Piątek, 29.03.2024 740

 

Pliki cookies 13:31
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Gaździcki Tomasz - kandydat do Rady Miejskiej w Jaworze
Baltic Home

(Film) "Samozaoranie" Bery

Podczas lutowej sesji Rady Miejskiej w Jaworze radny Krzysztof Kowalczyk pytał burmistrza Emiliana Berę czy miasto dysponuje środkami na wymianę sieci w związku z inwestycją GDDKiA.

Prezentujemy również całą dyskusję dotyczącą planowanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad remontu drogi krajowej nr 3. 

O tym, że burmistrz Emilian Bera na bieżąco "modyfikuje" swoje stanowisko w sprawie DK3 przekonać mogliśmy się chociażby podczas sesji Rady Miejskiej, która odbyła się niemal równo rok temu:

Komentarze (183)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Panie Kobes
Panie Kobes17 lutego 2017 o 15:35
Panie Kobes ! Jestem prawicowy ale szacunek dla Pana za głos prawdy i rozsądku. Panie Kobes szkoda Pana, żeby Pan szedł z "Titaniciem" na dno. Jeszcze Pan TYLKO- ratuje honor lewicy.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
marcyś
marcyśPanie Kobes17 lutego 2017 o 17:48
To jedyny radny koalicji który potrafi wytknąć burmistrzowi tak jak na drugim filmiku. Ale też robi to nieczęsto.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Antoś
Antoś16 lutego 2017 o 22:40
EB NIGDY NIE BYŁ WIARYGODNY. TO JAKAŚ KOSMICZNA POMYŁKA Z TYMI JEGO WYBORAMI
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski
Andrzej Stroczynski16 lutego 2017 o 10:52
Uwaga Jaworzanko. Tylko nie dajcie się właścicielem w maliny panu EB. Tak jak to było w Bolkowie. Otóż niejaki Jarosław Wroński postarał się o remont Dk3 na szybko tuż przed wyborami. Jak wiadomo było to na szybko na tzw. odp a teraz po 2 latach droga się rozpada są dziury a lampy każda wygięta w inną stronę. Doprowadzenie do tego żeby wasza droga była zrobiona jak należy. Bo jak pan EB ma zamiar odstawić przedwyborcze fuszerke to lepiej niech się za nic nie bierze i w 2018 niech da sobie spokój. Skwerki to nie wszystko.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
że tak zapytam
że tak zapytam15 lutego 2017 o 08:31
A żona radnego Pawlinowa to wygrała ten nabór na kasjera w Ratuszu?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wynik
wynikże tak zapytam15 lutego 2017 o 11:19
już powinien być rozstrzygnięty, rozmowy kwalifikacyjne były 10 lutego
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
inżynier
inżynier14 lutego 2017 o 23:51
Od lat współpracowałem z p. Wojnarowiczem. To dobry fachowiec, uczynny człowiek. Urzędnik Tomasz Panasiuk w mojej ocenie nie może mu dorównać.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin14 lutego 2017 o 20:47
Emil nie przejmuj się dziadowskimi komentarzami głowa do góry i działaj dalej Pismaków boli to że nie mogą mieć władzy w Jaworze i nie będą jej mieli.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
BUDYŃ
BUDYŃjaworzanin16 lutego 2017 o 22:44
a CO TEN EMI MOŻE ZDZIAŁAĆ, NAJWYŻEJ SOBIE ZROBIĆ SELFIE.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawa dla doradcy!
brawa dla doradcy!jaworzanin15 lutego 2017 o 10:58
też tak uważam-nie przejmuj się i rób tak dalej, a nawet nie trzeba będzie żadnego mocnego kontrkandydata aby nastąpiła zmiana
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do jaworzanin
Do jaworzaninjaworzanin14 lutego 2017 o 22:06
Ja jestem pewna, ,ze wiesz,że to nie prawda co napisałeś. Ludziom nie podoba się postępowanie Bery. !!! W mojej ocenie Bera ma fatalnego doradcę. Ja już dawno bym z jego usług zrezygnowała. Ten doradzca prowadzi go po linii pochyłej. Zresztą myślę, że nie da się już nadrobić strat , które zostały poczynione. Tak myślę.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kto Ci doradza?!
kto Ci doradza?!jaworzanin14 lutego 2017 o 21:19
yes, yes, yes, nie słuchaj, postępuj tak dalej, a wszystko Ci "wypunktują"
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Irminy
do Irminykto Ci doradza?!15 lutego 2017 o 00:25
zgadzam się z Tobą ,ekipa Pana Urbańskiego to była faktycznie dobra ekipa, z szacunkiem do interesantów i do pracowników . Ja też bardzo żałuję że nie ma już Pana Urbańskiego i Pani Marii, przedtem załatwiałam sprawy z przyjemnością, a teraz omijam urząd z daleko.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irmina
Irminakto Ci doradza?!14 lutego 2017 o 23:44
Czytam te wszystkie wpisy, słucham nagrań na sesjach i doszłam do jednego wnioski : BERA MUSI ODEJŚĆ.. Pan Urbański nigdy nie lekceważył swoich wyborców i radnych, Starał się w miarę swoich możliwości odpowiadać w terminie na pisma. Cudownie załatwiała sprawy p. Maria Piwko ( ukłon w pani stronę ). To była dobra ekipa.. W mojej ocenie Bera ze swoją ekipą nie dorównał poprzednikom. Tak oceniam terażniejszą ekipę rządzącą w Jaworze
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
XX
XXkto Ci doradza?!14 lutego 2017 o 23:38
tak , tak, postępuj tak dalej a prędzej stracisz stołek
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jasne
jasnejaworzanin14 lutego 2017 o 21:07
tak, tak-dalej tak podpowiadaj, a opozycja tylko ręce będzie zacierać
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dex
Dex14 lutego 2017 o 18:51
Radny ma prawo pytać o tak ważne kwestie jak najwazniejsza droga w Jaworze i dobrze ze korzysta z tego prawa. Wszyscy Jaworzanie chca jeździć po rownych drogach tak jak to ma miejsce w sąsiednich miastach.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pewnie
pewnieDex14 lutego 2017 o 18:53
ma prawo pytać i z tego prawa korzysta, tylko co robi ze zdobytymi informacjami?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaki efekt?
jaki efekt?pewnie14 lutego 2017 o 22:36
Radny z wielkim trudem, ale w końcu uzyskał informacje, o jakie pytał i co dalej? Co z tym zrobił?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaki cel pytań?
jaki cel pytań?pewnie14 lutego 2017 o 21:56
pytał o koszty zwiększenia zatrudnienia, więc "zredukowano" te koszty, ale nie zwalniając nowo przyjętych, a wieloletnich urzędników
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
po co?
po co?14 lutego 2017 o 17:47
Radny Detyna pyta Burmistrza o wiele rzeczy-o ustalanie stawek za wodę i ścieki, o zatrudnienie ludzi spoza Jawora, itp. Angażuje urzędników do opracowywania odpowiedzi na jego pytania. Interesuje mnie co z tą wiedzą dalej robi albo zamierza zrobić? Do czego potrzebna m ta wiedza-jak zamierza ją wykorzystać?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
raczej
raczejpo co?14 lutego 2017 o 18:30
wątpię też, aby celem było robienie "szumu" medialnego, z pewnością do czegoś ten nakład ludzkiej pracy dobrze wykorzysta
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
cel
celpo co?14 lutego 2017 o 17:50
wątpię, żeby celem samym w sobie było zadawanie pytań...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Titanic
Titanic14 lutego 2017 o 16:15
coraz głębsza ta woda...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak14 lutego 2017 o 11:31
40 tonowy TIR tyle co 160000 sam. osobowych Ocena wpływu poruszania się pojazdów przekraczających dopuszczalne w Polsce naciski na oś na degradację sieci drogowej, opis systemu udzielania zezwoleń i pobierania opłat za przejazd po niedostosowanych odcinkach dróg oraz mapy obrazujące polską sieć drogową, na którą w latach 2004-2010 dopuszczone zostaną pojazdy o maksymalnym nacisku 11,5 tony/oś, z zaznaczeniem odcinków niedostosowanych, na przejazd którymi niezbędne będzie uzyskanie zezwolenia i uiszczenie dodatkowej opłaty Ocena degradacyjnego wpływu pojazdów przekraczających dopuszczalne obciążenie na oś na polską sieć drogową Podczas eksploatacji nawierzchnia drogowa ulega zużyciu i zniszczeniu, na co wpływają dwa podstawowe czynniki: ruch pojazdów i klimat, z czego główną przyczynę zniszczeń stanowi pierwszy z nich. Im większa masa (ciężar) pojazdu, tym większe oddziaływanie niszczące na nawierzchnię. Liczy się zatem nie tylko natężenie (liczba pojazdów w jednostce czasu), lecz także, a kiedy przede wszystkim, ich ciężar wyrażany obciążeniem osi. W Polsce dopuszczalne obciążenie osi wynosi 100 kN (10 T).Każde zwiększenie obciążenia pojazdu ponad dopuszczalny prawem limit przynosi wymierną stratę w postaci zwiększonych i narastających uszkodzeń nawierzchni drogowej. Jeśli stan nawierzchni sieci drogowej jest dobry, to zwiększenie zniszczeń wskutek przeciążenia pojazdów jest mniejsze niż wtedy, gdy nawierzchnia jest nierówna i charakteryzuje się złym stanem technicznym. W tym wypadku dochodzi bowiem zwiększenie agresywności obciążenia pojazdem wskutek efektu oddziaływania dynamicznego. Wziąwszy pod uwagę stan dróg w Polsce trzeba wyraźnie stwierdzić, że pojazdy o ponadnormatywnym obciążeniu przynoszą znacznie większe szkody niż w krajach Europy Zachodniej. Efektem jest dalsze pogarszanie stanu nawierzchni. W rezultacie dopuszczenie większego limitu obciążenia, które miało przynieść pożytek przewoźnikowi, działa przeciwko niemu, przyczyniając się do pogorszenia stanu nawierzchni, który staje się rzeczywistym zagrożeniem bezpieczeństwa ruchu. Nawierzchnia drogowa nie jest niszczona przez samochody osobowe z obciążeniem osi rzędu 5 kN (0,5 T), lecz przez samochody ciężarowe. Niszczące działanie pojazdu na nawierzchnię rośnie w funkcji potęgowej obciążenia. Z powszechnie przyjmowanego prawa czwartej potęgi wynika, że przejazd jednego samochodu ciężarowego normatywnego 100 kN/oś wywiera taki wpływ na nawierzchnię, jak przejazd 160 tys. samochodów osobowych. Natomiast pojazd ciężarowy o nacisku dwukrotnie większym – 200 kN/oś – powoduje 16-krotnie większe zniszczenie nawierzchni.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czesiek
czesiek14 lutego 2017 o 10:53
GDDKiA puszczając ciężki transport przez Jawor wzięła na siebie też odpowiedzialność za zniszczenia jakie dokona w całej infrastrukturze!!. Nie może być tak ,że największe koszty tej decyzji mają ponosić Bogu Ducha winni mieszkańcy.Zachęcam też właścicieli nieruchomości które ucierpiały w wyniku natężonego ruchu,do występowania na drogę sądową w celu uzyskania odszkodowania za poniesione straty.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Basia
Basia13 lutego 2017 o 23:53
Właściwie jakie obowiązki na urzędnik Tomasz Panasiuk. Co on robi w urzędzie ?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Basiu
BasiuBasia14 lutego 2017 o 08:56
Jak chcesz się dowiedzieć więcej, to porozmawiaj z byłym naczelnikiem GK, którego najpierw zdegradowano a potem zwolniono a w jego miejsce wszedł T.Panasiuk
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaśmin
JaśminBasiu14 lutego 2017 o 20:10
Bera dużo obiecał. Niech teraz wytłumaczy się dlaczego nie zrealizował swoich obietnic ? My Jaworzanie czekamy na odpowiedz. Obowiązkien burmistrza jest odpowiadanie na pytania wyborców.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Basia do Basi
Basia do BasiBasiu14 lutego 2017 o 20:05
To w mojej ocenie skandal. Zwolniono dobrego człowieka i fachowca.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
L
L13 lutego 2017 o 23:52
Radni opozycyjni nie krzyczą ?. Panowie jestem wami rozczarowana.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GHG
GHG13 lutego 2017 o 23:22
Witkowa , Baranowski z Reanimacją pozyskali kasę (6 mln) kolejny raz na remont dk 3 w Jaworze . Mają robić od Narutowicza aż do mostu na Nysuie. Tauron wymienia swoje, Gaz też - to co oni nie mogą cholera jasna zrobić rur ściekowych i wodociągowych? Ludzie co to jest ? Chyba Dokumentacja już dawno powinna być zrobiona ? Panie burmistrzu to pan nie wie co jest do wymiany , jaka sieć?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolakGHG14 lutego 2017 o 09:12
Niestety fachowcy nie dbają o porządną inwentaryzację inżynierii podziemnej. Co do wod-kan poniemieckiej to wystarczy zwrócić się do Niemiec i otrzymać stan sprzed 1945 roku.Ale tego trzeba chcieć a nie tłumaczyć się brakiem dokumentacji. Obecna technika pozwala wykonać lustrację instalacji.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borus13 lutego 2017 o 22:03
System pozyskiwania środków z funduszy unijnych został uregulowany w kilku aktach prawnych, których zakresy często prowadzą do rozbieżności i trudności w ustalaniu kryteriów kwalifikowalności projektów. Istotę możności pozyskania funduszy regulują zarówno akty poziomu unijnego, jak i akty krajowe. Na podstawie rozporządzenia dotyczącego wdrażania funduszy unijnych oraz ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju czy ustawy o finansach publicznych wyróżnić można cztery aspekty oceny projektów: geograficzny, podmiotowy, przedmiotowy, wydatków projektu. Drogą do sukcesu w dziedzinie pozyskania środków finansowych z Funduszy Europejskich jest właściwa organizacja, precyzyjny podział zadań, jak również odpowiedzialność w zakresie przygotowania i realizacji projektów. Dobre efekty daje opracowanie sformalizowanych procedur dla kluczowych operacji, takich jak planowanie środków budżetowych, aktualizacja planów, aktualizacja informacji na temat funduszy unijnych, przygotowania wniosku o dofinansowanie o środki unijne, realizacja i rozliczenie projektu. Mimo nakładu pracy niezbędnego na przygotowanie procedur jest to inwestycja opłacalna - w dłuższej perspektywie tego rodzaju działania pozwalają usprawnić i skrócić czas realizacji kluczowych procesów. Sprawnie działające procedury pozwalają również zminimalizować ilość popełnianych błędów. Mając na uwadze zmaksymalizowanie szans na uzyskanie dofinansowania należy przykładać dużą uwagę do właściwej organizacji pracy w celu uniknięcia podstawowych błędów w procesie pozyskiwania i realizacji projektów. Opracowane procedury pozyskiwania środków unijnych od momentu uzyskania informacji o możliwości dofinansowania, poprzez przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu, jego złożenie do oceny, a w przypadku uzyskania dofinansowania dla projektu, podpisanie umowy o dofinansowanie, realizację projektu wraz z kontrolą i audytem, aż do jego zakończenia, wraz z podziałem kompetencji i obowiązków w tym zakresie, mają na celu efektywne pozyskiwanie środków unijnych przez Miasto Jawor i jednostki organizacyjne miasta
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do ?????????
Do ?????????13 lutego 2017 o 20:13
Kto może nam Jaworzanom udzielić sensownej informacji, czy budynek który kupił urzędnik T. Panasiuk należał do zasobów gminy Jawor. Jestem ciekaw. Szukałem wszędzie info o przetargu i nie znalazłem. Może wojewoda udzieli mi info.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
info
infoDo ?????????13 lutego 2017 o 21:14
Naczelnik WIR, pod którego podlega T.Panasiuk-złóż wniosek o udzielenie informacji publicznej a będziesz to widział w ciągi 14 dni
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
??????
??????13 lutego 2017 o 18:57
Czy ktoś wie ? Budynek który kupił urzędnik Tomasz Panasiuk należał do zasobów gminy jawor ?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mienie gminne
mienie gminne??????14 lutego 2017 o 09:06
złóż do burmistrza wniosek o udostępnienie takiej informacji publicznej i w ciągu 14 dni będziesz miał/a odpowiedź
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bodzio
bodzio??????14 lutego 2017 o 01:06
Tomasz Panasiuk nie wyszedł na radnego. Przegrał z radnym Zbigniewem Dynowskim. Pracował w ZLK jak wybory wygrał Bera przeniósł się do ratusza. Tak słyszałem
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Roman
Roman??????14 lutego 2017 o 01:03
T. Panasiuk go kupił. Nic nie słyszałem ? Był przetarg ?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ala
ala??????13 lutego 2017 o 21:04
Jaka ulica?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jest pytanie, jest odpowiedź
jest pytanie, jest odpowiedźala14 lutego 2017 o 10:59
Więc zadaj pytanie w trybie dostępu do informacji publicznej do ZLK i do Burmistrza w jakim trybie i kiedy nabył prawo władania tą nieruchomością aż do jej ostatecznego nabycia. Zgodnie z ustawą odpowiedź powinna być udzielona w terminie 14 dni, bezczynność, czy opieszałość urzędników nie może stanowić podstawy do przedłużenia terminu udzielenia odpowiedzi.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!!!!!!!!
!!!!!!!!ala13 lutego 2017 o 22:47
Tak chodzi o Plac Seniora.. Urzędnik Tomasz Panasiuk , słyszałem , kupił ten dom.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czy o to chodzi?
czy o to chodzi?ala13 lutego 2017 o 21:17
k. wieży ciśnień przy Placu Seniora?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pele
pele13 lutego 2017 o 17:59
Zastanówmy się wspólnie jak wyciągnąć z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych te środki - to co zostanie w Jaworze będzie służyło przez lata mieszkańcom. Chcę realizacji tego zadania i nie powinniśmy odpuścić, a gmina powinno zrobić wszystko co w jej gestii aby się to udało. Nie chcę powtórki z historii i wzajemnego obwiniania się. Cel jest jasny - równa i bezpieczna droga
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Łza
Łzapele13 lutego 2017 o 18:47
Dobrze piszesz gmina powinna zrobić wszystko. W mojej ocenie nie robi nic. Dlaczego radni opozycyjni śpią. Pora obudzić się.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Łza13 lutego 2017 o 20:08
Kto rządzi?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
radca
radca13 lutego 2017 o 16:09
Najważniejsze że są jeszcze świadomi i wybiegający nieco w przyszłość radni, których interesuje to co się może pozytywnego zadziałać w Jaworze. Zastanawia mnie tylko sytuacja dlaczego tak wielu innych milczy, udaje że się nie zna na tych tematach czy ich to nie dotyczy? To jest sprawa wszystkich Jaworzan i każdy radny powinien bić na alarm, bo to jest NASZ JAWOR i NASZA PRZYSZŁOŚĆ
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lolo
lolo13 lutego 2017 o 10:56
Istna orka na ugorze :D
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PRAWDA
PRAWDA13 lutego 2017 o 10:21
z prawdą jest jak z oliwą-zawsze na wierzch wypłynie, prędzej czy później ujrzy światło dzienne, to tylko kwestia czasu...
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wow
wow13 lutego 2017 o 08:58
A cóż ten naczelnik od promocji ma taką nieszczęśliwą albo zdegustowana minę na tym ostatnim zdjęciu?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PP
PPwow13 lutego 2017 o 19:27
ja wiem
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do  PP
Do PPPP13 lutego 2017 o 20:14
To sypnij informacją
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pirelli
Pirelli13 lutego 2017 o 02:22
To jest ich koniec. "RAZEM" się zawiną, jak się pojawili. Jednosezonowi radni.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
śmieszka
śmieszkaPirelli13 lutego 2017 o 18:44
Popieram ciebie. tak to jednosezonowi radni.Jjeszcze tak nie było. Dobrze że Razem Oodejdą.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fajnopolacy tacy
fajnopolacy tacy12 lutego 2017 o 22:42
Od lewej :Pani Szynkler dalej Pan Iwański, Pan Bander, dalej Pani Rynkiewicz a nad "wszystkim czuwa" burmistrz Bera. Na kilometr widać tą inteligencję, tą wiedzę. Tuzy intelektu, retoryki i oracji. Pan Iwański z Panem Banderem na czele z Panem Berą to nas powalają dodatkowo. Od razu widać, że to chodzące kopalnie wiedzy administracyjnej. Przepisy prawa mają w jednym palcu. A jacy niesamowici fachowcy od funduszy europejskich, specjaliści od zarządzania, świetni w organizacji pracy. Dość spojrzeć na nich i "widać tą klasę, te maniery." Szczęścia wy nasze. Super fajnopolacy tacy o zasięgu międzynarodowym. Przykłady nowoczesnej, obywatelskiej, fajno-europejskiej grupy. Wzajemnie się fajnie uzupełniajacej.
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do fajnopolscy tacy
do fajnopolscy tacyfajnopolacy tacy13 lutego 2017 o 08:41
Ty też to zauważyłeś? Od dawna już to widzę, ale myślałem, że inni tego nie widzą.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nowe szaty cesarza...
nowe szaty cesarza...fajnopolacy tacy13 lutego 2017 o 08:25
http://basnie.republika.pl/noweszatycesarza.htm
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
takie powiedzenie
takie powiedzeniefajnopolacy tacy13 lutego 2017 o 08:12
"ciągnie swój do swego"
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
polak
polak12 lutego 2017 o 22:24
Kończ waść wstydu oszczędź !
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
precz z komuno-dziadostwem
precz z komuno-dziadostwem12 lutego 2017 o 22:22
Panie Sasiela szacun wielki ! Tak trzymajcie ! Tylko prawda może nas uwolnić od .....wiadomo czego i kogo. Niech żyje Jawor i Polska !
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
OK
OK12 lutego 2017 o 22:12
super tytuł
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
uczennica Lośka
uczennica Lośka12 lutego 2017 o 20:27
Jako uczennic jestem zawiedziona postawą nauczycieli. Bardzo bym chciała żeby zrobic debatę na ten temat w ratuszu. Przyjdę zadam pare pytań. My nauczycieli naśladujemy. Są naszym przykładem.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wam kury szczać
wam kury szczaćuczennica Lośka12 lutego 2017 o 22:19
Co by w takiej sytuacji powiedział Piłsudski?
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Fakt
Faktuczennica Lośka12 lutego 2017 o 20:35
Etycznie wygląda to słabo :(
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin12 lutego 2017 o 19:36
Tylko z tych trzech filmów można wyciągnąć jasny wniosek, że burmistrz po prostu nie mówi prawdy. Czy ci radni, którzy siedzą na przeciwko niego świadomie tolerują jego krętactwa. Nie podejrzewam ich o otępienie. Ślepi i głusi także nie są
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tadek
TadekJaworzanin12 lutego 2017 o 20:21
A nauczyciele co robią ? Godzą się na taki stan rzeczy ? Nie protestują,?.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaśmin
Jaśmin12 lutego 2017 o 18:37
Człowiek wierzy drugiemu człowiekowi do czasu . Ten czas, w mojej ocenie , już minął. Bera nie uzyska już mojej akceptacji ! Wszyscy wiemy dlaczego. Dziwi mnie, że radny Kobes ( SLD ) głośno nie protestuje.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rysiu
Rysiu12 lutego 2017 o 17:05
Chodzą słuchy że mieszkańcy Narutowicza mają zablokować drogę krajową na przejściach dla pieszych, aby zmobilizować decydentów do działania a nie tylko gadania. Ktoś zna termin? Miejsce? Kilka lat temu protestowali chyba na skrzyżowaniu ze Starojaworską i przy ul. Wieniawskiego. Będzie ostro na wiosnę
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Rysiu12 lutego 2017 o 17:51
A może powinniśmy protestować pod domem tego kto zawalił remont DK 3 ?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin z Jawora
jaworzanin z Jawora?12 lutego 2017 o 18:20
Reanimacja temat załatwiła w Generalnej więc nie będą protestować na drodze, bo GDDKiA daje pieniądze. Chodzi o to by kto inny nie zawalił sprawy. Żeby się nie skończyło jak ostatnio...
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Baranowski Foryś Brzozowski - the best JST
Baranowski Foryś Brzozowski - the best JST12 lutego 2017 o 15:11
dla mnie najlepsi samorządowcy z Jawora i powaitu to : Wicestarosta Baranowski, Wójt Foryś, Wójt Brzozowski brawo Panowie . Oby tak dalej . Ludzie na was zagłosują. Inni uczcie się od tych Panów. Absolutnie the best .
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborca12 lutego 2017 o 13:12
Mam pytanie do pana radnego Kobesa. Czy panu się to podoba?
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzankawyborca12 lutego 2017 o 15:01
dziwne pytanie.Przecież Kobes cały czas bierze w tym udział i jego zachowanie jest odpowiedzią.
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Słowa, a czyny
Słowa, a czynyjaworzanka12 lutego 2017 o 18:57
"Po owocach ich poznacie"
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
po co to komu
po co to komujaworzanka12 lutego 2017 o 16:28
a co z kibelkiem na Placu Wolności , radny Kobes ostro zabiegał na sesji żeby ten zabytek tam wybudować . Już wszystko było dogadane , tyle szumu a kibla dalej nie widać ,A swoją drogą to kibel w podziemiu , to fatalna inwestycja .
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sorry, taki mamy klimat
sorry, taki mamy klimat12 lutego 2017 o 07:56
minęły raptem 2 lata a już taka sytuacja...
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
coraz głębsza ta woda
coraz głębsza ta wodasorry, taki mamy klimat12 lutego 2017 o 11:27
Titanic...
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
E.S.
E.S.12 lutego 2017 o 05:43
Bera! Będzie ten remont czy nie?
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pytanie
pytanie12 lutego 2017 o 00:55
Czy ta władza osiągnie jeszcze niższy poziom żenady?
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
survival
survival11 lutego 2017 o 23:40
"Ja obietnic wachlarz cały mam! [..] Wokół szyi sznur okręcę Nie wychyli się już nikt!" Ten tekst to chyba wizja władzy obecnego burmistrza: https://www.youtube.com/watch?v=deNnftFxh1I
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dalej czekamy
dalej czekamy11 lutego 2017 o 22:45
z tego co pamiętam to właśnie burmistrz Urbański pod koniec swojej kadencji uzyskał promese właśnie na tą dokumentację o której mówi burmistrz Bera i to sporą kwotę, Radni powinni sprawdzić jaka to była kwota na tej promesie , Minęło 2 lata i pora przestać mówić o robieniu i aktualizacji dokumentacji , a pora zacząć mówić o remoncie drogi , bo na to czekamy
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
trend
trend11 lutego 2017 o 22:28
pytanie o gotowość do remontu sieci podziemnej jest pytaniem które z chęcią zada każdy ok 3-4 tysięcy ludzi którzy mieszkają na całym przebiegu drogi od Narutowicza do Dąbrowskiego. Odpowiedź powinna brzmieć jednoznacznie: TAK, 2 lata czekaliśmy na ten moment i mamy wszystko gotowe. Dziś się okazuje że dopiero aktualizowana będzie dokumentacja. Teraz to trzeba szybko ogłaszać przetarg a nie bawić się w konsultacje, rozmowy, uzgodnienia. Dwa lata temu byliśmy w tym samym punkcie i zdążyliśmy wykonać tylko 2 etapy!
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o ludzie
o ludzie11 lutego 2017 o 22:07
żenada , burmistrz nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie " czy gmina ma pieniądze na wymianę sieci ". MÓWI, MÓWI, MÓWI i nic z tego nie wynika . A wystarczyło jedno jakby odpowiedział zdanie i radny wszystko by wiedział. Gdzie jest przewodniczący Rady ??, bo jakby tak radny z opozycji tak mówi nie na temat to przewodniczący dawno by mu zabrał głos.
26 Lubię to: 26
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
uczennica
uczennicao ludzie11 lutego 2017 o 22:42
Przewodniczącym rady jest radny daniel Iwański ( nauczyciel ), nie wiem dlaczego nie reagował ?
27 Lubię to: 27
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irmina
Irminauczennica14 lutego 2017 o 21:53
Przewodniczący rady jest nauczycielem w szczególnej szkole. Ma do czynienia ze szczególnymi uczniami. Trzeba to mieć na względzie. P. Daniel Iwański powinien, według mojej oceny, być szczególnie uwrażliwiony na prawdę. Mam rację ?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lee
Lee11 lutego 2017 o 21:45
Co bera robił jako radny? Czy li tylko oblewał się wodą? Bo takie mam wrażenie
26 Lubię to: 26
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borus11 lutego 2017 o 21:20
Remont drogi DK3 wymuszony przez jej tragiczny stan przez wzmożony ruch pojazdów wszelkiej maści - zwłaszcza ciężki transport drogowy. Nikt nie wspomina o zniszczeniu inżynierii podziemnej ( w większości poniemieckiej) ale też podniszczeniu uległy budynki wzdłuż trasy , na które bardzo negatywnie wpływają drgania od pojazdów "tyrlających się po zniszconej nawierzchni przez całądobę. Jawor powinien otrzymać z tego tytułu także finanse na odnowienie substancji budynków. Fakt, że jest to tanie budownictwo końca XiX wieku - glina, słoma ,drzewo ale tez wrażliwe na drgania. Cóż "fachowcy " jaworscy nie wiedzą lub nie znają się na taranach hydraulicznych zamontowanych na ciągach kanalizacyjnych. Wykonawcy modernizacji nie mieli wskazanych miejsc ich zamontowania np na ul.Starojaworskiej.Współczuję mieszkańcom domów przy Moniuszki. Przeżywają horror.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kasiula
Kasiula11 lutego 2017 o 19:27
Wypowiedź burmistrza usypiająca, przeskakuje z tematu w temat, a pytanie było proste czy gmina Jawor jest gotowa finansowo do tego zadania. Dwa lata temu też mieliśmy podobną sytuację, radny Kowalczyk pytał czy jest wszystko pod kontrolą, odpowiedź była twierdząca. Jaka okazała się prawda to Jaworzanie wiedzą, zrobiono cudem dwa z 6 odcinków. I to ma być sukces, że zaprzepaszczono szansę na modernizację całego ciągu, środki zarządcy drogi przepadły i gdy jest szansa na ich powrót po 2 latach.
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Sabat
SabatKasiula11 lutego 2017 o 20:03
Szczerze mówiąc mnie tylko interesuje czy będzie ten remont czy mieszkańcy mogą o nim już zapomnieć. Mam dość jeżdżenia przez Jawor slalomem, od dziury do dziury. Jeśli jest szansa na modernizację drogi to trzeba z tego skorzystać. Radny oczywiście ma u mnie plusik
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Boczarek
Boczarek11 lutego 2017 o 19:18
Radny Kowalczyk podoba mi się za swoją determinację w sprawie modernizacji tej drogi i mam nadzieję że skutecznie zmobilizuje miasto do działania. Jeśli Generalna Dyrekcja mówi że ma środki finansowe na położenie asfaltu i modernizację chodników wzdłuż tej drogi i czeka na ruch ze strony miasta, to warto się zastanowić jak miasto jest do tej inwestycji przygotowane. Wymiana sieci na całym tym odcinku to nie jest proste, więc trzeba się do tego odpowiednio przygotować. Jeśli się to wszystko uda, to burmistrz powinien głośno podziękować Kowalczykowi że ten chyba jako jeden z nielicznych radnych interesuje się czy zaklepane pieniądze zostaną wbudowane w infrastrukturę w Jaworze czy taka droga zostanie zmodernizowana ale w innym mieście - a lobby większych miast w regionie jest mocne.
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
członek SLD
członek SLD11 lutego 2017 o 19:09
Nie podobają mi się wypowiedzi wice burmistrza Agnieszki Rynkiewicz..
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do członek SLD
do członek SLDczłonek SLD13 lutego 2017 o 13:40
Serio? Pani Rynkiewicz w wyborach zdobyła zaledwie 18 głosów poparcia, w tym pewnie jej własny i jej rodziny, a lokalne struktury SLD wybrały ją na swojego szefa a Bera na swojego zastępcę.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kwachu
kwachudo członek SLD13 lutego 2017 o 17:19
Cytując słowa piosenki: "Bo to jest ten kraj, kraj, kraj - kraj największych jaj, jaj, jaj"
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sympatyk SLD
sympatyk SLDczłonek SLD11 lutego 2017 o 19:57
Wielu członkom i sympatykom SLD nie podoba się to co robi obecna władza jaworska niestety współtworzona przez SLD. Jako wyborcy tej partii jest mi po prostu przykro i głupio...
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzankasympatyk SLD12 lutego 2017 o 10:50
ja i moja rodzina tez głosowaliśmy na Kobesa, no cóż każdy może się mylić .Ale to ostatni raz!
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do sympatyka SLD
do sympatyka SLDsympatyk SLD11 lutego 2017 o 20:30
Ja też głosowałem na członka tej partii.( SLD ). Mi też jest teraz głupio.W następnych wyborach nie zagłosuję na tą partię.
27 Lubię to: 27
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
trelemorele
trelemorelesympatyk SLD11 lutego 2017 o 20:19
nie podoba się, ale to tolerują i głosując popierają
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
babcia
babcia11 lutego 2017 o 19:07
Mamy cały obraz !. Bera sam pokazuje nam na co go stać !!!! Gdzie podział się ten młody człowiek, który namawiał nas byśmy głosowali na niego ?. W wypowiedziach i zachowaniu burmistrza nie dostrzegam tamtego człowieka. Zmienił się. Nie będę już nigdy na niego głosowała.
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
buta v-ce
buta v-ce11 lutego 2017 o 18:54
Popis dał ostatnio wybrany na v-ce stwierdzając że " nieobecni nie mają racji" Mam pytanie czy tak powinien zachowywać się v-ce przew. rady ? To świadczy o jego kulturze nie tylko politycznej a tez osobistej.
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pies
piesbuta v-ce11 lutego 2017 o 20:37
Bera musi odejść.
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do  buta v-ce
do buta v-cebuta v-ce11 lutego 2017 o 20:35
Nie ma czegoś takiego ,że nieobecni nie mają racji. Spytał ktoś dlaczego byli nieobecni ? Kłania się podstawowe prawo postępowania.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Komentator
Komentatorbuta v-ce11 lutego 2017 o 19:00
To jest wiadome. Ci co go znają, wiedzą. I on jest wice w radzie. Niesłychane.
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Szukajmy dobrych włodarzy
Szukajmy dobrych włodarzy11 lutego 2017 o 17:54
niestety nieznajomość przepisów, kompletny brak doświadczenia w zarządzaniu, brak umiejętności skutecznego delegowanie zadań i podejmowania szybkich decyzji. Kierowanie ludźmi wymaga bowiem wyczucia i zaufania. Kierowanie wymaga nieustannej pracy. Zdolności interpersonalne mają znaczenie na każdym szczeblu zarządzania organizacją. Trzeba mieć wrodzony talent, wzmocniony odpowiednim wychowaniem, edukacją i doświadczeniem zawodowym. Trzeba umieć "czuć" drugiego człowieka. Czy ten Pan to ma ? Odpowiedzcie na to pytanie sobie sami. Ja już znam odpowiedź. Szukajmy dobrych liderów na każdym szczeblu od posła po kierownika, od wójta po sołtysa, od naczelnika po ministra,od burmistrza po senatora. Dla dobra Polski i nas jej obywateli.
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Szukajmy dobrych radnych
Szukajmy dobrych radnychSzukajmy dobrych włodarzy12 lutego 2017 o 09:44
Szukajmy też dobrych radnych, którzy będą dbać i reprezentować interesy mieszkańców, a nie własne i będą mieli odwagę mówić PRAWDĘ. Dla dobra Polski i nas jej obywateli.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wyborca
WyborcaSzukajmy dobrych radnych12 lutego 2017 o 09:50
Trzech dobrych radnych już mamy : Kowalczyk, Detyna i Wieczorek , szukajmy więcej takich radnych !
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zarządzać a rządzić
zarządzać a rządzićSzukajmy dobrych włodarzy11 lutego 2017 o 20:12
Niektórzy nie odróżniają zarządzania od rządzenia, a z rządami bywa różnie. Przypomina mi się baśń Andresena: "Nowe szaty cesarza".
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nowe szaty cesarza
Nowe szaty cesarzazarządzać a rządzić12 lutego 2017 o 09:37
"Przed wielu laty żył sobie cesarz, który tak bardzo lubił nowe, wspaniałe szaty, że wszystkie pieniądze wydawał na stroje. Nie dbał o swoich żołnierzy, nie zależało mu na teatrze ani na łowach, szło mu tylko o to, by obnosić przed ludźmi coraz to nowe stroje. Na każdą godzinę dnia miał inne ubranie, i tak samo, jak się mówi o królu, że jest na naradzie, mówiono o nim zawsze: "Cesarz jest w garderobie".         W wielkim mieście, gdzie mieszkał cesarz, było bardzo wesoło; codziennie przyjeżdżało wielu cudzoziemców. Pewnego dnia przybyło tam dwu oszustów, podali się za tkaczy i powiedzieli, że potrafią tkać najpiękniejsze materie, jakie sobie tylko można wymarzyć. Nie tylko barwy i wzór miały być niezwykle piękne, ale także szaty uszyte z tej tkaniny miały cudowną własność: były niewidzialne dla każdego, kto nie nadawał się do swego urzędu albo też był zupełnie głupi.         "To rzeczywiście wspaniałe szaty! - pomyślał cesarz. - Gdybym je miał na sobie, mógłbym się przekonać, którzy ludzie w moim państwie nie nadają się do swoich urzędów; odróżniałbym mądrych od głupich. Tak, ten materiał muszą mi utkać jak najprędzej". I dał obu oszustom z góry dużo pieniędzy, aby mogli rozpocząć pracę. [...] Cesarz ofiarował każdemu z oszustów krzyż do noszenia w dziurce od guzika i nadał każdemu tytuł nadwornego tkacza. [...] - Patrzcie, przecież on jest nagi! - zawołało jakieś małe dziecko.         - Boże, słuchajcie głosu niewiniątka - powiedział wtedy jego ojciec i w tłumie jeden zaczął szeptem powtarzać drugiemu to, co dziecko powiedziało.         - On jest nagi, małe dziecko powiedziało, że jest nagi:         - On jest nagi! - zawołał w końcu cały lud.         Cesarz zmieszał się, bo wydawało mu się, że jego poddani mają słuszność, ale pomyślał sobie: "Muszę wytrzymać do końca procesji". I wyprostował się jeszcze dumniej, a dworzanie szli za nim, niosąc tren, którego wcale nie było." http://basnie.republika.pl/noweszatycesarza.htm
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sit
sitSzukajmy dobrych włodarzy11 lutego 2017 o 20:07
najgorzej, jak słaby daje się manipulować jeszcze słabszym, którym lokalne społeczeństwo podziękowało, w nadziei, że mu pomogą, a oni tak naprawdę wykorzystując sytuację chcą wyciągnąć jak najwięcej kasy dla siebie, pogrążając naiwniaka
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
inne priorytety
inne priorytetysit12 lutego 2017 o 10:08
zwłaszcza, gdy nie znając lokalnej wspólnoty próbują przenosić na nią swoje niepowodzenia z innej wspólnoty...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak to mówią
jak to mówiąSzukajmy dobrych włodarzy11 lutego 2017 o 20:01
ryba psuje się od głowy
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
cvb
cvbSzukajmy dobrych włodarzy11 lutego 2017 o 18:11
zarządzanie to szczeblowość i hierarchicznosć moższesz mieći stu fachowców i co ci to da ? jak decyzyjny np.prezes, prezydent kierownik,Nie będzie potrafił podjąć decyzji, wyznaczyć kierunku wreszcie stanąć do walki i ciężko pracować. kraje afrykańskie od wielu lat korzystają z fachowców z zagranicy i co z tego jak lokalny wódz czy lider podpisuje i wydaje decyzje. Z jakim skutkiem ? Widać po biedzie w tych krajach. Polski i jej gmin powiatów ministerstw nie stać na "murzyńskich wodzów",którzy obstawiają się tzw. "fachowcami", "asystentkami" a jak bida to poświęcają swoich współplemieńców.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borusSzukajmy dobrych włodarzy11 lutego 2017 o 17:58
Niestety obecnie potrzebni sa fachowcy wizjonerzy lub myslący i umiejącywspomagać się wysokiej klasy fachowcami , bo trudno znaleźć alfę - omegę od wsiakich poruczeń
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak11 lutego 2017 o 17:36
Uwaga ciśnieniowcy Wyż Eryka przyniesie najwyższe ciśnienie od 14 miesięcy do 1041 hPa Ciśnieniowcy powinni mieć się na baczności, bo nad Polskę nadciąga potężny wyż imieniem Eryka, który przyniesie nam najwyższe wskazania barometrów aż od 14 miesięcy. To może mieć niebagatelny wpływ na nasze samopoczucie, a nawet zdrowie. O tej porze roku wahania ciśnienia potrafią być bardzo duże, ponieważ raz dostajemy się pod wpływ mokrych i wietrznych niżów, a innym razem pogodnych i bezwietrznych wyżów. Wahania ciśnienia w ciągu miesiąca potrafią przekraczać 50 hPa. Ciśnienie rośnie od kilku dni, ponieważ nad Skandynawią rozrasta się Eryka, jeden z najpotężniejszych wyżów w tym sezonie w Europie. W miniony czwartek (9.02) nad północnym pograniczem Finlandii i Szwecji ciśnienie w jego centrum sięgnęło aż 1055 hPa. Wyż zaczął swoją wędrówkę na południe i jutro (12.02) znajdzie się nad północną Polską. Ciśnienie w godzinach wieczornych w północnej części Warmii, Mazur i na Suwalszczyźnie wzrośnie nawet do 1044 hPa, a tym samym będzie najwyższe od grudnia 2015 roku, czyli od 14 miesięcy. W Jaworze 1040 hPa. Uważajcie Twoja pogoda pl
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wodzirej :)
wodzirej :)11 lutego 2017 o 17:21
Bera tak zamula, że nie można go słuchać. Może on chce zahinotyzować radnych? Jak widać część już siedzi jakby nieobecna.
26 Lubię to: 26
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
równia pochyła
równia pochyła11 lutego 2017 o 16:37
Zaufanie i poparcie dla Pana Arka Baranowskiego rośnie odwrotnie proporcjonalnie do Bery
24 Lubię to: 24
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to kabaret czy już oddział psychiatryczny?
to kabaret czy już oddział psychiatryczny?11 lutego 2017 o 14:31
jak kolejne pieniądze dla ludzi to powiat, jak inwestycje to starostwo, Jak rozmowy o pracę w mercedesie to powiat a jak kabaret to wiadomo gdzie. tyle w temacie
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
buba
buba11 lutego 2017 o 13:43
Witam pisze na tym portalu już od jakiegoś czasu, i dalej twierdze i mam przekonanie że Pan Kowalczyk ma bardzo mocne aspiracje na Burmistrza. Jestem pewien i stawiam na TOTKA że jego kandydatura wypłynie z podziemi Jaworskiego zamku już wkrótce.Pozdrawiam wszystkich mieszkańców Jawora
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Javor
Javorbuba16 lutego 2017 o 06:12
Popieram
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
np
npbuba14 lutego 2017 o 21:42
zagłosuję na p.Kowalczyka jak się wypisze z Porozumienia Prawicy, oni też mieli swoje 12 lat rządów na salonach!!!!!!!!!!!!!!!!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gośka
Gośkabuba11 lutego 2017 o 22:42
Moim zdaniem Krzysiu to prawdziwy społecznik, i nie dziwię się że w wyborach dostał tyle głosów co trzech innych radnych razem wziętych. Zawsze uważałam, że aktywność, otwartość, szczerość, życzliwość zawsze zaprocentuje. Pozdrawiam
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
M.P.
M.P.buba11 lutego 2017 o 15:25
Daj Boże, żeby wystartował i uwolnił energię jaworzan, których zastąpili ludzie spoza miasta
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Próżnia
Próżnia11 lutego 2017 o 13:39
Bera to poeta- bajki opowiada ;)
26 Lubię to: 26
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pandora
PandoraPróżnia11 lutego 2017 o 16:28
a kto jest jego Muzą?
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zoolog
ZoologPandora11 lutego 2017 o 18:55
Monia 🐍
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dziekuje panie Arku
dziekuje panie Arku11 lutego 2017 o 13:37
to jest efekt pracy Baranowskiego i powiatu z dwóch tygodni. Panie Arku czytam i jestem pełna podziwu To Pan powinien być Burmistrzem ! Absolutna pierwsza liga samorządowa. Brawo Panie Baranowski. Uczcie się od tego Pana kochani włodarze naszego Jawora. Warto http://jawor24h.pl/powiat/wiadomosci/9072/powiat-jaworski-wspolnie-z-daimlerem-powalczy-o-fundusze-europejskie#coment49736 http://jawor24h.pl/powiat/wiadomosci/9071/darmowe-zajecia-jezyka-niemieckiego-i-angielskiego-oraz-informatyki http://jawor24h.pl/powiat/wiadomosci/8959/foto-remont-dk3-zostanie-dokonczony#coment49730
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sektywny
sektywnydziekuje panie Arku11 lutego 2017 o 16:15
całkowicie się z tym zgadzam
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Banderowcy
Banderowcy11 lutego 2017 o 12:32
Rzeczywiście. Ratlerki. Dobre określenie he he
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dziwne
Dziwne11 lutego 2017 o 11:48
Jego radni dalej ślepo w niego wierzą. Oj, naiwni
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bul Dog
Bul Dog11 lutego 2017 o 11:32
Detynie trzeba było dać przewodniczącego i miałby spokój a nie takie ratlerki
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Bul Dog14 lutego 2017 o 09:54
Radny Detyna zadawał pytania o zatrudnienie, po złożeniu skargi uzyskał odpowiedź. Co z tą odpowiedzią/wiedzą dalej zrobił albo zamierza zrobić? Do czego była mu ona potrzebna-jak zamierza ją wykorzystać?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawe
ciekawe?14 lutego 2017 o 11:03
po co radnemu była ta wiedza?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Bul Dog
do Bul DogBul Dog14 lutego 2017 o 09:51
Serio myślisz, że radny Detyna ma "zamiłowanie" do zadawania pytań Burmistrzowi, aby dla spokoju dano mu jakieś stanowisko albo funkcję???
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?!
?!Bul Dog11 lutego 2017 o 11:36
to radnego Detynę można "kupić" za jakąś funkcje albo stanowisko?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawy
ciekawy?!14 lutego 2017 o 09:38
A gdzie pracuje radny Detyna?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!
!?!11 lutego 2017 o 12:00
Napewno nie !
24 Lubię to: 24
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dt
dt11 lutego 2017 o 11:27
Z remontem DK3 od początku kręcił i mataczył i dalej trzyma się tej samej wersji. Myśli, że ludzie są głupi i dadzą sobie kit wciskać. W internecie nic nie ginie - pamiętaj o tym p. bera.
24 Lubię to: 24
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkanka
mieszkanka11 lutego 2017 o 11:24
Mógłby podać się do dymisji oszczedziłby zdrowia sobie i nam.
30 Lubię to: 30
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mietek
Mietek11 lutego 2017 o 11:18
Emilku, pogoń to towarzystwo doradców. Żal patrzeć
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mietkowa
mietkowaMietek14 lutego 2017 o 21:54
takich "fachowców" ktoś wybrał, ciekawe jakie kryteria były brane pod uwagę, zamiatanie pod dywan?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
albo do CBA
albo do CBAmietkowa14 lutego 2017 o 22:06
http://cba.gov.pl/pl/kontakt/97,Kontakt.html
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
konkret
konkretmietkowa14 lutego 2017 o 22:00
jak masz podejrzenie, że coś zostało zrobione niezgodnie z prawem, to zgłoś to do prokuratury-żeby to zbadała
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
równia pochyła
równia pochyła11 lutego 2017 o 10:08
Nie wiem kto mu doradza, ale jedno jest pewne-wg. mnie coraz bardziej pogrąża go to doradztwo i to w różnych kwestiach.
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
patrząc z boku...
patrząc z boku...równia pochyła12 lutego 2017 o 11:34
Baranowski zyskuje zaufanie i poparcie jaworzan odwrotnie proporcjonalnie do Bery. Im więcej takich "wpadek", tym ten proces przebiega szybciej. Nie wiem kto mu doradza, ale jedno jest pewne-wg. mnie coraz bardziej pogrąża go to doradztwo i to w różnych kwestiach.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tom
Tompatrząc z boku...13 lutego 2017 o 08:37
myślę, że jeszcze nie jedną rzeczą pozytywnie zaskoczy, bo jaworzanie mu ufają i coraz śmielej zwracają się do niego z różnymi sprawami, a on nigdy nie pozostawia ich bez żadnego wsparcia
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
eksraklasa samorządowa
eksraklasa samorządowapatrząc z boku...13 lutego 2017 o 08:20
To człowiek z wiedzą, doświadczeniem, kręgosłupem moralnym, honorem i słowny-absolutna ekstraklasa samorządowa. Tacy ludzie potrafią współpracować z każdym, a nie tylko ze swoja mierną, ale wierną "drużyną". Ten człowiek ceni sobie prawdę, bo na dłuższą metę i tak wyjdzie na jaw.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
doradca
doradcarównia pochyła11 lutego 2017 o 10:23
no cóż, jak doradca burmistrza sam potrzebował doradztwa i to także pracowników, a teraz jako sekretarz protokołuje spotkania burmistrza z klubem sportowym zamiast w tym czasie zajmować się organizacją pracy w urzędzie i nadzorem nad realizacją zadań podległych mu ludzi, którzy z wieloma sprawami chodzą do zastępcy burmistrza, aby załatwić sprawę, to już mnie nic nie dziwi
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kto tak naprawdę rządzi?
kto tak naprawdę rządzi?doradca12 lutego 2017 o 10:58
Dziwnie z zewnątrz wygląda ta koalicja, gdzie część koalicjantów nie ma prawa do własnego zdania, głosu, itp.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
super
superdoradca11 lutego 2017 o 12:29
czekamy na kolejny wywiad z radnym Olszewskim
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Titanic
Titanicdoradca11 lutego 2017 o 12:26
jak to ktoś kiedyś napisał: "Taniec wodzireja na titanicu..." http://jawor24h.pl/polska/wiadomosci/7526/monika-zmijewska-sekretarzem-gminy
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ola
Oladoradca11 lutego 2017 o 12:16
Jak ktoś nie kupił jeszcze ostatnich Wiadomości to niech przeczyta koniecznie.
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
coraz ciekawiej
coraz ciekawiejdoradca11 lutego 2017 o 12:03
myślę, że następny wywiad z radnym Olszewskim będzie baaardzo ciekawy, już nie mogę doczekać się kolejnego wydania
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak jest?
jak jest?doradca11 lutego 2017 o 11:07
Może radny Olszewski nam to wytłumaczy?
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak to wygląda
tak to wyglądadoradca11 lutego 2017 o 11:04
"powiat świdnicki" przy burmistrzu, SLD "na korytarzu"
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
blisko burmistrza
blisko burmistrzadoradca11 lutego 2017 o 10:41
ale jak doradca burmistrza a potem sekretarz zajmuje gabinet zastępców burmistrza a zastępca burmistrza "wyautowany" jest poza sekretariat to też to dziwnie wygląda
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
takie historie
takie historiedoradca11 lutego 2017 o 10:36
i do tego wydaje pracownikom polecenia, aby w sprawach organizacji pracy zwracali się do swoich bezpośrednich przełożonych
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Też tak może być !
Też tak może być !równia pochyła11 lutego 2017 o 10:23
A może On sam z siebie taki mądry ?
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
równia pochyła
równia pochyłaTeż tak może być !13 lutego 2017 o 08:25
Ciągle zagląda do komórki, jakby wyczekiwał na jakąś wiadomość. Nie wiem kto mu doradza, ale jedno jest pewne-wg. mnie coraz bardziej pogrąża go to doradztwo i to w różnych kwestiach.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z
zTeż tak może być !11 lutego 2017 o 11:20
Człowiek dopiero wtedy jest szczęśliwy,gdy może służyć.a nie wtedy,gdy musi władać.Władza imponuje tylko małym ludziom,którzy jej pragną,by nadrobić swoją mądrość.Człowiek naprawdę wielki,nawet gdy włada jest sługą.K.S-Wyszyński
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
serio?
serio?Też tak może być !11 lutego 2017 o 10:25
to do czego zatrudnił doradcę, świdnicką kancelarię i "poobstawiał" się swoimi ludźmi?
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak to wygląda
tak to wyglądarównia pochyła11 lutego 2017 o 10:17
moim zdaniem ktoś strasznie "ciągnie" go w dół i nie wiem, czy robi to celowo, czy też z głupoty, buty, itp., ale efekt jest ten sam
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wam
Wam11 lutego 2017 o 09:24
Zwracam się z zapytaniem do Pana Pawlinowa. Co by na to powiedział pana idol Piłsudski ?
25 Lubię to: 25
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
że tak zapytam
że tak zapytamWam11 lutego 2017 o 09:37
A żona wygrała ten nabór na kasjera w Ratuszu?
28 Lubię to: 28
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kwachu
kwachuWam11 lutego 2017 o 09:35
Że kasztankę trzeba napoić.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!
!11 lutego 2017 o 09:15
10-ta minuta ostatniego nagrania (z sesji z dn. 03.02.2016r.)-radny Detyna zgłasza Berze, w obecności Rynkiewicz i radnych, że nie dostał odpowiedzi na interpelację o ilość osób zatrudnionych spoza Jawora. Bera do 27.04.2016r. nie udzielał odpowiedzi na zadane mu przez Detynę pytanie, czym doprowadził do złożenia w dn. 27.04.2016r.przez niego skargi na swoją bezczynność. A panaburmistrzowi radni, pomimo że byli świadkami tego zjawiska, uznali skargę Detyny za bezzasadną.
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?11 lutego 2017 o 09:00
Chłopie, czegoś się najadł, żeby tak trzy po trzy gadać? Toż to się kupy nie trzyma
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
piskorz
piskorz11 lutego 2017 o 08:54
Kompromitacja . Nie wie o czym mówi i co wcześniej mówił . Widać jak manipuluje i wije się jak piskorz w swoich "fachowych" wypowiedziach. Jest to świadectwo ignorancji i braku kompetencji
29 Lubię to: 29
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
k
k11 lutego 2017 o 07:21
Niech nie wciska kitu. Tu cały wywiad: http://www.jawor.pl/pl/aktualnosc-3897.html
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
SLD
SLD11 lutego 2017 o 07:10
Coraz częściej nasuwa mi się myśl, że lepiej jakbyś się Emil wcale nie odzywał. Jak tak dalej pójdzie to oddamy miasto PIS-owi. Przestań się kompromitować. Daj Agnieszce możliwość wypowiedzenia się w tych kwestiach.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zwykły
zwykłySLD11 lutego 2017 o 09:30
Wypowiedzi Agnieszki mi się jeszcze bardziej nie podobają. Traktowanie ludzi "z góry" przypomina mi czasy sprzed okrągłego stołu.
25 Lubię to: 25
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ocena
ocenazwykły11 lutego 2017 o 12:28
z jakiegoś powodu w wyborach dostała od jaworzan zaledwie 18 głosów, w tym pewnie jej i jej rodziny
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
BB
BBzwykły11 lutego 2017 o 09:35
Taka postawa skutecznie zraża do siebie ludzi.
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
foka
fokaSLD11 lutego 2017 o 09:09
klub razem powinien go przed wyborami schować jak pis kaczyńskiego i tego drugiego na b
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
M.Ś.
M.Ś.11 lutego 2017 o 06:56
Pogubił się. Przecież nie chce napewno dla Jawora źle. Słabo to jednak wygląda
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dobra rada
Dobra rada11 lutego 2017 o 06:54
Emilian, straszne błędy popełniasz. Ciężko na to patrzeć. Oni to wszystko wykorzystują. Kto ci doradza chłopie? Zmień szybko na jakiegoś profesjonalistę. Obecnie będą cię postrzegać jako osobę niewiarygodną
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
doradcy
doradcyDobra rada11 lutego 2017 o 09:48
Może korzystał z jakiegoś sms-owego doradzwa?
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Smutne
Smutne11 lutego 2017 o 06:38
Współczuję jaworzanie ...
26 Lubię to: 26
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Komedia
Komedia11 lutego 2017 o 06:36
Ale jaja :) To już lepiej jak nabierał wody w usta :D Przynajmniej się nie kompromitował
29 Lubię to: 29
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Żenujące
Żenujące11 lutego 2017 o 06:22
Brak słów, pustosłowie, owijanie w bawełnę, skakanie z tematu na temat, brak konkretów, co to jest ??? Nie dziwię się Olszewskiemu, że postanowił odciąć się od takich postaw. Dziwię się radnym, którzy wspierają coś takiego
27 Lubię to: 27
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PO
PO11 lutego 2017 o 05:57
Pamiętam te tytuły :-) he he he. Dobry jest. "Mistrz" słowa
25 Lubię to: 25
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...11 lutego 2017 o 05:50
Kameleon
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin11 lutego 2017 o 03:19
Facet udziela wywiadu dla - no właśnie, kogo? - wywiad zamieszczony jest na stronie urzędu miasta, a on mówi, że "takiego komunikatu nie było". Amnezja, czy kłamstwo? Nie wie co mówi i jakich wywiadów udziela? Co tu się dzieje??? Print screen jest najlepszym dowodem na to. Szok!!!
29 Lubię to: 29
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ożesz
ożesz11 lutego 2017 o 02:46
Masakra kto nami rządzi
29 Lubię to: 29
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.