Piątek, 29.03.2024 574

 

Pliki cookies 10:40
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Gaździcki Tomasz - kandydat do Rady Miejskiej w Jaworze
Baltic Home
SofaMeble.pl - Eleganckie meble tapicerowane

Kalendarz imprez odbywających się w Jaworze

Przedstawiamy kalendarz imprez, wystaw i innych wydarzeń organizowanych w gminie Jawor w październiku 2016 roku.

Szczegółowy kalendarz znajdą Państwo klikając tutaj.

Komentarze (70)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

czesiek
czesiek9 października 2016 o 11:21
tak , tak i jeszcze 100 razy tak , grunty, przekształcenia , lokalizacja i w ogóle wszystko to jest zasługa tylko i wyłącznie kobiety z klasą , Morawieckiego i PISu. To dlatego powstał tajny plan ,żeby wzmocnić ARiMR siostrą kobiety z klasa którą w trybie pilnym przerzucono z funkcji salowej na inspektora.Wszystko oczywiście pobłogosławił o. Rydzyk bo inaczej nic by z tego nie wyszło. Amen.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
takie fakty
takie faktyczesiek9 października 2016 o 12:08
Nie ma co się miotać. Poprzedni rząd (PO-wski) też miał okazje załatwić dla Polski i Jawora poważnego inwestora-JAGUARA, ale ją zmarnował. Obecnemu (PIS-owskiemu) to się udało. Rozumiem, że może kogoś z zazdrości to boleć, ale nie zmienia to faktu, że to dla Jawora jedyna nadzieja na pracę dla jaworzan, bo to co dziś się dzieje w Jaworze to woła o pomstę. Bera obiecywał jaworzanom pracę, a jak został burmistrzem, to zatrudnienie znaleźli ludzie z poza Jawora, powiązani z PO i świdnicką wspólnotą samorządową, a do tego pracę stracili jaworzanie.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Inez
Ineztakie fakty9 października 2016 o 13:43
a ja zgadzam się z tym co napisał Pan Czesiu.Tylko nie wiem na czym polega tajny plan z siostrą Pani Poseł ?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
uuu
uuuczesiek9 października 2016 o 11:54
kogoś tu chyba zżera zazdrość albo puszczają mu nerwy...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a kiedy dla jaworzan?
a kiedy dla jaworzan?9 października 2016 o 09:57
http://www.msn.com/pl-pl/zdrowie/nasze-zdrowie/akcja-bezp%C5%82atnych-szczepie%C5%84-przeciwko-grypie-sprawd%C5%BA-kiedy-rusza-w-twoim-mie%C5%9Bcie/ar-BBx8qn1?li=AA51Z1&ocid=spartandhp
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
łycha
łycha8 października 2016 o 22:07
poparcie dla okularnika. co prawda , to prawda. Minister Morawiecki górą, burmistrzowi berze spada poparcie
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
muzyk
muzykłycha9 października 2016 o 10:57
BERA wygra ale na "fujarce" he he !
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...muzyk9 października 2016 o 11:55
hejnał
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptykłycha8 października 2016 o 22:16
Najlepiej jakby tego mercedesa w ogóle nie było, co nie, hejterzy? To by dopiero była jazda po burmistrzu! I wtedy nikt by nie wspominał, że to wina Morawieckiego... Ale wiadomo, że wam Bera nigdy nie dogodzi. Piszcie sobie te paszkwile, ale Jaworzanie nie są głupi i wiedzą, komu zawdzięczać będą te nowe miejsca pracy!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninsceptyk9 października 2016 o 19:18
Ciekawe, czy za remont budynku należącego do bogatego PKP ostatecznie nie zapłacą mieszkańcy Jawora i jaworscy przedsiębiorcy w cenie wody i ścieków? PKP aby zwróciły mu się koszty remontu wynajmie odpłatnie pomieszczenia gminie, która koszty najmu pokryje-no właśnie, ciekawe z czego? Jeśli będą wydatkami z gospodarki wodno-ściekowej, to wejdą jako koszty w taryfę za wodę i ścieki-za którą ostatecznie zapłacą odbiorcy usług. Miejmy jednak nadzieję, że burmistrz jaworzanom tego nie zafunduje.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zarządzanie finansami i mieniem gminnym
zarządzanie finansami i mieniem gminnymsceptyk9 października 2016 o 15:20
A jak się ma do tego kryterium gospodarności?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
finanse
finansesceptyk9 października 2016 o 11:59
Ciekawe ile rocznie gmina będzie przekazywać pieniędzy bogatemu PKP? Ciekawe czy za te pieniądze nie lepiej byłoby wyremontować jakiś własny budynek, lokale (własny majątek)?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?!
?!sceptyk9 października 2016 o 10:31
a czy to jest gospodarne?!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie rozumiem tego
nie rozumiem tegosceptyk9 października 2016 o 10:28
Gmina zamiast remontować własne budynki i zabytki (a zwłaszcza straszący w śródmieściu zamek), będzie odpłatnie wynajmować od PKP pomieszczenia w budynku dworca, mimo że posiada własne budynki i lokale. "2.1.1. Projektowany program funkcjonalno-użytkowy. Znajdujące się w części zachodniej pustostany należy przeznaczyć pod lokal Gminy [...]. Niezagospodarowane obecnie poddasze planuje się przeznaczyć na przestrzeń magazynową lokalu Gminy oraz windę przystosowaną dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Takie rozwiązanie pozwoli w przyszłości na ewentualne rozszerzenie pomieszczeń Gminy o uwolnione lokale mieszkalne na piętrze. W piwnicy planuje się lokalizacje pomieszczeń technicznych dworca, pomieszczeń pomocniczych magazynowych dworca oraz pomieszczeń pomocniczych magazynowych Gminy." http://pkpsa.pl/pkpsa/przetargi/przetarg/przetarg.html?id=9429 Ciekawe z czego pokrywany będzie ten czynsz najmu (w jakie koszty zostanie wrzucony)? Ciekawe czy czasami mieszkańcy nie zapłacą za to w cenie wody i ścieków? Współczuję też pracownikom, którzy zostaną ulokowani na dworcu PKP warunków pracy (hałas i drgania murowane). O tym, że mają tam powstać gminne lokale mieszkalne to już nawet ciężko sobie wyobrazić. Nie rozumiem także dlaczego w ogóle gmina che odpłatnie wynajmować od kogoś pomieszczenia, skoro ma własne i nie musi ponosić takich kosztów, a te pieniądze może przeznaczyć w remont własnych budynków i lokali.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
W 2018- Bera wygra wybory!!!
W 2018- Bera wygra wybory!!!sceptyk9 października 2016 o 10:20
Możecie chociaż w niedziele nie puszczać jadu?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a
asceptyk9 października 2016 o 09:45
Zamiast remontu gminnych budynków i zabytków, basenu letniego, hali widowiskowej z kinem, darmowej komunikacji organizowane są imprezy i remontowane skwerki.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lokalna pamięć o pracodawcach
lokalna pamięć o pracodawcachsceptyk8 października 2016 o 23:27
Bezrobotni jaworzanie doskonale będą wiedzieli komu zawdzięczają realizację budowy S3, dzięki której szanse na zaistnienie dostała jaworska strefa i dzięki czemu Jaworem w końcu zaczęli interesować się jacyś inwestorzy. Bezrobotni jaworzanie doskonale też będą pamiętali kto znajdował zatrudnienie w gminie i jej jednostkach zanim Mercedes dał pracę jaworzanom.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?sceptyk8 października 2016 o 22:59
A kto remont drogi DK3 "zawalił " czy to nie nasz burmistrz przypadkiem ???????
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
konkret-komu i co
konkret-komu i cosceptyk8 października 2016 o 22:51
No tak, jaworzanie doskonale wiedzą komu i co zawdzięczają lub czego nie zawdzięczają. Bera 2 lata temu obiecał im: darmową komunikację miejską, czynny basen letni, hale widowiskową z kinem, remont gminnych zabytków. Ile z tych obietnic zostało do dziś przez niego spełnionych? Dodatkowo, w czasie gdy w Jaworze obecnie jest spore bezrobocie, pracę u Bery (w gminie i gminnych jednostkach) dostają ludzie z poza Jawora, po linii PO i powiązani ze świdnicką wspólnotą samorządową.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
FAKTY
FAKTYsceptyk8 października 2016 o 22:43
Choćby bera nie wiem ile i ile razy opublikował swoich fotek i artykułów ze sobą we wszystkich social mediach służbowych i prywatnych, nie zmienia to FAKTU, że Mercedesa dla POLSKI i JAWORA załatwił obecny rząd wraz z p. MORAWIECKIM.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
szacunek
szacuneksceptyk8 października 2016 o 22:33
Gratulacje dla p. Baranowskiego-jestem pewien, że razem z jaworską posłanką zrobili wszystko, aby zdobyć dla Jawora tak dużego inwestora i te negocjacje zakończyły się pozytywnie!!! Dzięki nim jaworzanie będą mili pracę.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninsceptyk8 października 2016 o 22:29
No właśnie, jaworzanie nie są głupi i wiedzą komu i co zawdzięczają. Rządowi PIS, że po tylu latach przekładania przez PO w końcu budowana jest strategiczna dla Jawora S3, dzięki czemu mogła w ogóle zaistnieć jaworska strefa. Rządowi PIS wraz z p. Morawieckim za SKUTECZNE negocjacje z mercedesem (rząd PO dostał wielka szansę od Jaguara, ale jej nie wykorzystał-prowadził negocjacje, które zakończyły się negatywnie dla Polski i Jawora).
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
okularnik
okularnik8 października 2016 o 21:02
prawda jest taka,że poparcie berze spada . Nie on załatwił mercedesa i nic na to nie poradzi, że to minister Morawiecki jest taki przebiegły . Myślę,że bera powinien od niego się uczyć.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawda o ....
prawda o ....8 października 2016 o 20:30
1. Pan burmistrz nie negocjuje Mencedesa ! Robi to Rząd - Ministerstwo Rozwoju z inwestorem. 2. Teren inwestycyjny jest strefy !!!!!!! 3. Jak go kupi inwestor to od strefy !!!!!! 4. Na terenie DSAG jest na razie niwelowany teren ( walcowane na płasko pole po burakach) koparki i walce są załatwione przez strefę . 5. Koparki to nie jest sprzęt burmistrza !!!!! 6. walce to nie jest sprzęt burmistrza. 7. inwestycja, będzie dopiero wtedy gdy mencedes kupi teren od strefy 8 temat, który należał do gminy to zagłosowanie za utworzeniem DSAG -4 czyli włączeniem terenów gminy do strefy . 9. zrobiono to kilka miesięcy temu 10. paradoksalnie burmistrz nie głosował bo nie jest radnym :) 11. cała robota administracyjna, decyzyjna będzie robiona w Starostwie . 12. tak więc czy powstanie fabryka czy nie będzie zależało od urzędników w starostwie i starostów. no i samego inwestora. 13. rola gminy na etapie administracyjnym jest już od dawna marginalna 14. no oczywiście PR i telewizyjne relacje mogą dać inne wrażenie, ale prawda wynika z prawa i z życia amen PS. sam projekt DSAG 4 zapoczątkowano w 2014 w Ministerstwie Gospodarki (dzisiejsze Ministerstwo Rozwoju) i są w nim : Powiat Jaworski, Gmina Męcinka, Gmina Jawor, WSSE wcześniej LSSE, ANR, GDDKiA
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
solo
soloprawda o ....8 października 2016 o 22:01
gmina Jawor to nawet chyba żadnych swoich terenów nie włączyła do strefy
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pamięć
pamięć8 października 2016 o 18:29
Jak poszło w eter, że w Jaworze może będzie strefa to wszyscy się śmiali, niektórzy mówili, że prędzej buraki do góry nogami urosną, a znalazł się jeden taki, który pomyślała, że się da...dziś jest strefa, jest inwestor...teraz każdemu łatwo mówić i przypisywać sukces, ale pamięci nie należy mieć krótkiej i pamiętać tych wszystkich, którzy się wówczas śmiali...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rada Ministrów i rząd PIS
Rada Ministrów i rząd PISpamięć8 października 2016 o 18:43
"Specjalna strefa ekonomiczna jest ustanawiana przez Radę Ministrów na wniosek ministra do spraw gospodarki w drodze rozporządzenia, po uzyskaniu opinii zarządu województwa oraz zgody rady gminy właściwej na położenie strefy. Również zmiany granic SSE (wyłączenia oraz włączenia nowych terenów) dokonywane są w drodze rozporządzenia. Do stref najczęściej są włączane tereny inwestycyjne, którymi są już zainteresowani potencjalni inwestorzy. SSE mogą tworzyć podstrefy na terenie całego kraju. Na terenie gminy może znajdować się więcej niż jeden teren włączony do strefy, jak również działać więcej niż jedna SSE (np. Kobierzyce). Podstrefy SSE w Polsce zlokalizowane głównie na terenie miast na prawach powiatu oraz gmin miejskich. Jedynie Legnicka SSE jest położona na terenie jednego województwa, pozostałe 13 stref posiada podstrefy na terenie dwóch i więcej województw. https://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalna_strefa_ekonomiczna Gmina Jawor do podstrefy DSAG nawet nie wniosła własnych gruntów. Powstanie, funkcjonowanie i rozwój SSE uzależniony jest w głównej mierze od bliskiej lokalizacji dróg szybkiego ruchu. Rząd PO przez wiele lat opóźniał budowę jaworskiego odcinka S3, dopiero ten rząd (PIS) go realizuje. http://dolny-slask.org.pl/5580380,Jawor,Specjalna_Strefa_Ekonomiczna.html
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
janek
janekRada Ministrów i rząd PIS8 października 2016 o 19:27
Poprzedni rząd "wykazał" się przy ściąganiu Jaguara. Przyszedł rząd PiS-u i pokazał jak się ściąga inwestora, a dokładnie to zasługa nawet nie PiS-u a Morawieckiego, bo to facet ze świata biznesu i ma łeb na karku. Oby więcej takich fachowych ludzi w polityce. W każdej partii.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)Rada Ministrów i rząd PIS8 października 2016 o 18:54
Tylko, że nie rząd PiS tylko jeszcze poprzedni ustanowił strefę :)....ale i tak brawo za rzetelność-przynajmniej nie jak o Katyniu z książek przedwojennych ;)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realista
realista8 października 2016 o 15:22
możenie pisać co chcecie, a i tak wszyscy wiedzą że merola załatwił Bera - amen
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
takie są fakty
takie są faktyrealista8 października 2016 o 16:06
Haha, ale ubaw, tak samo jak z tym niby poparciem +79%. Partyjni koledzy Bery mieli możliwość załatwić zagranicznego inwestora dla Polski w Jaworze-Jaguara, ale nie załatwili. Mercedesta dla Polski w jaworze załatwił dopiero rząd PIS (Morawiecki), tak samo jak wszczął strategiczną dla Jawora budowę S3, którą PO-wcy przez wiele lat przekładali. Bera jako burmistrz nie est dla Mercedesa partnerem strategicznym do tego typu negocjacji i choćby nie wiadomo jak się starał, to to co gmina może zaoferować takiemu inwestorowi do jest igła w stogu siana-dla niego nawet niezauważalna. A Bery poparcie jest coraz mniejsze-dziś wynosi -73,73% http://www.portalsamorzadowy.pl/ocen-radnych/osoba/emilian-bera,882.html
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ED
EDrealista8 października 2016 o 16:00
A jak załatwił ? Pojechał do Niemiec i poprosił żeby zainwestowali w Jaworze ? Puknij się w łeb ! Wszyscy to oczywiście wiedzą że takie inwestycje załatwia się na szczeblu rządowym !!!!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ja też :(
ja też :(7 października 2016 o 22:25
uważam, że mnie te też powinni zaprosić, bo od samego początku śledzę, co się dzieje w tej sprawie, lajkuję pod każdym artykułem na ten temat, rozmawiam z ludźmi na ten temat i udostępniam na kilku facebookach info, zdjęcia, filmy na tem temat. Chętnie także udzieliłbym wywiadu na ten temat każdemu, jakby nadarzyła się taka okazja, wiec też jestem zawiedziony, że nie dostałem zaproszenia i nie będę na wspólnym zdjęciu z Panem Mercedesem
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
i mnie
i mnieja też :(8 października 2016 o 18:48
bo naprawdę świetnie pozuję, świetnie potrafię identyfikować się z każdą scenerią
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin7 października 2016 o 20:34
tak macie racje ,to Morawiecki wspólnie z kobietą z klasa załatwiali żeby tereny ANR były włączone do Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Całością kierował Kaczyński pod patronatem Rydzyka.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
t
tjaworzanin8 października 2016 o 19:27
to niech ta kobieta pokaże klasę i wystąpi z pis-u!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oj
ojjaworzanin8 października 2016 o 16:08
ktoś tu chyba jest zazdrosny, że to co jednym się nie udało, udało się innym (rządowi PIS)
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
farciarze
farciarzeoj8 października 2016 o 19:07
rządowi PiS fartło się, że trafił na końcówkę całej akcji :)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)jaworzanin7 października 2016 o 22:23
A wszystko to zostało opisane w książkach przedwojennych :)
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
okularnik
okularnik7 października 2016 o 18:42
i słusznie, że nie zaproszono. Słyszałem, że to minister Morawiecki wszystko załatwił a nie bera
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z życia wzięte
z życia wzięteokularnik8 października 2016 o 17:36
niektórzy potrafią przypisywać sobie cudze zasługi, ba, nawet przyznawać sobie za to wysokie nagrody
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hej
hejokularnik8 października 2016 o 16:09
okularniku-bardzo dobrze słyszałeś, masz rzetelne źródło informacji
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czyje zasługi
czyje zasługiokularnik8 października 2016 o 13:39
okularnik ma rację, to nie bera prowadził negocjacje z Mercedesem, jego partyjni koledzy już takie negocjacje prowadzili z Jaguarem i jak się one skończyły, to chyba wszyscy pamiętają
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)okularnik7 października 2016 o 21:00
to może nie tylko powinieneś nosić okulary, ale też aparat słuchowy, bo źle słyszałeś :)
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:):)8 października 2016 o 08:04
men, wracaj do książek, bo w poniedziałek masz histę i majzę w gimbazie :)
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
men
men:)7 października 2016 o 22:11
a Ty ściągnij te różowe okulary
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Karol
Karol7 października 2016 o 18:39
jeśli jest to zasługa " kobiety z kasą ", że burmistrza berę nie zaproszono, na tę uroczystość to ja od dzisiaj jestem jej fanem
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość z klasą
gość z klasąKarol8 października 2016 o 15:27
z klasą? ale mnie ubawiłeś do łez
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ups
upsKarol7 października 2016 o 22:12
ojej, i nie będzie fotek...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hehe
heheups8 października 2016 o 16:10
chyba że jakiś fotomontaż ;)
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin7 października 2016 o 16:31
jak podało Polskie Radio dzisiaj nastąpi oficjalne podpisanie umowy z Mercedesem w/s budowy fabryki w Jaworze.Jako ciekawostkę podano ,że nie zaproszono burmistrza Jawora inicjatora budowy SSE na ktorej to stanie zaklad.Nie jest to czasami "zasługa " kobiety z klasą?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Król Julian
Król Julianjaworzanin8 października 2016 o 13:51
"Maurice! Mój królewski zadek jest wstrętnie ignorowany! Idź, zrób coś, albo hańba ci!"
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ja też :(
ja też :(jaworzanin7 października 2016 o 22:24
uważam, że mnie te też powinni zaprosić, bo od samego początku śledzę, co się dzieje w tej sprawie, lajkuję pod każdym artykułem na ten temat, rozmawiam z ludźmi na ten temat i udostępniam na kilku facebookach info, zdjęcia, filmy na tem temat. Chętnie także udzieliłbym wywiadu na ten temat każdemu, jakby nadarzyła się taka okazja, wiec też jestem zawiedziony, że nie dostałem zaproszenia i nie będę na wspólnym zdjęciu z Panem Mercedesem
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
real
realjaworzanin7 października 2016 o 22:14
to niczyja zasługa, bo zaproszono tylko te osoby, które miały z tym coś wspólnego, a Bera widocznie do nich się nie zalicza
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do jaworzanina
do jaworzaninajaworzanin7 października 2016 o 20:56
Jakiego inicjatora? Kto Ci takich bajek naopowiadał? Zdjęć się naoglądałeś, czy co?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
👍
👍jaworzanin7 października 2016 o 20:09
A po co mieliby go zapraszać , on i tak przypisuje sobie nie swoje zasługi!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nauczyciel
nauczyciel4 października 2016 o 20:43
Oj..... ale znacząca ulga, ha ha. Czytając komentarze odnoszę wrażenie, że raczej strach się wybierać na te imprezy. Jeszcze trochę.... i lincz gotowy. Ja wymiękam..... nie idę..... :-) Nie będę żerować na "ciężko pracujących" ;-) ;-). Pojadę do kina. Tam chyba nasz burmistrz nie wprowadził ulgi.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zawada Marian
Zawada Marian4 października 2016 o 20:08
ja tyram 10 godzin dziennie, fizycznie oczywiście. Mam 4 dzieci na utrzymaniu, trójka z nich już studiuje więc 500 + mnie ominęło.Jestem uczciwym człowiekiem, dlaczego burmistrz nie daje mi ulgi ?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Mariana
do MarianaZawada Marian7 października 2016 o 07:22
Masz ulgi w Jaworskiej Karcie Dużej Rodziny - korzystaj z nich!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co to ma być?!
co to ma być?!4 października 2016 o 17:36
Ja mam pytanie do burmistrza-dlaczego z naszych podatków daje ulgi tylko nauczycielom, a nie wszystkim jaworzanom? Wychodzi na to, że jaworzanie muszą sfinansować nauczycielom ulgę, bo przecież burmistrz nie daje im tych ulg z własnej kieszeni, tylko z budżetu gminy-czyli m.in. z naszych podatków. Patrz impreza: 13.10.2016r. o godz. 19.00 w ECMEN, 17.10.2016r. o godz. 18.00 w Teatrze Miejskim
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niesprawiedliwe
niesprawiedliweco to ma być?!4 października 2016 o 17:50
większość jaworzan ciężko pracuje i to przez min. 8 godzin dziennie, a nie jak nauczyciele przez 4 godzinny dziennie, na podatki, jakie odprowadza do gminnej kasy, więc nie bardzo rozumiem dlaczego burmistrz stosuje takie zróżnicowanie, zwłaszcza że większość nauczycieli w Jaworze i tak zarabia znacznie lepiej od niejednego podatnika
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
WS
WSniesprawiedliwe4 października 2016 o 20:24
Dokładnie, oni i tak mają całą listę przywilejów, a tu jeszcze burmistrz im dokłada. Dziwne to i niezrozumiałe.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninniesprawiedliwe4 października 2016 o 19:44
do Ewelina-niech sobie każdy będzie kim chce, ale nie zgadzam się z tym, żeby płacić za wstęp na imprezy organizowane z moich podatków więcej od nauczycieli-ani oni biedniejsi ode mnie, ani więcej i ciężej pracujący
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do Ewelina
Do Ewelinaniesprawiedliwe4 października 2016 o 19:37
Gdyby wszyscy byli nauczycielami to kto by leczył kto by pożar gasił kto by chleb piekł kto by cieknącą rurę naprawił itp. NO KTO ? Pomyśl zanim coś napiszesz !
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ewelina
Ewelinaniesprawiedliwe4 października 2016 o 19:11
Trzeba było iść na nauczyciela, nie byłoby problemu. Tylko ten kto pracuje w tym zawodzie, może się wypowiadać.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
racja
racjaniesprawiedliwe4 października 2016 o 17:58
Panie burmistrzu-czym się różni choćby ciężko u Pana pracująca fizycznie za marne pieniądze pani sprzątająca lub inny Pana pracownik od nauczycieli, że Pan każe im płacić wyższą kwotę za wstęp?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborcy
wyborcyco to ma być?!4 października 2016 o 17:38
fajnie jest być hojnym z cudzej kieszeni
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninwyborcy4 października 2016 o 18:49
najfajniej to jest rozdawać prezenty, ulgi, nagrody nie z własnej, tylko z cudzej kieszeni, przy czym na budżet gminy w znacznym stopniu składają się pracujący jaworzanie (podatki i opłaty lokalne, wpływy z PIT, CIT, itp.)
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Robert Gierczyk
Robert Gierczyk4 października 2016 o 15:38
Brawo oczywiście dla gazety za przekazywanie informacji:)
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Robert Gierczyk
Robert Gierczyk4 października 2016 o 15:35
Brawo Wy:) Teraz mogę zaplanować czas.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.