jeszcze dorobią. :D To będzie złoty wiek menelstwa :D
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
UE
UE7 maja 2016 o 18:12
żyjemy w UE a w innych krajach UE różnego rodzaju dodatki na dziecko są rzeczą naturalną http://www.benefity.org.uk/child-tax-credit
11 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 2
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nie jest
Nie jestUE8 maja 2016 o 23:45
I nie odniosły sukcesu...no chyba że u arabów. To nie jest rzecz naturalna, to jest chęć stworzenia wrażenia u wyborcy że nie przyżyje on bez rządu i ich danin. Programy socjalne to kradzież. Najpierw przymusem zabierają 70% wypłaty w podatkach, a potem może dostanie się kilka złotych. Czemu ja, czy każdy inny podatnik mają utrzymywać cudze dzieci, tym samym zabierając pieniądze które chciałbym przeznaczyć na własne dzieci.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
*
*Nie jest9 maja 2016 o 11:14
mi nasuwa się jeszcze jedno pytanie. Jeśli na rynku pracy nic się nie zmieni, to czy te dzieci, które przecież za jakiś czas dorosną, będą chciały zostać w Polsce i pracować na nasze emerytury? Bo 500 plus to jedna kwestia, a co z pracą???
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rodzic
rodzic7 maja 2016 o 08:34
Malkontenci mogą sobie narzekać, doszukiwać się minusów, ale prawda jest taka, że młodzi Polacy wyjeżdżają z Polski między innymi ze względu na oferowane przez inne kraje UE programy prorodzinne i prozdrowotne. Program 500+ w obecnym kształcie może nie jest doskonały (m.in. nieuzasadnione jest wyłączenie z programu pierwszego dziecka i różnicowanie warunków wsparcia dla jedynego dziecka, program powinien obejmować też dzieci do 25 roku życia o ile się uczą), ale daje początek realnemu, odczuwalnemu dla rodzin z dziećmi wsparciu państwa w wychowanie dzieci. Dla rodzica dostawać co miesiąc 500zł na dziecko lub nie ma jednak znaczenie i jest odczuwalne. Wystarczy spytać jakiegokolwiek rodzica, który pobiera to świadczenie.
13 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
P
Prodzic7 maja 2016 o 15:35
Malkontenci uważają, że takie programy cokolwiek zmienią. Jak już ktoś wcześniej pisał, pieniądze się nie biorą znikąd i najpierw państwo zabierze tym rodzinom żeby im potem łaskawie dać. Polacy wyjeżdżają bo żeby założyć w Polsce firmę to trzeba być bardzo bogatym człowiekiem, bo nikogo nie stać na opłacanie 1200 zł co miesiąc, nie mając z tego ani lekarza, ani w perspektywie żadnej emerytury. Wrzucasz 1200 zł do czarnej dziury, a w zamian za to mógłbyś zatrudnić dodatkowego pracownika, ot nasze wspaniałe państwo. Głupi ludzi cieszą się, że im knaga rzuci 500 zł, a nie widzą tego że im wcześniej 600 po cichu zabrano. Takie mamy głupie polskie społeczeństwo.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
P
PP7 maja 2016 o 23:21
Bo nie zdają sobie sprawy z tego co napisałem, polecam przeczytać "co widać i czego nie widać" Bastiata, krótka broszura, a otworzy oczy na wiele rzeczy ;)
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
real
realP7 maja 2016 o 18:07
spytaj rodzica co o tym sadzi-mieć a nie mieć te 500zł na dziecko dla większości Polaków ma znaczenie
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Plus 500
Plus 5007 maja 2016 o 01:38
W najnowszej gazecie jest polemika w temacie 500+
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
max kielonko mówi jak jest
max kielonko mówi jak jest5 maja 2016 o 09:10
Byłaby praca dla młodych ludzi na umowach a nie staże za 800-900zł i potem kop w tyłek lub inne umowy śmieciowe to byłyby zakładane rodziny i rodziłyby się dzieci w Polsce. A tak młodzi ludzie wyjechali i wciąż wyjeżdżają bo chcą godnego życia czyli uczciwej zapłaty za uczciwą pracę i normalności oraz stabilizacji a nie pętli na szyję czyli kredytu na 30 lat i życia od wypłaty do wypłaty byleby starczyło na rachunki i jedzenie. To nie jest życie tylko wegetacja. Nie każdy ma bogatych rodziców co kupią mieszkanie albo dostanie taki prezent w spadku po babci. O znajdowaniu a raczej załatwianiu pracy w takim Jaworze przy blisko 20% bezrobociu czy innych miasteczkach nawet nie będę pisał, każdy średnio rozgarnięty szympans wie jak jest. O blokowaniu miejsc przez emerytów też wiadomo ale czy ktoś coś z tym robi? Program 500+ to zwykłe rozdawnictwo pieniędzy waszych i moich z kieszeni do kieszeni przy udziale pośredników, którzy na tym zarobią. Ten program nie rozwiąże problemu starzenia się społeczeństwa tylko doprowadzi do tego, że szybciej niż się na to zanosiło powtórzymy "sukces" Grecji. Pozdrawiam.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PiS PO Jedno zło
PiS PO Jedno złomax kielonko mówi jak jest5 maja 2016 o 22:18
Ludzi zarabiających powyżej najniższej jest 97%. Umowy śmieciowe to sztuczny temat dla naiwnych. Ludzie zarabiają generalnie (nie mówię o publicznych posadkach dla członków partii) wedle zasług. Nie wiem skad takie oburzenie, że pracownik na produkcji dostanie 2500 brutto ( pracodawca płaci ponad 3k, a ponad 1 k to podatki) skoro to niewykwalifikowany człowiek, któremu nic się nie chciało nigdy, ale narzekać potrafi najgłośniej.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kobieta
kobieta5 maja 2016 o 06:37
w moim odczuciu program 500plus jest wysoce krzywdzący dla kobiet. Dlavzego? Otóż ze względów ekonomicznych wiele kobiet zrezygnuje z pracy, bo tak będzie się bardziej opłacało, za kilka lat, jak dzieci dorosną, kobiety zostaną z niczym i bez doświadczenia, bez szansy na pracę i emeryturę, a może tak darmowe żłobki i przedszkola czy zwolnienia z podatku w przypadku mam, albo bonusy dla pracodawców zatrudniających mamy? Kobietom trzeba pomóc, aktywizować je, żeby na starość nie zostały z niczym, żeby nie zostały później na utrzymaniu męża.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Fill
Fill4 maja 2016 o 18:48
Zaleta 1. Dzietność zwiększy się z 1,3 na 1,5 dziecka na kobietę czy coś koło tego. To pokazuje jak ten program jest nieefektywny. Urodzenie jednego dziecka z tego programu będzie kosztowało 800 tyś złotych czyli 2 x tyle ile to dziecko wpłaci do zusu. Zaleta 2. Program nie poprawi sytuacji polskich rodzin tylko ją pogorszy, rząd nie ma pieniędzy znikąd, musi je komuś zabrać. Jeśli opodatkuje hipermarkety to zdrożeje wszystko, jeśli banki to zdrożeją kredyty, pożyczki i inne usługi bankowe. Do tego musimy opłacić 7 tyś nowych urzędników, którzy te pieniądze wydadzą (ponad 250 milionów zł. rocznie). Zaleta 3. To tak nie działa, ten program nie doprowadzi długoterminowo do regresu gospodarki, wzrostu zadłużenia. Najbardziej widocznym efektem będzie kupienie sobie głosów przez rząd na kolejne lata. Pamiętajcie, że państwo nie ma swoich pieniędzy, tylko nasze lub przedsiębiorców, a przedsiębiorcy mają co do zasady tylko nasze, ten łańcuszek zawsze się kończy na obywatelu i to obywatel za takie głupie programy płaci.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
3
3Fill11 maja 2016 o 08:29
To nie jest takie proste. Za bardzo jestem związana z tym bankiem, mam kredyt i najpierw musiałabym go spłacić. A nie uważam żeby rozsądne było zaciąganie długi w innym banku, żeby spłacić ten dług bo to razem z odsetkami będzie więcej do spłaty.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Fill
FillFill5 maja 2016 o 01:04
Oczywiście tam wyżej miało być napisane, że ten program doprowadzi długoterminowo do regresu gospodarki, wzrostu zadłużenia.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pit
PitFill5 maja 2016 o 00:38
Kredyty i usługi bankowe już zdrożały.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anna
AnnaPit15 maja 2016 o 11:04
teraz ,żeby wygrać wybory partia będzie musiała obiecać co najmniej 1000 zł na każde dziecko od chwili poczęcia! Zaświadczenie o poczęciu będzie wystawiał ksiądz proboszcz .
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bank
bankPit15 maja 2016 o 10:57
do "ktoś" jak takie proste to wskaz bank który nie pobiera opłat.Równie dobrze można wieżyc w kredyt na 0%.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
TT
TTPit10 maja 2016 o 19:29
Podatek bankowy, dotknął wszystkie banki, więc te przerzucą straty na klientów, proste! A za chwilę kolejne podatki, które będą próbowały zalepić dziurę po tym cudownym programie. Z Waszego 500+ też ubędzie.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ten ktoś
ten ktośPit10 maja 2016 o 19:01
Macie racje, po co dla dzieci.... lepiej dac na ośmiorniczki, na kolację po 2tys. lepiej na podwyżki dla urzędników, kościoły, na chodniki, stadiony, skwery, drzewka - aby było pieknie. Każdy z nas jest w pracy powiązany z człowiekiem i jeśli nie będzie dzieci, to nie będzie ludzi - konsumentów. A co wam dały POmyje? Zadłiżyli dodatkowo kraj w ciągu 8lat na ponad 800mln, zapieprzyli 159mln z OFE, podnieśli vat. Dalej myslicie, że żyliśmy we wzroście gospodarczym jak nam wmawiano...
7 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 1
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ktoś
ktośPit10 maja 2016 o 18:57
Zmien Bank - proste.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
3
3Pit5 maja 2016 o 07:51
Niestety potwierdzam na swoim przykładzie. Od grudnia mój bank co chwilę wprowadza jakieś dziwne opłaty. Średnio co dwa tygodnie przychodzi zmiana regulaminów z nowymi opłatami. Z miesiąca na miesiąc konto w banku, które miało być za 0 zł kosztuje mnie coraz więcej:(
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.