Środa, 17.04.2024 157

 

Pliki cookies 01:25
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Remont dworca w Jaworze. Niebawem przetarg na wykonawcę

Dworzec w Jaworze doczeka się remontu. W drugim kwartale 2017 roku zostanie ogłoszony przetarg na wybór wykonawcy prac.

Pierwotnie roboty budowlane miały się rozpocząć w I kwartale 2017 roku, jednak tak się nie stanie.

– Obecnie finalizowane są prace projektowe. Złożyliśmy również wniosek o pozwolenie na budowę. Na drugi kwartał 2017 roku planujemy ogłoszenie przetargu na wybór wykonawcy prac – powiedziała Katarzyna Grzduk z biura prasowego PKP SA. Prace potrwają około roku.

W ramach planowanej inwestycji zakłada się przywrócenie funkcji dworcowej na parterze budynku. Obecne przejście do tunelu byłoby zaadaptowane na swego rodzaju hol dworcowy z poczekalnią. Nieużytkowana część zachodnia będzie z kolei przeznaczona na cele gminy. Zakres prac przy samym dworcu przewiduje wymianę bądź pokrycie konstrukcji dachowych, wykonanie niezbędnych napraw elementów konstrukcyjnych oraz naprawę elewacji. Przewiduje się też zagospodarowanie okolic dworca.

Komentarze (125)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

ostrożny
ostrożny23 sierpnia 2017 o 08:12
ludzie, wy lepiej zobaczcie, co faktycznie jest w tym porozumieniu! oby się nie okazało, że i w tym przypadku, podobnie jak wcześniej było z Mercedesem-nawet do wmurowania kamienia węgielnego pod budowę fabryki Merceses go nie zaprosił, co jest bardzo wymowne, nie ma w nim żadnej "zasługi"... po tym wszystkim, już jestem ostrożny w tym co widzę i słyszę
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
picuś
picuś23 sierpnia 2017 o 07:49
trochę za drogi w utrzymaniu, jak na lokalnego dziennikarza, mnie bardziej interesuje co też w tym porozumieniu jest zapisane, co burmistrz obiecał PKP? i ile gmina zapłaci PKP za najem tego budynku?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gminny serwis wiadomości?
gminny serwis wiadomości?23 sierpnia 2017 o 07:45
on na dziennikarza powinien iść. pomylił profesje
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo brawo brawo
brawo brawo brawo23 sierpnia 2017 o 07:41
Brawo burmistrz tyle remontów aż się dusza raduje
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tyle remontów...
tyle remontów...brawo brawo brawo23 sierpnia 2017 o 07:44
mój sąsiad tez remontuje dom, może i tym burmistrz nam cos opowie?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JW
JWbrawo brawo brawo23 sierpnia 2017 o 07:43
Przecież ten remont wykona PKP!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
abc
abc12 marca 2017 o 21:20
I bardzo dobrze !
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
S3, DK3, Mercedes, dworzec PKP...
S3, DK3, Mercedes, dworzec PKP...6 marca 2017 o 14:04
brawo Pani Poseł-nareszcie (po tylu latach oczekiwania) wszystko rusza z miejsca, Jawor i potrzeby jaworzan zaczynają być dostrzegane na szczeblach ponadgminnych
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gratulacje
gratulacjeS3, DK3, Mercedes, dworzec PKP...23 sierpnia 2017 o 07:45
wszystko rusza bo mamy nowego dobrego burmistrza, ma pan mój głos w nadchodzących wyborach panie Emilianie
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ściemniarz
ściemniarzgratulacje23 sierpnia 2017 o 07:56
chyba żarty sobie stroisz, ja widzę, że on głównie opowiada o cudzych remontach, relacjonuje co robią inni, budynek dworca należy do PKP i to PKP go remontuje
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworznin
Jaworznin1 marca 2017 o 15:33
Dziękujemy Pani Minister wreszcie nie będziemy się wstydzić :)
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
L
LJaworznin6 marca 2017 o 11:54
Łukaszu, aleś się nakręcił-budowy S3 przy Jaworze też przez tyle lat nie można było rozpocząć, a wręcz było to przez wiele lat przez poprzednią ekipę rządzącą odkładane i dopiero teraz ruszyła-dzięki czemu Jawor zyskał szanse na rozwój gospodarczy (terenami jaworskimi należącymi do stref ekonomicznych zaczęli na poważnie interesować się inwestorzy)
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Łukasz
ŁukaszJaworznin6 marca 2017 o 11:49
Pani minister przypisuje sobie sukces do którego nie przyłożyła nawet palca. Chociaż to tez jest sukces bo przynajmniej przez 12 lata niczego nie zrobiła w tej sprawie! Co przyczyniło się do ograniczenia ryzyka zepsucia tej inwestycji. Dziękujemy EW!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Łukasz
ŁukaszJaworznin6 marca 2017 o 11:46
Pani Minister od 12 lat nic nie zrobiła w tej sprawie, a Ty z taką łatwością przypisujesz jej cudzy sukces. Widać kampania się zaczyna, tylko w to czym Pani Minister się chwali uwierzy tylko ciemna strona.. albo grupa "panów"
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do sdm
do sdmŁukasz6 marca 2017 o 13:52
hahaah kawał roku
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
S3, DK3, Mercedes, dworzec PKP...
S3, DK3, Mercedes, dworzec PKP...Łukasz6 marca 2017 o 13:48
brawo Pani Poseł-nareszcie (po tylu latach oczekiwania) wszystko rusza z miejsca, Jawor i potrzeby jaworzan zaczynają być dostrzegane na szczeblach ponadgminnych
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do "pd"
do "pd"Łukasz6 marca 2017 o 13:42
człowieku, skwerki, to kosmetyka inwestycyjna i w morzu potrzeb mieszkańców są na jednej z ostatnich pozycji (zobacz na jakie priorytety głosowali mieszkańcy), a poza tym, w porównaniu do dużych inwestycji, jakie były robione i zrobione za poprzednich kadencji (widać je gołym okiem), to mam obawy, czy w ogóle można nazywać je inwestycjami
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pd
pdŁukasz6 marca 2017 o 13:26
fakt prace typu skwerki powinny być rozstrzygnięte chociażby za 12 letnich rządów ówczesnego burmistrza przy pomocy pani poseł, skoro tak na sercu leżą jej sprawy Jawora, ale nie zostało to uczynione, więc nie dziwmy sie , że dopiero teraz zaczynamy od spraw tak oczywistych. a sa to bardzo istotne rzeczy, Obecny burmistrz z tego co widać jest otwarty na wszystkich, to zamiast hejtować, przeszkadzać, można coś zrobić wspólnie, ale was na to nie stać niestety
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do "ł masz racje"
do "ł masz racje"Łukasz6 marca 2017 o 13:17
jeśli remont skwerków uważasz za coś wielkiego, to mamy inną perspektywę postrzegania tej samej rzeczywistości
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
..
..Łukasz6 marca 2017 o 13:17
nie zapominaj sie, że nie był burmistrzem tylko radnym, a jeśli tak dobrze sledzisz to zapewne wiesz, że jakie były rządy tamtego burmistrza
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ponadgminne decyzje
ponadgminne decyzjeŁukasz6 marca 2017 o 13:15
Obecny burmistrz reprezentuje partię, która rządziła krajem przez ostatnie 8 lat (PO), był radnym gminnym i osobiście znał wiele kluczowych osób z PO, które miały wpływ na wiele rzeczy w kraju, a mimo to Jawor niewiele zyskał, o ile nie stracił (jak np. odkładanie budowy S3). Teraz, jak krajem rządzi PIS i w końcu rusza wiele korzystnych dla Jawora inwestycji i decyzji, które podejmowane są na poziomie ponadgminnym, to i ojców sukcesu zaczyna pojawiać się wielu.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ł masz racje
ł masz racjeŁukasz6 marca 2017 o 12:50
masz racje 12 lat trzeba było czekac na takiego burmistrza dzięki któremu wszystko w końcu rusza z miejsca, kampania tuż tuż, a że sprawy ,muszą oprzec się o ministerstwa no to jest dobra okazja to okrzyknięcia to jako swojego sukcesu......
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jawor
Jawor24 lutego 2017 o 20:13
Dlatego Maciej Pawlinow tak walczy na sesjach o burmistrza. Coś za coś.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???Jawor24 lutego 2017 o 21:36
czy każdego można "kupić"?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasjer w um jawor wybrany
kasjer w um jawor wybrany24 lutego 2017 o 15:20
http://www.jawor.bip.net.pl/?a=4883
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzaninkasjer w um jawor wybrany24 lutego 2017 o 17:50
Wygrała pani Iwona Pawilonow ! Dlaczego mnie to nie dziwi ? Czy ktoś zna skład komisji konkursowej ?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bo
boJaworzanin24 lutego 2017 o 17:55
nikogo to nie dziwi
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PIS dziękujemy !
PIS dziękujemy !22 lutego 2017 o 23:33
dziękujemy PiS ! kolejna sprawa nie do ruszenia, rusza ! dobre zmiany na PKP widać
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak21 lutego 2017 o 12:15
Linia jest przewidziana do dołożenia 2-ego toru i elektryfikacji, to może coś ruszy http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/41350C23 W związku z przewidywaną po roku 2013 modernizacją linii 276 na odcinku Wrocław - Międzylesie bezwzględnie konieczne jest zapewnienie alternatywnej trasy przewozów towarowych. W tym celu konieczna będzie odbudowa nieczynnego toru na linii 137 (odcinek Kamieniec Ząbkowicki - Świdnica i Jaworzyna Śląska - Legnica) wraz z elektryfikacją całego odcinka Kędzierzyn Koźle - Legnica.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czesiek
czesiek21 lutego 2017 o 12:02
" PKP planują wyremontowanie 121 dworców,w tym 9 na Dolnym Śląsku." Ani słowa o dworcu w Jaworze!!Natomiast PKP wyremontuje dwa dworce w gminie Kąty Wrocławskie . Autor artykułu wiąże to z tym, że poseł PIS z tego terenu, osobiście o to zabiegał ,czym zresztą się w tym artykule chwali !! Tak pisze jeden z ogólnopolskich dzienników.17 02 2017.Zostawiam to bez komentarza, takie są fakty!!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PKP remontuje drorce
PKP remontuje drorceczesiek22 lutego 2017 o 20:16
Przetarg PKP na opracowanie dokumentacji dla zadania: „Przebudowa dworca kolejowego Jawor ” Po co PKP miałoby płacić za dokumentację, której nie wykorzysta? http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/pliki/przetarg-9429/zal-nr-9-do-siwz---opis-przedmiotu-zamowienia.pdf
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gdzie info?
gdzie info?czesiek22 lutego 2017 o 19:35
Ciekawe w jakim trybie Gmina wyłoniła podmiot, od którego będzie najmować pomieszczenia i w jakim trybie Gmina wybrała cenę najmu-czy było jakieś postępowanie w tym zakresie, czy to była najkorzystniejsza dla Gminy oferta, itp? Jakie kryteria zdecydowały, że wybrano akurat tą ofertę? Te same tytania dot. PKP. Skoro PKP ogłaszając przetarg na remont budynku dworca PKP podaje konkretne pomieszczenia i metraż, jakie mają być najmowane przez Gminę Jawor, to wcześniej powinno być przeprowadzone postępowanie ws. najmu i powinna być wyłoniona najkorzystniejsza oferta cenowa. Pytanie tylko gdzie to postępowanie można zobaczyć (w BIP PKP czy Gminy Jawor?), i czy najkorzystniejsza oferta cenowa dla PKP jest także najkorzystniejszą ofertą dla Gminy Jawor?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Max Paradys
Max Paradys18 lutego 2017 o 00:08
Chaos w urzędzie miejskim? Nowa sekretarz na urlopie, czy może sobie nie radzi? "Burdel macie w tym Archeo - siostry"
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kob
kobMax Paradys19 lutego 2017 o 19:09
co wolno wojewodzie to nie tobie ...................., taki system, bliscy mają dobrze? Gdzie regulaamin pracy? nie ma kto sprawdzic o której to Panie przychodzą do pracy?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wynagrodzenie tylko za przepracowane godziny
wynagrodzenie tylko za przepracowane godzinykob1 marca 2017 o 15:17
http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-artykuly/z%C5%82a-pogoda-usprawiedliwi-nieobecno%C5%9B%C4%87/ar-AAnpV4h?ocid=spartandhp
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawa pracownicze
prawa pracowniczekob22 lutego 2017 o 12:27
Jeśli w pracy źle Cię traktują, narzucają Ci za dużo obowiązków w porównaniu z innymi pracownikami, pomijają w przyznawaniu świadczeń ze stosunku pracy, lub stosują dyskryminujące kryteria, niesprawiedliwie Cię krytykują, oskarżają o niepopełnione błędy, przywłaszczają sobie efekty Twojej pracy, ustawicznie zarzucają Ci niekompetencję, nieuczciwość, niską wydajność, rozsiewają plotki na Twój temat, szykanują Cię, nękają, zastraszają, szantażują zwolnieniem lub bezpodstawnie Cię zwalniają z pracy, to znaczy, że jesteś mobbingowany! Jeśli pracodawca nie przeciwdziała dyskryminacji w zatrudnieniu i mobbingowi, stosuje te działania wybiórczo (chroniąc pupilków i konfidentów), albo nakłania do nich, wykorzystuje je do pozbywania się niechcianych pracowników, oznacza, że łamane są prawa pracownicze! https://warszawa.pip.gov.pl/pl/dzialania/dla-pracownikow/2777,mobbing-w-pracy.html
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak jest?
jak jest?kob21 lutego 2017 o 17:13
Czy stosowane są obiektywne i sprawiedliwe kryteria oceny pracowników oraz wyników ich pracy w przyznawaniu "nagród" i "kar", czy też łamane są prawa pracownicze, istnieje dyskryminacja?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do "do kob"
do "do kob"kob21 lutego 2017 o 15:14
jak m.in. obecnej skarbniczki-za wieloletnie zaniedbania w nadzorze i dopuszczenie do powstania poważnych strat dla gminy http://bip.wroclaw.rio.gov.pl/dok_wnioski/206K049S16.pdf
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nieświadomość nie zwalnia od odpowiedzialności
nieświadomość nie zwalnia od odpowiedzialnościkob21 lutego 2017 o 07:38
Nierówne traktowanie w zatrudnieniu (w tym zakaz dyskryminacji z jakiegokolwiek powodu) jest łamaniem prawa pracy. Naruszenie zasady równego traktowania pracowników z reguły stanowić będzie naruszenie przez pracodawcę obowiązku stosowania obiektywnych i sprawiedliwych kryteriów oceny pracowników oraz wyników ich pracy (art. 94 pkt 9 kp). Nadmierna preferencja jednych jest jednocześnie rodzajem dyskryminacji innych nie objętych preferencjami. Jeśli niektóre grupy pracowników, lub poszczególni pracownicy są przesadnie preferowane, a zatem przeceniane jeśli chodzi o korzystanie z różnych świadczeń związanych z pracą w ramach tej samej firmy, pobłażane są im wszelkie zaniedbania i przewinienia-nawet poważne, to tym samym inne grupy pracowników lub poszczególni pracownicy są niedoceniane, dyskredytowane i mamy do czynienia z nierównym traktowaniem w zatrudnieniu. Zasada równego traktowania pracowników stanowi jedną z podstawowych zasad prawa pracy. Jest ona przy tym normą bezwzględnie obowiązującą, a łamanie praw pracowniczych jest karalne.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do kob
do kobkob20 lutego 2017 o 18:44
jednych się rozlicza, karze za wszystko, a innych nie rozlicza się i nie wyciąga sankcji za nic, nawet za grube przewinienia
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie ma komu
nie ma komukob20 lutego 2017 o 00:35
chaos organizacyjny najczęściej wpada dopiero ok. 9.00 a autarcha upłynnia się już ok. 13.00
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nierówne traktowanie w zatrudnieniu
nierówne traktowanie w zatrudnieniukob19 lutego 2017 o 19:33
za naruszanie dyscypliny pracy (przychodzenie do pracy kiedy chce i wychodzenie kiedy chce) powinna wylecieć-innych za bzdety albo wręcz za nic burmistrz karze, zwalnia
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dobre
dobrekob19 lutego 2017 o 19:28
a niby kto miałby potrącić z wynagrodzenia za nieprzepracowany czas nowej sekretarzowej...?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opieszałość
opieszałośćMax Paradys19 lutego 2017 o 10:49
czy sekretarz przetrzymuje dokumenty?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Max Paradys18 lutego 2017 o 08:01
może schowała do biurka, bo chciała się kogoś doradzić czy dobrze robi i zapomniała?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
magia czy chaos?
magia czy chaos??20 lutego 2017 o 08:14
w "Trójkącie Bermudzkim" "zniknął" już niejeden dokument-niektóre znajdują się na ostatnią chwilę, po terminie albo nigdy stamtąd nie wracają
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hehe
hehe?19 lutego 2017 o 23:47
dokumentacja z naboru wpadła do "Trójkątu Bermudzkiego"
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
doradca się doradza?
doradca się doradza??19 lutego 2017 o 23:30
może musi "skonsultować" co zrobić i dlatego tak długo nie ma tych wyników?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pracownik
pracownik?19 lutego 2017 o 23:22
u poprzedniej pani sekretarz nigdy tak długo nie czekało się na dostanie się do niej do uzgodnienia i podpisu i zwrot od niej dokumentów, pisma nie "znikały"
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oj
oj?19 lutego 2017 o 23:09
sceptyku, czy jak Ci tam-wiesz, że w którymś kościele dzwonią, tylko nie wiesz w którym, albo głupio bronisz coś, co i tak widzą inni. ? dobrze zauważył
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptyk?19 lutego 2017 o 20:14
Od chowania papierów w biurku i "zapominania" o nich to specjalistka była poprzednia pani sekretarz...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak17 lutego 2017 o 10:20
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pkp-sa--szykuje-remont-dworca-w-jaworze-76032.html PKP SA ogłosiły przetarg na przygotowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy zaniedbanego dworca w Jaworze. Prace, których celem jest też przywrócenie funkcji dworcowych, miałyby toczyć się w 2017 roku. http://faktyjawor.pl/2016/08/12/miasto-razem-pkp-pracuje-nad-remontem-dworca/ Kiedyś zachwycał swoją architekturą, dzisiaj po prostu… szpeci i odstrasza. Budynek jaworskiego dworca pamięta lata 50 XIX wieku. Jego obecny wygląd jest jednak kiepską wizytówką miasta. Od kilkunastu lat temat remontu dworca spędzał sen z oczu mieszkańcom. Wiele pytań o wizytówkę miasta pozostawało do tej pory bez odpowiedzi. Do tej pory żadne prace nie były podejmowane. Miasto Jawor ma pomysł jak uratować zabytek i udało mu się już porozumieć w tej sprawie z PKP S.A. Pierwsze prace remontowe wystartują już w 2017 roku. * Zapomniany, odrapany budynek, zarośnięte krzakami otoczenie, a po kątach śmieci. Taki widok od wielu lat mają podróżni, którzy trafiają na jaworski dworzec. Co zdecydowało o tym, że obiekt wreszcie odzyska swój blask? – Wielu mieszkańców Jawora świetnie pamięta czasy, kiedy ten dworzec tętnił życiem. Były tutaj liczne kioski, przyjazne dla podróżnych poczekalnie, przejścia prowadzące na perony, czynne kasy i toalety. Teraz nie ma nic z tej niezwykłej atmosfery. Wiem, że nie raz przychodzą tu turyści i robią zdjęcia. Nic dziwnego, tutaj czas się zatrzymał. Widząc, jak ten piękny, zabytkowy budynek w centrum miasta niszczeje i nie służy nikomu, podjąłem w ubiegłym roku rozmowy z PKP o ujęciu w planach remontowych jaworskiego dworca. I tak udało nam się wpisać ten obiekt na listę remontową do pilnej realizacji. Wierzę, że dworzec znów stanie się godną wizytówką miasta, centrum komunikacyjnym i będzie zachęcał turystów do zatrzymania się na dłużej w naszym mieście.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gospodarność
gospodarnośćopolak22 sierpnia 2017 o 20:54
A niby po co gmina ma wynajmować od kogoś odpłatnie pomieszczenia, skoro ma swoje i to ZA DARMO?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gdzie info?
gdzie info?opolak17 lutego 2017 o 10:27
Ciekawe w jakim trybie Gmina wyłoniła podmiot, od którego będzie najmować pomieszczenia i w jakim trybie Gmina wybrała cenę najmu-czy było jakieś postępowanie w tym zakresie, czy to była najkorzystniejsza dla Gminy oferta, itp? Jakie kryteria zdecydowały, że wybrano akurat tą ofertę? Te same tytania dot. PKP. Skoro PKP ogłaszając przetarg na remont budynku dworca PKP podaje konkretne pomieszczenia i metraż, jakie mają być najmowane przez Gminę Jawor, to wcześniej musiało być przeprowadzone postępowanie ws. najmu i musiała być wyłoniona najkorzystniejsza oferta cenowa. Pytanie tylko gdzie to postępowanie można zobaczyć (powinno być w BIP PKP albo Gminy Jawor), i czy najkorzystniejsza oferta cenowa dla PKP jest także najkorzystniejszą ofertą dla Gminy Jawor
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wstyd
wstyd17 lutego 2017 o 09:10
Panie radny Pawlinow jak pan sie czuje w tej sytuacji ( zona pewny kandydat na kasjerke) mowicie o populizmie uprawianym przez pis o co wy robicie ! Nie wstyd wam dajecie zly przyklad to sie zemsci podwojnie !
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregorywstyd19 lutego 2017 o 16:06
To co, jak już się jest zona radnego, to nie mozna dostać nawet podrzędnej pracy w tym miasteczku? powaliło was? Co to znowu za super stanowisko - KASJERKA???
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Gregory
do GregoryGregory20 lutego 2017 o 07:36
Kontrola społeczna to jest nacisk jaki zbiorowości wywierają na jednostki, żeby te zachowały się zgodnie z zakazem bądź nakazem. Podstawowymi narzędziami kontroli społecznej są, obyczaje, prawa, religia, moralność, tradycja, które łącznie tworzą systemy normatywne. Pomiędzy normami czasami występują konflikty na przykład normy prawne i normy religijne nie są spójne. W przypadku konformistów, którzy zachowują się zgodnie z wyznaczonymi wzorami, społeczeństwo nagradza, w przeciwnym przypadku, gdy mamy do czynienia z dewiantami, społeczeństwo wyznacza sankcje. Sankcje możemy wyróżnić ze względu na rodzaj nagród i kar do których się odwołują: prawne (ujęte w przepisach prawa lub formalnych statutach), etyczne, satyryczne, religijne. W pluralistycznym społeczeństwie, w obliczu konkurujących ze sobą wzorców zachowania, maleje siła obyczaju, religii, a rośnie znaczenie prawa. Bez wątpienia postęp technologiczny dostarcza organom ścigania coraz więcej narzędzi do powszechnej inwigilacji społeczeństwa. Już teraz podsłuch może czaić się wszędzie, powszechnie występują kamery monitorujące, a społeczeństwo godzi się na ich obecność w imię bezpieczeństwa. Podsumowując, kontrola społeczna jest immanentną cechą społeczeństw, mimo chwilowego wrażenia zaniku, nie zanika kompletnie tylko przechodzi metamorfozę w inną formę. Dawne formy kontroli tracą rację bytu, jednocześnie powstają nowe oparte na prawie i technologii. Dziś kontroli tej służą także kanały komunikacji w mediach internetowych.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nautralnie
nautralnieGregory19 lutego 2017 o 23:15
Gregory, czy jak Ci tam-skoro ludzie mają wątpliwości, co do tego i innych naborów, to widocznie maja ku temu jakieś powody. Skoro to nie jest żadne lukratywne stanowisko, to tym bardziej trzeba było je dać kandydatowi z najwyższymi kwalifikacjami i największym doświadczeniem na stanowisku kasowym, a nie żonie radnego, która trzeba było przyuczać.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
GregoryGregory19 lutego 2017 o 20:12
do "ustawki": Pytam jeszcze raz: a co to znowu za lukratywne stanowisko "kasjerka na zastępstwo"??? Czy pani Pawlinow nie może pracować w Jaworze, dlatego, że mąż jest radnym? I katoliczka, i jaworzanka przecie... I przestańcie pisać o tej drugiej kasjerce, bo się w końcu wyda, dlaczego została zwolniona w trybie natychmiastowym i będzie przykro...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kryteria w naborze
kryteria w naborzeGregory19 lutego 2017 o 16:57
na stanowisku kasowym kryterium "doświadczenia w pracy w jst" nie ma znaczenia, ale może faworyzować osobę, która pracowa na kasie w jst-jak np. Iwona Pawlinow zastępując kasjerkę w Ratuszu
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
"ustawki"
"ustawki"Gregory19 lutego 2017 o 16:52
Gregory-tu chodzi o zatrudnienie żony radnego Pawlinowa (osoby z Komitetu EB), którą wcześniej na preferencyjnych warunkach (bez naboru) zatrudniono w ratuszu do zastępstwa jednej z 2 kasjerek, a druga kasjerka (jaworzanka), którą następnie w trybie natychmiastowym zwolniono i na której vacat ogłoszono ten nabór jeszcze ją przyuczała do pracy na kasie w ratuszu. Wśród kandydatów poza nią są jeszcze 2 jaworzanki, którym nie dano wcześniej takich preferencji, by mogły zdobyć dodatkowe punkty za "mile widziane doświadczenie w pracy w jst"-czytaj na kasie w Ratuszu. Dlaczego? Czy dlatego, że nie są żonami z radnych z Komitetu EB? NIK od dawna na takie sytuacje jest wyczulony: "aby pozostać w zgodzie z prawem, a osiągnąć swój cel, czyli zatrudnić „swojego” część urzędów stwarzała pozory przeprowadzania konkursów. Rozpoczynano całą procedurę, ale jednocześnie formułowano kryteria nieadekwatne do zadań realizowanych na danym stanowisku, wyraźnie przygotowane „pod konkretnych kandydatów”." https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-naborze-na-stanowiska-urzednicze.html
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
skandal
skandalGregory19 lutego 2017 o 16:16
chyba Ciebie powaliło z takim tekstem
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak jest Panie radny?
jak jest Panie radny?wstyd18 lutego 2017 o 22:46
żona wygrała nabór?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tadam
tadamjak jest Panie radny?24 lutego 2017 o 14:48
cóż za niespodzianka! http://www.jawor.bip.net.pl/?a=4883
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opieszałość w dostępie do informacji publiczne
opieszałość w dostępie do informacji publicznejak jest Panie radny?22 lutego 2017 o 19:44
Kto siedzi na tej kasie w ratuszu? Drugi etap był 10.02. i do dziś w BIP nie ma info o wyniku.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do radna2
Do radna2jak jest Panie radny?21 lutego 2017 o 21:53
Jest przełożoną w przychodni.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
radna2
radna2jak jest Panie radny?21 lutego 2017 o 21:19
czy to prawda że radna Wojda -Elbrach została zatrudniona w przychodni zdrowia na Piłsudskiego?ponoc na kierowniczym stanowisku?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
katolik
katolik16 lutego 2017 o 11:06
jak wygra przetarg na remont dworca żona radnego z Jawora to chyba dobrze.Pieniądze zostaną w Jaworze i da w końcu pracę Jaworzanom
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nabory
naborykatolik17 lutego 2017 o 08:04
Drugi etap naboru (rozmowy kwalifikacyjne) odbył się 10 lutego i do dziś nie ma w BIP informacji o wynikach naboru?! Obstawiam, że wygrała go żona radnego.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
katoliczka jaworzanka
katoliczka jaworzankanabory19 lutego 2017 o 10:48
Chodzi o zatrudnienie żony radnego, którą wcześniej na preferencyjnych warunkach (bez naboru) zatrudniono w ratuszu do zastępstwa jednej z 2 kasjerek, a druga kasjerka (jaworzanka), którą teraz w trybie natychmiastowym zwolniono i na której vacat ogłoszono ten nabór jeszcze przyuczała ją do pracy na kasie w ratuszu. Wśród kandydatów poza nią są jeszcze 2 jaworzanki, którym nie dano wcześniej takich preferencji, by mogły zdobyć dodatkowe punkty za "mile widziane doświadczenie w pracy w jst"-czytaj na kasie w Ratuszu.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
katolik
katoliknabory19 lutego 2017 o 10:30
nie rozumiem tego .Ciągle czytam że macie żal o to ,że zwolnili jaworzan i katolików .Teraz gdy nadarza się okazja zeby przyjąć katoliczkę i jaworzankę też wam to nie pasuje .To się w końcu zdecydujcie o co wam chodzi.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
"ustawki"
"ustawki"nabory17 lutego 2017 o 09:16
A ja sądzę, że nie te kryteria powinny decydować, kto wygra nabór. "aby pozostać w zgodzie z prawem, a osiągnąć swój cel, czyli zatrudnić „swojego” część urzędów stwarzała pozory przeprowadzania konkursów. Rozpoczynano całą procedurę, ale jednocześnie formułowano kryteria nieadekwatne do zadań realizowanych na danym stanowisku, wyraźnie przygotowane „pod konkretnych kandydatów”." https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-naborze-na-stanowiska-urzednicze.html
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
katolik
katoliknabory17 lutego 2017 o 09:05
sądzę ,że Pani Pawlinow to dobra katoliczka i Jaworzanka ,a do tego jak sam piszesz przyuczona. Dlatego sądzę ,że powinna dostać na stałe tą pracę.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hehe
hehekatolik16 lutego 2017 o 11:09
ale namieszałeś-żona radnego Pawlinowa nie aplikuje o remont dworca, bo ten robi jego właściciel (PKP), tylko o stanowisko kasjera w ratuszu
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do katolik
do katolikhehe17 lutego 2017 o 08:18
Iwona Pawlinow (żona radnego), wcześniej zastępowała (bez naboru) jedną z 2 kasjerek, a gdy ta wróciła do pracy i zastępstwo z mocy prawa wygasło, w trybie natychmiastowym zwolniono drugą kasjerkę po której prawdopodobnie "wypełniała" vacat do czasu rozstrzygnięcia naboru. Zwolniona kasjerka, zanim ja zwolniono, przyuczała ją na kasie. Do naboru stanęło 5 osób, w tym 3 z Jawora.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
CBA
CBA15 lutego 2017 o 18:45
Ja wygrała żona radnego Pawlinowa to moim zdaniem, trzeba powiadomić odpowiednie władze. Niech zbadają co tu się dzieje.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tadam
tadamCBA24 lutego 2017 o 14:49
cóż za niespodzianka! http://www.jawor.bip.net.pl/?a=4883
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żona radnego
żona radnegoCBA16 lutego 2017 o 22:30
obstawiam, że wygra Iwona Pawlinow
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zakłady
zakładyżona radnego19 lutego 2017 o 23:59
też tak obstawiam
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???CBA16 lutego 2017 o 09:44
po co na stanowisku kasjera dodano dodatkowe kryterium "mile widziane doświadczenie w pracy w jst"?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
????24 lutego 2017 o 14:55
czy nabory są spersonalizowane?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zobaczymy
zobaczymy???16 lutego 2017 o 11:24
zaczekajmy więc na wyniki naboru...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
????16 lutego 2017 o 10:39
czy kasjerka, którą zwolniono i na której miejsce jest nabór przyuczała Iwonę Pawlinow na kasie?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...???16 lutego 2017 o 10:04
na stanowisku kasowym to kryterium nie ma znaczenia, ale może faworyzować osoby, które pracowały na kasie w jst-jak np. Iwona Pawlinow zastępując kasjerkę w Ratuszu
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do CBA
do CBACBA16 lutego 2017 o 09:24
czy nabory są spersonalizowane? nowi informatycy rozpoczęli pracę w Ratuszu-wdrażali się w zadania i przedstawiali się pracownikom jako nowi informatycy, zanim jeszcze ogłoszone zostały nabory na ich stanowiska, które wygrali
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?do CBA16 lutego 2017 o 09:35
i czy wygrywają je kandydaci posiadający najlepsze kwalifikacje?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gdzie zgłosić korupcję
gdzie zgłosić korupcjęCBA15 lutego 2017 o 22:06
http://cba.gov.pl/pl/aktualnosci/3610,Zatrzymani-wojt-sekretarz-i-kontroler-NIK.html
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spersonalizowane nabory
spersonalizowane naborygdzie zgłosić korupcję16 lutego 2017 o 15:23
"W toku śledztwa agenci CBA ustalili, że zatrzymane osoby wykorzystując zajmowane funkcje wpływały na przebieg i rozstrzygnięcia postępowań konkursowych dotyczących naboru na stanowiska urzędnicze w Stawigudzie, czyli ukierunkowywali nabór tak, aby zatrudnienia otrzymywały z góry ustalone osoby."
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?CBA15 lutego 2017 o 20:17
a kto jest w komisji?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
??
???16 lutego 2017 o 14:21
czy w komisja składa się w większości z osób nowo zatrudnionych za tej kadencji, spoza Jawora, powiązanych ze sobą rodzinnie albo politycznie?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
GregoryCBA15 lutego 2017 o 20:05
Bo co, jak już jest się żoną radnego, to nawet na podrzędne stanowisko pracy (czyt. kasjer) nie można kandydować? A co to za porządki? Gdzie jest ten zakaz? Bo rozumiem, że jakby to była żona np. Detyny, to byłoby w porządku?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do CBA
do CBAGregory1 marca 2017 o 18:54
wygrała Iwona Pawlinow, i co teraz?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opieszałość?
opieszałość?Gregory19 lutego 2017 o 23:56
9 dni po naborze i brak info na BIP o wynikach naboru
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opieszałość?
opieszałość?Gregory17 lutego 2017 o 22:28
7 dni po naborze i brak info na BIP o wynikach naboru
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ore
oreGregory16 lutego 2017 o 22:52
to już oceni ktoś niezależny
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Gregory
do GregoryGregory16 lutego 2017 o 21:46
wiesz Gregory, takie są porządki, że nie wszystko przejdzie, gdy zarządzasz publiczną instytucją i publicznym mieniem, i nikt nie jest bezkarnym-to jest tylko kwestia czasu
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Paweł
PawełGregory15 lutego 2017 o 20:13
kandyduje 5 osób, w tym 3 z Jawora, zobaczymy kto wygra ten nabór...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
że tak zapytam
że tak zapytam15 lutego 2017 o 08:29
A żona radnego Pawlinowa to wygrała ten nabór na kasjera w Ratuszu?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zakład
zakładże tak zapytam15 lutego 2017 o 18:07
5 dni po rozmowach kwalifikacyjnych i brak informacji w BIP, ale ja obstawiam, że to ona wygrała
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bożena
Bożena14 lutego 2017 o 20:01
Niech Bera zabierze się za remonty domów, bo tynki z nich odpadają.dworzec kolejowy niech zostawi tym do których on należy. Domy mieszkalne w pierwszej kolejności p. burmistrzu Bera.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Garbata Zośka
Garbata Zośka14 lutego 2017 o 18:49
Panie burmistrzu Bera, wszyscy się chwalą jakimiś swoimi remontami i inwestycjami, a co z remontem zamku piastowskiego-gminego zabytku?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czyj zamek?
czyj zamek?Garbata Zośka15 lutego 2017 o 08:44
W zamku już nawet nie ma szyb w oknach i przez to następuje dalsza degradacja tego zabytku w wyniku aury pogodowej. ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami-Art. 4. Ochrona zabytków polega, w szczególności, na podejmowaniu przez organy administracji publicznej działań mających na celu: 1) zapewnienie warunków prawnych, organizacyjnych i finansowych umożliwiających trwałe zachowanie zabytków oraz ich zagospodarowanie i utrzymanie; 2) zapobieganie zagrożeniom mogącym spowodować uszczerbek dla wartości zabytków; 3) udaremnianie niszczenia i niewłaściwego korzystania z zabytków; 4) przeciwdziałanie kradzieży, zaginięciu lub nielegalnemu wywozowi zabytków za granicę; 5) kontrolę stanu zachowania i przeznaczenia zabytków; 6) uwzględnianie zadań ochronnych w planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przy kształtowaniu środowiska. Art. 5. Opieka nad zabytkiem sprawowana przez jego właściciela lub posiadacza polega, w szczególności, na zapewnieniu warunków: 2) prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku; 3) zabezpieczenia i utrzymania zabytku oraz jego otoczenia w jak najlepszym stanie.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolakGarbata Zośka14 lutego 2017 o 20:45
Kto wyłozy taką kasę - chyba poprzednia władza Autor: Zygmunt Mułek 2010-11-26, Aktualizacja: 2010-11-26 10:47 źródło: Polska Gazeta Wrocławska Na początek miasto wyłoży milion złotych na remont dziedzińca i wieży widokowej. - Położona zostanie nowa kostka granitowa na dziedzińcu - mówi Leszek Światkowski z jaworskiego magistratu. - I odnowiona wieża, żeby można było z niej podziwiać panoramę miasta, Park Krajobrazowy "Chełmy" i Sudety. Zachowały się w niej schody prowadzące do galerii widokowej. Miasto planuje, że prace zakończą się latem. Wówczas na dziedzińcu mógłby się odbyć turniej rajców Księstwa Świdnicko-Jaworskiego. XIII-wieczny zamek był wielokrotnie przebudowywany. Przed II wojną światową, a nawet po jej zakończeniu, mieściło się tutaj więzienie. Potem miały tu swoje biura różne jaworskie zakłady. Miasto przejęło obiekt przed 10 laty. Mieszczą się tutaj biura magistratu, mieszkania, mają siedziby niewielkie firmy. Przez te lata nie dokonywano remontów. Ostatnio udało się załatać dach. Budowla jest w fatalnym stanie. Władze szukały chętnych, którzy wyremontowaliby zamek. Ale przerażały koszty. - Szacujemy, że trzeba wydać około 200 mln zł, by powstało tutaj np. centrum kongresowe i hotel - wylicza Leszek Światkowski. - Miasto takich pieniędzy nie ma. Odnawianie zamku będzie robione małymi krokami. Zaczynamy od dziedzińca i wieży.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ile dla PKP?
ile dla PKP?opolak15 lutego 2017 o 10:27
Jaką kwotę Gmina będzie płacić PKP za najem pomieszczeń w skali miesiąca, roku, całego okresu najmu?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak sens
jak sensopolak15 lutego 2017 o 10:14
przecież dziedziniec i wieże Zamku wyremontował p. Urbański , a p.Bera co zrobił ? Zamiast remontować majątek gminy i przystosować na potrzeby gminy , to pisze o remoncie dworca, którego właścicielem jest PKP i to PKP będzie robiło remont(i po co chwalić się czyjąś inwestycją} ,A i po co p.Bera ma brać część dworca na potrzeby gminy jak ma tyle budynków i zamek które są własnością gminy i niech to remontuje ,bo w Zamku nawet nie ma szyb , a nie będzie płacił PKP za korzystanie z ich majątku . To jest po prostu niegospodarność
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do jaworzanka
do jaworzankaopolak15 lutego 2017 o 09:39
Właścicielem jest gmina, którą zarządza burmistrz, w urzędzie zatrudnieni są ludzie, którzy biorę grube pieniądze za to, żeby myśleli i działali-to należy do ich obowiązków.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzankaopolak15 lutego 2017 o 09:35
no to jak masz jakikolwiek pomysł to śmiało zdradź go nam .A jak nie masz to słuchaj co mówią mądrzejsi !
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gadanie
gadanieopolak15 lutego 2017 o 08:36
ale są dostępne środki zewnętrzne, tylko najpierw to trzeba mieć pomysł na ten zamek, a tego widać brak
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregory14 lutego 2017 o 18:37
http://www.gazetawroclawska.pl/dolny-slask/a/jawor-mercedes-juz-szykuje-sie-do-duzej-inwestycji,11781596/
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Monia
MoniaGregory14 lutego 2017 o 18:55
i następny...wywiad Ciekawe, czy prezes Taurona wie o tym, że burmistrz "zabrał się" za koordynację prac zarządzanej przez niego instytucji?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
TP
TPGregory14 lutego 2017 o 18:46
O Tauron to niech burmistrz się nie martwi-tam są fachowcy i ze swoich zobowiązań i prac na pewno dobrze się wywiążą-nie trzeba ich koordynować. Burmistrz niech się zajmie tym co należy do niego, tj. doprowadzeniem sieci wod-kan i ewentualnie infrastruktury drogowej.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Kolejowej
mieszkaniec Kolejowej14 lutego 2017 o 16:35
nie wiem dlaczego burmistrz Bera bierze się za dworzec.Przecież ponad 10 lat temu nasza posłanka PIS zobowiązała się do wyremontowania dworca. Dajmy jej działać.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo PiS!
brawo PiS!mieszkaniec Kolejowej14 lutego 2017 o 17:46
Jeśli ktoś mógł się wziąć za dworzec to nasza posłanka, bo remont robi PKP, a nie gmina. Poprzednio się nie udało zrobić dworca bo PiS stracił władzę, a PO najwyraźniej nie było tym zainteresowane. Gdy tylko PiS wróciło do władzy temat jaworskiego dworca ruszył z kopyta. Podobnie jak remont DK3 i budowa S3.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)brawo PiS!14 lutego 2017 o 18:24
I słońce zaczęło świecić lepiej.....
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
racja
racjabrawo PiS!14 lutego 2017 o 17:54
i poważny zagraniczny inwestor na strefie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
alex
alexmieszkaniec Kolejowej14 lutego 2017 o 17:07
A niby jak burmistrz Bera może "brać się" za dworzec, skoro to nie jest majątek gminy, tylko PKP. PKP "biorą się" za remonty swojego majątku i burmistrz Bera co najwyżej, to mógłby od nich brać dobry przykład, bo zabytkowy zamek piastowski naprawdę jest w opłakanym stanie technicznym, nawet nie jest odpowiedni zabezpieczony przed niekorzystnymi warunkami klimatycznymi powodującymi jego dalsza degradację.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
plan kontroli NIK na 2017r.
plan kontroli NIK na 2017r.14 lutego 2017 o 15:53
str. 37, poz. 107 https://www.nik.gov.pl/plik/id,12578.pdf
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co za wstyd
co za wstyd14 lutego 2017 o 13:29
W tym przybytku nędzy i rozpaczy to już chyba tylko wiatr mieszka.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
większy wstyd
większy wstydco za wstyd14 lutego 2017 o 16:14
Znam gorszy obraz nędzy i rozpaczy, gdzie nawet szyb w oknach nie ma i woda, śnieg i warunki pogodowe dokonują dalszych zniszczeń-zabytkowy Zamek Piastowski będący w 100% własnością gminy. PKP przynajmniej remontuje swój majątek.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zamówienia publiczne
zamówienia publiczne14 lutego 2017 o 11:55
Czy PKP ogłosiło przetarg na najem pomieszczeń w budynku wyremontowanego dworca PKP? Czy Gmina Jawor złożyła najkorzystniejszą ofertę?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
najkorzystniejsza dla PKP czy dla Gminy?
najkorzystniejsza dla PKP czy dla Gminy?zamówienia publiczne14 lutego 2017 o 12:08
jaka jest ustalona cena za najem 1 m2?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?14 lutego 2017 o 11:35
Ciekawe ile Gmina Jawor zapłaci za najem tych pomieszczeń od PKP i gdzie te koszty zostaną zaksięgowane?- "Znajdujące się w części zachodniej pustostany należy przeznaczyć pod lokal Gminy, który będzie posiadał niezależne wejście. Niezagospodarowane obecnie poddasze planuje się przeznaczyć na przestrzeń magazynową lokalu Gminy oraz windę przystosowaną dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Takie rozwiązanie pozwoli w przyszłości na ewentualne rozszerzenie pomieszczeń Gminy o uwolnione lokale mieszkalne na piętrze. W piwnicy planuje się lokalizacje pomieszczeń technicznych dworca, pomieszczeń pomocniczych magazynowych dworca oraz pomieszczeń pomocniczych magazynowych Gminy. Urząd Miasta Jawor - JST wyraził chęć zagospodarowania (najmu) pomieszczeń komercyjnych (około 766,60 m2). Hall/poczekalnia wraz z komunikacją, toalety ogólnodostępny - powierzchnia około 1532 m2 zarządzana przez użytkownika (PKP) oraz pomieszczenia JST." http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/pliki/przetarg-9429/zal-nr-9-do-siwz---opis-przedmiotu-zamowienia.pdf Czy nie gospodarniej byłoby pieniądze, które Gmina ma płacić komuś za najem pomieszczeń (i w ten sposób pośrednio spłacać remont cudzego mienia) zainwestować w remont gminnego mienia? Kto ostatecznie zapłaci za najem pomieszczeń przez Gminę od PKP i z jakich środków będzie finansowany-gdzie te koszty zostaną zaksięgowane (woda, ścieki, odpady, itp.) i czy ten najem (i pośrednio remont mienia PKP) sfinansowany będzie z jaworzan podatków, czy też pieniędzy jaworzan za dostawę wody i odbiór ścieków, śmieci?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pytanie
pytanie?14 lutego 2017 o 12:15
Skoro PKP ogłaszając przetarg na remont budynku dworca PKP podaje konkretne pomieszczenia i metraż, jakie mają być najmowane przez Gminę Jawor, to wcześniej musiało być przeprowadzone postępowanie ws. najmu i musiała być wyłoniona najkorzystniejsza oferta cenowa. Pytanie tylko gdzie to postępowanie można zobaczyć (powinno być w BIP PKP albo Gminy Jawor), i czy najkorzystniejsza oferta cenowa dla PKP jest także najkorzystniejszą ofertą dla Gminy Jawor?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zamówienia publiczne
zamówienia publiczne?14 lutego 2017 o 11:40
Ciekawe w jakim trybie Gmina wyłoniła podmiot, od którego będzie najmować pomieszczenia i w jakim trybie Gmina wybrała cenę najmu-czy było jakieś postępowanie w tym zakresie, czy to była najkorzystniejsza dla Gminy oferta, itp?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ktytria zamówienia publicznego
ktytria zamówienia publicznegozamówienia publiczne14 lutego 2017 o 11:44
jakie kryteria zdecydowały, że wybrano akurat tą ofertę?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.