Sobota, 20.04.2024 656

 

Pliki cookies 09:09
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Głośno o „jaworskim Jaguarze” (WIDEO)

Polska przez długi czas była wymieniana jako faworyt w wyścigu o fabrykę Jaguara Land Rovera, ale ostatecznie przegrała ze Słowacją.

- W ocenie polskiego rządu skala pomocy publicznej, którą strona słowacka zaproponowała producentowi samochodów Jaguar Land Rover była nie do zaakceptowania - tak sprawę decyzji Jaguara o ulokowaniu fabryki na Słowacji a nie w Polsce komentuje polskie ministerstwo gospodarki.

W opublikowanym we wtorek komunikacie resort podkreśla, że "na finiszu negocjacji Słowacy zalicytowali bardzo wysoko bezpośrednią pomoc publiczną".

 Mieszkańcom Jawora szkoda inwestycji, jednak Minister Gospodarki Janusz Piechociński, który z hindusami negocjował, Jaguara nie żałuje.

- W naszym, polskim rachunku ten rząd wsparcia był nie do przyjęcia, bowiem oznaczałby, że nierówno podzielone byłyby między strony porozumienia zyski i nakłady. Dzisiaj sytuacja naszej gospodarki jest taka, że nie walczymy o każdego inwestora za każdą nawet tak bardzo wysoką cenę. Twierdzimy, że polski sektor motoryzacyjny i gospodarka ma na tyle atrakcyjne atuty, że nie musimy przepłacać, szczególnie przy lokalizacji inwestycji typu montownia. Dlatego podjęliśmy decyzję, że nie będziemy się ścigać z naszymi przyjaciółmi ze Słowacji na kolejnym etapie negocjacji - powiedział Piechociński.

Komentarze (74)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

wDB
wDB17 sierpnia 2015 o 14:05
JC , nie przejmuj się , mamy jeszcze posłankę , kobietę z klasą która na pewno pomoże .
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JC
JC17 sierpnia 2015 o 13:58
Kolejna porażka burmistrza, który dużo obiecywał. Teraz kolej na 20 mln zł na Park Pokoju. Czekamy też na kino, basen i komunikację bezpłatną. Gazetki z obietnicami burmistrza ciągle trzymam z nadzieją. Szkoda tylko że w tych planach nie pomoże już prezydent Komorowski a za chwilę nie pomoże także żaden minister ani wojewoda....
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
syrena 105
syrena 10516 sierpnia 2015 o 23:16
"Wielka szkoda" powinni robić jak Słowacy " DUŻO ROBIĆ A MAŁO MÓWIĆ" a w Jaworze robiono odwrotnie " "DUŻO MÓWIĆ A MAŁO ROBIĆ" to jest sposób działania obecnej władzy .
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wielka szkoda
wielka szkoda16 sierpnia 2015 o 20:25
Nie wiem z czego taka radocha, że się nie udało. Według mnie to wielka szkoda-szkoda Jawora, który od dobrych kilkunastu lat zapada się gospodarczo; szkoda dla młodych ludzi, którzy po skończeniu kształcenia się nie będą mieli po co wracać do Jawora; szkoda ludzi w wieku produkcyjnym, którzy będą musieli migrować za pracą do późnej starości (osiągnięcia wieku emerytalnego). Jeżeli nic się nie zmieni, to zostanie tu niewielka garstka osób, które mają pracę, emeryci i renciści i podopieczni MOPS, którzy z różnych względów za praca nie migrują. Średnia wieku będzie nam się podnosić, opustoszeją przedszkola, szkoły, życie towarzyskie (niewielu ludzi będzie stać na wyjście do kawiarni, teatru, itp.). Istnieje jeszcze nadzieja, że jak przygarnie Jawor LSSE i jak wybudowana zostanie w końcu ta S3, to może zainteresowanie Jaworem wzrośnie-może niekoniecznie już takiego potentata jak Tata Motors, ale sieci mniejszych przedsiębiorców.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zatroskany rodzic
zatroskany rodzicwielka szkoda16 sierpnia 2015 o 20:35
to prawda, dziś jaworska młodzież ma problem z wyborem kierunków kształcenia, po których znajdzie zatrudnienie, bo o zatrudnienie w Jaworze po studiach jest b.ciężko
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do rodzica
do rodzicazatroskany rodzic16 sierpnia 2015 o 20:43
Może młodzież może skorzystać z pomocy w ramach tego? http://www.jawor.pl/pl/aktualnosc-4186.html
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
minister
minister14 sierpnia 2015 o 14:10
SORY ! "POLACY NIC SIĘ NIE STAŁO" przecież wiecie, że musimy obiecać ! wybory tuż, tuż !
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
skubidubi
skubidubi14 sierpnia 2015 o 12:46
Szkoda tego "dżagułara".18% bezrobocie? Aż dziw bierze, że podali bliższą rzeczywistości liczbę. Bo wg statystyk UP mamy 3700 osób bez pracy na 24 tysiące mieszkańców. Tak tak, wiem z czego to wszystko wynika. Zmierzam do tego, że już niedługo będziemy mieli bezrobocie w kraju jednocyfrowe a ile ta statystyka ma wspólnego z prawdą każdy wie. No ale sukces będzie można ogłaszać na skalę europejską. Miłego weekendu :)
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do skubidubi
do skubidubiskubidubi16 sierpnia 2015 o 20:58
18-20% bezrobocie wśród jaworzan pewnie wynika w dużej mierze z migracji młodzieży i ludzi w wieku produkcyjnym za pracą, a ten procent bezrobocia, jaki jest odnotowany w RUP stanowią w większości Ci, którzy z różnych względów migracji się nie poddaje. Ale gdyby śród jaworskich pracodawców priorytet w zatrudnieniu mieli jaworzanie, to byłby to przejaw patriotyzmu lokalnego i jednocześnie w naszej gminie zostałyby udziały w podatku dochodowym od zatrudnionych jaworzan.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do do skubidubi
do do skubidubido skubidubi17 sierpnia 2015 o 16:37
Ponoć największym pracodawcą (i póki co chyba jeszcze długo tak zostanie) jest Gmina Jawor. Przykład patriotyzmu lokalnego w zatrudnianiu i zleceniach jaworskim pracodawcom ktoś musi zapoczątkować.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bezrobotny
bezrobotnydo skubidubi17 sierpnia 2015 o 09:24
o jakim priorytecie dla jaworzan mówicie,? skoro włodarz miasta zatrudnia ludzi ze Strzegomia, Świdnicy , Wrocławia, Legnicy, Bolesławca
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
patriotyzm lokalny
patriotyzm lokalnydo skubidubi16 sierpnia 2015 o 21:03
dawali jaworzanom priorytet w zatrudnianiu i zleceniach, żeby jak najwięcej pieniędzy zostawało w naszym Jaworze
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obiecanki
obiecanki13 sierpnia 2015 o 21:24
bardzo dobry i prawdziwy reportaż polsatu ! nie mieli wróbla w garści, a juz robili klatkę na gołębie...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PR
PRobiecanki13 sierpnia 2015 o 21:27
PR
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bywalec
bywalec13 sierpnia 2015 o 21:01
normalnie gorsza ściema władzy niż za PRL. Pogońmy tych kłamców z POszustów! A bym zapomniał... A te nasze miernoty - jako bezradni! jest ich 21 - czemu nie ma was teraz na ulicach i nie rozmawiacie ze społeczeństwem? Nie będę wymieniał nazwisk, ale zycze wam rynsztoku i dam głowę, że wasz guru nie zdobyłby teraz więcej niz 500 głosów w głosowaniu na burmistrza. Oszukał nas jak rudy tusk i śmieszna kopacz.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
KOKO
KOKO13 sierpnia 2015 o 19:45
znając Berę i tak wiedziałem że to zwykły pic
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie dajcie się robić w balona
nie dajcie się robić w balona13 sierpnia 2015 o 14:30
TO CO NA DOLE PISAŁEM W LIPCU, SPRAWDZIŁO SIĘ WSZYSTKO. RZEKOMY INWESTOR NIE WYBRAŁ OFERTY BO NIE BYŁO INFRASTRUKTURY (PKT. 1) NIE WYWŁASZCZONO GRUNTÓW POD STREFĘ (PKT. 2) DALEJ JUŻ SIĘ INWESTOR NIE ZAGŁĘBIAŁ . MNIE TA ANALIZA ZAJĘŁA 10-15 MINUT. DLA POLITYKIERÓW Z PEŁO I ZSL ABY SIE O TYM DOWIEDZIEĆ POTRZEBNA BYŁA WIZYTA HELIKOPTEREM, KILKA ROZJAZDÓW KILOMETROWYCH I BANKIETY Z FOTOSAMI. PRZYPOMNĘ, ŻE W TYM CELU DO MIASTA PRZYBYŁO 3 MINISTRÓW (W TYM CHYBA Z MSZ), WICEMINISTRA, PREZESI STREF, POSŁOWIE . A WSZYSTKO TO PRZY WYDATNYM UDZIALE "NAJMŁODSZEGO BURMISTRZA". NO TO PANOWIE I PANIE MACIE HONOR ?? KIEDY DYMISJE ? PIENIĄDZE PUBLICZNE WYDANE, OBIETNICE RZUCONE I CO .... G. A JAK NIE MAJĄ HONORU TO MACIE WYBORCY MOŻLIWOŚĆ ROZLICZENIA TYCH WYCIECZEK W PAŹDZIERNIKU ORAZ PRZY WYBORACH SAMORZĄDOWYCH !!!!!!! 1. żeby była fabryka to musi być infrastruktura (na razie jest ściernisko po burakach) 2. żeby była fabryka to musi być strefa (na razie jest na papierku bezradnych ) 3. żeby była fabryka to musi być wykwalifikowana kadra (dziadki z po PRL- owskich zdechłych zakładów, są na etapie poznawania telefonu komórkowego i znają się co najwyżej na budowie malucha oraz skarpety) 4. żeby była fabryka to musi być profesjonalna obsługa administracji, szybko realizowane procedury (jak to wygląda w praktyce widać przy remoncie ulicy i braku przetargów na sieci) 5.żeby była fabryka to muszą być niższe niż wszędzie indziej podatki i mniej biurokracji (według wszelkich możliwych rankingów przeganiają naszą piękną krainę, już nawet takie potęgi jak Bangladesz, Kamerun czy Birma) 6. żeby była fabryka to najpierw się negocjuje i uzgadnia bez rozgłosu, a mówi się o tym jak już powstanie (nikt na świecie nie *** swoich biznesplanów, w które zamierza zapakować miliony, no chyba, że jest z Polszy i chce zostać radnym, wójtem posłem i czym ta jeszcze...chcecie) 7. żeby była fabryka to negocjajcje powinni prowadzić profesjonaliści a nie politykierzy (na pewno nie absolwent szkoły lansu i balansu co na rowerze reklamował się jako region oraz miłośniczka botoksu i operacji plastycznych oraz sesji zdjęciowych ) 8. żeby była fabryka budująca a nie montująca czy skręcająca tylko dla picu gotowe komponenty to musi być uczelnia na światowym poziomie, centrum badawczo-rozwojowe ( w Polszy od kilku dziesięciu lat najlepsze uczelnie są poniżej średniej europejskiej a centra badawcze są jeżeli za takie można uznać hipermarkety i dyskonte wdrażające na pólkach gotowe produkty stworzone i wyprodukowane poza Bulandą, dowiezione konsumowane przez tubylców zazwyczaj za kredytowanych na śmierć. Ostatnim samodzielnym produktem wdrożonym przez Polszę była FSO Syrena, pralka Frania i proszek IXI. Było to w latach 50 XX w.) aha do tego , żeby była fabryka to musi być prąd, woda i oczyszczalnia oraz drogi . oczywiście o dużej mocy , niż potrzebuje całe miasto - nie ma nic
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Paweł
Pawełnie dajcie się robić w balona14 sierpnia 2015 o 09:04
W znacznej mierze masz racje , ale nie obrażaj ludzi "(dziadki z po PRL- owskich zdechłych zakładów, są na etapie poznawania telefonu komórkowego i znają się co najwyżej na budowie malucha oraz skarpety)" którzy za swoich świetnych czasów zaczęli produkować pralkę franie , bo gdyby oni nie potrafili w swim czasie produkować pralki , ty dzisiaj był w epoce kamienia łupanego . Musisz zrozumieć że każda dekada ma swoje niusy. Poczekaj a za jakiś czas ty nie potarfisz dostosować się panujęcej mody i techniki. Czas nie stoi w miejscu. Pozostałe elementy twojego wpisu akceptuję
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
TT
TT13 sierpnia 2015 o 11:24
Chcieć coś zrobić a umieć coś zrobić to dwie różne rzeczy. Nasze władze chyba żyją w przekonaniu że skoro popiera ich rządząca jeszcze partia, to wszystko samo się zrobi. Nie zrobi! Oby chociaż uczyli się na błędach i powstrzymali medialny hurraoptymizm, bo wychodzą na .... powiedzmy nieudolnych.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ktoś
ktoś13 sierpnia 2015 o 08:09
W TV gadają głupoty dlaczego Polacy nie będą produkowali Jaguara. Nie jest tak, że Słowacy dołożą mln do inwestycji, tylko problemem stało się, że ani Kraków, ani Jawor nie ma uregulowanych praw do gruntów, ba Jawor nie ma nawet strefy. W Krakowie na działce pod inwestycje jest setki właścicieli gruntów, które to sądownie należy przejąć - a to trwa u na lata... W Jaworze jest tylko kilka tego typu gospodarstw. Hindusi chcieli wejść na tereny już we wrześniu, a nie w 2020r :-)
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obserwator 2
Obserwator 212 sierpnia 2015 o 23:57
Teraz będą "młócić" ciągle nową informację o utworzeniu Strefy Aktywności Gospodarczej, tylko, że do tego są potrzebne grunty, a te znowu wymagają zgody Ministerstwa Gospodarki. A do końca kadencji raczej nie uda się tego przeprowadzić. I znowu przed wyborami nie będzie sukcesu, tylko żal... A na ściernisku miało być już San Francisko. P.S. Panie burmistrzu, dlaczego mieszkańcy Jawora nie mogą korzystać z basenu letniego, przecież to miało być takie łatwe do zrobienia.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
emilia
emiliaObserwator 213 sierpnia 2015 o 00:21
Kto to wymyśla?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bibi
bibiObserwator 213 sierpnia 2015 o 00:17
Jaki terem Jawora ma być objęty tą Strefa Aktywności Gospodarczej? O co w tym chodzi?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o co chodzi?
o co chodzi?Obserwator 213 sierpnia 2015 o 00:11
To gdzie ta strefa ma powstać? Na gruntach prywatnych właścicieli?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
leman
lemano co chodzi?13 sierpnia 2015 o 14:05
Przypuszczam że tu: http://dolny-slask.org.pl/5580380,Jawor,Specjalna_Strefa_Ekonomiczna.html
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
norbi
norbio co chodzi?13 sierpnia 2015 o 00:16
A ci właściciele o tym wiedzą?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fan PO
fan PO12 sierpnia 2015 o 22:43
Cholernie nam głupio, że to wyszło tak wcześnie. Fuck! Miało się okazać po wyborach, nawet najbliżsi współpracownicy Emila myśleli, że dostaniemy tego kota.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ryba
Ryba12 sierpnia 2015 o 22:28
A kto powiedział że miało to być w Jaworze? http://wiadomosci.onet.pl/krakow/jaguar-ominie-krakow-nowa-fabryka-powstanie-na-slowacji/1ey9kd
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czytelnik
czytelnikRyba12 sierpnia 2015 o 23:25
Masz rację ! Gdy by nawet ta fabryka powstała w Polsce , to w Krakowie a nie w Jaworze.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wniosek o informacje publiczną
wniosek o informacje publicznączytelnik15 sierpnia 2015 o 08:47
w BIP powinny być publikowane zarobki wszystkich urzędników (tych z obsługi też) i wszystkie zlecenia, żeby wszyscy wiedzieli jak i na co wydawane są nasze podatki
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
serio?
serio?czytelnik14 sierpnia 2015 o 23:02
do Daniel-Ty serio mówisz o tym paparazzim burmistrza? A ile on nas kosztuje?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Danielu
Danieluczytelnik14 sierpnia 2015 o 22:53
napisane jest, że zródło to "UM Jawor", nie "DS"
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Daniel
do Danielczytelnik14 sierpnia 2015 o 22:45
to w Urzędzie nie ma aparatów?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Daniel
Danielczytelnik14 sierpnia 2015 o 22:30
To zdjęcie z UM Jawora czyli zrobione pewnie przez nadwornego fotopstryka burmistrza czyli pana DS. Swoją drogą osobisty paparazzi to bardzo duża przesada.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
cicho
cichoczytelnik14 sierpnia 2015 o 17:41
Skoro wszystkich obowiązywała taka wielka tajemnica i cisza to ciekawe skąd ten regiofan.pl uzyskał do tego artykułu informację i fotkę Piechocińskiego i Bery pochylających się nad mapą na miejscu, gdzie miała być fabryka jaguara?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
media
mediaczytelnik14 sierpnia 2015 o 14:58
no właśnie KK-lubią ciszę a u nas wszędzie było dużo fotek-patrz na zródło fotki pod tym artykułem http://regionfan.pl/jawor-powstanie-fabryka-jaguara/ - "Fot. UM Jawor"
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
KK
KKczytelnik13 sierpnia 2015 o 08:06
Wczoraj w wieczornej panoramie mówili, że faworytem był nasz Jawor. Mówili też, że duże pieniądze lubią ciszę.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hihi
hihiRyba12 sierpnia 2015 o 22:32
oj Ryba, Ryba-teraz to popłynęłaś...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pis
pis12 sierpnia 2015 o 21:58
Dziwi mnie brak reakcji Pani poseł ! dziwne że siedzi cicho
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bezrobotny
bezrobotny12 sierpnia 2015 o 21:56
Pan Bera i Światkowski zrobili nas w " w bambuko" na pewno ode mnie i od mojej rodziny Bera juz głosu nie dostanie chyba że w referendum
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
maluch
maluchbezrobotny13 sierpnia 2015 o 22:14
w POLSACIE po informacji o wygranej Słowaków, BERA kazał już się wypowiadać Światkowskiemu i zapewne obarczy go całą winą na fiasko, znów będą zwolnienia w urzędzie i przyjęcia nowych spod szyldu PO. A jeśli chodzi o zwolnienia, to to najlepiej wychodzi "Dzieciakowi".
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dlaczego nie Polska?
dlaczego nie Polska?bezrobotny12 sierpnia 2015 o 22:37
wg mnie to Polska przegrała z tą Słowacją przez PR-za głośno się u nas o tym zrobiło i za dużo fotek w mediach się pojawiało-przynajmniej tak podsumowała to pani reporter
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lolo brukselka
lolo brukselkadlaczego nie Polska?13 sierpnia 2015 o 00:38
W takim razie dziękujemy panie Bera za wyrzucanie fotel na fejsika...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Cygan
Cygan12 sierpnia 2015 o 21:53
To minister gospodarki z psl, niech starosta w jego imieniu teraz sie tlumaczy
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niki
nikiCygan12 sierpnia 2015 o 23:19
Piechociński przyjechał do burmistrza Bery a nie do starosty.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nowe rządy
nowe rządyCygan12 sierpnia 2015 o 22:27
A od kiedy to starosta jaworski odpowiada za działania Ministra?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
TT
TTCygan12 sierpnia 2015 o 21:55
A niby z jakiej racji. Starosta odpowiada za działania władz powiatu a nie za szefa swojej partii, który na dodatek jest wicepremierem.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
@@
@@12 sierpnia 2015 o 21:52
Pan Światkowski od przynajmniej 8 lat był pełnomocnikiem burmistrza do spraw strefy ekonomicznej, a teraz mówi że pewnych spraw nie da się przyspieszyć. Szkoda gadać.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zenia, Monia, czy jak Ci tam
Zenia, Monia, czy jak Ci tam@@14 sierpnia 2015 o 22:32
Zwróć uwagę, że czas to pieniądz, więc dla inwestorów najważniejszą kwestią jest logistyka. A że dziś transport szosowy jest tańszy (bardziej ekonomiczny) od transportu kolejowego, to zainteresowania naszymi terenami należącymi do kamiennogórskiej strefy ekonomicznej było zerowe (brak sąsiedztwa szerokopasmowej drogi szybkiego ruchu). Jedyna szansą dla Jawora jest planowana budowa S3-może po jej wybudowaniu Jawor stanie się atrakcyjniejszy dla inwestorów. Błędem było też wniesienie naszych terenów zamiast do legnickiej, to do kamiennogórskiej strefy ekonomicznej, która jest odległa od Jawora. O tym zaś decyduje BURMISTRZ, nie pracownik.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zenia Ka.
Zenia Ka.@@13 sierpnia 2015 o 17:44
Co ty człowieku piszesz? Nie masz pojęcia za grosz. Ciągle czytam Pan Światkowski i Pan Światkowski - a co to pan Swiatkowski jest tu burmistrzem do cholery? I był ostatnie 12 lat? Puknij się w głowę. Jaki pełnomocnik??? Doczytaj, doucz się a potem wypisuj.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ABC
ABCZenia Ka.14 sierpnia 2015 o 17:23
ludziska-z tej relacji wyraźnie wynikało, że głównie zgubił nas ten polski wszechobecny PR-fotki, wypowiedzi, itp.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
;)
;)Zenia Ka.14 sierpnia 2015 o 16:34
niczym M. Ogórek przy Leszku
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
MŻ
Zenia Ka.14 sierpnia 2015 o 16:13
http://tematy.wiadomosci.gazeta.pl/szukaj/wiadomosci/monika+%c5%bcmijewska
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
RzP
RzPZenia Ka.14 sierpnia 2015 o 16:11
To teraz p.Światkowski jest rzecznikiem prasowym, to już nie pani Monika ze Świdnicy? Szkoda-ona ładniej się prezentuje w mediach
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wow
wowZenia Ka.14 sierpnia 2015 o 16:08
Zenia-Ty to się widzę na wszystkim znasz. Aż żal że taki fachowiec jak Ty marnuje swój fachowy czas na hejterzenie na tym portalu
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
TT
TTZenia Ka.14 sierpnia 2015 o 14:34
Zeniu uświadom sobie co oznacza funkcja pełnomocnika, którym był z pewnością za czasów Urbańskiego, fakt że od strefy kamiennogórskiej ale także teraz aktywnie działał w sprawie strefy legnickiej. Efekt póki co tak samo mizerny. Jeśli mówisz o krytykowaniu to powiedz, czy za rządów Urbańskiego można było krytykować a teraz już nie?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zenia
ZeniaZenia Ka.14 sierpnia 2015 o 14:01
Oj "tak wszyło" - aż żal to czytać, o to kaman że wcale się nie pcha w media i wystąpienia publiczne. Taka praca - kaman teraz??? Gdzie się podaje jako fachowiec od strefy? Chyba tylko w Twojej "kamanowej" głowie. Pora pojąć, że Światkowski jest tylko pracownikiem. A Ty "tak wyszło" w pracy robisz co sam chcesz czy ostatecznie Twoim obowiązkiem jest wykonywanie poleć szefa? Ciekawa jestem, jak Ty dałbyś sobie radę gdybyś miał zostać specjalistą od strefy i jeszcze występować publicznie?! Ale o co kaman! Specjaliści od wszystkiego i krytykanci wszystkiego są mistrzami we wszystkim.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ustawka
ustawkaZenia Ka.13 sierpnia 2015 o 20:47
to był w ogóle jakiś dziwny fotomontaż-niewiele z niego wynikało oprócz puenty, że Piechociński za dużo się wypowiadał na te temat i chyba tym odstraszył tych Hindusów
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do ??
do ??Zenia Ka.13 sierpnia 2015 o 20:28
pewnie mówił o remoncie DK3...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rzecznik prasowy
rzecznik prasowyZenia Ka.13 sierpnia 2015 o 19:56
może mówił o gminnych inwestycjach-hehe
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
??
??Zenia Ka.13 sierpnia 2015 o 19:11
Czy ktoś wie o co chodzi w wypowiedzi pana Światkowskiego, cyt. "pewnych rzeczy nie da się przyspieszyć, przetargi były ogłoszone dużo, dużo wcześniej"?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak wyszło
tak wyszłoZenia Ka.13 sierpnia 2015 o 18:26
L.Ś. sam pcha się w media i wystąpienia publiczne, podając się jako fachowiec od strefy i jeszcze od wielu innych rzeczy, więc o co Ci kaman?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
słownik
słownikZenia Ka.13 sierpnia 2015 o 18:03
Pełnomocnik - osoba upoważniona do wykonywania jakichś obowiązków w czyimś imieniu.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JJ
JJZenia Ka.13 sierpnia 2015 o 17:50
Pan Światkowski to ten który odpowiedzi na pytania do burmistrza kazał ludziom szukać w internecie.... tak spoko gość... super też były Dni Jawora i strefa też super się rozkręca. Przez poprzednie 12 lat w Jaworze też było super o czym pisano w Kurierze którego był redaktorem naczelnym...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jawor jest w 2 strefach
jawor jest w 2 strefach@@12 sierpnia 2015 o 22:30
no był pełnomocnikiem BM, tylko że nie od tej strefy
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???jawor jest w 2 strefach12 sierpnia 2015 o 22:58
a to już jesteśmy w legnickie strefie?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
$$
$$jawor jest w 2 strefach12 sierpnia 2015 o 22:51
może i nie od tej ale efekt ten sam :D
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?!
?!@@12 sierpnia 2015 o 22:00
A czy to Światkowski był/jest osobą decyzyjną w gminie? Gminą i urzędem zarządza BURMISTRZ MIASTA-to on podejmuje decyzje (zarówno te dobre, jak i te złe), a brak decyzji to też jest decyzja, bo ma swoje konsekwencje
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realia
realia?!13 sierpnia 2015 o 19:46
Kto mi powie od czego w takim razie jest burmistrz-tylko od sukcesów? Jak cos się uda to zasługa burmistrza, a jak nie uda to wina pracownika? W kamiennogórskiej strefie jesteśmy od b. dawna (okres kadencji kilu burmistrzów), choć ta strefa nie jest zainteresowania inwestowania na naszych terenach a w legnickiej jeszcze nie jesteśmy z nowymi terenami-obecny burmistrz dopiero czyni starania byśmy się w niej znaleźli.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie z PO i nie z PePe
nie z PO i nie z PePe?!12 sierpnia 2015 o 22:24
tak już bywa, że sukces lubi mieć wielu ojców, a porażki przeważnie jednego, najlepiej z góry upatrzonego
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wito
Wito?!12 sierpnia 2015 o 22:24
Sprawdź sobie w encyklopedii lub google co oznacza termin pełnomocnik, wtedy podyskutujemy.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do widz
do widz?!12 sierpnia 2015 o 22:20
nie jestem żaden "Leszek" szanowny "widzu"
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
widz
widz?!12 sierpnia 2015 o 22:08
Cześć Leszek :-)
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
face booc
face booc12 sierpnia 2015 o 21:41
Zrobili z nas idiotów
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.