Wtorek, 16.04.2024 234

 

Pliki cookies 06:45
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

(Film) Mercedes oficjalnie w Jaworze!

Na specjalnej konferencji prasowej premier Beata Szydło wraz z wicepremierem Mateuszem Morawieckim oficjalnie potwierdzili podpisanie umowy z koncernem Daimler AG na budowę fabryki silników w DSAG S3.

Źródło: TVP Info

Komentarze (122)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

negocjacje z inwestorem
negocjacje z inwestorem16 października 2016 o 10:00
Procedura udzielania wsparcia przez RZĄD przedsiębiorcy planującemu inwestycje w Polsce (rodzaj i wysokość wsparcia negocjowana jest przez Ministra Gospodarki i inwestora): http://www.paiz.gov.pl/dlaczego_Polska/zachety_inwestycyjne#
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie czarujmy się
nie czarujmy sięnegocjacje z inwestorem16 października 2016 o 15:38
Burmistrz Jawora (Bera) nie ma takich możliwości prawnych i finansowych, aby ściągać do Polski (do Jawora) poważnych inwestorów zagranicznych: http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/daimler-mercedes-w-polsce-pomoc-publiczna,79,0,2171727.html
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
skuteczność
skuteczność14 października 2016 o 22:33
dobrze, że obecny rząd wziął te negocjacje z Mercedesem w swoje ręce, bo pewnie skończyłoby się jak z tym Jaguarem
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
coś tu jest nie tak
coś tu jest nie takskuteczność15 października 2016 o 08:11
I w Jaworze przydałoby się coś zmienić, bo skoro od 2 lat niewiele się realizuje inwestycji, mimo jak to sam burmistrz przyznał podczas sesji absolutoryjnej z jednej strony dobrej kondycji finansowej gminy, po czym w mediach mówi, że pieniędzy starcza raptem na skwerki, to coś tu jest nie tak.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???!!!
???!!!coś tu jest nie tak15 października 2016 o 12:00
to co się dzieje z tymi pieniędzmi-na co idą?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rozwój gospodarczy
rozwój gospodarczyskuteczność15 października 2016 o 08:05
Bardzo dobrze, bo dzięki temu po tylu latach przekładania budowy S3 w końcu jest realizowana, co umożliwia rozwój gospodarczy gmin znajdujących się w jej bliskiej lokalizacji, w tym także Jawora-o czym zresztą świadczy to, że Jaworem w końcu, po tylu latach oczekiwania, na poważnie zaczynają interesować się poważni inwestorzy. Logistyka bowiem jest podstawą do planowania tego typu inwestycji.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
całe szczęście
całe szczęścieskuteczność15 października 2016 o 08:01
w ogóle dobrze, że wziął wszystkie sprawy w swoje ręce, co poprzedni jak się okazuje miał wiele za uszami-włącznie z podniesieniem wieku emerytalnego wbrew opinii Polaków, wystawne życie dla nielicznych (np.ośmiorniczki) zamiast za te pieniądze wprowadzanie prawdziwej polityki prorodzinnej w formie wsparcia finansowego dla polskich rodzin jak obecnie 500+, wprowadzenie do Polski rakotwórczego GMO, podczas, gdy inne wysoko rozwinięte państwa u siebie to wycofują: "1 lipca posłowie PO i PSL przegłosowali nową ustawę o nasiennictwie, która otwiera Polskę na uprawy GMO (Genetycznie Modyfikowane Organizmy) oraz spowoduje poważne ograniczenia dostępu do tradycyjnych/regionalnych nasion. GMO stanowi poważne zagrożenie dla zdrowia ludzi i zwierząt, różnorodności biologicznej, polskiego rolnictwa i bezpieczeństwa żywnościowego. Uwolnienie genetycznie zmodyfikowanych organizmów do naturalnego środowiska jest procesem nieodwracalnym, a współistnienie ich z tradycyjnymi uprawami NIEMOŻLIWE. Nikt nie będzie miał wyboru – ani rolnicy, ani konsumenci – jeśli nastąpi skażenie naszych pól, tak jak ma to miejsce np. w USA czy Kanadzie. Zostaniemy skazani na żywność, która powoduje alergie, niepłodność, choroby nowotworowe i oporność na antybiotyki. Skorzystają na tym TYLKO ponadnarodowe korporacje. W Europie już 9 krajów wprowadziło zakazy na uprawy GMO chroniąc swoje społeczeństwa (Francja, Austria, Węgry, Włochy, Luksemburg, Grecja, Niemcy, Bułgaria oraz Szwajcaria). http://e-anetabloguje.blog.pl/2016/05/25/czarna-lista-najbardziej-trujacych-produktow-gmo-w-polsce/
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obserwator
Obserwator14 października 2016 o 19:28
Czytałem artykuł w którym Pani Poseł pyta się co z Mercedesem a teraz wielki sukces ogłasza czyżby nie wiedziała ???
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
no i co
no i coObserwator14 października 2016 o 19:31
bo jak się raz zainteresowała, to już dopilnowała
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o ironio
o ironiono i co14 października 2016 o 21:57
cóż za "dobry duszek" z tej pani poseł jak to określiła jej koleżanka lubiąca szydełkować
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Abstynent od dzisiaj
Abstynent od dzisiaj14 października 2016 o 17:09
Gdzie jest Burmistrz Bolkowa. Tyle ludziom naobiecywał mówiąc o strefie w okolicach Bolkowa. Ten Pan powinien odejść jak jego kumpel od w.....i.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
%
%Abstynent od dzisiaj14 października 2016 o 20:35
%
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
po prosu brak mi słów...
po prosu brak mi słów...14 października 2016 o 16:52
Oglądnęłam filmik, w którym burmistrz sam siebie nakręcił w gabinecie i to upublicznił...Chyba włączę sobie Króla Juliana, żeby zrozumieć pewne rzeczy...
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
matrix
matrixpo prosu brak mi słów...14 października 2016 o 22:23
ale jazda...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
od niedoboru gorszy przesyt
od niedoboru gorszy przesytpo prosu brak mi słów...14 października 2016 o 20:34
nawet największa słodycz w nadmiarze może zemdlić
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janek
Janek14 października 2016 o 15:53
W Jaworze nie ma ludzi do pracy za 2000 zł/mc a co dopiero 1500 zł/mc niech już dzwonią po Ukraińców
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wDB
wDB14 października 2016 o 14:57
konferencja prasowa w dniu 13.10 2016.Głos zabiera Markus Shaefer szef rozwoju Daimler AG "przedstawiono nam siedem propozycji ,ale jak zobaczyłem teren koło Jawora to od razu wiedziałem ,że to jest to". Takie są fakty .A teraz śmiało piszcie o zasługach PISu ,PO czy nawet PSLu.Bez decyzji Markusa dalej rosły by tam buraki.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie wszystko
nie wszystkowDB14 października 2016 o 20:23
JAGUAROWI też odpowiadał ten teren i lokalizacja, tylko warunki zaproponowane przez rząd mu nie odpowiadały
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
skuteczność
skutecznośćnie wszystko14 października 2016 o 22:15
warto dodać, że przez rząd PO, dobrze, że obecny rząd wziął te negocjacje w swoje ręce, bo pewnie skończyłoby się jak z tym Jaguarem
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to dopiero początek
to dopiero początekwDB14 października 2016 o 15:38
To jest to, to oznacza, że odpowiadał im teren, ale negocjacje dot. znacznie szerszych zagadnień (przede wszystkim finansowej, organizacyjnej i prawnej pomocy państwa), niż tylko zaoferowanie terenu.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
edek
edek14 października 2016 o 14:12
Są tacy, którym nigdy nie dogodzi nawet to, że będą nowe miejsca pracy. Byle tylko podjudzać , krytykować , mącić. Obrzydliwe. Nie pasuje jednemu z drugim, to nie pchajcie się tam do pracy, pewnie jakąś macie, a jeżeli macie, to nie wsadzajcie nosa, gdzie nie musicie.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fredek
fredekedek14 października 2016 o 15:43
Alby Ty jesteś naiwny, albo ze środowiska klakierów-nikt tu nikogo nie podjudza, tylko wyraża własne zdanie, opinie, przemyślenia nt. tego co się dzieje, a dziać się nie powinno, albo tego co się nie dzieje, a dziać się powinno. Uwierz w końcu w to, że w Jaworze naprawdę mieszkają ludzie inteligentni, którzy potrafią oglądać, słuchać i czytać ze zrozumieniem i wyciągać własne wnioski. Wg mnie (takie jest moje odczucie na otaczające mnie zewsząd informacje), to co się od pewnego w Jaworze dzieje, to jest normalny cyrk, szkoda tylko, że za publiczne pieniądze.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
edek
edekfredek14 października 2016 o 18:54
do fredka . Masz rację.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
drobny szczegół a wiele zmienia
drobny szczegół a wiele zmieniafredek14 października 2016 o 17:36
być może albo ja Ciebie zrozumiałem, albo ty źle interpretujesz komentarze-jaworzanie cieszą się z tego, że p.Morawieckiemu udało się wynegocjować ten kontrakt z Mercedesem-co zresztą dość mocno i kilkakrotnie przewija się w komentarzach. Tylko z tych komentarzy ja zrozumiałem, że jaworzanie negatywnie odbierają to, co dzieje się a wg nich dziać się nie powinno, lub też nie dzieje się, a wg nich dziać się powinno nie na poziomie rządu, tylko a poziomie gminy
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
edek
edekfredek14 października 2016 o 16:48
Nie jestem ze środowiska klakierów, nie mam nic wspólnego z decyzjami kogokolwiek , a dotyczącymi Jawora, tylko z wielu wypowiedzi wynika, że ludzie ucieszyli się powstaniem nowych miejsc pracy czyli jest powód do zadowolenia, a skoro tak, to może trzeba dać sobie spokój z krytyowaniem dla krytykowania. Przypuszczam , że jesteś lepiej zorientowany w temacie i trudno się z Toba nie zgodzić. Pozdrawiam.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lidl
lidl14 października 2016 o 14:10
taki sam sukces bery jak i brzozowskiego ! Analogiczna sytuacja : mieszkam koło Lidla i mógłbym się chwalić że jest to moja zasługa bo Lidl jest na mojej ulicy ! Obojętnie kto otworzy sklep, biuro kredytowe, obojętnie jaką działalność itp. to jest zasługa bery ? śmiech na sali panie bera!
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gregory
gregory14 października 2016 o 13:48
http://natemat.pl/192275,szydlo-z-morawieckim-chwala-sie-kontraktem-z-mercedesem-tyle-ze-zalatwili-go-politycy-po
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
peck
peckgregory14 października 2016 o 16:39
no, politycy PO "załatwili" już jeden kontrakt ze strategicznym dla Polski i Jawora inwestorem-JAGUAREM, tylko nie bardzo wiem, gdzie tu powód do chwalenia się
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
alicja
alicja14 października 2016 o 13:31
Kilka komentarzy z elegnickie. gość 2016-10-13 18:53 Strzał w dziesiątkę, ogromny sukces pana Burmistrza Cytować +8 #5 Mamy to 2016-10-13 15:04 Brawo Burmistrz, Brawo Wy, Brawo Mercedes Menz! Mamyyyyyy To! Cytować +9 #4 Dumny 2016-10-13 14:29 Nastał czas BERY! Dumny z Burmistrza Cytować +9 #3 Jaworzanin 2016-10-13 13:28 jako mieszkaniec śledze losy tej inwestycji od samego początku. wreszcie wszystko znalazło swój szczęśliwy finał. wielka szkoda , że to żadna zasługa naszej jaworzanki poseł Elżbiety Witek, która dzisiaj zebrała laury. Można Berę lubić, nie lubić, ale ta inwestycja to zasługa JEGO i jego ludzi . Wstyd, że pomija się autorów tego "sukcesu dla polskiej gospodarki". Cytować +10 #2 Benz 2016-10-13 13:10 Ciężka praca burmistrza i współpracowników uwieńczeniem wielkiego sukcesu. Gratulacje Cytować +10 #1 czytelniczka 2016-10-13 10:49 Determinacja burmistrza godna podziwu, nikt nie wierzył w jakąkolwiek inwestycję w Jaworze. Wielkie uznanie dla pana Bery. Cytować
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do alicji
do alicjialicja14 października 2016 o 15:58
Alicja co ty wogóle piszesz , według ciebie na podstawie komentarzy z elegnickie uważasz że to sukces Bery , to bardzo ci współczuję . Śmieszne cytowanie komentarzy ma oznaczać ogromny sukces ??? Mam propozycje zacytuj jeszcze negatywne komentarze dotyczące sukcesu pana Bery.Byłoby to może ciekawsze.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obiektywny
obiektywnydo alicji14 października 2016 o 16:21
ja nie jestem związany ani z jawor24, ani z nikim i niczym innym, ale wg mnie spora część negatywnych komentarzy jest w pełni uzasadniona
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
alicja
alicjado alicji14 października 2016 o 16:12
Cytować negatywnych nie muszę. Sami je piszecie. A nie oceniam po komentarzach tylko pokazuję zgoła inne podejście ludzi nie związanych z jawor 24.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jasnowidz
jasnowidzalicja14 października 2016 o 15:47
a e-legnickie nie współpracuje czasem z gminą?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
alicja
alicjajasnowidz14 października 2016 o 16:11
ja nie piszę o artykule tylko o komentarzach ludzi
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
krówka
krówkaalicja14 października 2016 o 15:46
a może tam piszą zatrudnieni przez włodarza pijarowcy? ja tam mam zaufanie do tego portalu-wiem, że nie daje się nikomu prowadzić na sznureczku zwanym kasa, nepotyzm, kumoterstwo, itp.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
alicja
alicjakrówka14 października 2016 o 16:10
tak samo mogli by pisać tutaj
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
alicja
alicja14 października 2016 o 11:22
W większości Państwa komentarze są tendencyjne. Opluć, zniesławić, wyszydzić. Mam wrażenie, że cokolwiek Bera zrobi lub nie zrobi to Państwo i tak będziecie go opluwać. Tworzy się nowa szansa dla Jawora, o której jeszcze kilka lat temu nikt nawet nie śnił. Zamiast się cieszyć, bez względu na to czyja w większej mierze to zasługa, bo każdy z wymienianych ma swój udział, to tylko robicie nagonkę. Redakcjo może warto byłoby rzetelnie podejść do tematu i napisać prawdę, kto i co zrobił (ale pewnie nie byłoby to dla niektórych "ojców" przedsięwzięcia pochlebne).
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zrozum
zrozumalicja14 października 2016 o 16:08
jakie działania, taki odzew (opinie, komentarze)
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
komentarz
komentarzalicja14 października 2016 o 15:49
jaworska wspólnota samorządowa ma prawo wyrażać swoje opinie nt. tego co się dzieje gminie, bo to jaworzanie są tak naprawdę pracodawcami dla burmistrza i rady
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gogo
gogokomentarz14 października 2016 o 21:57
przede wszystkim dla szacownej Rady,której podziękują już niedługo/na druga kadencję nie macie zadnych szans/
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin.
Jaworzanin.14 października 2016 o 11:08
Udział burmistrza Bery w pozyskaniu Mercedesa do Jawora? taki jak w przysłowiu: "Zobaczyła żaba jak kują konia i sama nogę wystawia" Pozdrawiam.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Iluzja
IluzjaJaworzanin.15 października 2016 o 09:47
ale za to na lewo i prawo chętnie udziela wywiadów na ten temat, ba nawet podaje się za inicjatora powstania strefy i załatwienia dla Polski i Jawora Mercedesa
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Monia
MoniaIluzja15 października 2016 o 11:58
niektórzy nawet dają się na to nabrać ;)
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dobre
dobreJaworzanin.14 października 2016 o 22:16
haha
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pis super partia k..wo!
Pis super partia k..wo!14 października 2016 o 09:14
Zapomniałm dodać że jeszcze najlepszy wójt Męcinki Pan Mierosław Brzo! Swoim magnetyzmem wzroku i sokolą czujnością zadziałał :D
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pis super partia k..wo!
Pis super partia k..wo!14 października 2016 o 09:12
Wszystko kłamstwa, żaden Morawiecki,żaden Bera! To największa z wielkich posłanka Witek wszystko załatwiła , Baranowski, Laskowski oraz radni i miłosnicy pisu :D bo to prawdziwi najlepsi jaworzanie i katolicy a nie jakieś żydy i inne komunisty
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o co ci chodzi?
o co ci chodzi?Pis super partia k..wo!14 października 2016 o 09:42
A widziałeś by na oficjalnych stronach Starostwa ktoś chwalił się Mercedesem? Starostwo od początku wspierało starania i nadal współpracuje ze Strefą i inwestorem, tyle że wcale nie przypisuje sobie zasług.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niesamowite
niesamowiteo co ci chodzi?14 października 2016 o 16:34
Wielki szacun dla p.Morawieckiego-tyle zrobił dla Polski i jaworzan (wynegocjował na strategicznego inwestora-przedsiębiorcę-pracodawcę) i tak mało zdjęć i filmów z nim na ten temat krąży. Dla mnie to bardzo inteligentny, przedsiębiorczy, skuteczny a jednocześnie skromny człowiek-FACHOWIEC.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jawosen
jawoseno co ci chodzi?14 października 2016 o 16:18
A widzieliście ile filmów z Berą w roli głównej zamieszczonych jest na oficjalnej stronie urzędu? Na służbowe fejsy, to aż boje się wchodzić. Dla mnie jest to co najmniej dziwne. Śniło mi się ostatnio, że że urząd zamienił się w studio tv. Nie jestem teraz pewna tego, co czuję-zaczynam się gubić między snem a jawą.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
efekt
efekto co ci chodzi?14 października 2016 o 15:55
rząd pracuje po cichu i są widoczne i dla mnie zrozumiałe efekty pracy (po kolei, sukcesywnie spełnia obietnice wyborcze, w tym także w zakresie ożywienia gospodarczego polski i jej regionów poprzez pozytywne negocjacje z Mercedesem), starostwo pracowało po cichu i są widoczne i dla mnie zrozumiałe efekty pracy, burmistrz pracuje dość głośno, ale mam pytanie, bo chyba osłabił mi się wzrok-co konkretnie zrobił burmistrz?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
.
.o co ci chodzi?14 października 2016 o 10:17
bo starostwo zwyczajnie pracuje i wypełnia swoje obowiązki. I tak być powinno.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pytający
pytający14 października 2016 o 09:06
Jak Jawor24h będzie miał jaja, to stworzy mega artykuł jak i kiedy powstała strefa... Kiedy zaczęto działać z S3. Jak trafił do Jawora poprzez Środę Śląską Land Rover i Mercedes itd, itp. w sieci wszystko jest, tylko należy to poskładać. Ale wątpię, że jakaś redakcja z Jawora teraz się odważy.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hmm...
hmm...14 października 2016 o 01:12
Ja się pytam: gdzie jest Bera? Takie wydarzenie w Warszawie, a on w gabinecie siedzi? To on nic nie znaczy w tej inwestycji? Tylko może powiedzieć kilka zdań dla lokalnego dziennikarzyny? Jakie to poniżające...
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak się zastanawiam...
tak się zastanawiam...hmm...14 października 2016 o 16:04
Jak tak to wszystko oglądam, to odnoszę wrażenie, że ten nasz burmistrz albo ciągle biega za kamerą i fotografem albo oni za nim, bo tyle filmów i zdjęć ile ostatnio zostało upublicznionych z jego wizerunkiem, to nawet sam p. Morawiecki nie ma. Dziwi mnie natomiast fakt, że tego naszego burmistrza nikt nie wymienił podczas podpisywania umowy (ani strona polska, ani niemiecka), ba nawet nie zostało wymienione nazwisko tego niemieckiego gościa, na którego powołuje się burmistrz-że z nim coś tam uzgadniał, piekł, czy coś takiego i że mają ze sobą stały kontakt. Ja też mam znajomego w Stuttgardzkiej fabryce Mercedesa i też jestem w nim ciągłym kontakcie, ale on niestety też nie został wymieniony podczas podpisania umowy przez Morawieckiego i przedstawiciela Mercedesa.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oliwa na wierzch wypływa
oliwa na wierzch wypływatak się zastanawiam...14 października 2016 o 22:19
skoro żadna strona ich nie wymieniła, to chyba oznacza, że nie uczestniczyli w tych negocjacjach
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ludzie nie dajcie się omamić dyzmie
ludzie nie dajcie się omamić dyzmie14 października 2016 o 00:40
W mojej ocenie fotokamer jest albo nie do końca normalny psychicznie, albo cyniczny do bólu. Facet publicznie wystawia ludzką inteligencję i obywatelską świadomość na próbę. Jeżeli wygra wybory te czy każde inne będzie to totalne ośmieszenie obywatelskiej społeczności. Ludzie takie kłamanie i zmyślanie oraz manipulowanie faktami nie może ujść płazem. Ludzie przecież ten cały medialny spektakl, pokazuje karykaturalność tego faceta i obnaża jak on degraduję sprawowaną funkcję. Tak duża wspólnota nie zasługuje na taką śmieszność i publicznie funkcjonujący dyzmizm.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Damian
Damian13 października 2016 o 22:11
Jak doświadczyliśmy rządów PO to już ich nie chcemy. Bera nie ma szans w wyborach 2018 r.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kot
Kot13 października 2016 o 22:07
Bera tylko obiecywał i na obietnicach pozostał...... basen, darmowa komunikacja..... Już jego nie chcemy.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Karol
Karol13 października 2016 o 22:06
Aż miło przeczytać słowa prawdy. Pan Morawiecki i rząd PiS zafundował nam merca. Bądzmy im wdzięczni. To oni nam zrobili cudny prezent. Nie zrobił tego Bera. Nigdy nie zagłosujemy na Berę. Temu panu już dziękujemy.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Fakty
Fakty13 października 2016 o 22:02
Fakty (z wyłączeniem ustaleń pomiędzy gminami oraz podmiotami zainteresowanymi, a także przejęciem DSAG przez WSSE od LSSE): Rozmowy z Daimlerem zostały zapoczątkowane przez wicepremiera Mateusza Morawieckiego w listopadzie 2015 r. Wcześniej inwestor (sierpień 2015 r.) podjął kontakty jedynie z Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Do wsparcia pomocą publiczną koncern zgłosił projekt o parametrach: 400 nowych miejsc pracy i 300 mln euro kosztów kwalifikowanych – to są minimalne gwarantowane parametry projektu.  17 marca 2016 r. Minister Rozwoju podpisał z Daimler AG Memorandum of Understanding, regulujące szereg zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym, w tym kwestie pomocy publicznej na realizację projektu. 29 lipca 2016 r. Daimler AG złożył do Ministra Rozwoju wniosek o udzielenie pomocy publicznej w formie grantu gotówkowego na podstawie „Programu wspierania inwestycji o istotnym znaczeniu dla gospodarki polskiej na lata 2011-2023”. 8 września br. Mercedes-Benz Manufacturing Poland Sp. z o.o. (spółka grupy Daimler AG, która będzie realizować inwestycję) otrzymała zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej INVEST – PARK. 7 października w Ministerstwie Rozwoju podpisano akt notarialny - umowę przedwstępną nabycia przez Daimler gruntu w Dolnośląskiej Strefie Aktywności Gospodarczej – S3 Jawor, przeznaczonego pod budowę fabryki silników samochodowych.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
podsumujmy wszystkie FAKTY
podsumujmy wszystkie FAKTYFakty13 października 2016 o 22:51
W 2012 roku pan Urbański złożył wniosek do rządu o przyłączenie terenów przy ulicy Cukrowniczej do strefy. Samo wdrożenie projektu DSAG 4 rozpoczęto w 2014 r. w Ministerstwie Gospodarki (dzisiejsze Ministerstwo Rozwoju) i są w nim : Powiat Jaworski, Gmina Męcinka, Gmina Jawor, WSSE wcześniej LSSE, ANR, GDDKiA. Włączenie tych terenów do strefy prawdopodobnie nastąpiłoby dużo wcześniej, jednak funkcjonowanie stref w dużej mierze uzależnione jest od logistyki, czyli bliskiej lokalizacji od drogi szybkiego ruchu. Ponieważ Jawor nie leży w bezpośrednim sąsiedztwie A4, więc jedyną szansą na ożywienie gospodarcze Jawora była budowa S3, a tą rząd PO (którą w Jaworze reprezentuje Bera), skutecznie opóźniała. Dopiero jak nastał rząd PIS, ruszyła budowa S3 i tymi terenami na poważnie zaczęli interesować się zagraniczni inwestorzy. Temat ten zatem kontynuował z powodzeniem rząd PIS i Mnisterstwo Rozwoju z Wicepremierem Morawieckim na czele. Rozmowy z Daimlerem zostały zapoczątkowane przez Wicepremiera Mateusza Morawieckiego w listopadzie 2015 r. Wcześniej inwestor (sierpień 2015 r.) podjął kontakty jedynie z Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Do wsparcia pomocą publiczną koncern zgłosił projekt o parametrach: 400 nowych miejsc pracy i 300 mln euro kosztów kwalifikowanych – to są minimalne gwarantowane parametry projektu. 17 marca 2016 r. Minister Rozwoju podpisał z Daimler AG Memorandum of Understanding, regulujące szereg zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym, w tym kwestie pomocy publicznej na realizację projektu. 29 lipca 2016 r. Daimler AG złożył do Ministra Rozwoju wniosek o udzielenie pomocy publicznej w formie grantu gotówkowego na podstawie „Programu wspierania inwestycji o istotnym znaczeniu dla gospodarki polskiej na lata 2011-2023”. 8 września br. Mercedes-Benz Manufacturing Poland Sp. z o.o. (spółka grupy Daimler AG, która będzie realizować inwestycję) otrzymała zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej INVEST – PARK. 7 października w Ministerstwie Rozwoju podpisano akt notarialny - umowę przedwstępną nabycia przez Daimler gruntu w Dolnośląskiej Strefie Aktywności Gospodarczej – S3 Jawor, przeznaczonego pod budowę fabryki silników samochodowych. Efekt-MORAWIECKI MAJĄCY DOBRE KONTAKTY W NIEMCZECH (studiował i pracował w Niemczech) ŚCIĄGA MERCEDESA DO JAWORA !!!!!!!!!!!!!!! 1. Burmistrz nie negocjuje Mercedesa (nie ma to o tego narzędzi prawnych i finansowych. Takie sprawy załatwia się na szczeblu rządowym !) Robi to Rząd (z wicepremierem Mateuszem Morawieckim) z inwestorem. 2. Teren inwestycyjny jest strefy !!!!!!! 3. Inwestor kupuje go od strefy !!!!!! 4. Na terenie DSAG jest na razie niwelowany teren (walcowane na płasko pole po burakach) koparki i walce są załatwione przez strefę . 5. Koparki to nie jest sprzęt burmistrza !!!!! 6. Walce to nie jest sprzęt burmistrza. 7. Temat, który należał do gminy to zagłosowanie za utworzeniem DSAG -4 na terenach leżących w granicach gminy Jawor. 8. Zrobiono to kilka miesięcy temu 9. Paradoksalnie burmistrz nie głosował bo nie jest radnym :) 10. Cała robota administracyjna, decyzyjna będzie robiona w Starostwie . 11. Tak więc to czy powstanie fabryka czy nie będzie zależało od urzędników w starostwie i starostów, no i samego inwestora. 12. Rola gminy na etapie administracyjnym jest już od dawna marginalna 13. No oczywiście PR i telewizyjne relacje mogą dać inne wrażenie, ale prawda wynika z prawa i z życia . Ps. Przeważnie najwięcej krzyczy ten, co ma najmniej do powiedzenia, najwięcej laurów żąda ten, co najmniej włożył pracy, najwięcej reklam stawia i wypuszcza ten, co nie ma się czym praktycznym wykazać
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
podsumujmy wszystkie FAKTY
podsumujmy wszystkie FAKTYFakty13 października 2016 o 22:51
W 2012 roku pan Urbański złożył wniosek do rządu o przyłączenie terenów przy ulicy Cukrowniczej do strefy. Samo wdrożenie projektu DSAG 4 rozpoczęto w 2014 r. w Ministerstwie Gospodarki (dzisiejsze Ministerstwo Rozwoju) i są w nim : Powiat Jaworski, Gmina Męcinka, Gmina Jawor, WSSE wcześniej LSSE, ANR, GDDKiA. Włączenie tych terenów do strefy prawdopodobnie nastąpiłoby dużo wcześniej, jednak funkcjonowanie stref w dużej mierze uzależnione jest od logistyki, czyli bliskiej lokalizacji od drogi szybkiego ruchu. Ponieważ Jawor nie leży w bezpośrednim sąsiedztwie A4, więc jedyną szansą na ożywienie gospodarcze Jawora była budowa S3, a tą rząd PO (którą w Jaworze reprezentuje Bera), skutecznie opóźniała. Dopiero jak nastał rząd PIS, ruszyła budowa S3 i tymi terenami na poważnie zaczęli interesować się zagraniczni inwestorzy. Temat ten zatem kontynuował z powodzeniem rząd PIS i Mnisterstwo Rozwoju z Wicepremierem Morawieckim na czele. Rozmowy z Daimlerem zostały zapoczątkowane przez Wicepremiera Mateusza Morawieckiego w listopadzie 2015 r. Wcześniej inwestor (sierpień 2015 r.) podjął kontakty jedynie z Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Do wsparcia pomocą publiczną koncern zgłosił projekt o parametrach: 400 nowych miejsc pracy i 300 mln euro kosztów kwalifikowanych – to są minimalne gwarantowane parametry projektu. 17 marca 2016 r. Minister Rozwoju podpisał z Daimler AG Memorandum of Understanding, regulujące szereg zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym, w tym kwestie pomocy publicznej na realizację projektu. 29 lipca 2016 r. Daimler AG złożył do Ministra Rozwoju wniosek o udzielenie pomocy publicznej w formie grantu gotówkowego na podstawie „Programu wspierania inwestycji o istotnym znaczeniu dla gospodarki polskiej na lata 2011-2023”. 8 września br. Mercedes-Benz Manufacturing Poland Sp. z o.o. (spółka grupy Daimler AG, która będzie realizować inwestycję) otrzymała zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej INVEST – PARK. 7 października w Ministerstwie Rozwoju podpisano akt notarialny - umowę przedwstępną nabycia przez Daimler gruntu w Dolnośląskiej Strefie Aktywności Gospodarczej – S3 Jawor, przeznaczonego pod budowę fabryki silników samochodowych. Efekt-MORAWIECKI MAJĄCY DOBRE KONTAKTY W NIEMCZECH (studiował i pracował w Niemczech) ŚCIĄGA MERCEDESA DO JAWORA !!!!!!!!!!!!!!! 1. Burmistrz nie negocjuje Mercedesa (nie ma to o tego narzędzi prawnych i finansowych. Takie sprawy załatwia się na szczeblu rządowym !) Robi to Rząd (z wicepremierem Mateuszem Morawieckim) z inwestorem. 2. Teren inwestycyjny jest strefy !!!!!!! 3. Inwestor kupuje go od strefy !!!!!! 4. Na terenie DSAG jest na razie niwelowany teren (walcowane na płasko pole po burakach) koparki i walce są załatwione przez strefę . 5. Koparki to nie jest sprzęt burmistrza !!!!! 6. Walce to nie jest sprzęt burmistrza. 7. Temat, który należał do gminy to zagłosowanie za utworzeniem DSAG -4 na terenach leżących w granicach gminy Jawor. 8. Zrobiono to kilka miesięcy temu 9. Paradoksalnie burmistrz nie głosował bo nie jest radnym :) 10. Cała robota administracyjna, decyzyjna będzie robiona w Starostwie . 11. Tak więc to czy powstanie fabryka czy nie będzie zależało od urzędników w starostwie i starostów, no i samego inwestora. 12. Rola gminy na etapie administracyjnym jest już od dawna marginalna 13. No oczywiście PR i telewizyjne relacje mogą dać inne wrażenie, ale prawda wynika z prawa i z życia . Ps. Przeważnie najwięcej krzyczy ten, co ma najmniej do powiedzenia, najwięcej laurów żąda ten, co najmniej włożył pracy, najwięcej reklam stawia i wypuszcza ten, co nie ma się czym praktycznym wykazać.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
FAKTY
FAKTYFakty13 października 2016 o 22:37
to gdzie w tym wszystkim jest Bera?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jakto gdzie?
jakto gdzie?FAKTY13 października 2016 o 23:07
udziela wywiadów, nagrywa filmy ze sobą w roli głównej nt. Mercedesa i je rozpowszechnia
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo
brawo13 października 2016 o 22:00
Gratulacje dla wszystkich uczestników negocjacji zakończonych sukcesem. A POZORANTOM pozostaje jedynie pijar.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
słowa prawdy o...
słowa prawdy o...13 października 2016 o 21:21
W 2012 roku pan Urbański złożył wniosek do rządu Piechocińskiego o przyłączenie terenów przy ulicy Cukrowniczej do strefy. Samo wdrożenie projektu DSAG 4 rozpoczęto w 2014 r. w Ministerstwie Gospodarki (dzisiejsze Ministerstwo Rozwoju) i są w nim : Powiat Jaworski, Gmina Męcinka, Gmina Jawor, WSSE wcześniej LSSE, ANR, GDDKiA. Włączenie tych terenów do strefy prawdopodobnie nastąpiłoby dużo wcześniej, jednak funkcjonowanie stref w dużej mierze uzależnione jest od logistyki, czyli bliskiej lokalizacji od drogi szybkiego ruchu. Ponieważ Jawor nie leży w bezpośrednim sąsiedztwie A4, więc jedyną szansą na ożywienie gospodarcze Jawora była budowa S3, a tą rząd PO (którą w Jaworze reprezentuje Bera), skutecznie opóźniała budowę. Dopiero jak nastał rząd PIS, ruszyła budowa S3 i tymi terenami na poważnie zaczęli interesować się zagraniczni inwestorzy.Temat ten zatem kontynuował z powodzeniem rząd PIS i Mnisterstwo Rozwoju z Wicepremierem Morawieckim na czele. Efekt MORAWIECKI MAJĄCY DOBRE KONTAKTY W NIEMCZECH (studiował i pracował w Niemczech) ŚCIĄGA MERCEDESA DO JAWORA !!!!!!!!!!!!!!! 1. burmistrz nie negocjuje Mercedesa (nie ma to o tego narzędzi prawnych i finansowych. Takie sprawy załatwia się na szczeblu rządowym !) Robi to Rząd - Ministerstwo Rozwoju z inwestorem. 2. Teren inwestycyjny jest strefy !!!!!!! 3. Jak go kupi inwestor to od strefy !!!!!! 4. Na terenie DSAG jest na razie niwelowany teren ( walcowane na płasko pole po burakach) koparki i walce są załatwione przez strefę . 5. Koparki to nie jest sprzęt burmistrza !!!!! 6. walce to nie jest sprzęt burmistrza. 7. inwestycja, będzie dopiero wtedy gdy Mercedes kupi teren od strefy 8. temat, który należał do gminy to zagłosowanie za utworzeniem DSAG -4 na terenach leżących w granicach gminy Jawor. 9. zrobiono to kilka miesięcy temu 10. paradoksalnie burmistrz nie głosował bo nie jest radnym :) 11. cała robota administracyjna, decyzyjna będzie robiona w Starostwie . 12. tak więc to czy powstanie fabryka czy nie będzie zależało od urzędników w starostwie i starostów, no i samego inwestora. 13. rola gminy na etapie administracyjnym jest już od dawna marginalna 14. no oczywiście PR i telewizyjne relacje mogą dać inne wrażenie, ale prawda wynika z prawa i z życia . Ps. Przeważnie najwięcej krzyczy ten, co ma najmniej do powiedzenia, najwięcej laurów żąda ten, co najmniej włożył pracy, najwięcej reklam stawia i wypuszcza ten, co nie ma się czym praktycznym wykazać.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czytelniczka
czytelniczkasłowa prawdy o...13 października 2016 o 21:45
Lepiej tego ująć nie można było.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
maks
makssłowa prawdy o...13 października 2016 o 21:27
dobrze napisane
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?13 października 2016 o 20:33
Czy może wiadomo komuś jakich będzie miał kontrandydatów?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
po
po?13 października 2016 o 20:36
o ile będzie kandydował
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Paweł
Paweł13 października 2016 o 20:11
Bera nie ma szans
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brak poparcia
brak poparciaPaweł13 października 2016 o 23:03
Emilian Bera poparcie minus 72,95% http://www.portalsamorzadowy.pl/ocen-radnych/osoba/emilian-bera,882.html
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
matrix
matrixPaweł13 października 2016 o 21:46
za to co teraz wyprawia, to wcale bym się nie zdziwił, gdyby tak było
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
drzewo
drzewo13 października 2016 o 20:11
Wszyscy już wiedzą, że Emilian Bera przegra wybory w 2018 r
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a
adrzewo13 października 2016 o 21:10
w 2018 r. wybory przegra pis!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor13 października 2016 o 19:26
Oglądałam wypowiedź Pani Szydło bardzo wyczerpująca będzie informować o kolejnych inwestycjach jej zasługa przekazała informacje
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pokora
Pokora13 października 2016 o 19:26
W 2018 r. Bera przegra wybory !!!!!
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak to widzę
tak to widzęPokora13 października 2016 o 21:38
Też myślę, że je przegra, o ile w ogóle będzie w nich starował. Jaworzanie już są zmęczeni tym agresywnym pijarem, pieniędzy w budżecie jak to przyznał sam Bera starcza jedynie na skwerki, od 2 lat jaworzanie nie mają darmowej komunikacji miejskiej, choć burmistrz od 2 lat za darmo jeździ służbowym samochodem kierowanym przez osobistego kierowcę-własnego kuzyna; nie dość, że basen letni nie jest czynny, to jeszcze Jawornik w tym sezonie został wyłączony z użytku jako kąpielisko; pracę w gminie i gminnych jednostkach dostają ludzie z poza Jawora, powiązani z PO i świdnicką wspólnotą samorządową, a jaworzanie ją tracą; mimo obietnic gminne zabytki dalej straszą (zwłaszcza zamek w centrum miasta); obiecywanej hali widowiskowej nigdzie nie można znaleźć, jedynie co, to faktycznie "kino" w Jaworze za tej kadencji to mamy niezłe.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
przestań szczuć
przestań szczućPokora13 października 2016 o 21:21
a ty się puknij w łeb..... jak rzekła pewna pisowska rzeczniczka do dziennikarzy
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PP
PP13 października 2016 o 19:25
Brawo panu Morawieckiemu, to on doprowadził do tego, że mamy mercedesa. Nie jest to zasługą Bery. On nie ma takiej władzy. Myślę, że w 2018 r nie zostanie wybrany na burmistrza. Tego życzę Jaworzanom
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
strefa
strefaPP13 października 2016 o 20:47
Ponoć w 2012 roku to pan Urbański złożył wniosek do rządu Piechocińskiego o przyłączenie terenów przy ulicy Cukrowniczej do strefy.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?strefa13 października 2016 o 20:59
Dlaczego obecny burmistrz nigdy o tym nie wspomniał ! Ja myślę że gdyby był uczciwy to by to zrobił ale to jest moje zdanie !
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zadowolony
zadowolony13 października 2016 o 18:38
Brawo, brawo, brawo burmistrz tyle miejsc pracy jeszcze raz brawo
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
praca dla jaworzan
praca dla jaworzanzadowolony13 października 2016 o 20:38
burmistrz i owszem, jako dotąd największy pracodawca w Jaworze (gmina) "załatwił" pracę, ale ludziom z poza Jawora, powiązanym z PO i świdnicką wspólnota samorządową-oczywiście na koszt jaworzan, tych zwolnionych i bezrobotnych też
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolo13 października 2016 o 18:29
Pisiorom szczęki powypadały.Ten sukces to ich porażka.Pisanie że to zasługa tej pani bez nazwiska to dopiero szczyt bezczelności.Wygrał Jawor i to jest najważniejsze.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Fakt
Faktbolo13 października 2016 o 18:46
Brawo Pani poseł Witek bo bez pani udziału tej inwestycji nie byłoby w Jaworze ! Takie są fakty czy się to komuś podoba czy nie !
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanie wiedzą czyja zasługa
jaworzanie wiedzą czyja zasługaFakt13 października 2016 o 20:53
W 2012 roku to właśnie pan Urbański złożył wniosek do rządu Piechocińskiego o przyłączenie terenów przy ulicy Cukrowniczej do strefy. prawdopodobnie powstałaby więc dużo wcześniej, jednak funkcjonowanie stref w dużej mierze uzależnione jest o logistyki, czyli bliskiej lokalizacji od drogi szybkiego ruchu. Ponieważ Jawor nie leży w bezpośrednim sąsiedztwie A4, więc jedyna szansa na ożywienie gospodarcze Jawora była budowa S3, a tą rząd PO, którą w jaworze reprezentuje Bera, skutecznie opóźniała budowę. Dopiero jak nastał rząd PI, ruszyła budowa S3 i tymi terenami na poważnie zaczęli interesować się zagraniczni inwestorzy.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
FAKT
FAKTFakt13 października 2016 o 20:41
żaden z negocjatorów nawet nie wymienił ani Bery-i słusznie, bo Bera nie negocjował z prezesem Merca, tylko p.Morawiecki i przedstawiciele obecnego rządu
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zenada
ZenadaFakt13 października 2016 o 20:00
Ma następna kadencję? Dziwne czemu go w Warszawie nie było a była pani Witek.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czarny koń
czarny końFakt13 października 2016 o 19:13
We wszystkich wiadomościach mówią o Jaworze, Bera ma następną kadencję w kieszeni GRATULACJE
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
noe
noeFakt13 października 2016 o 19:10
@Fakt przestać p***** Jaworzanie wiedzą komu ten sukces zawdzięczają. Brawo burmistrz
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
noe
noeFakt13 października 2016 o 19:09
@Fakt przestać p***** Jaworzanie wiedzą komu ten sukces zawdzięczają. Brawo burmistrz
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
HA HA
HA HAbolo13 października 2016 o 18:43
To tobie szczęka opadła że UDAŁO się Morawieckiemu i rządowi PIS to co NIE udało się Piechocińskiemu i rządowi PO-PSL.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nieznajomy
nieznajomy13 października 2016 o 18:05
Ktoś mi wyjaśni, czy mylę daty, czy źle kojarzę, że strefa powstałą w 2012r - 2 lata przed Berą.... https://www.youtube.com/watch?v=rBWcuZf29n8
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realistka
realistkanieznajomy13 października 2016 o 20:54
mylisz się i to bardzo.SSE powstała w 2001 roku.Burmistrzem był wtedy Tomczak .Można go lubić lub nie ,ale takie są fakty.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
real
realrealistka13 października 2016 o 21:29
nie tylko tym zasłynął się Jaworze p.Tomczak, obecny burmistrz niestety podąża jego śladami...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jędrek
jędrekrealistka13 października 2016 o 21:24
za tomczyka jak się nie mylę to powstała inna strefa - kamiennogórska. i nie był to chyba zbyt dobry wybór...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a swistak zawijał w sreberka
a swistak zawijał w sreberkarealistka13 października 2016 o 21:07
a A.Rynkiewicz pewnie podtrzymywała mu pióro
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaś
Jaśrealistka13 października 2016 o 21:03
Zgoda ! Ale Urbański chciał przyłączyć grunty przy ulicy Cukrowniczej do tej strefy .
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do nieznajomy
do nieznajomynieznajomy13 października 2016 o 20:43
bardzo dobrze kojarzysz
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćnieznajomy13 października 2016 o 18:39
przestań szczuć
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie z Jawora
nie z Jawora13 października 2016 o 18:01
Dosyć zgryźliwości Drodzy Jaworzanie, cieszcie się, bo już jest z czego.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zaburzone ego czyli fotokamer w akcji
zaburzone ego czyli fotokamer w akcji13 października 2016 o 17:03
powiem tak oglądając z ostatnich godzin i dni co wyczynia fotokamer, wydaje mi się, że przypadek tego osobnika idealnie nadaje się do psychoterapii psychodynamicznej. psychoterapia psychodynamiczna ma pomóc pacjentowi na przykład w: odbudowaniu realnego, rzeczywistego Ja. Wydaje mi się, że dla dobra wspólnoty i obywateli, należałoby to zrobić jak najszybciej
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zadowolony
Zadowolony13 października 2016 o 15:03
Dobra - koniec krytyki - udało się. Jawor, okolice, Dolny Śląsk na pewno zyska ogromnie. Pomijam fakt, podatków od gruntu, budowy bocznicy kolejowej, poboru energii, wody, wywóz śmieci, dostarczanie posiłków do stołówek itd, itd... Ja na miejscu Burmistrza zaryzykowałbym dużym kredytem i odpalił generalny remont basenu, budową hali sportowej (całego kompleksu) Wybory już w 2018r i jeśli jakiś "komisarz" nie wpadnie wcześniej do ratusza, to na pewno je wygra.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zofia
ZofiaZadowolony13 października 2016 o 18:43
na pewno bedę głosowała na burmistrza, jest szansą na lepsze
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zofijo
ZofijoZofia13 października 2016 o 21:55
jesteś ze Świdnicy, Strzegomia, czy z PO?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
JaworzaninZofia13 października 2016 o 21:27
Zależy dla kogo ? Niekoniecznie dla Jaworzan !
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
radca
radcaZadowolony13 października 2016 o 16:23
Pojawi się pojawi, niekoniecznie komisarz, ale to najprawdopodobniej już problem do rozwiązania dla prawników i adwokatów
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xxxx
xxxxradca13 października 2016 o 18:41
lecz się
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do jawor
do jawor13 października 2016 o 14:24
owszem kamerą nagrał się z uśmiechem na ustach , siedząc niestety tyłkiem na biurku. Czy tak burmistrz powinien przemawiać do mieszkańców . ????? Czy to oznacza brak szacunku , brak fotela , czy tez bardzo bolą nogi ???
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin13 października 2016 o 14:20
Gdyby nie pani Witek to mercedesa byśmy oglądali ale w zabawkowych sklepach, taka jest prawda a pan burmistrz tradycyjnie sobie przypisuje to co mamy. Pewnie teraz pan burmistrz nie będzie miał czasu na nic ponieważ telewizje czekają w kolejce po wywiady. A to wychodzi naszemu włodazowi najlepiej .
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wesołek
wesołekjaworzanin13 października 2016 o 18:46
czy pani Witek by była czy nie to bez znaczenia,dla Jawora znaczenie ma pan burmistrz - amen
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!!!
!!!wesołek13 października 2016 o 18:55
To jest decyzja rządu PIS a burmistrz nie miał na to żadnego wpływu !
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ubawiony
ubawionyjaworzanin13 października 2016 o 14:27
Się popłakałem.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Birra
Birra13 października 2016 o 13:34
Przeszedł sam siebie :-) wszystko zaplanował sam
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
on
on13 października 2016 o 13:33
Gdyby nie S3 to mielibyśmy wielkie G....
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo PIS
brawo PISon13 października 2016 o 20:45
i to jest sedno-strefy maja racje byty tylko przy drogach szybkiego ruchu, więc bez S3 nic by się tu dalej nie zadziało
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
alicja
alicja13 października 2016 o 12:30
Jawor uwalnia energię :) To jest fenomenalna informacja ale jaworzan i regionu. Kilkaset nowych miejsc pracy, wzrost w każdej praktycznie gałęzi gospodarki. Nowe inwestycje, nowa jakość. Gratulacje dla jaworzan, dla władz.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jawor
Jawor13 października 2016 o 12:12
No i jak powiedział burmistrz, poszedł do pracy, z kamerą. To co wyprawia na swoim profilu ... kiedy oni pracują?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Jawor
do JaworJawor13 października 2016 o 14:36
nie zaprosili do Warszawy to sam się nagrał, żeby ludzie myśleli że taki zasłużony . A co !!!!!
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żenua
żenuado Jawor13 października 2016 o 20:45
to już nawet nie jest zabawne...
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jawor
jaworJawor13 października 2016 o 12:33
będziesz burmistrzem, będziesz robił to samo, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, stety..
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.