Piątek, 29.03.2024 364

 

Pliki cookies 00:05
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Gaździcki Tomasz - kandydat do Rady Miejskiej w Jaworze
Baltic Home
Baseny ogrodowe, materace i akcesoria - sklep NajlepszeBaseny.pl

(Film) Bander za Olszewskiego [CAŁOŚĆ]

Podczas styczniowej sesji z funkcji wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej odwołany został Grzegorz Olszewski. Jego miejsce zajął Michał Bander.

Materiał dzięki uprzejmości Telewizji Jawor.

 

Poniżej przypominamy najmocniejsze sesyjne wystąpienie nowego wiceprzewodniczącego, z października ubiegłego roku, skierowane do konkurenta w środowych wyborach:

 

Komentarze (125)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

że tak zapytam
że tak zapytam15 lutego 2017 o 08:33
A żona radnego Pawlinowa to wygrała ten nabór na kasjera w Ratuszu?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak to widzę
tak to widzę7 lutego 2017 o 11:55
widać nawet tutaj zapanowały dyktatorskie rządy-kto nie z Mieciem, tego zmieciem
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fakt
fakttak to widzę8 lutego 2017 o 11:35
mało demokratyczny jest argument "Bo tak"
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
emerytka
emerytka7 lutego 2017 o 00:32
Panie i panowie radni chodniki nie są odśnieżone. Jak szłam na cmentarz to dosłownie na chodniku ślizgawka . Kto za to odpowiada ? Ktoś przecież ma obowiązek odśnieżać chodniki ?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ktoś to zrobić musi
ktoś to zrobić musiemerytka7 lutego 2017 o 12:35
Skoro radni wyręczają ZLK w nasadzaniu zieleni, to może i w odśnieżaniu by też wyręczyli?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zdziwiony
zdziwiony6 lutego 2017 o 19:12
Słyszałam,że kandydaturę radnego Bandera zgłosił przewodniczący daniel Iwański ?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
real
realzdziwiony6 lutego 2017 o 22:30
większość ludzi teraz uśmiecha się do nich i łasi, bo są u władzy, prawdziwe zdanie na swój temat poznają, gdy to się skończy
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
smutne
smutnezdziwiony6 lutego 2017 o 19:44
Bardziej istotne jest to kto zgłosił wniosek o odwołanie Olszewskiego i jak to uzasadnił. Daniel Iwański jest z PO, więc się nie dziwię, że zgłosił Bandera z PO. Zresztą już w ogóle się nie dziwię jego zachowaniu, rozczarował mnie jako człowiek, a naprawdę miałam o nim dobre zdanie, zwłaszcza znając rodzinę, z której pochodzi. Straszne jest to jak pieniądze, polityka, czy inna Mamona potrafią zmienić CZŁOWIEKA.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborca6 lutego 2017 o 19:10
Czekamy na ruchy naszych radnych.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak to się mówi
jak to się mówiwyborca8 lutego 2017 o 10:13
w kupie siła Panowie
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?wyborca6 lutego 2017 o 21:07
radnych bezradnych, czy radnych zaradnych?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irmina
Irmina5 lutego 2017 o 17:08
Skoro p. radny Olszewski i radny Detyna mają wiedzę o tym, ze coś jest robione ponad prawem mają obowiązek zawiadomic odpowiednie służby.Taka ich powinność.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
powaga pełnionej funkcji
powaga pełnionej funkcjiIrmina6 lutego 2017 o 14:36
myślę, że panowie radni, którzy na własnej skórze odczuli negatywne działanie, powinni powziąć jakieś skuteczne kroki, inaczej dadzą ciche przyzwolenie na takie ich dalsze traktowanie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
samorząd lokalny
samorząd lokalnyIrmina6 lutego 2017 o 10:46
Radni opozycyjni mają możliwości, jeśli widzą, że burmistrz wg nich i mieszkańców, których reprezentują działa niewłaściwie. Radny Detyna poskarżył się do rady gminy na bezczynność burmistrza, ale w większości panaburmistrzowa rada uznała jego skargę za bezzasadną (choć ewidentnie nastąpiło nieprawidłowe działanie organu wykonawczego). Teraz burmistrz nie udzielił mu informacji publicznej w zakresie ustalani taryf na wodę i ścieki dla ościennych gmin, więc ma prawo skorzystać z trybu skargowego do WSA na bezczynność burmistrza w zakresie udostępniania informacji publicznej.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
samorząd lokalny
samorząd lokalnyIrmina6 lutego 2017 o 10:40
Radni opozycyjni mają możliwości, jeśli widzą, że burmistrz wg nich i mieszkańców, których reprezentują działa niewłaściwie. K.p.k.-Art. 304. § 1. Każdy dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu ma społeczny obowiązek zawiadomić o tym prokuratora lub Policję. § 2. Instytucje państwowe i samorządowe, które w związku ze swą działalnością dowiedziały się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu, są obowiązane niezwłocznie zawiadomić o tym prokuratora lub Policję oraz przedsięwziąć niezbędne czynności do czasu przybycia organu powołanego do ścigania przestępstw lub do czasu wydania przez ten organ stosownego zarządzenia, aby nie dopuścić do zatarcia śladów i dowodów przestępstwa. § 3.  Zawiadomienie o przestępstwie, co do którego prowadzenie śledztwa przez prokuratora jest obowiązkowe, lub własne dane świadczące o popełnieniu takiego przestępstwa Policja przekazuje wraz z zebranymi materiałami niezwłocznie prokuratorowi.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
samorząd lokalny
samorząd lokalnyIrmina6 lutego 2017 o 10:05
radni opozycyjni mają wiele możliwości, jeśli widzą, że burmistrz wg nich i mieszkańców, których reprezentują działa niewłaściwie http://samorzad.infor.pl/sektor/organizacja/ustroj_i_jednostki/388103,Jak-odwolac-ze-stanowiska-wojta-burmistrza-prezydenta.html
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zobaczymy
zobaczymyIrmina5 lutego 2017 o 22:17
mieszkańcy do reprezentowania swoich interesów i obrony swoich praw wybierają społecznych funkcjonariuszy publicznych (radnych gminnych i powiatowych, posłów i senatorów), którym udzielają mandatu społecznego do podejmowania trudnych, ale odważnych decyzji, więc mają 2 wyjścia-albo pozwalać się poniżać na oczach mieszkańców, albo mieszkańców reprezentować w obronie ich interesów i praw
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Amator
Amator5 lutego 2017 o 00:27
Olszewski mógł mocniej przyp...ć. Rozmył sprawę. Zachowawczo.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
w czym problem?
w czym problem?Amator5 lutego 2017 o 15:13
nic straconego-teraz jest wolny, może mówić, to co chce
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
albo albo
albo albow czym problem?6 lutego 2017 o 14:46
skoro nie mówi, to albo słusznie go odwołali, albo on zamiast jałowo mówić, to teraz produktywnie działa
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Komentator
Komentatorw czym problem?6 lutego 2017 o 14:41
Ale nie mówi.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z
zAmator5 lutego 2017 o 08:56
Nie mógł,bo to Człowiek moralnie czysty i szlachetny.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
i co mu z tego?
i co mu z tego?z5 lutego 2017 o 08:58
widać tacy ludzie są niewygodni, przeszkadzają
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
loluś
loluś4 lutego 2017 o 20:04
Popieram w 100 %. Radni z opozycji powinni zawiadomić odpowiednie organy państwowe, że coś jest na rzeczy. Niech to sprawdzą ludzie do tego powołani.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie tylko funkcjonariusz publiczny
nie tylko funkcjonariusz publicznyloluś5 lutego 2017 o 09:09
art. 304 § 1 K.p.k.-Każdy, dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu, ma społeczny obowiązek zawiadomić o tym prokuratora lub Policję.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaśmin
Jaśmin4 lutego 2017 o 19:53
radni z opozycji powinni zawiadomić odpowiednie władze,że coś jest nie tak. Myśmy po to ich wybrali ! To na nich spoczywa obowiązek powstrzymania kolesiostwa, nepotyzmu itd. Nie obywatel ma za nich wykonywać pracę. To oni biorą za to pieniądze. My możemy im tylko pomóc.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zwykły obywatel
zwykły obywatelJaśmin5 lutego 2017 o 11:17
K.p.k.-Art. 304. § 1. Każdy dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu ma społeczny obowiązek zawiadomić o tym prokuratora lub Policję. § 2. Instytucje państwowe i samorządowe, które w związku ze swą działalnością dowiedziały się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu, są obowiązane niezwłocznie zawiadomić o tym prokuratora lub Policję oraz przedsięwziąć niezbędne czynności do czasu przybycia organu powołanego do ścigania przestępstw lub do czasu wydania przez ten organ stosownego zarządzenia, aby nie dopuścić do zatarcia śladów i dowodów przestępstwa. § 3.  Zawiadomienie o przestępstwie, co do którego prowadzenie śledztwa przez prokuratora jest obowiązkowe, lub własne dane świadczące o popełnieniu takiego przestępstwa Policja przekazuje wraz z zebranymi materiałami niezwłocznie prokuratorowi.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Jaśmin
do JaśminJaśmin5 lutego 2017 o 10:47
mieszkańcy do reprezentowania swoich interesów i obrony swoich praw wybierają społecznych funkcjonariuszy publicznych (radnych gminnych, powiatowych, posłów i senatorów), którym udzielają mandatu społecznego do podejmowania trudnych, ale odważnych decyzji, do tego w publicznych instytucjach i organach zatrudniona jest cała rzesza zawodowych funkcjonariuszy publicznych, którzy dysponują wiedzą, narzędziami i określonymi obowiązkami, zwykły obywatel przy tym wszystkim jest kroplą w morzu
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jawor moje miasto
Jawor moje miasto4 lutego 2017 o 18:55
I to wszystko za pieniądze podatników, zmiany posadek, awanse, zwalnianie, degradowanie ludzi kompetentnych, doświadczonych. Ludzie! Nic naprawdę nie da się zrobić z tym kolesiostwem i nepotyzmem??????
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brak reakcji utwierdza w działaniu
brak reakcji utwierdza w działaniuJawor moje miasto4 lutego 2017 o 22:26
tak się zachowuje człowiek, który czuje się BEZKARNYM
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ptak
ptakJawor moje miasto4 lutego 2017 o 19:56
To już nie moje miasto. !!!!! Ludzie są smutni, rozżaleni, zawiedzeni. Zresztą wcale się im nie dziwię. Najwyższy czas powiedzieć głośno, że mamy tego DOSYC
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zadaj to pytanie tam gdzie trzeba
zadaj to pytanie tam gdzie trzebaJawor moje miasto4 lutego 2017 o 19:35
wiele nieprawidłowych rzeczy dzieje się na oczach ludzi i ludzi zatrudnionych w odpowiednich organach i wszystko praktycznie podane jest "na tacy", a każdy organ może i w zasadzie powinien działać też "z urzędu", a nie tylko na zgłoszenie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zwykły obywatel
zwykły obywatelJawor moje miasto4 lutego 2017 o 19:25
Od egzekwowania prawa i rozliczania z jego naruszania są odpowiednie służby, które są do tego zatrudnione, mają wszelkie uprawnienia, narzędzia i biorą za to pieniądze. Z każdą patologią, łamaniem prawa, itp. da się coś zrobić, tylko trzeba coś robić. Kto ma to robić? Zwykły obywatel, który nie ma żadnej ochrony, wsparcia, narzędzi, itp.?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gdy
gdyJawor moje miasto4 lutego 2017 o 19:00
mieszkańcy wybrali radnych do reprezentowania ich interesów i innych funkcjonariuszy publicznych do ochrony prawa
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborca4 lutego 2017 o 18:41
Jestem oburzony taką postawą . Radny Olszewski był bardzo dobrym wice. Teraz w nastepnych wyborach my (45 osób ) nie zagłosujemy na Berę i jego radnych
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rysiek
Rysiek2 lutego 2017 o 18:06
Teraz mamy cały obraz tego co nam zgotował burmistrz Bera i jego radni.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
2
231 stycznia 2017 o 21:25
co za szopka .... ale faza...pfffffffffff
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
katoliczka
katoliczka31 stycznia 2017 o 20:11
Ja już nie chodzę do tego kościoła. Tak jak obiecałam !.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z parafii
z parafiikatoliczka31 stycznia 2017 o 21:09
ja do tego kościoła dalej chodzę-pomodlić się do Boga, ale na tacę już nie daję i księdza po kolędzie nie przyjęłam
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do z parafii
Do z parafiiz parafii1 lutego 2017 o 18:37
Bardzo dobrze robisz, popieram ciebie. Ja też tak robię. Na tacę temu księdzu nic nie daję, po kolędzie księdza nie wpuszczam.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Helek
Helek31 stycznia 2017 o 20:09
Ciekaw jestem co na takie zagrania rady miejskiej ma do powiedzenia ksiądz, który dziękował Berze na jarmarku Bożonarodzeniowym.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zdzisław
Zdzisław31 stycznia 2017 o 19:53
Nie podobają mi się takie praktyki. Już my wiemy , kogo pogonimy z ratusza w przyszłych wyborach.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pajac
pajac31 stycznia 2017 o 18:22
A może tak zawiadomić kuratora ?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irmina
Irmina31 stycznia 2017 o 18:20
Nauczyciel powinien świećić przykładem ! Patrzą na nauczyciela uczniowie. To jego naśladują. Mi jest wstyd za postawy nie których nauczycieli radnych.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
flanelciahehe
flanelciahehe31 stycznia 2017 o 18:05
najwidoczniej pozbywa się Bera opozycjonistów, z Panem Olszewskim na czele, bo przecież był vice przewodniczącym. Co do iwańskiego, gdyby tak przypatrzeć się jego mimice, mowie niewerbalnej ciała, to sam jeszcze zastanawia się co on tutaj robi, ktoś go wepchał, niech siedzi, szkoda słów. . . . . .
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!!!!
!!!!31 stycznia 2017 o 15:54
skąd takie zdziwienie ? Odkąd pamiętam to NAUCZYCIELE zdominowali rady gmin,województw, sejm i nawet każdy rząd po 1989r . (nasza posłanka). Widać są tak bardzo " zapracowani" .
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...31 stycznia 2017 o 15:19
Piękny przykład dają nauczyciele w radzie miasta oj piękny. Jak to oglądają uczniowie to co mogą sobie pomyśleć o takich postawach? Jak będą traktować swoich kolegów? Dziadostwo
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irek
Irek31 stycznia 2017 o 10:39
Jestem wyborcą Daniela Iwańskiego i teraz mi wstyd. Głos rozwagi to radny Wieczorek, takich radnych potrzeba.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Sylwek
Sylwek30 stycznia 2017 o 18:52
Nie podoba mi się postawa p. Daniela Iwańskiego . Jest nauczycielem , powinien uszanować nas wyborców i przeczytać wniosek jaki wpłynął do Rady. Radna Szynkler też nie odezwała się. Nie rozumiem dlaczego odwołanie radnego Olszewskiego odbyło się w takim pośpiechu.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rodzic
RodzicSylwek31 stycznia 2017 o 14:40
Czy taki przykład powinienem dawać nauczyciel swoim uczniom? Myślę że nie bo teraz uczeń też może zrobić co chce a zapytany o powód ? Przemilczeć lub powiedzieć że oczekuje więcej kultury i godności. ....na autorytet trzeba sobie zapracować !!!
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rodzic
RodzicRodzic31 stycznia 2017 o 15:03
Pawlinow też jest nauczycielem. Przykład jaki daje na sesji jest żenujący.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Katolik
Katolik30 stycznia 2017 o 00:44
My katolicy, moim zdaniem , mamy teraz cały obraz sytuacji. Ja jestem zły . Oburza mnie takie postępowanie Rady Miejskiej. Należało przedstawić zarzuty wobec radnego Olszewskiego. Powiedzieć jasno i wyrażnie, co mu się zarzuca. Powiedzieć, kto złożył wniosek o odwołanie radnego Radny i my mamy prawo wiedzieć o wszystkim co się dzieje. Ja tak widzę demokrację..
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
chrześcijanin, nie - katolik
chrześcijanin, nie - katolikKatolik30 stycznia 2017 o 20:05
A my, protestanci, mamy inne zdanie. Ja jestem dobry!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Q
Qchrześcijanin, nie - katolik30 stycznia 2017 o 21:19
wolność wyznania i wolność zdania-macie prawo mieć inne, ja mam swoje, własne i jest mi z nim dobrze-zgadzam się z Katolikiem
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do chrześcijanin, nie katolik
Do chrześcijanin, nie katolikchrześcijanin, nie - katolik30 stycznia 2017 o 20:55
Powiedz kogo to obchodzi,że wy protestanci macie inne zdanie. My katolicy mamy takie jak wyżej.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Uczciwy
Uczciwy30 stycznia 2017 o 00:38
Ja jak coś obiecam staram się dotrzymać słowa. Taka powinność uczciwego człowieka . Za takiego się uważam. Zastanawiam się, co mam myśleć o osobach , które dużo obiecują a mało robią ?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wyborca
Wyborca29 stycznia 2017 o 18:25
Ja też jestem klientem pewnego banku. Zrezygnuję z jego usług, bo nie chcę by pewna radna zajmowała się moimi sprawami. Kiedyś bardzo lubiłem tę radną. Teraz jestem nią rozczarowany. Też złożę rezygnację z usług tego banku i powiem dyrekcji dlaczego.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gazeta
Gazeta29 stycznia 2017 o 13:21
A gdzie jest P. Koluszko z P.Mikołajskim i z P.Hońdo teraz popierają działania rządzących ? czy już im nie zależy co i jak jest robione w Jaworze? a może poprrostu jest im wstyd że wcześniej wszystko mierzył i krytykowali że jest źle robione a teraz nawet nie mają co bo nic się nie robi heh .
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GW
GWGazeta29 stycznia 2017 o 18:23
Dokładnie, czyżby nagle wszystko było OK ze stawem i alejkami w parku? Dlaczego teraz nie przychodzą na sesje i komisje w tej sprawie?
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Alicja
Alicja29 stycznia 2017 o 13:08
To może teraz my wyborcy zrobimy referendum o odwołanie tej rady?
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ola
Ola29 stycznia 2017 o 12:31
Bardzo dobrze ,że został zamieszczony materiał z wypowiedzią Bandera. To mnie przekonuje jaka jest jakość radnych z tego klubu.
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak to wygląda
tak to wygląda29 stycznia 2017 o 12:24
PO i SLD głosowali tajnie bo udają że to nie oni głosowali za odwołaniem Olszewskiego , po prostu brak im odwagi , A jak nie potrafią myśleć samodzielnie to pytam dlaczego jeszcze są radnymi , my mówimy że to ich należałoby odwołać
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
klient banku
klient banku29 stycznia 2017 o 12:21
Jestem klientem jednego z lokalnych banków, ale mocno zastanawiam się nad rezygnacją i przejściem do innego, bo nie mam ochoty być obsługiwana przez pracownika, który na zewnątrz zaburza międzyludzkie relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami, kierując się dyskryminacją polityczną. Staram się unikać obsługi przez tego pracownika, ale to nie jest rozwiązanie. Chyba zrezygnuję z tego banku i złożę na ręce dyrektora przyczynę rezygnacji.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!!!!
!!!!klient banku30 stycznia 2017 o 09:34
rany Boskie , nawet nie wiesz cz to jest lokalny bank !!! No i jeszcze te barany tobie lajkują .
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
#
#klient banku30 stycznia 2017 o 09:27
no to cześć i czapka na drogę. Zabieraj te swoje 15zł i przenoś się do PISowskiego SKOKu .
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do #
do ##30 stycznia 2017 o 09:36
nie 15zł, tylko środki na koncie, obroty, lokaty, kredyty, itp.-czyli wszystkie produkty, z których utrzymuje się ten bank, i nie ze względu na PIS
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do klient banku
Do klient bankuklient banku29 stycznia 2017 o 18:27
Popieram ja też tak zrobię !!!!!
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
w obronie
w obronie29 stycznia 2017 o 11:58
wiadome że opozycja na pewno nie głosowała za odwołaniem Olszewskiego , brawo radny Kowalczyk który z ramienia opozycji stanął w obronie radnego Olszewskiego i z całą mocą powiedział o działaniach podejmowanych przez Olszewskiego
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xxx
xxxw obronie29 stycznia 2017 o 18:43
A co ten Olszewski wielkiego zrobił ,pobawił się z dziećmi swojej ulicy .
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kim lepiej być
Kim lepiej byćxxx31 stycznia 2017 o 00:39
Mądra wypowiedź radnego Kowalczyka. Wie z doświadczenia, że nie wszystkim w smak także jego aktywność. Praca z młodzieżą, zmiany nazw ulic, interpelacje... Oby więcej takich aktywnych radnych, działających w naszym imieniu.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Linka
Linkaxxx31 stycznia 2017 o 00:26
Każde działanie jest dobre. Nie chodzi o zabawę z dziećmi, ale to że potrafił współpracować aby coś zrobić, uatrakcyjnić nasze miasto
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do xxx
Do xxxxxx29 stycznia 2017 o 19:46
Jesteś z koalicji Bery ?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kogut
kogutxxx29 stycznia 2017 o 19:45
Co ty piszesz XXX.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzanka29 stycznia 2017 o 11:55
dlaczego PO i SLD zrobili tajne głosowanie nad odwołaniem Olszewskiego,?? czy to była tak ważna sprawa że wymagała tajnego głosowania ?? czyżby wstydzili się tego jak głosowali?? , a my i tak wiemy jak oni głosowali i niech nie liczą na nasze głosy przy kolejnych wyborach. Wstyd żeby w ten sposób karać radnego Olszewskiego za to że chce dbać o swoich wyborców , a nie tylko robić pod dyktando burmistrza . Za co wobec tego biorą diety radnego ???
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
meg
megjaworzanka31 stycznia 2017 o 10:06
taki tryb przewiduje ustawa.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tabaluga
Tabalugameg1 lutego 2017 o 15:39Edytowany
Test raz dwa źółć
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adrian
Adrian29 stycznia 2017 o 11:12
Demokracja w wykonaniu platformy i sld.Szkoda,że tajne głosowanie,ale wiadomo kto jest w tym klubiku.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tajemnica poliszynera
tajemnica poliszyneraAdrian29 stycznia 2017 o 11:13
wystarczy policzyć liczbę głosów za odwołaniem i wszystko będzie jasne
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator miejski
obserwator miejski29 stycznia 2017 o 10:41
Panie Grzesiu, lepiej późno niż wcale. Niedługo się jeszcze inni poznają na zdolnościach "naszego panującego". A pan Bander przynajmniej będzie zachwalał wszystko, jak do tej pory. A mieszkańcy czekają na remont Zamku Piastowskiego, darmową komunikację, nową kaplicę na Cmentarzu Komunalnym, remont basenu w parku, halę widowiskową, fontannę boisko przy Gimnazjum nr 1, itp., itp.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin29 stycznia 2017 o 10:29
Grzesiu ,jeżeli zdecydowałeś się na udział w koalicji to powinieneś wiedzieć jakie są tego konsekwencje. Jeżeli chciałeś być taki samodzielny to nie trzeba było się łasić i przyjmować funkcji vice przewodniczącego. Zrozum ,że nie można być trochę w koalicji , i czerpać z tego tytułu profity ,i trochę w opozycji. Powinieneś się sam na coś zdecydować , bo teraz zdecydowali za ciebie.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
piotr Stawiarski
piotr Stawiarski29 stycznia 2017 o 10:02
Radni Klubu Razem złożyli o odwołanie Grzegorza Olszewskiego z funkcji wiceprzewodniczącego Rady Miasta bez uzasadnienia. Prosze odpowiedzieć jaki był prawdziwy powód tego odwołania ? Ja tu czegoś nie rozumiem radny pan Olszewski który działa na rzecz swoich wyborców jak żaden inny radny zostaje odwołany. Czyżby osoba pana Olszewskiego była zagrożeniem dla rządzących . wydaje mi się że nie .Takich radnych jak pan Grzegorz potrzeba więcej w naszym mieście a nie radnych którzy tylko przed kamerami potrafią się lansować.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kto tak rządzi?
kto tak rządzi?29 stycznia 2017 o 07:39
dla mnie to już nie demokracja
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Już wiem
Już wiem29 stycznia 2017 o 06:48
No właśnie! Przecież Olszewski udzielił wywiadu dla was! Tu cię mamy bucuś! Zaszkodziło? I trzeba było chłopa wywalić! Zabolało? Prawdą w twarz
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
uwolniony
uwolnionyJuż wiem29 stycznia 2017 o 08:33
mam nadzieję, że teraz będzie często udzielał wywiadów i opowie o wielu rzeczach, które leżały mu na sercu
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hmm
hmmuwolniony29 stycznia 2017 o 08:41
pewnie byłby dobry z niego świadek
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Leoncio jest ciepły ?
Leoncio jest ciepły ?29 stycznia 2017 o 02:00
wybrana ciocia Leoncia jest czynna czy bierna ? a jak tam miłostki Leoncia z Monique ? jest żywo ? dalej rzuca mięsem ? botoks czy brylantyna ? tpisy bywają ? w kamienicy czy biurze ?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
aj
ajLeoncio jest ciepły ?29 stycznia 2017 o 08:10
Ten wpis nadaje się do prokuratury !
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bajka
bajkaaj29 stycznia 2017 o 14:18
Przychodzi Eduardo do prokuratora: Panie prokuratorze, wnoszę o ukaranie Ajpi, bo napisał o życiu i zachowaniu Leoncia. Prokurator na to: Dlaczego uważa się Pan za Leoncia?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ale numer
ale numeraj29 stycznia 2017 o 08:23
serio nazywasz się Leoncio?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
odlot
odlotaj29 stycznia 2017 o 08:22
i zamierzasz pozywać wszystkie wpisy, które będą kojarzyły ci się z tobą?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyluzuj
wyluzujaj29 stycznia 2017 o 08:19
człowieku wyluzuj, no chyba że utożsamiasz się z którąś z postaci, bo tak jest u ciebie-ale na to już prokuratura nie pomoże
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolo29 stycznia 2017 o 01:21
Marcin Wolski satyryk pisowski tak się zwrócił do opozycji "przegraliście wybory to morda w kubeł" Czy trzeba coś dodawać?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Franek do bolo
Franek do bolobolo1 lutego 2017 o 23:16
Co zrobił Olszewski ? Mnie reprezentował ! Na niego głosowałem. Dlatego chcę wiedzieć, dlaczego został odwołany w tajnym głosowaniu, bez podania przyczyny. Jako wyborca domagam się tego. Obiecywała nam obecna władza ( Bera i jego radni ) ,że wszystko będzie jawne. Teraz tego się domagam.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
boloFranek do bolo2 lutego 2017 o 12:04
"Co zrobił Olszewski ? Mnie reprezentował !" Argument który zwala z nóg. Szacun.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninbolo29 stycznia 2017 o 11:59
Fajnie, że przynajmniej szczerze piszesz jakie masz podejście do tematu i jak traktujesz nas jaworzan.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolojaworzanin1 lutego 2017 o 21:29
Jeszcze raz zapytam-czym się tak zasłużył Olszewski, że wylewacie krokodyle łzy nad byłym vice? Konkrety proszę.Przypuszczam że z braku argumentów nastąpi następny atak.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mirek
Mirek29 stycznia 2017 o 00:40
Usunęli Olszewskiego bo wyrastał na najpoważniejszego kandydata na burmistrza.
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
boloMirek1 lutego 2017 o 11:11
Czym to Olszewski się tak zasłużył? Chyba tylko tym że był"koniem trojańskim" pisu w tej radzie.Zapomniał że nie kala się własnego gniazda i dzięki komu był vice.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jeśli to prawda
jeśli to prawdabolo1 lutego 2017 o 14:02
jeżeli to prawda,że radna Szynkler w czasie pracy bawi się w hejtowaniem, to nie ulega wątpliwości , że ma za mało obowiązków w pracy i należy dołożyć jej obowiązków , albo zmniejszyć etat do 1/2 . Albo po prostu zwolnić z pracy bo służbowy komputer jest do pracy a nie do hejtowania, Wydaje mi się , że gdyby burmistrz Bera wiedział, że opozycyjna radna hejtuje ze służbowego komputera to zwoliłby ją z dziką roszkoszą.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mentalność Kalego
mentalność Kalegobolo1 lutego 2017 o 13:44
radnej Szynkler za hejtowanie ze służbowego komputera starosta też nie zwolnił, choć miał taka możliwość
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
demokracja
demokracjabolo1 lutego 2017 o 12:11
w sejmie też się kłócą, mają odmienne zdania, ba nawet ostro te zdania manifestują, ale nikogo za własne zdanie nie odwołują
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
masakra
masakrabolo1 lutego 2017 o 11:44
bolo-za komuny SB-ecy też tak mówili, jak ktoś odwały się powiedzieć prawdę, lub mieć własne zdanie
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do bolo
do bolobolo1 lutego 2017 o 11:43
bolo jak masz wypisywać takie bzdury, to lepiej wyciągnij wtyczkę od komputera z gniazdka, żeby cię nie korciło. Jakiego pisu? Co ma Olszewski do pisu? Komitet burmistrza to nie jego gniazdo, bo on jest radnym Wspólnej Przyszłości, a radnym został dzięki wyborcom, a nie wskazaniu żadnego szefa partii...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
olo
olobolo1 lutego 2017 o 11:33
zależy co uważasz za kalanie "własnego" gniazda. a może to "gniazgo" źle i niewłaściwie się zachowywało a tych co śmieli przed takim traktowaniem się wzbraniać surowo karało?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wolność słowa
wolność słowaMirek29 stycznia 2017 o 01:12
Przed sesją udzielił wywiadu dla Wiadomości24 odsłaniając kulisy władz, a później w dniu sesji dostał wniosek o odwołanie.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)wolność słowa29 stycznia 2017 o 07:37
no to teraz będzie częściej udzielał wywiadów, aż wszyscy poznają PRAWDĘ
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Berek
Berek29 stycznia 2017 o 00:13
Nabieram obrzydzenia jak patrzę na to
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
M. R.
M. R.29 stycznia 2017 o 00:04
Niesmaczne to wszystko. Dzieci dobrały się do władz
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin29 stycznia 2017 o 00:01
Mam pytanie do Pana Oślaka. Patrzycie się jak przysłowiowy szpak w p ... . Gdzie rozum?
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wo
woJaworzanin29 stycznia 2017 o 03:15
On wie co się tam dzieje?
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin28 stycznia 2017 o 23:59
Mam pytanie do Jankowskiego? Czy Pan potrafi samodzielnie myśleć?
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lol
lolJaworzanin29 stycznia 2017 o 07:34
żeby katolik tak postępował...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zenek
zeneklol29 stycznia 2017 o 12:00
To nie katolik.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zawiedziona
Zawiedziona28 stycznia 2017 o 23:12
Panie Bander a myślałam że będzie Pan naszym radnym a Panu tylko chodziło o stołek przewodniczącego bo to co Pan nam obiecał ........trudno jest zaufać radnym co nie potrafią walczyć dla nas wyborców. Więcej Pokory mniej Pychy bo karma wraca i tego Panu i Pana kolegom z rady SZCZERZE ŻYCZYMY !!!!!!
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Po
Po28 stycznia 2017 o 22:44
To kpina a nie rada !!! P. Przewodniczący mówi o godności , kulturze i szacunku a gdzie szacunek dla wyborców? ??!!!! Dla Jaworzan ? Jeszcze trochę i nie będzie Pan mógł spojrzeć w lustro i wielu ludziom w oczy , czy warto? ????
27 Lubię to: 27
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborca28 stycznia 2017 o 22:12
pytam za co odwołali P.Olszewskiego z viceprzewodniczącego? Czy za to że miał własne zdanie i nie głosował tak jak każe burmistrz Bera ? Panie radny Olszewski SZACUNEK dla Pana, ma Pan głosy mojej rodziny w następnych wyborach.Taki radny jest nam potrzebny co o nas dba . Niech się pan tymi co Pana odwołali nie przejmuje ,bo ludzie którzy ślepo postępują i działają tylko pod czyjeś dyktando wcześniej czy póżniej żle kończą
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ciitka
Ciitka28 stycznia 2017 o 22:06
Ciocia E.B. jest niesamowita :-) jawor teraz wstanie z kolan, paranoja
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciiiikawe
ciiiikaweCiitka2 lutego 2017 o 13:15
która to taka niesamowita osoba i czym sie tak zasłuzyła?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Ciitka28 stycznia 2017 o 22:36
czy krystyna ostapiuk jest ciocią EB?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irmina
Irmina28 stycznia 2017 o 21:53
Ja też chcę wiedzieć kto podpisał wniosek o odwołanie radnego Olszewskiego. My wyborcy mamy prawo to wiedzieć.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dorota
Dorota28 stycznia 2017 o 21:49
Kto podpisał wniosek o odwołanie Grzegorza Olszewskiego? Radni czytają portal, więc proszę tych którzy złożyli wniosek o odwołanie żeby mieli cywilną odwagę i pod tym komentarzem wymienili swoje nazwiska.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wiesław
WiesławDorota28 stycznia 2017 o 22:02
Kto podpisał wniosek o odwołanie Olszewskiego nie wiadomo, ale wiadomo, że Bandera na jego miejsce zgłosił Iwański.
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wyborca
Wyborca28 stycznia 2017 o 21:49
To jeden wielki skandal. Moim zdaniem powinno odbyć się referendum by odwołać tą Radę i burmistrza Berę.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
KRYSTYNA
KRYSTYNA28 stycznia 2017 o 21:33
BRAWO!!!!! JAWOR TERAZ WSTANIE Z KOLAN! POWODZENIA!!!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jadźka
JadźkaKRYSTYNA28 stycznia 2017 o 21:38
Ha ha ha
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.