Piątek, 19.04.2024 450

 

Pliki cookies 05:25
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Niebezpieczna wieża widokowa

Zdaniem zwiedzających wieża widokowa w Mściwojowie jest niebezpieczna!

Pogoda w niedzielne majowe popołudnie dopisywała, więc wieża widokowa w Mściwojowie cieszyła się dużym zainteresowaniem. Wiele osób z pobliskich miejscowości wybrało się do Mściwojowa, by skorzystać z możliwości podziwiania przyrody z wysokości. Pierwsze wrażenie - inicjatywa realizacji projektu na piątkę. Jednak zbliżając się do obiektu coraz bliżej, tracił on na ocenie. Zdaniem zwiedzających wieża jest niebezpieczna.

- „Jest tu bardzo ładnie, widać zaangażowanie gminy, ale miałam lekki strach przy wchodzeniu, a już nie mówię o schodzeniu. Dobrze, że mąż trzymał mnie za rękę” - komentuje Pani Edyta z Jawora, która tego dnia odwiedziła to miejsce.

Schodki wąskie, strome i ciężko po nich wchodzić. Nawet w oczach dorosłych był strach podczas pokonywania schodów wieży. Zaznaczę, że nie dotyczył on lęku wysokości. Wchodząc na górę (oczywiście bokiem, bo cała noga nie mieści się na stopniu) słychać było ekscytację zwiedzających i żartujących z obiektu.

Drewniane bariery ochronne wydają się być za niskie, przez które zwiedzający może wypaść, gdyby powinęła się mu noga przy schodzeniu.

Mimo wywieszonego regulaminu, że nietrzeźwym wstęp wzbroniony itp. to może dojść tam do wypadku.

Fakt, inicjatywa warta pochwały, ale bezpieczeństwo powinno być na pierwszym miejscu!

Komentarze (48)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Stanisław
Stanisław20 lutego o 21:46
moim zdaniem wierza Msciwojow jest na 5 plus wiele razy wchodziłem bez problemu a zawsze znajdzie się ktoś co będzie wybrzydzał  mam 77 lat i nie widzę  trudności oczywiście gdyby jeszcze winda ale to nie wtym przypadku.Podziękójmy władzom i za ten pomysł . wierz przyciąga wielu żądnych trochę emocji i pięknych widoków i o to chodzi
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Paweł
Paweł3 marca 2017 o 08:20
Wieża w Mściwojowie jest ok jest wysoka ładnie widać panoramę, A niebezpiecznie człowiek sie czuje w Głogowie komin
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
junior z Jawora
junior z Jawora26 grudnia 2015 o 09:31
Pieniądze jakie ma Polska do zainwestowania w programach operacyjnych np.dot.poprawy krajobrazu wsi Mściwojów można wykorzystać w sposób podnoszący walory miejscowości lub formie- formie wątpliwego pomnika .Jest to typowy prostacki pomysł na siłę zaistnienia i pozostania w historii wsi Panie Foryś . Dlaczego nie pomyślano o parku Nostizów lub zabytkowej miejscowej bazylice , oranżerii , ale to wymaga intelektu Pana i Pana przybocznych jak Tłustego i innych klakierów . Dwór Nostitzów. Spłonął w 1953 roku. - Dawna biblioteka Nostitzów. Powstał zapewne z inicjatywy hrabiego von Nostitza w poł. XVIII w. Po 1945 roku w zespole dworskim mieścił się PGR.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lolek
lolek12 czerwca 2015 o 16:44
Zdzisław, a jakieś konkrety przemawiające za schodami ? Bo wątpliwej jakości przytyki i popisy wiedzą książkową nie robią na mnie wrażenia. Jak się nie potrafi zrobić 20 metrowej, w pełni funkcjonalnej wieży to należy postawić choćby 6m. Zwłaszcza, ze warunki na to pozwalają. Jeśli chciałeś "kogoś" bronić podając za przykład kolejny dowód ignorancji oraz brak zainteresowania gospodarowaniem zabytkowych obiektów, to raczej kiepski pomysł :) Niemcy budowali lepiej, ale nikt już o tym nie pamięta. Zatem mogę ku Twojej uciesze (a włodarzy wstydzie) przywołać bardziej współczesne przykłady. Np. zapraszam na wieże w wielkopolskiej Olejnicy. Rozumiem, że Tobie podobnym na wieży wystarczyłaby rura ze strażackiej remizy, ale może warto byłoby stosować się do zasad, którym tak hołdujesz. Opuść trochę nosa to zobaczysz słabszych i mniejszych. Pozdrawiam poklepywacza :)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zdzisław
Zdzisławlolek3 marca 2017 o 08:53
lolek - Wiedza ksiązkowa nie robi na tobie wrażenia? To widać panie ignorancie. Napisałem po prostu, że wieże które wymieniłeś są prawie bezuzyteczne pod względem widokowym. Kwestia remontów zabytkowych parków to inna sprawa.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
.......
.......1 czerwca 2015 o 14:43
widoki ok,ale wejść i zejść koszmar,kto to zaprojektował? idzie sie jak po drabinie.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolo29 maja 2015 o 21:13
NAJBARDZIEJ SUBIEKTYWNY ARTYKUŁ JAKI W ŻYCIU CZYTAŁEM. WSTYD!!!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zdzisław
Zdzisław29 maja 2015 o 19:54
lolek..... ręce opadają. Wieża w Mszanej... 6 (dosłownie-SZESC) metrów wysokości.... schodki kręte i strome. Bazaltowa góra - faktycznie kilkusetletnia... zbudowana chyba w 1906 roku wysoka... że hoho. Drzewa zasłaniaja wszystko, bo od lat są wyższe od... wieży która ma.... (DZIESIĘĆ METRÓW). Wieża na Radogoście.... ok 1900 roku, eh znow te kilkaset lat ;) ta ma chociaz 22 metry i waskie, kręte betonowe schody. Nie kompromituj sie :D Porównujesz nowe projekty do 6-10 metrowych starych kamiennych konstrukcji. Cóz, 6 metrów w górę po krętych betonowych schodkach - każdy wejdzie ;) Tylko gdzie te walory jak z okienka na dachu widzę wiecej ;) Pozdrawiam narzekacza. Stan na palcach, zobaczysz wiecej niz czubek własnego nosa ;)
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lolek
lolek29 maja 2015 o 10:32
Ja schody pokonałem w dół i do góry bez trzymania poręczy. Wieża jest świetną wizytówką gminy i bdb pomysłem zagospodarowania zbiornika. Niestety powinna być dla wszystkich, od 0 - 70 lat a NIE jest. Schody są nie tylko niebezpieczne, ale i bardzo trudne do pokonania dla starszej, lekko schorowanej osoby (w pewnym wieku choroby stają się normą). Byłem na wieży w trakcie weekendowego oblężenia, więc miałem okazję słyszeć opinie skonsternowanych ludzi młodych i starszych, rodzin z dziećmi etc. Wszystkich obrońców fuszerki zapraszam na kilkusetletnie wieże widokowe w Chełmach na Radogoście, Bazaltowej Górze czy Mszanej...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rob
rob26 maja 2015 o 21:50
Absolutnie nikt nie czepia się OSP i ich członków ale WÓJTA I RADY GMINY MŚCIWOJÓW (tym bardziej że w radzie jest dwóch strażaków!). To wstyd i STRACH żeby jednostki OSP w KSRG jeździły WRAKAMI!!!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nowinka
nowinka26 maja 2015 o 15:27
piszecie o wieży, czy wplatacie w wątek Wądroże??? Michael , nie możesz zdzierżyć wójtowej- kobiety kreatywnej i odważnej w działaniach???
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Michael
Michael26 maja 2015 o 11:52
Wójt Gminy Wądroże Wielkie Elżbieta Jedlecka zaprasza mieszkańców gminy dnia 31 maja 2015r. o godz. 10.00 na boisko sportowe w Granowicach gdzie odbedą się Gminne Zawody Pożarnicze o puchar Wójta Gminy Wądroże Wielkie. W potyczkach wezmą udział drużyny strażaków starszych oraz młodzieżowe drużyny pożarnicze. Natomiast o godz. 12.00 rozpoczną się Powiatowe Zawody Pożarnicze pod Patronatem Starosty Jaworskiego.Szczególnie zaprasza Pan Starosta eksponaty muzealne z OSP Mściwojów ,Marcinowice a przede wszystkim z Targoszyna. Ciekawostką będą nowoczesne wozy pożarnicze Gminy Wądroże Wielkie. Nagrodą dla najlepszej jednostki właściwie Prezesa OSP, będzie przejazd na kolana Pana Wójta Forysia na kolanach ale w bryczce OSP Granowice.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kiki
kiki22 maja 2015 o 15:25
czepcie się kgw a odwalcie od osp
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wiki
Wiki20 maja 2015 o 14:10
Dziadku ! Polecam kupić bryczkę do gaszenia pożarów w Mściwojowie na miejsce tego złomu lub wzorować się , popatrzeć na dobry przykład współpracy strażaków z Granowic z Panią Wójt Wądroża Wielkiego aż miło .Ta Pani ma więcej ........ niż Pan .... jaj.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kli
kli19 maja 2015 o 18:35
Popieram Dziadka. Samochody OSP Mściwojów są WRAKAMI! Miejmy nadzieję, że wójt i rada gminy zastanowią się jak ten problem rozwiązać. Oby nie było za późno gdy zawyje syrena a nie będzie czym pojechać do akcji albo zepsuje się na środku drogi... Niestety nie raz taka przykra sytuacja się zdarzała. Zanim zacznie się inwestycje najpierw trzeba pomyśleć o BEZPIECZEŃSTWIE mieszkańców i turystów, których z każdym kolejnym dniem przybywa...
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lupus
Lupus19 maja 2015 o 16:32
Mam prawie 85 lat i dwukrotnie bylem na wiezy w Msciwojowie.Nic mi sie nie stalo.Schody na wieze sa troche nie typowe i przez to niewatpliwie nie latwe do pokonania.Ja schodzilem po nich z wiezy tylem,trzymajac sie jedna reka poreczy druga wlasnie schodow.Ubrudzilem dlon,ale to nie wazne.Widok wspanialy na blizsza okolice a dalsza tez.Radze zabrac lornetke.Podziekowanie wladzom gminy za pomysl i jego realizacje nalezy sie postokroc.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Profen
ProfenLupus25 grudnia 2015 o 23:49
Bierzcie przyklad z tego Pana malkontenci i maruderzy!!!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dziadek
Dziadek19 maja 2015 o 11:09
Pozyskano pieniądze z zewnątrz na budowę wieży , ale też i własne czyli gminy lub NASZE . Zastanawiam się czy można było lepiej zainwestować.Turystyka jest ważna ,zbiornik ciekawy ,tylko dlaczego bezpieczeństwo pod zdechłym azorkiem -kundlem.np. samochody straży pożarnej w Mściwojowie nadają się do Kukły na szrot a nie do ratownictwa.Docenia to ten co potrzebuje pomocy ochotników .Pewnie też jest winny poprzednik Pięta czy Prezes miejscowej straży i radny Waldemar Tłusty.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor11 maja 2015 o 00:11
To jest obiekt turystyczny. Czy podchodząc pod Śnieżkę również narzekacie, że jest za ślisko, niebezpiecznie, wąsko, nie ma windy, samoloty nie lądują na szczycie. Ludzi ogarnijcie się, jeśli twierdzicie, że jest niebezpieczna to nie wchodźcie. Pierwsza lepsza wieża widokowa w Mogielnicy http://www.powiat.limanowa.pl/pl/1917/0/wieza-widokowa-na-mogielicy.html Czy ona jest bezpieczniejsza od tej w Mściwojowie? Nie sądzę. Co by nie zrobili, zawsze znajdą się jacyś malkontenci.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Krzych K
Krzych KAutor2 maja 2019 o 11:52
Dla takich "turystów" jak autor artykułu i pani Ela buduja schody na Rysy w Tatrach. Ale żenada
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?8 maja 2015 o 23:36
to jest wieża ? to naturalnie jest stroma ma 25 m , w czym jest problem ?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Alinka
Alinka8 maja 2015 o 21:25
Mi wieża się bardzo podoba, szczególnie pomysł na ostatnim piętrze. Może schody są trochę strome, ale wystarczy uważać przy schodzeniu.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
59-407
59-4078 maja 2015 o 07:56
oni maja cos robic dla ludu i tam pieniadze walic a nie pałace sobie budowac jak zus
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do DJA lili
do DJA lili8 maja 2015 o 07:43
Dziękuję za informację dobrze poinformowany urzędniku !
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
DJA
DJA7 maja 2015 o 18:58
@lili Zgadzam się z Tobą. Budynek Urzędu Gminy w Mściwojowie wygląda fatalnie. Ale z drugiej strony to dobrze, że inwestują pieniądze w całą gminę i robią coś dla LUDZI. W takim Wądrożu Wielkim mają piękny budynek UG ale co z tego? W okolicznych wioskach nie robią NIC - ani poprzedni, ani obecny wójt. Wg mnie jeśli ma się dylemat - albo odnowić budynek UG albo zainwestować w społeczeństwo to wybieram to drugie. W ubiegłym roku zmodernizowano GOZ w Mściwojowie, w tym roku pora na budynek UG Mściwojów!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Paweł
Paweł7 maja 2015 o 14:55
Byłem, wszedłem, dałem radę. Widok bardzo fajny. Odczucia bardzo pozytywne. Nie jestem wysportowany, mam swoje kilogramy. Byli też starsi i małe dzieci. Wszyscy uśmiechnięci i zadowoleni, że kolejne miłe miejsce do spędzenia aktywnie czasu w pobliżu Jawora. Polacy przestańcie marudzić, więcej zadowolenia i radości :)
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Profen
ProfenPaweł25 grudnia 2015 o 23:52
I to mi sie podoba!!Byl wszedl zszedl i nie marudzi!!Piateczka!!!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lili
lili7 maja 2015 o 14:54
DJA - popatrz na budynek urzędu gminy - wygląda jak zapuszczony stary domek. Czy to też świadczy o dynamicznym rozwoju Mściwojowa? Dobrze, że Pięta wybudował wodomistrzówkę i przeniesiono tam mops, bo wstyd tam było przechodzić . No cóż jak się chce czegoś LEPSZEGO to nie jest MALKONTENCTWO ! Łosiu.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bonaparte
bonaparte6 maja 2015 o 19:39
mam ochote na placki z cukrem i dwa mianowniki z serem na zimno rach ciach
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
DJA
DJA6 maja 2015 o 18:31
Narzekacie, że nie ma gdzie odpocząć, że nie ma żadnych atrakcji. A jeżeli już SĄ to zaczyna się MALKONTENCTWO! A to schody strome, a to windy nie ma, a to kolor mi nie odpowiada...W Polsce istnieje wiele wież, które posiadają mniej lub bardziej strome schody. Czy gdziekolwiek ktoś krytykuje takie konstrukcje? NIE! Bo ludzie doceniają to co mają. Gmina Mściwojów jako jedyna gmina w powiecie dynamicznie się rozwija i nawet najwięksi krytycy NIE MAJĄ PODSTAW do tego aby skrytykować obecnego wójta czy radę gminy.Jeżeli wieża jest taka ZŁA to dlaczego poświęcacie tyle czasu, żeby komentować ten artykuł? Co więcej - Zapewne jesteście tam pewnie dość często bo to jedyna porządna atrakcja turystyczna w naszym powiecie! A krytykujecie albo z zazdrości albo jesteście życiowymi frustratami.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszaniec
mieszaniec6 maja 2015 o 17:15
Hmm długo się zastanawiałem czy napisać tutaj czy nie. No ale jednak. Powiadacie ze mieszkańcy są zadowoleni ze taka piękna wiem stoi w ich gminie. No to chyba nie pytaliscie zbyt dokładnie albo raczej chcielibyście aby tak było. Czym tu się cieszyć. Tym ze w piękny dzień po Msciwojowie jeźdza setki aut motorów. Niegdyś spokojna wieś zamienia się w Rzym bo ruch tutaj jak w Rzymie? Tym ze obcy kręcą się po wsi. Ze młodzież zjeżdża z całego powiatu pije piwo pod wieża ślubie słonecznik klnie jak szewc nic sobie nie robiąc z monitoringu? Nie mówiąc ze wchodzi na wieżę po jej zamknięciu wydzierajac się w niebogłosy. Co to schodów są tak małe i strome ze stopa dziecka się nie mieści a co dopiero dorosłego człowieka. Inicjatywa może i dobra ale hmm komu potrzebna się pytam. Najbardziej ciesze się ze ścieżki jest gdzie pospacerować nie w błocie szkoda ze nie ciągnie się wzdłuż całego zbiornika a szczególnie w rezerwacie gdzie można podglądać przyrodę.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anna
Anna6 maja 2015 o 15:47
jak widać tu też mają taką wieżę : http://pogorze24.pl/wieza-w-brusniku-juz-stoi-wkrotce-otwarcie-mapa/12410/#.VUoayfntlBc cos od 2013 nikt nie napisał że coś za ciasne, za małe, za strome... dlaczego u nas ciągle coś komus nie pasuje?? A na wieży byłam z rodziną, wejście i zejście bez problemu.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
thangorodrim
thangorodrim6 maja 2015 o 15:45
Cebula się odezwała. Nigdy nic nie dogodzisz. Najlepiej żeby było zero atrakcji
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rzecznik
Rzecznik6 maja 2015 o 15:43
konstytucja gwarantuje nam WOLNOŚĆ SŁOWA a we Mściwojowie jak ktoś ośmiela się mieć inne zdanie niż rządząca "ELYTA" to ma od razu CENZURĘ. Wieża to knot i już, choćbyście nie widzieli niebezpieczeństwa. Do czasu.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
59-407
59-4076 maja 2015 o 15:02
tu nie chodzi o krytyke tylko o bezpieczeństwo chyba cos jest na rzeczy ze ludzie zauwazyli dobrze ze sa kamery bedzie widac kto spadnie(:
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
grand
grand6 maja 2015 o 13:05
Artykuł żenada, kazda inicjatywa zostaje krytykowana
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
A.T
A.T6 maja 2015 o 11:40
co za durny artykuł. Nie dość że zrobić wieżę to jeszcze nie pasuje! Ludzie to co byście chcieli? Może jeszcze zamiast schodów to powinni wam windę zrobić? Jak komuś nie pasuje to niech nie wchodzi!!!!!
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
turysta
turysta5 maja 2015 o 21:17
Jak widac ktoś ODEBRAŁ tę wieżę wiec powinna byc bezpieczna. Schody są faktycznie przecietne ale wszyscy dramatyzujecie tak jak by trzeba byłoby co najmniej wchodzić na nia na kolanach... NIE CHCECIE TO NIE WCHODZCIE ale nie obrzydzajcie tej wieży innym którym sie podoba!
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ww
ww5 maja 2015 o 21:07
A co to jest skrajny wiek wujku ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
stryj
stryj5 maja 2015 o 21:06
wujek czy ty wpuszczasz tych ludzi na wieżę ? a może będziesz robił selekcję pod wieżyczką ? coś to przypomina. i to był dramat.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wujek
wujek5 maja 2015 o 20:58
Widziałem mnóstwo osób na wieży i to w skrajnym wieku - od kilkuletnich dzieci do osób starszych i jakoś POTRAFILI wejść na wieżę. Rzeczywiście schody powinny być bardziej "wydłużone", ale widocznie takie powinny być bo gdyby każdy tak biegał po wieży to byłby dramat.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wrocławianka
wrocławianka5 maja 2015 o 20:54
Jak można obrażać ludzi, że nie mają kondycji ? Ja jestem przewodnikiem górskim, chodzę cyklicznie po różnych obiektach, ale takiej kaszany nie ma nigdzie. Byłam u znajomych na święta majowe, zaprosili mnie na wieżę - dumni jak sto pięćdziesiąt - i w miarę wchodzenia ich miny zrzedły. Tu nie chodzi o wbieganie i trzeźwość - tę wieżę trzeba zgłosić do władz województwa jako OBIEKT SZCZEGÓLNIE NIEBEZPIECZNY i nieudany. Wiem, że władze i ich poplecznicy będą bronić tego projektu, bo byłby świetny, ale popatrzcie obiektywnie - taki nie jest. Nie obrażajcie ludzi jak chcecie być widziani mile w regionie.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tato
tato5 maja 2015 o 20:42
Chyba nie po to wieżę postawiono aby mogły wejść na nia nie liczni.. Wytłumaczysz to swojemu dziecku jesli będzie się chciało wspiąć na szczyt a Ty nie pozwolisz mu na to lub co gorsza pozwolisz i na zawal nie zejdziesz pokonując wspomniane schody? Po co utrudniać sobie życie? Robimy to dla siebie dla wszystkich malych i dużych. Nasuwa się do glowy jedno: Ludzie ludziom zgotowali ten los..
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tourist
tourist5 maja 2015 o 20:19
do abcd. Co ty pleciesz? wieże zamkowe są tak strome że nie wiadomo czy nie lepiej jest forsować wieżę z zewnątrz niż wchodzić ciasnymi, stromymi i mocno zniszczonymi schodami. Dla mnie wieże w Mściwojowie jest jak najbardziej ok. Chodzę dużo po terenie czeskim gdzie takich wież w terenie górzystym jest wiele i ta nasz jest na prawdę bezpieczna. Można byłoby pomyśleć o lekkim wydłużeniu stopni schodów ale nikt nikomu nie każe zbiegać.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
abcd
abcd5 maja 2015 o 20:07
Wiem, że połowa mieszkańców gminy będzie bronić tego obiektu jak własnego domu, ale wystarczy pojeździć po Dolnym Śląsku i nawet na wieżach zamkowych jest mniej stromo. Ale co ja tam wiem. Tylko bezpodstawnie zazdroszczę;) Inicjatywa budowy wieży godna pochwały, wykonanie już trochę gorsze. Zamontowano już lunety?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gregor
gregor5 maja 2015 o 19:34
obiektyw , Prawdę piszesz , jak komuś nie pasuje , niema siły albo się boi to niech nie wchodzi .
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
giez
giez5 maja 2015 o 19:33
jedna wielka żenada
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obiektyw
obiektyw5 maja 2015 o 18:14
Niestety bardzo stronniczy artykuł... Kto chce, ten wejdzie. Nikt nikogo nie zmusza, żeby tam wszedł. Rzeczywiście schody są strome (i mogły zostać zdecydowanie lepiej zrobione - to fakt), ale prawdopodobnie po to, żeby ludzie nie biegali w tą i z powrotem. Wtedy to dopiero mogłoby dojść do tragedii. O to chodzi, żeby na wieżę wejść powoli i ostrożnie = bezpiecznie. A ci co maja problem z wejściem na schody muszą mieć bardzo kiepską kondycję. W zdecydowanej większości zarówno turyści jak i mieszkańcy są bardzo zadowoleni z tej inwestycji. Dlaczego autor przytoczył same NEGATYWNE komentarze - w dodatku JEDNEJ osoby? W regulaminie wszystko jest dokładnie napisane, są kamery - po co dramatyzować?
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.