Czwartek, 28.03.2024 323

 

Pliki cookies 09:47
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Baltic Home

"Prawdziwe" kłamstwa?

Potwierdził się najczarniejszy scenariusz dotyczący remontu drogi krajowej nr 3 przebiegającej przez Jawor. Na początku grudnia zakończy się drugi etap remontu DK 3 i jednocześnie zakończy się umowa z wykonawcą prac.

Główna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad potwierdziła, iż aktualnie modernizowany odcinek drogi krajowej nr 3, przebiegającej przez Jawor ma być ostatnim odcinkiem, którego remont zostanie zrealizowany w ramach realizowanej umowy. Drugi z sześciu planowanych etapów remontu ma się zakończyć na początku grudnia. Przypomnijmy, iż pierwotnie zakładano, że całość inwestycji zostanie zrealizowana do 30 października bieżącego roku.

Remont DK3 planowany był jako zadanie jednoroczne, realizowane w roku 2015. W ramach umowy z wykonawcą zrealizowane zostaną dwa z sześciu planowanych etapów, czyli odcinek Ib od zjazdu do marketu Intermarche do skrzyżowania ul. Narutowicza z ul. Starojaworską oraz odcinek II od skrzyżowania ul. Narutowicza z ul. Starojaworską do skrzyżowania ul. Starojaworskiej z ul. Limanowskiego. Pierwotnie zakres remontu obejmować miał natomiast odcinek DK3 od skrzyżowania ul. Lubińskiej z ul. Kuzienniczą do skrzyżowania DK3 z ul. Chrobrego (remont nie obejmował tarczy skrzyżowania).

Jak twierdzą przedstawiciele GDDKiA, dokumentacja projektowa na remont DK3 w Jaworze uzyskała w latach 2013-2014 pozytywne uzgodnienia (m.in. od właścicieli sieci), umożliwiające realizację robót. W tym okresie właściciele sieci mieli nie przedłożyć żadnej dokumentacji w zakresie przebudowy  sieci, którą GDDKiA mogłaby uwzględnić w ramach realizacji zadania. Gmina Jawor dokumentację remontu kanalizacji sanitarnej zgłosić miała w 2015 roku i ta została uwzględniona w umowie z wykonawcą.

Trudno powiedzieć jak się to ma do odpowiedzi burmistrza Bery na pytanie poseł Elżbietę Witek z 23 lipca, czy Gmina Jawor aktualnie wykonuje jakieś prace w zakresie wymiany sieci wodno-sanitarnych w ramach I etapu remontu tej drogi i czy planuje wymianę tych sieci na pozostałych odcinkach? Burmistrz Bera pisał wówczas „Prowadzone były jedynie prace związane z usuwaniem awarii sieci wodociągowej na odcinku, na którym prowadzone są obecnie prace”.

Potwierdzałoby to stanowisko GDDKiA, która twierdzi, iż w czasie realizowania prac remontowych następowały nieprzewidywane wejścia właścicieli sieci na odcinki, co dezorganizowało pracę wykonawcy, uniemożliwiało mu zaplanowanie dalszych prac i zakończenie ich w przewidzianym umową terminie. Nasuwa się więc pytanie co z sieciami uwzględnionymi w dokumentacji, którą gmina dostarczyła inwestorowi, czy były nimi te, które uległy awarii?

Dziś, za pośrednictwem lokalnych mediów burmistrz stwierdza, iż z zaskoczeniem w lutym 2015 roku przyjął informację, że miasto nie posiada dokumentacji na wymianę sieci, gdyż nikt jej nie przygotował. Ratując sytuację burmistrz miał zlecić wykonanie wspomnianej dokumentacji. Lutowe zaskoczenie włodarza miasta może jednak dziwić, pamiętając, że miesiąc wcześniej lokalne media obiegła informacja, iż burmistrz planuje rozkopać miasto na pół. Mało tego, zaskoczenie burmistrza dziwi jeszcze bardziej, kiedy zwrócimy uwagę na to, iż w ubiegłej kadencji był przecież radnym Rady Miejskiej, a o planowanej przez GDDKiA inwestycji mówiono od dawna.

Teraz burmistrz Bera zaznacza jednak, że dzisiaj miasto wymieniło już wszystko. Jak wynika z jego wypowiedzi chodzi o to, co zawarte było w dokumentacji. Dlaczego więc poseł Witek w odpowiedzi na pytania przeczytała, że prowadzone były jedynie prace związane z usuwaniem awarii sieci wodociągowej? Możemy jedynie mniemać, że chodzi o inny termin i inny odcinek…

GDDKiA stwierdza natomiast, iż kontynuowanie prac w takiej formule jest nieuzasadnione, ponieważ nie można określić czasu przestojów związanych z wymianą sieci, za które odpowiadają ich właściciele. GDDKiA, szukając rozwiązania  proponowała gestorom zawarcie porozumienia w zakresie partycypacji w kosztach generowanych przez ich prace związane z wymianą sieci, jednak gestorzy nie byli zainteresowani tym rozwiązaniem. 

Według GDDKiA tylko Tauron podpisał porozumienie z wykonawcą, w którym zadeklarował zwrot kosztów za przestoje wynikające z prowadzonych prac na sieciach  elektro-energetycznych.  GDDKiA zaznacza, iż skala i zakres prac związanych z naprawą urządzeń podziemnych wymaga przygotowania skoordynowanej dokumentacji i wspólnej realizacji prac. Kolejnym pytaniem jest więc to, czy wówczas, gdy planowano inwestycję zapomniano o tym, że pod drogą przebiegają stare sieci?

W związku z tym, wraz z zakończeniem prac na drugim etapie remontu, nastąpi polubowne zakończenie umowy między GDDKiA a firmą SKANSKA, która otrzyma wynagrodzenie za zrealizowane i odebrane etapy robót: etap II oraz etap Ib. Aby remont mógł być kontynuowany musi więc zostać opracowana brakująca dokumentacja przebudowy sieci. Dopiero wówczas GDDKiA wystąpi o środki na dokończenie niezrealizowanej inwestycji. Kiedy to nastąpi? Przedstawiciele Dyrekcji, z którymi rozmawialiśmy nie chcieli mówić o konkretach. To dlatego, że wszystko wskazuje na to, iż jeśli inwestycja w ogóle zostanie dokończona, to na pewno nie prędko…

Sugerowanie, iż remont zostanie przerwany z powodu nadchodzącej zimy można więc uznać wyłącznie za próbę zażartowania sobie ze społeczeństwa bądź próbę wprowadzenie społeczeństwa w błąd. Tymczasem burmistrz za pośrednictwem mediów zaznacza, iż Gmina Jawor nie otrzymała żadnej oficjalnej informacji o braku kontynuacji remontu drogi. Co ciekawe, niemal identyczny materiał prasowy pojawił się na dwóch wydawałoby się konkurencyjnych lokalnych portalach. Możemy tylko domniemywać gdzie owy materiał powstał.

Cóż, być może Gmina Jawor informacji o braku kontynuacji remontu drogi nie otrzymała, bo nie była nią zainteresowana i się nie zapytała. My zapytaliśmy i odpowiedź uzyskaliśmy. GDDKiA potwierdza, że niewykorzystane pieniądze, pierwotnie przeznaczone na inwestycję, wracają do budżetu ogólnego Dyrekcji, zaś po zakończeniu na początku grudnia umowy z firmą Skanska, inwestycja zostanie zakończona.

Niedorzeczne, a wręcz niesmaczne jest więc także sugerowanie, że przerwanie prac będzie miało związek ze zmianą rządu. Niedorzeczne są też wypowiedzi mówiące z jednej strony o braku informacji o przerwaniu prac, a z drugiej dodające, że przerwanie prac zbiegło się ze zmianą rządu. Być może ktoś chciał na tym swoistym „szlabanie na trójce” zbić kapitał polityczny, szukając w ten sposób usprawiedliwienia własnej porażki. Niestety brak wyobraźni, a być może niekompetencja sprawiła, że ustępujący rząd PO-PSL do spółki z kilkoma lokalnymi politykami PO jedną ze swych sztandarowych inwestycji na Dolnym Śląsku, choć trasa przebiega przez centrum miasta, pozostawia w „szczerym polu”…

Komentarze (150)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

up
up24 listopada 2015 o 18:18
Im więcej czasu upływa tym lepiej zaczyna się migać. Myślę, że taki polityk to też nie ma wstydu ... . Gdyby się nie chwalił, tak tego nie rozdmuchiwał. Pamiętam jak dziś "Burmistrz rozkopie miasto za 7mln zł " ...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rozliczyć PO za złodziejstwa!
rozliczyć PO za złodziejstwa!20 listopada 2015 o 09:32
Jaka nagła zmiana!!! Przez ostatnie lata wszyscy krytykowali PiS i mowili jaki to wspaniały rzad mamy Po-Psl!!! Teraz każdy pluje na nich (i bardzo dobrze! lepiej późno niż wcale) i mówi o złodziejstwu! Tak Państwo Polskie rozkladli..mówiąc do ludzi o zaciśnianiu pasa sami się obławiali! Obu teraz tylko ich rozliczyć za wszystko i wyciągnąć wnioski! Tylko wtedy będą znów ludzie mówić że PiS Państwo policyjne robi bo sprawiedliwości się doszukuje! Ludzie nie bądźcie sezonowcami i i nie mówcie jak Wam zawieje!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
internałta
internałta19 listopada 2015 o 22:04
Najlepszy burmistrz to był by Mariusz Foryś!!! Jawor od razu nabrał by rozpędu, jak teraz gmina Mściwojów.... Inni powinni się od niego uczyć.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kandydat
kandydatinternałta19 listopada 2015 o 22:22
popieram, ale to był mój pomysł jeszcze przed wyborami
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dt
dt19 listopada 2015 o 21:46
Referndum???!!!! Jak odwołać ze stanowiska wójta, burmistrza, prezydenta http://samorzad.infor.pl/sektor/organizacja/ustroj_i_jednostki/388103,Jak-odwolac-ze-stanowiska-wojta-burmistrza-prezydenta.html
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rządy prezydenta z PO
rządy prezydenta z PO19 listopada 2015 o 17:22
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Raport-otwarcia-Kancelarii-Prezydenta-nieuzasadnione-wydatki-mozliwosc-przywlaszczenia-mienia,wid,17984074,wiadomosc.html?ticaid=115f8a
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
druzgocąca mała częśc raportu
druzgocąca mała częśc raporturządy prezydenta z PO19 listopada 2015 o 18:55
"- W oczy rzuca się brak planowania, chaos w zarządzaniu, wydawanie publicznych pieniędzy lekką ręką - skomentował treść raportu Andrzej Dera z Kancelarii Prezydenta.[...] Raport, opublikowany zgodnie z zapowiedzią na stronie internetowej Kancelarii, zawiera krytyczną ocenę sposobu zarządzania urzędem. Najsłabszym elementem było planowanie w zakresie działań i finansów. [...] Od 1 stycznia do 6 sierpnia 2015 roku na zakup upominków Kancelaria Prezydenta wydała łącznie blisko 1,5 mln zł - podano. W tym - wyliczono - między 10 maja a 5 sierpnia do magazynu upominkowego dokonano zakupów na kwotę blisko 212 tys. zł, a z magazynu wydano upominki o wartości blisko 740 tys. zł.[...] Czytamy w nim, że niezgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, w 2015 roku przeprowadzono likwidację i utylizację składników majątku w poszczególnych obiektach KPRP o łącznej wartości ewidencyjnej ponad 1,3 mln zł. "Podejrzenie poświadczenia nieprawdy w dokumentach oraz możliwości przywłaszczenia rzeczy ruchomych wchodzących w skład majątku Kancelarii pojawia się w odniesieniu do likwidacji przeprowadzanych w dwóch Rezydencjach Kancelarii Prezydenta RP: Promnik oraz Klarysew" - napisano." http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Raport-otwarcia-Kancelarii-Prezydenta-nieuzasadnione-wydatki-mozliwosc-przywlaszczenia-mienia,wid,17984074,wiadomosc.html
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Komoruski
Komoruskidruzgocąca mała częśc raportu19 listopada 2015 o 23:10
Całe PO to złodzieje, na szczytach władzy i na dole...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
przejrzystość i kontrola publicznych wydatków
przejrzystość i kontrola publicznych wydatkówrządy prezydenta z PO19 listopada 2015 o 17:32
Masakra, a ludziom podwyższono wiek emerytalny, z ludzi środków w OFE sfinansowano dziury w ZUS i NFZ, zamrożono płacę minimalną na poziomie urągającym ubóstwu, ograniczono ludziom ulgi, podniesiono vat i tym samym ceny towarów, itp. Taka analiza i bilans powinien być obowiązkowy nie na koniec kadencji a przy corocznym sprawozdaniu z wykonania budżetu i to na wszystkich szczeblach władzy.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fan
fan19 listopada 2015 o 07:57
Mówią, że sukces ma wielu ojców, w tym przypadku chciał na początku inwestycji przypisać całe zasługi sobie to i teraz zasłużenie jest sam tatusiem tej porażki
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nagrali mnie z pod swetra
nagrali mnie z pod swetra19 listopada 2015 o 01:39
oto ciekawostka z ARTYKUŁU PRAWDY I MITY jedno ze zdań wypowiedzianych przez Pana Burmistrza ....Jak tylko remont wystartował o swoje upomnieli się także pozostali gestorzy sieci: TAURON, który chciał przy okazji wymienić słupy oświetleniowe,zlikwidować linię napowietrzną i wymienić przyłącza energetyczne do budynków mieszkalnych czy PGNiG, które chciało wymieniać sieć gazową.... CZYLI CO "NASZ WŁODARZ" PRZYZNAŁ NARESZCIE PUBLICZNIE KTO STOI ZA UWOLNIENIEM ENERGII I WYMIANĄ OŚWIETLENIA !!! TYLKO JAK TO SIĘ MA DO POPRZEDNICH OŚWIADCZEŃ I INFORMACJI W TYM TEMACIE ?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Fota
Fota18 listopada 2015 o 22:31
To może opublikujesz jakiś dokument, że nawaliło GDDKiA, który to potwierdzi - na pewno taki masz ? Kpiny sobie urządzasz, czy co ? Nie opracował dokumentacji, bo musiał strzelać sobie fotki zabrakło czasu. Przez 4 lata był radnym więc wiedział co się dzieje.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
marcel
marcelFota18 listopada 2015 o 22:36
Jak można planować remont drogi nie jednoczenie wymieniany przebiegającej pod nią infrastruktury sieciowej-całej, od wody i ścieków, po prąc, ciepło, gaz, internet? To chyba tylko w Polsce jeszcze tak się robi.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to nie fair
to nie fairFota18 listopada 2015 o 22:33
takie mi się nasunęły wnioski po przeczytaniu całego artykułu
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gosia
gosia18 listopada 2015 o 22:25
Tak to niestety działa "państwo teoretyczne" zarządzane przez koalicję PO-PSL. W Sejmie na szczęście doszło już do zmiany, teraz czas na samorząd.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
samosia
samosiagosia18 listopada 2015 o 22:27
to chyba raczej pora na wymianę dyrektora GDDKiA
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Fota
Fota18 listopada 2015 o 22:06
Jak się przespało czas potrzebny na opracowanie dokumentacji zamiast wziąść się do roboty to teraz trzeba wyszukiwać pokrętnych wytłumaczeń. Tyle, że ludzie nie dadzą się na to nabrać.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Fota
do FotaFota18 listopada 2015 o 22:15
Przeczytałeś cały artykuł ze zrozumieniem? "Gmina Jawor dokumentację remontu kanalizacji sanitarnej zgłosić miała w 2015 roku i ta została uwzględniona w umowie z wykonawcą." GDDKiA powinna od wszystkich właścicieli sieci takie dokumentacje uzyskać i realnie oszacować termin remontu DK3
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to nie fair
to nie fairdo Fota18 listopada 2015 o 22:21
To GDDKiA nawaliło z koordynacją i realnym oszacowaniem terminu realizacji remontu, uwzględniającym wymianę wszystkich sieci przebiegających pod drogą, a potem Jawor zostanie z tą mocno wyeksploatowaną droga, wymagającą olbrzymich nakładów finansowych na koszt samorządu, tzn. na koszt wszystkich jaworzan?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nielogiczne zaprzeczenia
nielogiczne zaprzeczenia18 listopada 2015 o 21:51
GDDKiA widząc, że nie wyrobi się w 2015r. z realizacją inwestycji to zamiast aneksować umowę i zaplanować jej kontynuację na 2016, to chcę ją rozwiązać. Raz stwierdza, że dokumentacja projektowa na remont DK3 w Jaworze uzyskała w latach 2013-2014 pozytywne uzgodnienia (m.in. od właścicieli sieci), umożliwiające realizację robót, dodając wręcz, że zgłoszona przez Gmina Jawor w 2015r. dokumentacja remontu kanalizacji sanitarnej została uwzględniona w umowie z wykonawcą, a za chwilę, że aby remont mógł być kontynuowany musi zostać opracowana brakująca dokumentacja przebudowy sieci i dopiero wówczas GDDKiA wystąpi o środki na dokończenie niezrealizowanej inwestycji.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to nie fair
to nie fairnielogiczne zaprzeczenia18 listopada 2015 o 22:00
a potem taką mocno wyeksploatowaną drogę, wymagającą olbrzymich nakładów finansowych zrzuci GDDKiA na barki samorządu, tzn. na barki jaworzan
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dziwne
dziwne18 listopada 2015 o 21:36
"Pierwotnie zakres remontu obejmować miał natomiast odcinek DK3 od skrzyżowania ul. Lubińskiej z ul. Kuzienniczą do skrzyżowania DK3 z ul. Chrobrego (remont nie obejmował tarczy skrzyżowania). Jak twierdzą przedstawiciele GDDKiA, dokumentacja projektowa na remont DK3 w Jaworze uzyskała w latach 2013-2014 pozytywne uzgodnienia (m.in. od właścicieli sieci), umożliwiające realizację robót. Gmina Jawor dokumentację remontu kanalizacji sanitarnej zgłosić miała w 2015 roku i ta została uwzględniona w umowie z wykonawcą." Skoro GDDKiA jak pisze uzgodnił ze wszystkimi dokumentację a dodatkowo dokumentacja Gminy dot. remontu kanalizacji sanitarnej wręcz został uwzględniona w umowie z wykonawca, to dlaczego przerywa się zaplanowaną i uzgodnioną realizację remontu DK3 na 2 odcinku?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jasmina
jasminadziwne18 listopada 2015 o 21:44
ano dlatego, że na plac budowy weszli zarządcy pozostałych sieci: prąd, gaz...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gminna sieć
gminna siećjasmina18 listopada 2015 o 23:00
zgłoszona przez Gmina Jawor w 2015r. dokumentacja remontu kanalizacji sanitarnej została uwzględniona w umowie z wykonawcą
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do żenujące
do żenującejasmina18 listopada 2015 o 22:54
no widocznie w latach 2013-2014 można było :)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żenujące
żenującejasmina18 listopada 2015 o 22:08
Jak można planować remont drogi nie wymieniając przebiegającej pod nią infrastruktury sieciowej-kto tak planuje inwestycje? Ale w Polsce to jest typowe-widuje się nowo oddane drogi, które się za chwilę rozkopuje i zamiast jednolitej nawierzchni mamy drogowy patchwork, bo albo prąd, albo gaz, albo internet albo woda po kolei maja potrzebę remontu tego samego lub kolejnego odcinka
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jasmina
jasminajasmina18 listopada 2015 o 21:58
Uzgodnienie wymiany nawierzchni drogi uzgadniało GDDKiA, nie było mowy o wymianie sieci:)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to dobrze, że weszli
to dobrze, że weszlijasmina18 listopada 2015 o 21:53
ale przecież ponoć dokumentacja projektowa na remont DK3 w Jaworze uzyskała pozytywne uzgodnienia (m.in. od właścicieli sieci), umożliwiające realizację robót-tak na początku podaje GDDKiA
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Boniek
Boniek18 listopada 2015 o 21:19
Robienie z porażki sukcesu to już szczyt bezczelnosci a to nam dziś zafundował. Ja już nie daję rady
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co za świat
co za światBoniek18 listopada 2015 o 21:26
Widać źle był obliczony termin realizacji tej inwestycji, skoro udało się zrobić tylko 2 etapy. Szkoda tylko, że zamiast aneksować umowę urealniając termin wykonania, to ją po prostu rozwiązano. Teraz Jawor zostanie ze zniszczoną drogą i nie wymienionymi pod nią sieciami, a każda awaria będzie generować dodatkowe koszty odtworzenia nawierzchni.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
go go
go go18 listopada 2015 o 20:32
Ja już się z tego śmieję choć wczoraj myślałem, żeby wyciągnąć go z chaty i spuścić pożądny wpier ... . Najśmieszniejsze jest to, że on dalej ma nas za idiotów, patrz jego profil na Facebooku
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
radny
radny18 listopada 2015 o 20:23
do wrrr- nie chcę się czepiać, ale czy możesz mi powiedzieć, co takiego wielkiego w tym roku się wydarzyło w Jaworze, bo lampy to sprawa Taurona (energetyki) a droga - lepiej już nic nie mówić.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Daria
Dariaradny19 listopada 2015 o 10:03
Oprócz powołania rad od wszystkiego, opanowania Facebooka z dwóch urzędowych profili burmistrza i urzędu miasta, wielu zwolnień i czystek w urzedaldzie i jednostek, żadnej konkretnej inwestycji nie zrealizowano. Rok wcześniej wszystko się remontowało, budowalo a urbanski i tak obrywal.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Toniego
do ToniegoDaria19 listopada 2015 o 16:46
zwykła rotacja to jest w polityce, w administracji obowiązują działania zgodne z prawem-to nie prywatna firma
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do rady od wszystkiego
do rady od wszystkiegoDaria19 listopada 2015 o 16:43
Darii chyba raczej nie chodziło o rady wyłaniane w drodze wyborów samorządowych a powoływane uchwałami rady miejskiej i zarządzeniami burmistrza, jak np. młodzieżowa rada miasta
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Tonego
do TonegoDaria19 listopada 2015 o 14:04
Daria widac, ze infomacje na temat funkcjonowania urzedow czerpiesz z facebooka, a to nie najlepsze zrodlo. Rady (chyba komisje rady miejskuej) to kwestia ustawy i zawsze byly-tu nic nie wymyslil. O jakich czystkach ty mowisz? Zwykla rotacja, przy kazdej zmianie wladzy tak jrst, a za ostatniej kadencji Urbanskirgo nie bylo bo to byla kolejna kadencja.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tony
TonyDaria19 listopada 2015 o 14:01
Tak ale, jako że gmina Jawor w poprzedniej kadencji nieco się do niej dołożyła, to EB oczywiście nie omieszkał skrytykować zasadności całej inwestycji.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Tonego
do TonegoDaria19 listopada 2015 o 14:00
Tony, ale sciezka jest inwestycja starostwa ;)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tony
TonyDaria19 listopada 2015 o 10:44
Dokładnie czepiano się wszystkiego, co realizował Urbański, nawet ścieżka do Myśliborza mu nie pasowała, a sam nie podjął się realizacji żadnej większej inwestycji. Od czego w takim razie jest dwóch zastępców naczelnika gospodarki komunalnej?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Fota
Fotaradny18 listopada 2015 o 22:08
Fajne foty sobie porobił
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
st.
st.18 listopada 2015 o 16:08
Brak jakiejkolwiek perspektywy ... miało być rondo, droga ... zanosi się na kolejne 3 lata stagnacji
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rajtuziak
rajtuziak18 listopada 2015 o 14:15
Dziś na obiad miałem kapustę z grochem. Energia została uwolniona wielokrotnie a efekt był odczuwalny. Myślę, że można to nazwać sukcesem.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irek
Irek18 listopada 2015 o 13:45
Jak nie ściema z meteorytem to droga,jak nie droga to jazda po rynku pojazdem specjalistycznym bez uprawnień, dublowanie stanowisk, arogancja.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin18 listopada 2015 o 13:24
Co z energią naszego miasta? Kiedy zostanie uwolniona? Ktoś wie ?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborca18 listopada 2015 o 13:18
To byłaby orka na ugorze, prawdziwa praca u podstaw. Znam chłopaka. Świetna kandydatura. Przejrzystość, komunikacja, ciężka praca. Myślę, że zaktywizowałby szereg ludzi, którzy dżwignęliby to miasto. Na pewno takie coś jak nr z tą drogą by mu się nie przytrafiło.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ref
ref18 listopada 2015 o 13:13
W przyszłym roku wybory samorządowe, tak więc nie potrzebne referendum. Jaworzanie nie są głupi. Ale kto na kandydata? Wg mnie Krzyś Kowalczyk
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ale na szczeblu wojewódzkim
ale na szczeblu wojewódzkimref18 listopada 2015 o 17:06
http://www.portalsamorzadowy.pl/polityka-i-spoleczenstwo/jesli-przedterminowe-wybory-samorzadowe-to-tylko-w-sejmikach,74628.html
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zwykły
zwykły18 listopada 2015 o 12:58
Zastanawia mnie fakt tego tekstu powstałego wiadomo gdzie a opublikowanego w mediach. Rozumiem dlaczego burmistrz nie odpowiadał na pytania do władzy, teraz rozumiem
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec18 listopada 2015 o 12:51
To będzie to ich ostatnia kadencja, a tak mogą zyskać w oczach wyborców
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fazach
fazach18 listopada 2015 o 12:28
Ciekawe co zrobią radni czy bezmyślnie udzielą absolutorium burmistrzowi.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zula
Zulafazach18 listopada 2015 o 13:10
No jak nie udziela jak udzielą! Wszak to jego ludzie. Polityka rzadzi sie swoimi prawami. Nie wazne czy sprawa jest prawa czy nie hehehe
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Alfred
Alfred18 listopada 2015 o 10:20
Oj tam przecieże się zaraz za Mikołaja i wszyscy zapomną.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o podstawowych potrzebach nie da się zapomnieć
o podstawowych potrzebach nie da się zapomniećAlfred18 listopada 2015 o 17:17
Mikołaj trwa tylko 1 dzień, więc zapomną na 1 dzień a potem znów sobie przypomną. Rozrywka i zabawa nigdy nie zastąpi podstawowych potrzeb-pozwala zapomnieć o nic tylko na chwilę, po czym dotkliwiej czuje się potrzebę zaspokojenia podstawowych potrzeb-mówi o tym teoria Maslowa
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Paweł
Paweł18 listopada 2015 o 10:00
EB nie jest z mojej bajki , ale autor tego opracowania jest wyjątkowo stronniczy , niech sobie przypomni obietnice pani Witek o remoncie budynku dworca PKP i co do dzisiaj nic , a na ten temat autor milczy , a może własnie w tym miejscu pani Witek nie powinna pytać co sie dzieje , a może w prosty sposób pomóc dokończyć remontu tej drogi co jest w interesie jej również , ale po co ?nepotyzm w PIS aż kwitnie cała rodzina startuje do każych możliwych wyborów , nawet nie wiem od kiedy Baranowski jest Jaworzaninem . Trudno taka jest polityka , czyli byle jaka
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zizu
zizuPaweł18 listopada 2015 o 10:49
A przepraszam, co ma jakaś sprawa sprzed dziesięciu lat dotycząca dworca do aktualnego skandalu z DK3? Na szczęście wreszcie mamy media, które patrzą władzy na ręce i unikniemy powtórki z trzech kadencji Urbańskiego. Teraz tylko referendum, a przed następnymi wyborami seria merytorycznych debat.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Paweł
Pawełzizu18 listopada 2015 o 14:01
A poseł to nie władza i dla tej władzy ziziu chciałbys zapomnieć , jak się coś obieca to się realizuje . Uważasz że jak kadencja minęła to nie ma tematu?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pasibączek
pasibączek18 listopada 2015 o 09:36
My Polacy to jednak frajerzy i pusty naród a takich łatwo zmanipulować. Wciąż wierzymy w obiecanki polityków, oddajemy na nich głosy a potem historia się powtarza. Taaak od lat taaaaak od laaaaat...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Poprawka
Poprawkapasibączek18 listopada 2015 o 09:43
Nie wszyscy...dodaj sobie poparcie dla PO, PIS, NP, ZLEW i PSL...wtedy wyjdzie ci ile ludzi jest podatnych na manipulacje :) z 10% może mamy myślacej elity :)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
basibączek
basibączekPoprawka18 listopada 2015 o 14:15
Dziś na obiad miałem kapustę z grochem. Energia została uwolniona wielokrotnie a efekt był odczuwalny. Myślę, że można to nazwać sukcesem.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
basibączek
basibączekPoprawka18 listopada 2015 o 14:14
Dziś na obiad miałem kapustę z grochem. Energia została uwolniona wielokrotnie a efekt był odczuwalny. Myślę, że można to nazwać sukcesem.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
basibączek
basibączekPoprawka18 listopada 2015 o 14:12
Optymista/stka z Ciebie :)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
edek
edek18 listopada 2015 o 09:20
i jeszcze jedno, w gazecie jaworskiej ten sam tekst co w e-legnickie i u Śmiłowskiego. Pytanie do tych mediów i do pana mam takie, proszę mi na nie odpowiedzieć: burmistrz pisze wam gotowe teksty? sam zadaje sobie pytania i na nie odpowiada? jak to jest możliwe? Panie Emilianie, oczekuję odpowiedzi i to pilnej. Taczki mam w domu, pomocników też.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rozczarowny
rozczarownyedek18 listopada 2015 o 14:01
faktycznie, od jakiegoś już czasu te same zdjęcia, te same teksty. A gdzie rzetelność dziennikarska, najwyraźniej liczą się wpływy za sponsorowane artykuły. Ciekawe jak miasto płaci za te publikacje w NGJ? czyżby zawyżonymi cenami za umieszczanie nekrologów, publikacją przetargów itd. Na pozór wszystko zgodne z prawem, ale są ludzie którzy mogą zapytać dlaczego informacja 10x10 cm kosztuje np. 300 zł? 500 zł?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wrrrr
wrrrr18 listopada 2015 o 09:18
przecież tu nie trzeba czytać artykułów, wystarczy wejśc na komentarze i widać kto je daje, na etacie tu siedzicie czy jak? skąd tyle jadu w Was? Najgorszy portal na jakiego trafiłam !!!!!!!! Miasto na takiego burmistrza czekało lata, do tej pory wstyd dla miasta za te betonowe lampy drogi , chodniki, całe szczęscie, że zaczął robic i wierze w to, że zostaną doprowadzone do końca, wasze hejty w niczym nie przeszkodzą , darujcie sobie ten cyrk!!!!!!!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do wrrrr
do wrrrrwrrrr19 listopada 2015 o 16:58
"Miasto na takiego burmistrza czekało lata"-matko kochana, toż to zabrzmiało tak jakby stał się cud co najmniej jak przy narodzinach Zbawiciela. Oby zakończenie kadencji nie wywołało u ludzi podobieństwa zdarzeń, bo w tym przypadku o zmartwychwstanie będzie trudno.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Julia
Juliawrrrr18 listopada 2015 o 09:25
Teraz wstyd znacznie większy, bo najpierw coś ludziom obiecuje a potem okazuje się, że nie przygotował się do inwestycji, dzięki której jedna z głównych dróg przez Jawor mogła być wyremontowana za pieniądze rządowe czyli nic by nas nie kosztowała. "Burmistrz rozkopie miasto, inwestycje za 7 mln" - kto o tym pisał? Kto obiecał i słowa nie dotrzymał? Tu nie ma żadnego jadu, a jedynie słuszne rozgoryczenie, bo kolejne z obietnic nie zostają spełnione. Jeden skwerek i wiata przystankowa, to trochę mało. Na takiego burmistrza to raczej nikt nie czekał, ale na lepszego sprawniejszego i wydajniejszego w swych działaniach, a nie w gadce.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GG
GGJulia18 listopada 2015 o 09:57
Przestań już cytować Korwina, tylko włącz samodzielne myślenie. Dla mieszkańców gminy to jest bardzo istotna różnica. Gmina ma swój budżet więc jeśli kawał drogi zostanie wyremontowany z pieniędzy rządowych, to gmina może pieniądze przeznaczyć na inne inwestycje.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Poprawka
PoprawkaJulia18 listopada 2015 o 09:41
Przypominam tylko że nie ma czegoś takiego jak pieniądze rządowe...pieniędze rządu i miasta to te same pieniądze zrabowane w podatkach.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Naprawdę zdziwiony
Naprawdę zdziwionywrrrr18 listopada 2015 o 09:24
Miasto całe lata czekało na takiego burmistrza???? Proszę napisz co takiego zrobił ten burmistrz? Proszę wymień chociaż 3 sprawy projekty które załatwił 3 (trzy)
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasia
kasiaNaprawdę zdziwiony18 listopada 2015 o 21:51
no cóż, spółdzielnia robiła z gminą wspólnie. Co do podstaw prawnych: chodnik jest częścią jezdni, a na naszym osiedlu, mimo, że jest on spółdzielni to drogi niektóre są gminne. Co do przedszkola nr 8: to gmina dofinansowała salę doświadczeń i nadmienię, że przedszkole jest jednostką gminna. Co więcej: to incjatywa właśnie Burmistrza (obiecywał to przed wyborami rodzicom dzieci niepełnosprawnych). Widzę jednak, że jeśli chodzi o dyskusje merytoryczną to ciężko, wciąż widzicie pustą szklankę, zamiast się cieszyć, że jednak do połowy jest pełna. Stworzyło się towarzystwo wzajemnej adoracji ze wspólną cechą wiecznego narzekania. To jednak nie miejsce dla mnie. Pozdrawiam drogich rozmówców:)
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Kasi
do KasiNaprawdę zdziwiony18 listopada 2015 o 21:31
sprawdż proszę czy na pewno burmistrz robił chodniki na Przyrzeczu czy nie robiła przypadkiem tego Spóldzielnia Mieszkaniowa , bo to osiedle spóldzielni, A poza tym jaki to sukces burmistrza zorganizowanie grupy integracyjnej w przedszkolu nr 8 , to przecież zasługa kierownictwa Przedszkola
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasia
kasiaNaprawdę zdziwiony18 listopada 2015 o 20:35
Do Zenona: podkreslam-ja wymienilam to co zauwazylam ze zrobil. Nie pisalam ani o osiagnieciach ani o spelnianiu obietnic. Swoja droga, obietnice byle, ale zaden rozsadny czlowiek nie oczekuje ich realizacji w przeciagu roku i to na budzecie poprzednika. Dajmy mu czas-jeszcze 3 lata a pozniej rozliczmy. Proste.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zenon
ZenonNaprawdę zdziwiony18 listopada 2015 o 19:48
do Kasi > Oj chyba nie takie obietnice byly w gazetce info Bera . Przypomne Ci :Darmowa komunikacja miejska , europejskie fundusze na remont basenu, elewacji kamienic i zabytkow ,sala widowiskowa nowe miejsca pracy itp
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasia
kasiaNaprawdę zdziwiony18 listopada 2015 o 18:02
Drogi Zygfrydzie! 1. Nie jestem wyborca PO i daleko mi do tego, 2.Grupy przedszkolnej integracyjnej do tej pory nie bylo a mamy z dziecmi niepelnosprawnymi jezdzily do legnicy, 3. Chodnikow na przyrzeczu nie remontowano-wiem bo tam mieszkam, 4. Pielegnacja zieleni pozistawiala wiele do zyczenia, ale piszac o skwerze mialam na mysli alejki, lawki itp. 5.ktos poprosil o wymienienie 3 zalatwionych spraw/ projektow, a nie o osiagniecia, a to roznica.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do kasia
do kasiaNaprawdę zdziwiony18 listopada 2015 o 17:53
a 1 września otwarto wszystkie szkoły i przedszkola
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zygfryd
zygfrydNaprawdę zdziwiony18 listopada 2015 o 17:48
Tak, bo wcześniej nie otwierano żadnych grup w przedszkolach, nie remontowano chodników i nie robiono nic z zielenią. Rzeczywiście "osiągnięcia" na miarę niemal 12 tysięcy miesięcznie. Każdy, odkreślam każdy, kto zostałby burmistrzem mógłby się takimi "osiągnięciami" pochwalić, bo to kompletne minimum jakie każda gmina realizuje każdego roku. Wy naprawdę nie czujecie żenady pisząc, że są to osiągnięcia? A zapomniałem, że wyborcy peło zadowalają się ciepłą wodą w kranie...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co w 2015
co w 2015Naprawdę zdziwiony18 listopada 2015 o 17:27
niedługo będzie zakończenie budżetu za 2015r. i sprawozdanie z jego wykonania
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasia
kasiaNaprawdę zdziwiony18 listopada 2015 o 17:06
1.sala i wyposazenie dla dzieci niepelnosprawnych oraz otworzenie grupy integracyjnej w przedszkolu nr 8 2. chodniki na przyrzeczu 3. Skwer na 1Maja chciale trzy to masz trzy, ale lista jest dluzsza
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
edek
edek18 listopada 2015 o 09:17
Nic się nie trzyma kupy, burmistrz jedzie załatwiać do Warszawy inwestycje i jest nieprzygotowany do jej realizacji? Toż to amatorka na potęgę! Jak można ludziom wciskać kit "Pozostało jeszcze kilka etapów, ale nieuchronnie zbliża się okres zimowy, który z pewnością przerwie prace modernizacyjne". To zdanie dla mnie to chwyt poniżej pasa bur"MISTRZU". Powinieneś pan dostać prawdziwą BURĘ!!!! za to mistrzowanie
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wiosna
wiosna18 listopada 2015 o 08:28
Skwituję to tak : chciał przezimować :-)
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak
jak18 listopada 2015 o 08:05
Przypominam o tym, że ten gość pobiera maksymalne możliwe wynagrodzenie jako specjalista wysokiej klasy
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wojtek
Wojtek18 listopada 2015 o 06:48
Taka szansa, już widziałem to j e b a n e rondo ... . Chce mi się płakać. Ja, żona, ojciec z mamą, w sumie dostał od nas 4 głosy. Nie liczę tych, których namówiłem, żeby głosowali na niego ...
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
krew w piach
krew w piach18 listopada 2015 o 01:09
Taki młody energiczny fachowiec od wszystkiego, a okazało się, że razi niekompetencją. Doradców też widocznie ma słabych. A to wszystko za nasze podatki. 250 tys. poszło w błoto, bo każdy mógłby zrobić kilka skwerków i chodników. Żadna filozofia.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
krew...
krew...krew w piach19 listopada 2015 o 00:29
250 tys. na wypłaty dla "fachowca" i jego nową drużynę przyjętą PO znajomości. Szkoda tych pieniędzy...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tylut
tylut18 listopada 2015 o 01:08
Bur"mistrzu" dość proszę, podaj się kłamko do dymisji, to co wyszło to jest rozpacz w biały dzień ...
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hahhahahha
hahhahahha17 listopada 2015 o 23:18
"uwalniania prondu z dynama " przez "mega fachowca" i jego ekipę ciąg dalszy .....
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
proponuje Panie EB zastanowić się, nad dymisją
proponuje Panie EB zastanowić się, nad dymisją17 listopada 2015 o 22:39
„Jestem burmistrzem od pięciu miesięcy. Proszę wybaczyć” pamiętacie państwo tą wypowiedź z czerwca 2015? No i co mamy ? O remoncie drogi było wiadomo od 2 lat tak, w czerwcu mówiła w wywiadzie Pani z GDDKiA !!!!!!!. No to jak ? Burmistrz nie był w stanie ze swoją ekipą przygotować dokumentacji pod wymianę sieci przez 5 miesięcy ? Co Pana tak zabsorbowało, że nie zostało to zrobione ? Może zajęcie się nadmiernym promowaniem swojej osoby ? A może po prostu nie miałeś Pan pojęcia, że trzeba to zrobić? Sprawa wymiany sieci to nie "podpowiadana przez logikę kwestia" jak mówi Pan w wywiadzie , to przede wszystkim obowiązek każdej władzy samorządowej Panie Burmistrzu !!!!!! Obowiązek wynikający z prawidłowości gospodarowania publicznymi środkami finansowymi !!!! Jak Pan się na tym nie znasz, to zastanów się Pan nad podaniem się do dymisji i złożeniem urzędu, dobrze radzę dla dobra Pana imienia i interesów gminnej wspólnoty !!!!!!
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
proponuje Panie zastanowić się, nad dymisją
proponuje Panie zastanowić się, nad dymisjąproponuje Panie EB zastanowić się, nad dymisją17 listopada 2015 o 23:03
koszty liczyć trzeba, działania koordynować też, tylko trzeba wiedzieć co robić od strony proceduralnej i technicznej !!!!!! oraz trzeba wiedzieć kiedy odpowiednio wcześniej zacząć to robić , aby zdążyć z całością !!!!!!!!!! oczywiście nie oglądając się nawet na rzekome zaniedbania poprzednika, jeżeli takowe były [ps. czas kochany, gra odwiecznie poważną rolę, a przeoczenie, niedbalstwo albo brak staranności wynikający z nieznajomości tematu mści się bezlitośnie na całości i kosztuje spore pieniądze dlatego ...... dymisja powinna być poważnie rozważona
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie do końca tak jest
nie do końca tak jestproponuje Panie EB zastanowić się, nad dymisją17 listopada 2015 o 22:47
Właściciel sieci zawsze ma prawo a czasami wręcz obowiązek ją wymieniać niezależnie od tego, przez jaki teren przebiega. Musi się jednak liczyć z kosztami, jakie będzie musiał ponieść na odtworzenie infrastruktury, która uległa zniszczeniu w wyniku prowadzonych przez niego prac.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gospodarność
gospodarnośćnie do końca tak jest17 listopada 2015 o 22:54
dlatego takie działania korzystniej jest zarówno dla gminy i dla pozostałych gestorów mediów (prąd, internet, gaz, itp.) koordynować z właścicielami dróg-planować wymiany sieci w trakcie realizowanych remontów przez właścicieli dróg
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
darek
darek17 listopada 2015 o 22:35
Temu panu już dziękujemy!
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pejcz
Pejcz17 listopada 2015 o 22:26
Poprzednia władza nie wymieniła ani jednego metra infrastruktury, stety przy takiej inwestycji wychodzi wszystko na jaw, więc nic mnie nie dziwi ta sytuacja.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
darek
darekPejcz17 listopada 2015 o 22:40
A od kiedy to poprzednia władza miała prawo wymieniać sieci pod nie swoją drogą? Poprzednia władza wymieniła m.in. całość sieci pod płytą rynku i samą płytę. Wyremontowała ecmen, wiele chodników i budynków. A ten pan co takiego zrobił? Pytam co on zrobił, a nie co cudzego sobie przypisał.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jak długo będziemy się męczyć
Jak długo będziemy się męczyćdarek18 listopada 2015 o 00:36
darek ma rację, jestem przerażony tą stagnacją w mieście, żadnych konkretnych inwestycji prowadzonych przez gminę, a już tym bardziej takich które dają miejsca pracy. Jedenaście miesięcy x jedenaście tysięcy wynagrodzenia burmistrza zgarnianych co miesiąc, daje 121 tys zł - Jest to najdroższy fachowiec od zmian w całej historii Jawora.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
joewita
joewitadarek17 listopada 2015 o 22:53
Darku-daj mu 12 lat to też coś zrobi. A poprzednia władza, jako zarządca sieci miała prawo wymieniać infrastrukturę pod nie swoją drogą:)
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
det
det17 listopada 2015 o 22:22
"...chcemy, aby nasze chodniki się prostował...." posłuchajcie na legnica FM wypowiedzi "merytorycznego burmistrza" odnośnie budżetu
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasia
kasiadet17 listopada 2015 o 22:34
a chciałeś, że w ciągu 2 min. opowiedział Ci merytorycznie o budżecie? Powiedział to co najważniejsze w sposób przystępny. Nie rozumiem czego tu się czepiać
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
grosik
grosik17 listopada 2015 o 22:12
A pani ze Świdnicy cały łykend zmarnowała na pisanie tych głupot dla usłużnego fotografa i pociesznego Zbycha...
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
geniusz
geniuszgrosik18 listopada 2015 o 00:37
tyle pracy na marne, to chociaż na pocieszenie jakaś fotka :)
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Antek
Antek17 listopada 2015 o 21:46
Nie uda wam się wykopać Bery. Za ciency w uszach jesteście.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej
AndrzejAntek17 listopada 2015 o 22:14
Nam się nie uda, bo on wcześniej sam to zrobi.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gosc
gosc17 listopada 2015 o 21:19
Ale Wy ludzie jestscie idalni I nie popelniacie bledow.... a Bera tylko siedzi I kase liczy...lepiej wyjdzcie na spacer I poparzcie ile juz pozmienial.. widze ze ktos tu tylko czeka az mu sie noga powinie
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nieidealny
nieidealnygosc17 listopada 2015 o 21:46
Kazdy popelnia bledy ,tylko trzeba umiec sie do nich przyznac .
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obserwator
Obserwatorgosc17 listopada 2015 o 21:29
A to się pozmieniało, chyba w gazetach. I na fotkach zamieszczanych na portalach.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
radny
radny17 listopada 2015 o 21:19
List intencyjny nic nie kosztuje, a być może za chwilę zmieni się dyr.PKP. Jeżeli ktoś śledzi dobrze prasę, to mógł wyczytać, że dotychczas wyremontowano ok. 30 dworców, a średnio na dworzec PKP przeznaczało w granicach 250 tys. złotych. Co za to można zrobić w Jaworze, chyba tylko elewację.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do radny
do radnyradny17 listopada 2015 o 21:53
Czy dobrze Ciebie rozumiem-czy to znaczy, że dyrektor PKP w tym liście obiecał burmistrzowi, że wyremontuje własny budynek?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
A kto porozmawia z bmo remoncie gminnych zabytków
A kto porozmawia z bmo remoncie gminnych zabytkówdo radny19 listopada 2015 o 20:10
"- To ważny dzień dla Jawora. Jeden z naszych pięknych zabytków odzyska swój dawny blask. Do tej pory budynek dworca niszczał i nie było pomysłu, jak go uratować. Cieszę się, że nasze rozmowy z przedstawicielami PKP doprowadziły do tego, że dzisiaj znane są już konkrety odnośnie decyzji i terminów rozpoczęcia prac remontowych. - mówi burmistrz Jawora, Emilian Bera"
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Martyna
Martyna17 listopada 2015 o 21:13
Bez przesady.... zaden burmistrz jeszcze tyle nie zrobil dla Jawora co obecny...chociaz jest tak krotko na swoim stanowisku... ludzie zawsze cos znajda
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Martin
MartinMartyna18 listopada 2015 o 00:52
Martyynaa!!! Przesadź choć trochę i podziel się osiągnięciami Emiliana. Oczywiście tymi które powstały z jego inspiracji, a nie kontynuacji poprzedniego burmistrza.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Martyna
do MartynaMartyna17 listopada 2015 o 21:58
Martyno, jesteś bystrym obserwatorem, więc podziel się ze wszystkimi swoją wiedzą i wymień proszę co konkretnie zauważyłaś, że się zmieniło i kto to zmienił.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Cyryl
CyrylMartyna17 listopada 2015 o 21:47
Chyba chciałaś napisać, że jeszcze żaden tak wiele fotek sobie nie zrobił i tak wiele nie naobiecywał. Tylko co właściwie w Jaworze się zmieniło poza stołkami w ratuszu? Wręcz inwestycyjna stagnacja.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator
obserwatorMartyna17 listopada 2015 o 21:21
Kpisz czy sama siebie oszukujesz ?
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Aaa
AaaMartyna17 listopada 2015 o 21:18
Zgadzam się
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Radek
Radek17 listopada 2015 o 19:50
A prezydent Duda ułaskawia ministra Kamińskiego nie czekając na wyrok II instancji. Gratuluję wyborcom PiSu.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wyborca
WyborcaRadek17 listopada 2015 o 20:38
Jestem dumny z naszego Prezydenta. Ponoć za poprzedniego wykradziono wyposażenie z pałacu, coś o tym wiesz ?
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
-
-17 listopada 2015 o 19:37
wg mnie te wypociny to jawne wchodzenie w d...e bez wazeliny nowej władzy a w szczególności pożal się Boże nowej minister od niczego
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Optymista
Optymista-17 listopada 2015 o 20:12
Nieudolność władz miasta
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sebastian
sebastian17 listopada 2015 o 18:50
Nalezy pozegnac obywatela Bere i to tak od razu....
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
saaaa
saaaa17 listopada 2015 o 18:45
To teraz p. WITEK ma szansę się popisać :)
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Optymista
Optymistasaaaa17 listopada 2015 o 20:10
A mnie się wydaje, że to nieudolność władz miasta
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Optymista
Optymistasaaaa17 listopada 2015 o 20:09
A co Pani Witek została wybrana przez Jaworzan na Burmistrza ? Coś przespałem ?
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do wyborca
do wyborcaOptymista17 listopada 2015 o 23:04
Mi się wydaje, że skoro Pani Poseł sama jest jaworzanką, to chyba nie trzeba jej prosić, żeby zrobiła coś dla Jawora i jaworzan, bo raczej sama wie co jest dla jaworzan dobre
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborcaOptymista17 listopada 2015 o 22:58
Do Jasmina>To może niech burmistrz sam poprosi panią Poseł o pomoc,Przecież mówił przed wyborami , że trzeba działać ponad podziałami dla dobra mieszkańców,
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jasmina
JasminaOptymista17 listopada 2015 o 22:30
nie na Burmistrza, ale na Posłankę, więc została po to, aby nas reprezentować i dbać o nasze interesy na arenie krajowej:) z tego co jest tu napisane inwestorem jest GDDKiA a więc jednostka podległa rządowi- zatem Pani Posłanka ma pole do popisu i może walczyć o nasze dobro. Zresztą jestem przekonana, że to zrobi i remont DK3 zostanie ukończony. Przecież nie może pozwolić na to, aby pieniądze z tej inwestycji zostały przesunięte na inny cel. Pani Elu-wierzę w Panią:)
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawy
ciekawyOptymista17 listopada 2015 o 21:41
Sluszna uwaga!!! A gdzie byl pan Bera jak pani Witek protestowala razem z Jaworzanami przeciw wstrzymaniu budowy S3 przez rzad PO?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Kolejowej
mieszkaniec Kolejowej17 listopada 2015 o 18:43
spokojnie , mamy teraz Witek w rządzie i Ona nam na pewno pokaże jak się takie błahostki załatwia.Przecież 10 lat temu obiecała ,że dworzec w Jaworze będzie wyremontowany i oczywiście słowa dotrzymała.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
majątek PKP
majątek PKPmieszkaniec Kolejowej17 listopada 2015 o 19:56
Żeby nie wzbudzać niepotrzebnego entuzjazmu a potem podwójnego rozczarowania, to informacje powinny być proste i pełne, nie pozostawiające pola do niedomówień. Budynek dworca stanowi majątek PKP, a gmina nie ma prawa remontować nie swojego (cudzego) majątku z gminnych (publicznych) pieniędzy.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Autor 3?
do Autor 3?majątek PKP18 listopada 2015 o 11:54
a skąd masz taka wiedzę ??? napisz ?? poinformuj każdego ??
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do autor 2
do autor 2majątek PKP17 listopada 2015 o 22:19
Jak nie rozumiesz to ci wyjaśnię. Nowa droga i nowe chodniki byłyby zrobione przez GDDKIA, gdyby ktoś inny nie spartaczył sprawy z wymianą sieci.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor 3
Autor 3majątek PKP17 listopada 2015 o 21:33
PKP nie potrzebuje ani wiedzy ani pozwolenia na remont swoich obiektów od żadnego wójta czy burmistrza, tak samo jak nie potrzebują tego pozostali właściciele budynków usytuowanych w granicach danego miasta.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor 2
Autor 2majątek PKP17 listopada 2015 o 21:06
Ja nie wiem o co chodzi nowa droga nowe chodniki czyli ok chce dobrze a wy jak zwykle ???
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autormajątek PKP17 listopada 2015 o 21:05
No ale jest na terenie gminy i bez wiedzy i pozwolenia tez PKP nie może się samo remontować ??
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ot
otmieszkaniec Kolejowej17 listopada 2015 o 18:50
"Cudów nie ma wszystko ściema"
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
eło
ełomieszkaniec Kolejowej17 listopada 2015 o 18:49
Niestety pani Witek nie ma tyle "energii", nie przywraca sądów, nie buduje dróg ekspresowych, nie stawia fabryk Jaguara, tak jak nasze cudowne dziecko rodem z eło.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasia
kasiaeło17 listopada 2015 o 22:36
No właśnie-nie robi...a co takiego robi, zwłaszcza dla naszego miasta?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Faszysta
Faszysta17 listopada 2015 o 18:39
CZAS NA REFERENDUM!!!
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Aaa
AaaFaszysta17 listopada 2015 o 21:18
No niech remontują będzie minus 10 to będą robić a co ??czy to ważne kiedy czy po zimie ważne ze zrobione dajcie spokój
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Aaa
do AaaAaa17 listopada 2015 o 22:21
No właśnie przeczytaj uważnie. NIE BĘDZIE ZROBIONE I NIE PRZEZ ZIMĘ, TYLKO PRZEZ KRÓLA PR-u!!!
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
masakra
masakra17 listopada 2015 o 18:37
Żeby rozwiać wszystkich wątpliwości co do następnego planowanego remontu wypadałoby poprosić także o opublikowanie treści tego listu intencyjnego. Jeżeli takiej woli nie będzie to zawsze można wystąpić z wnioskiem o udzielenie informacji publicznej w dowolnie wybranej formie. "To już pewne! Budynek dworca kolejowego będzie remontowany. Dzisiaj list intencyjny w tej sprawie podpisali burmistrz Jawora Emilian Bera i dyrektor Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami PKP we Wrocławiu Tadeusz Szulc. Dzięki porozumieniu gminy Jawor z PKP S.A. dworzec doczeka się gruntownego remontu. Pierwsze prace wystartują już w 2016 roku." http://www.jawor.pl/pl/aktualnosc-4515.html
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
apsik
apsikmasakra18 listopada 2015 o 00:49
burmistrz rozkopie dworzec!!! to już grali w tym kinie. Ciekawe jakie problemy tym razem przerwą tą inwestycję. Ostrożnie panie burmistrzu z deklaracjami a na wywiady proszę się umówić po wykonaniu zadania a nie przed.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaw
jaw17 listopada 2015 o 18:32
Referendum
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
maniana
maniana17 listopada 2015 o 18:30
ja p...e, jak tak można?!
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gość17 listopada 2015 o 18:28
Jest tylko jedno wyjście: REFERENDUM!!!
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
thomson
thomson17 listopada 2015 o 18:26
Próbował zrzucić winę na zmianę rządu, nieżle :-)
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ewa
ewa17 listopada 2015 o 18:24
Jesuis, mistrzu PR-U, skończ Waść, wstydu oszczędź
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prosto z budowy
prosto z budowy17 listopada 2015 o 18:20
A był u nas parę dni temu i mówił, że będziemy robić dalej ...
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawe
ciekaweprosto z budowy17 listopada 2015 o 22:10
a powiedział gdzie?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
budowlaniec
budowlaniec17 listopada 2015 o 18:18
Ja pier ... kłamca, kłamca
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dt
dt17 listopada 2015 o 18:16
teraz wyapdało by tak jak z nadejściem zimy kończy się remont drogi zakończyć nieudaczne rządy pana Bery w naszym mieście
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
romeo
romeodt18 listopada 2015 o 01:25
nalepsze wyjscie z tej sytuacji znalezc drugi zloty pociag
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.