Wtorek, 19.03.2024 188

 

Pliki cookies 06:39
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Baltic Home
Baseny ogrodowe, materace i akcesoria - sklep NajlepszeBaseny.pl

(FOTO) Wybrali Radę Seniorów

W Sali Rajców odbyło się Zgromadzenie Seniorów, którego celem był wybór przedstawicieli do piętnastoosobowej, jaworskiej Rady Seniorów. Spotkanie poprowadził Daniel Iwański, przewodniczący Rady Miejskiej.

Fot. Paweł Sasiela © Paweł Sasiela

- Odbyło się dzisiaj Zgromadzenie Seniorów, podczas którego seniorzy wybrali skład Rady Seniorów. Pięć osób jest wskazanych przez burmistrza. Zainteresowani udziałem w zgromadzeniu seniorzy głosowali na dziesięć osób. Rada Seniorów będzie ciałem doradczym przy burmistrzu i Radzie Miejskiej. Jej celem jest wskazywanie potrzeb i problemów seniorów, a także integrowanie. Nie tylko seniorów, ale też integrowanie seniorów z młodszym pokoleniem jaworzan - mówi Daniel Iwański.

W skład Rady Seniorów wybrani zostali: Leszek Bączyński, Andrzej Chrynowski, Leszek Federowicz, Stanisław Hońdo, Mirosław Koluszko, Wanda Konstanciuk, Jerzy Mikołajski,  Stanisław Mitek, Teresa Prokopek-Stępniak oraz Ludmiła Olszewska-Haczyńska, która w powtórnym głosowaniu okazała się lepsza od Urszuli Spilarewicz (w pierwszym głosowaniu obie panie zdobyły jednakową liczbę głosów). Natomiast wśród wskazanych przez burmistrza znaleźli się Zbigniew Bednarek, Józef Hrankowski, Henryk Kędziora, Maria Zandecka i Zygmunt Ziółkowski.

- Ponad dwa lata temu grupa mieszkańców chcących zrobić coś dla miasta postanowiła, by w Jaworze powstała Rada Miasta Seniorów. Jest to zgodne z ustawą, która weszła w życie w 2013 roku. W grudniu 2014 roku, zaraz po wyborach samorządowych, gdy powstała nowa władza, złożyliśmy wniosek o powołanie takiej rady. W styczniu przeszliśmy przez wszystkie komisje, w których nasz pomysł został zaopiniowany pozytywnie. Przedstawiliśmy wszystkie projekty statutu, wyborów i regulaminów. Liczyliśmy, że skoro wszystkie komisje odniosły się do tego pozytywnie, ruszy to szybko. Ale na rok zapadła cisza. Po roku, kiedy zapytaliśmy się burmistrza co dalej, w 2016 roku zostały podjęte rozmowy na temat statutu. Burmistrz przedstawił statut, który był nie do zaakceptowania. Nasz oddolny pomysł chciano przeforsować w taki sposób, że praktycznie rada byłaby powoływana z ludzi burmistrza. Dwa miesiące to trwało, czterokrotnie spotykaliśmy się w Urzędzie Miejskim, aż wynegocjowaliśmy wspólny statut, do przyjęcia dla wszystkich stron. Wówczas na rok znowu zapadła cisza. Dopiero całkiem niespodziewanie dowiedzieliśmy się w styczniu, że upływa już termin naboru kandydatów do Rady Miasta Seniorów. Żałujemy, że nie zostaliśmy o tym poinformowani. Ale sprężyliśmy się. Ludzie, którzy naprawdę chcieli coś dla miasta zrobić złożyli wnioski z poparciem piętnastu osób. W zeszłym tygodniu ukazała się nowa wersja statutu, w której pan burmistrz pięć miejsc zarezerwował dla siebie. Część miały przejąć stowarzyszenia i praktycznie dla mieszkańców pozostałaby niewielka liczba miejsc. Dla tych osób, które faktycznie wyszły z tym pomysłem. Bo to był oddolny pomysł mieszkańców. Doszło do dość ostrej dyskusji. Z części pomysłów urząd odstąpił i udało się wybrać tę piętnastkę - dziesięciu mieszańców i pięciu ludzi wskazanych przez burmistrza. Dla mnie dziwną sytuacją jest, że wśród tej piątki jest radny obecnej kadencji. Radny Miejski i radny Rady Seniorów, myślę, że to jest trochę nie tak, ale cieszę się, że wreszcie ta rada została powołana, wybrana i 31 marca będzie ukonstytuowanie się i zaczniemy działać dla dobra jaworzan - podkreśla Mirosław Koluszko, jeden z inicjatorów powołania Rady Seniorów.

Komentarze (38)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

opolak
opolak20 marca 2017 o 10:02
http://www.zdrowyportal.org/2574/tybetanska-nalewka-czosnkowa-tybetanski-eliksir-czosnkowy/
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hońdo
Hońdo16 marca 2017 o 11:17
Odpowiadam do "rd" nie skończy się na gadaniu, a nikt nie załatwia swoich interesów i nie ma zamiaru załatwiać, jako członek radny rady seniorów. Odpowiadam do "z Rapackiego" w najbliższym czasie dopowiem odnośnie kosztów i jakości tego zadania. Odpowiadam do "Dawid" Wykonaliśmy dużą pracę w tamtym czasie z 2 osobami, będącymi radnymi rady seniorów, przygotowaliśmy obszerną dokumentację dotycząca nieprawidłowości, wyliczenia ilości mas ziemnych, ilości wbudowanych materiałów, duże ilości zdjęć dokumentujących kompletną fuszerkę. Dokumentacja z naszymi zeznaniami została przekazana do odpowiednich władz śledczych. Na pewno zapytamy teraz co z tym dalej?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hońdo
Hońdo14 marca 2017 o 11:00
W dniu 23.12.2014 r. osobiście złożyłem wniosek, podpisany przez 16 mieszkańców, o powołanie Jaworskiej Ray Seniorów. Od tamtego czasu wielokrotnie spotykaliśmy się z radnymi oraz przewodniczącym rady Panem Danielem Iwańskim. Z wnioskiem był złożony projekt wszelkich niezbędnych materiałów. Ale przez ponad 2 lata wiele zmieniło się. Ustawa mówiąca o możliwości powoływania rad seniorów nie daje preferencji władzy. Nie daje przedstawicielom burmistrza podstaw mianowania ich do rady. To zwyczajowo tak się utarło w Polsce, że swoich ludzi musi władza mieć wszędzie. Ale pozytywem jest fakt, że z listy podpisujących wniosek, 7 osób jest w radzie. Natomiast pozytywnie myślących jest zdecydowana większość. Dobre nastawienie jest podstawą sukcesu. Dajcie Państwo nam 3 miesiące aby o radzie zaczęto mówić dobrze, bo będą ku temu solidne podstawy.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniecHońdo15 marca 2017 o 09:05
A nie uważa Pan że radę wybrano po cichu i na szybkiego? Czy nie powinno być szerokich konsultacji, głosowania mieszkańców? Poza tym dlaczego cześć radnych została mianowana przez burmistrza, a część nie? Lokalnie demokracja nie obowiązuje? Mało burmistrz ma doradców na etacie? Dlaczego radny rady miejskiej jest zarazem radnym rady seniorów i blokuje miejsce innym chętnym? Wadliwy sposób powołania rady już na starcie powoduje jej kiepskie postrzeganie.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hońdo
Hońdomieszkaniec15 marca 2017 o 18:40
Uważam że skład rady mógłby być inny, Burmistrz mógł mianować kilka osób z grupy osób niebędących seniorami, a działających na rzecz seniorów. Tego, że burmistrz mianował 5 osób wybranych przez niego nie było w naszym projekcie statutu, który złożyliśmy z wnioskiem. Nasz statut w ogóle nie zakładał, że w radzie będą bezpośredni przedstawiciele rady miasta oraz burmistrza. Statut został zmieniony i zatwierdzony przez Radę Miasta. Nasz pomysł na powołanie rady seniorów różnił się zdecydowanie od tego co zostało zatwierdzone. Ogłoszenie na stronie miasta było widoczne wystarczająco długo, Tak zgadzam się , że fakt powołanie rady mógł być bardziej nagłośniony w mediach miejscowych. Ja osobiście jestem zdecydowany zwolennikiem demokracji oraz jawności wszelkich działań władzy. Na pewno jako członek rady seniorów dołożę wszelkich starań, aby prace rady były jasne i zrozumiałe, a uchwały były konstruktywne. Dziękuję za komentarze. Każdy głos mieszkańców jest bardzo cenny i potrzebny, aby można było wypracować sensowny kompromis.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realistka
realistka14 marca 2017 o 10:36
zgadzam się z tym co napisał jaworzanin. Obecny skład Rady Seniorów to 5 BMW(bierny, mierny,wierny) i 10 która traktuje Radę seniorów jako trampolinę przed przyszłymi wyborami samorządowymi.A chyba nie o to chodziło , prawda Panie Bera?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hońdo
Hońdorealistka15 marca 2017 o 08:33
Takie stwierdzenia to zwykłe pomówienia. Proszę nie obrażać seniorów, którzy chcą poświęcić swoją wiedzę, doświadczenie, oraz czas na to aby mieszkańcom żyło się lepiej. Jeżeli ma się coś do powiedzenia to proszę to zrobić w sposób konstruktywny. A wtedy taki głos będzie cenny. Zapraszam wszystkim pesymistów do współpracy z seniorami.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
NG
NG13 marca 2017 o 20:37
jakoś nie widać aktywności pana Hońdo i Koluszki a byli tacy aktywni w poprzednich latach. Czyżby aż tak dobrze było w Jaworze a może dlatego ze nic się nie robi .
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hońdo
HońdoNG14 marca 2017 o 11:08
Rada seniorów będzie organizowała spotkania, w której będą mile widziani mieszkańcy, szczególnie tacy którzy mają odwagę coś sensownego powiedzieć w sprawach miasta.. Będzie również kontakt e-mailowy, telefoniczny, będą organizowane dyżury radnych rady seniorów. A wszystko po to aby mieć jak najlepszy kontakt z mieszkańcami, nie tylko w wieku senioralnym.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rd
rdHońdo15 marca 2017 o 21:28
skończy się na gadaniu panie Hońdo i na załatwianiu swoich interesów
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dawid
Dawid13 marca 2017 o 16:12
A ja jestem ciekaw, czy Panowie Hońdo i Koluszko będą teraz tak aktywnie wymagać od burmistrza i wykonawcy poprawek przy inwestycji w parku miejskim, czyli stawu i alejek?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hońdo
HońdoDawid15 marca 2017 o 19:09
To co zrobiono w parku to zwykłe przestępstwo. Miała być nawierzchnia HansaGand, a byle jaki materiał przywieziono z miejscowych kamieniołomów. Nonsensem jest fakt, że wykonawca wziął pieniądze za pogłębienie stawu o 75 cm a wody jest około 30 cm. Tam nie ma jednego elementu wykonanego zgodnie ze sztuką budowlaną. Poruszałem te sprawy na sesji rady miejskiej w 2015 r ale bez echa. Proponowałam aby zwołać sesję nadzwyczajną poświęcono korupcji jaką odziedziczył nowy burmistrz. Jak nazwałem tamtych ludzi jako kolesi, to jedna z radnych zwróciła mi uwagę, aby nie używać takich obraźliwych słów. Tak zgadzam się, nic nie jest OK. Tak nie można realizować inwestycji aby nasze wspólne pieniądze były marnotrawione. Tego tematu oraz innych nie można odpuścić.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dawid
DawidHońdo16 marca 2017 o 10:53
Panie Hońdo skoro jest Pan przekonany, że popełniono przestępstwo, to czy zgłosił Pan ten fakt odpowiednim organom? Jeśli nie, to chyba teraz jako radny Pan to zrobi?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z Rapackiego
z RapackiegoHońdo15 marca 2017 o 21:25
ile kosztuje mb. chodnika na Rapackiego i jak jest wykonywany czy teraz pan tez zwróci na to uwagę i zapyta o cenę. Czy widzi pan jaka jest jakość i czy jest wykonywany zgodnie z technologią. Bo nikt na to nie zwraca uwagę. Co z zamiatarką o której pan mówił na sesji
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hońdo
HońdoDawid14 marca 2017 o 10:31
Jestem cały czas aktywny, ale piłeczka była po stronie Rady Miasta i Burmistrza. Już mamy radę i 31.03.2017 roku rozpoczynamy autentyczną działalność. Ta rada będzie aktywna i nowoczesna. Jej członkowie w większości będą pracowali na rzecz miasta oraz mieszkańców. Na pewno mieszkańcy nie zawiodą się na jej przynajmniej części członków. Cieszy mnie reakcja internautów, na fakt powołania rady. Dobrze jakby to zapoczątkowało zdrową i rzeczową dyskusję na temat kim jesteśmy a kim powinniśmy być w naszym mieście. Może to będą podwaliny do budowy społeczeństwa obywatelskiego!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dawid
DawidHońdo15 marca 2017 o 08:56
No ale co ze stawem i alejkami. Już wszystko OK?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin13 marca 2017 o 15:22
w skład Rady Seniorów burmistrz w pierwszej kolejności powinien zaprosić byłych burmistrzów i byłych przewodniczących Rady Miasta.Wiem ,że nie ze wszystkimi Berze po drodze, oraz to że nie wszyscy przyjęli by zaproszenie , ale spróbować warto. Są to ludzie cenni dla miasta i doświadczeni, naprawdę warto z ich doświadczenia skorzystać.Przy okazji uniknąłby Bera kompromitacji jakiej doświadczył wstawiając swoich ludzi o wątpliwych umiejętnościach i autorytecie. Oczywiście , można to zmienić , tylko trzeba chcieć.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hońdo
Hońdojaworzanin15 marca 2017 o 08:26
Czy nie można poczekać aby rada zaczęła działać? Tylko po czynach można ocenić jakie plany ma przed sobą rada. To nie będzie towarzystwo wzajemnej adoracji ale grupa mieszkańców chętnych do działania na rzecz miasta i mieszkańców. Nie krytykujcie bez żadnych podstaw ale włączcie się do współpracy. Razem można więcej. Jednocześnie zapraszam do gorącej debaty na tematy społeczne. Nikt nie ma zamiaru atakować burmistrza, ale ściśle współpracować, po to aby wszystko było jak najlepiej.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
coś w tym jest
coś w tym jestjaworzanin13 marca 2017 o 16:19
to prawda, moim zdaniem dotychczasowi doradcy bardziej mu zaszkodzili, niż pomogli-oni nie ponoszą żadnych konsekwencji za swoje wątpliwe doradztwo, a na burmistrzu skupiają wszystkie negatywne efekty
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie dla takiej rady
nie dla takiej rady12 marca 2017 o 13:04
jakby burmistrz chciał żeby rada seniorów doradzała mu w imieniu mieszkańców ,to nie wsadzałby swoich 5 przybocznych , tylko byli by to przedstawiciele mieszkańców -seniorów.Taki skład rady gdzie burmistrz na siłe wsadza swoich 5 radnych nie jest wyrazicielem woli seniorów, nam się to nie podoba .
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzanka12 marca 2017 o 10:27
Bednarek startował z listy SLD do Rady Miasta. Jak wszedł do rady to szybko wyparł się SLD i przeszedł do Porozumienia Prawicy Urbańskiego.Za te "zasługi" został przewodniczącym jednej z komisji , a następnie bez konkursu został kierownikiem Jawornika.Teraz czytam ,że Bednarek jest zaufanym Bery!!!! Jak ta Rada Seniorów ma więcej takich członków to niech się rozwiąże jak najprędzej , bo to po prostu wstyd !
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wniosek
Wniosek11 marca 2017 o 23:28
Poszliście panowie seniorzy na zgniły kompromis. To miała być rada społeczna seniorów, a nie rada burmistrza. Wizerunkowo dużo straciliście.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborca11 marca 2017 o 22:35
Panie Koluszko myślał pan że tam jest normalnie?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ziolko
ziolko11 marca 2017 o 22:26
Ziolkowski bedzie doradzal Ziolkowskiemu dobre ziolko!
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bady
bady11 marca 2017 o 22:12
To jest Rada Seniorów? Przyzwoici ludzie nie należeli do PZPR-u oraz SLD.Powtarzam-przyzwoici.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oj,oj
oj,oj11 marca 2017 o 20:54
a co w radzie seniorów robi p.Kędziora,przecież on jest pracownikiem urzędu. To miała być rada seniorów wybranych spośród mieszkańców , a nie z polecenia burmistrza spośród radnych i pracowników urzędu.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czyż nie prawda?
czyż nie prawda?oj,oj12 marca 2017 o 09:59
Po minie widać, że to nie jego "klimaty", ale cóż zrobić jak już się nie musi, ale chce się dalej pracować...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kto to zrozumie?
Kto to zrozumie?11 marca 2017 o 20:48
przecież Ziólkowski doradza Berze jako radny , to pytam czy żle doradza jako radny Rady Miejskiej , że jeszcze raz burmistrz karze mu doradzać jako radny senior.w Radzie Seniorów.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czesiek
czesiek11 marca 2017 o 18:21
Panie Burmistrzu Bera. Nawet do Rady Seniorów wsadził Pan pięciu swoich.Przecież Rada jest to ciało doradcze , a nie stanowiące.Zrozumiałbym gdyby byli to ludzie z autorytetem , którzy pomogą w rozwoju Jawora. Ale sądzę ,że zostali oni wstawieni przez Pana w zupełnie innym celu. Po co Pan to robi?
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hej hej
hej hej11 marca 2017 o 15:17
pani Zandecka startowała z listy Bery to wiadomo dlaczego znalazła się z tej radzie jako wskazana przez Berę . A miało być inaczej panie Bera ! Tak samo Kedziora, Bednarek (kameleon), dziwne że jest obecny radny z ekipy pryncypała.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zdziwko
Zdziwko11 marca 2017 o 14:50
I po co to?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wow
wow11 marca 2017 o 09:17
pani Zandecka to była urzędniczka ratusza, pan Kędziora to obecny urzędnik a pan Bednarek to obecny pracownik jednostki podległej urzędowi, pan Ziółkowski to radny z EB Razem, tylko pan Hrankowski nie bardzo wiadomo co robi wśród 5 "Aniołków Charliego"
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hońdo
Hońdowow14 marca 2017 o 10:22
Rada seniorów składa się z 10 kandydatów mieszkańców oraz 5 mianowanych przez burmistrza
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polak
Polak10 marca 2017 o 20:27
Stare wygi, a zgadzają się na narzucone zasady przez burmistrza. Słabo to wygląda. Będziecie chodzić na smyczy. Okrągły stół II.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasia
kasiaPolak11 marca 2017 o 19:44
a co mieli zrobić jak władza gminna decyduje o powołaniu rady seniorów??
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sami swoi
sami swoi10 marca 2017 o 17:15
Pan Zygmunt Ziółkowski przecież jest radnym Rady Miejskiej, czemu więc blokuje miejsca innym chętnym? Poza tym czemu burmistrz wskazuje bezpośrednio swoich radnych? Dostęp powinien być równy dla wszystkich. Widać obrońcy demokracji i konstytucji rozumieją to po swojemu.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
&*&
&*&sami swoi11 marca 2017 o 08:51
Dokładnie teraz jako radny rady seniorów będzie doradzał sobie jako radny rady Miejskiej. Czujecie jakie to zakręcone?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
smutny obraz człowieka
smutny obraz człowiekasami swoi11 marca 2017 o 07:27
Po minie jednego seniora widać, że to nie są jego "klimaty", zwłaszcza, że przeszedł niedawno trudne chwile w życiu. Ale cóż zrobić jak już się nie musi, ale chce się dalej pracować...
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.