4053 183 własne Polityka

(Film) "Samozaoranie" Bery

Podczas lutowej sesji Rady Miejskiej w Jaworze radny Krzysztof Kowalczyk pytał burmistrza Emiliana Berę czy miasto dysponuje środkami na wymianę sieci w związku z inwestycją GDDKiA.

Prezentujemy również całą dyskusję dotyczącą planowanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad remontu drogi krajowej nr 3. 

O tym, że burmistrz Emilian Bera na bieżąco "modyfikuje" swoje stanowisko w sprawie DK3 przekonać mogliśmy się chociażby podczas sesji Rady Miejskiej, która odbyła się niemal równo rok temu:

Jawor DK3 droga krajowa nr 3 remont DK3 rozkopana droga GDDKiA sesja Rady Miejskiej sesja Rada Miejska Rada Miejska w Jaworze Krzysztof Kowalczyk Krzysztof Detyna Emilian Bera Andrzej Kobes

Udostępnij tę dyskusję na
Panie Kobes
Panie Kobes 17 lutego o 15:35

Panie Kobes ! Jestem prawicowy ale szacunek dla Pana za głos prawdy i rozsądku. Panie Kobes szkoda Pana, żeby Pan szedł z "Titaniciem" na dno. Jeszcze Pan TYLKO- ratuje honor lewicy.

Lubię to! 4
marcyś
marcyśPanie Kobes 17 lutego o 17:48

To jedyny radny koalicji który potrafi wytknąć burmistrzowi tak jak na drugim filmiku. Ale też robi to nieczęsto.

Lubię to! 5
Antoś
Antoś 16 lutego o 22:40

EB NIGDY NIE BYŁ WIARYGODNY. TO JAKAŚ KOSMICZNA POMYŁKA Z TYMI JEGO WYBORAMI

Lubię to! 9
Andrzej Stroczynski
Andrzej Stroczynski 16 lutego o 10:52

Uwaga Jaworzanko. Tylko nie dajcie się właścicielem w maliny panu EB. Tak jak to było w Bolkowie. Otóż niejaki Jarosław Wroński postarał się o remont Dk3 na szybko tuż przed wyborami. Jak wiadomo było to na szybko na tzw. odp a teraz po 2 latach droga się rozpada są dziury a lampy każda wygięta w inną stronę. Doprowadzenie do tego żeby wasza droga była zrobiona jak należy. Bo jak pan EB ma zamiar odstawić przedwyborcze fuszerke to lepiej niech się za nic nie bierze i w 2018 niech da sobie spokój. Skwerki to nie wszystko.

Lubię to! 4
że tak zapytam
że tak zapytam 15 lutego o 08:31

A żona radnego Pawlinowa to wygrała ten nabór na kasjera w Ratuszu?

Lubię to! 5
wynik
wynikże tak zapytam 15 lutego o 11:19

już powinien być rozstrzygnięty, rozmowy kwalifikacyjne były 10 lutego

Lubię to! 5
inżynier
inżynier 14 lutego o 23:51

Od lat współpracowałem z p. Wojnarowiczem. To dobry fachowiec, uczynny człowiek. Urzędnik Tomasz Panasiuk w mojej ocenie nie może mu dorównać.

Lubię to! 7
jaworzanin
jaworzanin 14 lutego o 20:47

Emil nie przejmuj się dziadowskimi komentarzami głowa do góry i działaj dalej Pismaków boli to że nie mogą mieć władzy w Jaworze i nie będą jej mieli.

Lubię to! 0
jasne
jasnejaworzanin 14 lutego o 21:07

tak, tak-dalej tak podpowiadaj, a opozycja tylko ręce będzie zacierać

Lubię to! 8
kto Ci doradza?!
kto Ci doradza?!jaworzanin 14 lutego o 21:19

yes, yes, yes, nie słuchaj, postępuj tak dalej, a wszystko Ci "wypunktują"

Lubię to! 7
XX
XXkto Ci doradza?! 14 lutego o 23:38

tak , tak, postępuj tak dalej a prędzej stracisz stołek

Lubię to! 7
Irmina
Irminakto Ci doradza?! 14 lutego o 23:44

Czytam te wszystkie wpisy, słucham nagrań na sesjach i doszłam do jednego wnioski : BERA MUSI ODEJŚĆ.. Pan Urbański nigdy nie lekceważył swoich wyborców i radnych, Starał się w miarę swoich możliwości odpowiadać w terminie na pisma. Cudownie załatwiała sprawy p. Maria Piwko ( ukłon w pani stronę ). To była dobra ekipa.. W mojej ocenie Bera ze swoją ekipą nie dorównał poprzednikom. Tak oceniam terażniejszą ekipę rządzącą w Jaworze

Lubię to! 8
do Irminy
do Irminykto Ci doradza?! 15 lutego o 00:25

zgadzam się z Tobą ,ekipa Pana Urbańskiego to była faktycznie dobra ekipa, z szacunkiem do interesantów i do pracowników . Ja też bardzo żałuję że nie ma już Pana Urbańskiego i Pani Marii, przedtem załatwiałam sprawy z przyjemnością, a teraz omijam urząd z daleko.

Lubię to! 4
Do jaworzanin
Do jaworzaninjaworzanin 14 lutego o 22:06

Ja jestem pewna, ,ze wiesz,że to nie prawda co napisałeś. Ludziom nie podoba się postępowanie Bery. !!! W mojej ocenie Bera ma fatalnego doradcę. Ja już dawno bym z jego usług zrezygnowała. Ten doradzca prowadzi go po linii pochyłej. Zresztą myślę, że nie da się już nadrobić strat , które zostały poczynione. Tak myślę.

Lubię to! 9
brawa dla doradcy!
brawa dla doradcy!jaworzanin 15 lutego o 10:58

też tak uważam-nie przejmuj się i rób tak dalej, a nawet nie trzeba będzie żadnego mocnego kontrkandydata aby nastąpiła zmiana

Lubię to! 3
BUDYŃ
BUDYŃjaworzanin 16 lutego o 22:44

a CO TEN EMI MOŻE ZDZIAŁAĆ, NAJWYŻEJ SOBIE ZROBIĆ SELFIE.

Lubię to! 4
Dex
Dex 14 lutego o 18:51

Radny ma prawo pytać o tak ważne kwestie jak najwazniejsza droga w Jaworze i dobrze ze korzysta z tego prawa. Wszyscy Jaworzanie chca jeździć po rownych drogach tak jak to ma miejsce w sąsiednich miastach.

Lubię to! 10
pewnie
pewnieDex 14 lutego o 18:53

ma prawo pytać i z tego prawa korzysta, tylko co robi ze zdobytymi informacjami?

Lubię to! 2
jaki cel pytań?
jaki cel pytań?pewnie 14 lutego o 21:56

pytał o koszty zwiększenia zatrudnienia, więc "zredukowano" te koszty, ale nie zwalniając nowo przyjętych, a wieloletnich urzędników

Lubię to! 3
jaki efekt?
jaki efekt?pewnie 14 lutego o 22:36

Radny z wielkim trudem, ale w końcu uzyskał informacje, o jakie pytał i co dalej? Co z tym zrobił?

Lubię to! 2
po co?
po co? 14 lutego o 17:47

Radny Detyna pyta Burmistrza o wiele rzeczy-o ustalanie stawek za wodę i ścieki, o zatrudnienie ludzi spoza Jawora, itp. Angażuje urzędników do opracowywania odpowiedzi na jego pytania. Interesuje mnie co z tą wiedzą dalej robi albo zamierza zrobić? Do czego potrzebna m ta wiedza-jak zamierza ją wykorzystać?

Lubię to! 2
cel
celpo co? 14 lutego o 17:50

wątpię, żeby celem samym w sobie było zadawanie pytań...

Lubię to! 5
raczej
raczejpo co? 14 lutego o 18:30

wątpię też, aby celem było robienie "szumu" medialnego, z pewnością do czegoś ten nakład ludzkiej pracy dobrze wykorzysta

Lubię to! 4
Titanic
Titanic 14 lutego o 16:15

coraz głębsza ta woda...

Lubię to! 3
opolak
opolak 14 lutego o 11:31

40 tonowy TIR tyle co 160000 sam. osobowych Ocena wpływu poruszania się pojazdów przekraczających dopuszczalne w Polsce naciski na oś na degradację sieci drogowej, opis systemu udzielania zezwoleń i pobierania opłat za przejazd po niedostosowanych odcinkach dróg oraz mapy obrazujące polską sieć drogową, na którą w latach 2004-2010 dopuszczone zostaną pojazdy o maksymalnym nacisku 11,5 tony/oś, z zaznaczeniem odcinków niedostosowanych, na przejazd którymi niezbędne będzie uzyskanie zezwolenia i uiszczenie dodatkowej opłaty Ocena degradacyjnego wpływu pojazdów przekraczających dopuszczalne obciążenie na oś na polską sieć drogową Podczas eksploatacji nawierzchnia drogowa ulega zużyciu i zniszczeniu, na co wpływają dwa podstawowe czynniki: ruch pojazdów i klimat, z czego główną przyczynę zniszczeń stanowi pierwszy z nich. Im większa masa (ciężar) pojazdu, tym większe oddziaływanie niszczące na nawierzchnię. Liczy się zatem nie tylko natężenie (liczba pojazdów w jednostce czasu), lecz także, a kiedy przede wszystkim, ich ciężar wyrażany obciążeniem osi. W Polsce dopuszczalne obciążenie osi wynosi 100 kN (10 T).Każde zwiększenie obciążenia pojazdu ponad dopuszczalny prawem limit przynosi wymierną stratę w postaci zwiększonych i narastających uszkodzeń nawierzchni drogowej. Jeśli stan nawierzchni sieci drogowej jest dobry, to zwiększenie zniszczeń wskutek przeciążenia pojazdów jest mniejsze niż wtedy, gdy nawierzchnia jest nierówna i charakteryzuje się złym stanem technicznym. W tym wypadku dochodzi bowiem zwiększenie agresywności obciążenia pojazdem wskutek efektu oddziaływania dynamicznego. Wziąwszy pod uwagę stan dróg w Polsce trzeba wyraźnie stwierdzić, że pojazdy o ponadnormatywnym obciążeniu przynoszą znacznie większe szkody niż w krajach Europy Zachodniej. Efektem jest dalsze pogarszanie stanu nawierzchni. W rezultacie dopuszczenie większego limitu obciążenia, które miało przynieść pożytek przewoźnikowi, działa przeciwko niemu, przyczyniając się do pogorszenia stanu nawierzchni, który staje się rzeczywistym zagrożeniem bezpieczeństwa ruchu. Nawierzchnia drogowa nie jest niszczona przez samochody osobowe z obciążeniem osi rzędu 5 kN (0,5 T), lecz przez samochody ciężarowe. Niszczące działanie pojazdu na nawierzchnię rośnie w funkcji potęgowej obciążenia. Z powszechnie przyjmowanego prawa czwartej potęgi wynika, że przejazd jednego samochodu ciężarowego normatywnego 100 kN/oś wywiera taki wpływ na nawierzchnię, jak przejazd 160 tys. samochodów osobowych. Natomiast pojazd ciężarowy o nacisku dwukrotnie większym – 200 kN/oś – powoduje 16-krotnie większe zniszczenie nawierzchni.

Lubię to! 1
czesiek
czesiek 14 lutego o 10:53

GDDKiA puszczając ciężki transport przez Jawor wzięła na siebie też odpowiedzialność za zniszczenia jakie dokona w całej infrastrukturze!!. Nie może być tak ,że największe koszty tej decyzji mają ponosić Bogu Ducha winni mieszkańcy.Zachęcam też właścicieli nieruchomości które ucierpiały w wyniku natężonego ruchu,do występowania na drogę sądową w celu uzyskania odszkodowania za poniesione straty.

Lubię to! 4
Basia
Basia 13 lutego o 23:53

Właściwie jakie obowiązki na urzędnik Tomasz Panasiuk. Co on robi w urzędzie ?

Lubię to! 11
Basiu
BasiuBasia 14 lutego o 08:56

Jak chcesz się dowiedzieć więcej, to porozmawiaj z byłym naczelnikiem GK, którego najpierw zdegradowano a potem zwolniono a w jego miejsce wszedł T.Panasiuk

Lubię to! 10
Basia do Basi
Basia do BasiBasiu 14 lutego o 20:05

To w mojej ocenie skandal. Zwolniono dobrego człowieka i fachowca.

Lubię to! 6
Jaśmin
JaśminBasiu 14 lutego o 20:10

Bera dużo obiecał. Niech teraz wytłumaczy się dlaczego nie zrealizował swoich obietnic ? My Jaworzanie czekamy na odpowiedz. Obowiązkien burmistrza jest odpowiadanie na pytania wyborców.

Lubię to! 6
L
L 13 lutego o 23:52

Radni opozycyjni nie krzyczą ?. Panowie jestem wami rozczarowana.

Lubię to! 5
GHG
GHG 13 lutego o 23:22

Witkowa , Baranowski z Reanimacją pozyskali kasę (6 mln) kolejny raz na remont dk 3 w Jaworze . Mają robić od Narutowicza aż do mostu na Nysuie. Tauron wymienia swoje, Gaz też - to co oni nie mogą cholera jasna zrobić rur ściekowych i wodociągowych? Ludzie co to jest ? Chyba Dokumentacja już dawno powinna być zrobiona ? Panie burmistrzu to pan nie wie co jest do wymiany , jaka sieć?

Lubię to! 9
opolak
opolakGHG 14 lutego o 09:12

Niestety fachowcy nie dbają o porządną inwentaryzację inżynierii podziemnej. Co do wod-kan poniemieckiej to wystarczy zwrócić się do Niemiec i otrzymać stan sprzed 1945 roku.Ale tego trzeba chcieć a nie tłumaczyć się brakiem dokumentacji. Obecna technika pozwala wykonać lustrację instalacji.

Lubię to! 6
borus
borus 13 lutego o 22:03

System pozyskiwania środków z funduszy unijnych został uregulowany w kilku aktach prawnych, których zakresy często prowadzą do rozbieżności i trudności w ustalaniu kryteriów kwalifikowalności projektów. Istotę możności pozyskania funduszy regulują zarówno akty poziomu unijnego, jak i akty krajowe. Na podstawie rozporządzenia dotyczącego wdrażania funduszy unijnych oraz ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju czy ustawy o finansach publicznych wyróżnić można cztery aspekty oceny projektów: geograficzny, podmiotowy, przedmiotowy, wydatków projektu. Drogą do sukcesu w dziedzinie pozyskania środków finansowych z Funduszy Europejskich jest właściwa organizacja, precyzyjny podział zadań, jak również odpowiedzialność w zakresie przygotowania i realizacji projektów. Dobre efekty daje opracowanie sformalizowanych procedur dla kluczowych operacji, takich jak planowanie środków budżetowych, aktualizacja planów, aktualizacja informacji na temat funduszy unijnych, przygotowania wniosku o dofinansowanie o środki unijne, realizacja i rozliczenie projektu. Mimo nakładu pracy niezbędnego na przygotowanie procedur jest to inwestycja opłacalna - w dłuższej perspektywie tego rodzaju działania pozwalają usprawnić i skrócić czas realizacji kluczowych procesów. Sprawnie działające procedury pozwalają również zminimalizować ilość popełnianych błędów. Mając na uwadze zmaksymalizowanie szans na uzyskanie dofinansowania należy przykładać dużą uwagę do właściwej organizacji pracy w celu uniknięcia podstawowych błędów w procesie pozyskiwania i realizacji projektów. Opracowane procedury pozyskiwania środków unijnych od momentu uzyskania informacji o możliwości dofinansowania, poprzez przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu, jego złożenie do oceny, a w przypadku uzyskania dofinansowania dla projektu, podpisanie umowy o dofinansowanie, realizację projektu wraz z kontrolą i audytem, aż do jego zakończenia, wraz z podziałem kompetencji i obowiązków w tym zakresie, mają na celu efektywne pozyskiwanie środków unijnych przez Miasto Jawor i jednostki organizacyjne miasta

Lubię to! 0
Do ?????????
Do ????????? 13 lutego o 20:13

Kto może nam Jaworzanom udzielić sensownej informacji, czy budynek który kupił urzędnik T. Panasiuk należał do zasobów gminy Jawor. Jestem ciekaw. Szukałem wszędzie info o przetargu i nie znalazłem. Może wojewoda udzieli mi info.

Lubię to! 9
info
infoDo ????????? 13 lutego o 21:14

Naczelnik WIR, pod którego podlega T.Panasiuk-złóż wniosek o udzielenie informacji publicznej a będziesz to widział w ciągi 14 dni

Lubię to! 8
??????
?????? 13 lutego o 18:57

Czy ktoś wie ? Budynek który kupił urzędnik Tomasz Panasiuk należał do zasobów gminy jawor ?

Lubię to! 9
ala
ala?????? 13 lutego o 21:04

Jaka ulica?

Lubię to! 2
czy o to chodzi?
czy o to chodzi?ala 13 lutego o 21:17

k. wieży ciśnień przy Placu Seniora?

Lubię to! 4
!!!!!!!!
!!!!!!!!ala 13 lutego o 22:47

Tak chodzi o Plac Seniora.. Urzędnik Tomasz Panasiuk , słyszałem , kupił ten dom.

Lubię to! 6
jest pytanie, jest odpowiedź
jest pytanie, jest odpowiedźala 14 lutego o 10:59

Więc zadaj pytanie w trybie dostępu do informacji publicznej do ZLK i do Burmistrza w jakim trybie i kiedy nabył prawo władania tą nieruchomością aż do jej ostatecznego nabycia. Zgodnie z ustawą odpowiedź powinna być udzielona w terminie 14 dni, bezczynność, czy opieszałość urzędników nie może stanowić podstawy do przedłużenia terminu udzielenia odpowiedzi.

Lubię to! 6
Roman
Roman?????? 14 lutego o 01:03

T. Panasiuk go kupił. Nic nie słyszałem ? Był przetarg ?

Lubię to! 6
bodzio
bodzio?????? 14 lutego o 01:06

Tomasz Panasiuk nie wyszedł na radnego. Przegrał z radnym Zbigniewem Dynowskim. Pracował w ZLK jak wybory wygrał Bera przeniósł się do ratusza. Tak słyszałem

Lubię to! 8
mienie gminne
mienie gminne?????? 14 lutego o 09:06

złóż do burmistrza wniosek o udostępnienie takiej informacji publicznej i w ciągu 14 dni będziesz miał/a odpowiedź

Lubię to! 4
pele
pele 13 lutego o 17:59

Zastanówmy się wspólnie jak wyciągnąć z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych te środki - to co zostanie w Jaworze będzie służyło przez lata mieszkańcom. Chcę realizacji tego zadania i nie powinniśmy odpuścić, a gmina powinno zrobić wszystko co w jej gestii aby się to udało. Nie chcę powtórki z historii i wzajemnego obwiniania się. Cel jest jasny - równa i bezpieczna droga

Lubię to! 5
Łza
Łzapele 13 lutego o 18:47

Dobrze piszesz gmina powinna zrobić wszystko. W mojej ocenie nie robi nic. Dlaczego radni opozycyjni śpią. Pora obudzić się.

Lubię to! 4
?
?Łza 13 lutego o 20:08

Kto rządzi?

Lubię to! 6
radca
radca 13 lutego o 16:09

Najważniejsze że są jeszcze świadomi i wybiegający nieco w przyszłość radni, których interesuje to co się może pozytywnego zadziałać w Jaworze. Zastanawia mnie tylko sytuacja dlaczego tak wielu innych milczy, udaje że się nie zna na tych tematach czy ich to nie dotyczy? To jest sprawa wszystkich Jaworzan i każdy radny powinien bić na alarm, bo to jest NASZ JAWOR i NASZA PRZYSZŁOŚĆ

Lubię to! 12
lolo
lolo 13 lutego o 10:56

Istna orka na ugorze :D

Lubię to! 7
PRAWDA
PRAWDA 13 lutego o 10:21

z prawdą jest jak z oliwą-zawsze na wierzch wypłynie, prędzej czy później ujrzy światło dzienne, to tylko kwestia czasu...

Lubię to! 11
wow
wow 13 lutego o 08:58

A cóż ten naczelnik od promocji ma taką nieszczęśliwą albo zdegustowana minę na tym ostatnim zdjęciu?

Lubię to! 11
PP
PPwow 13 lutego o 19:27

ja wiem

Lubię to! 5
Do  PP
Do PPPP 13 lutego o 20:14

To sypnij informacją

Lubię to! 3
Pirelli
Pirelli 13 lutego o 02:22

To jest ich koniec. "RAZEM" się zawiną, jak się pojawili. Jednosezonowi radni.

Lubię to! 15
śmieszka
śmieszkaPirelli 13 lutego o 18:44

Popieram ciebie. tak to jednosezonowi radni.Jjeszcze tak nie było. Dobrze że Razem Oodejdą.

Lubię to! 6
fajnopolacy tacy
fajnopolacy tacy 12 lutego o 22:42

Od lewej :Pani Szynkler dalej Pan Iwański, Pan Bander, dalej Pani Rynkiewicz a nad "wszystkim czuwa" burmistrz Bera. Na kilometr widać tą inteligencję, tą wiedzę. Tuzy intelektu, retoryki i oracji. Pan Iwański z Panem Banderem na czele z Panem Berą to nas powalają dodatkowo. Od razu widać, że to chodzące kopalnie wiedzy administracyjnej. Przepisy prawa mają w jednym palcu. A jacy niesamowici fachowcy od funduszy europejskich, specjaliści od zarządzania, świetni w organizacji pracy. Dość spojrzeć na nich i "widać tą klasę, te maniery." Szczęścia wy nasze. Super fajnopolacy tacy o zasięgu międzynarodowym. Przykłady nowoczesnej, obywatelskiej, fajno-europejskiej grupy. Wzajemnie się fajnie uzupełniajacej.

Lubię to! 21
takie powiedzenie
takie powiedzeniefajnopolacy tacy 13 lutego o 08:12

"ciągnie swój do swego"

Lubię to! 8
nowe szaty cesarza...
nowe szaty cesarza...fajnopolacy tacy 13 lutego o 08:25

http://basnie.republika.pl/noweszatycesarza.htm

Lubię to! 4
do fajnopolscy tacy
do fajnopolscy tacyfajnopolacy tacy 13 lutego o 08:41

Ty też to zauważyłeś? Od dawna już to widzę, ale myślałem, że inni tego nie widzą.

Lubię to! 11
polak
polak 12 lutego o 22:24

Kończ waść wstydu oszczędź !

Lubię to! 13
precz z komuno-dziadostwem
precz z komuno-dziadostwem 12 lutego o 22:22

Panie Sasiela szacun wielki ! Tak trzymajcie ! Tylko prawda może nas uwolnić od .....wiadomo czego i kogo. Niech żyje Jawor i Polska !

Lubię to! 16
OK
OK 12 lutego o 22:12

super tytuł

Lubię to! 13
uczennica Lośka
uczennica Lośka 12 lutego o 20:27

Jako uczennic jestem zawiedziona postawą nauczycieli. Bardzo bym chciała żeby zrobic debatę na ten temat w ratuszu. Przyjdę zadam pare pytań. My nauczycieli naśladujemy. Są naszym przykładem.

Lubię to! 15
Fakt
Faktuczennica Lośka 12 lutego o 20:35

Etycznie wygląda to słabo :(

Lubię to! 13
wam kury szczać
wam kury szczaćuczennica Lośka 12 lutego o 22:19

Co by w takiej sytuacji powiedział Piłsudski?

Lubię to! 12
Jaworzanin
Jaworzanin 12 lutego o 19:36

Tylko z tych trzech filmów można wyciągnąć jasny wniosek, że burmistrz po prostu nie mówi prawdy. Czy ci radni, którzy siedzą na przeciwko niego świadomie tolerują jego krętactwa. Nie podejrzewam ich o otępienie. Ślepi i głusi także nie są

Lubię to! 16
Tadek
TadekJaworzanin 12 lutego o 20:21

A nauczyciele co robią ? Godzą się na taki stan rzeczy ? Nie protestują,?.

Lubię to! 15
Jaśmin
Jaśmin 12 lutego o 18:37

Człowiek wierzy drugiemu człowiekowi do czasu . Ten czas, w mojej ocenie , już minął. Bera nie uzyska już mojej akceptacji ! Wszyscy wiemy dlaczego. Dziwi mnie, że radny Kobes ( SLD ) głośno nie protestuje.

Lubię to! 15
Rysiu
Rysiu 12 lutego o 17:05

Chodzą słuchy że mieszkańcy Narutowicza mają zablokować drogę krajową na przejściach dla pieszych, aby zmobilizować decydentów do działania a nie tylko gadania. Ktoś zna termin? Miejsce? Kilka lat temu protestowali chyba na skrzyżowaniu ze Starojaworską i przy ul. Wieniawskiego. Będzie ostro na wiosnę

Lubię to! 8
?
?Rysiu 12 lutego o 17:51

A może powinniśmy protestować pod domem tego kto zawalił remont DK 3 ?

Lubię to! 11
jaworzanin z Jawora
jaworzanin z Jawora? 12 lutego o 18:20

Reanimacja temat załatwiła w Generalnej więc nie będą protestować na drodze, bo GDDKiA daje pieniądze. Chodzi o to by kto inny nie zawalił sprawy. Żeby się nie skończyło jak ostatnio...

Lubię to! 12
Baranowski Foryś Brzozowski - the best JST
Baranowski Foryś Brzozowski - the best JST 12 lutego o 15:11

dla mnie najlepsi samorządowcy z Jawora i powaitu to : Wicestarosta Baranowski, Wójt Foryś, Wójt Brzozowski brawo Panowie . Oby tak dalej . Ludzie na was zagłosują. Inni uczcie się od tych Panów. Absolutnie the best .

Lubię to! 12
wyborca
wyborca 12 lutego o 13:12

Mam pytanie do pana radnego Kobesa. Czy panu się to podoba?

Lubię to! 18
jaworzanka
jaworzankawyborca 12 lutego o 15:01

dziwne pytanie.Przecież Kobes cały czas bierze w tym udział i jego zachowanie jest odpowiedzią.

Lubię to! 19
po co to komu
po co to komujaworzanka 12 lutego o 16:28

a co z kibelkiem na Placu Wolności , radny Kobes ostro zabiegał na sesji żeby ten zabytek tam wybudować . Już wszystko było dogadane , tyle szumu a kibla dalej nie widać ,A swoją drogą to kibel w podziemiu , to fatalna inwestycja .

Lubię to! 12
Słowa, a czyny
Słowa, a czynyjaworzanka 12 lutego o 18:57

"Po owocach ich poznacie"

Lubię to! 13
sorry, taki mamy klimat
sorry, taki mamy klimat 12 lutego o 07:56

minęły raptem 2 lata a już taka sytuacja...

Lubię to! 19
coraz głębsza ta woda
coraz głębsza ta wodasorry, taki mamy klimat 12 lutego o 11:27

Titanic...

Lubię to! 15
E.S.
E.S. 12 lutego o 05:43

Bera! Będzie ten remont czy nie?

Lubię to! 16
pytanie
pytanie 12 lutego o 00:55

Czy ta władza osiągnie jeszcze niższy poziom żenady?

Lubię to! 20
survival
survival 11 lutego o 23:40

"Ja obietnic wachlarz cały mam! [..] Wokół szyi sznur okręcę Nie wychyli się już nikt!" Ten tekst to chyba wizja władzy obecnego burmistrza: https://www.youtube.com/watch?v=deNnftFxh1I

Lubię to! 9
dalej czekamy
dalej czekamy 11 lutego o 22:45

z tego co pamiętam to właśnie burmistrz Urbański pod koniec swojej kadencji uzyskał promese właśnie na tą dokumentację o której mówi burmistrz Bera i to sporą kwotę, Radni powinni sprawdzić jaka to była kwota na tej promesie , Minęło 2 lata i pora przestać mówić o robieniu i aktualizacji dokumentacji , a pora zacząć mówić o remoncie drogi , bo na to czekamy

Lubię to! 22
trend
trend 11 lutego o 22:28

pytanie o gotowość do remontu sieci podziemnej jest pytaniem które z chęcią zada każdy ok 3-4 tysięcy ludzi którzy mieszkają na całym przebiegu drogi od Narutowicza do Dąbrowskiego. Odpowiedź powinna brzmieć jednoznacznie: TAK, 2 lata czekaliśmy na ten moment i mamy wszystko gotowe. Dziś się okazuje że dopiero aktualizowana będzie dokumentacja. Teraz to trzeba szybko ogłaszać przetarg a nie bawić się w konsultacje, rozmowy, uzgodnienia. Dwa lata temu byliśmy w tym samym punkcie i zdążyliśmy wykonać tylko 2 etapy!

Lubię to! 20
o ludzie
o ludzie 11 lutego o 22:07

żenada , burmistrz nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie " czy gmina ma pieniądze na wymianę sieci ". MÓWI, MÓWI, MÓWI i nic z tego nie wynika . A wystarczyło jedno jakby odpowiedział zdanie i radny wszystko by wiedział. Gdzie jest przewodniczący Rady ??, bo jakby tak radny z opozycji tak mówi nie na temat to przewodniczący dawno by mu zabrał głos.

Lubię to! 26
uczennica
uczennicao ludzie 11 lutego o 22:42

Przewodniczącym rady jest radny daniel Iwański ( nauczyciel ), nie wiem dlaczego nie reagował ?

Lubię to! 27
Irmina
Irminauczennica 14 lutego o 21:53

Przewodniczący rady jest nauczycielem w szczególnej szkole. Ma do czynienia ze szczególnymi uczniami. Trzeba to mieć na względzie. P. Daniel Iwański powinien, według mojej oceny, być szczególnie uwrażliwiony na prawdę. Mam rację ?

Lubię to! 3
Lee
Lee 11 lutego o 21:45

Co bera robił jako radny? Czy li tylko oblewał się wodą? Bo takie mam wrażenie

Lubię to! 26
borus
borus 11 lutego o 21:20

Remont drogi DK3 wymuszony przez jej tragiczny stan przez wzmożony ruch pojazdów wszelkiej maści - zwłaszcza ciężki transport drogowy. Nikt nie wspomina o zniszczeniu inżynierii podziemnej ( w większości poniemieckiej) ale też podniszczeniu uległy budynki wzdłuż trasy , na które bardzo negatywnie wpływają drgania od pojazdów "tyrlających się po zniszconej nawierzchni przez całądobę. Jawor powinien otrzymać z tego tytułu także finanse na odnowienie substancji budynków. Fakt, że jest to tanie budownictwo końca XiX wieku - glina, słoma ,drzewo ale tez wrażliwe na drgania. Cóż "fachowcy " jaworscy nie wiedzą lub nie znają się na taranach hydraulicznych zamontowanych na ciągach kanalizacyjnych. Wykonawcy modernizacji nie mieli wskazanych miejsc ich zamontowania np na ul.Starojaworskiej.Współczuję mieszkańcom domów przy Moniuszki. Przeżywają horror.

Lubię to! 9
Kasiula
Kasiula 11 lutego o 19:27

Wypowiedź burmistrza usypiająca, przeskakuje z tematu w temat, a pytanie było proste czy gmina Jawor jest gotowa finansowo do tego zadania. Dwa lata temu też mieliśmy podobną sytuację, radny Kowalczyk pytał czy jest wszystko pod kontrolą, odpowiedź była twierdząca. Jaka okazała się prawda to Jaworzanie wiedzą, zrobiono cudem dwa z 6 odcinków. I to ma być sukces, że zaprzepaszczono szansę na modernizację całego ciągu, środki zarządcy drogi przepadły i gdy jest szansa na ich powrót po 2 latach.

Lubię to! 20
Sabat
SabatKasiula 11 lutego o 20:03

Szczerze mówiąc mnie tylko interesuje czy będzie ten remont czy mieszkańcy mogą o nim już zapomnieć. Mam dość jeżdżenia przez Jawor slalomem, od dziury do dziury. Jeśli jest szansa na modernizację drogi to trzeba z tego skorzystać. Radny oczywiście ma u mnie plusik

Lubię to! 11
Boczarek
Boczarek 11 lutego o 19:18

Radny Kowalczyk podoba mi się za swoją determinację w sprawie modernizacji tej drogi i mam nadzieję że skutecznie zmobilizuje miasto do działania. Jeśli Generalna Dyrekcja mówi że ma środki finansowe na położenie asfaltu i modernizację chodników wzdłuż tej drogi i czeka na ruch ze strony miasta, to warto się zastanowić jak miasto jest do tej inwestycji przygotowane. Wymiana sieci na całym tym odcinku to nie jest proste, więc trzeba się do tego odpowiednio przygotować. Jeśli się to wszystko uda, to burmistrz powinien głośno podziękować Kowalczykowi że ten chyba jako jeden z nielicznych radnych interesuje się czy zaklepane pieniądze zostaną wbudowane w infrastrukturę w Jaworze czy taka droga zostanie zmodernizowana ale w innym mieście - a lobby większych miast w regionie jest mocne.

Lubię to! 19
członek SLD
członek SLD 11 lutego o 19:09

Nie podobają mi się wypowiedzi wice burmistrza Agnieszki Rynkiewicz..

Lubię to! 22
sympatyk SLD
sympatyk SLDczłonek SLD 11 lutego o 19:57

Wielu członkom i sympatykom SLD nie podoba się to co robi obecna władza jaworska niestety współtworzona przez SLD. Jako wyborcy tej partii jest mi po prostu przykro i głupio...

Lubię to! 22
trelemorele
trelemorelesympatyk SLD 11 lutego o 20:19

nie podoba się, ale to tolerują i głosując popierają

Lubię to! 20
do sympatyka SLD
do sympatyka SLDsympatyk SLD 11 lutego o 20:30

Ja też głosowałem na członka tej partii.( SLD ). Mi też jest teraz głupio.W następnych wyborach nie zagłosuję na tą partię.

Lubię to! 27
jaworzanka
jaworzankasympatyk SLD 12 lutego o 10:50

ja i moja rodzina tez głosowaliśmy na Kobesa, no cóż każdy może się mylić .Ale to ostatni raz!

Lubię to! 19
do członek SLD
do członek SLDczłonek SLD 13 lutego o 13:40

Serio? Pani Rynkiewicz w wyborach zdobyła zaledwie 18 głosów poparcia, w tym pewnie jej własny i jej rodziny, a lokalne struktury SLD wybrały ją na swojego szefa a Bera na swojego zastępcę.

Lubię to! 7
kwachu
kwachudo członek SLD 13 lutego o 17:19

Cytując słowa piosenki: "Bo to jest ten kraj, kraj, kraj - kraj największych jaj, jaj, jaj"

Lubię to! 5
babcia
babcia 11 lutego o 19:07

Mamy cały obraz !. Bera sam pokazuje nam na co go stać !!!! Gdzie podział się ten młody człowiek, który namawiał nas byśmy głosowali na niego ?. W wypowiedziach i zachowaniu burmistrza nie dostrzegam tamtego człowieka. Zmienił się. Nie będę już nigdy na niego głosowała.

Lubię to! 22
buta v-ce
buta v-ce 11 lutego o 18:54

Popis dał ostatnio wybrany na v-ce stwierdzając że " nieobecni nie mają racji" Mam pytanie czy tak powinien zachowywać się v-ce przew. rady ? To świadczy o jego kulturze nie tylko politycznej a tez osobistej.

Lubię to! 23
Komentator
Komentatorbuta v-ce 11 lutego o 19:00

To jest wiadome. Ci co go znają, wiedzą. I on jest wice w radzie. Niesłychane.

Lubię to! 19
do  buta v-ce
do buta v-cebuta v-ce 11 lutego o 20:35

Nie ma czegoś takiego ,że nieobecni nie mają racji. Spytał ktoś dlaczego byli nieobecni ? Kłania się podstawowe prawo postępowania.

Lubię to! 18
pies
piesbuta v-ce 11 lutego o 20:37

Bera musi odejść.

Lubię to! 19
Szukajmy dobrych włodarzy
Szukajmy dobrych włodarzy 11 lutego o 17:54

niestety nieznajomość przepisów, kompletny brak doświadczenia w zarządzaniu, brak umiejętności skutecznego delegowanie zadań i podejmowania szybkich decyzji. Kierowanie ludźmi wymaga bowiem wyczucia i zaufania. Kierowanie wymaga nieustannej pracy. Zdolności interpersonalne mają znaczenie na każdym szczeblu zarządzania organizacją. Trzeba mieć wrodzony talent, wzmocniony odpowiednim wychowaniem, edukacją i doświadczeniem zawodowym. Trzeba umieć "czuć" drugiego człowieka. Czy ten Pan to ma ? Odpowiedzcie na to pytanie sobie sami. Ja już znam odpowiedź. Szukajmy dobrych liderów na każdym szczeblu od posła po kierownika, od wójta po sołtysa, od naczelnika po ministra,od burmistrza po senatora. Dla dobra Polski i nas jej obywateli.

Lubię to! 17
borus
borusSzukajmy dobrych włodarzy 11 lutego o 17:58

Niestety obecnie potrzebni sa fachowcy wizjonerzy lub myslący i umiejącywspomagać się wysokiej klasy fachowcami , bo trudno znaleźć alfę - omegę od wsiakich poruczeń

Lubię to! 4
cvb
cvbSzukajmy dobrych włodarzy 11 lutego o 18:11

zarządzanie to szczeblowość i hierarchicznosć moższesz mieći stu fachowców i co ci to da ? jak decyzyjny np.prezes, prezydent kierownik,Nie będzie potrafił podjąć decyzji, wyznaczyć kierunku wreszcie stanąć do walki i ciężko pracować. kraje afrykańskie od wielu lat korzystają z fachowców z zagranicy i co z tego jak lokalny wódz czy lider podpisuje i wydaje decyzje. Z jakim skutkiem ? Widać po biedzie w tych krajach. Polski i jej gmin powiatów ministerstw nie stać na "murzyńskich wodzów",którzy obstawiają się tzw. "fachowcami", "asystentkami" a jak bida to poświęcają swoich współplemieńców.

Lubię to! 10
jak to mówią
jak to mówiąSzukajmy dobrych włodarzy 11 lutego o 20:01

ryba psuje się od głowy

Lubię to! 12
sit
sitSzukajmy dobrych włodarzy 11 lutego o 20:07

najgorzej, jak słaby daje się manipulować jeszcze słabszym, którym lokalne społeczeństwo podziękowało, w nadziei, że mu pomogą, a oni tak naprawdę wykorzystując sytuację chcą wyciągnąć jak najwięcej kasy dla siebie, pogrążając naiwniaka

Lubię to! 9
inne priorytety
inne priorytetysit 12 lutego o 10:08

zwłaszcza, gdy nie znając lokalnej wspólnoty próbują przenosić na nią swoje niepowodzenia z innej wspólnoty...

Lubię to! 3
zarządzać a rządzić
zarządzać a rządzićSzukajmy dobrych włodarzy 11 lutego o 20:12

Niektórzy nie odróżniają zarządzania od rządzenia, a z rządami bywa różnie. Przypomina mi się baśń Andresena: "Nowe szaty cesarza".

Lubię to! 7
Nowe szaty cesarza
Nowe szaty cesarzazarządzać a rządzić 12 lutego o 09:37

"Przed wielu laty żył sobie cesarz, który tak bardzo lubił nowe, wspaniałe szaty, że wszystkie pieniądze wydawał na stroje. Nie dbał o swoich żołnierzy, nie zależało mu na teatrze ani na łowach, szło mu tylko o to, by obnosić przed ludźmi coraz to nowe stroje. Na każdą godzinę dnia miał inne ubranie, i tak samo, jak się mówi o królu, że jest na naradzie, mówiono o nim zawsze: "Cesarz jest w garderobie".         W wielkim mieście, gdzie mieszkał cesarz, było bardzo wesoło; codziennie przyjeżdżało wielu cudzoziemców. Pewnego dnia przybyło tam dwu oszustów, podali się za tkaczy i powiedzieli, że potrafią tkać najpiękniejsze materie, jakie sobie tylko można wymarzyć. Nie tylko barwy i wzór miały być niezwykle piękne, ale także szaty uszyte z tej tkaniny miały cudowną własność: były niewidzialne dla każdego, kto nie nadawał się do swego urzędu albo też był zupełnie głupi.         "To rzeczywiście wspaniałe szaty! - pomyślał cesarz. - Gdybym je miał na sobie, mógłbym się przekonać, którzy ludzie w moim państwie nie nadają się do swoich urzędów; odróżniałbym mądrych od głupich. Tak, ten materiał muszą mi utkać jak najprędzej". I dał obu oszustom z góry dużo pieniędzy, aby mogli rozpocząć pracę. [...] Cesarz ofiarował każdemu z oszustów krzyż do noszenia w dziurce od guzika i nadał każdemu tytuł nadwornego tkacza. [...] - Patrzcie, przecież on jest nagi! - zawołało jakieś małe dziecko.         - Boże, słuchajcie głosu niewiniątka - powiedział wtedy jego ojciec i w tłumie jeden zaczął szeptem powtarzać drugiemu to, co dziecko powiedziało.         - On jest nagi, małe dziecko powiedziało, że jest nagi:         - On jest nagi! - zawołał w końcu cały lud.         Cesarz zmieszał się, bo wydawało mu się, że jego poddani mają słuszność, ale pomyślał sobie: "Muszę wytrzymać do końca procesji". I wyprostował się jeszcze dumniej, a dworzanie szli za nim, niosąc tren, którego wcale nie było." http://basnie.republika.pl/noweszatycesarza.htm

Lubię to! 6
Szukajmy dobrych radnych
Szukajmy dobrych radnychSzukajmy dobrych włodarzy 12 lutego o 09:44

Szukajmy też dobrych radnych, którzy będą dbać i reprezentować interesy mieszkańców, a nie własne i będą mieli odwagę mówić PRAWDĘ. Dla dobra Polski i nas jej obywateli.

Lubię to! 6
Wyborca
WyborcaSzukajmy dobrych radnych 12 lutego o 09:50

Trzech dobrych radnych już mamy : Kowalczyk, Detyna i Wieczorek , szukajmy więcej takich radnych !

Lubię to! 10
opolak
opolak 11 lutego o 17:36

Uwaga ciśnieniowcy Wyż Eryka przyniesie najwyższe ciśnienie od 14 miesięcy do 1041 hPa Ciśnieniowcy powinni mieć się na baczności, bo nad Polskę nadciąga potężny wyż imieniem Eryka, który przyniesie nam najwyższe wskazania barometrów aż od 14 miesięcy. To może mieć niebagatelny wpływ na nasze samopoczucie, a nawet zdrowie. O tej porze roku wahania ciśnienia potrafią być bardzo duże, ponieważ raz dostajemy się pod wpływ mokrych i wietrznych niżów, a innym razem pogodnych i bezwietrznych wyżów. Wahania ciśnienia w ciągu miesiąca potrafią przekraczać 50 hPa. Ciśnienie rośnie od kilku dni, ponieważ nad Skandynawią rozrasta się Eryka, jeden z najpotężniejszych wyżów w tym sezonie w Europie. W miniony czwartek (9.02) nad północnym pograniczem Finlandii i Szwecji ciśnienie w jego centrum sięgnęło aż 1055 hPa. Wyż zaczął swoją wędrówkę na południe i jutro (12.02) znajdzie się nad północną Polską. Ciśnienie w godzinach wieczornych w północnej części Warmii, Mazur i na Suwalszczyźnie wzrośnie nawet do 1044 hPa, a tym samym będzie najwyższe od grudnia 2015 roku, czyli od 14 miesięcy. W Jaworze 1040 hPa. Uważajcie Twoja pogoda pl

Lubię to! 1
wodzirej :)
wodzirej :) 11 lutego o 17:21

Bera tak zamula, że nie można go słuchać. Może on chce zahinotyzować radnych? Jak widać część już siedzi jakby nieobecna.

Lubię to! 26
równia pochyła
równia pochyła 11 lutego o 16:37

Zaufanie i poparcie dla Pana Arka Baranowskiego rośnie odwrotnie proporcjonalnie do Bery

Lubię to! 24
to kabaret czy już oddział psychiatryczny?
to kabaret czy już oddział psychiatryczny? 11 lutego o 14:31

jak kolejne pieniądze dla ludzi to powiat, jak inwestycje to starostwo, Jak rozmowy o pracę w mercedesie to powiat a jak kabaret to wiadomo gdzie. tyle w temacie

Lubię to! 23
buba
buba 11 lutego o 13:43

Witam pisze na tym portalu już od jakiegoś czasu, i dalej twierdze i mam przekonanie że Pan Kowalczyk ma bardzo mocne aspiracje na Burmistrza. Jestem pewien i stawiam na TOTKA że jego kandydatura wypłynie z podziemi Jaworskiego zamku już wkrótce.Pozdrawiam wszystkich mieszkańców Jawora

Lubię to! 5
M.P.
M.P.buba 11 lutego o 15:25

Daj Boże, żeby wystartował i uwolnił energię jaworzan, których zastąpili ludzie spoza miasta

Lubię to! 21
Gośka
Gośkabuba 11 lutego o 22:42

Moim zdaniem Krzysiu to prawdziwy społecznik, i nie dziwię się że w wyborach dostał tyle głosów co trzech innych radnych razem wziętych. Zawsze uważałam, że aktywność, otwartość, szczerość, życzliwość zawsze zaprocentuje. Pozdrawiam

Lubię to! 12
np
npbuba 14 lutego o 21:42

zagłosuję na p.Kowalczyka jak się wypisze z Porozumienia Prawicy, oni też mieli swoje 12 lat rządów na salonach!!!!!!!!!!!!!!!!

Lubię to! 1
Javor
Javorbuba 16 lutego o 06:12

Popieram

Lubię to! 0
Próżnia
Próżnia 11 lutego o 13:39

Bera to poeta- bajki opowiada ;)

Lubię to! 26
Pandora
PandoraPróżnia 11 lutego o 16:28

a kto jest jego Muzą?

Lubię to! 15
Zoolog
ZoologPandora 11 lutego o 18:55

Monia 🐍

Lubię to! 20
dziekuje panie Arku
dziekuje panie Arku 11 lutego o 13:37

to jest efekt pracy Baranowskiego i powiatu z dwóch tygodni. Panie Arku czytam i jestem pełna podziwu To Pan powinien być Burmistrzem ! Absolutna pierwsza liga samorządowa. Brawo Panie Baranowski. Uczcie się od tego Pana kochani włodarze naszego Jawora. Warto http://jawor24h.pl/powiat/wiadomosci/9072/powiat-jaworski-wspolnie-z-daimlerem-powalczy-o-fundusze-europejskie#coment49736 http://jawor24h.pl/powiat/wiadomosci/9071/darmowe-zajecia-jezyka-niemieckiego-i-angielskiego-oraz-informatyki http://jawor24h.pl/powiat/wiadomosci/8959/foto-remont-dk3-zostanie-dokonczony#coment49730

Lubię to! 18
sektywny
sektywnydziekuje panie Arku 11 lutego o 16:15

całkowicie się z tym zgadzam

Lubię to! 14
Banderowcy
Banderowcy 11 lutego o 12:32

Rzeczywiście. Ratlerki. Dobre określenie he he

Lubię to! 5
Dziwne
Dziwne 11 lutego o 11:48

Jego radni dalej ślepo w niego wierzą. Oj, naiwni

Lubię to! 22
Bul Dog
Bul Dog 11 lutego o 11:32

Detynie trzeba było dać przewodniczącego i miałby spokój a nie takie ratlerki

Lubię to! 3
?!
?!Bul Dog 11 lutego o 11:36

to radnego Detynę można "kupić" za jakąś funkcje albo stanowisko?

Lubię to! 5
!
!?! 11 lutego o 12:00

Napewno nie !

Lubię to! 24
ciekawy
ciekawy?! 14 lutego o 09:38

A gdzie pracuje radny Detyna?

Lubię to! 0
do Bul Dog
do Bul DogBul Dog 14 lutego o 09:51

Serio myślisz, że radny Detyna ma "zamiłowanie" do zadawania pytań Burmistrzowi, aby dla spokoju dano mu jakieś stanowisko albo funkcję???

Lubię to! 3
?
?Bul Dog 14 lutego o 09:54

Radny Detyna zadawał pytania o zatrudnienie, po złożeniu skargi uzyskał odpowiedź. Co z tą odpowiedzią/wiedzą dalej zrobił albo zamierza zrobić? Do czego była mu ona potrzebna-jak zamierza ją wykorzystać?

Lubię to! 2
ciekawe
ciekawe? 14 lutego o 11:03

po co radnemu była ta wiedza?

Lubię to! 2
dt
dt 11 lutego o 11:27

Z remontem DK3 od początku kręcił i mataczył i dalej trzyma się tej samej wersji. Myśli, że ludzie są głupi i dadzą sobie kit wciskać. W internecie nic nie ginie - pamiętaj o tym p. bera.

Lubię to! 24
mieszkanka
mieszkanka 11 lutego o 11:24

Mógłby podać się do dymisji oszczedziłby zdrowia sobie i nam.

Lubię to! 30
Mietek
Mietek 11 lutego o 11:18

Emilku, pogoń to towarzystwo doradców. Żal patrzeć

Lubię to! 13
mietkowa
mietkowaMietek 14 lutego o 21:54

takich "fachowców" ktoś wybrał, ciekawe jakie kryteria były brane pod uwagę, zamiatanie pod dywan?

Lubię to! 4
konkret
konkretmietkowa 14 lutego o 22:00

jak masz podejrzenie, że coś zostało zrobione niezgodnie z prawem, to zgłoś to do prokuratury-żeby to zbadała

Lubię to! 2
albo do CBA
albo do CBAmietkowa 14 lutego o 22:06

http://cba.gov.pl/pl/kontakt/97,Kontakt.html

Lubię to! 3
równia pochyła
równia pochyła 11 lutego o 10:08

Nie wiem kto mu doradza, ale jedno jest pewne-wg. mnie coraz bardziej pogrąża go to doradztwo i to w różnych kwestiach.

Lubię to! 22
tak to wygląda
tak to wyglądarównia pochyła 11 lutego o 10:17

moim zdaniem ktoś strasznie "ciągnie" go w dół i nie wiem, czy robi to celowo, czy też z głupoty, buty, itp., ale efekt jest ten sam

Lubię to! 9
Też tak może być !
Też tak może być !równia pochyła 11 lutego o 10:23

A może On sam z siebie taki mądry ?

Lubię to! 16
serio?
serio?Też tak może być ! 11 lutego o 10:25

to do czego zatrudnił doradcę, świdnicką kancelarię i "poobstawiał" się swoimi ludźmi?

Lubię to! 17
z
zTeż tak może być ! 11 lutego o 11:20

Człowiek dopiero wtedy jest szczęśliwy,gdy może służyć.a nie wtedy,gdy musi władać.Władza imponuje tylko małym ludziom,którzy jej pragną,by nadrobić swoją mądrość.Człowiek naprawdę wielki,nawet gdy włada jest sługą.K.S-Wyszyński

Lubię to! 20
równia pochyła
równia pochyłaTeż tak może być ! 13 lutego o 08:25

Ciągle zagląda do komórki, jakby wyczekiwał na jakąś wiadomość. Nie wiem kto mu doradza, ale jedno jest pewne-wg. mnie coraz bardziej pogrąża go to doradztwo i to w różnych kwestiach.

Lubię to! 4
doradca
doradcarównia pochyła 11 lutego o 10:23

no cóż, jak doradca burmistrza sam potrzebował doradztwa i to także pracowników, a teraz jako sekretarz protokołuje spotkania burmistrza z klubem sportowym zamiast w tym czasie zajmować się organizacją pracy w urzędzie i nadzorem nad realizacją zadań podległych mu ludzi, którzy z wieloma sprawami chodzą do zastępcy burmistrza, aby załatwić sprawę, to już mnie nic nie dziwi

Lubię to! 20
takie historie
takie historiedoradca 11 lutego o 10:36

i do tego wydaje pracownikom polecenia, aby w sprawach organizacji pracy zwracali się do swoich bezpośrednich przełożonych

Lubię to! 13
blisko burmistrza
blisko burmistrzadoradca 11 lutego o 10:41

ale jak doradca burmistrza a potem sekretarz zajmuje gabinet zastępców burmistrza a zastępca burmistrza "wyautowany" jest poza sekretariat to też to dziwnie wygląda

Lubię to! 16
tak to wygląda
tak to wyglądadoradca 11 lutego o 11:04

"powiat świdnicki" przy burmistrzu, SLD "na korytarzu"

Lubię to! 23
jak jest?
jak jest?doradca 11 lutego o 11:07

Może radny Olszewski nam to wytłumaczy?

Lubię to! 13
coraz ciekawiej
coraz ciekawiejdoradca 11 lutego o 12:03

myślę, że następny wywiad z radnym Olszewskim będzie baaardzo ciekawy, już nie mogę doczekać się kolejnego wydania

Lubię to! 16
Ola
Oladoradca 11 lutego o 12:16

Jak ktoś nie kupił jeszcze ostatnich Wiadomości to niech przeczyta koniecznie.

Lubię to! 19
Titanic
Titanicdoradca 11 lutego o 12:26

jak to ktoś kiedyś napisał: "Taniec wodzireja na titanicu..." http://jawor24h.pl/polska/wiadomosci/7526/monika-zmijewska-sekretarzem-gminy

Lubię to! 10
super
superdoradca 11 lutego o 12:29

czekamy na kolejny wywiad z radnym Olszewskim

Lubię to! 12
kto tak naprawdę rządzi?
kto tak naprawdę rządzi?doradca 12 lutego o 10:58

Dziwnie z zewnątrz wygląda ta koalicja, gdzie część koalicjantów nie ma prawa do własnego zdania, głosu, itp.

Lubię to! 4
patrząc z boku...
patrząc z boku...równia pochyła 12 lutego o 11:34

Baranowski zyskuje zaufanie i poparcie jaworzan odwrotnie proporcjonalnie do Bery. Im więcej takich "wpadek", tym ten proces przebiega szybciej. Nie wiem kto mu doradza, ale jedno jest pewne-wg. mnie coraz bardziej pogrąża go to doradztwo i to w różnych kwestiach.

Lubię to! 3
eksraklasa samorządowa
eksraklasa samorządowapatrząc z boku... 13 lutego o 08:20

To człowiek z wiedzą, doświadczeniem, kręgosłupem moralnym, honorem i słowny-absolutna ekstraklasa samorządowa. Tacy ludzie potrafią współpracować z każdym, a nie tylko ze swoja mierną, ale wierną "drużyną". Ten człowiek ceni sobie prawdę, bo na dłuższą metę i tak wyjdzie na jaw.

Lubię to! 3
Tom
Tompatrząc z boku... 13 lutego o 08:37

myślę, że jeszcze nie jedną rzeczą pozytywnie zaskoczy, bo jaworzanie mu ufają i coraz śmielej zwracają się do niego z różnymi sprawami, a on nigdy nie pozostawia ich bez żadnego wsparcia

Lubię to! 3
Wam
Wam 11 lutego o 09:24

Zwracam się z zapytaniem do Pana Pawlinowa. Co by na to powiedział pana idol Piłsudski ?

Lubię to! 25
kwachu
kwachuWam 11 lutego o 09:35

Że kasztankę trzeba napoić.

Lubię to! 9
że tak zapytam
że tak zapytamWam 11 lutego o 09:37

A żona wygrała ten nabór na kasjera w Ratuszu?

Lubię to! 28
!
! 11 lutego o 09:15

10-ta minuta ostatniego nagrania (z sesji z dn. 03.02.2016r.)-radny Detyna zgłasza Berze, w obecności Rynkiewicz i radnych, że nie dostał odpowiedzi na interpelację o ilość osób zatrudnionych spoza Jawora. Bera do 27.04.2016r. nie udzielał odpowiedzi na zadane mu przez Detynę pytanie, czym doprowadził do złożenia w dn. 27.04.2016r.przez niego skargi na swoją bezczynność. A panaburmistrzowi radni, pomimo że byli świadkami tego zjawiska, uznali skargę Detyny za bezzasadną.

Lubię to! 22
?
? 11 lutego o 09:00

Chłopie, czegoś się najadł, żeby tak trzy po trzy gadać? Toż to się kupy nie trzyma

Lubię to! 22
piskorz
piskorz 11 lutego o 08:54

Kompromitacja . Nie wie o czym mówi i co wcześniej mówił . Widać jak manipuluje i wije się jak piskorz w swoich "fachowych" wypowiedziach. Jest to świadectwo ignorancji i braku kompetencji

Lubię to! 29
k
k 11 lutego o 07:21

Niech nie wciska kitu. Tu cały wywiad: http://www.jawor.pl/pl/aktualnosc-3897.html

Lubię to! 23
SLD
SLD 11 lutego o 07:10

Coraz częściej nasuwa mi się myśl, że lepiej jakbyś się Emil wcale nie odzywał. Jak tak dalej pójdzie to oddamy miasto PIS-owi. Przestań się kompromitować. Daj Agnieszce możliwość wypowiedzenia się w tych kwestiach.

Lubię to! 13
foka
fokaSLD 11 lutego o 09:09

klub razem powinien go przed wyborami schować jak pis kaczyńskiego i tego drugiego na b

Lubię to! 18
zwykły
zwykłySLD 11 lutego o 09:30

Wypowiedzi Agnieszki mi się jeszcze bardziej nie podobają. Traktowanie ludzi "z góry" przypomina mi czasy sprzed okrągłego stołu.

Lubię to! 25
BB
BBzwykły 11 lutego o 09:35

Taka postawa skutecznie zraża do siebie ludzi.

Lubię to! 23
ocena
ocenazwykły 11 lutego o 12:28

z jakiegoś powodu w wyborach dostała od jaworzan zaledwie 18 głosów, w tym pewnie jej i jej rodziny

Lubię to! 23
M.Ś.
M.Ś. 11 lutego o 06:56

Pogubił się. Przecież nie chce napewno dla Jawora źle. Słabo to jednak wygląda

Lubię to! 4
Dobra rada
Dobra rada 11 lutego o 06:54

Emilian, straszne błędy popełniasz. Ciężko na to patrzeć. Oni to wszystko wykorzystują. Kto ci doradza chłopie? Zmień szybko na jakiegoś profesjonalistę. Obecnie będą cię postrzegać jako osobę niewiarygodną

Lubię to! 16
doradcy
doradcyDobra rada 11 lutego o 09:48

Może korzystał z jakiegoś sms-owego doradzwa?

Lubię to! 22
Smutne
Smutne 11 lutego o 06:38

Współczuję jaworzanie ...

Lubię to! 26
Komedia
Komedia 11 lutego o 06:36

Ale jaja :) To już lepiej jak nabierał wody w usta :D Przynajmniej się nie kompromitował

Lubię to! 29
Żenujące
Żenujące 11 lutego o 06:22

Brak słów, pustosłowie, owijanie w bawełnę, skakanie z tematu na temat, brak konkretów, co to jest ??? Nie dziwię się Olszewskiemu, że postanowił odciąć się od takich postaw. Dziwię się radnym, którzy wspierają coś takiego

Lubię to! 27
PO
PO 11 lutego o 05:57

Pamiętam te tytuły :-) he he he. Dobry jest. "Mistrz" słowa

Lubię to! 25
...
... 11 lutego o 05:50

Kameleon

Lubię to! 23
Jaworzanin
Jaworzanin 11 lutego o 03:19

Facet udziela wywiadu dla - no właśnie, kogo? - wywiad zamieszczony jest na stronie urzędu miasta, a on mówi, że "takiego komunikatu nie było". Amnezja, czy kłamstwo? Nie wie co mówi i jakich wywiadów udziela? Co tu się dzieje??? Print screen jest najlepszym dowodem na to. Szok!!!

Lubię to! 29
ożesz
ożesz 11 lutego o 02:46

Masakra kto nami rządzi

Lubię to! 29

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pozostałe wiadomości

Więcej wiadomości
REKLAMA
  • Zawody strzeleckie „Złoty Pączek”
    Zawody strzeleckie „Złoty Pączek”
  • Spektakl „Edukacja Rity”
    Spektakl „Edukacja Rity”
  • (FOTO) Wszystko dla Malwinki
    (FOTO) Wszystko dla Malwinki
Więcej wiadomości
Więcej wiadomości
Więcej wiadomości
  • Opowiedzą o Islandii i Korsyce
    Opowiedzą o Islandii i Korsyce
  • Spacerkiem po... kaplicach św. Barbary i św. Wojciecha
    Spacerkiem po... kaplicach św. Barbary i św. Wojciecha
  • Spacerkiem po… klasztorze pobernardyńskim
    Spacerkiem po… klasztorze pobernardyńskim
Więcej wiadomości
  • Gmina Mściwojów na fali!
    Gmina Mściwojów na fali!
  • Warto spojrzeć na południe
    Warto spojrzeć na południe
  • Idzie nowe w OSP!
    Idzie nowe w OSP!
Więcej wiadomości
  • UWAGA! Oszukują
    UWAGA! Oszukują "na wnuczka"
  • Nieprzejezdna droga do Figlowa
    Nieprzejezdna droga do Figlowa
  • Wypadek na ul. Kuzienniczej
    Wypadek na ul. Kuzienniczej
Więcej wiadomości
  • Warsztaty ziołowo-herbaciane w bibliotece
    Warsztaty ziołowo-herbaciane w bibliotece
  • Diabetobus Fundacji NEUCA dla Zdrowia zawita do Bolkowa
    Diabetobus Fundacji NEUCA dla Zdrowia zawita do Bolkowa
  • Bezpłatne badania mammograficzne
    Bezpłatne badania mammograficzne
Więcej wiadomości