Czwartek, 28.03.2024 411

 

Pliki cookies 21:49
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Gaździcki Tomasz - kandydat do Rady Miejskiej w Jaworze
Baltic Home

W sobot dolnolska PO wybierze nowego szefa

PO wybiera nowe wadze w regionach. Najwiksze zainteresowanie budzi w partii pojedynek Grzegorza Schetyny z Jackiem Protasiewiczem, ktrzy rywalizuj o kierowanie Platform na Dolnym lsku.

Schetyna to obecny przewodniczcy dolnolskiej PO. Protasiewicz, europose Platformy, wygra przed kilkoma tygodniami wybory na przewodniczcego partii we Wrocawiu. Rónice midzy politykami doprowadziy do podziau w partii. Gównym sporem jest stosunek do wspópracy z prezydentem Wrocawia Rafaem Dutkiewiczem, za czym opowiada si Protasiewicz, a co krytykuje Schetyna.

Sympatycy Protasiewicza w nieoficjalnych rozmowach uwaaj, e jego osobie sprzyja premier Donald Tusk. Na dowód powouj m.in. niedawne spotkanie szefa rzdu z Dutkiewiczem. W przeciwiestwie do tego politycy z otoczenia Schetyny twierdz, e na razie nic nie zapowiada ocieplenia atmosfery midzy nim a Tuskiem.

Zwolennicy obu kandydatów przyznaj, e wybory na Dolnym lsku maj gówne znaczenie dla rozkadu si w Platformie. W przyszym miesicu partia powoa m.in. nowy zarzd, w skad którego wejd wszyscy szefowie regionów. Platforma od kilku miesicy przegrywa w sondaach z PiS i musi znale sposób, aby odzyska zaufanie wyborców w pierwszej kolejnoci przed nadchodzcymi wyborami do europarlamentu i samorzdowymi.

Premier ogosi, e w listopadzie przyjrzy si resortowi, co moe oznacza zmiany personalne w rzdzie, a powrót Schetyny do rzdu zasugerowa wicemarszaek Sejmu Cezary Grabarczyk.

- Schetyna to twardy zawodnik. Lepiej wspominam czasy, kiedy tacy twardzi zawodnicy wspópracowali. Ta wspópraca budowaa si PO, ale take bya odpowiedzi na zapotrzebowanie czonków Platformy. Widz dla niego miejsce w rzdzie, ale decyzj moe podj tylko premier - powiedzia w rozmowie z Rzeczpospolit Grabarczyk.

Z kolei inaczej uwaa szef ódzkiej PO Andrzej Biernat, który w TVN24 powiedzia - Premier ma koncepcj na ostatnie dwa lata kadencji i prawdopodobnie nie widzi w niej Schetyny. Nie powtarza si tych samych kroków w yciu, dlatego do tej samej rzeki nie warto wstpowa, nie ma po co, bo to nie ta sama rzeka.

PO wybraa ju nowe wadze w koach i powiatach. Nowym szefem Platformy powiatu jaworskiego zosta 28-letni jaworski radny miejski Emilian Bera. Jest on najmodszym przewodzcym PO z 26 powiatów na Dolnym lsku.

Nowego szefa dolnolskiej Platformy Obywatelskiej wybierze ponad 400 delegatów. Zjazd zaplanowano na sobot w Karpaczu.

Wybory wadz w PO zakoczy zwoana na 23 listopada konwencja, która ma m.in. dokona zmian w statucie partii.

Komentarze (37)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

gg
gg18 listopada 2013 o 08:09
AA masz racj e PO szuka tematw zastpczych trudne sprawy nie wygodne dla nich albo"zamiataj pod dywan" albo staraj si nie komentowa albo jak zwykle z przegranej robi wygran. Tak jak ostatnio z min Nowakiem oszust kombinator z punktu widzenia prokuratury ( nie bez powodw ma zarzuty) a PO-wcy z Tuskiem na czele robi z niego bohatera narodowego " jak zoy dymisje to zachowa si z honorem " !!! Wstyd obuda hipokryzja
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
go
go18 listopada 2013 o 13:04
Jak Bera nie jest nikim wanym? Przecie jest szefem jaworskiej i powiatowej PO! W Jaworze i okolicy jest najwaniejszym politykiem PO.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gg
gg18 listopada 2013 o 14:17
prac bera te dosta w Urzdzie Marszakowskim "za zasugi dla PO"
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gg
gg17 listopada 2013 o 19:55
dlaczego bera si nie wypowiada ? prosz o komentarz take w/s S-3 czekamy !
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AA
AA17 listopada 2013 o 21:15
Czowieku ogarnij si. Bera pki co nie jest nikim wanym w PO by tumaczy coraz gorsze posunicia swoich pryncypaw. Zreszt ludzie z PO to wytrawni medialni gracze. Lubi pokazywa si w sytuacjach, gdy mog zosta zapamitani z dobrej strony. Wstydliwe tematy wol puci w niepami, a przecie zawsze kto wywoa jaki temat zastpczy i wiele spraw zwyczajnie sie wycisza.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gg
gg14 listopada 2013 o 07:46
czekamy na wypowied bery !
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ak
ak13 listopada 2013 o 08:47
Pono w sieci s ju fotki jaworskich uczestnikw warszawskiej zadymy. Ma kto?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gg
gg12 listopada 2013 o 08:21
ju jaworskie PO z Ber i Baraskim i Kropiwnickim na czele nie mwic o pozostaych z PO kamali w/s sadw w/s drogi S-3 i obwodnicy Jawora jakie bd nastpne oszustwa i kamstwa i robienie jaworzan w "balony"
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xyz
xyz12 listopada 2013 o 18:24
sami jestecie balony!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Artur
Artur10 listopada 2013 o 13:30
Niech si Bera w kocu wypowie!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GG
GG10 listopada 2013 o 21:39
Ale po co, kama ma jak Ci liderzy z wierzchoka PO?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
po
po9 listopada 2013 o 21:29
Kolejne zamieszanie wok wewntrznych wyborw w Platformie na Dolnym lsku. Wrocawski biznesmen zapaci za hotelowy nocleg ponad stu delegatw na zjazd, ktry odby si w Karpaczu - donosi "Newsweek". Chodzi ma o 23 tys. z za pobyt politykw rzdzcej partii w luksusowym orodku "Sandra", gdzie korzystali ze SPA i kilku basenw. Ciekawe co na to delegaci z Jawora , Baraski, Bera itp.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor5 listopada 2013 o 16:14
precz z komun!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
abc
abc4 listopada 2013 o 14:25
a kogo mam broni, jak nie kolegw???
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GW
GW4 listopada 2013 o 15:51
Masz racj moe na jakiego asystenta si zaapiesz albo do KGHM-u.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
abc
abc4 listopada 2013 o 17:13
E tam, tylko asystenta?! A w KGHM jeszcze mnie dadz pod ziemie i to dopiero bdzie awans...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GW
GW4 listopada 2013 o 19:14
Oczywicie poartowa moemy, ale jak si gbiej przyjrze standardom w PO, to jednak wesoo nie jest przecitnemu czowiekowi, ktry prac prbuje znale uczciwie - czyli nie mieszajc sie w polityk. Obecne standardy PO przypominaj bardzo te, ktre reprezentowao SLD, kiedy miao peni wadzy i kiedy bardzo szybko stoczyo si na dno.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
marian
marian3 listopada 2013 o 14:23
jaworscy dziaacze PO : MB, EB, JB, WS, itd to "przydupasy Schetyny" . Asystenci Borysa, Schetyny !!! Niech teraz tumacz si z tych przekrtw wczeniejszych np. wymiana dyrektora Orodka Wychowawczego oraz aktualne zwizane z obwodnica Jawora, S-3, Sd Jaworski, praca w Urzdzie Marszakowskim itd. itd
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
abc
abc3 listopada 2013 o 16:00
no i jeszcze rozbiory, rewolucja padziernikowa, I wojna wiatowa, II wojna wiatowa,itd, itp... No, niech si tumacz...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GW
GW3 listopada 2013 o 21:19
ABC, bronisz kolegw z kka wzajemnej adoracji?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koko
koko2 listopada 2013 o 17:58
I co? Na kocu okazao si, e wybory uznali za wane, a zawiesili nie tylko tych co skadali niemoralne propozycje, ale te tych co ich nagrali! Nowoczesne standardy! :D
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
aytop
aytop2 listopada 2013 o 18:03
Tadeusz Mazowiecki - prawdziwe nazwisko - Icek Dikman. Po wojnie bylimy przez 45 lat pod okupacj ydo-Komuny Socjalistycznej. W 1989 przeprowadzono sprytny proces przejcia wadzy. Zmieniy si tylko marionetki, sztucznie podzielono scen polityczna na dwa obozy ( lewice i prawic) dajc Polakom zudzenie moliwoci wyboru. W rzeczywistoci Polsk od 20 lat rzdz ydzi ktrzy doprowadzili pastwo Polskie i gospodark do ruiny. W tej chwili odbywa si proces wielkiego zaduania pastwa i zmuszenie spoeczestw (zwaszcza modego do wyjazdu za granic) Po cichu obywatele ydowscy wykupuj polskie areau rolne, niedugo nastpi proces prywatyzacji lasw. W odpowiednim czasie ydowscy finansici upomn si o spat dugo, Polska ogosi bankructwo... Witamy w nowym pastwie Izrael. ( za jakie 30 lat). Po Polsce pozostan tylko niespacone dugi... A Polacy stan si czym w rodzaju Cyganw. Ta polityka jest konsekwentnie realizowana od 25 lat i bdzie nadal trwaa a do cakowitego zniszczenia Polski. ydw w Polsce jest okoo 1-2% jednak s dobrze zorganizowani i maj jasno postawione cele ktre konsekwentnie realizuj.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
abc
abc2 listopada 2013 o 19:45
Aj, waj, biedne 98 % Polaczkw daje sie za nos wodzi pejsatym 1-2% ??? Zapomniae jeszcze o cyklistach, ty obroco mniejszoci polskiej...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pejs
pejs2 listopada 2013 o 20:37
hasbara czuwa
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mak
Mak30 października 2013 o 11:36
Od nic-nie-robienia jest posanka Witek? No, nie! Gdyby tylko chciaa, to wiele mogaby zrobi dla Jawora. Dysponuje si mandatu, si swoich wyborcw, ktrzy jej zawierzyli. Czy to mniej ni np. Jan Serce? A kto robi wicej dla Jawora?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
J
J30 października 2013 o 11:50
Naszych jaworskich delegatw nie zabrako na zjedzie, zdjcie pod linkiem http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Newsweek-praca-za-glos-na-Jacka-Protasiewicza-Jest-kolejne-nagranie,wid,16125378,wiadomosc.html
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
go
go30 października 2013 o 12:23
Dobry komentarz do tej caej afery: Zdarzao si w przeszoci, e dziaacze Platformy Obywatelskiej zamieszani byli w rne, co najmniej niemoralne, dziaania zwizane z wyborami. Najlepszym przykadem jest tu chyba afera wabrzyska z niedawnych wyborw samorzdowych. W mediach ukazyway si take informacj o pojawiajcych si w niektrych miejscowociach, fikcyjnych czonkach partii, bezwiednie zapisanych do PO. Pierwszy raz zdarzyo si jednak, e dziaacze Platformy publicznie zarzucaj sobie wzajemne nieczyste zagrania w trakcie wewntrznych wyborw we wasnym ugrupowaniu. Cao na: http://wopozycji.pl/polityka/39-jednak-wojna-platforma-dzieli-sie-na-pol
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
go
go30 października 2013 o 12:23
Dobry komentarz do tej caej afery: Zdarzao si w przeszoci, e dziaacze Platformy Obywatelskiej zamieszani byli w rne, co najmniej niemoralne, dziaania zwizane z wyborami. Najlepszym przykadem jest tu chyba afera wabrzyska z niedawnych wyborw samorzdowych. W mediach ukazyway si take informacj o pojawiajcych si w niektrych miejscowociach, fikcyjnych czonkach partii, bezwiednie zapisanych do PO. Pierwszy raz zdarzyo si jednak, e dziaacze Platformy publicznie zarzucaj sobie wzajemne nieczyste zagrania w trakcie wewntrznych wyborw we wasnym ugrupowaniu. Cao na: http://wopozycji.pl/polityka/39-jednak-wojna-platforma-dzieli-sie-na-pol
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autor29 października 2013 o 08:22
obejrzyjcie sobie film "Ukad wrocawski" ze Szetyn w roli gwnej - znajdziecie na jutubie
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GG
GG29 października 2013 o 09:42
Nowy przewodniczcy jest wcale nie lepszy. Stanowisko w KGHM w zamian za poparcie Jacka Protasiewicza w wyborach szefa PO na Dolnym lsku?! Newsweek ujawnia nagranie, na ktrym sycha jak jeden z delegatw na zjazd regionalnych struktur partii otrzymuje propozycj posady. PO trzeba odsun od wadzy, ich poziom zepsucia moralnego przybiera coraz wiksze rozmiary.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gosc
gosc29 października 2013 o 22:38
Co ma zrobi Witkowa jak jest w opozycji? A jej ugrupowanie nie rzdzio kadencj tylko ptora roku... To kolejna taka afera po wyborach w Wabrzychu... Czas PO ju min.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
go
go28 października 2013 o 20:48
Schetyna jest posem z naszego okrgu i nic nie zrobi dla Jawora czy Legnicy. Tylko w gowie mu byy walki na grze. To ju koniec Schetyny i dobrze, bo w czasie jego "POsowania" rzd PO-PSL, w ktrym by nawet wicepremierem, tylko usuwa inwestycje w naszym regionie z wieloletnich planw...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mak
Mak28 października 2013 o 22:40
A ciekawe, co zrobia posanka z Jawora, ktra jest ju 3 kadencje w Sejmie, dla swojego miasta (w tym jedn kadencj, kiedy jej ugrupowanie sprawowao wadz)?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
G
G27 października 2013 o 17:59
Kopoty i tak ich czekaj przy kadych najbliszych wyborach. Spoeczestwo ju poznao cuda Donalda i inne ich PR-owskie sztuczki.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autor27 października 2013 o 21:07
tych parchw ju dawno powinnimy pogoni
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Blick
Blick27 października 2013 o 22:04
Parch? A kt to taki? Czyby to Twoi, Szanowny Panie, rodacy? A moe to wyznajcy t sam wiar chrzecijanie, ktrym i Ty, szlachetny Panie, zapewne jeste? Parch w tym kontekcie - to brzmi dumnie. Jzyk - co prawda - plugawy, znamionuje osobnika prymitywnego. By moe zwierz stadne, cho upozorowane na Polaka i chrzecijanina. A moe lepiej poprzestamy na klasycznej definicji, wg ktrej parch to choroba grzybowa wikszoci drzew?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
go
go26 października 2013 o 23:05
Grzegorz Schetyna nie jest ju szefem dolnolskich struktur Platformy Obywatelskiej. Na wyborczym zjedzie w Karpaczu dotychczasowy przewodniczcy partii na Dolnym lsku przegra w gosowaniu z Jackiem Protasiewiczem http://wopozycji.pl/polityka/37-koniec-schetyny Ciekawi mnie co na to radny Bera, ktry z tego co syszaem popar wraz z ca jaworsk PO wanie Schetyn? Czy to oznacza kopoty dla jaworskiej PO?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.