Czwartek, 28.03.2024 410

 

Pliki cookies 22:29
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Gaździcki Tomasz - kandydat do Rady Miejskiej w Jaworze
Baltic Home
SofaMeble.pl - Eleganckie meble tapicerowane

Gmina Mściwojów planuje kolejne inwestycje

Podczas dzisiejszej sesji Rady Gminy Mściwojów rajcowie przyjęli budżet na 2017 rok.

Władze gminy w nadchodzącym roku planują kolejne inwestycje z udziałem środków zewnętrznych. W tym celu gmina złożyła już kilkanaście wniosków o dofinansowanie. Jakie są główne zadania na kolejny rok zdradza włodarz Gminy Mściwojów.

- Przyszłoroczny budżet zapowiada się na poziomie ponad 20 milionów złotych. Planowane do realizacji inwestycje, przy tak skromnym wiejskim budżecie, w dużej mierze uzależnione są od dofinansowań zewnętrznych. Mamy złożonych kilkanaście wniosków o dofinansowanie i chcemy je realizować. Jest to między innymi budowa kanalizacji w Siekierzycach, budowa świetlicy w Grzegorzowie, rozbudowa Szkoły Podstawowej pod kątem przedszkola w Targoszynie, rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowościach Snowidza, Godziszowa i Grzegorzów. Jak co roku planujemy również dalszą rozbudowę sieci dróg w Gminie Mściwojów 

- mówi portalowi jawor24h.pl wójt Mariusz Foryś.

Komentarze (50)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Gusiu
Gusiu3 marca 2017 o 00:09
Wszędzie inwestują,tylko nie w Zimnik,chociaż najwięcej Gmina ma z tej Wioski zysku,najlepiej,wylewać nowe drogi w Mściwojowie,chociaż 90% tych drug nie istniało,Tam gdzie inwestują to tylko Targoszyn,Snowidza,Barycz no i oczywiście Mściwojów,Nawet głupich chodników nie zrobią bo po co,ludzie niech chodzą drogą,żenada i to ma być Gmina ? Bez komentarza dalszego,pozdrawiam !
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
katolik
katolik3 stycznia 2017 o 18:14
Bera musi przegrać. Bera musi odejść
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptykkatolik3 stycznia 2017 o 19:21
A to bardzo katolickie myślenie!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do sceptyk
Do sceptyksceptyk3 stycznia 2017 o 19:59
Podobne jak innych, którzy zwolnili Jaworskich ludzi.Takiego katolicyzmu uczymy się od nich.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do kiepsko
do kiepsko3 stycznia 2017 o 18:14
Ciesz się, że nie mieszkasz w Jaworze. Tu dopiero dzieją się cudeńka.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kiepsko
Kiepsko3 stycznia 2017 o 17:31
Szkoda że nie w wodociągi bo na wioskach już 18 godzin nie ma wody,i nic się nie można dowiedzieć
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sss
sssKiepsko25 stycznia 2017 o 08:58
Nie przypominam sobie, żebym 18 godzin nie miała wody. Kłamstwo.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
.
.sss25 stycznia 2017 o 10:52
to masz krótka pamięć, albo nie jesteś ze Snowidzy...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jo
jo1 stycznia 2017 o 16:37
a najlepsza jest gwiazda merca w rynku hehe ponizej h..a niemca w dupke wchodza
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Masz rację !
Masz rację !jo1 stycznia 2017 o 16:58
Jak tak dalej pójdzie to na następną jaworską Wigilię , pewnie będziemy kolędy po niemiecku śpiewać !
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
blble
blble1 stycznia 2017 o 16:35
jak wygral bera to sie podniecaliscie a tera koty na nim wieszacie
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do bible
do bibleblble1 stycznia 2017 o 17:40
Co innego obiecywał. Co innego zrobił. Gościu on zwolnił naszych ludzi. Kumasz. Teraz wiemy, że zrobiliśmy błąd. Denerwujemy się
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Roman
Roman30 grudnia 2016 o 20:03
Bera nie ma szans w następnych wyborach.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wiara
wiara30 grudnia 2016 o 19:04
Moim zdaniem Jawor ruszy do przodu z kopyta jak podziękujemy temu burmistrzowi . Nowy burmistrz rozrusza to miasto, bez zdjęć, filmików i wiecznej kampanii. Teraz Bera wplątuje sie w wojenkę wodną z Męcinką. Po co to ? Wiadomo, że wójt ma rację. Wygra w każdym sądzie.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzankawiara30 grudnia 2016 o 19:42
powiem więcej TO WINA TUSKA11
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
XD
XDjaworzanka3 marca 2017 o 09:05
Co Wy chcecie od Bery ? Wszystko dla Jawora i ludzi ! Załatwił nam na tegoroczne dni Jawora występ wspaniałych gwiazd w duecie Zenek Martyniuk i karakan z PIS-u będą wykonywać ballady disco polo . Drugą zasługą jest zmiana herbu Jaworskiego - koń św,Marcina będzie teraz widniał z emblematem Mercedesa . Czy to mało ? Ludzie OPAMIĘTAJCIE SIĘ I ZEJDZCIE Z TEGO BURMISTRZA NAD BURMISTRZAMI !!!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
XD
XDjaworzanka3 marca 2017 o 08:57
NIE TUSKA TYLKO KARAKANA !!!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaśmin
jaśmin30 grudnia 2016 o 18:42
Mieliśmy przez mały momencik nadzieję ,że nasze miasto rozbłyśnie energią, zaufaniem. Zakończą się wojny i wojenki. Nie zakończyły się, nawet myślę ,ze są większe niż były. Bera , moim zdaniem, skłóca, naszych sąsiadów z nami. Tak daleko nie pojedzie. Bera powinien podac się do dymisji
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sól
sól29 grudnia 2016 o 19:43
Mściwojów górą. Jawor za tego burmistrza spada na koniec listy
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do "soli"
do "soli"sól30 grudnia 2016 o 16:54
czy wiesz na którym miejscu jest Jawor( bo piszesz że na koncu listy) , a na którym miejscu jest Mściwojów? Przecież burmistrz Bera mia być specjalistą od pozyskiwania pieniędzy z zewnątrz, to jak to się ma do bycia Jawora na końcu listy,
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaśmin
Jaśmin29 grudnia 2016 o 18:38
Tak naprawdę to Jawor jest już prawie na szarym końcu.Oczywistym jest ,ze winę za taki stan rzeczy ponosi burmistrz - Bera i radni. To oni rządzą miastem ! Coś to rządzenie im nie wychodzi. moim zdaniem, dobrzy są , ale tylko w promocji swoich osób, pijarze i imprezkach.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jork
Jork29 grudnia 2016 o 17:12
jak na taką małą gminę to bardzo ambitny budżet-tylko pozazdrościć
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie dziw
nie dziwJork29 grudnia 2016 o 22:27
Pani Monika jest naprawdę świetnym skarbnikiem-na bieżąco analizuje strukturę dochodów, proponuje i wdraża różne instrumenty fiskalne by "wyciągnąć" jak najwyższy ich poziom, a czasem jednym zrekompensować słabsze wykonanie drugiego, więc nie dziwię się, że w nawet niewielkiej gminie tak dobrze wygląda budżet. Wójta wszyscy znają-ambitny, pracowity, bystry, potrafi z każdym się dogadać, więc i wyniki są nietuzinkowe jak na małą gminę wiejską.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
p
p29 grudnia 2016 o 13:46
widać gdzie dobry, pracowity szef i kreatywny księgowy, to i na małej wiosce dużo można zrobić
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zarządzanie finansami
zarządzanie finansamip29 grudnia 2016 o 16:47
W Jaworze póki co takiej kreatywności w zarządzaniu finansami jak w innych gminach coś nie zauważyłem. Gdyby nie rządowa dotacja 10 mln na ul. Cukrowniczą w związku pozyskaniem przez rząd zagranicznego inwestora, to budżet inwestycyjny nie byłby oszałamiający jak na miasto tej wielkości. Póki co Jawor od 2 lat jest na szarym końcu inwestycyjnym wg. niezależnych rankingów-ciekawe dlaczego-brak środków, czy fachowców?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co jest przyczyną?
co jest przyczyną?zarządzanie finansami29 grudnia 2016 o 17:09
Burmistrz przy sesji absolutoryjnej za 2015 r. powiedział, że budżet jest w dobrej kondycji, jednak środków wystarcza tylko na skwerki. Patrząc chociażby na takie małe Mściwojów zarówno pod kątem budżetu jak i inwestycji, wypadałoby zapytać co było tego przyczyną-czy w Jaworze od 2 lat dominuje polityka fiskalna tzw. "zaciskania pasa" zamiast kreatywnego zwiększania dochodów własnych, czy też są słabi fachowcy od inwestycji? A może przyczyna tkwi w zupełnie czymś innym?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo Mściwojów
brawo Mściwojówp29 grudnia 2016 o 16:34
To prawda, zdolność kreacji dochodów własnych gmin jest pochodną możliwości i umiejętności wykorzystania lokalnych instrumentów interwencjonizmu samorządowego. Powodzenie stosowania takich instrumentów zależy od: potencjału endogenicznych zasobów gminy, korzyści lokalizacyjnych, struktury funkcjonalnej - decydującej o skali i strukturze relacji z otoczeniem gminy, a także od społeczności lokalnych oraz KOMPETENCJI I KREATYWNOŚCI lokalnych władz samorządowych. A jak do tego doda się dobrych fachowców od inwestycji, to można wiele zdziałać. Najszerszą grupę instrumentów, poprzez które gmina wpływa na otoczenie, stanowią narzędzia polityki fiskalnej, obejmujące działania władzy lokalnej podejmowane w ramach dochodów budżetu gminy. http://mikroekonomia.net/system/publication_files/891/original/17.pdf?1315223200 W gminach za politykę fiskalną, w tym kreowanie dochodów własnych gminy odpowiadają skarbnicy. Samo kreatywne kształtowanie budżetu jednak nic nie da, jeśli nie będzie też dobrych fachowców od inwestycji, którzy go zrealizują.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rodowity jaworzanin
rodowity jaworzaninbrawo Mściwojów30 grudnia 2016 o 16:51
jeśli chcesz pracować w innym mieście, lub nawet do innego się wyprowadzić, to Twoja wola, burmistrz natomiast powinien dbać (także pod względem miejsc pracy) o swoich mieszkańców a nie mieszkańców innych gmin, a już zwalnianie jaworzan, by zatrudnić swoich znajomych powiązanych politycznie wg mnie nie powinno mieć miejsca
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninbrawo Mściwojów30 grudnia 2016 o 16:04
Ja i moi koledzy pracujemy w Legnicy ,ale rozliczamy się w US Jawor !!!Gwarantuje Ci że wielokrotnie więcej osób pracuje poza Jaworem jak osób z okolicy w Jaworze. To w/ g twojej chorej teorii w Legnicy , Wrocławiu czy Jaworze powinni pracować tylko miejscowi ? Człowieku lecz się.!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
polityka kadrowo-fiskalna
polityka kadrowo-fiskalnabrawo Mściwojów29 grudnia 2016 o 18:29
Jednym ze źródeł dochodów gminy są wpływy z PIT i CIT. Władze samorządowe mają pośredni wpływ na ich wielkość, dochody te zalezą bowiem od poziomu zatrudnienia, a także liczby i wielkości podmiotów gospodarczych działających na terenie gminy. Wpływając zatem na poziom zatrudnienia w gminie i rozwój przedsiębiorczości na terenie gminy, można uzyskać efekt w postaci zwiększenia sumy podatków płaconych na terenie gminy i jednocześnie zwiększenia dochodów gminy z tytułu udziału w podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych. Wójt Mściwojowa nie zwalnia swoich mieszkańców-podatników, aby dać pracę ludziom z konkurencyjnych gmin, to i pieniądze zostają w gminie i wpływy z PIT od tych osób wracają z powrotem do gminnego budżetu. Podatki jaworzan wyjeżdżają poza Jawor razem z zarobkami zatrudnionych osób spoza Jawora, do gminnej kasy nie wpływają też udziały w PIT od zwolnionych jaworzan (udział gmin we wpływach z podatku dochodowego od osób fizycznych, ustalony zgodnie z zasadami określonymi w art.9 ust.1 w związku z art.89 ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2015 r. poz.513), w 2016 r. wynosi 37,79 proc.).
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ale wstyd
ale wstyd29 grudnia 2016 o 11:24
Dżizas, co się z tym Jaworem dzieje?!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninale wstyd29 grudnia 2016 o 12:44
W Jaworze planuje się remonty kolejny skwerków oraz ciag dalszy kampanii promocyjnej burmistrza we wszelkich mediach.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
cienizna
cieniznaale wstyd29 grudnia 2016 o 12:25
nawet okoliczne wioski Jawor przeganiają
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie rozumiem
nie rozumiem29 grudnia 2016 o 11:14
To kto w Jaworze jest taki nieudolny, że jaworski budżet słabo wygląda nawet przy budżecie małej wioski-burmistrz, skarbnik, fachowcy od inwestycji, czy od pozyskiwania środków? A może to kombinacja kilku albo wszystkich składników?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dobry finansista to podstawa
dobry finansista to podstawanie rozumiem29 grudnia 2016 o 13:42
Tak to jest, jak ktoś odpowiedzialny za finanse gminy całe życie skupia się tylko na jednej stronie budżetu-wydatkach-aby ich nie przekroczyć, zamiast tak kształtować stronę dochodową, aby można było realizować więcej wydatków, czyż nie prawda?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
eh
ehnie rozumiem29 grudnia 2016 o 12:18
taki burmistrz jak Foryś i skarbnik jak Białek przydaliby się w Jaworze
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
słabiutko
słabiutkonie rozumiem29 grudnia 2016 o 11:28
ewidentnie coś tu jest nie tak
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ups
ups29 grudnia 2016 o 10:24
no to teraz sobie porównajcie, skromny wiejski na 20 mln i jak to głosi włodarz naszego miasta rekordowy jaworski na super hiper inwestycje 19 mln:(
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregoryups29 grudnia 2016 o 13:02
CAŁY budżet Mściwojowa to 20 mln, a w Jaworze tylko na INWESTYCJE zaplanowano 19 mln. Czas nauczyć się czytać ze zrozumieniem!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oj Gregory
oj GregoryGregory29 grudnia 2016 o 21:52
a Urząd Marszałkowski to niby skąd ma na te pieniądze
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
GregoryGregory29 grudnia 2016 o 20:15
Nie rząd dał na drogę, tylko samorząd województwa - Urząd Marszałkowski - który wcale nie jest pro-rządowy, więc nie musiał dawać... Co, żal niektórym, że się udało pozyskac te 10 milionów. Przy nich te 3,5 mln dla starostwa kiepsko wypada...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hmm
hmmGregory29 grudnia 2016 o 15:09
i należy odliczyć 10 mln na drogę, na którą tak naprawdę musieli dostać, rząd dał na drogę do mercedesa, żadna łaska w obecnej sytuacji. Więc inwestycje to zaledwie 9 mln.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Sas
SasGregory29 grudnia 2016 o 13:22
Zobacz Gregory jak przez 2 lata wzrosły za to wydatki na promocję, reprezentację, reklamę, pijar, imprezki-czy nie wydaje Ci się, że 2-letni budżet został po prostu "przejedzony"? A do tego droga zamiatarka, którą ciężko zobaczyć na ulicach, drogi samochód służbowy dla burmistrza, i inne wydatki, na które Jawora nie bardzo jest stać przy innych, pilniejszych potrzebach.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie przesadzaj
nie przesadzajGregory29 grudnia 2016 o 13:17
Gregory, prawda jest taka, że w Jaworze od 2 lat jest zapaść inwestycyjna, mimo zastania budżetu w dobrej kondycji finansowej, więc rozbij te 19 mln na 3 lata, a szału niestety nie ma. Jawor stać znacznie większe możliwości.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
RW
RWGregory29 grudnia 2016 o 13:10
Zgadza się, ale szkoda że ostatnie 2 lata przespane w inwestycjach.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wielkie brawa dla Forysia
wielkie brawa dla Forysiaups29 grudnia 2016 o 11:35
niby młody ten Foryś, ale jak widać dobry z niego zarządca i włodarz i w dodatku szanuje i dba o swoich mieszkańców
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
.
.wielkie brawa dla Forysia29 grudnia 2016 o 11:48
jaki On tam młody;) hahahah;)
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dobry gospodarz
dobry gospodarzups29 grudnia 2016 o 11:01
wójt Mściwojowa nie zwalnia swoich mieszkańców-podatników, aby dać pracę ludziom z konkurencyjnych gmin, to i pieniądze zostają w gminie i wpływy z PIT od tych osób wracają z powrotem do budżetu
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wow
wowups29 grudnia 2016 o 10:55
wielki szacun dla wójta i skarbnika Mściwojowa-i z małego widać można "wyczarować" cuda, jeśli się potrafi
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
inni widać mogą
inni widać mogąups29 grudnia 2016 o 10:53
MASAKRA i to po 2 latach inwestycyjnej posuchy, mimo dobrej kondycji budżetu
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.