Wtorek, 19.03.2024 168

 

Pliki cookies 05:54
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Baltic Home
SofaMeble.pl - Eleganckie meble tapicerowane

Święto Chleba i Piernika 2017 [PROGRAM]

Przed nami obchody Święta Chleba i Piernika w Jaworze. Poznaliśmy ostateczny program tegorocznego wydarzenia, które odbędzie się w dniach 25-27 sierpnia.

Plakat © UM Jawor

PIĄTEK 25.08.2017:

16:00 - KŁOS & DĄBROWSKI BIG BAND 

17.00 - oficjalne otwarcie Święta Chleba i Piernika - Parada Chleba

17:40 - MISS & MISTER ZIEMI JAWORSKIEJ

17:50 - GOOSEBUMPS

18:20 - MISS & MISTER ZIEMI JAWORSKIEJ 

18:50 – GOOSEBUMPS 

19:20 - CYR WEEL ACT 

19:30 - MISS & MISTER ZIEMI JAWORSKIEJ 

20:00 – WATER BOWL ACT 

20:10 – GOOSEBUMPS

20:30 – MISS & MISTER ZIEMI JAWORSKIEJ – FINAŁ

21:30 – NATALIA NYKIEL 

SOBOTA 26.08.2017:

12.00 - występy artystyczne miast partnerskich: Niepołomice, Berdyczów, Turnov, Niesky

14.00 - Animacje piekarsko - cukiernicze

16.00 - rozstrzygnięcie konkursu Piekarz Roku oraz Rzeźba Piekarsko-cukiernicza

16.30 – PAN PAN

18.00 - Bicie rekordu na najdłuższy piernik w Polsce

20:00 –występ gwiazdy włoskiej sceny muzycznej Tony Barletta

21.00 – GRZEGORZ HYŻY

NIEDZIELA 27.08.2017

11.00 - Nabożeństwo Dziękczynne za Dar Chleba w Kościele Pokoju

12.00 - występy artystyczne: Berdyczów, Piotrowiczanki, Wojcieszowianie

13.00 - Pokaz kulinarny z udziałem Julki Cymbaluk - zwyciężczyni Masterchef Junior 2

14.00 - Dolnośląskie Pieczenie Chleba - konkurs 

15.00 – WATER SHOW / HYDROPOLIS 

16.00 – THE VOICE OF POLAND: Małgorzata Nakonieczna, Ernest Staniaszek, Arkadiusz Kłusowski, Jagoda Kret

Komentarze (151)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

3fff
3fff13 grudnia 2017 o 11:14
Jako firma budowlana ROSLAN dokładamy wszelkich starań i zaangażowanie, aby nasi klienci byli zadowoleni z wykonania naszych prac. Bądź naszym zadowolonym klientem http://roslandomdesign.pl/
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mieszko
Mieszko24 sierpnia 2017 o 18:12
Co tu dużo mówić... przed wyborami prowadzał się z marszałkiem i mówił a wręcz obiecywał "jak mnie wybierzecie" to .... i podwyżki, i remont stadionu i basenu, i hala, i kino, i darmowa komunikacja i... i.... i na ty koniec. Teraz też pokaże plan, a może się wysili i skusi na makietę, bo przecież coś suwerenowi trzeba pokazać przed wyborami. Ale my to już przerabialiśmy i przerabiamy. "Kto nie ze mną ten wróg" - robimy tylko swoim, a np. na osiedlu metalowców nic nie tknięte - nic przez 3 lata!!!! Tak mówią mieszkańcy. Ale mówicie czego chcemy? Ano chcemy spełnienia obietnic. Skoro gościu chodził po całym mieście, oblewał się wodą, nagle pokazywał się na imprezach sportowych i tyle naobiecywał, że jak mnie wybierzecie to... i co? Teraz znów obiecanki przed wyborami. Poprzednio tyle mówił na sali rajców i o basenie i darmowych wejściach, i o wyżej wspomnianych, ale był tylko radnym. Wtedy wiedział, a dziś jak to sam określił "3 lata permanentnie szuka pieniędzy". Może w Totka? Zły pomysł?.Trudno je znaleźć przed okiem kamery czy obiektywu. A teraz będąc przy władzy nic nie może. Wiele by tu wymieniać, ale dziś, obecnie - nawet nie ma kąpieliska na Jaworniku, jakiś idiota nakazał wymontować wszystkie ławki, tylko po co? Wszak to nie jest ośrodek do wypoczynku (chyba, że się mylę?) a jaworzanie to intruzi. Nie pokoszone trawy nad Nysą w parku, i na Jaworniku, zaniedbane żywopłoty, o szalecie na Jaworniku już nie wspomnę. Mistrzostwa w takim otoczeniu to wstyd. A jak wygląda sam rynek z odpadającymi tynkami, ostatnie malowanie kamienice w rynku zaliczyły chyba 15 lat temu - dużo by wymieniać.. Za to mamy serial fotograficzny, gdzie tylko zawieje, a biedny fotograf już ledwo zipie. Kiedy i u nas będzie normalnie, po prostu normalnie - tak po ludzku!!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kilka razy to spełni
kilka razy to spełniMieszko24 sierpnia 2017 o 18:22
ooo sory, podwyżki są-wzrosły ceny wody i ścieków, a pewnie jeszcze pójdą w górę, bo przecież z czegoś trzeba sfinansować wkład własny do tej dużej jednorazowej inwestycji w gosp.wod-ściek.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Klops
Klopskilka razy to spełni24 sierpnia 2017 o 18:35
Wszędzie są podwyżki. Nie tylko w Jaworze, i nie tylko wody i ścieków. A jeszcze mają ceny energii wzrosnąć. To też wina Bery?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
konkret
konkret23 sierpnia 2017 o 17:54
"podepnij się" tu, "podepnij się" tam, opowiedz o czymś, udaj, że "coś" robisz, a dadzą się na to nabrać i Cię wybiorą... ta teoria Czerepacha w realu dwa razy się nie sprawdza, czasu było sporo, pieniądze wydane, ludzie oczekują wyników, a nie kolejnych obietnic
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pacta sunt servanda
Pacta sunt servandakonkret23 sierpnia 2017 o 18:07
ludzie nie zrozumieją, dlaczego przez 3 lata nie udostępnił im obiecanej darmowej komunikacji, choć były pieniądze na drogie imprezy, igrzyska, przyjęcia, PR, wysokie gaże dla swoich "wybrańców", ludzie nie zrozumieją, dlaczego przez 3 lata nie została opracowana dokumentacja na basen i nie został wyremontowany, choć były pieniądze na drogie imprezy, igrzyska, przyjęcia, PR, wysokie gaże dla swoich "wybrańców", ludzie nie zrozumieją, dlaczego przez 3 lata nie została opracowana dokumentacja na hale widowiskową z kinem, choć były pieniądze na drogie imprezy, igrzyska, przyjęcia, PR, wysokie gaże dla swoich "wybrańców", ludzie nie zrozumieją, dlaczego przez 3 lata nie została opracowana dokumentacja na należący do gminy zamek i nie został rozpoczęty jego remont, choć były pieniądze na drogie imprezy, igrzyska, przyjęcia, PR, wysokie gaże dla swoich "wybrańców", ludzie nie zrozumieją, dlaczego nie spełnił danych im przed wyborami obietnic. Pacta sunt servanda (łac. umów należy dotrzymywać), zwłaszcza tych danych swoim wyborcom.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zbliżają się wybory...
zbliżają się wybory...23 sierpnia 2017 o 17:17
a makietę albo wizualizację obiecanego 3 lata temu basenu letniego, to kiedy zamierza ludziom zacząć pokazywać-już na święcie chleba, czy przed samymi wyborami?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie naiwniak
nie naiwniakzbliżają się wybory...23 sierpnia 2017 o 17:43
mi od 3 lat się marzy basen, ale mija 3 sezon letni za jego kadencji a on dopiero za dokumentacje się zabiera? wg mnie to są kpiny z wyborców. za kogo on nas ma?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zbyszko
Zbyszkozbliżają się wybory...23 sierpnia 2017 o 17:26
Noo.. mi też się marzy basen letni. Jak wybuduje, to ma mój głos.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oby zdążył
oby zdążyłZbyszko23 sierpnia 2017 o 18:00
no to został mu na to rok, bo 3 lata z 4 lat kadencji już praktycznie minęły
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ale numer
ale numer23 sierpnia 2017 o 17:06
o jakim zawartym w 2015 r. porozumieniu z PKP burmistrz opowiada? co burmistrz ma do remontu prywatnego budynku dworcowego PKP, skoro nie własność gminy?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hmm
hmm23 sierpnia 2017 o 13:00
jak do tej pory to chyba najdłużej na stołu utrzymał się człowiek, który najmniej słuchał "złotych myśli" Czerepacha
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kolega
kolegahmm23 sierpnia 2017 o 18:42
najgorzej skończył burmistrz Tomczak http://wielkopolskie.naszemiasto.pl/archiwum/straci-tez-mandat,478906,art,t,id,tm.html
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Y
Yhmm23 sierpnia 2017 o 13:03
a ten dalej "sprzedaje" cudze pomysły jako swoje?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
;)
;)23 sierpnia 2017 o 12:40
w jaworskim serialu Arkadiusz Czerepach ciągle "trwa", tylko zmieniają się osoby, którym doradza
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
doradca
doradca23 sierpnia 2017 o 12:34
"podepnij się" tu, "podepnij się" tam, opowiedz o czymś, udaj, że "coś" robisz...dzisiaj już ludzie (zdecydowana większość) na to nie dają się nabrać...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
miastowy
miastowydoradca23 sierpnia 2017 o 16:29
Rancho w komediowy sposób pokazuje ludzie postawy, na wsi może jeszcze jakaś tam zaściankowość występuje, ale w miastach ludzi jest więcej, nie jest tak łatwo nimi manipulować jak małym środowiskiem, zwłaszcza w dobie wszechobecnych informacji poprzez różne kanały komunikacyjne.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin23 sierpnia 2017 o 12:20
fabrykę zbuduje Mercedes za prywatne pieniądze, przy olbrzymim wsparciu rządu (i p.Bera nawet nie został zaproszony do wmurowania kamienia węgielnego), S3 i DK3 zbuduje, wyremontuje GDDKiA za rządowe pieniądze, budynek dworca wyremontuje jego właściciel, czyli PKP za pieniądze PKP, a co robi burmistrz? co z jego obietnicami wyborczymi? Podpinanie się pod cudze inwestycje nie wychodzi na zdrowie. Coś kiepsko doradzają ci doradcy...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo burmistrz
brawo burmistrzjaworzanin23 sierpnia 2017 o 12:45
Skoro to nie zasługa burmistrza i jego inicjatywie to dlaczego wcześniej nie było takich inwestycji? Samo się nic nie robi. Bardzo się cieszę, że mamy burmistrza, który potrafi zabiegać o inwestycje dla Jawora a co do Mercedesa to na szczęście wszyscy wiedzą ile zabiegał obecny burmistrz żeby to Jawor był miejscem ich inwestycji
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jajo
jajobrawo burmistrz23 sierpnia 2017 o 13:27
dowiedz się skąd wyszły te artykuły, a możesz się zdziwić, nie zmienia to faktu, że to rząd-p.Morawiecki, a nie p.Bera negocjował warunki z Mercedesem
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawda boli?
prawda boli?brawo burmistrz23 sierpnia 2017 o 13:19
Jak Mercedes trafił do Jawora. Poznaj kulisy negocjacji To inwestycja, która odmieni nie tylko Jawor, ale też okolice. Zmieni naszą historię. Dziś podczas rozmów byliśmy wymieniani obok takich metropolii jak Berlin, Monachium czy Stuttgart. Niemożliwe stało się możliwe - ekscytował się Emilian Bera, burmistrz niemal 25-tysięcznego miasteczka położonego 70 kilometrów na zachód od Wrocławia. Z informacji "Wyborczej" wynika, że walka o inwestycję wartą 2 mld zł zaczęła się latem 2015 r. Niemcy brali pod uwagę dwie działki na Dolnym Śląsku - jedną pod Środą Śląską, a drugą właśnie pod Jaworem. Wcześniej na tym terenie swoją fabrykę chciał wybudować Jaguar, ale ostatecznie wybrano wówczas lokalizację na Słowacji. - Początkowo Daimler był bardziej przekonany do działki pod Środą Śląską, bo pod Jaworem jest dziś właściwie tylko pole. Ostatecznie Niemcy uznali, że lokalizacja pod Jaworem jest bardziej perspektywiczna. Ma tam być bezpośredni zjazd z budowanej drogi ekspresowej S3, poza tym w pobliżu istnieje linia kolejowa - opowiada "Wyborczej" osoba znająca kulisy negocjacji. - Poza tym Jaworowi paradoksalnie pomógł dość duży poziom bezrobocia, bliskość ośrodka takiego jak Legnica oraz fakt, że w naszym regionie inwestują inne koncerny samochodowe, jak Volkswagen - opowiada nasz informator. Działka "pod klucz" Osoby z zarządu firmy Mercedes Benz oglądały działki na Dolnym Śląsku z helikoptera przynajmniej dwukrotnie. Wizyt na niższym szczeblu było znacznie więcej. Negocjacje weszły w decydującą fazę wiosną. Między innymi dlatego nowy rząd PiS nie odwołał rządzącego wówczas Legnicką Specjalną Strefą Ekonomiczną Rafała Jurkowlańca z PO. Daimler zainwestuje na terenie strefy, a Jurkowlaniec był zaangażowany w rozmowy od samego początku. Jego dymisja na finiszu byłaby źle widziana przez biznesowych partnerów, więc PiS pozbył się Jurkowlańca, mając już kontrakt w garści. Cały tekst: http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,20021678,jak-mercedes-trafil-do-jawora-poznaj-kulisy-negocjacji.html#ixzz4qZnIT9vg
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
już Ci tłumaczę
już Ci tłumaczębrawo burmistrz23 sierpnia 2017 o 12:54
Bo wcześniej rządziło PO i od lat odkładało budowę jaworskiego odcinka S3, przy którym zostały zaplanowane tereny inwestycyjne, które miały ożywić gospodarczo nasz region. Dopiero za PIS ta S3 jest budowana.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie obrażaj mojej inteligencji
nie obrażaj mojej inteligencjibrawo burmistrz23 sierpnia 2017 o 12:51
A Ty dalej swoje, przestań bzdury opowiadać, bo już się wszyscy śmieją z Ciebie. Tak "zabiegał" o Mercedesa, że nawet do wmurowania kamienia węgielnego nie został przez niego zaproszony (no chyba, że masz na myśli jakieś maraton pod tym hasłem, w którym uczestniczył jako biegacz w obciśniętej koszulinie?). Proszę Cię, nie rób z siebie kretyna/kę, bo z ludzi na pewno nie zrobisz.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borus23 sierpnia 2017 o 12:16
Ile musiałyby kosztować bilety na basen, żeby chociaż po części spłacić kredyty na remont oraz na całoroczne utrzymanie . Użytkowany np od maja do września, resztę stoi i murszeje.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Radek
Radekborus23 sierpnia 2017 o 12:59
Nie wszystkie inwestycje się bilansują, niektóre z założenia są deficytowe i tak też jest z basenami. Niemniej jednak miasto powinno zrobić to dla jaworzan, bo takie są oczekiwania mieszkańców, którzy tłumnie muszą jeździć do Strzegomia. Tą władzę wybrali przecież Jaworzanie, nie można teraz się wykręcać sianem i nie spełniać jednej z głównych obietnic.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fakt
faktRadek23 sierpnia 2017 o 13:02
inwestycje w oświatę i pomoc społeczną też się nie bilansują, a są potrzebne i robione
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co Ty powiesz?
co Ty powiesz?borus23 sierpnia 2017 o 12:23
a ile zostało "przejedzone" przez te 3 lata na imprezy, igrzyska, przyjęcia, PR, etc.? Potrzeby jaworzan są ważne i dlatego go wybrali, aby je zrealizował, a tu przez 3 lata długo, długo nic i jak zbliżają się kolejne wybory, to zabiera się za zlecenie opracowania dokumentacji?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hehe
heheco Ty powiesz?23 sierpnia 2017 o 12:29
czyżby "maliniak" wpuścił kolejnego w maliny-"za oszczędność pomników nie stawiają"?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tik tak
tik tak23 sierpnia 2017 o 12:15
3 lata na opracowanie dokumentacji i przeprowadzenie remontu basenu letniego to aż nadto czasu. Teraz dopiero zleca opracowanie dokumentacji?! widać, że dużymi krokami zbliżają się kolejne wybory samorządowe...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Renata
Renata23 sierpnia 2017 o 10:10
Bardzo się cieszę, że imprezy są w naszym mieście przynajmniej coś się dzieje
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rozrywkowa
rozrywkowaRenata23 sierpnia 2017 o 10:20
to "coś" kosztuje, a ponoć gmina biedna, brak jest pieniędzy na wiele potrzeb mieszkańców, jak jesteś taka rozrywkowa, to baw się za swoje, a nie wszystkich jaworzan pieniądze
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Daria
Dariarozrywkowa23 sierpnia 2017 o 12:54
To już sobie sam dopowiedziałeś. Ja tylko przypomniałam obietnice obecnego burmistrza. Rozsądny człowiek powinien wiedzieć co obiecuje, czy jest to możliwe do zrealizowania i ile to kosztuje. Skoro obiecał, to powinien coś robić w tym kierunku.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ten styl
ten stylrozrywkowa23 sierpnia 2017 o 12:14
Twoja wypowiedź "@.@" jest arogancka, nie obrażaj jaworzan
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do xxx
do xxxrozrywkowa23 sierpnia 2017 o 12:13
niemalże 3-letni budżet, z którego można było sfinansować ten basen został już wydatkowany, a basenu nie widać, teraz pewnie trzeba będzie się zapożyczyć, aby do wyborów "coś" pokazać z realizacji obietnic
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
@.@
@.@rozrywkowa23 sierpnia 2017 o 12:11
Daria, i oczywiście, darmowe imienne wejście do kina dla Ciebie, bo inaczej to będzie krach, zastój inwestycyjny i katastrofa.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Daria
Dariarozrywkowa23 sierpnia 2017 o 11:59
A co z halą widowiskową z kinem oraz darmową komunikacją? Przez 3 lata też nic!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GW
GWrozrywkowa23 sierpnia 2017 o 11:52
Ja nawet pochwalę, o ile zrobi ten basen w tej kadencji - bo taka była obietnica wyborcza.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xxx
xxxrozrywkowa23 sierpnia 2017 o 11:31
do GW kadencja się jeszcze nie skończyła a ty regularnie sączysz jad. Ciekawa jestem co powiesz jak ten basen zrobią? jestem przekonana, że pierwszy będziesz smarował po forach że po co basen
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
przejedzone pieniądze
przejedzone pieniądzerozrywkowa23 sierpnia 2017 o 11:31
3 lata na opracowanie dokumentacji i przeprowadzenie remontu basenu letniego to aż nadto czasu. Teraz dopiero zleca opracowanie dokumentacji?! widać, że dużymi krokami zbliżają się kolejne wybory samorządowe...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GW
GWrozrywkowa23 sierpnia 2017 o 11:30
Przez prawie 3 lata jedynie skwerki i parę chodników. Teraz dopiero zamierzają ruszyć z większymi inwestycjami jak Cukrownicza. Basen to raczej temat na kampanię wyborczą i przyszłą kadencję.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
@.@
@.@rozrywkowa23 sierpnia 2017 o 11:15
To co według Ciebie stanowiłoby o tym, że nie ma zastoju inwestycyjnego? Najpierw mowa o basenie, jak będzie zrobiony, to gadanie, że źle. Mam wrażenie, że czego by Bera nie zrobił, to i tak będzie źle, bo albo za mało, albo za późno, albo kolor zły.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GW
GWrozrywkowa23 sierpnia 2017 o 11:11
Bonusem do czego? Jakie duże inwestycje wykonał, że mówisz o bonusach? Dworzec robi PKP, fabrykę buduje Mercedes, obwodnicę - GDDKiA. A te prawdziwe inwestycje gminy są ciągle w fazie zapowiedzi. Prawie 3 lata zastoju inwestycyjnego, a teraz obietnice o basenie... Litości...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
MM
MMrozrywkowa23 sierpnia 2017 o 11:07
Robi więcej niż obiecał. Słyszałem wypowiedź burmistrza w radiu Wrocław jak mówił o basenie, który będzie podgrzewany, mówił nawet o kortach tenisowych. Więc proszę nie siej dezinformacji, te skwerki które tak ładnie wyglądają są tylko dodatkowym bonusem i mam nadzieje że będzie ich więcej bo jest przynajmniej schludnie .
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rozrywkowa
rozrywkowarozrywkowa23 sierpnia 2017 o 11:01
no dobrze, powtórzę Renato, to że Ty i Twoja rodzina jesteście rozrywkowi nie oznacza, że wszyscy jaworzanie mają się na to składać
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tu
turozrywkowa23 sierpnia 2017 o 10:59
"@.@" zauważ, że p.Bera nie obiecywał jaworzanom, że jak go wybiorą, to będzie rozmawiał z właścicielami o ich inwestycjach, tylko że on zrealizuje obiecane jaworzanom inwestycje, w tym basen letni, halę widowiskową z kinem, a nie skwerki. dworzec jest własnością PKP i to PKP go remontuje, więc komentarz na ten temat jest zbędny.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Renata
Renatarozrywkowa23 sierpnia 2017 o 10:55
to są również moje pieniądze, mojego męża rodziców i teściów !!!!!!!!!!!!!!!!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
@.@
@.@rozrywkowa23 sierpnia 2017 o 10:55
uwielbiam takie komentarze - "wiele potrzeb mieszkańców". Czyli konkretnie co? Drogi są remontowane. Dworzec też. Swerki są robione. Nawet szalet jest nowy.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?23 sierpnia 2017 o 09:38
Przez 3 lata w gminie niemalże inwestycyjny zastój i duże pieniądze wydane na imprezy, igrzyska, przyjęcia, PR. Jak bardzo teraz będzie musiała zadłużyć się gmina, aby przed wyborami nadrobić te 3 letnie zaległości inwestycyjne?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
p
p?23 sierpnia 2017 o 10:18
Jaki gól, to przecież publiczne, nie prywatne pieniądze. O czym Ty mówisz? Wystarczy zobaczyć jakie zobowiązania teraz gmina pozaciąga.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sąsiad
sąsiad?23 sierpnia 2017 o 10:09
SKĄD wiesz, że pieniędzy nie mieli zabezpieczonych ? tak co strasznie gól skacze
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zarządca majątku
zarządca majątku23 sierpnia 2017 o 09:20
no to PKP jako zarządca budynku dworca o swój majątek zadbało, a gmina, burmistrz? jak długo gminny zamek będzie jeszcze odstraszał turystów?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin22 sierpnia 2017 o 20:31
a gminny zamek w samym centrum miasta w ruinie, wypadnięte szyby, odpadające fragmenty ścian i tynku...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Antek
Antekjaworzanin23 sierpnia 2017 o 07:49
jak jesteś taki mądry to może zrób inicjatywę społeczną i zbierz kasę na ten zame, bo póki co to ja wolę remonty dróg, chodników, i bardzo się cieszę że zrobili wylewki pod śmietnikami i nie muszę chodzić po błocie
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
różnica
różnicaAntek23 sierpnia 2017 o 09:16
ja mojemu sąsiadowi też powiedziałem, żeby wyremontował swój dom, aby było ładnie w naszej okolicy, ale sam swój dom też wyremontowałem
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
różnica
różnicaAntek23 sierpnia 2017 o 09:14
Ty chyba jesteś jakimś jego fanem zapatrzonym w niego, ja mówię co widzę. Gmina NIE MOŻE remontować niczyjego prywatnego majątku, a budynek dworca należy do PKP. Do gminy należy zamek i to jest obraz nędzy i rozpatrzy w samym centrum miasta-wstyd na całą Polskę, Europę i świat, bo o ile w folderach turystycznych mających promować nasze miasto da się zdjęcia podpicować, o tyle jak już ktoś to widzi w realu, to wygląda gorzej od budynku dworca. Wstyd dla właściciela tego obiektu. Niech burmistrz przestanie rozmawiać o remontach cudzych majątków i zajmie się remontami własnych zabytków.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pirat
piratAntek23 sierpnia 2017 o 08:49
przestań **** bo czytać się tego nie da. Wymyślasz jakieś zamki porównujesz miasto z remontem u sąsiada. Wszyscy dobrze wiedzą, że burmistrz o te inwestycje zabiegał, sam robi , remontuje to co jest najpotrzebniejsze. Słyszałem jak mówił o basenie , to nie malowanie pokoju u sąsiada więc daj już spokój
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
różnica
różnicaAntek23 sierpnia 2017 o 08:41
mój sąsiad też "się" remontuje, a to, że ja o tym teraz mówię, nie oznacza, że jest w tym jakakolwiek moja zasługa-bo nie ma, to jego majątek i jego remont
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
chyb mieszkasz gdzie indziej
chyb mieszkasz gdzie indziejAntek23 sierpnia 2017 o 08:35
do "ale pomysł", właśnie chodzi o to, że od 3 lat nie robi tego, co dla mieszkańców jest pilne i co im obiecał-remont letniego basenu, hala widowiskowa z kinem, darmowa komunikacja dla jaworzan, remont GMINNYCH zabytków, póki co, to głównie słyszę, jak opowiada, co robią inni właściciele ze swoimi majątkami
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
trzeżwy
trzeżwyAntek23 sierpnia 2017 o 08:32
dobrze to ująłeś- "się robi", bo w tych "się" niewiele jest inwestycji, które robi gmina, inne gminy robią więcej inwestycji
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
optymista
optymistaAntek23 sierpnia 2017 o 08:26
jaki zastój inwestycyjny? zobacz ile się robi, jak to wszystko zrobią to miasta nie poznam
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ale pomysł
ale pomysłAntek23 sierpnia 2017 o 08:21
Według ciebie" jaworzaninie" ma remontować zamek zamiast miasta, dobrze się czujesz? zmień lekarza. Robi to co jest potrzebne w codziennym życiu mieszkańcom i to jest dobry burmistrz a nie zamek remontować
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żartowniś
żartowniśAntek23 sierpnia 2017 o 08:20
realisto, teraz to mnie rozbawiłeś. Od 3 lat niemal zastój inwestycyjny, wydane pieniądze na imprezy, igrzyska, przyjęcia, pijar. Powiedz, jak bardzo teraz trzeba będzie zadłużyć gminę, aby nadrobić te 3-letnie zaległości?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realista
realistaAntek23 sierpnia 2017 o 08:14
i działa, robi to co jest najpotrzebniejsze a nie remont zamku! to można zrobić jak już wszystko wyremontują a nie teraz
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żart
żartAntek23 sierpnia 2017 o 07:57
sam se zrób inicjatywę, od tego ludzie wybrali burmistrza, żeby działał
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zaciekawiony
zaciekawiony22 sierpnia 2017 o 20:29
Czytałem dokumentację, gmina ma wynajmować od PKP pomieszczenia w budynku dworca PKP. W jakim trybie Pzp PKP wyłoniło najemcę na swój majątek i w jakim trybie Pzp gmina ustaliła ceny, za jakie wynajmie pomieszczenia? A ze mną gmina też podpisze porozumienie o wynajmie ode mnie pomieszczeń za pieniądze? Miałbym wtedy za co wyremontować swój dom.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a co z gminnymi zabytkami?
a co z gminnymi zabytkami?22 sierpnia 2017 o 20:09
A kiedy gminny zamek doczeka się remontu przez swojego właściciela, bo o swój budynek dworca PKP już zadbało? http://e-legnickie.pl/wiadomosci-z-regionu/jawor
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
porozumienie z 2015r. o remoncie budynku PKP
porozumienie z 2015r. o remoncie budynku PKPa co z gminnymi zabytkami?22 sierpnia 2017 o 20:35
chciałbym zobaczyć to porozumienie, portal mógłby upublicznić jego treść-burmistrz skoro się nim chwali, to powinien pokazać jego zapisy
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
na co się umówili?
na co się umówili?porozumienie z 2015r. o remoncie budynku PKP23 sierpnia 2017 o 16:39
faktycznie, portal mógłby upublicznić to porozumienie zawarte w 2015 r. pomiędzy gminą a PKP, o którym mówi burmistrz-jego zapisy, bo z nim trochę jak z tym Yeti-mówią, że jest, ale nikt go nie widział
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???!!!
???!!!a co z gminnymi zabytkami?22 sierpnia 2017 o 20:13
A o czym mówi to porozumienie zawarte pomiędzy gminą a PKP w 2015r.-jakie zawiera zapisy? Co gmina ma do remontowania majątku PKP?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pływak
pływak22 sierpnia 2017 o 20:06
nic tylko lans, lans, lans na cudzych inwestycjach i błędy...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mikrofon i kamera
mikrofon i kamerapływak23 sierpnia 2017 o 08:04
jak tak oglądam te "wystąpienia", to odnoszę wrażenie, że facet normalnie pomylił profesje, kandydował nie tam gdzie trzeba
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żenujące
żenującemikrofon i kamera23 sierpnia 2017 o 08:17
człowieku, czego? mikrofonu i kamery? zrozum, ze na świecie są ludzie, którzy wolą działać, a nie relacjonować co robią inni i na różne sposoby wyrażać swoją radość z tego tytułu do kamery
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
buha
buhamikrofon i kamera23 sierpnia 2017 o 08:12
zazdrościsz ?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
proste jak drut pisany po polsku
proste jak drut pisany po polsku21 sierpnia 2017 o 22:30
Celem plakatu jest zachęcenie ludzi do skorzystania z wydarzenia jakie reklamuje. Jak można zachęcić ludzi do czegoś, czego nie rozumieją?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jola
jola21 sierpnia 2017 o 13:24
do krytyk : Niestety to są owoce gimnazjum - jakoś ten język polski nie wchodzi - lepiej cos zachodniego
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
błędy
błędyjola21 sierpnia 2017 o 17:41
tylko że w pisowni i tego zachodniego jest podstawowy błąd
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregory21 sierpnia 2017 o 13:21
Komentarze są cenzurowane!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
krytyk
krytyk21 sierpnia 2017 o 11:43
Program jak dla mnie porażka.Połowe info na plakacie nie zrozumiałe czy to zespoł cy to co ...Niby cos tam w Jok-u sie zmienilo,ale chyba jeszcze za mało skoro dalej tyle byków popełniają:)
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borus21 sierpnia 2017 o 10:46
a co z parkingiem dla autokarów przy Limanowskiego ? Jest zakaz ale Niemcy parkują
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkanka
mieszkanka21 sierpnia 2017 o 08:38
Dlaczego tak ważną dla Jaworzan imprezę promuje się wizerunkiem szpetnego piekarza z wielkim nochalem?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dochody gminy
dochody gminymieszkanka21 sierpnia 2017 o 22:15
a czy ten pan płaci opłaty za zajęcie pasa drogowego pod letni ogródek i czy na to pozwolenie?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
miejsce
miejscedochody gminy22 sierpnia 2017 o 10:25
wiele osób chciałby się wystawić tam podczas dużej imprezy-jakie stawki płaci się za takie wynajęcie miejsca?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kropka
kropkadochody gminy22 sierpnia 2017 o 10:00
a to ty liczysz, że pytasz ? i ta informacja o pasie drogowym. Dziwny wpis ?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak z tym jest?
jak z tym jest?dochody gminy22 sierpnia 2017 o 09:45
czy każdy może się tam "wystawić" i nie dostanie za to mandatu?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dochody gminy
dochody gminydochody gminy22 sierpnia 2017 o 09:15
pytam, bo ten ogródek zdajsie leży w pasie drogi, a już dość długo tam funkcjonuje, więc wydaje mi się to dość dziwna sytuacja, aby na tak długo dostać pozwolenie na zajęcie pasa drogowego i czy przepisy w ogóle przewidują taką możliwość (na ogródek letni), więc i co do odpłatności za to też nie wiadomo jak i za co liczyć
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kropka
kropkadochody gminy22 sierpnia 2017 o 09:02
pytasz czy wiesz bo nie rozumiem takich wpisów na forach
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Asia
Asiamieszkanka21 sierpnia 2017 o 13:18
Co się czepiasz mi się podoba
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czereśniara
czereśniara20 sierpnia 2017 o 23:00
przeczytałam komentarze i podsumuje Was tak : jeden wielki, marudząco-narzekający, pisowski bełkot. jak cały ten portalik.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:(
:(czereśniara21 sierpnia 2017 o 13:19
to prawda krytyka wszystkiego i wszytkich to norma
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
swój
swójczereśniara21 sierpnia 2017 o 05:13
obrażaniem jaworzan nie zmienisz rzeczywistości czereśniaro, zamiast obrażać lepiej przyznaj się do błędu i popraw ten plakat, bo wstyd na całą Polskę
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin20 sierpnia 2017 o 13:04
ŚWIETO CHLEBA I ... IGRZYSK. Bawi się za nasze.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PIS i PO to jedno zło
PIS i PO to jedno zło20 sierpnia 2017 o 10:41
"Nie wiem jak inni, ale ja jak nie mam pieniędzy na podstawowe, pilne potrzeby, to nie bawię się za grubą kasę, nie urządzam wystawnych imprez, by potem zapożyczać się (z odsetkami) ". Tak zgadzam się z Tobą.Tyko popatrz szerzej. Co wyprawiają kolejne rządy ( z obecnym na czele) zadłużając nasz kraj. W Niemczech czy Czechach jest ustawa która nie pozwala rządowi na zaciąganie kredytów. Po prostu ile zarobiliśmy tyle możemy wydać. U nas nawet na 500+ rząd pożyczył pieniądze które trzeba będzie oddać z odsetkami!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
inaczej to postrzegam
inaczej to postrzegamPIS i PO to jedno zło20 sierpnia 2017 o 11:23
Tylko, że te pieniądze co pożyczył i dał ludziom, to zostają w kraju, są "obracane" i po części wracają z powrotem do budżetu (np. w postawi VAT od zakupionych towarów i usług), a gmina komu płaci-jaworzanom? zostaną te pieniądze w Jaworze, wrócą w jakiejś formie do budżetu? A poza tym, rząd zapożycza się by dać ludziom na to, co jest dla nich najpilniejsze-na wychowanie dzieci, a nie na imprezy, igrzyska, balety, itp.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rodzic
rodzicinaczej to postrzegam22 sierpnia 2017 o 17:10
no więc tym bardziej potrzebne jest wsparcie dla polskich rodzin i zachęta (choćby mała) dla młodych wykształconych za nasze pieniądze Polaków, aby wykorzystać to zdobyte wykształcenie i zostać tu, założyć rodzinę rodziny, pracować za póki co niestety za dużo niższą pensję, niż u naszych unijnych sąsiadów a przy okazji zając się rodzinnymi seniorami, aby nie byli samotni i nie potrzebowali opieki od państwa
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK47
AK47inaczej to postrzegam22 sierpnia 2017 o 11:32
Pobudzanie konsumpcji kosztem wzrostu dlugu panstwa nigdzie i nigdy nie zadzialalo. Gdyby mordafiecki mial chocby metne pojecie o ekonomii to znalby statystyki. Ostatnim tego przykladem jest Wenezuela. Wczesniej Panama, Brazylia, Argentyna. Z tych krajow dwa wyszly na prosta. Brazylia obcinajac swiadczenia socjalne i kreujac ulgi dla biznesu jest dzis krajem o znacznie lepszych perspektywach wzrostu i obnizenia zadluzenia niz Polska. Panama, ktora odeszla od postkolonialnego neosocjalizmu i wstrzymala rozdawanie zyskow z upanstwowionego kanalu i kreujac system przywilejow dla bankow i instytucji finansowych. W Polsce nie ma zadnego, absolutnie zadnego pomyslu na dalsze zachety dla biznensu poza paranoja mordafieckiego, ze Polska bedzie na pierwszym miejscu w produkcji dronow. Obecny wzrost gospodarczy jest po prostu konsekwencja dobrej koniunktury na Zachodzie i eksploatacji obecnych zasobow produkcyjnych z mysla o wyprowadzeniu sie z Polski w najblizszej przyszlosci. Tak zrobi GE ze swoimi silnikami odrzutowymi. Airbus nie rozwaza rozszerzenia produkcji komponentow w Polsce a drony mordafieckiego to zabawki skladane z czesci kupowanych na Ali Express ktore nigdy nie wyprzedza zadnej w tej dziedzinie nowatorskiej technologii. Praktycznie najwazniejszym motorem napedowym gospodarki jest teraz przemysl motoryzacyjny produkujacy na pelnych obrotach dla Niemcow ale dalsze niemieckie inwestycje uciekaja do Chin, Indii i na Slowacje wiec przyszlosci wyglada blado
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rodzic
rodzicinaczej to postrzegam21 sierpnia 2017 o 20:58
Zwrócą to ci, którzy to skonsumują, czyli dzieci. To jest inwestycja w ich przyszłość, podobnie jak utrzymywanie drogiego systemu bezpłatnej oświaty w Polsce, a szczególnie opartego na zapisach z minionej epoki Karty nauczyciela.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PIS i PO to jedno zło
PIS i PO to jedno złoinaczej to postrzegam21 sierpnia 2017 o 20:49
stara prawda "ile wyprodukujesz tyle skonsumujesz" w państwie PIS nie obowiązuje.Starałem się Wam wytłumaczyć że pożyczone pieniądze nie konsumuje się , a inwestuje.Oczywiście ,część demagogów mówi że jest to inwestycja w przyszłość tylko nie dodaje że te pieniądze trzeba będzie zwrócić i to z odsetkami.Ciekaw jestem kto to będzie zwracał.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanininaczej to postrzegam21 sierpnia 2017 o 19:45
Ciekawe ile nas wyniesie "gościna" naszego lokalnego lidera PO? Jeśli jest tak jak p.Bera mówi-że budżet biedny, nie ma pieniędzy na basen, kino, remont zamku, darmową komunikacje dla mieszkańców, itp., to rozumiem, że oszczędza nie tylko na mieszkańcach, ale i na sobie?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zwykły Polak
zwykły Polakinaczej to postrzegam21 sierpnia 2017 o 19:40
Widać, jak nie jada się rozpustnych posiłków u leśnych zwierząt, to i są pieniądze dla zwykłych ludzi na godne wychowanie dzieci. Pieniądze, które zostaną wydane w kraju na towary i usługi, na czym jeszcze skorzystają przedsiębiorcy (wzrost sprzedaży) i poprzez te towary i usługi częściowo znów wrócą do budżetu w postaci VAT, wpływów z CIT i PIT. A z wykwintnych kolacyjek dla totalnej elity co mieli zwykli ludzie i zwykli przedsiębiorcy w całej Polsce? UE tak bardzo naciska Polskę, aby równała do Niemiec z utrzymywaniem uchodźców, szkoda, że nie naciskała p.Tuska, aby równał w Polsce najniższe wynagrodzenie i benefity do krajów UE (Niemiec, Anglii, itp.), wtedy i 500zł na wychowanie dziecka może i by nie było potrzebne, gdyby Polacy godnie zarabiali.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jestem za 500 na każde dziecko
jestem za 500 na każde dzieckoinaczej to postrzegam21 sierpnia 2017 o 17:44
jestem podatnikiem i nie żałuję, że moje podatki są przeznaczane na wychowanie dzieci, bo te dzieci, kiedyś będą pracowały na emerytury także tych, co z różnych powodów (choroba, wygodnictwo) dzieci nie mają
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanininaczej to postrzegam21 sierpnia 2017 o 12:20
tradycyjnie ,odezwał sie *** z ośmiorniczkami.Słuchaj ,jak masz swoje to dawaj i jedz te swoje ośmiorniczki.Mnie nic do tego.Ale od moich pieniędzy to się od.....
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rodzic
rodzicinaczej to postrzegam21 sierpnia 2017 o 11:54
lepiej dać zwykłym ludziom na dzieci, niż totalnej elicie na ośmiorniczki
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PIS i PO to jedno zło
PIS i PO to jedno złoinaczej to postrzegam21 sierpnia 2017 o 10:49
"Tylko, że te pieniądze co pożyczył i dał ludziom, to zostają w kraju" Ty chyba jaja sobie robisz, albo skończyłeś historię.A teraz poważnie. Pieniądze od poczatku nie są nasze tylko kredytodawcy!!. Trzeba je zwrócić i jeszcze do tego dolicz odsetki ,koszty udzielenia kredytu itd.Wyjdzie na to ,że dając rodzinie np. 1000zł musisz mieć 1560zł!!(dane oficjalne) No , ale w/g Ciebie to świetny interes.Więc pożyczajmy więcej i dawajmy nie 500 ,ale 5000 wtedy interes będzie jeszcze lepszy.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borus20 sierpnia 2017 o 10:31
Co z planem Jawora z parkingami dla przyjezdnych na Święto Chleba? Skoro się reklamuje to trzeba zapewnić parkingi i ich lokalizację. Chyba, że na wjazdach do Jawora będą Strażacy z radiotelefonami i będą kierować kierowców. Nie wspomnę o autokarach, bo z nimi największy problem, a miał być od kilku lat przy Rapackiego - naprzeciw POM-u
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borus20 sierpnia 2017 o 10:28
Pieniędzy na remont i odbudowę basenu letniego nie pozyskają , bo nikt nie potrafi napisać porządnego wniosku o dofinansowanie. Przed przystąpieniem do poszukiwania dofinansowania należy ustalić, jaki projekt chcemy zrealizować. Trzeba pamiętać, że dotacje unijne nie są niewyczerpanym źródłem pieniędzy, które pozwolą przez kilka lat finansować bieżącą działalność. Dofinansowanie można uzyskać wyłącznie na konkretne przedsięwzięcie, które musi spełniać określony cel. Kiedy pomysł na projekt przybierze już konkretny kształt, dobrze jest przygotować jego opis. Jeśli projekt jest skomplikowany, warto wykorzystać metodyki zarządzania projektami. Pomoże to dobrze przygotować wniosek o dofinansowanie, a także uniknąć błędów podczas samej realizacji projektu. Zapoznaj się z programami operacyjnymi, z których możesz uzyskać dofinansowanie. Choć ogrom dokumentów może przytłaczać, nie ma konieczności zapoznawania się ze wszystkimi szczegółowo. Warto pamiętać, który program operacyjny może pasować do naszego projektu, ewentualnie zapoznać się z jego uszczegółowieniem (Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych – SzOOP), żeby wstępnie sprawdzić, czy spełniamy warunki formalne. . W doborze odpowiedniego źródła finansowania mogą pomóc specjalne konfiguratory, dzięki którym w prosty sposób można odnaleźć najlepiej pasujące do naszego projektu programy operacyjne. Narzędzia te są łatwe w obsłudze, intuicyjne, a co najważniejsze – bezpłatne. Wyszukiwarkę taką można znaleźć np. na stronie www.funduszeeuropejskie.gov.pl czy konfiguratorze dotacji unijnych.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?!
?!borus20 sierpnia 2017 o 11:27
3 lata jak to sam określił "permanentnie szuka pieniędzy"?!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sktuczność
sktuczność?!20 sierpnia 2017 o 11:46
ja takiego "specjalisty" od środków unijnych bym nie zatrudniał
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
masakra
masakraborus20 sierpnia 2017 o 11:27
to p.Bera nie miał gotowego planu co zrobić z basenem i skąd wziąć na to pieniądze jak to ludziom obiecywał? a nie mówił, że jest specjalistą od środków unijnych?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jola
jola20 sierpnia 2017 o 10:23
Program na piątek pisał "delikwent bez matury" - wstyd dla Gminy Jawor, bo idzie to w świat. Jesteśmy w Polsce i obowiązuje język polski. W Niemczech byłby wyrzucony z pracy.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregory19 sierpnia 2017 o 22:08
Czego by tu się jeszcze czepić? Szkoda, że trąba powietrzna nie przeszła nad Jaworem, bo to też byłaby wina Bery!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
MERC
MERCGregory20 sierpnia 2017 o 12:58
Tak to jest, jak się zatrudnia po znajomości. Bierny, Mierny, Wierny (BMW)
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zwyczajnie
zwyczajnieGregory20 sierpnia 2017 o 09:10
Gregory, wytłumacz proszę ludziom, zwłaszcza tym co nie znają angielskiego co to jest: " "GOOSEBUMPS", "Cyr weel act", "WATER BOWL ACT", "PAN PAN", bo tym ludziom te zapisy z niczym się nie kojarzą, nie wspominając już nawet o błędnej pisowni angielskiego słowa "wheel". Co do pozostałych haseł z plakatu, to zbytnie skróty źle wypadają, jak np. "występy artystyczne miast partnerskich"-miasta nie występują, tylko ludzie. Mogę jedynie się domyśleć, że być może chodzi o zespoły artystyczne z tych miast, ale zapis na plakacie mówi o występach miast.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oj
ojGregory20 sierpnia 2017 o 08:47
A Ty widać, że nie dość, że źle znosisz uzasadnioną krytykę, to jeszcze masz problem z przyznaniem się do oczywistych błędów, które wszyscy widzą. Lepiej popraw ten plakat, zanim staniemy się pośmiewiskiem poza Jaworem i Polską za błędy gramatyczne i stylistyczne, a nie wygłaszaj te swoje płytkie komentarze.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zaniepokojony
zaniepokojony19 sierpnia 2017 o 19:22
Nie wiem jak inni, ale ja jak nie mam pieniędzy na podstawowe, pilne potrzeby, to nie bawię się za grubą kasę, nie urządzam 3-dniowych wystawnych imprez, by potem zapożyczać się (z odsetkami) na pilne remonty. Ponoć na remont letniego basenu nie ma pieniędzy i przez 3 lata są permanentnie szukane. A jakby tak podsumować ile przez te 3 lata wydano pieniędzy na imprezy, igrzyska, promocję i reprezentację, to ciekawe jaka by to wyszła kwota? Prawie 3-letni budżet wydany, a kluczowych inwestycji dla jaworzan, obiecanym im podczas kampanii ani śladu-czynnego basenu letniego, hali widowiskowej z kinem, darmowej komunikacji miejskiej, remontu gminnych zabytków. najbardziej martwi mnie to, na ile teraz trzeba będzie zadłużyć gminę, by w 1 rok nadgonić niemalże 3 letni zastój inwestycyjny?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
priorytety jaworzan, obietnice wyborcze
priorytety jaworzan, obietnice wyborczezaniepokojony20 sierpnia 2017 o 09:17
A burmistrz dalej (od 3 lat) permanentnie szuka pieniędzy na obiecany jaworzanom letni basen? Na darmową komunikację dla mieszkańców i halę widowiskową z kinem też jakoś nie może znaleźć od 3 lat? Skoro ponoć nie ma pieniędzy na potrzeby jaworzan, bo budżet biedny, to skąd bierze pieniądze na drogie kilkudniowe imprezy, igrzyska, przyjęcia, reprezentację i promocję? Sponsoring?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie ma pieniędzy?
nie ma pieniędzy?priorytety jaworzan, obietnice wyborcze21 sierpnia 2017 o 17:48
coś szuka, szuka i znaleźć nie może, ale ile imprez, igrzysk, przyjęć za pieniądze z budżetu między czasie wyprawi
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
basia
basia19 sierpnia 2017 o 18:16
popieram, wszystko dla tych, którzy na emigracji - oni znają angielski i może zrozumieją!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autor19 sierpnia 2017 o 17:59
straszny plakat - nic nie wiadomo, zwłaszcza w piątek
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
TS
TS19 sierpnia 2017 o 17:10
Błędy, błędy, błędy !!! nie ma czegoś takiego jak Cyr weel act! prawidłowa pisownia to "wheel" - to każde dziecko wie, bo teraz każdy zna angielski. Jestem zażenowany poziomem organizatorów!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bo
boTS19 sierpnia 2017 o 17:46
nie każdy zna angielski, większość emerytów nie, ale co do pisowni, to masz absolutna racje, wstyd, bo ten plakat to firmówka naszej gminy
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a co to takiego
a co to takiego19 sierpnia 2017 o 15:34
ktoś wie co kryje się pod "występy artystyczne miast partnerskich: Niepołomice, Berdyczów, Turnov, Niesky"? burmistrzowie tych miast będą występować, czy co?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
po polackiemu
po polackiemua co to takiego19 sierpnia 2017 o 15:43
To mogą być też np. występy artystyczne zespołów z miast partnerskich, albo na telebimach puszczane występy artystyczne z miast partnerskich. Nie wiem kto układał ten program, opracowywał plakat, ale z pewnością składnia gramatyczna tej osobie się kłania.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obiektywnie
obiektywnie19 sierpnia 2017 o 15:19
Jakby tak z tego całego repertuaru wybrać co będzie fajne, to zmieściłoby się w jednym dniu i prawdę powiedziawszy 1 dzień (sobota) ale dobrej zabawy byłby chyba lepszy niż 3 dni z "zapychaczami"-i byłoby to tańsze.W piątek ludzie do popołudnia i tak pracują, a w letnią niedzielę odpoczywają, idą do kościoła, jada nad jakąś wodę z rodzina i znajomymi, bo u nas posucha, szykują się do pracy, wracają do domów, bo są korki
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to jak to w końcu jest?
to jak to w końcu jest?19 sierpnia 2017 o 14:48
Ponoć Jaworowi grozi zapaść... Czy miasto teraz stać na aż 3-dniową imprezę? Ile ta 3-dniowa zabaw będzie kosztowała? czy na pilne dla jaworzan inwestycje mamy pieniądze, czy też musimy ich PERMANENTNIE SZUKAĆ I POZYCZAĆ Z OPROCENTOWANIEM (odsetkami)? http://samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/176441/Upadek-miast--PAN-122-miastom-w-Polsce-grozi-zapasc-spoleczno-gospodarcza Nawet w ogólnopolskich gazetach o nas nawet piszą! http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/polska-w-ruinie-a%c5%bc-122-miastom-w-polsce-grozi-zapa%c5%9b%c4%87-w-tych-15-jest-najgorzej/ar-AApNynb?ocid=spartandhp
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zajęcie pasa drogowego na ogródek letni
zajęcie pasa drogowego na ogródek letni19 sierpnia 2017 o 13:51
Jak można uzyskać w ratuszu pozwolenie na postawienie ogródka letniego w pasmie drogi (na zajęcie pasa drogowego)? Czy gmina pobiera z takich ogródków opłaty i w jakiej wysokości?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
promocja
promocja19 sierpnia 2017 o 13:31
a mógłby być w tym roku np. rekord na największą pajdę chleba ze smalcem-chleb kojarzy się z Jaworem i logo imprezy, byłaby lepsza promocja miasta i lokalnego produktu
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
promocja piernika?
promocja piernika?19 sierpnia 2017 o 13:27
Chociaż produkt do bicia rekordu by zmienili na chleb, skoro Jawor jest miastem chleba i pokoju. Stolicą piernika od lat jest Toruń i tego nigdy nie przebijemy-tam bija rekord z piernika układając z niego największe serce.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brak pomysłów?
brak pomysłów?19 sierpnia 2017 o 13:20
jest tyle kategorii na bicie rekordów a my przez 3 lata to samo-po raz 2 z rzędu pobijamy własny rekord? trochę to już monotematyczne się robi http://biurorekordow.pl/kategorie/
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nuuuda
nuuudabrak pomysłów?19 sierpnia 2017 o 13:37
gdybyśmy chociaż z kimś w tej dziedzinie rywalizowali, to miałoby sens, ale już dugi raz sami siebie w tym samym będziemy pobijać...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec19 sierpnia 2017 o 13:11
Zgadzam się z opinią, że plakat jest nieczytelny. Nie powinien być w takiej formie wydrukowany bo to żadna reklama!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żyjemy w Polsce?
żyjemy w Polsce?mieszkaniec19 sierpnia 2017 o 14:40
do kogo jest on kierowany-do angielskojęzycznych?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
romek
romek19 sierpnia 2017 o 13:03
zupełnie nic nie rozumiem co kiedy będzie, proszę pisać po polsku bo nie wszyscy są w dobrzy w angielskim a to przecież duża impreza i mieszkańcy powinni wiedzieć co jest grane
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
informacja
informacjaromek19 sierpnia 2017 o 13:09
a kto tu romku ma Ci to przetłumaczyć? najlepiej zapytaj o to burmistrza na FB
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
teraz prawnik zarządza kulturą
teraz prawnik zarządza kulturą19 sierpnia 2017 o 12:35
http://e-legnickie.pl/wiadomosci-z-regionu/jawor/11233-jok-z-nowym-dyrektorem#comments
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator
obserwatorteraz prawnik zarządza kulturą19 sierpnia 2017 o 13:07
Obie panie kandydowały w 2014 r. do rady powiatu z KKW SLD Lewica Razem, Joanna Piotrowicz uzyskała poparcie aż 106 mieszkańców, a Agnieszka Rynkiewicz tylko 18, choć jest jaworzanką ponoć od dawna angażuje się w politykę. Teraz prawdę powiedziawszy już ten wynik mnie tak nie dziwi. http://samorzad2014.pkw.gov.pl/358_Rady_powiatow/0/0205
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
szkoda
szkodateraz prawnik zarządza kulturą19 sierpnia 2017 o 12:46
szkoda, że ta pani jednak nie została wbrew krążącym swojego czasu po mieście opiniom zastępcą burmistrza, skoro jest taka dobra w zarządzaniu i prawie, a przy tym reprezentacyjna-wszak zastępczyni w przypadku przemijającej przeszkody w wykonywaniu zadań i kompetencji burmistrza, w zastępstwie kieruje bieżącymi sprawami gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Barbara Z.
Barbara Z.19 sierpnia 2017 o 12:06
Na dodatek z błędami wydrukowane. Trzeba znać angielski aby się nim posługiwać, proponuje kurs nauki języka dla autora plakatu.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
komedia
komediaBarbara Z.19 sierpnia 2017 o 12:31
może to wersja dla zagranicznej polonii
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dramat
dramat19 sierpnia 2017 o 11:58
dramat, co to za plakat??????? w piątek - wszystko po angielsku ???? w sobotę - PAN PAN ??? Co to jest ???? nie wiadomo co i dla kogo. Plakat zupełne dno !!!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co to takiego
co to takiego19 sierpnia 2017 o 10:21
"WATER BOWL ACT" to jakieś akcje wodne, czy nazwa jakiegoś zespołu, bo z plakatu tego wyczytać się nie da?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
moje podatki
moje podatki19 sierpnia 2017 o 10:13
Ciekawe ile podatnicy zapłacą za "gościnę" podczas tej 3-dniowej imprezy? http://niezalezna.pl/68031-osmiorniczki-sa-tanie-posel-po-o-kolacjach-za-tysiace-zlotych
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hanna
Hanna19 sierpnia 2017 o 10:01
Jejku a co to bedzie w piatek? Nie znam angielskiego.. Co to jest gosebumps itd..?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hydropolis
HydropolisHanna19 sierpnia 2017 o 10:41
pewnie bąbelki http://hydropolis.pl/
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mało czytelny
mało czytelnyHanna19 sierpnia 2017 o 10:16
gęsi, ale faktycznie, sporej grupie ludzi niektóre nazwy na plakacie nic nie mówią
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
favorito bejbe
favorito bejbe19 sierpnia 2017 o 09:02
A gdzie Mercedes? :P Czyżby było tylko Wieeeeeeeeśka Tiiiico?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciek
Maciek19 sierpnia 2017 o 07:17
BŁĘDY NA PLAKACIE !!!!! Ktoś używa języka angielskiego ale go nie zna. Może lepiej pisać po polsku. Co to jest weel ?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borus18 sierpnia 2017 o 19:09
A gdzie jest plan Jawora z parkingami dla przyjezdnych na ŚCiP? Nie wspomnę o autokarach, bo z nimi największy problem, a miał być od kilku lat przy Rapackiego - naprzeciw POM-u
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dojazd
dojazdborus19 sierpnia 2017 o 13:11
a co z darmowa komunikacją? przydałaby się teraz jak miasto rozkopane, żeby dojechać na imprezę
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
miejskie dożynki
miejskie dożynki18 sierpnia 2017 o 18:35
szału nie ma, ciekawe ile pójdzie na to kasy, jaki będzie rachunek za "gościnę", główna atrakcja miski, Nykiel i Hyży, bo to pobijanie rekordu samego siebie to trochę bez sensu
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?miejskie dożynki19 sierpnia 2017 o 13:12
p.Furtak chce pobić samego siebie w pieczeniu piernika?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
janóż
janóż18 sierpnia 2017 o 18:21
Przysłowiowa Chu...a z grzybnią! Szkoda pieniędzy
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.