Czwartek, 25.04.2024 249

 

Pliki cookies 00:26
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Stracił pan kolejnego wyborcę

Poniżej prezentujemy list, który otrzymaliśmy od jednego z Czytelników:

Długo męczyłem się z tym czy napisać do was czy nie. Tym bardziej, że wkurzałem się dotychczas na tą ciągłą krytykę Emiliana Bery na portalu. Obiecałem sobie, że napiszę jak się okaże, że odnajdzie się osoba poszukiwana. Mirosław Chałupka szczęśliwie się odnalazł. Nie pozostało mi nic innego jak napisać.

Przez ostatnie dni szlak mnie trafiał. Zaginął człowiek. Wiadomość o tym została opublikowana na waszym portalu i krążyła pośród wielu mieszkańców naszego regionu i nie tylko. Należę do znajomych burmistrza na Facebooku. Jakież było moje zdziwienie, że nie udostępnił on informacji o zaginięciu człowieka na swoim profilu. Jeżeli ja ją udostępniłem to on również tą wiadomość dostał. Na waszej stronie jest informacja, że blisko pół tysiąca osób udostępniło tą wiadomość na swoich profilach więc przypuszczam, że dostał informację o zaginięciu człowieka z wielu źródeł.

Przeglądnąłem jego profil. Nie udostępnia tego co piszecie. Wcale się nie dziwię bo dziwne by było gdyby publikował negatywne informacje o sobie. Sytuacja, o której piszę dotyczyła jednak zaginięcia człowieka a to sprawa najwyższej wagi. Poszedłem dalej, przeglądnąłem profile wielu osób z półki osób rządzących w Jaworze. Jedyny, który wzniósł się na poziom normalności to Robert Matkowski, choć zrobił to za pomocą innej strony internetowej. Panie burmistrzu, trzeba było choćby zrobić to samo. Stracił pan kolejnego wyborcę. Nieodwołalnie.

(Imię i nazwisko do wiadomości redakcji)

Komentarze (49)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

informator
informator21 stycznia 2016 o 14:37
Na FB pojawiła się wiadomość, że zaginął Grzegorz Milewicz ze Strzegomia. Ostatni raz widziany był w Jaworze około tygodnia temu w rynku. Jeśli ktoś coś wie proszony jest o kontakt tel. 602 132 809. PS. Nie widziałem tej informacji na profilu burmistrza Jawora.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bueh
bueh21 stycznia 2016 o 12:24
szlak trafia na ten frasunek, wszyscy udostępnili tylko nie burmistrz ! Przed szereg się wybija ladaco. A może Burmistrz wziął się zgubił z Panem Mirkiem (?). To prawie niemożliwe. Osoby bez fejszbuka oraz odpowiedniej liczby udostępnień powinny mieć zabrane prawo zajmowania publicznych stanowisk.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kibic
kibic21 stycznia 2016 o 09:56
Osobiście kibicuje panu burmistrzowi i uważam go za pozytywnego człowieka, ale brak udostępnienia info uważam za błąd. Chodziło przecież o pomoc w odnalezieniu zaginionego człowieka. Odchodząc już o tematu zaginięcia uważam, że osoba publiczna: starosta, burmistrz, wójt na oficjalnym profilu (jeżeli je posiadają) powinni udostępniać informacje z różnych stron (nie tylko tych przychylnych), bo w ten sposób buduje się pluralizm i obiektywizm. Oczywiście nie chodzi mi tu o udostępnianie złych wiadomości (nikt nie jest kamikadze), ale informacji o wydarzeniach, imprezach czy relacje powinne być przekazywane i udostępniane.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zgadnij kto
zgadnij ktokibic21 stycznia 2016 o 12:33
Na swoim profilu będę publikował to, co chcę. Nie muszę nic budować, wolę się lansować. Pozdrawiam i proszę o więcej lajków.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Myśliwy
Myśliwy21 stycznia 2016 o 07:05
Apel myśliwych : jeżeli kolega Sebastian nie zacznie strzyc swojej owieczki w innym miejscu niż w lesie to możemy ich pomylić ze zwierzyną i przypadkowo może dostać śrutem.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Darz bór
Darz bórMyśliwy21 stycznia 2016 o 21:06
Lepiej strzyc owieczkę niż niefajną świnkę piszącą paszkwile do pewnej gazety. Nawiasem mówiąc, śwince przydało by się strzyżenie :D
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...21 stycznia 2016 o 01:54
Ludzie tu przede wszystkim chodzi o to, że profil burmistrz Jawora Emilian Bera śledzi na fejsie kilka tysięcy osób i gdyby to udostępnił to informacja o zaginionym dotarłaby do większej liczby ludzi. Z tego co mi wiadomo to wójtowie nie mają takich oficjalnych profili, chyba że się mylę.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
paszowice
paszowice20 stycznia 2016 o 23:53
Jak donosi ngj strzyże się ostatnio dość często
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pro
propaszowice21 stycznia 2016 o 00:14
Najlepiej nie mieć profilu, jak Foryś
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jakub Malicki
Jakub Malicki20 stycznia 2016 o 23:53
Ja miałbym większe pretensje gdyby burmistrz "włączył się w internetowe poszukiwania" udostępniając ogłoszenie. Bo podejrzewałbym, że buduje na zaginięciu człowieka wizerunek "zatroskanego burmistrza blisko ludzi itp". Może jestem zbyt podejrzliwy, ale już tyle razy widziałem takich "zatroskanych", że jestem na tym punkcie wrażliwy ;) A Bogu dziękować, że się zaginiony odnalazł.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gosia
gosia20 stycznia 2016 o 23:51
Taka ciekawostka, wójt Męcinki udostępnił wiadomość o zaginięciu faceta z gminy Paszowice a wójt Paszowic nie. Ale wójt Paszowic mógł być u fryzjerki w tym czasie
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaw
jaw20 stycznia 2016 o 23:37
Nie mógł polubić, choćby dla zasady
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator
obserwator20 stycznia 2016 o 23:07
Że też on poszedł na tą wojenkę z mediami to ja się nie mogę nadziwić. Jeszcze podsyca atmo przez ciągle polubowania foto pstryka jeno jako bożyszcza medialnego, które czyta 1/10
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zyga
zyga20 stycznia 2016 o 22:58
Liczba klakierskich komentarzy generowanych przez 1-2 osoby pokazuje jednak, że autor listu trafił w czuły punkt.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bonzai
bonzai20 stycznia 2016 o 22:47
Jak dla mnie to plus że portal publikuje listy od czytelników. zachęcali do pisania to se ktoś napisał i tyle w tematyce. Liczba komentatorów świadczy o tym że temat jednak jest gorący i chodliwy, bo byle głupota nie przyciągnęłaby tylu kometatorów. Można się zgadzać lub nie ale plus że można pisać i publikują. ktoś może odwrotnie napisać. ostatnio był list chwalący bere.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wolski
wolski20 stycznia 2016 o 21:31
Abstrahując od treści tego listu to moim zdaniem berowcy stracili od czasu wyborów już kilkuset wyborców, a na wieniawskiego i limanowskiego to za bardzo nie mają czego szukać więc tym jednym wyborcą się szczególnie nie powinni przejmować...
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkanien ul. Narutowicza
mieszkanien ul. Narutowiczawolski25 stycznia 2016 o 10:10
to prawda, a zapytaj ludzi na Narutowicza to dopiero się nasłuchasz narzekań na burmistrza. Kilkaset głosów mniej to chyba lekko zaniżona statystyka zdaniem wielu osób.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Syriusz
Syriusz20 stycznia 2016 o 21:19
Nie wszystkie listy czytelników powinny być publikowane. Ten tekst jest dobrym przykładem. Słabo. Następny list będzie o tym ze ktoś z lokalnej władzy nie powie dzień dobry i z braku kultury straci kolejnego wyborce... żenada. A tak poza tym, to zaginiony-znaleziony jest z gminy Paszowice. Zatem to Pan Oszczęda winien spełnić obowiązek autora listu, i ewentualnie pan Laskowski, a nie pan Bera.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
3grosze
3groszeSyriusz20 stycznia 2016 o 21:38
Burmistrz jest chyba jedynym lokalnym politykiem tak aktywnym na facebooku i stąd ten list. Gdyby się tak nie "lansował" tym fejsikiem to pewnie nikt by tego nawet nie zauważył. I tyle w temacie. Jeśli zacznie ciężko pracować a przestanie udostępniać tyle na fejsiku to wyborcy do niego wrócą. Zresztą skoro autor listu ma burmistrza w znajomych to musi być z Jawora i pewnie władze innych gmin mało go interesują. Mały szczegół jest też taki że zaginiony był z Wiadrowa, ale zniknął w Jaworze, tam go widziano po raz ostatni przed zniknięciem i tam zostawił samochód.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Filantrop
Filantrop3grosze20 stycznia 2016 o 22:58
Jak zaginie człowiek to w poszukiwaniach pomagają wszyscy ludzie dobrej woli i nie ważne czy to osoba z Jawora , Wiadrowa czy innej miejscowosci .Tu jak widać , dobrej woli komuś zabrakło.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Artur
Artur3grosze20 stycznia 2016 o 22:49
Ok tylko zobacz sobie ile burmistrz dziennie dodaje postów, często dotyczących rzeczy kompletnie nieważnych, a ważna sprawa mu umknęła. Jakby nie patrzeć gość zaginął w Jaworze.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie wierzę
nie wierzę3grosze20 stycznia 2016 o 22:07
Burmistrz powinien zajmować się strategicznymi dla miasta i mieszkańców sprawami, jak będzie zajmował się pisaniem to kto za niego zajmie się zarządzaniem gminą i urzędem?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wsparcie dla policji
wsparcie dla policjiSyriusz20 stycznia 2016 o 21:22
no może jeszcze radni, posłowie i senatorowie z tego okręgu wyborczego, wojewoda dolnośląski i prezydent kraju
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oni też?
oni też?wsparcie dla policji20 stycznia 2016 o 21:23
stracili kolejnego wyborcę
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wielkie wydarzenie
wielkie wydarzenie20 stycznia 2016 o 20:59
Niektórzy mają obniżony próg realnej oceny wydarzeń i problemów i robią sensacje i horror z normalnych, błahych rzeczy czy wydarzeń. Szacunek dla ludzi, którzy pracują przy ratowaniu życia, gaszeniu pożarów, usuwaniu awarii, itp.-dobrze, że są na tym świecie ludzie, którzy potrafią zachować zimną krew i nie nakręcać się takimi błahymi sprawami.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
reklamacje
reklamacjewielkie wydarzenie20 stycznia 2016 o 21:14
od poszukiwania zaginionych jest polica, a poza tym ten pan nawet nie był mieszkańcem Jawora, więc jeśli już to ewentualne reklamacje proszę zgłaszać do wójta gminy Wiadrów, starosty powiatu, wojewody dolnośląskiego a na końcu do prezydenta kraju, bo to przecież zaginął Polak
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zniesmaczony
zniesmaczony20 stycznia 2016 o 20:51
Szanowna redakcjo! Chyba trochę obniżacie swoj poziom. Czy to że ktoś sie na kogoś obraził i to na fb to jest palący problem naszej gminy? co to ma być?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marcin
Marcinzniesmaczony20 stycznia 2016 o 21:24
Popieram. Uważam ten portal za profesjonalny, ale takie teksty obniżają jego pułap. Od portalu informacyjnego do plotkarskiego jest niedaleka droga. A tabloidu jaworzanie nie potrzebują.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tata a Marcin powiedział
tata a Marcin powiedziałMarcin20 stycznia 2016 o 21:26
No co Ty Marcin, z choinki się urwałeś? Plotki są najbardziej chodliwym towarem na rynku-wiedzą o tym wszystkie media, redaktorzy i publicyści-"suchary" się nie "sprzedają".
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
popieram
popieramzniesmaczony20 stycznia 2016 o 21:03
Racja, burmistrz powinien zajmować się strategicznymi dla miasta i mieszkańców sprawami, jak będzie zajmował się poszukiwaniem zaginionych w Polsce, czy innymi sprawami, które załatwić może i powinien ktoś inny to kto za niego zajmie się tymi ważnymi?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???popieram20 stycznia 2016 o 21:20
Prawda powinien się zajmować -ale pytanie- czy się zajmuje?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Fota
Fota20 stycznia 2016 o 20:50
Byleby zaistnieć w mediach. Nie ważne jak się mówi ale się mówi i pstryka fotki.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pstryk
pstryk20 stycznia 2016 o 20:45
Faktycznie nie udostępnia nic z tego portalu. Wszystko od swojego fotografa
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Normalny
Normalny20 stycznia 2016 o 20:35
Ale gamon.. Jeszcze troche to sie czepicie ze tankuje na orlenie a nie na pomie.. Tyle madrych listow ludzie pisza a takiego gamonia udostepniacie.. Horror niczym z faktu albo pani domi :)
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Normalny
do NormalnyNormalny20 stycznia 2016 o 20:44
niektórzy mają obniżony próg realnej oceny wydarzeń i problemów i robią sensacje i horror z normalnych, błahych rzeczy czy wydarzeń
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
myrek
myrek20 stycznia 2016 o 20:12
Robiliście relację live z Kuźnia Cup a udostępnił sprawozdanie po z innego portalu. Żałosne
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
siedzi
siedzi20 stycznia 2016 o 20:07
Nie siedzi na Facebooku? :) wejdź na jego Facebooka
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Fota
Fota20 stycznia 2016 o 20:04
To jego zasługa i chętnie zrobiłby sobie fotę
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pr
pr20 stycznia 2016 o 20:01
Burmistrz publikuje na FB nawet informacje z kraju, że Polska wygrała np w piłkę ręczną :)
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
FB
FBpr20 stycznia 2016 o 20:03
Na którym-prywatnym (Emiliana Bery) czy służbowym (Burmistrz Miasta Jawora)?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie wierzę
nie wierzęFB20 stycznia 2016 o 22:03
Burmistrz powinien zajmować się strategicznymi dla miasta i mieszkańców sprawami, jak będzie zajmował się pisaniem to kto za niego zajmie się zarządzaniem gminą i urzędem?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
praca wre
praca wreFB20 stycznia 2016 o 21:58
i 2 cały czas aktywne???!!!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Koper Fild
Koper FildFB20 stycznia 2016 o 21:45
To on ma aż dwa profile na fejsie? Jeden mu nie wystarcza?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dawid
Dawid20 stycznia 2016 o 19:49
A czy napisał Pan wiadomość prywatną do burmistrza z prośbą o udostępnienie? Jeśli nie, to o co ma Pan pretensje?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Koper Fild
Koper FildDawid20 stycznia 2016 o 21:44
Może napisał skoro ma go w znajomych.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
poper
poper20 stycznia 2016 o 19:38
A to był jaworzanin, czy mieszkaniec innej gminy? Jeżeli jaworzanin to wstyd a jeżeli innej, to trudno, żeby burmistrz Jawora udostępniał zdjęcia wszystkich zaginiętych w kraju. Jak to nie był jaworzanin ale mieszkaniec powiatu jaworskiego, to wypadałoby, żeby starosta się tym zainteresował.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czytelnik
czytelnik20 stycznia 2016 o 19:34
" Stracił wyborce przez FB " Taki powinien być tytuł artykułu i myślę że nagroda pulitzera murowana . BUHAHA
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
antyfb
antyfb20 stycznia 2016 o 19:24
a może nie siedzi ciągle na fb każdy radny, bzdura ten artykuł. Chyba nie macie już tematów
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin wyborca...niestety
jaworzanin wyborca...niestetyantyfb22 stycznia 2016 o 14:05
Siedzi siedzi na fb.Widac to po jego postach dotyczących tego ze gdzieś tam się znów pokazał. Sam kiedyś przyznał, że gdzie Bera tam kamera.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.